Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 108 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

Stan 27-01-2018 Via de website gekocht

Lekker wakker worden

Dit was en is zeker niet m'n laatste aankoop bij de televisiewinkel.Een goeie en duidelijke website om te shoppen.En zeker n hele snelle levering,zaterdagochtend lekker uitslapen en later lekker op onze tv levering wachten.
Maar zo snel had ik niet verwacht,leek de race v Dakar wel,helemaal top.
Ga zo door.

Kees 27-01-2018 Via de website gekocht

Top zaak! Doet echt wat het belooft.

Natuurlijk ken ik Tom van zijn autosport carrière, Ik volg ze beide al langere tijd op Twitter. Zijn Broer (Tim is de oudste) volgt mij zelfs op Twitter, en Tom heeft mij ook de nodige likes gegeven. Beide zijn echte TOP gozers.

Mijn bestelling....

We zochten een Tv voor mijn ouders. Beide gepensioneerd dus dat moest aan voorwaarden voldoen. Een van de grootste voorwaarde was dat de Tv niet al te moeilijk te bedienen moest zijn en daarnaast ook nog goedkoop genoeg moet zijn om in hun butget te passen.

Na heel wat gegoogeld te hebben en veel ander gezoek kwamen we uiteindelijk Tom tegen op youtube, waar hij een Tv in het filmpje uitgebreid omschreef, door die uitleg en omschrijving besloten ze al snel dat ze eigenlijk wel tot aankoop wilde overgaan.

Aangekomen op deze website was de deal zo gedaan. De verdere informatie die we hier vonden en ook nog eens de belofte van voor 22:00 uur besteld de volgende dag in huis, was meer dan voldoende tot het besluit van aankoop.

Het gebruiksgemak en overzichtelijkheid van de site is prima in orde. Bij de bestelling geen enkel probleem tegengekomen goed overzichtelijk en alles vind ook, zoals het hoort tegenwoordig, plaats in een veilige omgeving.

De levering is perfect verlopen. Om 21:00 besteld en vanmorgen voor half 10 stonden er 2 vriendelijke bezorgers hier aan de deur. (die zelfs een aantal keer aanklopte omdat de bel blijkbaar kapot was!)

Al met al een ZEER goede ervaring!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

fam Appel 27-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Al eerder in deze winkel iets gekocht en dat beviel gewoon erger goed. Vandaar dat we ook nu weer bij deze winkel wat gekocht hebben.

H.koek 27-01-2018 In de winkel gekocht

Prima service !!

Een gezellige winkel, Relext een tv kopen met behulp van deskundig en vooral vriendelijk personeel.
Hulp met inladen van de auto. Dat was ook heel prettig. Deze winkel kan ik zeker aanbevelen.

Yosha 27-01-2018 In de winkel gekocht

Geweldige uitleg

Ontzettend duidelijke uitleg gekregen over de tv’s die nu op de markt zijn en wat het verschil is. Tv was thuis zo aangesloten. Super blij mee!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Leon 27-01-2018 Via de website gekocht

Schande!!

Eerst een TV leveren met een gebroken scherm ( TV was duidelijk al eerder uit de doos geweest). Daarna op zijn verzoek een email aan Coronel zelf. Niets gehoord.
Daarna na 6 weken nog steeds mijn geld niet terug.
Nooit meer!! Oppassen!!

Officiele reactie van Create2Fit 02-02-2018

Beste Leon,

Allereerst onze excuses dat u een beschadigde televisie heeft ontvangen.

De televisie is tijdens het transport beschadigd geraakt, waarop de keuze is gemaakt om de bestelling te annuleren, volkomen begrijpelijk.

Wat na de annulering is gebeurd kunnen wij niet goed praten. Het aankoopbedrag (wat inmiddels op uw rekening staat) is veel te laat aan u teruggestort. Deze handeling had veel eerder opgepakt moet worden, onze excuses hiervoor.

Klantenservice Televisiewinkel.nl

Jan 27-01-2018 Via de website gekocht

Goede service en communicatie

Mijn soundbar was niet leverbaar, ondanks dat deze wel op de website te bestellen was, daarover werd ik duidelijk geïnformeerd met alle opties, waaronder geld terug.
Na enig overleg besloot ik om de betaling terug te laten storten, maar die dag werd de soundbar bezorgd, dit was niet de goede, maar de duurdere versie.
Ik heb dat gemaild, en mocht deze behouden zonder verdere kosten.
Het model soundbar dat ik bestelde is haast nergens meer te koop, als ik een gangbaarder model had besteld was het deze keer zeer waarschijnlijk net zo soepel gelopen als andere keren.
Overal gaat wel eens wat mis, maar de moeite die erin gestoken is en de manier waarop dit geregeld werd zorgt ervoor dat ik een zeer positieve indruk gekregen heb.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tuncer 27-01-2018 Via de website gekocht

