Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Rvdp 81 08-01-2015

Alles was binnen 5 minuten geregeld!

Een dag na de bestelling was alles binnen

Goed, maar kan beter!

Alles verliep soepel!

Wim de Ron 08-01-2015

KvD1974 08-01-2015

Reserveren met een paar muisklikken. Daarna aankoop opgehaald.

Afrekenen, aankoop wordt daarna uit magazijn aangeleverd.
Als je wil, sta je zo weer buiten mét je aankoop.

Assortiment
Voldoende voorraad, ook van niet zo gangbare artikelen.
Prijs was prima, maar een andere aanbieder voor dezelfde prijs, verder alleen maar duurder gevonden.

Aanbeveling
Al redelijk wat aankopen gedaan, nooit moeilijkheden gehad. Zowel in geval van verzenden als ophalen.

Extra toelichting
Ik vergelijk altijd vooraf nog even op internet, maar kom steeds bij Plasma-discounter uit. Meestal beste prijs. Je wordt vriendelijk en correct te woord gestaan door personeel dat weet waarover ze praten.

J'76 08-01-2015

Extra toelichting
Overzichtelijk, gemakkelijk en snel.

karin chef d' hotel 08-01-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website en duidelijke productinformatie

De producten worden snel en netjes afgeleverd,zoals op de website vermeldt staat.

Assortiment
Ik vind het assortiment geweldig. Heel uitgebreid en bij mij tot nu toe altijd op voorraad.

Aanbeveling
Wij bevelen deze winkel al aan iedereen aan. De winkel is goedkoop, betrouwbaar, de producten altijd op tijd en keurig geleverd.

Extra toelichting
Sinds een aantal jaar kopen wij al onze producten via de winkels van tim en tom coronel. Tot nu toe hebben wij een koelkast, wasmachine, droger, espressomachine, versterker en afstandsbediening gekocht. De prijzen, kwaliteit van de producten, service en snelle levertijden zijn subliem. Wij adviseren iedereen om hier te kopen!

Elly-63 08-01-2015

Je wordt snel geholpen en het artikel ligt even later klaar om mee te nemen.

Assortiment
Veel decoders op voorraad, zodat je niet voor niks naar Plasma Discounter gaat.

Aanbeveling
Men heeft verstand van zaken en al is het er heel erg druk, wordt je toch snel geholpen.

Willem Koolhoven 08-01-2015 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijke en begrijpelijke online shop. Gemakkelijke keuze van producten en plaatsing in winkelwagen.
Niet noodzakelijk om eerst een account aan te maken, prima

Snelle online reactie op de aankoop. Facturering en levering volgens afspraak. Prima te volgen via track and trace.
Levering binnen aangegeven timeslot.

Assortiment
uitgebreid assortiment met scherp geprijsde producten.

Aanbeveling
Zeer zeker aanbevelen bij potentiële kopers

Extra toelichting
Uitstekende online shop. Prima scherp geprijsde producten, bestel gemak en service,

Kiepke66 08-01-2015

thuis via internet

bestellen en de dag erna al thuis via track en trace goed te volgen

Assortiment
zal wel goed zijn, ik heb gelijk gevonden wat ik zocht

Extra toelichting
ik heb gekregen wat ik zocht, voor een leuke prijs. ik ben tevreden

piet MEIDAM 08-01-2015 Via de website gekocht

je opend de aan bieding van het weekend.neem contakt met de servise af deling zegt wat je wil en de volgende dag in huis.makelijker gaat het niet

wat ik net zij je beld en klaar is kees

teveel om op tenoemen

Aanbeveling
altijd is deze firma het onderwerp van gesprek groot arsortie ment.snel en probleemloos

Extra toelichting
wat moet ik nog verder vertellen over hoe goed en snel het allemaal gaat.ben dit bij nog geen andere firma tegen gekomen zo als mediamarkt.problemen met servise van samsoon plasma scherm aan en uitknop defect bellen niets naar almere geprobeert met leveransier contaktten.kreeg een telefoon nr.veel heen en weer gepraat aan het eind hij wou monteur langs sturen maar dat kosten mij 175 euro voorrij kosten ik zij maar mijn garantie dank dat zou de monteur bepalen.heb ik dus niet gedaan.heb toen een lg bij jullie gekocht. ben al met meerdere mensen bij jullie geweest voor een wasmachine en voor een lg plasma scherm.

