Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19731 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 365 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Geuvert 13-12-2014 Via de website gekocht

Bij Plasma-discounter terecht gekomen via een vergelijkingssite. Bestellen ging net makkelijk als op andere sites. Je moet je gegevens invullen die ze nodig hebben om je bestelling bij je voordeur te krijgen en om contact met je op te nemen voor de voortgang van de bestelling en in geval van calamiteiten. Je kan gewoon betalen via iDeal.

Heb de bestelling keurig een werkdag later binnen gekregen. Alles was keurig in orde dus heb geen gebruik hoeven maken van retour procedures. Klein minpunt vond ik wel het aanbieden van extra garantie. Het is mooi dat het kan maar eigenlijk hoort dit er gewoon standaard bij in te zitten. Een teevee hoort niet na een paar jaar de geest te geven. Als dat wel gebeurt hoor je gewoon geholpen te worden. Ook als je geen extra garantie hebt gekocht.

Assortiment
Heb hier de teevee van mijn keuze weten te vinden voor een zeer schappelijke prijs, niks mis mee. Ik mis alleen wel de lijst met geschikte accessoires. Mijn teevee ondersteunt actief 3D maar wordt geleverd zonder 3D bril. Zou prettig zijn geweest als je meteen een lijst zag met geschikte 3D brillen.

Aanbeveling
De bestelling werd snel en zonder poespas geleverd. Keurig binnen de aangegeven tijd en zonder problemen. Bestelling toonde ook geen schade bij aankomst. Mis alleen nog de accessoire lijst met geschikte 3D-brillen.

Extra toelichting
Plasma-discounter heeft mijn bestelling keurig geleverd binnen de aangegeven tijd zonder problemen. Het bestellen ging makkelijk en de prijs was zeer netjes. Miste alleen een lijst met geschikte accessoires bij het product zoals geschikte 3D-brillen. Al met al wel zeer tevreden over de prijs en de snelheid. Je wordt ook keurig op de hoogte gehouden van de vorderingen van het bestel proces.

Edwin111 12-12-2014

Thuis via webwinkel bestellen en dan zelf afhalen of laten bezorgen, ideaal!

Personeel heeft goede kennis van zaken.

Assortiment
Groot assortiment met scherpe prijzen.

Aanbeveling
Scherpe prijzen en goed bereikbare winkel.

lopubo 12-12-2014

Assortiment
Mag een iets groteren showroom.

Aanbeveling
Omdat ze top service leveren en scherp geprijsd zijn

Taner cogul 12-12-2014 Via de website gekocht

Werkelijk super er zouden mensen een voorbeeld kunnen nemen met de uitgebreide filmpjes die tom heeft gemaakt van zijn producten

Zeer snelle levering en het gemak om met afterpay te kunnen betalen werd ook zeer op prijs gesteld

Assortiment
De tv die ik gekocht heb was in de mediamarkt een tientje duurder en het assortiment was zeer uitgebreid

Aanbeveling
Je kan op je gemak uitzoeken wat je wil je kunt vergelijken deze site niet aanbevelen zou een misdrijf zijn haha maar goed zal niet overdrijven punt is je kunt online kopen zoals je in de winkel zou rondlopen en dat is toch heel fijn

Extra toelichting
De totale beoordeling luid zeker het kijken waard en voor mij zal het zeker niet het laatste product zijn dus zou zeggen kijk zelf maar en oordeel zelf maar of ik overdrijf of over enthousiast ben geen van beide het is gewoon goed

Van den Berg123 12-12-2014

Supereenvoudig!

Goed op de hoogte gehouden!

Assortiment
Ik mis alleen nog het verse brood, verder is echt alles leverbaar :-)

Aan iedereen!

Extra toelichting
Topwebsite, topprijzen en supersnelle levering! Jullie staan in mijn favorieten!

