Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Anniejo54 25-12-2014

Het bestellen gaat heel gemakkelijk met de duidelijke site en aanwijzingen

Je wordt van bestelling tot bezorging keurig op de hoogte gehouden

Assortiment
Welk apparaat je ook zoekt, je vindt het hier

Prijs/kwaliteit is uitstekend

Michel j1 25-12-2014

Wat een service! Op dinsdag besteld en woensdag al genieten. De bijgaande informatie films van Tom geven alle informatie om een goede keuze te kunnen maken. Echte F1 service:-)

Bestellen, betalen, bevestiging en garantiebewijs binnen in een oogwenk. En alles digitaal. TOP!

Aanbeveling
Beter dan dit wordt het niet, een aanrader voor iedereen!

High Ender 25-12-2014 In de winkel gekocht

Dingetjes2233 25-12-2014

Lijkt op vele andere winkels. Verkopers en tv's

Ik ben goed geholpen. Een eerlijke mening van de verkoper. Geen opdringerig verkoop gedrag.

Assortiment
Er zijn natuurlijk veel meer tv's dan je op kan hangen. Winkel is relatief klein. De koopjes kelder is geen fysieke plek.

Aanbeveling
Het is gewoon een winkel als vele andere. Ziet er netjes uit met genoeg personeel voor vragen.

Extra toelichting
Ik ben gewoon fijn geholpen.

janmartin 25-12-2014 In de winkel gekocht
Naarden Bronsstraat

Ruim parkeren,snelle bediening,overzichtelijk.

Zoals het hoort. Vriendelijk en deskundig.

Assortiment
Alle top.erken aanwezig in verschillende prijs categorieën.

Aanbeveling
Absolute aanrader vanwege ligging ,personeel, kennis van zake,assortiment.

Extra toelichting
Algemene indruk: mooie zaak,goed bereikbaar vriendelijk personeel, topmerken in alle prijsklassen.

AB62 25-12-2014

Producten zijn te vergelijken en zeer gunstig geprijst. Specificaties zijn echter niet zo vanzelfsprekend voor degenen die minder expert zijn

Simpel recht toe recht aan kiezen en bestellen. Levering vlot alleen verdraaid jammer dat ze DHL gebruiken want die nemen bezorging niet zo nauw.

Assortiment
Niks op aan te merken. Prima.

Aanbeveling
Zeker wel. Winkel komt ook vanzelf bovendrijven bij veel vergelijkingen.

Zie biven.

Randy250690 24-12-2014

Extra toelichting
Op de site een ruime keuze uit verschillende producten. Ook maken de filmpjes het maken van een juiste keuze tussen verschillende producten een heel stuk makkelijker. Ik heb veel aan het filmpje gehad en heb de aankoop van mijn tv als zeer prettig ervaren!

Danny1215 24-12-2014

Tv online gezien maar hadden die gewoon op voorraad in de winkel dus kon die zo ophalen

Veel kennis van zaken

Assortiment
Veel en beste prijs garantie

Gewoon topzaak

Woutie09 24-12-2014

6,2

nog steeds m'n bestelling niet ontvangen..............

Extra toelichting
en de klantenservice van Create2fit is blijkbaar ook afwezig sinds 14:00 deze woensdag.... Heel jammer allemaal. ik hoop op een snel herstel en compensatie van deze slechte prestatie

Syl1990 24-12-2014

Extra toelichting
Erg goede en duidelijke service

Ronald K123. 24-12-2014

Kijkuit er zit een lek in jullie systeem gratis advies van de specialist op het gebied van winkeldiefstalbeveiliging. www.KWBS.nl

Goed maar laten alle adviseurs nu een gelijk verhaal vertellen. Gezamenlijke training is raadzaam. Miste crossselling moest nl. nog een keer terug voor een CI module voor mijn Ziggo kaarje.

Assortiment
Goed ruim voorzien en gericht

Aanbeveling
Als iemand een TV zoekt zeker een aanrader.

Extra toelichting
Prettig verder zie andere beoordelingen

lcd tv tje voor kids 24-12-2014

Uitstekende site, prima filters

binen 24 uur in huis conform afspraak ook als je 's avonds om 20.00 bestelt

Assortiment
Alle schermen die je zou willen

prima winkel goed service,

mark1602 24-12-2014

snelle levering nu bestellen morgen in huis

erg ruim assortiment

ruim assortiment snelle levering

ruim snel goede service

Marjan62 24-12-2014

Fijn dat er een showroom is. Prima systeem. Bestellen bij de balie en even verderop in de winkel wordt je bestelling geleverd.

