Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

bertsmit 06-01-2015

overzichtelijke site en toonzaal(Op minder dan 5 km)
Was op voorraad, dus kon de TV zo meenemen.

Kwam 5 minuten voor sluiingstijd, werd desondanks keurig geholpen.

Assortiment
alle bekende merken aanwezig. Breed en diep assortiment.

Aanbeveling
altijd keurig en adequaat geholpen.

in één woord, perfect

J Kuijer 06-01-2015 In de winkel gekocht
Naarden

snelle directe service en gunstige vestiging

vakkundige en deskundige adviezen

Goede sortering

Aanbeveling
weten wat je koopt en dan even snel beslissen..

Extra toelichting
Gewoon een snelle service met vlotte directe levering

NB Bos 06-01-2015

Extra toelichting
Zijn zondag 04-01-2015 in de winkel in Naarden geweest, was erg druk maar de verkoper nam alle tijd voor ons om alles goed uit te leggen. Hij kwam rustig over zeker niet gehaast ivm de drukte was erg fijn. Toen we gingen afrekenen legde hij goed uit hoe het zat met evt retourneren en garantiebepalingen. Na 5 minuten wachten kwam er een collega met onze nieuwe sound plate. hij wilde het zelfs naar de auto dragen. Kortom prima ervaring zeer klantgericht en veel service. voor herhaling vatbaar

Raymond van R. 06-01-2015

Op de site kijken of even langsrijden om het te halen. Gemak dient de consument

Helaas werkt mijn aankoop niet.Maar via de tel. prima 9. Ook dat mocht niet werken en nu langsgaat om om te ruilen. Alles zonder enige lastige vraag. Service zoals het hoort !!

Assortiment
Als je het hier niet kunt vinden. Hou dan maar op met zoeken.

Aanbeveling
Ik stuur al mijn vrienden en kennissen meteen door naar jullie. Wat ben ik tevreden zeg.

Extra toelichting
Top shop die net zoals zn baas tegen de concurrentie kan zeggen "Eat My Dust"

jjarnold 06-01-2015 In de winkel gekocht
Naarden

De winkel is druk maar je wordt snel aangesproken. In plaats van genegeerd zoals in veel winkels. De mensen weten waar ze het over hebben. En als ze het niet weten zijn ze daar ook open over. We werden geholpen door een trainee en die dame moet het natuurlijk ook leren.

We hadden bij het instellen wat hulp nodig. De hulplijn is erg druk. We zouden teruggebeld worden en dat is helaas tot 2 x toe niet gebeurd.

Assortiment
Ze hebben alles wat je maar wenst.

Aanbeveling
Assortiment is geroot en je wordt in de winkel snel geholpen. De aftersales kan beter.

Extra toelichting
Als er meer en betere informatie over de installatie gegeven wordt zou ik geen telefonische hulp nodig hebben gehad. Het was heel simpel en de info die ik had meegekregen was veroudert.

Irene van Steenis 06-01-2015

je kan makkelijk via internet zoeken wat je wilt, daarna is de winkel makkelijk te vinden zodat je het product kan bekijken

goede werkwijze, je kan in de winkel via de computer diverse producten vergelijken, de medewerkers weten waar ze het over hebben en geven advies waar je wat aan hebt

Assortiment
voldoende ook de laatste uitvoeringen het nieuwste van het nieuwste staat uitgestalt

Aanbeveling
het gemak van thuis uitzoeken via de website de winkel die makkelijk te bereiken is de mogelijkheid om producten te vergelijken en de deskundigheid van de medewerker

Extra toelichting
de verwachtingen die ik van een discounter had verwacht was geheel onterecht, het was geen oude collectie maar het nieuwste van het nieuwste voor een goede betaalbare prijs.

Daniel 1973 06-01-2015

Prettige, overzichtelijke website.

Er wordt snel en adequaat gereageerd bij eventuele klachten.

Assortiment
Ruim voldoende en verschillende producten om een goede keuze te kunnen maken.

Aanbeveling
Goed assortiment, goede service, de mogelijkheid om producten in het echt te zien en direct mee te nemen.

Extra toelichting
Ik heb zeer goede ervaringen met de webshops van Create2fit. De service is goed, de snelheid van leveren en als je je product zelf afhaalt is de service zelfs tot 'in de auto' doordat er met het product wordt meegelopen als je dat wenst. Verder is het personeel goed op de hoogte van de producten, wat niet altijd bij andere winkels zo is.

