Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Danny 1986 02-01-2015

Alle producten eenvoudig te bekijken en aan te schaffen

Goede uitleg de bediening weet waar ze over praten en nemen de tijd voor je

Assortiment
Ruim assortiment dus voldoende keuze en een goede prijs Voor de kwaliteit

Extra toelichting
Ik heb bij meerdere mensen de winkel onder de aandacht gebracht dit omdat ik goed en op een zeer professionele manier geholpen ben.

Angela T. 02-01-2015

Het artikel was makkeljk te vinden op de site. Slechts een paar handelingen volstaan om iets te bestellen.

Gelijk na de bestelling krijg je een mail ter bevestiging en de levering was ondanks de jaarwisseling bijzonder snel. Je krijgt ook nog een mail waarin je via track and trace je bestelling kunt volgen.

Aanbeveling
Supersnelle levering, geen verzendkosten en je wordt op de hoogte gehouden van het traject.

Extra toelichting
De levering was ondanks de jaarwisseling supersnel, via de mail wordt je op de hoogte gehouden, geen verzendkosten. Ik ben supertevreden!

Ericccccccccc 02-01-2015

De filters in de site werken onhandig, na het "inzoomen" op een product moet je alle filters weer opnieuw aanbrengen

doen wat er beloofd wordt, das al heel wat tegenwoordig

Eximius 02-01-2015

6,8

Gebeld om een product te reserveren om af te gaan halen.
Dit ivm er nog maar één stuk op voorraad was. Dit was geen enkel probleem, Top!

Eenmaal in Naarden aangekomen heb ik het product betaald. Vervolgens ruim een uur kunnen wachten totdat het product gevonden was in het magazijn. Het bleek een model te zijn die door een klant reeds was gekocht en teruggebracht (aldus het personeel). Echter was de barcode die nodig was voor de €100,- cashback actie van Sony van de doos verdwenen. Hierdoor 139,- korting gekregen van Plasma Discounter.

Eenmaal thuis bleek bij nadere inspectie van de doos hier ook een sticker op te zitten "DEMO Sony HT-ST7", ik betwijfel het verhaal dat het product reeds eerder verkocht is, ik denk dat het Demo model op de normale voorraad staat geboekt en ik deze nu heb meegekregen, dit verdiend niet de schoonheidsprijs!

Daarnaast probeerde de verkoper er nog een optische kabel bij te verkopen, echter wordt deze standaard meegeleverd met de Sony HT-ST7.

Extra toelichting
Wisselend gevoel bij Plasmadiscounter. Gemak van telefonisch reserveren is top! Productkennis lijkt wat minder aangezien verkoper een opische kabel erbij probeerde te verkopen, deze zit standaard al bij het product. Rare gang van zaken mbt "Demo" sticker op de verpakking, het verhaal van dat een klant dit product reeds heeft teruggebracht maar wel de barcode heeft verwijderd voor de Cashback actie. Graag zou ik de waarheid van dit alles nog boven tafel zien te krijgen, maar verwacht hier weinig van. Overigens werkt het product perfect naar behoren, zat goed ingepakt in originele verpakkingsmateriaal en bevatte geen enkel krasje!

Peetjes1 02-01-2015

Overzichtelijke website, duidelijke "handleiding"bij bestellen

Levertijden zijn zoals beloofd 's avonds net voor 9.00 uur besteld en de volgende dag al in huis!

Aanbeveling
snelle levering, genoeg keuze, gemakkelijk bestellen, dus ja ik zou jullie aanbevelen bij anderen

Arjanvh1 02-01-2015

Duidelijke site en snelle levering.

Snelle levering en goede retourservice.

zeer uitgebreid

Zeker aan te bevelen.

Anita_73 02-01-2015

Prettige, goedwerkende site met uitgebreide informatie en bestelformulieren die makkelijk in te vullen zijn

Goede informatievoorziening (tijdens hele proces word je geïnformeerd) en vlotte levering

Assortiment
Zeer uitgebreid en actueel.

Aanbeveling
Ze zeggen wat ze doen, informeren goed en leveren snel.

Extra toelichting
Naast de vorige keer de stofzuiger nu ook de tv er gehaald. Ook bij volgende producten zullen we weer hier aanschaffen.

Kenpachi 02-01-2015

spullen makkelijk op te halen, eigen parkeer terein.

