Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

LMdeBeer 15-12-2014

Hartstikke gemakkelijk via internet te bestellen. Duidelijk informatie over het product beschreven.

Kan niet anders zeggen dan perfecte service!! Het product klopte niet helemaal, kan altijd gebeuren, en werd daarbij heel goed geholpen.

Assortiment
Voldoende keuze mogelijkheden, zowel duur als goedkopere procuten

Aanbeveling
Heb al meerdere malen plasma discounter aan andere aanbevolen. Goede prijs kwaliteit verhouding en goede service

ruuddelange 15-12-2014

Snel geholpen in de winkel, de winkel is makkelijk bereikbaar en voldoende parkeerplaats

Assortiment
Ik was specifiek op zoek naar iets en kwam via internet bij jullie uit en heb daarom niet bij andere zaken uit het assortiment gekeken.

Prima.

M. Van Ingen 15-12-2014

Groot assortiment aan producten

Groot

Prijsverhouding

EricenAukje 15-12-2014

Perfecte formule!

Iedereen was erg behulpzaam, heel goed!

Assortiment
Prima, ook goed dat je direct op internet kan kijken naar hetgeen niet in de winkel wordt geshowd.

Altijd! Enorm tevreden.

Extra toelichting
Ik ben enorm tevreden, zeker over de producten, maar vooral over de service en de klantgerichtheid. Toevallig in week voordat we in de winkel zijn geweest ook telefonisch heel goed geholpen toen we een defect melden (over ander apparaat), maar door meedenken met de klant en technische know how ben ik ook uitermate tevreden over de service. ik kom zeker weer terug!

davontc 15-12-2014

lekker duidelijk en een ruime keus.

Goed en snel geholpen, liep na 15 minuten met m'n nieuwe tv naar buiten. Top!

Assortiment
Veel keuze, voor ieder budget.

Aanbeveling
Veel keus, vriendelijk personeel en snelle afhandeling.

Mattthew 15-12-2014 In de winkel gekocht
Naarden

De verkoper was niet goed op de hoogte van het product. Ik heb specifiek gevraagd naar tulip stekker uitgang voor de surround speler en dez zat er volgends de verkoper op. Thuis aangekomen bleek dit niet het geval en moet dus een andere oplossing zoeken om van digital uitgang naar tulip stekkers.

Assortiment
mooie ruime winkel prettig om door heen te lopen en op je gemak te kijken.

Aanbeveling
Prijzen van de producten zijn voordelig dus een aanrader. ook is er afhaal gemak en werd de aankoop door een medewerker in de auto geplaatst, service is top.

Extra toelichting
Mooi product gekocht en zeer scherp geprijsd. Jammer dat de verkoper niet goed op de hoogte was van de audio uitgang stekkers hierdoor is het product gekocht maar kom thuis toch weer voor een aansluit probleem te staan. Moet nu een omvormer aanschaffen. verder voldoet de Led TV aan onze verwachtingen en zijn we blijk met de aankoop.

Jacq47 15-12-2014

Eerst op de website gekeken, en toen in de winkel het product gekocht

In de winkel snel en keurig geholpen, en de medewerker heeft geholpen om het in de auto te krijgen.

Assortiment
assortiment is groot, dus genoeg keus zo wel prijs en merken

Aanbeveling
in hoge mate, dat kan ook niet anders, kijk naar boven staande beoordelingen

Extra toelichting
Een top winkel een goede bediening, goede uitleg en service, goede parkeer gelegenheid

_Ronald8 15-12-2014

Bereikbaar en op voorraad

Efficiente en correcte bediening

Beperking is wel goed.

zie eerdere argumenten.

Harm 257 15-12-2014

Alles eenvoudig te vinden. Toets je vraag in en je vind het.

Super snelle service. Vandaag besteld, morgen in huis.

Assortiment
Alles te vinden voor tv, home cinema, enz

Aanbeveling
Ik zal hem zeker bij vrienden en kennissen aanbevelen.