Henk van veen 06-01-2015 In de winkel gekocht

alles in een
overzicht goed

is goed

ruim voldoende

op prijs /gemak

Extra toelichting
nette winkel personeel die duidelijk iets uit kan leggen ook voor een leek

JM-72 06-01-2015

ik zocht een soundbar, duidelijk aangegeven merk geselecteerd specificaties bekeken klaar. Simpel.

Product gereserveerd en twee dagen later opgehaald in de winkel. dit wou mijn zoon graag vandaar niet laten opsturen!

Assortiment
duidelijk assortiment, we hebben al vier keer een tv gekocht hier klein groot alles is er de prijzen zijn meestal concurrerend. vandaar nu ook de soundbar voor onze zoon gekocht.

Aanbeveling
duidelijke website, goede service en klantvriendelijk wat wil je nog meer?

Zie bovengenoemde antwoorden!

Will55 05-01-2015

Online bestellen en direct ophalen

Product DOA maar kon ik direct omruilen waarbij ik merkte dat de ene verkoopmedewerker de andere niet is.

Assortiment
Altijd gevonden wat ik zocht

Aanbeveling
Assortiment, prijzen en service zijn top

Extra toelichting
Ontdekte thuis dat de Soundplate niet naar behoren werkte. De volgende dag na enige strubbelingen met een verkoopmedewerker bij een collega van hem omgeruild waarbij ik op moet merken dat de 2e verkoper zeer voorkomend was en zeer goed zijn werk deed. Na omruiling geen problemen meer gehad en het apparaat is super. Kortom heel bij met mijn aankoop.

ADRIE PENNINGS 05-01-2015 In de winkel gekocht

DIVERSE MERKEN

BEHULPZAAM PERSONEEL EN VRIENDELIJK, GOED BEREIKBAAR
EN SNELLE SERVICE, OOK BIJ DE AANKOOP

Extra toelichting
BEREIKBAARHEID - PARKEREN - VRIENDELIJK TECHNISCH PERSONEEL .GENOEG KEUZE EN NIET .. OPDRINGERIG .. GOEDE UITLEG VAN PERSONEEL.

Metten54 05-01-2015

De eenvoud van het bestellen

Duidelijkheid van het afleveren van het gekochte

Assortiment
Ruime keus om te kunnen vergelijken

Aanbeveling
De ervaring is goed, zowel bij de bestelling als bij de aflevering

Extra toelichting
De Tv voldoet aan de verwachtingen, dit heeft geleid tot het bestellen van een bijbehorende soundbar. Voldoet ook!

P.air 05-01-2015

Eenvoudige en duidelijk website, helaas niet geheel iPad vriendelijk (filter)

Vriendelijk en deskundig personeel in de winkel.

Assortiment
Een uitstekend assortiment met alles wat je je op televisie gebied zou wensen, helaas waren er nogal wat artikelen uitverkocht

Aanbeveling
Zeker aanbevelenswaardig en ook nog scherp geprijst

misdaadbestrijder.2005 05-01-2015

Extra toelichting
mooie winkel met een groot assortiment aan TV's en andere producten. Deskundige personeel en het aanbod tegen marktconforme prijzen. Echt een aanrader.

Maurus Weijers 05-01-2015 In de winkel gekocht
naarden

Duidelijke site, wij hebben in de winkel gekocht. Zeer goed geholpen. We hoefden weinig gegevens af te geven en het betalen ging zeer snel. Alles was zeer duidelijk.

In de winkel zijn wij door iedereen zeer goed geholpen. Eerlijk en duidelijk personeel. Toen wij er even niet uitkwamen kregen wij direct andere opties aangeboden. We kregen koffie en alle tijd om na te denken.

Alles werd zelfs naar de auto gebracht. Topservice.

Assortiment
Niet alles van de site staat in de winkel. Was voor ons niet erg, maar voor sommigen hoorde ik wel.voor ons was het assortiment helemaal ok. We hebben gevonden wat we nodig hadden.

Aanbeveling
Mooie spullen, vriendelijk personeel. Goede prijs kwaliteitsverhouding.

Henricus12 05-01-2015

Gewoon online vanaf de bank besteld

Alles wat op de site beloofd werd, werd ook op die manier gedaan

Assortiment
Ik was naar een specifiek model op zoek en die stond bij hun in de koopjeskelder.

