Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 105 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

Andre B. K. 27-12-2014 Via de website gekocht

Website is duidelijk en overzichtelijk. Goede uitleg van de te volgen stappen. De productinformatie is ook duidelijk. Je weet wat je koopt

Service is top. Voor 21:00 uur mijn sound-plate besteld en de volgende dag in huis. (Dat was de dag voor kerst)

Assortiment
Helemaal oke. De sound-plate welke ik wilde hebben was niet in de "normale" winkels te koop. Maar wel bij: Plasma-discounter!!

Zie hier boven.

martijn wijnhoud 27-12-2014

helder en overzichtelijk

snel

zeer breed

Aanbeveling
product gekocht en verkeerd voorgelicht, ze doen er niets mee, geen goede aftersales service

Extra toelichting
eigenlijk best tevreden, maar nu negatieve ervaring gehad en daar doen ze niets mee! erg jammer, dat maakt dat ik wel eerst goed ga nadenken voor ik de volgende keer hier weer koop

ruud6543 27-12-2014

overzichtelijk via internet

snel geholpen

ruim

vriendelijk personeel
snel geholpen
niet duur

Wim IJ 27-12-2014

Thuis als een selectie gemaakt en met advies van verkoper de televisie gekocht

Helder advies van de verkoper.

Assortiment
Ruime keuze en alles op voorraad.

Aanbeveling
Zelf al vaker bij deze winkel gekocht en altijd leuke prijs en keuze. Beveel dit aan anderen ook aan.

Extra toelichting
Ben in deze winkel al vaker langs geweest.

jandre 27-12-2014

duidelijke website

goede en vriendelijke service

Assortiment
ruim assoortiment veel op vooraad

Aanbeveling
nete winkel en goed bereikbaar

Extra toelichting
fijne winkel met veel keus

Pit 1967 27-12-2014

oriënteren via de website en voor persoonlijk advies naar de winkel die makkelijk te vinden is via de routeplanning op de website.

duidelijke uitleg van het product, en als er iets mee is kan ik altijd aankloppen bij het bedrijf.

groots assortiment

Aanbeveling
wij werden ook door vrienden geattendeerd op deze winkel en ik attendeer anderen er ook op.

Extra toelichting
Een prettige aankoop ervaring voor een kwalitatief hoogwaardig product met een zeer ruim assortiment.

Both23 27-12-2014

Prima site

bLESSING 27-12-2014 In de winkel gekocht
NAARDEN

Je kunt makkelijk parkeren,
en als je binnen loopt wordt je vriendelijk te woord gestaan.

Het was voor de kerst en ik moest de TV cadeau geven , hij werdt netjes in gepakt.
Grote klasse

Assortiment
Vrijwel alle tv"s zijn verkrijgbaar, is hij er niet dan wordt hij besteld en wordt je gebeld, keurig

Aanbeveling
Wij hebben al diverse malen wat gekocht, vele vrienden zijn er ook goed geslaagd

Extra toelichting
Prima Phillips 82 cm tv voor een zeer goede prijs? concurerend.

Mark A1 27-12-2014

Snelle levering

Duidelijke mails

Goed geranked

Betrouwbaar en snel

Snelle en goede service

Simon1986111 26-12-2014

Simpel en snel bestellen

Duidelijke en snelle hulplijn.

Gewoon dik prima.

Aanbeveling
Goede webshop. Snelle levering.

Extra toelichting
Snelle en correcte levering met goede service.

melissa284 26-12-2014

makkelijk toegankelijke winkel. overzichtelijk

snelle en vriendelijke bediening. verkopers/sters hebben verstand van zaken. En zijn ondanks de drukte zeer klantvriendelijk. Wij vonden ook de mogelijkheid tot inpakken voor de feestdagen een goede service

Assortiment
veel keus in alle prijsklasse

Aanbeveling
een goede zaak met scherpe prijzen. de afstand kan een min punt zijn

Extra toelichting
wij vonden het de moeite waard om helemaal naar naarden te rijden. de demonstraties waren voor ons de reden om meerdere producten te kopen

E.Belt 26-12-2014 Via de website gekocht

Mooie duidelijke website met super uitleg van de aangeboden TV. Ik hoefde niet lang te kijken voordat ik de juiste Samsung TV had gevonden. Even de gegevens invoeren, betalen via iDEAL en de volgende dag om 15:30 netjes thuis bezorgd.

