Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

mn22 30-12-2014

Goede en overzichtelijke website, waardoor de verschillende producten eenvoudig kunnen worden vergeleken. Verder is het prettig dat er een fysieke showroom is met parkeergelegenheid voor de deur. Kopen en eenvoudig inladen.

De behandeling in de showroom was correct. Bij de advisering over de maat van de aan te kopen tv als een beugel was het advies inhoudelijk niet sterk. De omzetgedrevenheid kwam teveel naar voren.

Assortiment
Ruim assortiment en veel artikelen op voorraad, waardoor deze direct geleverd kunnen worden. Prima prijsstelling.

Aanbeveling
Prijsstelling is goed in verhouding tot de geleverde kwaliteit.

Extra toelichting
Vooralsnog een goede ervaring. Ik maak de keuze voor het product graag zelf. De website is daarvoor prima geschikt. Daarnaast is het prettig dat de producten zelf kunnen worden afgehaald.

T Q 29-12-2014

6,8

levering heeft 1wk na bestelling

assortiment is Ok.
Actieprijs is echter gelijk aan BCC (en het was een tv uit de extra discount aanbieding ??? )

Aanbeveling
levertijd te lang. Prijs niet scherp genoeg.

Extra toelichting
Voordeel van kopen via internet zou een lager prijs moeten zijn ( geen winkel ,grotere aantallen etc.) Blijkbaar is dit voordeel aan het vervagen. Zal in de toekomst zeker ook weer bij lokale shops gaan kijken.

dnns1980 29-12-2014 Via de website gekocht

Snel gevonden, eenvoudige betaling en snel bezorgd.

Online besteld, bezorgers waren wel vriendelijk.

Assortiment
Ze hadden wat ik wilde dus prima

Aanbeveling
prijs is goed, service is goed dus waarom niet

Jan de vries. 29-12-2014 Via de website gekocht

Duidelijke webpagina, waardoor de producten gemakkelijk te vinden zijn.
Betaling in stappen die zichzelf wijzen, geen probleem.

Levering volgens opgave Plasma. Snel in huis.

Assortiment
Assortiment voor mij meer dan voldoende.
Duidelijke afbeeldingen op de pagina met voldoende info zoals afmetingen - kleur en technische specificaties.

Aanbeveling
Om reden van het geboden assortiment, snelle levering en niet onbelangrijk, scherpe prijsstelling.

Extra toelichting
Goed assortiment, scherpe prijsstelling, makkelijke bestelwijze en daarbij een snelle levering.

Driekus2003 29-12-2014

Aanbeveling
Zeer goede en nette service van advies over het product tot de levering (tot aan de auto op de parkeerplaats :-))

Robin Punt 29-12-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Goede website - mooie winkel - nog schermen waar je ea kan vergelijken - maar ook vakkundig personeel die ondanks de grote drukte ook nog eens ruim de tijd nam.

Goede service - aankooop werd mee naar de auto gebracht alwaar men hielp de aankoop in de auto te doen.

Aanbeveling
ondanks dat ze bij bepaalde modellen niet de goedkoopste zijn hebben ze wel een goede service....

honingr 29-12-2014

Dicht in de buurt en vele keuzes

Freekvboven 29-12-2014

Overzichtelijke site, werkt allemaal heel logisch

juiste berichtgeving, goede noticificatie

Assortiment
Zeer divers assortiment, duidelijke productbeschrijving!

Zeer gebruiksvriendelijke webshop

Extra toelichting
Over het algemeen een hele prettige koopervaring en een mooi product! Duidelijke communicatie en berichtgeving!

mgrst 29-12-2014

Aansluiten en gebruiken

Has snoer teveel meegenomen en kon deze zonder problemen omruilen.

Snoepwinkel voor mannen

Aanbeveling
Gewoon een leuke winkel met speeltjes

P. Kluft 29-12-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Zelf opgehaald. Helaas druk, maar toch nog snel geholpen.Bestellen, betalen en op weg naar huis. oude LCD tv verwijderen en nieuwe LED tv ophangen en aansluiten.

Goede snelle service.

Assortiment
Heel ruime, niet te groot wel thuis uitzoeken en ophalen of digitaal bestellen en laten brengen.