Aanbeveling
Prima winkel zowel online als in Naarden zelf.

woutgrootkoerkamp 05-01-2015

Eenvoudig te selecteren op eigen voorkeuren

Prima afhandeling met correcte mails

Assortiment
grootte selectie op eigen voorkeur in te ontdekken

Extra toelichting
Prima website om mijn eigen ideale tv te kiezen. Daarnaast ook de voordeligste!

arthur grentzius 05-01-2015 In de winkel gekocht
naarden

tv die ik zocht was gewoon op voorraad bij andere winkels niet

goede hulp ook met het inladen

ruimvoldend

zeker aan te bevelen

Bert2154 05-01-2015

gereserveerd en afgehaald, easy en snel

winkel was wat druk (zat. middag), moest wel wachten. Vervolgens redelijk goed geholpen (adviseur heeft mij uiteindelijk een ander model aangeraden), daarna betaald, moest ik wachten bij een deur, kwam idd 5 min later iemand met mijn tv uit, riep mijn naam en kon hem meenemen, dit was wat mij betreft niet zo duidelijk en ook niet echt veilig (hoefde geen bonnetje te geven, of iets dergelijks), komt niet al te prof. over.

ruim genoeg

reeds gedaan

Lennart1973 05-01-2015

Het gemak is zeer ruim gezien, van website tot samenstellen van je gewenste product tot ophalen in de winkel zelf....alles is gemakkelijk...heerlijk!!!

Bij het ophalen een zeer vakkundige service van informatie voorziening tot het product in je auto tillen en alles wat daar tussen zit, helemaal TOP.

Assortiment
Nergens zo'n duidelijke opstelling en presentatie.

Aanbeveling
Al gedaan bij sommige familieleden. Naar aanleiding van mijn enthousiasme.

Florian de Groot 05-01-2015 Via de website gekocht

Makkelijk te vinden, goed te bereiken met de auto & duidelijk overzicht van producten

Geholpen door Floris, een jonge jongen met ontzettend veel kennis. Voor ons als 'leken' erg fijn en duidelijk verhaal op een humoristische manier! "Het gras is altijd groener bij Samsung" Wat hebben wij gelachen! Een topper!!

Assortiment
Van goedkoop naar duurder, duidelijk overzicht, voor ieder wat wild

Aanbeveling
Wij komen uit Den Haag op advies van een ander stel die bijzonder tevreden waren. Na onze koop snappen wij volledig waarom ook zij zo enthousiast zijn.

Extra toelichting
Nogmaals willen wij Floris in het bijzonder bedanken! Verder vinden wij de jongens die met je meelopen naar de auto niet alleen een hele fijne service, maar ook een toegevoegde waarde. Ook de digitale factuur is voor ons nieuw! Wat een uitkomst!! Wetende dat het moeilijk is, geloven wij toch dat alleen de naam niet volledig past bij de 'experience' die wij hebben mogen ontvangen. Gezien jullie huidig aantal volgers & aandacht is het wellicht een idee deze te veranderen naar bijvoorbeeld: 'Multi-Media Experience' etc. Onze aankoop is in de fysieke winkel in Naarden gedaan. Echter wanneer wij deze aanklikken kunnen wij niet naar het 'volgende' stad

Ann33 05-01-2015

Alles verliep erg soepel

Goede verkoper en gaf veel informatie . Hij was erg klantvriendelijk

Assortiment
Er zijn verschillende merken. Er is veel keus.

Aanbeveling
Veel keus en erg klantvriendelijk. Snelle service.

Top winkel

Robert Moerings 05-01-2015 Via de website gekocht

De site is super overzichtelijk!

De vele malen emailtjes, die wij ontvangen hebben voor die twee kabels, is ongekend. Daar kan een andere bekende internetaanbieder een voorbeeld van aannemen :) Daar hebben we zelfs een nieuwe tv gekocht, al betaald, anders hadden we deze ook bij jullie gekocht. Ze waren wat goedkoper erin maar service wil ook wat.

Assortiment
Van alles te koop van koffiezetapparaat, kabels tot televisies aan toe. Alles overzichtelijk ingedeeld op jullie site. Voor ieder wat wils.

Aanbeveling
Goede ervaringen dus geef het door zou ik zeggen.

