Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Saskia mulder 29-08-2018 Via de website gekocht

Super snelle service

Fijne webshop vond gauw waar ik op zoek naar was
Echt een aanrader voor iedereen om er wat te kopen dikke pluim verdiend

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maarten 29-08-2018 Via de website gekocht

Snel, duidelijk en betrouwbaar

Alles volgens verwachting gegaan. Bestellen was simpel, prijs was goed en levering volgens planning met bericht van de chauffeur voor levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Astrid 29-08-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Ik kwam op deze internet side door te de fantastische keuze en aanbiedingen,duidelijke omschrijving van de producten eenmaal besteld de volgende dag al in huis

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ellen boom basseluer 29-08-2018 Via de website gekocht

Super service

Ik was op zoek naar een tv voor mijn klein zoon mocht niet te duur zijn. En wat wil je dan een 32inch overal uitverkocht voor 239.00 euro .maar niet bij tv winkel super

Dennis 29-08-2018 Via de website gekocht

Snel, duidelijk en uitstekende voorlichting

Door de goede uitleg op de site, snelle levering en super prijs was de keuze om hier te bestellen heel snel bepaald....

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

D.Cicek 29-08-2018 Via de website gekocht

Goede service

Geweldige acties, die je in de gaten moet houden! Veel mogelijkheden bij het plaatsen van de bestelling.

Henk-Jan van der Klis 28-08-2018 Via de website gekocht

Prima prijs, inderdaad volgende dag geleverd

Wel iets duurder dan andere winkel, maar hier was tv wel op voorraad en binnen één dag aan huis geleverd. Goedkoper dan Coolblue, maar daar doe je dan zelf de installatie voor.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jecc 28-08-2018 Via de website gekocht

Super geregeld alles!

Door vrienden hier op gewezen.
Alles tot in de puntjes geregeld, zelfs de prijs van de producten!
Wat wil je nog meer? Ik ga voor Tom, iedere keer weer!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

goed 28-08-2018 In de winkel gekocht

goede service

De televisie aankoop is in de shop gedaan en de uitleg door het personeel was uitstekend.Na installatie thuis heb ik door de goede uitleg in de winkel heb ik nu een schitterende televisie.

Rutger 28-08-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service

Hele goede service en eerlijke antwoorden op je vragen en pushen je niet om meteen iets te kopen mocht ik nog iets nodig hebben ga ik zeker weten terug naar deze winkel!

top 28-08-2018 Via de website gekocht

buitengewoon uitstekend

overzichtelijk vriendelijk overweldigend mega aanbod alle prijsklassen
top service en levering. eerst plasmadiscounter nu de televisiewinkel klant
mijn volgende aankoop voor een TV gaat hier zeker ook weer gebeuren

Familie Held 28-08-2018 In de winkel gekocht

Verrassend. Mooie winkel

Mooie winkel, duidelijk en mooie prijzen. Prima geholpen. Erg vriendelijk. Service staat duidelijk hoog in het vaandel.

Monique de Jongh 28-08-2018 Via de website gekocht

Altijd betrouwbaar zaken doen !!

Ideaal om bij jullie te shoppen en vooral omdat jullie per product een duidelijk verkoopfilmpje tonen waar je meteen duidelijkheid hebt en je meteen info krijgt over de accessoires die erbij passen. 100% klasse !!

Oscar 27-08-2018 In de winkel gekocht
Naarden

prima service en vaak goedkoper dan concurrent

prachtige winkel en ruime sortering op de webshop. Mooie TV gekocht die in mijn auto werd gezet. prima service!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Inneke 27-08-2018 Via de website gekocht

Top service

Snelle bezorging, keurig verpakt ondanks het showroom model, en ook garantie.
Kan niet beter, zeker een aanrader

Erwin van Miert 27-08-2018 Via de website gekocht

Goede webwinkel

Prima webwinkel, scherpe prijzen zeker de moeite waard ,alleen het vervoer kan stukken beter DHL is een slechte vervoerder.,kreeg de TV pas drie dagen later.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

pascal 27-08-2018 In de winkel gekocht
naarden

super fijn

kom je in de winkel met een vraag voor een box met verschillende ijzen, maar het is wel voor een school met weinig hebben ze een perfecte nieuwe box die allen een keer 10 dagen is gebruikt waar je dus een stuk een stuk korting opzat super fijn meegedacht want zo was die goed te betalen door de school.