Aanbeveling
Heel veel keren aanbevolen. Nee eerst elders kijken en alsnog horen dat ze bij de Plasma discounter de tv hebben gehaald.

Extra toelichting
Kort door de bocht! Kijk en vergelijk en gaan dan kijken of dit is wat je zoekt. Reeds eerder een Tv en Soundbar gekocht. Vandaar goede ervaringen nemen geen keer. Ook voor de service, reparatie aan oude lcd tv, is goed afgehandeld. Toppie.

Grace. Mary 29-12-2014

Ik ben gehandicapt, maar ik kon overal goed bij

Nette en snelle afhandeling

Assortiment
Prima assortiment en goed voor mijn kleine beurs

Aanbeveling
Heb al bij vele aanbevolen juist omdat het er fijn aan toe gaat.

Extra toelichting
Ik heb al een aantal malen wat gekocht netjes geholpen goede service gewoon prettig, meer kan ik er niet van maken.

Doohan12 29-12-2014

Met PC in de winkel is vrij eenvoudig een keus te maken.

Na de wensen kenbaar gemaakt te hebben heeft uw medewerker ons perfect geadviseerd.

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment in ons geval.

Aanbeveling
Zeer zeker. Werd al geactiveerd enkele jaren geleden.

Extra toelichting
Familie en kennissenkring kopen ook al jaren bij de Plasmadiscounter.

Zwabber1960 29-12-2014

Je kan online de producten onderling goed beoordelen, als het product op voorraad is doe je een reservering zodat je niet voor niets daar aan komt.

Duidelijke uitleg over het product en mensen denken met je mee.

Extra toelichting
Toch ben ik niet helemaal tevreden, ik dacht een led tv gekocht te hebben met ambilight, de afbeelding laat dit ook zien, maar bij het aansluiten blijkt deze tv geen ambilicht te hebben.

Sander Mahne 29-12-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Het aansluiten was zeer eenvoudig bleek achteraf. Ik heb in mijn oude Samsung televisie een CI module, oudere versie. Deze blijkt niet te werken in mijn nieuwe Samsung televisie. Op forums heb ik gelezen dat ik een CI module 1.3 minimaal nodig heb. Omdat ik niet van deze kennis op de hoogte was heb ik veel tijd verloren met het instellen van zenders op de televisie. Graag had ik dit van tevoren willen weten. Het feit dat dit alleen op forums wordt verteld en niet in de handleidingen van Samsung of Ziggo maakt het gemak voor mij geen 10 maar een 8.

De medewerker die mij hielp had veel kennis van diverse televisies en wist dat op een duidelijke en prettige manier uit te leggen. De afhandeling was snel en ik heb slechts 5 min op mijn nieuwe televisie moeten wachten. Top! Maar als de medewerker mij had gewezen op de CI module (dat de oude versie niet werkt, en ik een CI Module 1.3 nodig heb) was het een dikke 10 geweest.

Assortiment
Ik begrijp dat niet alle televisies in de showroom passen, de oplossing met de computers waarbij je in jullie assortiment kan kijken is dan ook top.

Aanbeveling
Betrouwbare partij, sterke service, geen lange levertijden en vaak direct ophalen, goede televisies, nooit spijt van mijn aankopen gehad.

Extra toelichting
Al met al dus zeer tevreden over Plasma Discounter. Alleen het CI module verhaal is een klein smetje. Maar ik zou een volgende keer gewoon weer bij jullie aankloppen voor een volgende aankoop.

Fam de Groot 29-12-2014 In de winkel gekocht

duidelijke site vol informatie

Vriendelijk personeel luistert goed naar de wensen van de klant en denkt mee

Assortiment
beslist de moeite waard om ter plaatse te gaan kijken

Aanbeveling
voor iedere budget wel wat te vinden

Extra toelichting
Erg prettig om rond te kijken in de winkel in Naarden . Niet echt nodig om heel internet af te struinen. Vriendelijk & deskundig personeel.

Wiite TV 29-12-2014

Snelle afhandeling en snel besteld en snel geleverd.

Prima geholpen en snelle afhandeling van mijn bestelling.

Assortiment
Hele grote winkel met heel groot assortiment zowel TV en koffie machines

Zie boven.