Assortiment
zeer goed, ondanks dat mijn gekocht product bij de concurrent goedkoper was toch bij jullie haalt omdat jullie een winkel hebben en personeel weet wat ze verkopen.

fijn geholpen

Extra toelichting
fijn personeel, weet veel van het product wat ze verkopen

Felicitas 02-01-2015 Via de website gekocht

Rustige, overzichtelijke en hele snelle webwinkel. Alle informatie van het product overzichtelijk weergegeven, inclusief reviews, levertijd (direct leverbaar) en verzendkosten (gratis).

Telefoontje werd direct en adequaat beantwoord. Geen wachttijd.

Extra toelichting
Hele overzichtelijke webwinkel. Alle TV's geschikt voor gebruik in Nederland (in tegenstelling tot enkele andere webshops waar ze EU modellen TV's verkopen die niet altijd goed samenwerken met Nederlandse kabelmaatschappijen). Zoeken naar producten gaat heel snel. Scherpe prijzen. Geen wachttijd aan telefoon. Product werd binnen 24 uur thuis afgeleverd.

Tigwi 02-01-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Goed, let alleen op website bedienbaarbeid

Assortiment
Goede en breed, mooie aanbiedingen

Extra toelichting
Bediening van site op tablet vaak lastig met de pull down en selective inputs

P J van Boksel 02-01-2015 Via de website gekocht

lekker gemakkelijk achter de computer de filmpjes kijken van de uitleg van de producten

ivm de feestdagen toch snel in huis klasse

genoeg om uit te kiezen

Aanbeveling
als iemand het niet in een winkel kan of wil kopen dan adviseer ik plasma dicounter vanwege de snelle levering en de prijzen

Extra toelichting
erg tevreden over me aankoop en de snelle levering en over de uitleg van het product via een film

Henk1342 02-01-2015

Het was simpel en duidelijk

Ik vlot en eerlijk behandeld

Assortiment
Niet teveel en niet te weinig

Aanbeveling
Goed! Het kan een beetje druk zijn in de winkel.

Annelies58 02-01-2015

Lekker op je gemak rondkijken en zien wat anderen kopen of van plan zijn te kopen

prettige behandeling, goede voorlichting, de verkoper wist waar hij het over had.
bij de afhaalbalie keurig geholpen en mijn pakket werd in de auto gezet, super!

Assortiment
helemaal goed. in alle prijsklassen is iets te vinden en volgens mij bijna altijd op voorraad

Aanbeveling
makkelijk, veel kennis in huis en je betaalt niet teveel

Extra toelichting
Makkelijke winkel, overzichtelijk, veel parkeerruimte, deskundig personeel

Trinity Pebbles 01-01-2015

Website is overzichtelijk en makkelijk in gebruik

Aanbeveling
Doordat de levering niet optimaal was zou ik de winkel niet meer zo snel aanbevelen.

Extra toelichting
TV is perfect, makkelijk in te stellen. Alles wijst zich van zelf hoe het moet. Helaas was de aflevering niet naar wens. Tijdens de bestelprocedure kon ik niet aangeven welke dag geleverd kon worden en ik kon ook niet aangeven of mijn oude TV meegenomen moest worden. De TV was verstuurd als een postpakket, dus werd beneden bij het portiek afgeleverd. Aangezien ik niet erg groot ben, was het voor mij onmogelijk om de TV in mijn eentje naar boven te krijgen. Het zou handig zijn om tijdens de bestelprocedure aan te kunnen geven hoe de TV geleverd zou moeten worden.

Cv Leeuwen06 01-01-2015

Het artikel wordt goed getoont en helder uitgelegd...via video echt super

Het is echt de eene dag besteld en de volgende 13.00 uur in huis toppie.....

Assortiment
Ik hou van zoeken naar top voor niet te veel dus keuze genoeg bij Plasma-discounter.nl

Aanbeveling
Sterker nog ik heb al 2 bekende verteld en ze hebben ook al gekocht..

Extra toelichting
Plasma-discounter leverd snel en goed gewoon TOPPIE

Van Tuijl 01-01-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Prima site en men doet wat men beloofd.

L. Hoogland 01-01-2015

Bestellen is een fluitje van een cent.

's avonds half negen besteld. de andere dag rond elf uur bezorgd. Dit is prima, zeker in deze tijd met grote drukte wat bezorging betreft.