Robert van Tour 27-08-2018 Via de website gekocht

Goede service, snelle bezorging !!

Via Bol.com televisie geleverd via Televisiewinkel.nl.
Snelle levering en goede service met track en trace.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Rob 26-08-2018 In de winkel gekocht

Goed geholpen

Vriendelijk personeel en goede hulp bij het uitzoeken van de juiste aankopen.
Ze boden mij zelfs een goedkoper product aan, omdat die meer aan mijn wensen voldeed.
Dus niet zomaar willen verkopen

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Joeri 26-08-2018 In de winkel gekocht

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Ging naar de winkel met enkel de wens om een nieuwe tv mee naar huis te nemen. Met behulp van het personeel in de winkel heb ik nu de voor mij perfecte tv in de huiskamer hangen!

Martin 26-08-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Rustige uitleg door iemand met verstand van zaken!

Al verschillende keren zeer goed geholpen. Groot assortiment, zeer vriendelijke medewerkers die je nadat al veel informatie via de webshop was te verkrijgen toch nog wat laatste details geven.

Bart van Dijk 25-08-2018 Via de website gekocht

top

Avond voor 22.00u besteld en de volgende dag geleverd!!
Direct mail en duidelijke afspraken over leverling en ontvangen betaalbevestiging

Richard 25-08-2018 Via de website gekocht

Tevreden klant!

Ik heb voor het eerst een product besteld via Televisiewinkel. Ik ben ken de site, ik neus er regelmatig rond, net als op vele andere sites. Had alleen nog niet iets bij hen besteld. Nu dan voor het eerst meteen in het diepe gesprongen en een nieuwe televisie gekocht. Toegegeven: ik was wat huiverig omdat het bestelproces bij de site voor mij nieuw en onbekend was, maar wat een soepel verloop van de bestelling, zeg!

De site is overzichtelijk en informatief, echt een verademing te opzichte van andere sites. Het aanbod is groot. Als je iets zoekt, dan is de kans heel groot dat je het bij Televisiewinkel vindt. Én niet geheel onbelangrijk, ze zijn (als eerste) de goedkoopste. Meestal heeft Televisiewinkel de prijzen al naar beneden aangepast en volgen de andere, grote en bekende (web)winkels pas dagen daarna.

Omdat ik nog enkele vragen had over mijn bestelling heb ik twee keer contact gehad met de klantenservice van Televisiewinkel. Ook dat verliep goed, vriendelijk en mijn vragen werden naar meer dan tevredenheid beantwoord.

Tot slot de levering van mijn bestelling. De dag voor levering kreeg ik netjes van de koerier een sms met daarin het tijdvak waarin mijn bestelling geleverd zou worden. Op de dag van de levering werd mijn bestelling netjes op tijd, dus in aangeven tijdvak geleverd. Schade vrij ontving ik mijn nieuwe televisie.

Kortom: ik ben een tevreden klant en kan iedereen Televisiewinkel van harte aanraden.

Televisiewinkel, dank voor de goede zorg! Jullie zien mij gauw weer terug. :)

Richard

sharon 24-08-2018 In de winkel gekocht

Goede service

Ik was opzoek naar een televisie en ben ontzettend goed en eerlijk geholpen door Dennis!
Hij vertelde eerlijk de verschillen tussen de televisies! Waarna ik in alle rust een beslissing kon nemen. Ook bij het uitzoeken van een muurbeugel heeft hij net wat meer moeite gedaan dan nodig is!

Timara 24-08-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service

We gingen voor 2 tv's voor op de kinderkamers en hadden ons thuis al georiënteerd op jullie website. Eenmaal in de winkel adviseerde de verkoper een ander toestel wat beter paste bij onze wensen. Ook zocht hij uit of de steunen die we wilden pasten en na controle bleek dat niet te passen. in elke andere winkel hadden ze het gewoon niet gezegd top! Helemaal blij met het fijne advies

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ronald Roos 24-08-2018 In de winkel gekocht

Fijne service

Vriendelijke verkoper, die ook verstand van de produkten had! Hij gaf me de juiste informatie die er toe doet! Fijne winkel!