Je bestelling wordt zelfs naar de auto gebracht. Prima service. Ook kon je je aankoop laten inpakken als kerstcadeau. Attente en meedenkende verkopers.

Assortiment
Niet alles is in de showroom te zien maar vrijwel alles is op voorraad leverbaar.

Aanbeveling
Bovenstaande opmerkingen zeggen genoeg denk ik.

ronaldbob 24-12-2014

tja ik heb in dit geval geen online aankoop gedaan. Had me echter wel zeer degelijk op de hoogte gesteld via deze website op het gebied van de verschillen en specs van de verschillende led tv toestellen

De service was werkelijk meer dan perfect. Voor een sony bravia heb je een setje zogenaamde spaces nodig van vogel. Deze hadden ze niet op voorraad. Omdat de verkoper dit niet wilde geloven werd er tot 3 x toe nog overal gezocht, echter helaas zonder resultaat. Een demo model werd van de muur afgehaald om maatvoering etc op te meten. Deze verkoper heeft enorm zijn best gedaan voor mij en dat waardeer ik bijzonder.
Absoluut top.

Assortiment
Alhoewel ik min of meer gericht kwam voor een Sony Bravia W800 serie maar toch nog wel even heb gekeken naar andere merken zoals Philips, Panasonic en Samsung viel me wel op dat er van elk merk in meerdere afmetingen en series veel toestellen aanwezig zijn en ook op voorraad! Ik vindt niets vervelenders dan als ik een apparaat wil kopen deze dan net niet meer aanwezig is en moet worden besteld

Aanbeveling
De mooi ingerichte verkoop ruimte's met scherpe prijzen, de zeer goede service van de verkopers en het in principe altijd op voorraad zijn van een apparaat. Daarbij is de winkel nog eens zeer makkelijk en goed bereikbaar. Ook de website ziet er zeer goed verzorgd uit. Ik sta er dan ook niet voor niets genoteerd als klant en heb hiervoor 2 koffie machine's gekocht.Daarbij had ik dezelfde perfecte service.

Extra toelichting
Ik geloof dat ik bij de hiervoor genoemde 4 punten al wel een en ander uitvoerig heb beschreven. Dit is gewoon een top winkel waar met weet waarover met spreekt en men werkelijk zijn uiterste best doet voor een klant. Normaal is de ervaring al snel dat zodra je hebt gekocht de feitelijke interesse een beetje wegvalt. De zaak is gedaan. In amerika zijn ze daar veel verder in en is het belevings moment heel erg belangrijk, immers de klant kan bij volle tevredenheid een ambassadeur worden (hij vertelt en probeert zijn familie, vrienden en kennissen er van te overtuigen dat ze bij de lasma-discounter moeten kopen als ze een platte tv willen hebben.

Whale1 24-12-2014

Besteling gaat snel en accuraat

Ruim

Goede ervaring opgedaan

Snel en correct geleverd

schalekamp 24-12-2014 In de winkel gekocht
naarden

produkt goed te vinden op website
bij "kopen in de afhaalwinkel"snel geholpen

Ella01 24-12-2014

De keuzemenus zijn overzichtelijk, veel mogelijkheden om op te filteren, snel en voor de deur bezorgd.

Zeer goede service. De tv werd zo snel mogelijk verzonden en bezorgd. Verder geen problemen gehad dus klantenservice heb ik geen ervaring mee.

Assortiment
Heel veel keuze, waar makkelijk in gefilterd kan worden zodat je niet alles hoeft te bekijken. Ook een groot scala aan accesoires zoals kabels en ophangsystemen

Extra toelichting
Snelle, levering, groot assortiment, mogelijkheid tot ophalen in de winkel, je kan het dus ook fysiek gaan bekijken. Site is overzichtelijk en simpel in te navigeren en filteren.

Richardvtv 24-12-2014 Via de website gekocht

duideljke en zeer uitgebreide informatie via de website.

Snelle bevestiging van de financiële afhandeling en de wederom duidelijke mailing met betrekking tot t aflever proces. De bezorging verliep keurig als gepland!

Assortiment
Uitgebreid assortiment en Alle producten zijn gemakkelijk op te zoeken via de zoekmachine van de website.