Assortiment
Prijs is vrijwel hetzelfde als bij de concurrent. Genoeg producten en een goede uitleg bij de producten.

Aanbeveling
Deze winkel beveel ik anderen zeker aan. Genoeg keuze en prima uitleg. Wel prijzen vergelijken bij de concurrent, maar meestal zit dat wel goed.

Extra toelichting
Diverse malen besteld bij dit bedrijf. Geen problemen gehad met levering etc.. Aanbevelingswaardig.

Justin 1973 01-01-2015

Het is gemakkelijk om de producten te kunnen opzoeken en bekijken. Het zou nog fijner zijn als je bijvoorbeeld in de opruimkelder meerdere productgroepen kunt selecteren. Momenteel kun je er 1 selecteren.

Fijn dat de prijzen inclusief verzendkosten zijn! Verder kan ik nog niet oordelen over de reactie op mijn mail. De jaarwisseling zat er tussen.

Assortiment
Bijna alle gangbare producten zijn hier te vinden plus een breed en diep assortiment van alles wat met bruingoed te maken heeft.

Extra toelichting
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen bij anderen. Snelle verzending. Overzichtelijke site. Goede producten. Opruimkelder en overjarige modellen. Goed en gemakkelijk retourbeleid. Ik heb daardoor aan deze winkel een goed gevoel overgehouden.

RobenRia 01-01-2015 In de winkel gekocht

Assortiment
Hoewel het nodige voorwerk gedaan was op de website, was het een verrassing hoeveel modellen aanwezig waren.

Aanbeveling
Een prettige winkel, goed bereikbaar, zeer vriendelijk personeel en deskundig advies.

Extra toelichting
Ondanks verwoede pogingen van de verkoper lukte het niet het demo-model van de gewenste TV aan de praat te krijgen. Gelukkig waren er vergelijkbare (Philips) TV's die wel werkten en een goed "beeld" gaven van het produkt wat we zochten.

J Verwey 01-01-2015 In de winkel gekocht
naarden

De bereikbaarheid is goed.
Het personeel is heel behulpzaam en heel vriendelijk en gaf een goed advies!.

Assortiment
Het assortiment is heel ruim van opzet in alle opzichten.
En de prijzen zijn zeer scherp,daarom heb ik er diverse televie,s voor de familie bij jullie gekocht.

Aanbeveling
Dat heb ik al diverse keren al verteld aan bekenden o.a.,en ze kochten wel het een en ander.

Extra toelichting
Het is lekker kopen bij jullie,en dat blijf ik doen!.

hans van hoorn 01-01-2015 Via de website gekocht

Vanachter tablet via een duidelijke website informatie in kunnen winnen en tot aankoop over kunnen gaan

Zoals aangegeven voor 21uur besteld de volgende dag in huis en op basis van aangegeven tydstip

Erg uitgebreid

Inmiddels al gedaan

jessepost 01-01-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Snelle hulp, en snelle levering vanuit het magazijn.

Service was prima, ik werd snel en goed gehoplen.

Assortiment
Goed. Niet te veel keuze, en toch was er van alle soorten en maten iets beschikbaar

Aanbeveling
Ik vind de showroom voor nu de beste in zijn soort. Veel beter bijvoorbeeld dan een klantonvriendelijke MediaMarkt.

Extra toelichting
Prima showroom, prima service en een uitstekend assortiment. De info bij de TV's mag wat mij betreft wel wat duidelijker en consistent. Het was niet altijd duidelijk wat de features van de tv waren en welke prijs bij welke TV hoort.

richdewit 01-01-2015

Snel in huis, van achter de pc te bestellen

super snel geleverd

goede prijzen

Zeker een aanrader!

Extra toelichting
Zeer tevreden klant, voor herhaling vatbaar

discounter 01-01-2015

de website is gemakkelijke en overzichtelijk

snelle reactie op e-mail en correct telefonisch

Assortiment
in een merk alleen groot te bekijken en van andere alleen kleine modellen bekijken

wel nette service

KBrl 01-01-2015

Aanbeveling
Snelle en korrecte levering van het bestelde. Misschien niet de allergoedkoopste maar dat is niet alles dat telt.

Extra toelichting
Op basis van goede recensies op internet

Maurice19821982 01-01-2015

vanuit de luiestoel besteld met enkele drukken op de knop.

precies goed, houden zo.

