Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

PhilipsHD 31-12-2014

Gratis parkeren.
Genoeg showmodellen.
Te krappe winkel??

Het was eg druk. Ondanks dat er genoeg personeel was moest ik zelf op zoek naar wie mij kon helpen.

Ruime keus.

izuid 31-12-2014

Overzichtelijke website, alles op voorraad en goede showroom in Naarden.

Vriendelijk personeel in de showroom, snelle service ondanks de drukte.

Alles op voorraad.

Extra toelichting
Duidelijk website met goede informatie en groot assortiment. Uiteindelijk toch even langs de showroom gereden om tv's in het echt te vergelijken. De nieuwe aankoop werd meteen uit het magazijn gehaald en door een medewerker naar de auto gebracht.

BasJ32 31-12-2014

Extra toelichting
goede service, personeel heeft verstand van zaken

Danoontye 31-12-2014

Werkt erg makkelijk en ook het aansluiten ging snel

Had het snel ontvangen

Genoeg keuze

Snelle service, genoeg keuze

Derk K. 31-12-2014

Om de hoek, via internet voorbereid.

Erg druk om geholpen te kunnen worden.

Assortiment
Niet teveel niet te weinig.

Aanbeveling
Voorbereiden op internet, ter plekke aanvullend advies en vervolgens meteen meenemen.

Willempie11 31-12-2014

Ruime keuze in de diverse prijsklassen

Mogelijkheid om een product te reserveren.

Assortiment
Alle bekende merken aanwezig. Ook voldoende schermen te zien

Concurrende prijzen.

Extra toelichting
Na eerdere aanschaf van een televisie weer naar dezelfde winkel.

Hans 8 31-12-2014

Keuze via internet en mogelijkheid om toch gewoon de winkel te bezoeken en persoonlijk te woord worden gestaan.

Gewoon goed. aangekocht product wordt keurig naar de auto gebracht. Verkopers vriendelijk.

Assortiment
Voldoende assortiment via internet. In de showroom wat minder ( zichtbaar).

Aanbeveling
Het is niet mijn eerste aankoop bij Plasma Discounter. Dit komt door de klantvriendelijkheid en keurige prijs. Bereikbaarheid van de winkel is oké.

Hoornstra 31-12-2014

Met de you tube films worden de functie van de tv duidelijk uitgelegd. Hierdoor weet je als leek wat er wordt bedoeld met de functie's.

Ideaal om van te voren je product te reserveren hoef je niet lang bij de kassa te staan. Kassamedeweker gaf goed advies over de cam module. Ik bleek namelijk nog een oude te hebben.

voor ieder wat wils

Aanbeveling
scherp geprijsd met een goede service.

Hugo Lasterie 31-12-2014 In de winkel gekocht
Naarden

bij een snelle aankoop was het lastig dat we moesten wachten tot de TV gebracht werd.

de verkoper stond toe dat we de TV zelf mochten pakken na betaling wat ons tijd scheelde

keuze genoeg

Aanbeveling
prima keus en prijs. wel druk in de winkel

patrick vw 31-12-2014 Via de website gekocht

zeer duidelijke website.

verzending naar belgie is zeer snel en correct.

Assortiment
assortiment is groot en duidelijk.
ook de prijzen zijn best ok vergelijk maar!

Aanbeveling
omdat het assortiment uitgebreid is en de prijzen vallen best mee

Extra toelichting
gewoon een goede webshop!

Marjolein 63 31-12-2014

Ik moest naar Naarden rijden (en ik woon in Baarn), daarom geen 10, maar toen ik daar eenmaal was, kon ik voor de deur parkeren en werd ik heel snel geholpen. Tv direct mee, aansluiten ging heel gemakkelijk.

Snel, goed geïnformeerd, vriendelijk, factuur meteen per mail.

Assortiment
Ik wilde een maat tv die ik in Baarn niet kon vinden, maar bij jullie kon ik uit 3 modellen met die maat kiezen.

Aanbeveling
Uit bovenstaande blijkt wel dat alles super ging, zonder problemen in 1x goed!

Extra toelichting
Gemakkelijk, snel, n 1x goed en in orde, vriendelijk, kortom: super!

b2k 31-12-2014

op internet vergelijken en reserveren. Ophalen in Naarden.

tv werd netjes tot aan de auto gedragen. dit aangezien ik met krukken liep.

