Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Edwin Hendriks2014 20-12-2014

Vóór 21:00 uur besteld en inderdaad de volgende dag in huis. Zelf tijdens de drukke kerstdagen! Handig en leerzaam zijn de instructiefilmpjes op de site!

Je wordt op de hoogte gehouden van de voortgang in het bestelproces. Plus je weet precies waar je aan toe bent. Gratis bezorging bij je thuis!

Aanbeveling
Ik zou niet weten waarom je in een andere webwinkel zou bestellen. PERFECT gewoon!

K. Deinum 20-12-2014 Via de website gekocht

bestelling is snel geplaatst

duidelijke correspondentie, ook over de levering

ruime keus aan producten

Aanbeveling
ruime keus, goedkoper dan de rest en snelle levering

Extra toelichting
De prijs is prima, een ruime keus aan producten en snelle levering.

H Knoop 20-12-2014 Via de website gekocht

service is uitstekend

veel

de klantenservice is uitstekend

Tools 20-12-2014

De winkel is makkelijk bereikbaar, de parkeergelegenheid is ruim voldoende. Via de website weet je of jouw keuze op voorraad is. Wat wil een mens nog meer als je jouw eigen keuze zo snel als mogelijk in handen wilt hebben?

Medewerker heeft de TV (50") netjes meegedragen naar de auto.
Waarom geen 10?
Ik kocht samen met mijn broer exact hetzelfde toestel. Ik bedacht me dat mijn broer Digitenne heeft via een extrene tuner met Scart. Denkend dat het toestel geen scart heeft, hebben we een CI+ digitenne pakket aangeschaft. Dit was achteraf onnodig, want er zat wel scart op. Jammer van de kosten. Want een van de redenen om naar Naarden te komen was de lage prijs en het op voorraad zijn. Alleen bij Foka was het toestel 20 Euro goedkoper, maar daar hadden ze geen voorraad.

Assortiment
Website en voorraad is enorm. Je hoopt in de winkel jouw keuze in levende lijve te kunnen zien maar ik snap dat teveel is want a) je moet dan een enorme showroom hebben en b) de kosten moeten wel in de hand blijven want anders verdien je zelf ook geen pepernoot als Plasma discounter. Dat is de enige reden waarom het geen 10 is, maar ik begrijp het volkomen.

gewoon doen.

Extra toelichting
Zie alle voorgaande teksten. + overzichtelijke site + vriendelijk personeel + Naarden zondags open

EARB 20-12-2014

Gemak van uit huis bestellen

Volgende dag op tijd geleverd

Ruime keuze

Aanbeveling
Diverse artikelen aangeschaft nooit geen problemen gehad

Extra toelichting
Zowel in de winkel als online.

Martinoz 20-12-2014

kijken op de website en afhalen in de showroom 7 dagen per week.

snel.

veel keus

scherp geprijsd

Extra toelichting
De showroom is mooi en netjes en je wordt er snel geholpen,als je weet wat je nodig hebt en behoeft geen verdere uitleg voor hetgeen wat je haalt is dit een goede winkel.

JSchutte 19-12-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Website is toegankelijk, helder en overzichtelijk. Bestelling binnen 2 dagen geleverd. Goede service, duidelijk mailverkeer waarin wordt uitgelegd wat je hebt besteld en wanneer het wordt geleverd.

Rob_Engelen 19-12-2014

Extra toelichting
Voor alles een dikke tien. Vanaf dat je binnenkomt totdat je afrekent een goed gevoel over technische kennis, de uitstekende showroom en het assortiment. je kan alles zelf opzoeken, maar iedereen wil je van dienst zijn. Gewoon top, daardoor goed aan te bevelen bij een ieder.

Alain G 19-12-2014 Via de website gekocht

Duidelijke info en makkelijk te bestellen

Zeer snelle levering en goede info

Assortiment
Keuze is uitgebreid en door de goede product info makkelijk het product te selecteren

Aanbeveling
Goede info en ruime keuze tegen een hele goede prijs

Extra toelichting
Duidelijke info en snelle levering tegen een hele goede prijs

Miobello 19-12-2014

Ruimtelijk en overzichtelijk.

De toenadering, zoals het hoort. Zakelijk, edoch met een beetje humor.

Assortiment
Prima. Niet te massaal aan verscheidenheid.