Goed service

Donderdag besteld vandaag binnen aangesloten heel makkelijk te instellen alles mooie strake heldere beeld voor een 4k alleen jammer geen orginele schroefjes om de pootjes vast te maken maar buiten dat om mooie 43inc Tv

C. Hubbeling 27-01-2018 In de winkel gekocht

Bijzondere keuze

Medewerkers zijn vriendelijk en deskundig. Prima advies met een grote keuze en je kan het zie wat je wil kopen in bijzondere aantrekkelijke uitstalling

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rob Heppener 27-01-2018 Via de website gekocht

Top service

Ik koop hier al velen jaren mijn spullen en ben nog nooit teleur gesteld,zowel in de producten als in de service.
Ik kan deze winkel,web shop een ieder aanbevelen.

Stefan 27-01-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Erg goede en vriendelijke service!

De service is super, erg professioneel en erg vriendelijk. Ik kan geen reden bedenken om niet naar Televisiewinkel.nl te gaan. Je kunt er ook gelijk een mooi apparaat uitzoeken voor een heerlijk bakje Tom koffie!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Johan 27-01-2018 Via de website gekocht

Net zo snel als Tom Coronel

Op zoektocht naar een nieuwe televisie kwam ik uit op een Oled LG.
Vervolgens leverde de televisiewinkel deze televisie tegen de scherpste prijs en snel.
Kortom: vrijdagmiddag bestellen, zaterdagmorgen geleverd.
Wat wil een kritische koper nog meer!
Goed gedaan Tom.

erik 27-01-2018 Via de website gekocht

geweldige service

televisie besteld, deze was keurig binnen de afgesproken tijd binnen maar bleek deze defect te zijn (beeldscherm), direct gebeld naar klantenservice. geen probleem, de volgende dag defecte halen en een nieuwe brengen. top

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

ria hopman 27-01-2018 In de winkel gekocht
naarden

zeer goede service

wij zijn zeer tevreden over het personeel we werden zeer goed geholpen en deskundig duidelijke antwoorden op onze vragen en zeer behulpzaam en zo vriendelijk zowel aan de telefoon als in de winkel wij gaan zeker terug komen bij jullie winkel toppers

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henri 27-01-2018 Via de website gekocht

Mooie tv

Goeie online winkel, duidelijke uitleg. Ik heb de TV gekocht voor €412 euro met de vroege vogel actie, en zag dat dezelfde TV rond 11u ineens €398 euro was. Ik heb TV.winkel een bericht gestuurd maar heb niks meer vernomen.

Officiele reactie van Create2Fit 27-01-2018

Geachte heer Stabel,

Hartelijk dank voor uw review. Mijn collega heeft eergisteren (2 uur later) op uw bericht gereageerd met de mededeling dat u het verschil terug krijgt. Wellicht heeft u dit bericht over het hoofd gezien?

Ik zal het bericht nogmaals versturen.

Excuses voor het ongemak.

Team Televisiewinkel

J de Vos 27-01-2018 Via de website gekocht

Geweldig

Heel vriendelijk word goed geholpen en snel antwoord het produkt word snel en goed verpakt verstuurd en netjes afgelevert

Monika 26-01-2018 In de winkel gekocht

zeer goede service

Goede service, goede producten, snelle afhandeling!!! Ik zou deze winkel in elk geval aan iedereen aanbevelen!

Kadir 26-01-2018 Via de website gekocht

Uitmuntende dienstverlening.

Er was gewoon sprake van geweldige service. Bovendien liep ook het telefonisch contact vlekkeloos. Er was gewoon sprake van geweldige service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Alphons Gulikers 26-01-2018 Via de website gekocht

Perfect geregeld

Begonnen met een korte chat met een van jullie medewerkers om informatie te krijgen over OLED tv en jullie service had er direct een goed gevoel bij
En heb de tv toen direct besteld

Eric 26-01-2018 Via de website gekocht

zeer tevreden

goed advies. klantenservice heeft navraag gedaan ivm welke steun het beste was. gelijk terug gebeld en niets op aan te merken.

Frank van wettum 26-01-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Goede service en eerlijk advies

Wij hebben al diverse producten gekocht zoals soundbar televisie koffie machine etc de klant vriendelijkheid en een eerlijk advies staan voorop onder het genot van een kop koffie is er een ruim aanbod om te bekijken en te testen voor de rest is het prijsvriendelijk en van een korting zijn ze ook niet te beroerd

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sonny 26-01-2018 In de winkel gekocht

Prima winkel

Goede service werd goed geholpen over het product erg tevreden doe jullie zeker aanraden en kom zelf ook zeker terug

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jef Maes 26-01-2018 Via de website gekocht

Eerlijk, beste prijs én snelle levering!