Ik heb de TV super snel ontvangen en dat met de drukke kerstdagen. Retour service werd duidelijk uitgelegd in de mail.

Assortiment
De prijzen zijn heel erg concurrerend en het assortiment is heel erg uitgebreid. Ik zal iedereen adviseren om hier te kopen.

Aanbeveling
iedereen zou ik meteen doorverwijzen naar de Plasma discounter. Geweldige online winkel!!!

B. de Beer 26-12-2014 Via de website gekocht

Goede, duidelijke website, snelle keuze en betaling.

Snelle levering, perfect.

Assortiment
Ruime keuze, simpelweg de goedkoopste van Nederland

Superwebshop, laagste prijzen van Nederland

Extra toelichting
Plasma-discounter is een topwinkel!

mariantom 26-12-2014 Via de website gekocht

Goed en overzichtig

Snelle levering.

Assortiment
Vergeleken met andere, maar hier was het het goedkoopste

Aanbeveling
Zeker zou ik het aanbevelen aan andere.

Ahmet Dikici 26-12-2014 Via de website gekocht

Makkelijk aan te sluiten. Bediening eenvoudig.

Avond ervoor betaald. Volgende ochtend geleverd. Super.

Assortiment
Ruime keuze aan producten. Goede prijsvergelijking ook.

Top winkel.

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over aanbod van Plasma-Discounter.nl Echt een meerwaarde in mijn gamma aan leveranciers. Ik zeg: Gewoon Doen.

RS79 26-12-2014

Extra toelichting
Prima service, snelle levering!

wens79 26-12-2014

via internet besteld en snel thuisbezorgd; ideaal

Assortiment
ruime keuze in diverse prijsklassen

Aanbeveling
op basis van prijs en gemak; enige nadeel dat je product niet in het echt ziet.

Btig 26-12-2014 In de winkel gekocht
naarden

overzichtelijke winkel en goed parkeren.

we werden gelijk goed geholpen na onze vraag. Eerst zelf kijken en rondlopen is ook prima

ruimschoots aanwezig

Aanbeveling
goede prijs/kwaliteit verhouding en leuke aanbiedingen wat het erg interessant maakt.

Lynn&Nick 26-12-2014

Wij zijn gewoon even naar de winkel gereden. Even vragen en klaar!

Vriendelijk personeel

Aanbeveling
Afhankelijk van wat iemand zoekt.

bart 01 26-12-2014

side is duidelijk, heb in de winkel gepint

alle moeite gedaan om een tevreden klant te krijgen

Assortiment
gereserveerde toestel was niet te vinden, maar is perfect opgelost door ander product aan te bieden

Aanbeveling
in hoge maten, alleen al vanwege het assortiment en zeker vanwege de prijsstelling

Extra toelichting
zoals hierboven al beschreven, goede prijs, fijne service en prima producten.

Joris Db 26-12-2014

Zeer goede website vanwege de duidelijke info met video's en dergelijke over de aangeboden producten. Ook de afhandeling en levering van de bestelling verlopen super vlot

Zeer vlotte levering en duidelijke info over aflevertijden e.d.

Assortiment
Groot assortiment met duidelijke info over de producten

Aanbeveling
Zeer competitieve prijzen en een mooi assortiment. Ook ideaal om keuzes te maken tussen gelijkaardige producten van zelfde of verschillende fabrikanten

Extra toelichting
Heel tevreden over de bestelling en afhandeling, enige minpunt is de extra toeslag die moet betaald worden wanneer je met Bancontact betaald, met ideal overigens perfect (maar niet in Belgie beschikbaar) Het aangekochte product overigens ook heel tevreden over, alle info die via de website werd verstrekt komt daadwerkelijk ook overeen met het aangekochte product, dit is zeker niet altijd het geval bij webshops. In elk geval kortom: Plasma-discouter.nl is zeker een aanrader !!!

edakkus 26-12-2014 In de winkel gekocht
Tom Coronel Create2Fit bv Naarden

goed en snel geholpen, met een goede uitleg

netjes geholpen, en de doos in de auto leggen.
Met een kop koffie in me hand.

elk merk, veel van 1 merk

nette winkel, goede service

Extra toelichting
goed en snel geholpen, met een goede uitleg. netjes geholpen, en de doos in de auto leggen. Met een kop koffie in me hand. En veel korting.