Aanbeveling
Eigenlijk aan iedereen. Alleen de klanten zullen hun eigen ervaringen opdoen. Bij ons kwam het tenminste positief over.

Extra toelichting
Onze beoordeling is direct onze eerste ingeving. Het goed gevoel krijgen!

Tintin68 19-12-2014

Lekker vanuit je luie stoel

Snelle levering

Groot assortiment

Aanbeveling
Heb ik al meerdere keren gedaan!

Extra toelichting
Ben ook al een aantal maal in de fysieke winkel geest. Goed personeel, kundig en ook nog goeie prijzen!

knoestef 19-12-2014

Makkelijk te bestellen

Tot nu toe goed

Assortiment
Ik was op zoek naar deze versterker en die hadden jullie

Aanbeveling
Meteen een goede eerste ervaring en alles volgens verwachtingen verlopen

Marco T67 19-12-2014

Installatie en gebruik van de soundbar zijn erg eenvoudig. Minpuntje is dat als je via de line-in ingang muziek luistert en je zet na gebruik de soundbar uit, deze niet aangaat op de TV als je de TV aanzet.

uitgebreide keuze

snelle levering. gunstige prijs

Extra toelichting
Helaas werkte het apparaat niet helemaal soepel na installatie. Na een paar dagen op internet gaan zoeken naar een mogelijke oplossing. Op de site van Philips zag ik dat er nieuwe firmware beschikbaar is. Deze heb ik geïnstalleerd en nu werkt vooral het ARC-kanaal veel beter. Via de optische ingang heb ik nog wat haperingen in het geluid. Heel vreemd. Helaas schakelt het apparaat niet automatisch naar TV als je de TV aanzet. De soundbar gaat wel automatisch aan, maar schakelt niet automatisch naar ARC of OPTIN.

Ronald opc 19-12-2014 Via de website gekocht

Lekker makkelijk online je keuze bepalen.

Tot nu toe prima, snelle levering.

Ruim voldoende.
Ik kon vinden wat ik wilde.

Aanbeveling
De prijs was de goedekoopste van al de webwinkels en dat is toch iets waar je ook na kijkt voor dat je wat aanschaft natuurlijk en de service dit zijn de twee belangrijkste redenen of iets op een webwinkel te kopen.

R.Bosch 19-12-2014

Zeer overzichtelijk en uitgebreide informatie voor elk product. Wanneer er tevens een filmpje gemaakt is over een item, dan maakt het alles nog veel duidelijker en gemakkelijker om een keuze te maken.

Zeer duidelijk en goed geregeld.

Assortiment
Meer dan voldoende keuze en voor elke portemonnee.

Aanbeveling
Aan iedereen. Ik kwam dezelfde producten ook elders tegen, maar jullie hadden een veel betere prijs. Dan ben je gek als je die info niet met je vrienden en familie deelt.

Extra toelichting
Ik ben erg tevreden over jullie bedrijf. Voor de aanschaf van een nieuwe televisie heb ik best wat onderzoek gedaan en diverse merken en modellen bekeken. Met de keuze die ik gemaakt heb waren jullie niet alleen voordeliger dan de andere leveranciers, maar daarnaast zijn jullie ook een officiële Philips dealer zodat ik in aanmerking kom voor de cashback actie. Omdat ik dicht in de buurt was ben ik uiteindelijk ook nog even in de showroom geweest en de TV en Playbar in mijn handen gehad. Een soort van old school gevoel in combinatie met het gemak van de website. Kortom, jullie gaan mij zeker terug zien ;-)

P A Wijngaard 19-12-2014 In de winkel gekocht
Naaden

Makkelijk bereikbaar,geen parkeer geld of boetes.
Lekkere ruime zaak.

Prima uitleg en snelle afhandeling bij het ophalen.
Vriendelijk personeel.

Assortiment
Ze hebben niet alles maar wel heel veel. Hier slaag je bijna altijd.

Aanbeveling
Om de prima service en snelle levering,ook het uitgebreide arssortiment en vriendelijke personeel.