J1994 29-12-2014

6,7

Er wordt beloofd dat als je voor 9 uur besteld, het de volgende dag in huis is. Ik heb vorige week maandag iets besteld en heb het na 1 week nog steeds niet binnen.

Aanbeveling
Jammer dat de belofte van volgende werkdag in huis niet waar is gemaakt.

Extra toelichting
Ik heb het pakket nog steeds niet in bezit. Dit kan ik niet aanklikken hieronder. Jammer hoe dit is gelopen.

SanderS1984 29-12-2014

de website was erg gemakkelijk en overzichtelijk.

uiteindelijk in de winkel het product gekocht en ben daar erg goed en snel geholpen.

Assortiment
voor ieder wat wils in diverse prijs/kwaliteit categorieën

Aanbeveling
prima nette winkel met ruim opgezet assortiment.
aanbeveling dus!

Guido Hack 29-12-2014 Via de website gekocht

alles is duidelijk uitgelegd en makkelijk te vinden

Ik heb een vraag gesteld via de mail en deze werd dezelfde dag nog beantwoord.

Assortiment
Voldoende keuze voor wie dan ook.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aan een ander aanbevelen. Snelheid van levering en service zijn prima

Extra toelichting
In een notendop... Veel keuze, scherpe prijzen, prima service en een zeer snelle levering

Bankie 29-12-2014 In de winkel gekocht
Naarden

het gemak zit in het uitgestalde assortiment goed te zien wat er te koop is een daar naast ook nog vakkundig en snel geholpen.

Had een vraag waar ziggo mij niet mee kon helpen, en bij de klantenservice van de plasma discounter wel en werd netjes en vriendelijke geholpen.

Assortiment
Groot assortiment maar met behulp van de medewerker op het juiste spoor gebracht snel en vakkundig.

Ruime keuze

Extra toelichting
Snel en vakkundig, klantenservice ook vakkundig en naar behoren geholpen. klantvriendelijk.

H.Jongerden 29-12-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Via website volgen welke tv er is, en daarna halen in winkel. Prima

was wel erg druk op zondagmiddag dus duurde even voordat we geholpen werden, daarna ging alles prima

Assortiment
alle modellen waar ik mij op richtte waren aanwezig

Aanbeveling
goede prijs en kwaliteitverhouding. Prima service en goed bereikbaar

tevreden consument

Jan B.Brouwer 29-12-2014

Eerst op de site rondneuzen en vervolgens in de winkel je definitieve keuze maken.

kan een 10 zijn maar wij kwamen laat op de middag binnen, wat enthousiaster had wel gemogen.

Assortiment
wij kwamen voor een tv, ik had verwacht dat ook wat aanbiedingen opgehangen zouden zijn maar het zijn voornamelijk de duurdere en nieuwwe modellen tv's

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen!

Extra toelichting
Goede website, mooie winkel , personeel kent de producten, goede bereikbaarheid en parkeergelegenheid!

Annelies G. 29-12-2014

's Ochtends online gereserveerd, 's middags afgehaald. Ideaal!

Ondanks de drukte, snel en vriendelijk geholpen.

Assortiment
Genoeg keuze in diverse prijscategorieën.

Aanbeveling
Prima winkel en als je in de buurt woont zoals ik: helemaal perfect!

Extra toelichting
Voor de 2e keer een aankoop in de winkel gedaan en een prima ervaring gehad. Het enige aandachtspuntje vind ik de rij bij de kassa. Het was mij niet duidelijk waar ik aan moest sluiten en wie er al in de rij staan of staan te wachten op hun product.

MovingTouch 29-12-2014

Via de website hebben wij de tv uitgekozen, duidelijk en overzichtelijk en erg handig zo'n filmpje erbij.

Wij hebben de televisie meteen in de winkel kunnen afhalen, snelle service en vriendelijk personeel.

Keuze genoeg.

Aanbeveling
Winkel in de buurt, ruime openingstijden, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ann Martens 29-12-2014 Via de website gekocht

De producten kon je duidelijk terug vinden en je krijg zelfs nog alternatieven voorgesteld ook wat ik ook wel apprecieer.

Ik geef het een 6 omdat de bestelling snel werd klaar gemaakt maar vanaf de transporteur is er wat misgelopen. En ook omdat er staat dat levering gratis is maar dat toch word aangerekend bij mij.