Andre van zutphen 26-12-2014

Centraal gelegen in het land, mooie showroom en direct gekochte tv mee kunnen nemen

Prima geholpen, goed advies

Heel veel keuze

Aanbeveling
Zeker Aanbevelingswaardig, nette mensen, betrouwbaar adres

Extra toelichting
Hier mijn nieuwe tv gekocht, prima geholpen en in tegenstelling tot grote media concerns hebben deze mensen wel verstand van zaken

Mouringh 26-12-2014 In de winkel gekocht
Naarden

duidelijke website, eerlijke prijzen, online bestellen of afhalen in Naarden

Zeer vriendelijke ontvangst in Naarden, geinteresseerd, advies, netjes meelopen naar de auto en helpen inladen, super!

Assortiment
nieuwste modellen, uitgebreid assortiment. Ook als je niet het nieuwste van het nieuwste wilt hebben ruime keuze.

Aanbeveling
geen uitgebluste winkelketens en ongeinteresseerde medewerkers, showroom in Naarden is wat beperkt maar niet storend, assortiment op website en service maakt alles goed!

Klantx66 26-12-2014 In de winkel gekocht

In de winkel gekocht

Een 5 omdat: na de aankoop dien je je te melden bij een afhaalbalie. Het afgeven van de producten wordt niet meer gecontroleerd, alleen je naam wordt geroepen door de medewerker die met het product naar iemand toeloopt. Nu bleek iemand anders met mijn betaalde TV er vandoor te zijn. Verder gewoon ook nog mijn product gekregen, maar iets meer controle zou wel op z'n plaats zijn.

Snelle bediening

Frank Affolter 26-12-2014 Via de website gekocht

Goed bereikbaar met auto
(openbaar vervoer geen oordeel)
Redelijke parkeergelegenheid. 2 dagen voor de kerst en kon toch parkeren. Het was overigens niet erg druk. In verleden meer problemen met parkeren gehad.
inladen van tv werd ik bijgestaan door een medewerker.

Service was opvallend. Toen ik binnenkwam werd ik direct gegroet vanuit de balie. Dit geeft je het gevoel gezien te zijn. Wanneer je daarna wat langer moet wachten is dat minder erg.
Het was niet druk. De sfeer was ontspannen
en ik werd vrij snel geholpen. TV waarvoor ik kwam was niet aanwezig. Toch werd dit adequaat opgelost.
Kreeg geen gevoel gepusht te worden omdat ik twijfelde over een andere keuze. Dat is erg prettig. Waarom dan geen 10.
Ik miste een vrouw in de winkel. Het kan voor sommige klanten prettig zijn door een vrouw te worden geholpen. De jongens doen het verder goed.

Assortiment
Op tv gebied geen klachten.
Wat ik mis zijn tablets en e-readers.
Temeer door de smart televisie is de intergratie tussen tablet en tv steeds vaker voorkomend.
Zie dit meer als een suggestie.

Aanbeveling
Een cijfer is hier voor mij niet relevant.
Ik ben meerdere malen in de winkel in Naarden geweest en heb hier mensen naar toegestuurd en ook meegenomen en iets met ze gekocht.
Qua prijs verschillen jullie niet veel met de mediamarkt.
Toch vind ik de mensen prettig en geven ze mij het gevoel kennis van zaken te hebben

Noutos 26-12-2014

Duidelijke site. Goed overzicht

Direct juist en netjes beantwoord

Geen opmerkingen.

Goed goedkoop en snel.

Extra toelichting
Gewoon alles wat je van een webwinkel mag verwachten.

Visser80 26-12-2014

Goede overzichtelijke site. Er staat wat de voorraad is en wanneer er geleverd gaat worden. Het bestellen gaat makkelijk door de stappen te doorlopen.

Pakket kwam de volgende dag, zoals aangegeven, binnen goed en degelijk verpakt. De e-mails die je krijgt houden je goed op de hoogte.

Aanbeveling
Al eens eerder besteld bij deze site en dat verliep ook super. Doordat er geen problemen zijn geweest en de levering gewoon goed verliep zou ik deze online winkel zeker aanbevelen bij anderen.

Extra toelichting
Ik moest alleen 2 3D brillen hebben en zag dat plasma discounter deze voor een scherpe prijs had aangeboden. Doordat ik eerder ervaring had met deze site hier weer besteld. Ook deze keer leverden ze, zo vlak voor de kerst, binnen de beloofde levertermijn van een dag. Niks meer dan lof.