Aanbeveling
Vanwege het gemak en de filmpjes van Tom natuurlijk :-)

Extra toelichting
Ik heb mijn halve huis bij jullie besteld ( wasmachine / droger / tv. ) Altijd goede prijs, goed aanbod en ik ben heel erg fan van het gemak.

Xander96 01-01-2015

Je kan je product online reserveren en direct afhalen bij de counter. Voldoende parkeer gelegenheid voor de deur en aan de A1. Perfecte locatie, goede service!

Prima service, bij binnenkomst wordt je reserveren bekeken en binnen 1 minuut loop je met je TV de deur weer uit.

Assortiment
Wat hebben ze veel mooie spullen zeg!

Aanbeveling
Scherpe prijzen, goede service!

Extra toelichting
Scherpe prijzen, goede service, extra kortingen, mooie winkel, goede parkeergelegenheden, goede locatie van de shop, snelle afhandeling, producten Online reserveren, Factuur per Mail, etc. etc.

Wiebe 2003 01-01-2015

Het product heel snel te vinden op de site,betalings afhandeling heel snel en eenvoudig.

Heb de winkel (nog) niet hoeven te bereiken,
Levering was super,andere dag product al in huis.

1 klein ding,de link voor de track en trace werkte niet maar weet niet of de oorzaak bij Post nl lag.

Assortiment
Als je gericht naar bepaalde artikelen aan het zoeken bent dan vind ik de keuze inderdaad goed genoeg.

Aanbeveling
De afhandeling van een bestelling vind ik fantastisch.

De bestelling,betaling,en afhandeling/bezorging kreeg ik direct respons op via mail.

Extra toelichting
Heb nooit al te veel vertrouwen in kopen via internet gehad, maar door deze ervaring ben ik toch geneigd om hier vaker gebruik van te gaan maken.

D.Kooij 01-01-2015 Via de website gekocht

Prima geregeld

Eerste tv ontbraken onderdelen (schroefjes) volgende dag ( oudejasrsdag) nieuwe geleverd en de andere mee terug genomen

Veel keus

Aanbeveling
Al diverse aankopen gedaan in de afgelopen jaren en nog nooit tekeurgesteld! Zijn maar weinig winkels die dat kunnen zeggen

Extra toelichting
Hebben nu diverse aankopen gedaan( o.a. droger / 2 x kleiner lcd tv/ smart tv) en wij kunnen niet anders zeggen dan dat het altijd prima geregeld is. Goede service. Geen gezeur maar meteen aktie ondernemen. Hebben tot nog toe het gevoel dat wij klant zijn en geen nummer waar je zoveel mogelijk geld aan moet verdienen. En dat is deze tijd meer uitzondering dan regel. Hoop dat jullie op deze manier nog lang doorgaan.

Werner van Ginneken 01-01-2015 In de winkel gekocht
naarden

Er zou een aparte balie kunnen zijn om spullen op te halen. Hierdoor zou je de klanten sneller kunnen helen

Van den Heuvel1980 01-01-2015

Alles staat duidelijk opgezet in de ruimte.

Aardige jongen die ons hielp. Ook duidelijke uitleg over garantie etc.

Extra toelichting
Ondanks dat het heel druk was in de winkel werden we redelijk snel geholpen. Daarna moet je even wachten tot dat het product uit het magazijn wordt gehaald. Ook dit ging sneller dan verwacht. Tevreden klant dus.

M.Brans 01-01-2015

Prima, je kunt de winkel bezoeken of online kopen.

Duidelijk en goed. Altijd vriendelijk

Assortiment
Meer dan genoeg. Ik ging voor samsung tv en kwam met Philips smart tv.

Aanbeveling
Je kunt gewoon alles vinden. Ik heb mijn koffie machine ook hier gehaald.

Extra toelichting
Ik vindt het fijn om een aankoop te bekijken. Het is centraal in NL dus even rijden voor een grote uitgave is geen probleem.

MarcoKortenhoef 01-01-2015

ruime winkel, goed ingedeeld op product soort en leverancier.

ervaren personeel die bereid zijn te helpen, je moet altijd personeel blijven motiveren daarom een 8.

Assortiment
ik heb sonos apparatuur gekocht. Wist al wat ik ging kopen maar als je de apparatuur nog echt wil horen dan is de opstelling wel wat minimaal.