Assortiment
De keuze is heel ruim en de prijzen zijn echt correct. We hebben het niet beter kunnen vinden.

Aanbeveling
De producten en klantvriendelijk zijn echt super. En dat is een goede attitude om zo verder te blijven doen.

Extra toelichting
De levering op zich was echt rampzalig. Maar door mij verder te helpen om de levering terug te vinden bij de transporteur ben ik super tevreden over.

EdH 29-12-2014

Extra toelichting
De video waarin het product wordt gepresenteerd is erg informatief. Beter dan in bij een gemiddeld winkelbezoek.

Maarten Teutscher 28-12-2014 In de winkel gekocht
Naarden

De informatie op de site is heel helder.Dit keer had ik behoefte om de tv ook fysiek te zien en wat details te bespreken. Gelukkig maar, de verkoper in de showroom heeft me perfect en eerlijk geadviseerd. Ik kwam dank zij zijn goede doorvragen en gerichte advies thuis met een ander toestel dan ik had willen kopen, NOTA BENE GOEDKOPER! Dat heet eerlijke service.

Jee wordt prettig en vlotte geholpen en uitstekend voorgelicht.

Assortiment
Een enorme brede keus, maar allemaal kwaliteitsmerken.

Aanbeveling
Volledig. Ik ben zeer tevreden.

Extra toelichting
Zie boven. Had niet beter gekund.

Cor Doevendans 28-12-2014 Via de website gekocht

Parkeren bijna voor de deur, wat je koopt wordt voor je in de auto gezet, je vergelijkt thuis via internet en je kan hier nog even fysiek zien en voelen of je keuze de goede is

Goed ingelezen en deskundig adviseur

Redelijk breed asoortiment koffiezetapparaten

Aanbeveling
Je kan hier je keuze maken tegen internetprijzen

Extra toelichting
Al met al een dikke 8, eerst op je gemak thuis via internet vergelijken en daarna deskundig geadviseerd worden in de winkel, dat je wel de goede keuze gemaakt hebt

meijkas 28-12-2014 In de winkel gekocht
Naarden

vanwege de kerstdrukte was het vrij druk in de winkel, zodra er iemand beschikbaar was ging het heel soepel.

't duurde eventjes voordat de producten uit het magazijn waren gehaald, werd me wel direct aangeboden om mee te lopen.

Assortiment
De winkel oogt niet zo groot, maar er was heel te vinden.

Aanbeveling
Prima service, tegen lage prijzen!

Extra toelichting
ondanks de kerstdrukte prima geholpen, en heb gekregen wat ik wou hebben.

slooffmaster 28-12-2014

uitstekende website met goeie informatie en breed assortiment waardoor vergelijken makkelijker is.

Alles prima en snel afgehandeld

Assortiment
was op zoek naar een afwijkende maat TV van 28". Was op Plasma-Discounter gemakkelijk te vinden.

Aanbeveling
goeie prijzen en een zeer overzichtelijke website

HennyWacht 28-12-2014

Winkel goed bereikbaar en deskundig personeel

Assortiment
mooie ruime winkel ook aparte ruimtes per merk

Aanbeveling
mooie winkel waar je ook voor andere producten terecht kan

Extra toelichting
bij binnenkomst kan je eerst rustig rondkijken Er komt niet gelijk een verkoper op je af Advies is erg goed

n.schriek 28-12-2014 In de winkel gekocht

zo binnenlopen

snel geholpen

ruim voldoende

goede service

atijd terecht 7 dagen per week

JanVerbeek 28-12-2014

Een duidelijke website. We hebben hierop gevonden wat we zochten en zijn toen naar de winkel gereden.

Bij de winkel aangekomen even rond gekeken en werden toen netjes geholpen door een van de medewerkers van Samsung die ons voorgelicht heeft.

Assortiment
Over het assortiment hebben wij geen juist oordeel omdat we vantevoren wisten wat we wilden hebben en dus gauw klaar waren.

Aanbeveling
Onze aankoop was de eerste en wij zijn netjes geholpen dus wij zullen deze winkel zeker aanbevelen aan iemand anders.