Ahrend13 12-12-2014

Makkelijke duidelijke site

Telefonisch contact zeer prettig en proffesioneel

Assortiment
De door mij gezochte TV stond op deze site als ,op voorraad,en was dit ook daadwerkelijk.
ier kunnen sommige andere aanbieders nog wat van leren.
De 39" was bij veel internetshops niet eens te bestellen (niet zo'n gangbare maat denk ik )

Aanbeveling
Gewoon geen gezeur,op voorraad is ook ECHT op voorraad.

Extra toelichting
De persoon aan de telefoon wist waar ie het over had,en bood uit zichzelf zelfs eenzelfde toestel (dat retour was gekomen)met een korting aan. Ik ben toch voor een nieuwe gegaan. S'avonds na 20:00 besteld en de volgende dag voor 10:00 al binnen,ik zeg TOP.

Gerrit185 12-12-2014

Makkelijk bestelwijze, ook duidelijke info tijdens bestellen

Prima service , zeker omdat weekendaanbieding dmv achterlaten van gegevens, alsnog kon worden besteld.

Ruime en goede keuze

Aanbeveling
Topwinkel en super gemakkelijk bestellen

Extra toelichting
Hele goede service ,zeker door de weekend aanbieding , die echt goedkoop is , alsnog te krijgen terwijl er geen voorraad meer was.

hjdebeer 12-12-2014 In de winkel gekocht
Naarden

locatie dicht bij mijn woonadres,volledig asortiment,uitstekende
ongedwongen professionele voorlichting,uitstekende parkeergelegenheid en direct uit voorraad leverbaar.

zeer behulpzaam bij transport.omdat ik het tv toestel pas enkele dagen bezit nog geen volledige ervaring om dit juist te kunnen beoordelen

Assortiment
alle meest bekende merken in diverse uitvoeringen aanwezig in mooie en doelmatige toonzaal.

Aanbeveling
lees voorgaande motiveringen.Daarnaast zijn de producten scherp geprijsd en zijn er interessante aanbiedingen

Sander Brouwer 12-12-2014 Via de website gekocht

zeer duidelijke website, veel informatie over de producten. Makkelijk betalen, veel betalingsmogelijkheden. Halen of brengen.

zeer goede service. heb al vaker producten besteld. altijd correct geholpen. medewerkers hebben zeer hoge kennis van producten en geven juiste advies. meest belangrijk, in het belang van de klant!!

zeer ruim assortiment!!!!!

Aanbeveling
ik ben zelf op advies van een familielid bij deze winkel terechtgekomen. Daar ben ik hem nog zeer erkentelijk voor. Dat motiveert mij ook om zo'n fijne winkel aan te bevelen aan iedereen.

Extra toelichting
weinig woorden aan vuil te maken. zeer tevreden over assortiment, service, gewoon een hele fijne winkel. bezorgservice is geweldig, vrijdag besteld en zaterdag al genieten van mijn aangeschafte apparatuur.

Albert246 12-12-2014

Uitgebreide selectiecriteria in combinatie met een aantal algemenere beschrijvingen op basis waarvan een keuze gemaakt kan worden werkt goed, ook voor niet-kenners van het betreffende product. Daarbij duidelijke productomschrijving met (in mijn geval) filmpje waarin het product behandeld wordt.

Product afgehaald in de winkel. Advies van eigen keuze via website werd onderschreven door het gegeven advies. Product daarbij op voorraad dus direct mee te nemen.

Assortiment
Ruim in verschillende prijsklassen. Misschien niet alle merken, maar anders wordt selecteren helemaal een lastige zaak.

Zie deelmotivaties hierboven

DennisVW-Uh 12-12-2014

Veel info beschikbaar op de website.eenvoudige bestel procedure.

Alles conform afspraak

Assortiment
Ruime keuze in merk, formaat en opties

Aanbeveling
Aan mensen die bekend zijn met online aankopen, zeker een aanrader

1980Alexander 12-12-2014

Makkelijk alles online te vergelijken.

Gied geholpen in de winkel. Winkel was wel wat druk en wel veel duurdere modellen aan de muur

Assortiment
Veel modellen on te vergelijken.