Extra toelichting
Vind het gewoon een prima winkel. Mede omdat je geen last hebt met parkeer problemen zoals in centrums van steden of dorpen. Ook het meenemen van spullen is lekker makkelijk. Auto voor de deur en inladen. Vriendelijk en snelle uitlevering. mvg P Keijer

Jan Meester 1950 18-12-2014

Er was ruime parkeergelegenheid voor de deur, de gekochte spullen werden netjes in onze auto gezet en het voordeel van eerst op internet kijken en vervolgens naar de winkel gaan om de goederen te bekijken en direkt mee te nemen.

kreeg op alle vragen een prima antwoord en uitleg van een super vriendelijke medewerker en er werd ruimschoots de tijd voor genomen

Assortiment
ruime keuze in allerlei soorten merken en artikelen.

Aanbeveling
Prettige behandeling, goede uitleg, een kopje koffie en een voortreffelijke service.

Extra toelichting
Zowel mijn vrouw als ikzelf hadden hetzelfde goede gevoel dat we echt als klant werden behandeld. We kregen goede uitleg en er werd goed geluisterd naar wat we zochten zonder meteen de duurste produkten aan te bevelen.

trebmal 18-12-2014

ruime keuze, makkelijk parkeren voor de winkel

prima geholpen in het maken van een definiteve keuze, daarna zonder te wachten direct door naar de kassa.

Assortiment
alle grote merken hangen er. Wel jammer dat er relatief veel grote maten hangen.

Aanbeveling
voor ons lekker in de buurt en goede combinatie van assortiment/prijs/kwaliteit keuze.

Extra toelichting
Prima winkel om een goede keuze te kunnen maken. Eerst on-line via de vergelijkingsoptie goed naar de verschillen kunnen kijken. Daarna in de winkel toch de schermen nog even in 'leven de lijve' bekijken waarbij de verkoper van, in dit geval, Sony ons prima heeft geholpen. Volgende week digitale TV en dan genieten van de nieuwe aankoop.

anton1500 18-12-2014

Een kind kan de was doen.
Ik heb trouwens een super sound plate van Sony gekocht.

Een minpuntje betrof de hulp bij de aansluiting tussen de TV en de soundplate maar ik had als leek zijnde niet vermeld dat ik een aparte ontvanger had.
Mijn aan de nieuwste technieken verslaafde buurman kon mij en de helpdesk dus wat leren.

Assortiment
Ik zou niet weten welke andere webshop een beter assortiment heeft. Natuurlijk had ik eerst wat rondgeneusd op het web maar uiteindelijk bij Plasma-discounter uitgekomen.
Bij een video uitleg dacht ik nog; wie is die kale toch die zo makkelijk babbelt.Maar Tom kan het in elk geval zo brengen alsof hij er net zoveel verstand van heeft als autorijden.

Aanbeveling
Prijstechnisch, de snelheid van de helpdesk én het assortiment geven voor mij de doorslag.
Ik had overigens niet door dat Tom reclame maakt voor Plasma-discounter.

springbok 2 18-12-2014

Alles was zo duidelijk en makkelijk als mogelijk.

Assortiment
Het gebodene is ruimschoots voldoende en aldus is slagen bijna te eenvoudig

Aanbeveling
Het is gewoon een goede en bereikbare winkel

Extra toelichting
De winkel is goed bereikbaar. De site is niet moeilijk en daardoor voor de koper een "gemak". Het personeel is behulpzaam. Door deze wetenschap ben je gauw geneigd om voor de volgende aankoop terug te komen.

Apeeters1 18-12-2014

Extra toelichting
Heb een goedkope tv uit de demokelder gekocht. Kon zien dat de tv een keer uit de doos was gehaald en niet zo netjes was ingepakt als een nieuwe, maar tv was zelf wel als nieuw.

Wim32. 18-12-2014

Duidelijk en overzichtelijke site

Gevraagd om offerte snel een antwoord met link om te bestellen werkt goed.

Assortiment
Prima! Wat ik zocht stond er tussen dus kon makkelijk een vergelijk maken voor mezelf.

Aanbeveling
Zeker aanbevelen prima site.

Extra toelichting
Erg tevreden met m'n aankoop, goede service en snelle levering.

larssmit 18-12-2014

Extra toelichting
zeer eenvoudig bestellen en gelijk geleverd

Kinan22 18-12-2014 In de winkel gekocht

Assortiment
Er zijn voldoende TV's op de showroom vloer beschikbaar om een idee te krijgen van wat je koopt, al is het niet duidelijk of je ook daadwerkelijk de TV kan bekijken waar je in de eerste instantie voor kwam. Los daarvan wel is dat ze wel heel veel op voorraad hebben, dus de kans dat je vind wat je wil is groot.