Aanbeveling
Inmiddels was dit mijn tweede bestelling en al twee keer een goede snelle service, dus deze winkel durf ik nu gerust aan te bevelen.

Extra toelichting
Reeds twee maal goede producten mogen ontvangen, conform de op de website vermeldde informatie. Dus de goede producten en de uitstekende service lopen 1 op 1!! Deze winkel kan ik iedereen gerust aanbevelen.

Jurgen S. 24-12-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Donderdagavond online een Samsung Led TV besteld. Winkel heeft een zeer ruim assortiment en op de site kon ik uitgebreid de specificaties terugvinden van het gekozen toestel. Bestellen via de site verloopt overzichtelijk en duidelijk. Bij de betaling was er eerst iets fout gelopen door mijn fout, 2de maal geprobeerd en toen was alles in orde. Mail ontvangen met orderbevestiging. Aangezien er de eerste maal iets fout was met de betaling en ik geen betaalbevestiging had ontvangen heb ik zaterdagavond een mail gestuurd naar de klantendienst met de vraag of mijn bestelling inderdaad ok was. Zondag reeds antwoord gekregen dat alles ok was en dat ik de TV dinsdag thuis mocht verwachten. Uiteindelijk zoals door jullie beloofd inderdaad gisteren hier geleverd. Dus ook wat betreft het leveringsproces alles ok. Prijzen zijn ook concurrentieel. Jullie prijs vergeleken met andere internetwinkels (bol / coolblue) waarbij jullie ongeveer 20 à 30 € goedkoper waren. Daarom besloten om voor de eerste maal bij jullie te bestellen en me dit zeker niet beklaagd. Alvast bedankt voor de uitstekende service!!!

bakker.elmer 24-12-2014 In de winkel gekocht
naarden

Je kan. Vooraf online alles bekijken en vergelijken. Als je een keuze hebt gemaakt gewoon online reserveren en afhalen of bezorgen. In de winkel zelf kan je je uiteraard ook laten adviseren.

Was iets niet helemaal goed gegaan. Had afgerekend en kwam er ineens achter dat ik al 40 minuten stond te wachten. Had al genoeg koffie gekregen en wilde toch wel graag mijn tv. Werd gelijk opgelost uiteraard. Bij elke levering vragen ze of ze even mee moeten lopen om het in de auto te zetten. Inpakken verzorgen ze ook. En niet alleen een papiertje er om, maar ook mooi versierd.

Assortiment
In de showroom wel redelijk assortiment. Zeker de moeite. Online hebben ze volgens mij "alles".

Aanbeveling
T. was zelf in de winkel en je ziet hoe leuk hij het vindt dat er mensen in de zaak zijn. Neemt ook de tijd om lekker te cross sellen. De gun factor die je moet hebben bij iets kopen heeft hij van mij zeker. Een ondernemer die trots is op zijn zaak en dat deelt met anderen. Dat zie je helaas te weinig. Ik zou zeggen, detailhandel Nederland, kijk eens hoe ze het bij de plasma discounter doen.

Extra toelichting
Goed geholpen, foutje kan gebeuren als het maar wordt opgelost. En Tom is een bevlogen ondernemer die de gun factor zeker verdiend!

Cornelis Vliet Vlieland 24-12-2014 In de winkel gekocht

zeer overzichtelijke zoekmachine.

werd direct door medewerker geholpen.

ruime keuze

prijs

Extra toelichting
nette winkel goede service klantvriendelijk. top.Zeker de prijzen stukken goedkoper dan wie dan ook .

mlippens 24-12-2014

Makkelijk parkeren. In alle drukte in de winkel toch snel een medewerker gevonden die mij kon helpen.

Prima Service door deskundige medewerker. De gekochte items werden zonder vragen naar mijn auto gebracht. Top!

Aanbeveling
Ik raad de winkel aan bij mijn vrienden.

teeuw67 24-12-2014

Extra toelichting
Alles ging gemakkelijk en hele snelle levering

P.S. Bergwerff 24-12-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Ruime keuze, en de producten zijn gelijk mee te nemen.
Want als je iets nieuws koopt wil je niet langer wachten om er van te genieten

Vriendelijk personeel, met eerlijk en deskundig advies.

Aanbeveling
In de afgelopen 7 jaar al 6 televisie's besteld, voor familieleden en vrienden.
Dat zegt genoeg denk ik.