M berentschot 24-08-2018 Via de website gekocht

Super service

We hebben deze lcd gekocht besteld twee dagen later thuis snelle levering we hebben nu twee keer op deze manier wat gekocht via de website super dat het zo kan top

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fieder 23-08-2018 In de winkel gekocht

Goede informatie, prettige verkoper

De verkoopmedewerker .. heeft uitgebreid uitleg gegeven, luisterde goed en stelde gerichte vragen. Erg prettig!

Gerard 23-08-2018 Via de website gekocht

Snelle service voor een lage prijs.

De prijs en de reviews waren voor mij de reden om bij deze webwinkel te kopen. Ook de beschrijving en de foto's van het product op de site waren van goede kwaliteit. Verder komt de site als betrouwbaar over. Dit hebben ze dubbel en dwars waargemaakt.

Jeroen 23-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ik had een vraag en deze werd prima beantwoord en snel ook. levering was top mooi op tijd en het product is van een hoge kwaliteit, ga er zeker vaker aankopen doen

Esther 23-08-2018 Via de website gekocht

Top!!

Duidelijke site. Bezorging is ook goed. Heel tevreden. En super fijn dat dit via afterpay kan. Kun je eerst zien en dan pas kopen.

Pieter 23-08-2018 In de winkel gekocht

Super geregeld!

Smart TV gereserveerd via de site en een kwartier later was ik in de winkel. 5 minuten gewacht onder het genot van een heerlijk kopje espresso. TV werd door de verkoper in de auto gezet. Makkelijker kan het niet :-)
Zeer tevreden dus.

Sander 23-08-2018 In de winkel gekocht

Top service!

Na het openmaken van de doos van onze nieuwe Philips TV zagen we een kras van 10cm in het beeldscherm zitten. Het was 15:56u en wij hoopte dat we nog snel iemand aan de telefoon zouden krijgen. Net voor tijd kregen we een medewerker te spreken, de TV wordt nu opgehaald en de nieuwe wordt thuis afgeleverd. Ik hoop dat we over een week kunnen genieten van de tv. De service was in iedergeval top!

Richard 23-08-2018 In de winkel gekocht

Top

na een zoektocht op de site toch even naar de winkel gereden om te kijken hoe het beeld er echt uitziet
in de winkel nog wat aanvullend advies ontvangen, 10 minuten later stond ik buiten met TV.
goed geregeld
nu een week de TV in gebruik en we zijn er blij mee.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

John Wijker 23-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Ik heb deze shop gekozen omdat er veel te vergelijken valt en omdat er een link is me Kieskeurig waarbij je ook de reviews kunt lezen wat andere klanten vinden van deze shop.
Verder hebben ze een uitgebreid assortiment waarbij je ook gelijk wordt gevraagd of je nog eventuele andere assesoires nodig hebt voor hetgene wat is uitgekozen.
Wij hebben uiteindelijk een mooie TV uitgekozen en tot nu toe werkt deze voor ons uitstekend.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roelof 23-08-2018 Via de website gekocht

Weer helemaal goed!

Prima website met goede informatie om onze keuze te maken.

En daarna gekeken bij welke winkel onze keuze het goedkoopst was.
Bij televisiewinkel.nl dus.

TV besteld. En bezorgd op de door ons gewenste dag.

Met andere woorden: perfect.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

G. Smits 23-08-2018 In de winkel gekocht

Goede Service

Televisiewinkel is uitstekend vindbaar en zeer toegankelijk op het Internet.
Duidelijk productomschrijvingen en dus geen verassingen achteraf. Wij hebben onze nieuwe TV zelf opgehaald in de shop in Naarden en werden uitstekend geholpen en voorzien van een lekker bakje koffie. Mooie winkel trouwens met veel keuze in o.a. TV's maar ook exclusieve koffiemaschienes.

Blom 23-08-2018 Via de website gekocht

Goede service

Duidelijke site, prijs kwaliteit verhouding is goed. Levering volgens de gegevens die bij het bestellen worden vermeld. Geen verassingen achter af dus. Goede Service

Tijmen 23-08-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Zoals altijd, prima uitleg en service.

Erg nette en overzichtelijke showroom met van de nieuwste modellen van verschillende merken zodat je de goede keuze kan maken.