Extra toelichting
Deze winkel is zeer makkelijk in gebruik, je zoekt iets van een bepaald merk en je vind het. Ik ben zeer te vreden over het product dat ik gekocht heb en alles verliep zeer goed. Ik doe voortaan via internet mijn spullen bestellen en ga niet meer naar de winkel. Uitleg met de filmpjes vind ik ook heel erg prettig. Nogmaals bedankt voor het super goed afhandelen. TOP

Franky12345 15-12-2014 In de winkel gekocht
Naarden

na eerst goed het internet te hebben bekeken op Plasma discounter.nl, de aankoop in Naarden gedaan aangezien ik wist dat de TV op voorraad was.

goede support van de medewerkers in de winkel in Naarden- daarnaast werden we verder op ons gemak gesteld onder het genot van een heerlijk kop koffie. Namen alle tijd en goed bekend met alle aangeboden producten

Assortiment
enorm! goede keuze en daarnaast hebben we met experts van zowel Samsung als Sony kunnen spreken. Op basis daarvan hebben we onze beslissing genomen. Mooie frisse indruk geeft de winkel met groots assortiment.

Aanbeveling
snel, vriendelijk en technisch onderlegd. Chapeau!!

Extra toelichting
Na eerder het internet te hebben bestudeerd en een aantal winkels te hebben bezocht, toch de moeite genomen om vanuit Reeuwijk naar Naarden af te reizen om daar de TV aan te schaffen. Vriendelijk en gekwalificeerd personeel uiteraard tegen een scherpe prijs aangeboden, heeft bij mij de doorslag gegeven.

Elze Schuurman 15-12-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Ik heb op internet een tv uitgezocht en ik ben hem op gaan halen.

Hij werd zelfs voor me in de auto gezet.En erg vriendelijk.

Assortiment
Ik heb ruim gevonden wat ik zocht !En nog veel meer om mee te vergelijken!

Aanbeveling
Ik heb vandaag al aan al mijn collega's verteld dat ik bij jullie een plasmadiscounter.nl een tv heb gekocht.

Extra toelichting
Makkelijk en vriendelijke een hele ,mooie tv gekocht. Wat een gemak. Ik raad het iedereen aan.

Hipko 15-12-2014

Je besteld en de volgende dag in huis.

Was uitverkocht, ze hebben toch de moeite gedaan en ons alsnog bericht gegeven dat we nog konden bestellen.

Aanbeveling
Het gemak van bestellen en dat het artikel de volgende dag netjes bij je thuis wordt bezorgt.

Wij zijn tevreden.

AnenHuib 15-12-2014

Extra toelichting
duidelijke uitleg voor de aanschaf

Hans Broeksma 15-12-2014 In de winkel gekocht
naarden

goed tevinden op de site

duidelijke uitleg

Assortiment
wat ik wilde hebben was aan weezich

goede service

johan stein 15-12-2014 In de winkel gekocht
naarden

Extra toelichting
goed geholpen en overzichtelijk gepresenteerd

LABooij 15-12-2014 In de winkel gekocht
Naarden

makkelijk bereikbaar met de auto.

Heel vriendelijk en direct geholpen.

ruime keuze

Prima winkel!

Extra toelichting
Zie bovenstaande. Vriendelijk personeel met verstand van apparaten.

Nelliusschenkers 15-12-2014

Aanbeveling
vanwege eerder aankopen je kunt er blijven komen en kopen

Cor Boogaard 15-12-2014 In de winkel gekocht

Snelheid waarmee geholpen wordt

Service is bijna perfect, maar je moet iets overhouden om je nog meer te kunnen verbeteren ;-)

Eigenlijk wel groots

Aanbeveling
Het is een goede voordelige winkel met een enorm assortiment.

knaapio 15-12-2014

De webshop werkt intuïtief en goed.

Ik heb vrijdagavond om 21:30 besteld en het was de volgende dag keurig binnen. Dit terwijl erbij stond dat na 21:00 niet de volgende dag bezorgd werd. Ook werd ik zaterdag keurig telefonisch te woord gestaan toen ik vroeg waar het pakket zich bevond.

Aanbeveling
Qua service doet de winkel wat het beloofd. Qua prijs is de winkel uiterst scherp.

Extra toelichting
Ik was een beetje huiverig om zo'n groot bedrag (1300 euro) via IDEAL te betalen maar de reviews wekte vertrouwen. De producten werden de volgende dag keurig afgeleverd. De betaalde prijs was door een combi-deal uiterst scherp.