Raymon032 08-01-2015

Henk147 07-01-2015

makkelijk bestellen uitvoerige informatie

Vooraf besteld en krreg vrijwel meteen bevestiging

Assortiment
Er is eigenlijk teveel keus,is dus moeilijk kiezen

Goede service ,goede prijs
en goede naservice

Peters1959 07-01-2015

Alle aspecten onder de knie krijgen is nogal ingewikkeld.

Snelle levering, alleen de afstandbediening hing buiten aan de doos geplakt. Het scheelde niet veel of hij was niet meegeleverd. Ook een van de scartkabels ontbrak.

goede/ genoeg keuze

Aanbeveling
Is al gedaan, want mijn moeder en broer zijn ook op zoek naar een nieuwe tv.

Extra toelichting
Het is alleen jammer dat de tv voor de tweede keer kapot is. Gisteren een nieuw moederbord geïnstalleerd, vanmiddag viel de tv helemaal uit.

Inez Vos 07-01-2015 Via de website gekocht

Alles was erg duidelijk, aanklikken je gegevens invullen en het was geregeld

Ik had mijn tv besteld om kwart voor 9 savonds De volgende ochtend om 11 uur had ik mijn tv al binnen!! Top!

Veel keus, goeie prijzen

Veel keus, snelle service

Jacky68 07-01-2015

Ik heb mijn nieuwe tv online besteld. Dat was heel makkelijk. Duidelijke site.

Ik ben een leek op het gebied van smart tv. De video van 10 min met uitleg over wat er allemaal mogelijk is met deze tv vond ik heel fijn. Het werd duidelijk uitgelegd in gewone begrijpelijke taal. Daar had ik wat aan. Door de video en de goede aanbieding heb ik besloten te kopen bij de plasma discounter.

Assortiment
Veel keuze in smart tv's. In allerlei prijsklassen dus voor ieder budget wat betaalbaars.

Aanbeveling
Ik heb de site al aanbevolen bij m'n vrienden. Had de site zelf ook via een vriend gevonden.

Extra toelichting
Ik vond het een goede ervaring om online bij de plasma discounter te kopen. Had de tv op zondag besteld, maandag stonden ze al voor deur met mijn aankoop. Zo snel! Goede prijs kwaliteit verhouding. Ik heb een hele mooie tv voor een superprijs. Ik ben blij!

mj biesot 07-01-2015 Via de website gekocht

overzichtelijk en drect

er waren geen schroeven bij 8stuks,gebeld toch verkeerd verstuurd 1 sstuks ipv 8 maal.voor voed van de tv

uitgebr en overzichtelijk

snelle levering .goed verzord

Extra toelichting
zeer te vreden met de tv.

Rory'76 07-01-2015

Snel vindbaar, korte en duidelijke stappen, compleet assortiment

Afgelopen maandagmiddag heb ik een bestelling geplaatst. Binnen 2 minuten ontving ik een bevestigingsmal van de bestelling als ook van de betaling. Tevens een informatiemail hoe het vervolg zou zijn. De volgende morgen ontving ik een mail waarop de status van het pakket duidelijk vermeld stond. Door wie het afgeleverd ging worden en zelfs tussen welke tijden.
Het was een super afwikkeling van een simpele order en ik heb er zelfs even aan gedacht om jullie een mail te sturen met mijn ervaring en aldus mijn complimenten over te brengen. Bij een slechte ervaring kruipt iedereen meteen in de pen. Bij een goede ervaring, gaat men er maar gemakshalve vanuit dat het normaal is. Dat is het vaak echter niet. Dan moet je ook melding maken wanneer het goed geregeld was. Ik heb geen melding gemaakt hoewel ik dat dus wel had moeten doen. Bij deze heb ik de kans om jullie te beoordelen. Plasma-visie, top geregeld!