Extra toelichting
We zijn bijzonder positief over de snelle levering van onze kabels. Die zijn eerder binnen dan onze bestelde 4K televisie die we bij een andere internetaanbieder hebben gekocht en nog niet binnen dus :(

patrickbrinkman1976 05-01-2015

Goed overzichtelijk

Snel en duidelijk

Genoeg

Goeie service

Extra toelichting
Makkelijk, snel en goeie service

Signaalsterkte 05-01-2015

De service en voor mij de klantvriendelijkheid geef ik een dikke 10! Ik wilde een product hebben wat niet voorradig was, maar de medewerker is nog in het magazijn gaan kijken of het er inderdaad niet was. Het was niet. 'Als het er niet lig hebben we het niet' wat in de meeste winkels de uitspraak is. Mijn gekochte tv werd nestjes in mijn auto gelegd. Dank daarvoor, ben ik niet meer gewend,

Assortiment
De keuze is reuze! Als je hier geen TV kan vinden dan weet ik het ook niet meer. Op het internet kun je je al oriënteren en in de winkel helpen ze je verder met je keuze door een goed advies.

Aanbeveling
Service, klantvriendelijkheid en kwaliteit!

B. Peters022 05-01-2015

Vriendelijke man die mij kon adviseren voor schoonmaak en beugels bij mijn nieuwe tv. Het geen wat ik wilde had hij direct voor zich en liet deze halen.

Assortiment
Meer dan keuze genoeg, daarbij een goed advies van de medewerkers

Aanbeveling
Zie punten zoals hierboven genoemd. Daarbij een mooi winkelpand van binnen!

Extra toelichting
Erg goede ervaring met de medewerker. Deze gaf zeer goede service. Zowel voor onderhoud als voor beugels, hij kon het mij vertellen. In de winkel zelf het zoeken op de webpagina is een zeer fijne toevoeging.

Ries de Jong 05-01-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Een toegankelijke website, hulpvaardige klantenservice, groot assortiment kwaliteitsartikelen en gemakkelijke bestelservice, concurrerende prijzen. Kortom, waarom nog verder zoeken,.... Waarom dan geen 10? Regeren is vooruitzien, dus er moet altijd nog een uitdaging zijn om jezelf te verbeteren. Ik ben heel benieuwd wat de toekomst nog zal brengen bij Coronel Plasma discounter :)

Rene van de Water 05-01-2015

dichtbij.

kregen een goed en eerlijk advies

volop keuze

combinatie assortiment en prijs

gewoon trevreden

Ivo de Zeeuw 05-01-2015 Via de website gekocht

Handig zoeken en bestellen

Na een vraag aan de klantenservice, waar ik uitermate goed geholpen werd, was alles opgelost

Ruimschoots voldoende

Aanbeveling
Ik heb er al vaker gekocht, ook de showroom is goed.

Extra toelichting
Gewoon een goede zaak, vaker gekocht ook in de showroom

steinadam 05-01-2015

prima en handig

prima hoewel de snelheid van bezorgen iets beter kan

assortiment is ok

prima

Extra toelichting
prima webwinkel, echt een aanrader

Leonel23 05-01-2015 Via de website gekocht

Was heel gemakkelijk besteld

Goed, ging even moeilijk omdat betaling zoek was

TV inmiddeels voor een aankoopbedrag gevonden die circa € 120,00 lager was

R.Droomers 05-01-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Goed parkeren overzichtelijke winkelruimte met een professionele uitstraling.

ik zocht een fors beeld voor display doeleind zonder toeters en bellen,goedkoop dus.mijn vraag werd prima beantwoord.

Assortiment
van het meeste het beste in huis.

Aanbeveling
Waar anders kan je beter terecht?

Extra toelichting
Dit is niet voor het eerst dat ik hier kom. Voor dergelijke aankopen hoef ik dan ook niet zo te shoppen. Gewoon naar Plasma-Discounter toe.

stephanie232 05-01-2015

Wij hebben een ultra hd tv gekocht die na installatie niet werkte. Hij bleef maar No Signal geven.Na van alles te hebben geprobeerd met de winkel gebeld waar ons werd belooft dat de technische man zou terug bellen. Nog twee maal gebeld met Plasma Discounter maar helaas. Nu 3 dagen verder en nog niemand gebeld. Ik vind dit absoluut niet kunnen.

Aanbeveling
Zie punt Service. Dit geeft echt het gevoel van : je hebt betaald niet meer ons probleem

Extra toelichting
Ik heb het probleem nu reeds zelf gedeeltelijk opgelost maar de TV doet nog steeds niet wat hij moet doen. Maar ik kan niets anders doen als je steeds gezegd wordt dat er wordt terug gebeld maar je hoort verder niets. Ik wil graag nog steeds gebeld worden.

Geert van Rijbroek 05-01-2015 In de winkel gekocht
Naarden

De website is erg duidelijk. Informatie is heel precies en eventuele videofilmpjes geven een uitstekend beeld.
Het betreft natuurlijk verschillende bedrijfjes: stofzuigers, koffiemachines,tv´s. Je zou graag dat ook in een slag willen afrekenen. Nu moest ik dat telkens apart doen. Voor het gemak werden de spullen wel even bewaard in de andere winkel.