Rutgher Holtrust 15-12-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Het bestellen van het product verliep soepen & snel. Ook werd ik daarna goed op de hoogte gehouden en wist ik precies waar ik aan toe was.

Toen ik in de winkel aankwam werd ik direct geholpen door een vriendelijke verkoper. We maakte gelijk een gezellig praatje en voelde me direct welkom in jullie winkel. Zelfs de doos van mijn tv werd naar de auto gebracht en hierin geplaatst!

Assortiment
Ik heb de winkel niet uitgebreid gezien en ook de gehele website niet. Maar als ik het snel bekijk kan je voor elk product terecht bij Plasma-Discounter voor je tv of meubilair hier om heen en is daar geen enkele andere winkel voor nodig. Ook kunnen er veel verschillende keuzes gemaakt worden en heb je de mogelijkheid om zelf te kiezen wat het best bij je past.

Aanbeveling
Ik ga de winkel zeker aanbevelen aan mijn vrienden & familie, het komt zelden voor dat ik zo vriendelijk word geholpen in de winkel en dat alles gelijk duidelijk is bij de bestelling tot levering/ophaling.

Extra toelichting
Zelden maak ik tegenwoordig mee dat ik zo snel word geholpen en zo vriendelijk. Op de site was het voor mij gemakkelijk en overzichtelijk om het juiste product te vinden, alles wat je nodig hebt voor je tv of daar om heen is te vinden bij Plasma-Dicounter in allerlei verschillende klasses. Bij de bestelling online was alles gelijk duidelijk en kon ik gemakkelijk ervoor kiezen om het product op te halen en te betalen in Naarden. Na mijn aankoop werd de tv naar de auto gedragen en daarin geplaatst, wat een goede service. Ik ben uitermate tevrede en beveel deze winkel dan ook aan iedereen toe. En als ik zelf binnenkort weer een prouct nodig heb zal ik dat zeker weten hier aankopen, omdat ik dan weet waar ik aan toe ben. Bedankt Plasma-Disounter voor jullie uitmermate goede winkel.

Sportschoolbus.nl 15-12-2014

heldere communicatie

luisterend oor (nam ik waar bij een andere zeurende klant...)

voldoende keus

Aanbeveling
goede prijs kwaliteit verhouding..

Extra toelichting
goede prijs kwaliteit verhouding... en voor een inwoner in regio handig om langs te rijden en producten te bekijken en te "voelen"...

PadgioD 15-12-2014

Het bestellen via de webshop gaat zeer gemakkelijk, en dat niet alleen, ruime keuze met een scherpe prijs

De service is voor zover ik daarmee te maken heb gehad prima. Na de bestelling per e-mail op de hoogte gehouden van de voortgang. De verzendbevestiging kwam last-minute maar uiteindelijk is alles binnen een dag geleverd.

Assortiment
Alles wat je zoekt op het gebied van audio visual is hier te vinden.

Aanbeveling
Door de scherpe prijzen en het ruime aanbod zou ik deze webshop zeker aanraden bij familie en kennissen

ceespieter 15-12-2014

via Internet, fluitje van een cent

prima reactie na bestelling via Internet en zeer vlot geleverd

Assortiment
veel aanbod en goed van prijs

Aanbeveling
indien noodzakelijk bij gesprekken hierover jullie aanbevelen

thijs.reijers 15-12-2014

Winkel in een hoekje. Wel goed te vinden

Ze kunnen niet alle vragen beantwoorden.

Genoeg voor de winkel.

Aanbeveling
Voor waar wij voor waren. Zal ik wel mensen op wijzen.
Ik vond dat ik ik goed behandeld werd als klant.

Zie boven.

rfermans 15-12-2014

Goed toegankelijke en overzichtelijke website. Duidelijke uitleg en advies over producten.

Goed advies. Snelle en correcte levering

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment. Dit alles tegen een scherpe prijs.

Aanbeveling
Prima service en prijs/kwaliteit verhouding.