Aanbeveling
De bereikbaarheid is prima, het assortiment in het magazijn is prima op orde, en de prijzen zijn scherp. Plus, de service is snel en zonder opmerkbare problemen.

Extra toelichting
De vertegenwoordigers van specifieke merken waren misschien niet helemaal op hun plaats. Er staat duidelijk op hun shirt voor welk bedrijf ze werken en waar ze iemand subtiel naartoe willen sturen. Het personeel en de vormgeving van de winkel zelf is prima, helder, en zoals eerder ook al aangegeven, je kan prima een idee krijgen van wat je koopt, plus er is genoeg voorraad en scherpe prijzen.

Kuup56 17-12-2014

Ik woon in Amsterdam en werk in Hilversum. Uw winkel ligt perfekt voor mij.

Simpel, snel en soepel. Het oude spul gaat eenvoudig weg in het afval.

Assortiment
Ik kijk graag rond en houd erg van de opruimkelder. Leuk om langs te komen.

Aanbeveling
Dat doe ik regelmatig, bij collega's in de omroep.

pvoncken 17-12-2014

Goede koppeling met vergelijkingssites. Prima selectie en navigatie op jullie site.

Prima geregeld

SPiet 17-12-2014

Makkelijk en snel besteld

Uitstekende levertijd

Assortiment
Uitstekend assortiment en een heerlijk goedkope opruimkelder!

Aanbeveling
Goedkope en betrouwbare site!

Wolfert64 17-12-2014

De website onthoudt de filters niet. Dus moest ik telkens opnieuw het beeldschermformaat intypen. Zat bovendien nog een storende fout in: als ik opnieuw het formaat wilde kiezen was juist mijn keuze 'uitgegrijsd'.

Ben door het personeel heel netjes geadviseerd. Vanzelfsprekend adviseren de heren van Sony en Nespresso hun eigen waar. Het zou wel netjes zijn als ze vooraf duidelijk maken dat ze namens het merk adviseren (ook al is dat ook aan de kleding wel te zien).

Assortiment
Er is een ruime keuze en voldoende diversiteit in het merkaanbod. Wel jammer dat het alleen de voor de hand liggende merken zijn, maar dat zijn misschien ook wel de beste (?)
Ook handig dat je de winkels bij elkaar hebt.

Prima winkels!

Paulzandvoort 17-12-2014

Snel, niet druk gelijk meenemen

Verkeerd voorgelicht over ophangen van de televisie

Assortiment
Veel keuze, niet altijd het goedkoopst

Gewoon een fijn bedrijf

Goed geholpen, goede tv

Melisbeen 17-12-2014

Snel en makelijk besteld en snel in huis

"

Assortiment
Groot assortiment , goed te filteren

Aanbeveling
Makkelijk en snel bestellen en korte levertijd

Bouke01 17-12-2014

Zowel via internet als in de winkel zijn alle producten goed te vinden.

De mensen die er werken hebben verstand van zaken; weten waar ze over spreken.

Assortiment
Breed assortiment; er is volop keuze!

Aanbeveling
Deskundig, vriendelijk en prettig contact. Scherpe prijzen.

RavaTi 17-12-2014

Fijne overzichtelijke site, kan alleen geen producten naast elkaar vergelijken

Afspraken worden nagekomen

breed assortiment

Aanbeveling
Goede site, nette service, extreem scherpe prijzen

Extra toelichting
Fijne overzichtelijke website. Snelle levering met duidelijke aangegeven tijdstippen van levering. Erg tevreden

JP de la Bije 17-12-2014 In de winkel gekocht
naarden

goed bereikbaar als je weet waar je het zoeken moet.

Extra toelichting
Pand ligt een beetje verstopt, tomtom maakt een hoop goed. eenmaal binnen is de service goed en wodt je snel geholpen.

Heinz Jankowsky 17-12-2014 Via de website gekocht

Zeer eenvoudig, ook de betaling, te regelen

Het tv wat ik in 1e instantie wilde kopen was uitverkocht. Heb gelijk een aanbod voor een andere, duurdere, tv gehad voor dezelfde prijs.