Aanbeveling
ik kom al jaren in jullie winkel en vele vrienden en familie hebben deze weg ook al gekozen.

voetbalverenigin evc 01-01-2015 Via de website gekocht

Je kan van uit je fauteuil kiezen en genieten van de uitgebreide informatie

Via de mail en telefonisch is de service van de klantenservice uitstekend

Assortiment
Je kan kiezen uit een fantastisch uitgebreid assortiment

Aanbeveling
Ik prijs al jaren plasma discounter aan

Extra toelichting
Ik vind plasma discounter een geweldig bedrif

Elize Mann 01-01-2015 Via de website gekocht

Snel te zien en te bestellen

Vanuit een eerdere ervaring bij defect zonder problemen om te ruilen

Assortiment
Dat wat je nodig hebt is zo gevonden

Gemakkelijk ,snel en no noncense

Extra toelichting
Tot nu toe alles snel en probleemloos met een goede prijs-kwaliteit verhouding.

david hesius 01-01-2015 Via de website gekocht

Het bestellen op de website was gemakkelijk,alleen is de betaling lang onderwege geweest

Bereikbaarheid voor vrage en proffessionaliteit was goed..enkel de levertijd..we hebben de levering nog altijd niet aangehad na anderhalve week..maar da ligt wrs aan het feit dat ik vanuit belgie besteld heb

Assortiment
Niet echt bekeken ,we wisten welke product we moeste hebben

Mark de Graaf 01-01-2015 Via de website gekocht

Website is heel duidelijk. Ik had snel het gewenste product kunnen vinden en natuurlijk ook kunnen bestellen!

Zelf had ik geen service nodig. ik Heb zelf een product kunnen uitzoeken en de bezorging was heel snel aanwezig.

Assortiment
In de categorie waar ik in zocht (Media stations) was niet heel veel keus (begrijpelijk vanwege incorporatie in de meeste moderne TV's ) wel denk ik dat het aanbod over het algemeen nog wel wat evolutie kan gebruiken. Alles op zijn tijd.

Aanbeveling
Goed genoeg voor aanbeveling aan mensen die iets in de richting zoeken maar concurrentie is groot.

Extra toelichting
Zelf was ik tevreden met de winkel op het moment van de aankoop en bezorging.

edpatat 01-01-2015

dat men niet meteen als je de discounter inkomt naar je toe komt maar je even laat orionteren wat voor produkten er zijn.

De verkoper mike v/d wal heeft ons goed geholpen en uitgelegd over de apperatuur waar wij voor kwamen.

Assortiment
Er is een heleboel moderne en nieuwste apperatuur in de discounter

Aanbeveling
Goede service van de verkoper niet aandringen en zoals wij als leek alles goed uitleggen wat wij vroegen.

Extra toelichting
Wij zijn 29december naar de discounter gegaan om te kijken wat er te koop is en zagen een mooie samsung tv staan.Wij vroegen aan de verkoper wat advies over de tv(mike v/d wal)en die legde ons alles uit wat wij wouden weten.Later vroegen wij over de geluids instalaties wat de mogelijk heden waren.Wij zijn naar huis gegaan om er over na te denken.Eenmaal thuis zeiden we wel een mooi spulletje laten we het maar doen,dus terug weer naar de discounter en het gekocht maar de tv was niet voorradig zou later of de volgende dag komem,weer thuis gekomem kregen we 2uurtjes later bericht dat hij er was wij weer naar de discounter voor nog wat vragen en alle spullen werden netjes dooer een mederwerker in de auto gedaan.Later bleek dat er geen beschrijvings boek er was van de tv dus de volgende dag weer terug naar mike v/d wal het verteld en die heeft alles netjes uitgeprint.Goede service

B melis 01-01-2015 In de winkel gekocht
naarden

voor af reservering via internet

de snelle afhandeling van de order en goede voorlichting van de verkoper

Assortiment
assortiment en keuze mogelijkheid is ruim voldoende

Aanbeveling
om de ruime keuze en redelijke prijzen

Extra toelichting
door de goede ervaring met eerder aangekochte producten

Bakkermdr 01-01-2015

Super overzichtelijk, makkelijk vergelijkingen te maken via de site en goede support in de winkel

In de winkel staat vakkundig personeel! Leggen alles goed uit en weten van alle producten voldoende informatie.