Aanbeveling
Gezien mijn positieve reactie bij service, lijkt mij dit wel duidelijk :-)

kaspert1 07-01-2015

Gemakkelijke site, zeer intuitief.

Snelle service, verder goed verzorgt. Wel heb ik de opmerking dat de demo-cd die bij mijn tv zat onbeschreven was. Het was letterlijk een lege cd, met ook geen print op tekst erop.

Assortiment
Alle keus in het prijs assortiment waarin ik gezocht heb, E150,- tot E300,-.

Aanbeveling
Met name het assortiment en de service spreken me aan.

Extra toelichting
Zoals hiervoor verteld vond ik de site intuitief, de service goed en het assortiment groot.

tieritomba 07-01-2015 Via de website gekocht

6,2

Heel gemakkelijk om iets te bestellen; alleen bleek ik achteraf de verkeerde accessoire te hebben besteld. Stond niet duidelijk op de site - dat de WIFI DONGLE niet voor mijn tv geschikt was.

Geen enkele reactie op mailtjes ontvangen. Ook aangekondigde servicemail van retour ontvangen product bleef achterwege.

Assortiment
Ruime sortering; voldoende keus.

Aanbeveling
Ik hou er van als bedrijven doen wat ze beloven; uiteindelijk keurig mijn geld terug gekregen, maar niet op de beloofde manier. Terugzenden gaat voor eigen rekening, dus je schiet er altijd bij in.

Extra toelichting
Ik zocht een WIFI DONGLE voor mijn Philips tv. Omdat de genoemde dongle niet meer verkrijgbaar was, klikte ik het aangeboden alternatief aan. Die bleek bij levering helemaal niet geschikt te zijn voor mijn tv - aldus de Philips klantenservice. Dus slecht voorgelicht - m.b.t. alternatief artikel. Terugbetaling van retour-artikel duurde 17 dagen - mede vanwege kerst en oud en nieuw.

Tini 56 07-01-2015

Van achter de computer makelijk te bestellen

Binnen een paar dagen in huis

Voldoende keus

Aanbeveling
Erg aan te bevelen voor iedereen die iets nieuws zoekt

Extra toelichting
Een aanrader voor de volgende keer als we iets nodig hebben

Valkje59 07-01-2015

Website is overzichtelijk wat je ook intikt je komt gelijk bij het gezochte item. De betaling is ook zo gebeurt. Het is ook wel fijn dat het wordt thuis gebracht heel gemakkelijk als het slecht weer is.

Het is fijn dat als het artikel op voorraad is je het de volgende dag al in huis hebt.

Assortiment
Heel veel keuze voor de laatste aankoop was de prijs hetzelfde als bij de concurrent maar ik heb ook eens een wasmachine gekocht en dat scheelde best wel wat in de prijs.

Willem Rebergen 07-01-2015

webshop en de winkel zien er overzichtelijk keurig verzorgd uit met een grote keus

Mensen met verstand van zaken in de winkel en die je het gevoel geven dat je echt klant bent

heel uitgebreid

Aanbeveling
heb al aardig wat dingen besteld ook voor mijn schoonmoeder en alles op tijd geleverd zonder poespas

Extra toelichting
ik kijk zelfs regelmatig op de site terwijl ik niets hoeft te kopen omdat het steeds weer leuk is om te zien wat een aanbiedingen er zijn en hoe groot het assortiment is en de uitleg en filmpje bij de producten leer ik van wat er tegenwoordig allemaal kan bijvoorbeeld op mijn Samsung Smart tv

Ronin10 07-01-2015

Via Google kwam ik met het TV type dat ik wou direct bij Plasma-discounter.

Prima, Ik had al betaald en we waren dat kortingsrad van philips vergeten. Ik mocht alsnog draaien en kreeg het geld direct terug.

Assortiment
Zeer groot en uitgebreid!!