Breed assortiment

Aanbeveling
erg goed geholpen en vriendelijk personeel.

Extra toelichting
algeheel. een goede ervaring. TV is perfect en ben erg netjes en goed geholpen. nog bedankt!

H. Plasman 31-12-2014 Via de website gekocht

Online bestellen is heel gemakkelijk en ondanks de feestdagen de volgende dag in huis.

Ik had een probleempje bij het aansluiten van mijn nieuwe TV op de digitale zenders van Ziggo, maar dat is telefonisch soepel opgelost.

Gewoon heel veel keus.

Aanbeveling
Ik raad aan online te bestellen omdat het in de winkel nog wel eens druk wil zijn. Spaart bovendien benzine uit en thuis laten bezorgen is gratis.

Son65 31-12-2014

Alles van uit huis, goede informatieve site.

Goede bereikbaarheid via mail en telefoon.

Assortiment
Kijk nou eens zelf, wat een keus, nieuw-demo alles!

Aanbeveling
Super goede prijs kwaliteitverhouding.

Extra toelichting
Niets dan lof, goede service, 14 dagen zichttermijn, snelle levering, transparante communicatie etc. etc.

leonroos 31-12-2014

Veel te zien, mogelijkheid tot iets meer individueel bekijken van producten zo gemak vergroten, website wel zeer goed

Zeer goed geholpen in de winkel, kundig en ook objectief, ook grenzen van producten van winkel aangegeven

Assortiment
Prima, veel keuze daardoor ook goed vergelijk

Aanbeveling
zowel via internet als via directe winkel aan te bevelen, goed geslaagd

Extra toelichting
Tevreden over aankoop, service en voorlopig over de after sales

redejong 31-12-2014

Extra toelichting
Ben erg tevreden met de manier waarop Plasma-discounter de gehele aankoop compleet verzorgd.

Cor dolle 31-12-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Snelle levering,goed berijkbare service dienst. Had de verkeerde tv besteld en werd zonder problemen de volgende dag omgeruild.

B.P. Scholten 31-12-2014

Je parkeert de auto voor de deur koopt een tv laadt de tv in en rijdt naar huis. Makkelijker kan het niet.

een heel vriendelijk en gedegen advies door het personeel. ( door 2 verkopers geholpen )

voldoende keuze

Aanbeveling
Het is mij prima bevallen waarom zou ik dit iemand anders niet gunnen

Extra toelichting
Deze beoordeling is berust op feiten zoals ik ze beleeft heb

Klaas1989 30-12-2014

De producten waren goed te bekijken en tevens aan te vinken voor de winkelwagen. Zeer gebruiksvriendelijk.

Perfect. De Levertijd was zeer snel (Maandag 29-12 ontvangen. Ik had mijn bestelling in het kerstweekend gedaan. Tijdens de bezorging was ik niet thuis. De spullen zijn netjes bij de buren achtergelaten en daarbij lag er een briefje in de deur. Ook ervaarde ik het als zeer prettig dat er geen verzendkosten waren

Assortiment
Prima, Heb gekocht wat ik nodig had.

Aanbeveling
Erg prettig koopproces, zie bovenstaande.

Extra toelichting
In mijn optiek voldoende gemotiveerd. Samengevat: Goede service en randvoorwaarden levering. Daarnaast een duidelijke website met overzichtelijke en ruime informatie.

P. Bras 30-12-2014

Informatie was voldoende. Geen bestelling geplaatst maar naar de winkel gegaan.

Netjes geholpen maar de verkoper was niet goed op de hoogte van het product (sonos). Verder uitstekende service en netjes geholpen met het brengen van de spullen naa r de auto.

Assortiment
Producten op voorraad om direct te kunnen meenemen zoals aangegeven op website.

Aanbeveling
Zeer breed assortiment. Goede prijszetting. Er wordt naar je als klant geluisterd (al eerder ervaren).

Extra toelichting
Koop er zowel privé als zakelijk en ga er eigenlijk altijd met een goed gevoel weg. Ook de website service is uitstekend en er wordt gedaan wat is beloofd.