Aanbeveling
Altijd handig om snel en gemakkelijk een product te kopen.

Bruijnst1 12-12-2014 Via de website gekocht

lekker uit mijn lui stoel thuis

Assortiment
Genoeg keuze binnen de aangeboden artikelen

Heb ik reeds gedaan

Extra toelichting
Ik ben gewoon dik tevreden

H.Hoogeboom 12-12-2014 Via de website gekocht

Zie opmerkinen hieronder

Prima documentatie. Mail bij bestelling, mIl mbt betaling, aparte mail met factuur, mail bij verzending en route product goed te volgen. Ik op m'n werk kon precies tijdstip van afleveren zien...toch aardig :-)

Assortiment
Goede zoekcritera dus met kleine keuze goed vergelijken.

Aanbeveling
Prima, open service, snelle levering, goede keuze

rootje65 12-12-2014

a.h.van rossum 12-12-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
keurig op tijd afgeleverd,en gekregen wat ik heb gekocht.

johan stein 12-12-2014 In de winkel gekocht
naarden

we werden gelijk geholpen

Extra toelichting
mooi en overzichtelijk opgesteld en dat een goed gevoel geeft

kelana 12-12-2014 Via de website gekocht

na bestelling onduidelijk wanneer het geleverd werd kwam pas na een paar dagen

ruime keus

Aanbeveling
ideaal en goede prijsverhouding en gratis thuis bezorgen geen gesleep en voor niks naar de winkel gaan

Stijn_72 12-12-2014

Na mijn ervaring bij de Mediamarkt, waarbij ze het toestel wel op voorraad hadden, maar het te ver weg stond in het magazijn en daardoor de TV niet meekreeg. Was de duidelijke en klantgerichte aanpak bij plasma discounter een verademing

Ik kreeg goed advies over de randapparatuur en benodigdheden zonder pusherig te zijn om meer te verkopen.

Assortiment
Op de webiste was duidelijk wat het assortement was, en deze strookte met mijn behoefte!

Aanbeveling
No nonsens, doe wat je zegt en zeg wat je doet werkt.

Extra toelichting
Duidelijke service. Schoon en overzichtelijke showroom. correcte medewerker met lach en grap. genoeg personeel aanwezig om niet te hoeven wachten

djve 12-12-2014

Eerder gekocht via de website nu voor nieuw toestel toch maar even live kijken. Prima winkel met mooi assortiment.
Makkelijk bereikbaar en ruime parkeermogelijkheid.

Prima advies en uitstekend geholpen.

Aanrader

Extra toelichting
Goede winkel, goed assortiment en scherpe prijzen. Goed advies.

Groot1111 12-12-2014

We konden in de winkel gemakkelijk een keuze maken door de overzichtelijke indeling van de winkel.

Moesten wel lang wachten maar de service was perfect en vriendelijk.

Assortiment
Genoeg keuze voor een goede beslissing.

Aanbeveling
Zeer klantvriendelijk en gemakkelijk te bereiken!!

Extra toelichting
Wij zijn blij dat we ons product in de winkel plasmadiscounter hebben gekocht.

Dirk Kool 11-12-2014 Via de website gekocht

Ik hoef niet naar de winkel, de site is uitnodigend overduidelijk

Een paar keer gebeld, uitstekend te woord gestaan, goede antwoorden

Assortiment
Groot assortiment, met duidelijke uitleg per merk, per model

Aanbeveling
Perfecte concurrerende prijs, uitstekend assortiment , duidelijke uitleg

Extra toelichting
Geen dikdoenerij, overzichtelijke indeling van de site, per merk, per modelreeks, per type, prima prijsstelling, uitstekende service , zeer snelle en correcte kosteloze levering

Dylan Vrind 11-12-2014 Via de website gekocht

Super gemakkelijke website waarbij je makkelijk de verschillende produkten vergelijken. Daarnaast zijn de videos gemaakt uiterst handig en vol goede informatie.