Extra toelichting
Sie via als ontvangen. Uitgebreid assortiment.

Leroyvb 17-12-2014

Heb online alle specificaties van me product kunnen vinden en deze klopte ook. Betalen via Ideal ging makkelijk en volgende dag voor 10.00u in huis! Super snelle en correcte service.

Behalve de snelservice was het geen enkel probleem om mijn tv af te leveren op een ander adres.

Assortiment
Assortiment niet uitgebreid bekeken. Ik had zelf eisen opgesteld voor een tv inclusief prijsklasse. Plasma-discounter had niet alleen de goedkoopste maar ook een betrouwbare reputatie.

Aanbeveling
Heb ik al gedaan vanwege de prijzen van de tv's en de snelle service.

Extra toelichting
Helemaal niks te klagen. Alles gegaan zoals internet bestellingen moeten gaan en zeer voordelige prijs gehad voor mijn tv!Niks anders dan complimenten

CalvinPinguin 16-12-2014

Op zaterdag besteld, dinsdag in huis. In mijn ogen prima

Assortiment
plasma-discounter heeft een zeer ruim assortiment met zeer scherpe prijzen. Mijn volgende TV ga ik ook weer hier zoeken

Aanbeveling
Groot assortiment, scherpe prijzen en een goede leversnelheid

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop bij plasma-discounter. Een fijne tv gekocht voor een heel klein prijsje. Afrekenen ging gemakkelijk en het duurde maar 3 dagen voor ik hem binnen had

Naam633 16-12-2014

Wim haasnoot 16-12-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Leuke winkel , vriendelijke mensen, verstand van zaken, en niet te duur.

D.buijz 16-12-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Goeie zoek functie op de website, waardoor je heel makkelijk kan filteren op je eigen voorkeur! Zo ben ik namelijk op mijn keuze gevallen.

Assortiment
Breed assortiment en vanuit daar filteren,waardoor ik veel ben gaan vergelijken met de vergelijk functie. verschillende maten beeldschermen in de zelfde prijsklasse, goed overzicht in het assortiment met welke tv welke motion rate heeft (aantal Hertz).

Aanbeveling
Deze winkel is aanbevolen aan mij door mijn broer, die gaf aan op hun website kan je goed zoeken naar jouw voorkeur, vervolgens kan je langs gaan in de showroom, bakje koffie drinken en rustig je keuzes bekijken. Hij had volkomen gelijk dus ik vervolg als iemand een TV zoekt zal ik hem zeker aanraden om is een kijkje te nemen bij de Plasma-discounter.nl!

Extra toelichting
Duidelijke overzichtelijke site, makkelijk te filteren op jouw keuze en prijsklasse. goede beschrijvingen van de televisies met review, beter dan bij de concurrenten Goed geholpen in de winkel en ook nog is service dat de TV gewoon naar je auto word gebracht en word ingeladen! Ik ben erg blij met mijn 47PFK7109 van Philips, het leek wel vervroegd kerstmis want op de website zag ik niet staan dat je er ook een gratis soundstage van Philips bij kreeg t.w.v 250 euro. Bij het uitpakken zat dus nog een extraatje! Ook erg blij met de ambilight op deze TV.

N. Anoniem 16-12-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Fijne bekwame personeelsleden die je echt wijzer maken dan je zelf op internet kan opzoeken

Extra toelichting
Een fijne winkel met toegankelijke medewerkers met kennis van de producten waar je voor komt!

EDWIN777 16-12-2014

goede internetsite, duidelijke informatie die klopt

heerlijke goed geadviseerd, nam ook tijd voor zelfs relatief klein bedrag

alle keuze

Aanbeveling
definitief, heerlijk om gewoon te halen en goede keuze en uitleg op de site

Extra toelichting
Top winkel, kom er voortaan terug

Joost1598 16-12-2014

Goede overzichtelijke winkel. Goed bereikbaar, Parkeerruimte. Veel keuze.