Assortiment
Op en top op internet. In de winkel wat beperkt wat er staat, dat viel me tegen.

Aanbeveling
Niet zo heel veel keus in de winkel o, te kijken qua tv en home cinema sets en blue ray spelers

Extra toelichting
Aardig personeel, goede service en snel

Djekky 01-01-2015

duidelijke en begrijpelijke site

kan bijna niet beter

voldoet

Aanbeveling
EEN van de beste sites in een soort - 9 met een griffel!

Henk.Roest 01-01-2015 Via de website gekocht

super snelle bezorging ondanks de feestdagen

duidelijke tijd afspraken voor de bezorging

Assortiment
ben eerst wezen kijken in de winkel maar de home cinema set kon niet getoond worden

Aanbeveling
ruim assortiment diverse merk produkten

Extra toelichting
zeker de moeite waard voor een tweede aankoop

Zuperboer 01-01-2015 Via de website gekocht

Erg informatieve site. Overzichtelijk.

Vlotte levering, correcte mailing en info over facturering en leverantie.

Genoeg aanbod.

Aanbeveling
Doe ik al als het over bv. koffiemachines gaat. Nu komt de tv-shop daar natuurlijk bij.

Arie-Kees 01-01-2015 Via de website gekocht

Snelle en gratis bezorging

Deze keer online besteld, voor meer advies wordt je op locatie prima van advies voorzien.

Assortiment
Vrijwel alle modellen snel leverbaar

Aanbeveling
Meerdere keren hier naar volle tevredenheid elektronica gekocht.

Extra toelichting
Prima prijs kwaliteit, waarbij het fijn is dat je voor advies in de winkel langs kan gaan.

Teijl2 31-12-2014

Alles op voorraad, goede uitleg (David bedankt). Scherpe prijzen. Na een tijdje rondkijken en vergelijken is dit een goede winkel om je slag te slaan.

Goed geholpen toen ik zelf een dopje stukdraaide.

Assortiment
Naar mijn weten ruime genoeg keus.

Aanbeveling
Ik heb de winkel al aanbevolen aan anderen, maar bijna iedereen die ik ken, kent deze winkel al. Iedereen is erg tevreden. Discounter klinkt altijd goedkoop, maar dat zijn ze alleen in prijs.

Extra toelichting
Fijne winkel, goed geholpen. Voor ierder is er wel een verkoper die goed bij je past. Wij hadden Dennis, die is erg relaxed, dringt niets op en helpt je rustig en bekwaam.

Schrootboer 31-12-2014 Via de website gekocht

Leuke en goede site met zeer duidelijke instructiefilmpjes

Goede klantenservice

Mapro 31-12-2014

Kon alles vinden wat ik wilde weten over mijn product Ook de videouitleg voegde iets toe.

Voldoende informatie te vinden over bestellen en leveren

Assortiment
In mijn geval ruim voldoende.

Aanbeveling
Prima wwebshop met ruim assortiment en goede prijzen.

Extra toelichting
Heb in verleden al vaker iets gekocht bij de discounter Erg tevreden over bestellingen aflevering en betaalmogelijkheden. Ook interessante acties!

Richard en Karin 31-12-2014

Gemakkelijke zoekfunctie op internetsite

Zeer snelle reactie op bestelling, betaling en zeker de levering. Bij ons ging het om een TV deze had ik om 17u besteld en werd de dag erna smorgens om 9.30u al geleverd top !!

Assortiment
Ruime keuze mogelijkheid, echter ik wist welk artikel ik moest hebben.
Zeker aan vrienden aan te raden.

Extra toelichting
Goede prijs kwaliteit verhouding, goede en snelle levering allemaal perfect geregeld hier.

careltje49 31-12-2014

Hartstikke fijn om rustig te vergelijken; makkelijk te bestellen!

Helaas wat vertraging wegens oud-en-nieuw, maar keurig afgeleverd!

Assortiment
Heel goed kunnen vergelijken en mooie en degelijke telefoons!

Aanbeveling
Superduidelijke site; mooi assortiment en ook nog een opruimkelder met superaanbiedingen

Extra toelichting
Heerlijk om goed te kunnen kiezen, goede producten en makkelijk te bestellen en snelle ontvangst ondanks feestdagen! Prachtig product gekregen - dank u wel!