In de avond de tv bestellen en de volgende ochtend kijken. Kijk dat is service en gemak!

Assortiment
Plasma discounter heeft een uiterst ruim assortiment van goedkoop naar duur en van klein naar groot.

Extra toelichting
Dit is hoe het bedoeld is. Kiezen uit het ruime assortiment, bestellen en de volgende dag in huis. Alles juist gedocumenteerd in de mail. Ontzorgen en genieten.

SFC 11-12-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Vooraf hebben we de informatie via de website opgezocht, die was erg duidelijk. Voor de daadwerkelijke keuze zijn we naar de winkel geweest, zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Om de juiste keuze te kunnen maken vinden we belangrijk de tv's naast elkaar te kunnen vergelijken, het geluid te kunnen horen en de afmetingen in het echt te zien. We werden daarbij prima geholpen, no nonsense.

Assortiment
We konden de verschillende merken en modellen goed vergelijken. Aangezien alle tv's goed aangeschreven staan, speelt de persoonlijke smaak een zeer belangrijke rol.

Aanbeveling
Prima personeel met verstand van zaken, goed bereikbaar, makkelijk parkeren en ook zondag open

Extra toelichting
Goed geslaagd en door de verschillende merken en modellen naast elkaar te kunnen vergelijken hebben we uiteindelijk een mooie Sony TV gekocht terwijl we in 1e instantie een ander merk in gedachten hadden.

Ernst2323 11-12-2014

De site is overzichtelijk en het product bestellen is gemakkelijk.

Goede service. Ik had per mail een vraag gesteld en deze is deskundig, snel en vriendelijk beantwoord.

Assortiment
Ik had een bepaald product op het oog en dat hadden ze bijna nergens, maar wel bij plasma discounter.

Aanbeveling
Zie boven. Vanwege de goede service en beschikbaarheid product.

Maerteijn 11-12-2014 Via de website gekocht

Prima website

Tot nu toe supergoed. Duidelijke e-mails en zeer snel geleverd!

Prima catalogus van producten

Aanbeveling
Zeer goede website en snelle levering

Zie hierboven

J.A. Bitter 11-12-2014

goed te vinden, goede parkeergelegenheid, overzichtelijke winkel

vlot geholpen, géén opdringerig personeel die je iets duurders willen verkopen

Assortiment
Voor ons meer dan voldoende

Zie bovenstaande commentaren

Extra toelichting
In zijn totaliteit : Vlot en op een prettige manier geholpen! Absoluut voor herhaling vatbaar, prijzen zijn zeer concurerend vergeleken met andere aanbieders.

boboudewaal 11-12-2014

Het bestellen via de website gaat probleemloos, en is duidelijk.

Is zeer goed. Bij de eerste levering kreeg ik een kapotte tv. Na telefonische melding werd de tv bij mij thuis de volgende dag al omgeruild voor een nieuw exemplaar.

ruim voldoende keus

Aanbeveling
Belangrijk is de betrouwbaarheid van een website, en die is ok.

Patil 11-12-2014

Super gemakkelijk. Even op de site kijken reserveren en het product staat voor je klaar.

Wil je toch iets weten over het product of over meerdere producten. Ook geen probleem bij de plasma discounter. De medewerkers helpen je gemakkelijk verder.

Assortiment
Bijna alles voorradig. Beter dan bij alle andere winkels, daar duurt het vaak 3 tot 5 werkdagen voordat je het kan ophalen. Opsturen doet plasma discounter ook, geen probleem. Vandaag besteld morgen in huis.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel aan iedereen aan evelen, super top.

Extra toelichting
Geweldige service, veel op voorraad. Tevens genoeg in de showroom. Kortom een dikke 10+++

gaapsnoetn 11-12-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Goede snelle bezorgine en dito service.

Oceanis 18 11-12-2014

Prima geholpen

S. Brand 11-12-2014

Zeer duidelijke website, met een prima bestelproces.