Bob Utrecht 24-12-2014

Pand goed bereikbaar, goede parkeermogelijkheid. Overzichtelijke winkel

Bij het draaien aan het rad kwam het pijltje op -10% maar het lipje welke wij niet zagen op -5%. De verkoper ging uit van -5% terwijl een andere klant zei dat is mooi 10% korting. Maar goed, het zal wel zo zijn wat de verkoper zegt waar is, maar het pijltje stond echt op 10%

Assortiment
Jullie hadden hetgeen wij nodig hadden. Waardoor we een goed beeld van onze aankoop hadden

Aanbeveling
Goede uitleg van de producten, had iets enthousiaster gemogen.

woutpijl 23-12-2014

We hebben op de website een aantal modellen bekeken voordat we in de winkel een tv hebben aangeschaft

We werden door de medewerker goed geholpen.Hij heeft met ons het product besproken.Hij heeftvde service van het bedrijf uitstekend uitgelegd.Een andere medewerker heeft ons geholpen om de tv in de auto te doen

Assortiment
Het assortiment is uit gebreid en heeft goede kwaliteit

Aanbeveling
We werden goed en snel geholpen
de prijzen van het bedrijf zijn goed en alles werd duidelijk uitgelegd.
er zijn al 2 vrienden die ook een tv willen gaan kopen bij jullie

Boekie 23-12-2014

Assortiment
In de fysieke winkel is een beperkt aanbod van TV's te zien. Voldoende om een keus te maken.
Koffiemachines is een enorm aanbod.

Overzichtelijke moderne winkel.

Extra toelichting
Moderne en overzichtelijke winkel. Uiteraard kun je bijna alles via internet bestellen. Maar zien, kopen en direct meenemen is veel plezieriger. Verkoopmedewerkers goed op de hoogte van de producten. Geen opdringerige verkopers!

Axel1983 Amsterdam 23-12-2014

Gebruik gemaakt van de webshop. Uitstekende, zeer complete informatie. Alle betaalmiddelen geaccepteerd.

Alles keurig pee e-mail bevestigd, inclusief track&trace. In het weekend besteld, dinsdag geleverd.

Assortiment
Ruim voldoende en in alle prijsklassen vertegenwoordigd.

Aanbeveling
Maakt beloften in levering en levertijd absoluut waar.

Extra toelichting
Mijn volgende product koop ik opnieuw bij een van de shops achter plasma discounter.

Ton_almere 23-12-2014

Voortdurend toegankelijk via internet. Site zou wellicht wat handiger en toegankelijker (m.n. bij wisselen van menukeuze) ingedeeld kunnen worden.

Assortiment
Ga eens kijken, dan behoeft deze vraag geen toelichting

Aanbeveling
Ik heb mijn collega's inmiddels gewezen op het bestaan van de winkel en ook op de klantvriendelijke benadering door de verkopers. Veel winkels kunnen leren van plasma discounter

Extra toelichting
Zeer goed en wij komen zeker terug: - advies en ondersteuning van de verkopers indien je dit wenst, maar ook respect wanneer je vraagt even alleen gelaten te worden - inhoudelijk goed op de hoogte van de technische aspecten en zeer inlevend op de persoonlijke situatie van de koper

M.Bauw 23-12-2014 In de winkel gekocht
plasmadiscounter in Naarden

wordt snel geholpen

de tv werd voor ons in de auto gezet super

ruime keus

Aanbeveling
gauw en goed geholpen en alles is goedkoper dus aan iedereen doorgeven.

Extra toelichting
geweldige service kan niet beter we zijn heel tevreden.

Jeroen 70 23-12-2014

Eerst thuis ff lekker snuffelen op de site die zeer gemakkelijk voor gebruik is alles duidelijk overzichtelijk. Daarna keuze of bezorgen , ophalen.

Wat de service, vriendelijk personeel en bekwaam , goede informatie snelle afhandeling in magazijn.

Assortiment
Zeer ruime keuze uit diverse producten, en de bekende merken.

Aanbeveling
Ik zou zeer zeker mensen om mijn heen plasmadiscounter aan bevelen. Betrouwbaar en goede service.

Extra toelichting
Ik heb bij de plasma discounter meerdere producten gekocht, en van nog enkel product geen spijt !! Goede winkel met professioneel gemotiveerd personeel en zeer goede uitleg. Daarbij goede prijs verhouding.