Aanbeveling
Prijs is denk ik het laagste van Nederland en service en kennis van personeel was super!

Jaap de Breed 07-01-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Super webwinkel. Goede bereikbaarheid, supersnelle levering en zeer blij met onze nieuwe televisie. Hier bestellen wij zeker weer.

Edward007 07-01-2015

Overzichtelijke site. Uitleg via video, gewoon goed.

Je wordt via email correct op de hoogte gehouden.

Aanbeveling
Goede site die erg overzichtelijk is.

Extra toelichting
In de middag besteld en keurig verpakt bezorgd op de volgende dag. Goede service.

Royce Visser 07-01-2015

Gemakkelijk bestellingen te plaatsen via de website. Ook de video's welke te zien zijn is een pre.

Een woord; top. Snelle levering en je wordt op de hoogte gehouden.

Assortiment
Zeer ruime keuze en uit voorraad leverbaar !!

Gewoon doen !!

Blinkering 07-01-2015 In de winkel gekocht
Bronsstraat, Naarden

website is duidelijk en de product-filmpjes zijn ook handig.

Zeer lange wachttijd in de winkel. Verkoper liep wel mee naar de auto met de tv, dat was fijn.
Ook is de opening op zondag heel fijn.

Assortiment
TV die ik wilde stond niet opgesteld, maar was wel voorradig. Een grotere showroom zou dus wel fijn zijn, maar niet noodzakelijk.

Aanbeveling
vriendelijk personeel, goede website, ruime openingstijden

JeroenW76 07-01-2015

Omdat ik het prettig vind om een TV in het echt te zien voordat ik deze aanschaf heb ik een bezoek gebracht aan de showroom. Veel keuze en een vriendelijke en goede bediening zodat ik rustig een goede keuze kon maken.

Goed geholpen. Het was zelfs mogelijk om de tv binnen twee weken te retourneren als deze toch niet naar wens zou zijn.

Assortiment
Voldoende keuze voor scherpe prijzen.

Tevreden!

Extra toelichting
Goede bereikbaarheid van de winkel. Vlotte en vriendelijke service.

Natasjadop 07-01-2015

naar aanleiding van onze wensen maken jullie medewerkers een selectie waar we dan uit kunnen kiezen... En dan het gemak gelijk mee nemen!

Willen je erg graag helpen en te woord staan, zelfs helpen de tv naar de auto te tillen, TOP Service!

Ruime keuze

Aanbeveling
Je kunt je goed orienteren en ook de verschillen allemaal goed zien en beleven!

Extra toelichting
Goede winkel met ruime keuze en top service! Wij komen vaker terug!

Hans van sprundel 06-01-2015 Via de website gekocht

Goed te vergelijken, duidelijke omschrijvingen

Goede terugkoppeling orderstatus product

Alles op voorraad

Aanbeveling
Geen gedoe, snel en adequaat

katkos 06-01-2015 In de winkel gekocht
Naarden

duidelijke website en producten makkelijk te vinden en vergelijken

super goede service bij de winkel in Naarden

ruime keuze

100%

Extra toelichting
prima winkel, ik kom zeker terug

channeman 06-01-2015

De service is goed. Ben zelf in de winkel geweest omdat ik wat meer info wilde over uhd tv's. Er lopen genoeg verkopers die je netjes te woord staan. Zijn professioneel en weten eigenlijk al je vragen wel te beantwoorden. Ze denken desgewenst mee over uitbreiding van een soundsysteem bij de tv.

Afhandeling en betaling ging prima. Ze hebben zelfs de tv netjes in de auto gelegd. Helemaal top!

Assortiment
Het assortiment van tv's is top! Er staat erg veel en alle grote spelers zijn vertegenwoordigd. Mooie ruimtes om te kijken. Ziet er professioneel uit.
Van de verschillende merken staan meerdere types en grote tentoon gesteld. Prijzen zijn wel oke maar niet de goedkoopste. Online zijn er aanbieders die wel goedkoper zijn. Ga zelf liever naar de winkel voor dit soort producten. Praat makkelijker en je kan het product daadwerkelijk zien werken.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen aan iemand anders omdat ze erg veel kennis van zaken hebben en je dus perfect kunnen helpen bij het maken van een keuze.