Extra toelichting
Producten makkelijk te vergelijken op site. Makkelijk en snel verloop van het bestel proces en de levering. Kortom een goed voorbeeld hoe een webshop hoort te zijn.

reinier28 15-12-2014

Ruime Keuze, om de hoek, voldoende parkeer gelegenheid, vriendelijk personeel

met mijn laatste klacht zijn ze zeer netjes en correct mee omgegaan, samen zijn we tot de juiste oplossing gekomen.

Assortiment
veel keuze van de juiste producten voor de beste prijs.

Aanbeveling
ja uit mijn ervaringen ben ik er zeer te spreken over.

Extra toelichting
Zeer nette winkel met een ruime keuze uit de juiste producten, goed, bekwaam en vriendelijk personeel, makkelijk te bereiken en een uitstekende service.

E.Y 15-12-2014 Via de website gekocht

Heb me bestelling in de late middag op een vrijdag, Met volle haast en voor het eerst ook een bestelling maar binnen 10 minuten was ik klaar met het hele proces. En nog bevestigings mail ontvangen.

Vrijdag laat in de middag besteld, zaterdag ochtend rond 1130 had ik alles binnen. Had dat nooit niet verwacht echt super snelle levering

Assortiment
Eerlijk gezegd niet veel naar gekeken zag wat ik zocht en gelijk besteld maar zag best wel wat variatie.

Aanbeveling
Voor het bestel gemak en levering zeker top, ik heb heel kort op de site gekeken, moet het nog een keer op gemak door scrollen.

Extra toelichting
Hele snelle levering, bestelde artikel in goede orde ook afgeleverd.

Pim Schol 14-12-2014 Via de website gekocht

eenvoudg vanachter je tablet zaken uitzoeken en bestellen

snelle levering

keuze uit vele artikelen

Aanbeveling
makkelijk, snel en niet duur

Extra toelichting
bovenstaande antwoorden zeggen meer dan genoeg

gjvk70 14-12-2014

Eenvoudig, zoeken en vergelijken via de website. De specificaties zijn veelal completer dan op vergelijkbare sites.
Na bepalen voorkeur in de winkel prima verder geholpen en vriendelijk te woord gestaan.

Zie hierboven. Correcte en zeer snelle afhandeling in de winkel.
Geen beroep hoeven doen op aftersales, hierover dus (nog) geen oordeel.

beer09 14-12-2014

op de site gekeken wat ik wilde hebben en in de winkel nog advies gevraagd.

Goed geadviseerd over de grote van het scherm. Duidelijk advies over de kwaliteit van het scherm gekregen. In eerste instantie ging mij voor keur uit naar Sony, aangezien ik een 46'' wilde hebben en die van sony boven mij budget lagen is mij een samsung geadvieseerd. De beelkwalitet is voor gewoon tv kijken en af en toe een film goed genoeg.

Assortiment
Ruime keuze, voor ieder budget een geschikte tv

Aanbeveling
Ik zelf al 4 tv's gekocht bij plasmadiscounter. NIet allemaal voor mijzelf maar ook voor mijn ouders en broer. Ook heb ik meedere vrienden naar de plasmadiscounter gestuurd. Iedereen is zeer teverden over de service en de pirjs!

Extra toelichting
De hierboven geschreven motivaties spreken voor zicht! Top bedrijf, goeie service en zeer goeie prijzen! Ik raad jullie aan aan iedereen die een tv wil kopen!

Peter Driesprong 14-12-2014

Overzichtelijke site, zonder veel moeite kun je gemakkelijk kiezen en vergelijken.

Vrijdag 20:00 uur besteld, zaterdag 15:00 uur in huis.

De keuze is enorm.

Gewoon goed..........!!!

Extra toelichting
Eerder een wasmachine gekoct. Ruime keuze en bijzonder tevredeb over service en levering. Ennnnn........niet te vergeten de gunstige prijsstelling. Dat heeft ons doen besluiten om bij vervanging van de televisie wederom naar een van de speciale internetshops te gaan van Tom Coronel.

jan165 14-12-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Niet ver voor ons, dus makkelijk om naar de winkel te rijden met voldoende parkeergelegenheid.

Geholpen door mensen met verstand van zaken, niet het idee dat ze je iets duurders willen aansmeren, gewoon eerlijk advies. Daarbij wordt het gekochte zelfs in de auto gelegd, bij ons ging dat om een tv.
Service!