Extra toelichting
De winkel heeft een goede sfeer, je krijgt de mogelijk om rustig rond te kijken maar ook informatie inwinnen bij een van de medewerkers is prima geregeld. Overigens; onze aankoop (led TV) was een kerst cadeau en is prachtig ingepakt door een vriendelijke (zwangere) dame :)) Vriendelijke groet, Jan en Anjes Verbeek uit Zeist

Alle namen zijn bezet 28-12-2014

Duidelijke en overzichtelijke site.

Ruim assortiment

Aanbeveling
Deze site zal ik zeker aanbevelen.
Ook de betaal mogelijkheden zijn goed.

Extra toelichting
Goede site en snelle levering

Sebastiaan van Oogen 28-12-2014 In de winkel gekocht

Robbert1966 28-12-2014

Producten zijn zeer eenvoudig te vinden op website. Top 10 tv's heeft mij erg geholpen om een keuze te maken. Kwart over acht s'avonds thuis besloten om tv te kopen om 20.45 lag de mooie tv in de auto (dat is het voordeel om vlak bij Naarden te wonen)

Kwamen binnen (het was gelukkig niet druk op op 23 dec om 20.35) en werden meteen goed geholpen. TV werd zelf in de auto gezet. Top service.

Zoveel mooie spullen

Aanbeveling
Service is goed, bereikbaarheid is prima en prijs is bijna de laagste.

Extra toelichting
Plasma-discounter heeft een groot assortiment, een zeer goede service en een prima bereikbaarheid en ruime openstelling van de winkel. Het is gewoon een prettige en mooie website en winkel. Heel handig dat je kan laten bezorgen of zelf halen zoals ik dat deed op tijden die mij uitkomen.

arjen jansen 28-12-2014

Duidelijke website waar veel info op staat

Personeel wat mee denkt naar alternatieven bij een tv keuze en kennis van zaken hebben

Assortiment
Veel keus op de website en zichtbaarheid of een product op voorraad is. In de winkel is er ook genoeg keus

Aanbeveling
Personeel weet waar zij over praten. De prijzen van producten zijn goed geprijst en praktisch alles op voorraad

Extra toelichting
Zeer blij met onze aankoop. Een winkel waar wij zeker terug zullen komen. Dik tevreden klant ga zo door

Arnold 1969 28-12-2014

Lekker dichtbij

Deskundige medewerkers

Zeer ruim assortiment

Zeker

aswin1984 28-12-2014

Extra toelichting
Makkelijk via internet mijn bestelling gedaan. Kwam via kieskeurig.nl op de site van plasma-discounter terecht. De Bestelling had ik rond 20:00 uur geplaatst en de volgende ochtend werd het pakketje al bezorgd. Sneller kan gewoon niet.

kim van den bosch 28-12-2014 In de winkel gekocht
naarden

veel keus en goede hulp in de winkel

goed geholpen en advies

Assortiment
ik zocht een dvd/tv combi. veel keus erin

assorti en prijs aantrekkelijk

Job1964 27-12-2014

Makkelijk uit je luie stoel.

Super

De prijs

Extra toelichting
Super snel met de levering binnen 14 uur in huis.

eemnes123 27-12-2014 Via de website gekocht

2x in winkel wezen kijken en via internet besteld. De volgende dag al geleverd. Makkelijker kan niet

Vragen tijdens mijn bezoek aan de winkel werden keurig en duidelijk beantwoord zonder opdringerig te worden

Assortiment
Niet alle TV's waar reclame voor werd gemaakt waren als demo model aangesloten zodat je ze niet kon beoordelen.

Aanbeveling
Zonder opdringerig te worden wordt je uitstekend geholpen door de aanwezige verkopers.

Extra toelichting
Eenvoudig: goede voorlichting vooraf, eenvoudig bestellen via internet. keurig volgens toezegging geleverd en eenvoudig te installeren

c schut 27-12-2014 In de winkel gekocht
naarden

keuze genoeg en direct leverbaar met goede service.

heldere uitleg over gebruik en verschillen tussen de apparaten.

Assortiment
assortiment voor iedere portemonnee.

Aanbeveling
ik zou deze winkel aanbevelen. is mij ook aanbevolen, met de uitleg erg prettige winkel en goede service.

Extra toelichting
plasma-discounter staat in mijn omgeving bekend als erg betrouwbaar, met goede service. mijn eerste ervaring is ook goed bevallen.