Extra toelichting
Heb deze beoordeling gedaan omdat ik erg tevreden ben over de winkel. En als ik hiermee anderen mensen kan helpen een goede winkel te vinden voor hun vragen en keuzes is dat mooi toch!

Olavdv 06-01-2015

Site is erg gemakkelijk, maar zeker informatief. als wat je wilt weten over het product staat er. zonder daarbij te veel reclame oid erbij.

winkel is goed te bereiken. bij een winkel met een van de goedkoopste producten zou je verwachten dat de service dan minder is. Maar dat is juist erg goed. werknemers nemen de tijd voor je en hebben veel kennis. van binnenkomst tot uitgang goede service!

Assortiment
Breed assortiment, zowel in maat en prijs.

Aanbeveling
Iedereen gaat natuurlijk voor het goedkoopste. maar naast dat bieden jullie goede service met kennis en een breed assortiment. dus zeker aan te raden.

Extra toelichting
Goede winkel met vriendelijk en gemotiveerd personeel, veel kennis. winkel goed te bereiken. site erg gemakkelijk.

Naarden-Huizen 06-01-2015 In de winkel gekocht
Naarden

De producten zijn goed gerubriceerd en...... zeker zo belangrijk, er de een zeer duidelijke uitleg van het product. De video-opnames van de heer Coronel zijn verhelderend en helpen bij de keuze voor een product

de bereikbaarheid is TOP! goede en gratis parkeerplaatsen en voldoende ruimte (zelfs op een drukke weekenddag). De service van de medewerkers was goed en prettig. vriendelijkheid en servicegerichtheid is een belangrijke belevingswaarde.

Assortiment
Wij gingen op zoek naar een Tv en vonden deze voor een schappelijke prijs. Het assortiment is zo breed dat er genoeg te kiezen valt.

Aanbeveling
in vergelijking tot de grotere ketens onderscheidt de plasmadiscounter zich op basis van service, prijs en vakmanschap. ook de vriendelijkheid van het personeel is een duidelijk pluspunt.

Extra toelichting
WE zijn bij verschillende winkels op ziek geweest naar een TV. veelal probeerden men ons een (duurder) product aan te praten waar wij eigenlijk geen behoefte aan hadden. Bij Coronel was dir naar onze mening niet het geval. Op punten als een goede prijs, kwaliteit en vakkundigheid onderscheidt de plasmadiscounter zich in de markt.

J de man 06-01-2015 Via de website gekocht

Leuke aanbieding vanuit je ligstoel

Netjes thuis gebracht

Keuze zat

Willem1408 06-01-2015

Extra toelichting
Erg duidelijke en overzichtelijke site . Bestelling en afhandeling gingen zeer vlot . Product werdt prima afgeleverd en nu naar grote tevredenheid in gebruik .

BenitoNkosi 06-01-2015

Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website

Helaas is het artikel in de verkeerde kleur geleverd. De klantenservice is echter alleen tijdens kantoortijden bereikbaar. Een beetje webshop behoort ook 's avonds bereikbaar te zijn. Nu kan ik pas de volgende dag bellen waardoor ik onnodig lang moet wachten op het juiste artikel.

Leo1001 06-01-2015

Product makkelijk te vinden op de site bestelproces handig en duidelijk

In t weekend besteld en per mail goed op de hoogte gehouden. Op zondagavond kwam de melding per mail dat artikel ter verzending was aangeboden

Assortiment
Bewust gezocht naar gewenst artikel en snel gevonden

Extra toelichting
Makkellijk, snel, goede service, goede duidelijke website en laagste prijs die ik kon vinden

CeesOl 06-01-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Via de website uitzoeken. Telefonisch voorraad gecheckt en ter plaatse op prima wijze afgehandeld.