Service prima, we hebben een tv gekocht waar we geen bezorgkosten voor hoefde te betalen. Na bezorging nog een vraag gestuurd aan support, binnen 1 dag reactie terug, prima!

Assortiment
Grote keuze aan artikelen, zeer scherpe prijzen. Fijn dat je zowel online kunt bestellen alsook naar Naarden kunt in de fysieke winkel.

Aanbeveling
Aan iedereen, want zeer veel keuze, zowel kunnen bestellen als ophalen, snelle levering, eenvoudig bestelproces. Snelle reactie van support, ook belangrijk.

Extra toelichting
Prima zaak en site, hier ga ik voortaan mijn audio, tv e.d. aanschaffen.

WimP 11-12-2014 Via de website gekocht

Snel en zonder haperen

Extra toelichting
Snel, goedkoop en juiste info

Jouke Dijkstra 11-12-2014 Via de website gekocht

een voeding account aan te maken duidelijkheid en alles gaat vanzelf

Je wordt netjes op de hoogte gehouden van de stand van zaken en op tijd geleverd

Assortiment
Was zeer gericht aan het zoeken maar toch maar even verder gekeken in de shop.

Aanbeveling
Betrouwbaar internetwinkel adres. Heb het al aanbevolen aan mensen!!

Extra toelichting
Goede webwinkel, deze webwinkel is voor mij als voorvechter van het overeindblijven van fysieke winkels een mooie aanvulling!!

alrac09 11-12-2014

Overzichtelijke website zowel op telefoon als op pc. Uiteindelijk in winkel opgehaald.

Na afrekenen gewacht op de tv. Bij de auto constateerde ik dat ik geen garantiebewijs gekregen had. Teruggegaan en toen legde een ander uit dat de bon in de mail kwam. Super handig, maar was nog handiger geweest als dat door de collega waar ik bij betaald had gedaan was.

Assortiment
prima denk ik. Ik wilde iets speciaals waarvan ik code al wist. Dus heb niet verder gekeken

Aanbeveling
Prima service en bereikbaarheid. Maar ook goed online te doen denk ik dus ga zo door

Extra toelichting
Uitstekend behandeling gehad. Op mijn telefoon gaf de tv een lagere prijs als op jullie website in de shop. Werd meteen geregeld voor de prijs die ik gezien had op mijn telefoon. Goed gevoel aan over gehouden.

Gerard4x4 11-12-2014

makkelijk zoeken en selecteren op de site

Bij elke levering geen klachten. 1 keer geleverde niet conform afspraak en werd zonder problemen terug genomen

Assortiment
welke tv kan je niet vinden ?

Aanbeveling
Bij iedereen. Soms een paar euro duurder maar de service is absoluut top

Extra toelichting
Wat helemaal top was is de bezorging. Voor het eerst laten bezorgen en om 19:00 hr besteld zodat de volgende morgen om 11:00 hr de deurbel ging. klasse

Almir Mandic 11-12-2014 Via de website gekocht

Zeer simpel en werkt soepel

De service van goed en tijdig

Assortiment
Veel verschillende soorten tv's met verschillende kwaliteiten

Aanbeveling
Ik zou deze altijd aanbevelen, de prijs-kwaliteit is enorm goed

JT2014 11-12-2014

Supergemakkelijk,weekendknaller bestellen en binnen de volgende dag.

alle vragen prima beantwoord en er wordt meegedacht met de klant.

Assortiment
Riume keus wat betreft mijn smaak .

Aanbeveling
Doe ik al,aan een ieder die het horen wil

Extra toelichting
Super goed en snel,duidelijk en niet moeilijk doen!