JeetjeBeetje 30-12-2014 In de winkel gekocht

goede zoekfunctie

snel en kundig geholpen, inclusief aflevering tot in de auto

uitgebreid assortiment

Aanbeveling
overzichtelijke winkel en goede parkeergelegenheid

Extra toelichting
prettig en snel geholpen, incl het sjouwwerk

janssen8 30-12-2014

winkel is goed bereikbaar en parkeren voor de deur

netjes te woord gestaan in de winkel

Assortiment
helaas was de home cinema set niet werkend te zien, pluspunt dat deze wel op voorraad was

Henjo2014 30-12-2014

De beschrijving van het artikel is snel te vinden en duidelijk. Makkelijk te vinden op de website. Betaling goed geregeld.

De door ons bestelde TV was sneller geleverd dan wij verwacht hadden! Dus een zeer snelle afhandeling.

Aanbeveling
Snelle afhandeling en goede berichtgeving.

Extra toelichting
Begrijpelijke website, goede berichtgeving en snelle afhandeling.

wim bergen 30-12-2014 In de winkel gekocht
Naarden

website goed en makkelijk leesbaar

Prima. Ben zelf in de winkel geweest. Deskundig te woord gestaan waardoor ik de goede keuze kon maken

Assortiment
Uitgebreide keuze. Per merk opgebouwd.

Netjes, opgeruimd en overzichtelijk

Extra toelichting
Prima geslaagd met mijn aankoop van een 4K Scherm van Philips. Trots liep ik de winkel uit met een enorme doos van Philips onder de arm. Doos (lege) heeft drie dagen, op de oprit goed in het zicht, ten toon gesteld gestaan.

J. Niekamp 30-12-2014 Via de website gekocht

Thuis online uitzoeken en verglijken

prima en snelle reactie po vragen.
Snelle levering tijdens feestdagen

Assortiment
wat betreft mijn interessen is er heel veel te vinden.

Aanbeveling
alleen maar goede ervaringen. (drie stuks)

Extra toelichting
na een aantal jaren geleden op advies van een collega een televisie bij plasmadiscounter gekocht en later nog een televisie voor mijn zoon, heb ik nu de sonos play 3 gekocht. Nogmaals zeer tevreden over de afhandeling en bezorging van plasmadiscounter.

Hinkebos 30-12-2014

Product makkelijk te vinden en te bestellen

Ik heb hier al 2 mails over gestuurd. Mijn bestelling zou niet in 1 dag komen. Ik had gebeld Omdat ik niet kon track en tracén.
Ik vroeg me af waarom ik moet belenen hier niet over gebeld wordt. Vervolgens kwam mijn bestelling wel. Mijn verbazing is waarom ik geen antwoorden op mijn vragen kreeg.

Alles wat een man wil 😋

Aanbeveling
Compleet assortiment en een goede prijs kwaliteits verhouding. Zowel online als in de winkel is een feest om te zijn. Geen 9 of 10 omdat ik schrok hoe het mis bleef gaan met mijn laatste bestelling. Klinkt wat overdreven maar pro-activiteit en luisteren naar de vraag zou van jullie winkel de beste in zijn soort maken.

Extra toelichting
Hoop dat ik duidelijk ben. Mocht dat niet zo zijn dan hoop ik dat jullie bellen. Het zal ook jullie helpen om nog beter te worden.

RO van Heel 30-12-2014 Via de website gekocht

Bestelling en betaling via internet in een "handomdraai"

Bestelling op zondag, aflevering maandagmorgen. Vlugger kan niet.

Assortiment
Meer dan voldoende keuzemogelijkheden uitgaande van de reclamebijlagen bij ons wekelijkse huis-aan-huisblad en van internet.

Aanbeveling
Familie koopt vaker bij Plasma-Discounter (niet via internet, maar in winkel in Naarden). Toch nog toe altijd naar tevredenheid.

Extra toelichting
Laatste aankoop is LG Smart TV. Nog niet alles uitgeprobeerd, maar voldoet zeker aan de verwachting.

Helena12345 30-12-2014

Winkel is makkelijk en goed te bereiken.
Advertenties in de krant zijn duidelijk, overzichtelijk en uitnodigend.
Telefonisch contact prima.
Online reserveren is erg handig.
Service in de winkel wat betreft uitleg, afrekenen en mee naar huis nemen is geweldig fijn en correct.

Je wordt goed geholpen, zowel telefonisch als in de winkel. Tot op het laatst toe. Ze leggen zelfs je aangekochte artikelen voor je in jouw auto!

Assortiment
Uitgebreid assortiment met allerlei verschillende apparaten onder één dak! Prima!