Duidelijk advies, geen probleem met ruilen

Assortiment
Veel keuze, maar slechte enkele modellen uit te proberen

Prima

Extra toelichting
Goed geholpen, goede prijs en service

overtrek52 16-12-2014 Via de website gekocht

Heel erg vrij om te kijken dringen niet op

Gewoon perfect echt super staan netjes te woord en goede uitleg

Veel assortimenten prima

Aanbeveling
Ja zeker hebben we ook gedaan en zijn ook al geweest fam en vrienden

Extra toelichting
Hele goed winkel ziet er prima uit en personeel niet te vergeten super personeel En dit meen kom je nog weinig tegen echt onze complimenten

Eveline40 16-12-2014

Makkelijke website, duidelijke informatie

Vriendelijk personeel in de winkel

Assortiment
Ook een klant met een kleinere portomonnaie of eenvoudige wensen kan hier prima slagen

Lia Huysman-Voskuilen 16-12-2014 In de winkel gekocht
Naarden

het is alle dagen geopend en makkelijk te bereiken

erg vriendelijk je word erg goed geinformeerd.ze zijn duidelijk deskundig ,en weten waar ze mee bezig zijn

Assortiment
ze hebben alles eigenlijk in de winkel en op voorraad

Aanbeveling
een goede winkel en erg deskundig wat wil je nog meer

Danny Volmer 16-12-2014 Via de website gekocht

Via de website heb ik al snel een keuze kunnen maken. Erg fijn dat de winkel ook op zondag open was en ik kon daardoor even snel op en neer. De prachtige uitleg van Tom via een filmpje maakte mijn keuze alleen maar makkelijker. Ik was uiteindelijk binnen 30 min weer buiten (het was een beetje druk).

Doordat het een beetje druk was in de winkel, moest ik even wachten. Via de website had ik mijn keuze goed kunnen maken. Ik was uiteindelijk weer snel buiten met een mooie tv. De service van de medewerkers was prima en deskundig.

Assortiment
Nogmaals prachtige winkel. Ik snap dat je niet alles kwijt kan om dit aan de consument te tonen. Wellicht zou het wel leuk en mooi zijn om je aanbiedingen te tonen (zover het kan uiteraard). Gelukkig kun je in de winkel ook gemakkelijk de webshop bezoeken en daardoor is uiteindelijk je product toch in de winkel te zien.

Aanbeveling
Snel, makkelijk, goede website om je te kunnen verdiepen en voorbereiden. Keurige service en duidelijke taal! Zeer deskundig personeel! Zeker geen 'ik ben toch niet gek winkel'! verre daarvan. Andere zaken kunnen hier nog een voorbeeld aan nemen.

Extra toelichting
Wat valt er nog te beoordelen als je boven alles al hebt kunnen melden hahahaha. Zonder gekheid een prima zaak voor ieders wil. De prijs is zeer scherp en ook nog een top service! Ik ben voor het eerst in Naarden geweest, maar zeker niet voor het laatst! Bedankt.

Berber Joanne 16-12-2014

Ik wist van te voren welk product ik nodig had en daarom was alles heel gemakkelijk te vinden. Betaling ging heel gemakkelijk en snel! Niks op aan te merken!

De levering ging super snel en alles was netjes verpakt!

Aanbeveling
Alles gaat vlot. Ik heb verder geen ervaring met terugsturen of vragen die ik had over het product. Mijn beoordeling gaat alleen over de snelheid dat ik het artikel in huis had en de betaling! Top!

Hardolfia 16-12-2014

Deze tip kreeg ik van mijn schoonzoon om bij jullie onze aankoop te doen.

verder nog geen ervaring met service van zoals product terugbrengen. Verder bij de aankoop goede service.

voldoende assortiment.

goede winkel

game-yzy 16-12-2014

Zeer overzichtelijk, erg makkelijk om te vergelijken en keuze te makken.

Zeer snelle verzending. Voor het overige geen gebruik hoeven maken van de service.

Assortiment
Ik kan niet bedenken wat ik nog meer op site zou willen zien. Enorme keuze.

Aanbeveling
Groot assortiment, goede prijzen, snelle verzending.
Tja, wat wil je nog meer?

BdG10 15-12-2014

In een paar muisklikken een nieuwe tv.

Goed geinformeerd in elke stap van het aankoop en leverproces.

Ruime keuze.

Aanbeveling
Tevreden dus dat mag verder verteld worden.

Extra toelichting
Een tevreden klant, goed geinformeerd over de aankoop, garantie en levering. Ook een snelle levering.