Duidelijke en volledige website, aan de goedkoopste prijs. Een ongelooflijke snelle levering naar België, slechts 25 uur na de bestelling! Voor de volgende aankoop ga ik opnieuw naar televisiewinkel.nl.

John Konst 26-01-2018 Via de website gekocht

Een snelle en goed aflevering

Deze shop is voordelig met de prijs, en dat past mij wel. Als je ven de AOW moet leven past mij wel deze prijs.

J.Reinstra 26-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede klantenservice.

Zoals afgesproken werd de bestelling de volgende dag afgeleverd.
Voor hulp tijdens instellen doorgeschakeld naar Philips.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Paul 26-01-2018 Via de website gekocht

Dinsdag besteld donderdag binnen echt een aan rader

Super service en kwaliteit voor een betaalbare prijs
Gewoon niet twijfelen maar gewoon doen!!!!!!!!!!!!!!!

Daan 26-01-2018 In de winkel gekocht

Mooie Actie!

Naast de "BTW-actieweek" was er donderdag ook nog een " vroege vogels actie". Een aantal producten voor waanzinnige prijzen verkrijgbaar zolang de voorraad strekt. Winkel vanaf 06.00 uur open en dus met mijn zoon een 43" TV halen voor zijn gamekamer. Koffie, croissants, snelle afhandeling en vriendelijk personeel (zo vroeg!) en met een mooie aanbieding naar huis, zorgt ervoor dat je vergeet dat je er zo vroeg voor uit je bed bent gekomen. Actie = echt Actie bij Televisiewinkel.nl en dat verschilt nog wel eens met andere aanbieders.

Henk 26-01-2018 In de winkel gekocht

FOUTJE OP WEB SITE

Op de site stond een foute specificatie van de led tv die wij hadden aangeschaft.
Het ging hier om de beeld frequentie.
Met de tv teruggegaan en ik kon de aankoop retourneren zonder enig probleem.
Dus inderdaad goede service.

Eric 26-01-2018 Via de website gekocht

uitermate tevreden over ALLES

prijs top, klantvriendelijkheid bij het telefonisch contact top, de verzending goed te volgen. Een echte aanrader om online te bestellen. Snel email met de factuur en de klant voelt zich koning.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Daan 26-01-2018 In de winkel gekocht

Top winkel en zeer goede service

Zeer prettige winkel om ideeen op te doen en bij geschiktheid het artikel te kopen. Geen opdringerige verkopers, maar mensen die je adviseren en jet niet erg vinden als je zinder spullen de winkel uitloopt.

Ben 25-01-2018 Via de website gekocht

Tijdige levering

Het artikel had ik via bol.com besteld en is conform afspraken tijdig geleverd.
Ook de voorinformatie was correct.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Silvia hagen 25-01-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Heel goede en vriendelijk service. Klasse gewoon.

Had een tv nodig voor een persoon van 82, dus zo simpel mogelijk. Een aantal tv's gezien en hij rade mij een lg aan die nog lekker voordelig was ook. Super leuk en vriendelijk geholpen.

Bart 25-01-2018 Via de website gekocht

Goede kwaliteit en snelle en goede levering.

Ik heb gekozen voor deze site omdat men veel keuze heeft met goede concurerende prijzen. Besteld en de volgende dag is huis. Zeer goed verpakt. Bij het product een goede en leesbare handleiding. De LG Soundbar SH 2 voeldoet zeer goed en dat voor een zeer lage prijs.
Toppie.

Hgwkp 25-01-2018 In de winkel gekocht

Vriendelijke en behulpzame verkoper

We zagen opeens deze winkel op internet. Ze hadden de tv die we zochten voor een goede prijs. Ik vind het een mooie winkel, niet op 1 hoog achter. Ook fijn dat alle tvs draaiden.

Olivier 25-01-2018 Via de website gekocht

Verzending voor 21u besteld, morgen in huis.. NIET CORRECT.

Voor 21u besteld, morgen in huis, was niet van toepassing via bol.com.. de verwachte leverdatum was de verzenddatum...

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd

Officiele reactie van Create2Fit 05-02-2018

Geachte heer Olivier,

Hartelijk dank voor uw review.
Ik heb u zojuist een email gestuurd.

Ik hoop dat u zich kunt vinden in het antwoord.

Onze excuses voor de verwarring.

Team Televisiewinkel.