Enrique Huevos 23-12-2014 Via de website gekocht

Bestellen via de site is gemakkelijk en de internet betaling verloopt vlot

Aangezien het product vanuit nederland moets komen naar Brussel, had ik toch wat twijfels over de garantie van binnen de dag besteld.. maar 's avonds om 8 uur stond hij daar ! Ook de vraag om op de GSM te bellen werd beantwoord

Assortiment
Ik zoek al lang naar een apple kabel 30 pin naar Thunderbolt maar deze is hier niet te vinden.

Aanbeveling
Vooral de snelle levering is een aanrader ! ook de demovideo toont je alle aspecten van het aangekochte product

Extra toelichting
Zeker een aanrader en zal het zeker opnieuw doen !

Van Leeuwen99 23-12-2014

Duidelijke website, waar ik een goed vergelijk heb kunnen maken en een keuze heb kunnen maken. Daarnaast ben ik ook de winkel goed geholpen en duidelijk advies en de verschillen tussen de verschillende types zijn goed uitgelegd.

Goed advies gekregen en ook duidelijk de procedure uitgelegd in het geval van eventuele mankementen.

Assortiment
Ruim assortiment, in elke prijsklasse en keuze uit oude en nieuwe assortiment (in de showroom alleen het nieuwe assortiment).

Aanbeveling
Duidelijke website om tot een keuze te komen en ook concurrerende prijzen.

Extra toelichting
Prettige winkel waar ik mijn aankoop met een goed gevoel en vertrouwen heb gedaan.

karin vernooij 23-12-2014 In de winkel gekocht

Vriendelijke personeel.

Zeer goed, hij nam de tijd voor ons.

Zeer uitgebreid

Aanbeveling
Aan iedereen, ruimte keuzen en betaalbaar.

Extra toelichting
We hebben al paar producten bij deze firma gekocht, totaal geen klachten over de gekochte producten.

leukemeid72 23-12-2014

Website makkelijk te bekijken en wij zijn in de winkel in Naarden de TV op gaan halen.Ging allemaal lekker snel en liep soepel.

niets op aan te merken

veel keuze

Aanbeveling
Goede spullen,ruim assortiment en prima service en de goedkoopste :-)

Extra toelichting
Doordat we thuis online op jullie site ons al goed hadden kunnen oriënteren was het een fluitje van een cent om de TV op te halen. We hadden hem ook gratis kunnen laten bezorgen maar wilde hem liever ophalen. Kan niet anders zeggen als een TOP zaak

Denny Schats 23-12-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Zeer duidelijke website, overzichtelijk en zoek gemak!

Vriendelijke personeel, behulpzaam bij het uitzoeken van me TV

Assortiment
Ruime keus en zeer aantrekkelijke prijzen!

Aanbeveling
Ben zeer tevreden, dus lijkt me meer dan logisch!

Extra toelichting
ben een gelukkig persoon, me onwijs blij met me aangeschafte TV.. zie jullie binnenkort voor me volgende project de '' Soundbar'' (die ik trouwens al gezien voor weer een prima prijs)

Norbie69 23-12-2014

Moest wel een stukje rijden om het product op te halen, omdat ik niet wilde wachten tot na het weekend.
Makkelijk bereikbaar, en voldoende parkeergelegenheid.

Best druk op de zondag ochtend.....
Ben geholpen door een samsung medewerker.
Erg netjes en duidelijk.

Assortiment
Het product wat ik wilde aanschaffen stond helaas niet opgesteld.
Heb dus ongezien de aankoop moeten doen.

Aanbeveling
Mooi bedrijf! Kwaliteits producten! Geen houtje toutje spul....Opstelling naar prijs kwaliteit verhouding.
Maar ook de goedlopere producten, hebben een goede kwaliteit!

Extra toelichting
Ik heb een paar 10tjes meer betaald dan bij een andere winkel, maar hoop daarmee dat als er ooit in de garantie periode iets met het product aan de hand is, dat dit naar alle tevredenheid opgelost wordt.

GW14408 23-12-2014

Goede parkeermogelijkheden, zeer overzichtelijk opgestelde apparatuur, maakt keuze eenvoudig.

Eigenlijk ook een 9 waard, maar omdat er een verkeerde module was meegegeven bij de gekochte tv, toch maar een cijfertje minder. We moesten daarom n.l. nog een keer naar Naarden rijden!