Aanbeveling
Prima winkel, website en medewerkers. Alle credits voor de zaak!

Extra toelichting
Ik ben goed en vakkundig geholpen, door vriendelijke en deskundig personeel. Ondanks dat het erg druk was, heeft men de tijd voor je. Er ontstaat geen opgejaagd gevoel.

John Noordling 30-12-2014

Aanbeveling
Na 10 jaar de eerste plasma bij deze zaak gekocht te hebben opnieuw een smart tv gekocht. Prima service, vriendelijke medewerkers en garantie werd ook nagekomen

BBuit1959 30-12-2014

Na eerst de webwinkel doorzocht te hebben en idee opgedaan wat ik wil hebben en uitgeven ben ik naar Naarden gereden en heb daar mijn aankoop gedaan. Het was zelfs op voorraad zodat ik het direct mee kon nemen

Ik had in de winkel (was erg druk) mee staan luisteren met de uitleg die diverse verkopers aan klanten gaven. Deze zeer ervaren verkopers weten echt waar ze het over hebben. Toen ik aan de beurt was zijn ook mijn vragen beantwoord en was ik snel klaar met mijn keuze. Mooie Sony KDL-42W705 en een soundbar HT-CT370. Advies om nieuwe kabels er bij te nemen met de uitleg waarom. Top! Eenmaal thuis alles aangesloten binnen een paar minuten.

Assortiment
De keuze eerst op de webwinkel en vervolgens in Naarden heel veel voorraad zichtbaar in beeld. Wat een prachtige winkel en beleefd en kundig personeel

Aanbeveling
Geen 10 maar een 9 enkel en alleen omdat het er wel erg druk is en het wel even kan duren voor je aan de beurt ben. Tip ga niet als het schoolvakantie is maar als iedereen aan het werk is. Je krijgt goed advies en bent als klant in alle prijsklasse welkom.

Extra toelichting
Je gaat naar z'n winkel blij met het idee dat je iets nieuws wil waar je zelf 100% achterstaat. Na een goed gesprek, vragen en uitleg van een kundige verkoper loop je de deur uit met toch dat beetje extra en binnen de prijs die je wil besteden. Er word goed geluisterd naar de wens van de klant, zowel product als prijs.

Josa1718 30-12-2014

Heel makkelijk zo vanuit je huis bestellen.

De afhandeling na je bestelling is prima. Krijgt meteen bericht dat je bestelling geplaatst is en na een paar uur hoor je wanneer hij gebracht wordt.

Assortiment
Is behoorlijk groot. Je kunt een goede keuze maken.

Aanbeveling
Omdat je correct geholpen wordt. Niet alleen via internet maar ook in de winkel zelf. De medewerkers weten waarover ze praten en geven een goed advies.

Extra toelichting
Zoals eerder gezegd: alle lof. We zijn uitermate tevreden.

Amsterdammertje 72 30-12-2014

Eerst via internet research gedaan, duidelijke en leuke filmpjes van Tom Coronel.
Hierdoor word de keuze een stuk simpeler

Vriendelijke verkoper, duidelijk naar ons toe.
Geen vraag was teveel, en de afhandeling was prima.

Assortiment
Heel overzichtelijk, merk bij merk. Echt top.
En niet zo onoverzichtelijk als bij de Mediamarkt waar je van het kastje naar de muur word gestuurd.

Aanbeveling
Zie eigenlijk alle antwoorden hierboven.
Maar in een woord TOP!!

Extra toelichting
Via internet research gedaan. De filmpjes van Tom Coronel zijn leuk en duidelijk (We gaan knallen) :-) Service is prima en de verkopers zijn vriendelijk. Ik weet al waar ik mijn volgende aankoop ga doen. Bij Plasma Discounter ;-)

Tim 1967 30-12-2014

Heerlijk om zo een mooie tv via de website te bestellen en niet te duur.

Zaterdagmiddag besteld en maandag in huis. SUPER

Assortiment
Goed. Ik heb deze tv niet voor deze prijs bij een ander gezien.

Aanbeveling
Deze tv zou ik aanbevelen qua prijs en kwaliteit.

Extra toelichting
Ik ga deze site zeker aan anderen aanbevelen als ze een tv e.d. willen aanschaffen.