Robert 74 26-12-2014

In eerste instantie bij het binnenkomen van de showroom geschrokken van de hoeveelheid mensen binnen. Toch super snel en kundig geholpen. Even wachten tot de spullen uit het magazijn zijn gehaald, daarna ook nog door de medewerker naar mijn auto gebracht. Top!

In eerste instantie geholpen door een vriendelijke verkoper die eerlijk toegaf niet heel bekend te zijn met het door mij begeerde sonos systeem. Hij haalde direct een collega die mij wel goed kon helpen. Geen gepush naar de duurste oplossing, maar gewoon goede technische hulp en kennis over de mogelijkheden van het systeem. Bijzonder tevreden met bet eindresultaat thuis.

Aanbeveling
De fysieke showroom bood mij de gelegenheid om het audio product te testen. Eigenlijk de enige manier om boxen (SONOS) te kunnen beoordelen. De winkelervaring vond ik beter dan in menig speciaalzaak. Natuurlijk heb je daar wel vaak een echte luisteropstelling maar ook vaak verkopers die heel erg een eigen voorkeur hebben. Het was voor mij lang geleden dat ik zo prettig ben geholpen. Een verademing en een echte aanrader.

Extra toelichting
Een voor mij erg fijne winkelervaring. Via de online winkel was voor mij geen optie omdat ik het systeem wilde horen. Het is een mooie showroom waar ik ondanks de drukte snel en deskundig ben geholpen. Ik doe niet snel mee aan beoordelingen maar deze winkel verdient gewoon de lof die hem toekomt.

h.kraussen 26-12-2014 Via de website gekocht

Duidelije webshop... Zoeken en Bestellen Gaat heel snel.

Assortiment
Ruime keuze prima assortiment!

Extra toelichting
Geen enkel woordvteveel beloofd en dus keurig en tijdig de bestelling geleverd.

joopfarla 25-12-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Heb het artikel zelf opgehaald.

Werd goed geholpen door de verkoper.

Assortiment
Een ruim assortiment, al hing de TV de Panasonic AX800 58 inch er niet tussen.

Extra toelichting
Ben tevreden over deze winkel en het ruime assortiment.

wsd 25-12-2014 Via de website gekocht

Je kunt makkelijk je producten zoeken

Het betalen gaat eenvoudig met ideal. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Assortiment
Er is een ruime keuze uit vergelijkbare producten.

Aanbeveling
Hij is duidelijk en overzichtelijk. Tevens een snelle levering.

Extra toelichting
Gewoon goede en duidelijke web winkel, misschien nog wel een idee om producten in een nier herkenbare doos te versturen ivm diefstal tijdens het verstuur traject naar de klant.

Rien Wammes 25-12-2014 In de winkel gekocht

via internet gereserveerd
stond klaar in het magazijn

er was per abuis een wit toestel besteld ,ruilen voor een ander toestel was geen enkel probleem

te veel om op te noemen
zeer grote keus

Aanbeveling
voor zover bekend alleen maar positieve reacties.

Extra toelichting
mijn kinderen hebben hier ook hun toestel gekocht, tot volle tevredenheid. nu ikzelf voor zover bekend tot grote tevredenheid

Simon van Diemen 25-12-2014 Via de website gekocht

Het is een erg gemakkelijke site en ik had snel gevonden waar ik naar op zoek was

Het was meteen de volgende ochtend in huis. (veel sneller dan andere site's)

Assortiment
Er is veel keuze tussen de verschillende producten en er zijn niet alleen TV's maar ook veel accessoires en bijbehorende dingen voor je TV

Aanbeveling
Het is een erg toegankelijke winkel met snelle en goede service en een ruim assortiment.
(kortom een geweldige winkel)

Extra toelichting
Ik heb een TV besteld via de site. Ik was erg tevreden over de snelheid en manier hoe hij werd bezorgd. Op de site zelf heb ik geen problemen gehad en kon gemakkelijk de juiste TV vinden en bestellen.

Beerenlol 25-12-2014 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke website met veel zoekfuncties

Je wordt snel en vakkundig geholpen.
Op de vragen die je stelt krijg je een duidelijk antwoord maar verder stellen ze geen wedervragen.

Assortiment
Online is alles te koop.
In de winkel staat uiteraard niet alles opgesteld.