Ik heb de producten afgehaald in de winkel. Over de service ben ik bijzonder tevreden. de medewerkers zijn zeer behulpzaam en geven ook nog veel informatie. Zij zijn zeer klantgericht. Het afhalen en overhandigen aan de klant kan wel beter. de medewerker moet nu hard roepend de mensen in de winkel attenderen op de binnengekomen doos. Met zoveel techniek in huis lijkt me daar visueel en met audio nog een stap mogelijk. de spullen werden nota bene door de medewerker mee naar de auto gebracht. Top.

Assortiment
Het assortiment is meer dan voldoende. de prijzen zijn zeer scherp en zeker concurrerend.
Werkend op de site en in contact met de helpdesk zijn er wel eens misverstanden over de voorraad vooral als er bijna niets meer op voorraad is.

Aanbeveling
Ik beveel deze winkel bij iedereen aan. mensen bij wie ik dat deed zijn al enorm enthousiast. Zonder grootspraak, met veel service, vriendelijk, veel gevoel voor humor, bijzonder klantvriendelijk, dat zijn allemaal punten die steeds schaarser worden in dit haastige land.

Extra toelichting
mijn beoordeling is heel erg positief 0omdat ik al vaker bij de discount ben geweest. Het valt mij op dat het niveau ook nog is verbeterd. Ik ben tevreden met mijn aankopen en de mensen die er op mijn voorspraak heen gingen net zo. De webshop heeft dezelfde sfeer als de zaak zelf, de combinatie is goud.

Jeroen_1234 05-01-2015

Zeer handig om in de winkel ook de tv's te bekijken die online staan.

Prima geholpen, goede kennis en meedenken met de klant, perfect!

Assortiment
Ruim voldoende voor mij qua aanbod. Overzichtelijk en goede opstelling om te kijken wat de kwaliteit van de tv's is.

Aanbeveling
Heb het al gedaan, familie en vrienden heb ik Plasma-discounter aangeraden.

Extra toelichting
Dank voor de duidelijke en betrouwbare informatie en goede kennis van zaken.

rene.kuijper 05-01-2015

Via internet perfect, maar ik woon in Hilversum dus even de auto pakken en je bent er zo makkelijk parkeren.

Snel geholpen alleen soms wat te gehaast vanwege de drukte denk ik.

Assortiment
Goed en ruim assortiment niets op aan te merken.

Extra toelichting
Dit is al mijn 4de TV die ik bij jullie koop, gelukkig nog nooit wat mee gehad. Dus blijk ik tevreden.

hanswillard 05-01-2015

diverse merken goed te vergelijken

was toevallig erg druk maar toch werd de tijd voor goed advies genomen

Assortiment
diverse merken goed te vergelijken en op voorraad

Aanbeveling
vriendelijke en eerlijke adviezen en bediening en prijs is concurerend

prima winkel

Joosth 05-01-2015

Goede website voor de voorbereiding en de modellen zijn goed in de winkel te zien.

Verkopers in de winkel die verstand van zaken hebben.

Extra toelichting
Prima winkel. De website is heel uitgebreid en heeft naast een goede beschrijving ook allerlei demo filmpjes. Daarnaast is er ook een fysieke winkel met verkopers die je verder kunnen adviseren.

HenkTr 05-01-2015 Via de website gekocht

Everon 05-01-2015 Via de website gekocht

Alles was makkelijk te vinden en toen het erop aankwam om me tv te betalen was het zeer duidelijk.

Zodra ik mijn tv had besteld kreeg ik het meteen de volgende dag. Dat vond ik geweldig.

Aanbeveling
Ik zou het zeker aanbevelen aan iemand anders want voor zo'n mooie prijs heb je al een mooie tv in huis. Zeker door de snelle levering

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden met mijn tv, voor zo'n lage prijs heb ik een zeer mooie tv in me kamer staan. Ik kan er ook veel meedoen. Wat heel fijn is dat de randen om de tv heen is niet te dik dus je ziet veel meer beeld. Dat is een echte pluspunt.

Balkenende 05-01-2015 In de winkel gekocht
naarden

makkelijke website en overzichtelijk.

snelle deskundige hulp.

ruime keuze

prijs/service verhouding prima.

Extra toelichting
Al met al een prettige firma om vaker je spullen te kopen.