Assortiment
Alle merken die wij kennen staan er, met duidelijke prijskaartjes en specificaties.

Aanbeveling
Verzorgde winkel, ruime keus, prima service, goede prijzen, wat wil je nog meer?

Extra toelichting
Was voor ons de eerste keer dat we iets kochten, is goed bevallen, zouden ook tienen kunnen zijn, maar dat is toch wat overdreven.

Gordius 14-12-2014

Zeer toegankelijke winkel

Uitstekend.

Assortiment
Uitgebreid. Vele merken types en prijsklasses.

Altijd.

janaufenacker169 14-12-2014

Extra toelichting
Duidelijke website, altijd goede prijzen. Twee TV's en nu een HD recorder/receiver. Bestellen = de volgende dag in huis!

Joppe erkelens 14-12-2014 Via de website gekocht

Klikken, en ophalen. Simpeler kan niet

Snel, vriendelijk

Assortiment
Ruim op voorraad wat ik zocht

Internet winkel zoals bedoeld

Extra toelichting
Gewoon niet moeilijk doen, snel het juiste product kunnen leveren tegen een scherpe prijs. Zal wel komen door de snelle eigenaar, hoe dan ook... Top winkel

Feisa 14-12-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site. vandaag besteld morgen in huis

Aanbeveling
Heb hem al aanbevolen bij familieleden die een nieuwe tv zochten

Extra toelichting
Helemaal tevreden over de TV. Alleen zat er vertraging in het beeld bij het spelen vanaf een next gen console (xbox one, ps4). Er moest hiervoor een update op de pc worden gedownload en dan met een usb stick in de tv worden uitgevoerd. dit omdat ik nederlands als taal had ingesteld en de update ALLEEN in het engels te verkrijgven was (was de melding als ik hem direct op de tv wilden instaleren.) Maar ik vind niet dat plasma discounter dit van te voren had kunnen weten. Mocht er iemand nog meer tegen dit probleem aan lopen kan hier de update worden gedownload: http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/cpindex.pl?ctn=40PUK6809/12&hlt=Link_Software&mid=Link_Software&scy=AA&slg=AEN

Pierre72 14-12-2014

website werkt perfect, geen gezoek of vervelende links.

Doen wat ze zeggen. Product uitverkocht, reserveren zonder verplichtingen en supersnel is het product weer beschikbaar en kan het opnieuw besteld worden.

zeer breed assortiment.

Aanbeveling
Zeer professionele webshop. Doen wat ze beloven.

Extra toelichting
Uitleg op website via video werkt perfect, is beter dan in de meeste normale winkels. Verder een snelle levering.

kentin04 14-12-2014

M.Brundel 14-12-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, duidelijk hoe bestelling verloopt

Klantenservice was erg behulpzaam maar na betaling duurde de afhandeling wat lang.

jeroenbennink1990 13-12-2014

gemakkelijk en snel je je nieuwe televisie in huis.

de medewerkers hebben me via de telefoon goed geholpen met uitleg geven.

Assortiment
groot en veelzijdig assortiment waar je uit kan kiezen.

Aanbeveling
als iemand een nieuwe televisie nodig heeft dan raad ik ze eerst aan om bij jullie op de website te kijken en te vergelijken.

Extra toelichting
werkt gemakkelijk en heel erg snel kwa bestellen. je kan snel en goed zoeken wat je wild weten. tevens als je belt dan willen ze je graag het beste advies geven die ze kunnen geven. tevens is alles netjes verzorgd en snel in huis. wat het mooiste is dat je 14 dagen de tijd krijgt om je televisie te bekijken en als het niet zo goed bevalt of je iets anders wild hebben dan kan je de televisie kosteloos terug sturen.

Fred Roozemaal 13-12-2014 Via de website gekocht

Het was erg makkelijk om online de produkten te bestellen.

Na de ontvangst van onze tv heb ik per email gevraagd of de CI module op de door ons gekochte samsung tv canaal digitaal ondersteunde.
Het antwoord was dat we contact met Canaal Digitaal op moesten nemen om te vragen of onze tv CI module ondersteunde. Ik vind dat Plasma Discounter dit had moeten weten.