Assortiment
Door de veelheid van uitgestalde apparatuur is de keuze gemakkelijk. In ons geval keken we alleen naar tv's waarvan er heel veel bekeken konden worden, maar we komen vast nog een keer terug voor andere apparaten waarvan de keuze ook heel groot is.

Aanbeveling
Een verademing vergeleken bij de reguliere zaken, zeker omdat het gekochte meteen meegenomen kan worden.

Extra toelichting
Niets dan goeds. Hadden we maar eerder van jullie shop geweten

WouterK83 23-12-2014

Online reserveren en afhalen op het moment dat het mij uitkwam! Ontzettend handig!

Ondanks de drukte in de winkel, redelijk snel geholpen.

Aanbeveling
Perfecte winkel voor bijna al je apparaten!

Martijn Kelting 23-12-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Auto voor de deur! Prima bereikbaar, inladen klaar!

Konden eerst rustig kijken zonder direct verkoper op je nek.

Assortiment
Weet niet wat er allemaal bestaat.... maar wat wij zochten stond er!

Aanbeveling
Mooie showroom, goed bereikbaar, overzichtelijk duidelijke voorliv
chting, watwil je... verkoper(s).

Extra toelichting
Heerlijke kerst zo meteen met prachtig beeld! En koffie was ook heerlijk!

BGroenewoud 23-12-2014

vriendelijk personeel , snelle hulp

Extra toelichting
Geweldige winkel met personeel dat verstand van de producten heeft , voor kerst was het erg druk maar desondanks zeer snel geholpen! een aanrader!

Killron 23-12-2014 In de winkel gekocht

Duidelijke website

Hoewel de door one gekochte tv niet was uitgestald mochten wij wel kijken naar de kleur van de tv

Veel keus

Aanbeveling
Snelle respons op vraag via mail

Extra toelichting
Goede service en scherpe prijzen

sean bus 22-12-2014 Via de website gekocht

snel makkelijk

is alleen jammer dat platte tv en plasma discounter 1 en dezelfde bedrijf is

Harm Simons 22-12-2014 Via de website gekocht

De internet site is erg toegankelijk en overzichtelijk

De manier hoe je wordt geïnformeerd over de bestelling en de levering is super !!

voor elke prijs heeft Plasma - Discounter een item

Aanbeveling
Service en informatie voorziening en levering zijn van hoge klasse

Extra toelichting
Een fijne online winkel waarbij het overzichtelijk zoeken is, de afhandeling en de service zijn van een hoge kwaliteit, de wijze waarop je geïnformeerd over de levering is top !!

van der Straaten 22-12-2014

Per telefoon prima te woord gestaan; perfect en snel geholpen in Naarden

niks mis mee; gewoon goed

Assortiment
jullie hadden wat ik zocht

nogmaals: gewoon goed

Fam. Jager 22-12-2014

via de site kan je voldoende info inwinnen en in de showroom zie je de bevestiging

je word prima en vriendelijk geholpen en via de mail gelijk antwoord

Assortiment
zo veel keuze dat ondanks de voor info via de website de keuze toch weer moeilijk gaat worden

Aanbeveling
Wij hebben geen negatieve punten dus waarom niet aanbevelen bij een ander

Extra toelichting
Wij vinden het een prima concept waar je heel goed geholpen word door gemotiveerde medewerkers en een goede prijsverhouding

EwoutSlag 22-12-2014

makkelijk te bestellen, ook mobile pagina goed te gebruiken.

tot 21:00 uur bestellen en morgen al in huis! nette, duidelijke factuur

Assortiment
zeer ruime keuze! makkelijk te filteren naar gewenste specificaties!

Aanbeveling
deze webwinkel is overzichtelijk, duidelijk en met niet te veel onzin! je word niet dood gegooid met reclames van andere webwinkels, of advertenties die je eerst moet weg klikken voordat je pagina beschikbaar is.

Extra toelichting
een hele dikke 10 gemiddeld! goede, snelle service! nette webwinkel en heeft gewoon wat je zoekt!

leonvangeest 22-12-2014 Via de website gekocht

Duidelijk reviews

Binnen 1 dag in huis, helemaal super

Top afhandeling

Frank1937 22-12-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik wist wat ik wilde. Snel geregeld in de winkel en nog extra korting door het rad van fortuin.Leuk bedacht.