Peter Los 05-01-2015

duidelijke en overzichtelijke showroom

Keurig geholpen

zeker

Extra toelichting
wederom prima geholpen alleen jammer dat het beloofde optiche kabeltje niet in de verpakking zat en ik er dus een moest lenen bij een goede vriend

Marco Hoevrij 05-01-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site met eenvoudige bestelformule

Gelijk mails met alle gegevens en verzendinformatie

Ruime keuze

Aanbeveling
Perfekte bestelling en levering in zeer korte tij

plecco 05-01-2015

producten zijn goed met elkaar te vergelijken.

Snelle en gratis levering.

Assortiment
Ruim en actueel aanbod tegen scherpe prijzen.

Aanbeveling
Ruim en actueel aanbod tegen scherpe prijzen.

Mirv 05-01-2015 In de winkel gekocht

Ruim opgezet, overzichtelijk

Zeer vriendelijk personeel, snel geholpen, ondanks kerst drukte

Zie bovenstaande, ideaal

Extra toelichting
Had eerst op internet gekeken en wist wat ik wilde hebben, toch met een andere tv naar huis gegaan na overleg en uitleg van het personeel, goede service! Ook nog een kop koffie!

Robin Verhoeven 05-01-2015 Via de website gekocht

Snel online besteld, met 10 min klaar incl betaling

Snell levering, ook met de feestdagen.

Groot assortiment

Al geregeld gedaan

Rachel Ottenhoff 05-01-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Alles is snel te vinden en de top 10 is erg handig! Echter mis ik de functie op producten met elkaar te vergelijken

Ik kreeg wel antwoord op mijn vragen maar had niet het gevoel dat er echt actief werd meegedacht. Ik had gehoopt dat ik op basis van mijn wensen een advies zou krijgen maar dat gebeurde niet echt.

Assortiment
Zeer ruime keuze en overzichtelijk in winkel

Aanbeveling
Al met al fijne ervaring, goede kwaliteit en snelle levering

Extra toelichting
Fijne webshop en overzichtelijke winkel. Het is echter wel duidelijk dat de zaak draait om snelle afwikkeling. Snelle service zowel positief ervaren (snel geholpen, snel keuze gemaakt) maar niet echt een advies ervaring gehad (die ik juist in de winkel probeerde te vinden).

Barbara290 05-01-2015

Overzichtelijke website; het product met uitgebreide productinformatie was direct te vinden en daardoor makkelijk te vergelijken met concurrenten. Voor ons was de prijs/kwaliteit doorslaggevend!
Weet niet hoe ze het doen, maar Plasmadiscounter is een stuk goedkoper! Een aanrader dus!

Service is prima! Heb telefonisch contact gehad met verschillende medewerkers om de afspraken inzake levering en plaatsing te bevestigen. Fijn dat de levering en plaatsing nog voor de Kerstdagen geregeld kon worden. Dank voor de flexibiliteit!!

Assortiment
Het product was uitverkocht; maar binnen 3 dagen weer op voorraad. Behoorlijk snel dus!! en dat voor de Kerstdagen.
En op verzoek is het product voor ons gereserveerd zodat we niet naast het net zouden vissen.

Aanbeveling
Plasmadiscounter belooft wat ze zegt! Afspraken worden goed nagekomen!

Extra toelichting
Al en met al dik tevreden met onze bestelling, snelle levering en snelle plaatsing bij/door Plasmadiscounter. Het mooie is dat Plasmadiscounter met een inbouwspecialist werkt die voor een schappelijk bedrag het product bij ons heeft opgehangen waardoor je gelijk klaar bent!! Super toch!

G. van Veen 05-01-2015 Via de website gekocht

Site is erg duidelijk met relevante informatie en mogelijkheid om producten te vergelijken.

Zeer snelle levering ook rond de feestdagen.

Zeer uitgebreid.

Aanbeveling
Deze site maakt beloftes over levering ook deze keer weer waar. Groot assortiment en scherp geprijst.

Extra toelichting
Snelle levering, scherp geprijst en een gebruiksvriendelijke duidelijke website.

Lucas64 05-01-2015

Alles zoals afgesproken!

Direct antwoord op mijn vragen.

Assortiment
De TV's (39 inch) die ik op het oog had allen in het assortiment maar tegen een lagere prijs.

Aanbeveling
Volgende keer koop ik hem weer bij plasmadiscounter.

Extra toelichting
Alles volgens afspraak inclusief levering. Direct contact via e-mail. TV voldoet aan verwachtingen.