Chris Pos 23-08-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende service & product kwaliteit

Service was zeer goed door de werknemers die zich goed hebben verdiept in hun producten! De meneer die mij heeft geholpen luisterde goed naar wat ik zocht en kwam met goede alternatieven! Ik ben uiterst tevreden met de TV die ik heb gekozen

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter 23-08-2018 In de winkel gekocht

Snelle en goeie service!

Veel verschillende merken en mogelijkheden om uit te kiezen. Er werd goed met me mee gedacht en ik kon mijn gewensde keuze direct mee nemen. Product werd voor me in de auto gelegd en ben verder vriendelijk en deskundig geholpen!

Ron 23-08-2018 In de winkel gekocht

Relaxte en vrolijke service!

De shop oogt rustig en netjes.
Alles staat netjes gesorteerd en je krijgt netjes uitleg als je daar om vraagt.
Er hangt een fijne sfeer.
Eerder een flatscreen gekocht hier en nu een versterker. Ik ben er blij mee.

J. Van Druten 23-08-2018 In de winkel gekocht

Service waar je blij van wordt!

Meerdere maken heb ik van familie en vrienden vernomen dat televisiewinkel.nl mooie producten en een goede service levert tegen scherpe prijzen. Ik heb dit inmiddels zelf ook ervaren en een TV aangekocht in de winkel te Naarden. Het personeel neemt ruim de tijd om je uiterst correct te informeren en weten goed aan te voelen waar je voorkeuren naar uitgaan. En dat onder het genot van heerlijke koffie. Zo wil je een nieuwe TV kopen!

BROUWER 23-08-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Aandacht voor de klant en betrouwbaar advies

De shop zelf vind ik prima. Er staat veel tentoon gesteld en het is naar mijn idee niet zo dat de verschillende tv's worden geprogrammeerd zodat bepaalde fabrikanten beter lijken te zijn dan de concurrenten. Het oogt allemaal zeer netjes, hier en daar staan sommige prijzen niet vermeld. Daarnaast staat bij enkele tv's behoorlijk hard wat als storend kan worden ervaren, echter kan dit natuurlijk een aspect zijn voor klanten om een tv wel of niet te kopen. Het advies wat gegeven wordt is zeer uitgebreid en er wordt goed geluisterd naar je wensen. Totaal niet overdreven of gemaakt en je krijgt van iedere tv een helder beeld met positieve en negatieve aspecten. Ik heb hier mijn tv gekocht omdat ik al eerder, plasmadiscounter, een tv hebt gekocht via het internet en in mijn ogen zijn de prijzen zeer concurrent tov andere aanbieders.

John Wijker 23-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering-top service

In eerste instantie wilde we de TV op de voet hebben maar hebben uiteindelijk toch besloten om de tv aan de wand te hangen en hebben dus een muurbeugel besteld.
Heel makkelijk te vinden en zeer snel geleverd ( datum kan je uitzoeken en vastleggen wat jou het beste uitkomt). Kortom een TOP shop

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Co 22-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service

No nonsen shop, concurerende prijzen, snelle levering en goede Service en goeie productomschrijvingen.
Wat valt er nog meer te wensen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Patrick Matthijssen 22-08-2018 Via de website gekocht

Prijs, kwaliteit en snelheid zijn goed.

Wij hebben al regelmatig bij jullie besteld, altijd duidelijke info op de website. Ook al meegemaakt dat er een kapotte TV geleverd werd en zonder probleem alles omgeruild. Gewoon een goed bedrijf.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Henny 22-08-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Het is een duidelijke shop met goede uitleg en plezierig om te winkelen. de producten zijn goed en duidelijk omschreven en de prijs is aantrekkelijk.

Predator 22-08-2018 In de winkel gekocht

Super TV

Ruime keuze. Ik wist al precies wat ik wilde hebben en gelukkig was het toestel van mijn keuze nog op voorraad. Snelle levering.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Michel 22-08-2018 Via de website gekocht

Prijs kwaliteit helemaal top

Makkelijk besteld, snelle levering. IK lees altijd eerst reviews van producten en weet of het goed is. Duidelijke uitleg van mooie weekend acties. Mijn volgende televisie bestel ik zeker weer via televisiewinkel.nl