Assortiment
Niet alles is te zien in de winkel maar wel te bestellen op de website. Als het wel aanwezig is maar niet in de showroom maar in de doos dan is er geen tijd om het uit te stallen en om het product te laten zien en het benodigde advies te geven.

Aanbeveling
Plasma-Discounter als winkel vind ik niet echt om aan te bevelen want je gaat naar de winkel voor een advies en er is te weinig personeel dus de wacht tijden zijn te lang voordat je geholpen kan worden.

Extra toelichting
Plasma - Discounter vind ik als winkel, qua advies te kort schieten. Op de website wordt alles uitgelegd maar niet alle situaties zijn hetzelfde waardoor je iets wil vragen en iets wil horen en zien. Als webshop prima. Snelle service en levering. Om aan te bevelen.

t1deleeuw 13-12-2014 Via de website gekocht

Er was een storing - klantenservice noteerde reservring

Klantenservice heeft ondanks dat artikel uitverkocht was gestand gedaan.

Aanbeveling
Prima service en gemak dat aan huis afgeleverd wordt.

Extra toelichting
Kon op website niet bestellen heb de klantenservice gebeld en deze gaven storing aan. Op dat moment werd gewenste artikel voor mij gereserveerd. Later bleek het artikel uitverkocht maar de reservering bleef staan. Volgende dag klantenservice gebeld en betaling kunnen regelen. Na 4 dagen (na ontvangst betaling via bank) werd artikel aan huis afgeleverd.

MvS87 13-12-2014

Even snel bellen om de voorraad te checken was geen probleem. Ik werd netjes en snel geholpen.

De verkoper wist waar hij het over had. Kende het product goed en had zelfs handige/ nuttige tips/tricks.

Assortiment
Erg breed. Nieuwste van het nieuwste. ULED etc. Maar ook kleinere modellen voor mensen die geen groot scherm willen.

Aanbeveling
Al gedaan bij een paar mensen, en op Facebook :-)

Extra toelichting
Al en al top behandeld. Naar de winkel en liep na 15min weg met de nieuwe tv. Werd netjes geholpen de tv in de auto te krijgen. We zijn erg tevreden met de tv. 3jaar geleden een dolby surround set aangeschaft, werkt nog toppie! Mooie showroom waar alles opgesteld staat. Erg fijn om je product eerst te kunnen zien. Daarom blijven wij i.i.g. naar de winkel gaan om zekerheid te hebben. Dan maar wat meer betalen dan de webshops. Jullie hebben dat extratje dubbel en dwars verdiend!! Keep up the good job. PS: aangegeven dat hij in de webshop gekocht is, maar is in Naarden aangeschaft. De knop 'volgende' verspringt buiten het beeld als je op de keuze: 'In de fysieke winkel' klikt.

Yuri79 13-12-2014 Via de website gekocht

Is een duidelijke site. Ook de video's van producten waar Tom Coronel duidelijke uitleg geeft vind ik erg nuttig. Zo zie je duidelijk wat voor mogelijkheden die producten heeft. Slim!

meteen na het afronden van het aankoopbedrag dan word alles in werking gesteld. Als er staat 1 op voorraad dan is er ook nog 1 op voorraad. Koop je een product dan staat er gelijk een indicatie van uitverkocht. Ook erg netjes

Assortiment
Ze hebben erg veel in het assortiment. Van koffie automaten tot wasmachines.

Aanbeveling
Door de betrouwbaarheid en eerlijkheid raadt ik het aan. Ook omdat Tom Coronel deze zaak serieus aanpakt naast zijn race carrière vind ik goed. Het is toch een bekend persoon en hij zal niet zijn naam naar de knoppen helpen door de boef te spelen. Is de tweede keer dat ik hier wat koop en er zullen meer volgen.

Extra toelichting
Al die 10'en klinken slijmerig maar ik ben echt tevreden. Waarom een 8 of 9 als het een 10 waard is. Ookal zou er geen prijs uitgelood worden, ik blijf bij mijn standpunt. Heb nu al zin in het nieuwe race seizoen. :-)

Mark Huinder 13-12-2014 Via de website gekocht

Voor ons dichtbij, en ook een fysieke winkel. En via internet volgende dag thuis afgeleverd

Omruilen is nooit een probleem, top service!