Fred Eggink 11-12-2014

alles was geregeld via de mail

Bijna alle TV 's zijn aanwezig

Aanbeveling
Heel goede prijsstelling en zo'n groot assortiment zie je nergens

F. Jansens 11-12-2014 Via de website gekocht

eenvoudig bestellen

Prompte levering

Keurige en snelle afhandeling

Extra toelichting
Product snel gevonden, goede prijs en stipte levering

K. Buijvoets 11-12-2014

Offerte aanvragen via de website, direct reactie en reserveren. Hierna hoef je je bestelling allen nog af te halen

Goed geholpen in de winkel, medewerkers lopen mee naar de auto om het pakket in te laden

Aanbeveling
Ben zelf zeer tevreden, dus zou ook aanbevelen

Martijn72.1 11-12-2014

Overzichtelijke website, televisie's worden met video goed uitgelegd!

Service? Omdat alles goed verloopt komt service niet eens aan de orde !

Genoeg=genoeg!

Overzichtelijk en eerlijk

Extra toelichting
Een tv bestellen gaat vanzelf, snelle levering

Woudi Storm 11-12-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Snelle aflevering en telefonisch heel klant vriendelijk.

Mario Zanoli 11-12-2014 In de winkel gekocht
huizen

zeer overzichtelijke opstelling

buitengewoon vriendelijk geholpen

ruim assortiment ..goed opgesteld

Aanbeveling
prima zaak en scherpe prijzen

Extra toelichting
mooie overzichtelijk zaak met goede producten en vriendelijk en professioneel personeel

ten Hagen 11-12-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Goede parkeer mogelijkheid nabij winkel.

Vriendelijke en deskundig personeel.

Assortiment
Ruime keuze mogelijkheid en scherp geprijsd.

Aanbeveling
Zeer positief advies aan fam. en bekenden.

Extra toelichting
Ben zeer tevreden over aankoop en service.

RobbieAL72 11-12-2014

Erg veel toestellen opgesteld in de winkel.
Ruime keuze.

Plasma-Discounter hielp netjes mee de TV in de auto te zetten.

Aanbeveling
Heb reeds mijn derde toestel van Plasma-Discounter in bedrijf.

Extra toelichting
Prima Winkel! Maar...ik was wel een beetje teleurgesteld dat de Philips 42PFK6109 uit de decemberfolder niet in de winkel te bezichtigen was. Uiteindelijk heb ik een andere TV gekocht. Toch net iets groter/ iets mooier. Lekker bakje Coronel-koffie bij het uitzoeken van de TV !

Stylicious 11-12-2014

De showroom is eenvoudig vanaf de A1 te bereiken en er is voldoende parkeerruimte.

In de showroom kun je op je gemak alles bekijken en uitproberen maar als je hulp wilt, zijn er voldoende kundige medewerkers beschikbaar.

Assortiment
Ik kwam voor een specifiek product dus ik heb niet heel erg goed op de rest van het assortiment gelet. Mara de showroom is heel ruim ingedeeld en er zijn aparte geluid- en televisie studio's.

W. Rooijackers 11-12-2014

Vanaf de computer bestellen. Wat is nog makkelijker.

Prompte levering op de dag na de bestelling.

Assortiment
Alles in huis wat met audio en video te maken heeft.

Aanbeveling
Zeer snelle en correcte afhandeling.

Extra toelichting
Voor het gemak om bij deze zaak te bestellen hoeft men niet eens naar een speciaalzaak. Zulk een keuze met interessante prijzen.

Erellip 11-12-2014

Kan eigenlijk niet beter!

Perfecte communicatie

Zeer goed.

Aanbeveling
Ik heb jullie al aanbevolen aan de hand van eerder gedane bestellingen.

Extra toelichting
Op en top jullie service. Enige punt wat een klein beetje verwarrend kan werken is dat jullie een mail sturen uit naam van create2fit.com In eerste instantie dacht ik: "Daar heb ik toch niets besteld?"

e.dimitruk 11-12-2014 In de winkel gekocht
naarden

Extra toelichting
Ik heb mijn producten in de winkel gekocht. Goede uitleg en vriendelijke benadering. Snelle afwikkeling, helemaal top, aan jullie klantvriendelijkheid kunnen veel winkels een voorbeeld nemen. Vriendelijke groet van een tevreden klant