Prima winkel.

octoshuis 25-12-2014

Ik wilde een tv kopen, maar ik kon de volgende werkdag niet thuis zijn. Dus ik heb de klantenservice gebeld en ik ben goed geholpen.

Assortiment
Uitgebreid assortiment met erg aantrekkelijke aanbiedingen en prijzen

Aanbeveling
Ik vind het een erg fijne site, ik ben goed geholpen en de tv is op tijd geleverd

Extra toelichting
Ik vind het een erg goede tv voor een zeer aantrekkelijke prijs. Ik ben na contact met de klantenservice goed geadviseerd over de levering van de tv. Al met al ben ik zeer tevreden over het product en de service van plasma discounter

William Koning 25-12-2014 Via de website gekocht

Bestelling zo klaar

Snelle levering zonder extra kosten

Goedkoop

Extra toelichting
Bedankt was fijn om métier bedrijf samen te werken

Alain Verlinde 25-12-2014 Via de website gekocht

Duidelijke filmpjes!

Ruime bereikbaarheid!

Alles wat je zoekt!

Super!

Extra toelichting
Prijzen zijn eender als de grote ketens. Filmpjes met Tom zijn super! Levering snel en gratis. Kortom een aanrader!!!

Melvineke 25-12-2014

Gemakkelijk en snel besteld

Snelle reactie op klantenservice, alleen telefoonnummer vond ik prijzig, dat betuigd van mindere service.

Uitgebreide assortiment.

Zeker!

Extra toelichting
Tv besteld, volgende dag geleverd! Klantenservice gebeld en werd goed geholpen, alleen het nummer vond ik vrij prijzig!

easy Hans 25-12-2014

Duidelijke website

Extra toelichting
Supersnelle levering. Ze maken waar wat ze beloven.

F. Noluit 25-12-2014 In de winkel gekocht

Assortiment
Er is sprake van een ruim assortiment op vele terreinen.Het aanbod is groot, zowel in merken, formaten en prijzen.
Bovendien is de prijsvoering bijzonder aantrekkelijk.

Aanbeveling
Het personeel is kundig en vriendelijk. Je wordt als klant met respect benaderd en men luistert goed naar de wensen van de klant.

Extra toelichting
Plasma discounter is een prettige zaak om je te oriënteren en je producten te kopen. Zowel de webshop als de fysieke winkel geven je een duidelijk overzicht van het aanbod. Wat ik als prettig ervaar is de deskundigheid van het personeel en de vriendelijkheid waarmee een klant wordt benaderd.Men is nooit opdringerig.

Marsm 25-12-2014

Zoek, filter, vergelijk, klik en betaal. Indien beschikbaar kijk je nog even naar een filmpje over de mogelijkheden. Zo eenvoudig is de aankoop en ook de levering.

Net voor 21:00 besteld op vrijdag avond en zaterdag ochtend begon de vroege kerst met de levering van de TV. Geweldig! Bij eerdere aankopen bij Plasmadiscounter of een van de zuster bedrijven had ik dezelfde positieve ervaring.

Assortiment
Bijna alle gangbare modellen zijn te verkrijgen dus prima in orde.

Aanbeveling
Na meerdere aankopen, blijft duidelijk hoe snel en betrouwbaar de aankopen gedaan kunnen worden en de levering altijd zeer snel geschied. Super!

Extra toelichting
Uitstekende service, snel, duidelijk en scherpe prijzen. Wat wil je nog meer?

Henrivdb007 25-12-2014

Duidelijke website en gemakkelijk

Snele service en duidelijke info

Assortiment
Groot assortiment en duidelijke uitleg

Snelle en duidelijke service

Chris bolwoud 25-12-2014

super simpel bestellen, je hoeft geen account aan te maken, betalen met ideal geen extra verzend kosten en andere bijkomende bedragen.

om 20.00 besteld de volgende dag in huis. gewoon super netjes, zoals beloofd, geen gezeur. Dit is al het tweede product dat ik bij plasma discounter besteld heb. ben terug gekomen voor geode service, prijs en assortiment

Assortiment
voldoende keuze, voor ieder wat wils in elke categorie

Aanbeveling
goedkoop, goed en snel... wat wil je nog meer?

Dirk van Rekum 25-12-2014 Via de website gekocht

Was erg prettig om eerst op internet informatie in te winnen, is goed verzorgt. Ook de uitleg via een film is erg zinvol. En daarna in de winkel nog meer informatie gekregen op de vragen die ik had.