Vlekkert 30-12-2014

Konden vragen stellen, uitleg werd gegeven, verschil duidelijk tussen verschillende tv's laten zien

makkelijk bereikbaar, goede parkeergelegenheid, tv werd naar auto gebracht

Assortiment
Hetgeen waar we naar op zoek waren was aanwezig in de winkel en op voorraad

Aanbeveling
Prima winkel, goede service, uitgebreid assortiment,goed bereikbaar en makkelijk parkeren.

Extra toelichting
Prima tot uitstekende beoordeling. Fijne en prettige winkel en ook weer niet te groot, waardoor er niet teveel informatie op je af komt.

ton schleedoorn 30-12-2014 In de winkel gekocht
naarden

vooraf telefonisch afgesproken dat ik een soundbar wilde kopen uit de koopjeskelder. Keurig gereserveerd en en nummer doorgegeven. Ondanks enorme drukte werd ik snel geholpen en stond ik binnen vijf minuten met sounbar weer buiten.

goede info over mogelijkheden sounbar.

actuele modellen op voorraad

scherpe prijzen, prettig personeel

adleget 30-12-2014

eenvoudiger dan hier bestellen kan niet al weer toe aan de 4e tv tja kids worden groot zeg maar.
maar chapeau hoor voor deze site

uitmuntend kan niet anders zeggen.
ooit demo's bestelkd maar gewoon nieuwe gekregen voor zelfde geld omdat de dfemo's op bleken. supersnelle levering

voor ieder wat wils

doe ik al aan iedereen

Extra toelichting
ik ben een zeer tevreden klant

Dennis Coldenhoff 30-12-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Het is goed bereikbaar; ruim opgezet en een grote voorraad.

Veel medewerkers en allen zijn, naast dat ze vriendelijk zijn, goed opgeleid.

Assortiment
Grote en diverse voorraad.

Aanbeveling
Ik vond het verbazingwekkend.

Extra toelichting
Toen iemand tegen mij zei ga daar eens kijken dacht ik dat het alleen maar een internetshop was. Niets is minder waar; Ik kom er graag nog eens terug.

C. de L. 30-12-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Winkel is goed bereikbaar, maar parkeren op het terrein is helaas een ander verhaal. Vooral tijdens de feestdagen.

Niet helemaal naar wens geholpen, omdat winkel uitsluitend voorziet in verkoop en zich verder niet wenst bezig te houden met installeren thuis bij de klant.

Assortiment
In de winkel is een ruime sortering TV's van diverse fabrikanten aanwezig wat het maken van een keuze vereenvoudigd (uitproberen en vergelijken).

Aanbeveling
Trendy winkel met ruime sortering. Er is voldoende personeel wat de tijd voor je neemt.

Extra toelichting
Onder de streep geef ik als rapportcijfer een 7,5. Ik verwacht nog wel een keer in Naarden binnen te lopen voor een vervolg aankoop.

RonaldSmit2 30-12-2014

Aanbeveling
Uitstekende service, vriendelijke verkopers.

Extra toelichting
Na via de webshop een TV te hebben uitgezocht, zijn we naar de winkel in Naarden gereden. Daar werden we snel en professioneel geholpen door een vriendelijke verkoper die op al onze vragen een helder antwoord had. De TV is uitstekend, een perfect beeld en prima geluid.

M van Stam 30-12-2014 Via de website gekocht

De website is misschien aan de drukke, onrustige kant. Toch liet het bestelproces zich makkelijk leiden.

Goede communicatie via e-mail.

Assortiment
Concurrerende prijs, daarom heb ik het product hier besteld.

Prima

Ron Gerrets 30-12-2014 Via de website gekocht

Ik heb een Samsung Smart TV gekocht bij Plasma Discounter door een aanbieding per mail de zgn Weekendknaller. Zeer goede informatie door de verschillende video's en overzichtelijke technischegegevns en de bijbehorende verklaring

Het bestelproces en het afleveren ging probleemloos en daarnaast snel. Ik heb dus geen gebruik gemaakt van extra services omdat het gewoonweg niet noodzakelijk is.

Assortiment
Prijzen zijn zeker concurrerend! Niet alleen de weekendknallers maar over het algeemen het gehele assortiment.

Aanbeveling
Concurrerende prijzen, goed assortiment en duidelijke uitleg c.q. informatie

Extra toelichting
Ik ben een tevreden klant!