Assortiment
Zeer ruim, van koffie tot TV

Aanbeveling
Goede bediening, vriendelijk personeel!

Extra toelichting
Gewoon een top zaak met goede prijzen, ik ga toch niet naar de MediaMarkt, ik ben gek!!

Jer992 13-12-2014

makkelijk besteld via de website

tv werd niet geleverd ondanks de ingevulde datum, erachter aan moeten bellen waar die bleef, helaas tot 2 maal, maal beide gevallen vriendelijk geholpen.

genoeg keuze

Aanbeveling
vriendelijkheid is goed en netjes opgelost. eerste keer misgegaan, maar ach waar niet.

Extra toelichting
producten voor een mooie prijs.

RedjoDesign 13-12-2014

Via de website kan je alles eenvoudig vinden. Tevens zie je bij de producten video's met uitleg en hoe het product eruit ziet. Erg top.

Goed mailcontact gehad met de medewerker(s) over het aangekochte product.

Assortiment
Elders was deze tv niet meer leverbaar (bijna oudheid). Ik wilde perse deze tv aanschaffen. En

Goede en betrouwbare website

Extra toelichting
Via internet gezocht naar de beste website en beschikbaarheid. Ik kwam al snel uit op plasma discounter. Product is snel bezorgd. Kon er direct mee, zonder problemen, aan de slag!

Leidschendammertje 13-12-2014

Alles ging vlot en zonder problemen. Van uitzoeken tot de betaling. Duidelijke en gebruikersvriendelijke website.

Assortiment
Er is meer dan voldoende keuze in alle prijsklassen.

Aanbeveling
Jullie hebben het gewoon goed voor mekaar.

Extra toelichting
Fijne manier van aankopen doen.

E.Beukema 13-12-2014 Via de website gekocht

woensdagavond via internet besteld, netjes bevestiging gekregen. Donderdagmorgen opgehaald in Naarden. Tv netjes door personeel in de auto gezet. Helemaal top

zie gemak

Assortiment
alles wat je in deze branche zoekt staat er

Extra toelichting
Gewoon goed geregeld, vlot en netjes afgehandeld. Tom was zelfs bezig video aan het opnemen met klanten in de zaak.

Geuvert 13-12-2014 Via de website gekocht

Bij Plasma-discounter terecht gekomen via een vergelijkingssite. Bestellen ging net makkelijk als op andere sites. Je moet je gegevens invullen die ze nodig hebben om je bestelling bij je voordeur te krijgen en om contact met je op te nemen voor de voortgang van de bestelling en in geval van calamiteiten. Je kan gewoon betalen via iDeal.

Heb de bestelling keurig een werkdag later binnen gekregen. Alles was keurig in orde dus heb geen gebruik hoeven maken van retour procedures. Klein minpunt vond ik wel het aanbieden van extra garantie. Het is mooi dat het kan maar eigenlijk hoort dit er gewoon standaard bij in te zitten. Een teevee hoort niet na een paar jaar de geest te geven. Als dat wel gebeurt hoor je gewoon geholpen te worden. Ook als je geen extra garantie hebt gekocht.

Assortiment
Heb hier de teevee van mijn keuze weten te vinden voor een zeer schappelijke prijs, niks mis mee. Ik mis alleen wel de lijst met geschikte accessoires. Mijn teevee ondersteunt actief 3D maar wordt geleverd zonder 3D bril. Zou prettig zijn geweest als je meteen een lijst zag met geschikte 3D brillen.

Aanbeveling
De bestelling werd snel en zonder poespas geleverd. Keurig binnen de aangegeven tijd en zonder problemen. Bestelling toonde ook geen schade bij aankomst. Mis alleen nog de accessoire lijst met geschikte 3D-brillen.

Extra toelichting
Plasma-discounter heeft mijn bestelling keurig geleverd binnen de aangegeven tijd zonder problemen. Het bestellen ging makkelijk en de prijs was zeer netjes. Miste alleen een lijst met geschikte accessoires bij het product zoals geschikte 3D-brillen. Al met al wel zeer tevreden over de prijs en de snelheid. Je wordt ook keurig op de hoogte gehouden van de vorderingen van het bestel proces.