Eric 25-01-2018 Via de website gekocht

Top service

Bij televisiewinkel de LG OLED 55c7v gekocht, was de goedkoopste met inruil oude plasma TV.
Na telefonisch contact (hadden op al mijn "technische"vragen antwoord) de LG besteld.
Bleek nog geen uur nadat ik de bestelling geplaatst had de LG elders goedkoper was, antwoord van televisiewinkel.nl was dat ze sowieso mee moeten naar de goedkopere prijs..
Ik kreeg het verschil binnen 2 dagen terug gestort op mijn rekening, kan niet anders zeggen wat een topservice.
En wat de LG OLED5c7v betreft, wat een schitterend beeld en makkelijk te bedienen.
Netflix met 4K is prachtig, ook laptop en smartphone koppelen met de LG is fluitje van een cent.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sjentien 25-01-2018 In de winkel gekocht

prima personeel

Wij hebben 3 maal de winkel bezocht en zijn daar 3 maal grandioos geholpen.
naar onze mening lopen daar allemaal zeer kundige en vriendelijke mensen.

Sven 25-01-2018 Via de website gekocht

Sonos

Goede prijs, goede levering! Zeker vaker kijken als er nog eens een sonos product aangeschaft wordt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Albert 25-01-2018 Via de website gekocht

Prima service en bezorging.

Wij zijn door de keurige prijs bij de televisiewinkel terechtgekomen.
De service en bezorging waren ook goed.
De televisie heeft prima beeld en geluid !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk 25-01-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld!

Voor 22 uur besteld maar 2 dagen later geleverd. Maar verder een 10! Super geluid in tamelijk grote kamer met 2x Play1

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeffry 25-01-2018 Via de website gekocht

Service is goed en snelle aflevering

Ik vindt deze shop goed en heeft goede artikelen van bekende merken en vindt ook goed dat je achteraf kan gaan betalen

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Verzendkosten

geert wijnja 25-01-2018 Via de website gekocht

snelle levering

veel keus en een duidelijke webshop om aan mijn wensen te voldoen en een keus te maken. uit heel veel merken en typen.

LB 24-01-2018 Via de website gekocht

Snelle bezorging

Ik heb mijn tv besteld en die zou twee dagen nodig hebben. De volgende dag rond de middag was hij al bezorgd.

Erik 24-01-2018 Via de website gekocht

Service is zeer goed

Ik had een LG TV besteld en afgesproken om op zaterdag te leveren. TV werd keurig om 09:30 geleverd. Helaas voldeed de TV niet aan mijn verwachting en heb telefonisch een ophaalafspraak gemaakt. Ok dit verliep vlekkeloos en heb mijn geld keurig retour ontvangen. Nu op zoek naar een andere televisie.
Servicedesk ook zeer vriendelijk en zeer klantgericht.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ron 24-01-2018 Via de website gekocht

goede en snelle service

duidelijke site en een zeer snelle service en er werd goed gecommuniceerd over de verzending en aankomst van het pakket

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pedoroso 24-01-2018 Via de website gekocht

Formidabele snelheid

Zelden zo snel bediend. Inruil exemplaar ? Niet van nieuwte onderscheiden, zowel produkt als verpakking!
Sympathie in de bibliotheek en op de green natuurlijk minder, maar daar gaat het hier niet om.
Perfecte service,zonder tussentijdse pitstops, geweldige aanrader.

BV 24-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service, heel goed geholpen

Tv ter reparatie opgestuurd, helaas was de tv niet meer te repareren en mocht voor datzelfde bedrag een nieuwe Tv uitzoeken.
daarbij kwamen ze me ook nog een tegemoet met een leuke extra voor het ongemak!
Top, gewoon TOP!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

David 24-01-2018 Via de website gekocht

Webshop zoals bedoeld is

Tablet hoes gekocht. Uitstekend product en prijs. Kwam uit koopjeskelder. Levering vlot en zoals je hoopt en/of verwacht van wenshop bestelljng. Communicatie door webshop prima.

Hans Nicolasen 24-01-2018 Via de website gekocht

Goede communicatie met klantenservice

Shop gevonden tijdens googelen
ruime keuze, goede prijzen en acties, gelijk iets besteld ,
vanwege prijs en levertijd

Willem 23-01-2018 Via de website gekocht

Kaai goed gegaan met bestelen grandioze service

We hebben een tv gekocht via de wedsite de info was zeer compleet en ik had op meerdere site’s gekeken en het product de info bekeken dus wist goed wat ik ging kopen dus heb hem bij televsiewinkel.nl bestelt want daar was hij het goedkoopste en had hem de volgende dag al in huis kon alles mooi bij houden via tracé en tracé ben zeer tevreden over de gang van zaken kan het iedereen aanraden
Ik weet wel dat ik de volgende keer weer daar bestel