2000usa 27-12-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Ik wilde graag de TV dezelfde dag ophalen. Via de site opgezocht, gebeld en een uur later op kunnen halen. Top!

Zoals gezegd kon de TV voor me gereserveerd worden. In de winkel nog goed te woord gestaan, en onafhankelijk bevestigd gekregen dat ik de juiste keuze had gemaakt.

Assortiment
Voldoende aanbod in de webshop en de winkel

Aanbeveling
Goede service, korte lijnen, klantvriendelijkheid hoog in het vaandel, en gestroomlijnd process van afhandeling.

Extra toelichting
Na een eerdere aanschaf van een BBQ, nu wederom tevreden aankoop gedaan bij Create2fit!

J. van Hoven 27-12-2014 Via de website gekocht

Het product was gemakkelijk te bestellen

's Avonds besteld en 's middags de volgende dag al geleverd; perfect

Assortiment
Sorry, hier moet ik het antwoord schuldig blijven, hier heb ik me nog niet in verdiept.

Zie bovenstaande!

RaulA 27-12-2014

Lekker makkelijk je keuze maken, leuke recensie video's en klikken, invullen van je gegevens, betalen en klaar.

Prima op tijd geleverd aan de deur.

Assortiment
Was erg lastig om een keuze te maken, maar gelukkig kan je filters instellen om je keuze te beperken.

Aanbeveling
Dit is al de 2e keer dat ik een televisie heb gekocht via deze shop en beveel deze site regelmatig aan bij vrienden en familie.

Extra toelichting
Lekker makkelijk online shoppen, snel geleverd.

*Peter1967* 27-12-2014

goed bereikbaar vanaf de A1, veel parkeergelegenheid, overzichtelijke indeling van de produkten.

Personeel is duidelijk zichtbaar door dezelfde kleding en dit geeft ook professionele en een frisse indruk. Personeel heeft daarnaast kennis van zaken en biedt parate informatie tijdens het gesprek over een product.

overzichtelijk en voldoende

Aanbeveling
Algeheel een goede service en goede prijs/kwaliteit verhouding. Klein opgezet , maar wel klantgericht.

Extra toelichting
Deze 2 TV's gekocht vlak voor de Kerst als een cadeau voor mijn kinderen. In het filiaal in Naarden werden de de tv's ook nog heel mooi ingepakt door 2 dames. Echt een super service. Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop bij deze Plasma discounter en zal in de toekomst zeer zeker nieuwe produkten ook via de website checken.

Monk0055 27-12-2014 Via de website gekocht

Wederom zeer eenvoudig bestellen en hoppa, dag later gewoon in huis..top..

Assortiment
heel veel keuze..doe je goed..

Aanbeveling
Ben zeer positief over jullie..duhhh

aaldrik53 27-12-2014

alles duidelijk, goed te vinden en betaling vlot verlopen

bestelling vlot bijna binnen 24 uur geleverd, zonder problemen

wat ons betreft prima

Aanbeveling
duidelijke website, prima service. wat wil je nog meer?

Well done 27-12-2014

Ik heb niet via de website aangekocht maar in de winkel. Ook die was makkelijk te vinden en goed bereikbaar.

De winkel is toegankelijk en je kunt er rustig rondkijken, zonder direct lastiggevallen te worden door 'opgejaagde' verkopersMotiveer je beoordeling

Assortiment
Het assortiment is perfect. Niet te veel, maar ook niet te weinig aanbod! Ik kwam voor een tv, maar zag tijdens het wachten op de spullen dat er ook een zeer ruim aanbod is aan koffieapparaten.

Aanbeveling
Ik was er voor het eerst en had van de winkel gehoord viavia. Ik zou ook zeker anderen aanraden om de winkel te bezoeken. Behulpzaam ,én geduldig personeel, ruime keuze en concurrerende prijzen!

Extra toelichting
Op mijn zoektocht naar een nieuwe tv heb ik heel veel winkels bezocht. Maar bij jullie had ik het gevoel dat ik ook even rustig kon rondkijken zonder hijgende verkoper in je nek.. Goed advies en heb bovendien ook nog iets extra's erbij gekocht... en dan niet omdat het 'moest' van de verkoper!