Had een reservering gemaakt, maar hier bleek iets niet goed gegaan te zijn. Hierover nog een email gestuurd. De volgende dag direct gebeld en alles werd prima afgehandeld. Ook nog een reactie via de mail gehad dat e.e.a geregeld was. Kortom uitstekende service.
Ben zeer correct behandeld en ben hier dan ook zeer tevreden over.
Complimenten voor de afhandeling.

Assortiment
Ben eerlijk gezegd zelf niet op zoek geweest naar andere producten, maar heb voor zover dat nog mogelijk was qua tijd meerdere producten kunnen waarnemen.

Aanbeveling
Gezien mijn ervaringen zal ik deze winkel zeker bij anderen aanbevelen.

Extra toelichting
Zoals hierboven al geschreven staat. De afhandeling van een vraag is zeer professioneel opgepakt, dit is iets wat je niet zo veel meer tegenkomt. Ook in de winkel zelf wordt je vrijgelaten, en als je vragen hebt wordt je zeer correct te woord gestaan. Kortom was erg plezierig. Kom hier zeker terug.

malleeppie 25-12-2014

R. Bohle 25-12-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Geweldig duidelijke website met alle relevante informatie over de items zeer overzichtelijk als begin. Daarna de medewerkers zeer vriendelijk en kennis van zaken over alle items in de winkel maakt de aanschaf zeer makkelijk zeker met de scherpe prijzen die gehanteerd worden.

Wij kochten 1 dag voor kerstmis een tv met alle toebehoren, zeer verheugd over de inpakservice en de bereidheid van de medewerkers om de spullen zelfs naar en in de auto te brengen. Waar maak je dat nog mee!

Simpel, erg veel!!

Aanbeveling
ik zou ten alle tijden als dat in gesprek actueel zou zijn deze zaak en website naar anderen adviseren en zeker benadrukken dat het een gemis voor die persoon zou zijn om niet bij jullie langs te gaan.

Extra toelichting
Geweldige zaak, ruime assortiment. Keurige medewerkers met veel kennis van de items die ze verkopen. De service is simpelweg perfect. En zeker niet onbelangrijk zeer scherpe prijzen!!

Tirtje 25-12-2014 Via de website gekocht

Door een enkel blessure was ik gekluisterd aan huis via kieskeurig zocht ik een tv en kwam op de site van plasma-discounter.nl. Zo makkelijk en duidelijk om een keuze te maken!

Levertijd was zo snel en had genoeg tijd om de tv's in te pakken voor kerst. Top!

Assortiment
Ik zat ietsjes boven mijn budget maar had wel een energiezuinige en groter beeldscherm. Dan is de keuze snel gemaakt.

Aanbeveling
Ik zou iedereen aanrader om zeker te kijken op de site. Ben zeer tevreden.

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over de site en levering. De tv's heb ik kado gedaan aan mijn zoontjes en die zijn superblij. Ik zal vaker de site bezoeken.

JW3077 25-12-2014

goed bereikbaar, vlak langs de snelweg, makkelijk parkeren.

verkoopmedewerker heeft uitgebreid de tijd voor ons genomen, zelfs toen de zaak volstroomde met kopers. Eerlijk advies gekregen even te wachten met de aankoop van een 5.1 systeem, kwaliteit bieden boven verkoop. Chapeau !

Assortiment
op zoek naar nieuwe tv, meerdere merken waren aanwezig, uitgebreide info over de verschillende tv gekregen.

Aanbeveling
prima kwaliteit - prijsverhouding, goede service van de medewerkers, snelle afhandeling van het ophalen van de tv.

Extra toelichting
Samengevat: goede service, uitgebreid assortiment, eerlijke verkoop, makkelijk te bereiken.

dilek saygili 25-12-2014 Via de website gekocht

Ik kon heel makkelijk de juiste tv naar mijn wens vinden en de nodige info lezen.

Ik had de tv gevonden, de info kunnen lezen, de tv zou de volgende dag bezorgd worden. Het liep allemaal zoals geïnformeerd.

Assortiment
Ik was opzoek naar een specifieke tv en die vond ik. Dat is voor mij reden genoeg dat er een gezond assortiment staat.

Aanbeveling
Ik heb geen kat in de zak gekocht, dat blijkt. Ik zal de site met veel vrienden en familie delen. Sterker nog, na mijn ervaring heeft een vriendin van mij na mijn aanbevelen ook een tv gekocht.