Travis1984 30-12-2014

Site werkt goed, duidelijke uitleg dmv filmpje over product

Telefonisch contact gehad, netjes te woord gestaan

Ruime keuze

Aanbeveling
Goede producten, goede service, snelle levering

Extra toelichting
Ik heb mijn bestelling als prettig ervaren, snelle service en goede kwaliteit

Antoinette van der Velden 30-12-2014 Via de website gekocht

ik ben erg tevreden over de service.

alles is snel en goed gegspullenaan, kom zeker weer op de site voor mijn audio

Assortiment
daar ben ik niet mee bezig geweest ik heb alleen televies bekeken.

Aanbeveling
dat heb ik al gedaan aan de buurman

Gitzo 30-12-2014

je hebt goed inzicht, en wat je wilt hebben staat er, zodat je volledig indruk krijgt van wat je koopt

Wat ik had gekocht was helaas stuk , maar de volgende dag gebeld en kon gelijk een ander ophalen

Assortiment
Het assortiment was ruim voldoende

Aanbeveling
goedkoop, en de bereikbaarheid is goed

goed

schoondijke 30-12-2014

I.J.Hage 30-12-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Winkel is goed bereikbaar en overzichtelijk. Ik was op zoek naar een Soundbar. Veel keuze en overzichtelijk.

Ondanks zeer drukke 2e kerstdag nam het personeel ruim de tijd om product aan te prijzen en bediening uit te leggen.

Assortiment
Ruime keuze en kwalitatief hoogwaardig. Aanbod is ruim en overzichtelijk. Als klant kan je ervan uit gaan dat je een product koopt van goede kwaliteit en goede garantieregeling.

Aanbeveling
Deze winkel heeft als enige in de omgeving een goede en kwalitatief snelle service. Personeel heeft kennis van zaken en wil je altijd verder helpen.

Extra toelichting
Zeer tevreden over de service van dit bedrijf en het personeel is uitstekend.

AnenHuib 30-12-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
voor een internet verkoper een mooie winkel in Naarden

Niels212 30-12-2014

Makkelijke website. Meteen mijn TV kunnen reserveren.

TV stond al klaar en werd netjes naar mijn auto gedragen.

Extra toelichting
Mijn eerste eerste indruk is een zeer nette proffesinele zaak. Nette overzichtelijke website en goede service.

A. Ferwerda 30-12-2014 In de winkel gekocht
Naarden

combinatie van fysieke en online winkel: wel het product bekijken, maar ook de dienstverlening die past bij een dedicated webwinkel (o.a. snelheid van verzenden, servicedesk etc.)

hartelijk, geinteresseerd. Snelle reactie op email aan klantenservice

Assortiment
Van low end tot high end, alles op voorraad. Prijzen niet altijd de laagste (maar dat kan ook niet)

Aanbeveling
De verzending van het product liet te wensen over (doos was nat geworden etc). Alhoewel niet jullie directe verantwoordelijkheid, een punt aftrek, want dat kan natuurlijk niet.

Extra toelichting
goede service, prettig concept. Erg tevreden met het product (alleen de verzending een verbeterpuntje, maar indirect kritiekpunt).

Jan van der H. 30-12-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Uitzoeken op de duidelijke internetsite, in de winkel je keuze nog eens bevestigen door het apparaat "live" te aanschouwen en na de aankoop wordt het apparaat ook nog eens door een medewerker in je auto geplaatst. Hoe makkelijk wil je het hebben?

Nadat we de keuze hadden bepaald op internet, hebben we de tv opgehaald in Naarden alwaar wij nog werden voorzien van de nodige tips over aansluiting, onderhoud en ophanging van de tv, prima!

Assortiment
Er is ruim voldoende keuze en voor een marktconforme prijs. In de winkel was tevens een enorme keus aan espressomachines. Gelijk maar een meegenomen want we waren aan een nieuwe toe. En, niet onbelangrijk, alles gewoon op voorraad!

Aanbeveling
Goede duidelijke internetsite, ruime keuze met goede informatie. Daarnaast de mogelijkheid om het apparaat in de winkel in Naarden nog eens "live" te bekijken. Marktconforme prijzen en een uitstekende service.

Extra toelichting
De combinatie van de internetsite en de winkel geeft je de mogelijkheid om thuis op je gemak je keuze te bepalen en deze in de winkel bevestigd te krijgen. Als dan de service ook nog top is (enthousiaste medewerkers, kennis van zaken) krijg je vanzelf een prima beoordeling.