Ik ontvang een zeer uitgebreide uitleg over montage en aandachtspunten. Daarnaast bood de magazijnmedewerker aan om de standaard naar de auto te dragen.

Assortiment
De specifieke televisie standaard was in de grote mediazaken niet voorradig. Hier wel 3 stuks.

Aanbeveling
Al gedaan. De ruime keuze en service zijn in deze voor mij belangrijke aspecten.

Zie bovenstaande onderbouwingen.

jaap1212 06-01-2015

FB12 06-01-2015

mijn reparatie prima afgehandeld

voldoende

Aanbeveling
goede prijs kwaliteit verhouding en vaak goedkoper als andere winkels.

Ingridrhenen 06-01-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Overzichtelijke site met heldere informatie. Prettig dat je meerdere producten met elkaar kunt vergelijken. Heldere communicatie en vlotte aflevering.

GWes 06-01-2015

7 dagen per week open
fysieke winkel om indruk op te doen voor specifieke aankoop en webshop voor de gewone aankopen

Kennis en kunde personeel gericht op klantvragen en aankoopintentie

Assortiment
Voldoende keuze en ruim assortiment dat prijstechnisch interessant is

Aanbeveling
Als ikzelf hier een goed gevoel bij heb deel ik deze altijd

Harryvn 06-01-2015

We bezochten de winkel in Naarden. Duidelijke opzet in de winkel. En voldoende personeel.
De aankoop werd prima begeleidt zonder al te veel mooie verhalen. Recht door zee.
het gekochte product werd tot IN de auto gebracht!

Assortiment
Op de website is natuurlijk veel meer aanbod dan fysiek in de winkel. Begrijpelijk.
Het gekochte product was niet in de winkel te zien, maar de verdere uitleg over de functionaliteiten e.d. werd adhv een vergelijkbaar (groter) model gedaan.

Heldere communicatie.
Prijsgunstig.
Vriendelijk.

Extra toelichting
Prima uitstraling. En prettig winkelen.

JDeenik 06-01-2015 Via de website gekocht

Makkelijke site, mooi overzichtelijk.

Assortiment
Veel keus, goedkope prijzen. Eigenlijk zo een goede tv voor de juiste prijs kunnen vinden i.v.m. beperkt budget gelijk hier gehaald.

Aanbeveling
Prijs klasse is heel goed.

A. v. Benthem 06-01-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Winkel is in de buurt. Ruime keuze en direct mee te nemen.

Vriendelijke verkoper, duidelijke uitleg.

Assortiment
ruime keuze, voor ieder wat wils

Aanbeveling
Ruime keuze, goed opgezet, vriendelijk personeel.

Sjansen007 06-01-2015

Snelle levering en afhandeling van de order

henrihuppel 06-01-2015

Aanbeveling
Ruime keuze ontzettend veel in directe levering.in mijn geval ophalen

Extra toelichting
In voorgaande jaren al reeds meerdere televisies gekocht,Altijd nette service , Vriendelijk personeel Gewoon een perfect webwinkel en afhaal mogelijkheid

Misty15 06-01-2015

Gekwalificeerde vriendelijk medewerkers die verstand hebben van wat ze verkopen

Assortiment
prima assortiment fijn dat je alles ook kunt zien werken.

Aanbeveling
Makkelijk te bereiken en gratis parkeren.

Extra toelichting
Prima TV. erg makkelijk in gebruik en super dat Netflix al voorgeprogrameerd staat :-). de magic afstandbediening is ook super handig! Kortom erg blij met onze nieuwe tv en het goede advies dat we kregen. Komen binnenkort weer terug voor onze volgende nieuwe TV! waarschijnlijk de Samsung Ultra HD curved.

j de weme 06-01-2015 Via de website gekocht

op de site kun je snel en eenvoudig ieder product en de specificaties vinden

direct na afronding van de bestelling was er bericht over de levering ,de factuur .

Assortiment
op het gebied waar ik zocht zeer veel keuze.

Aanbeveling
gewoon goed en scherp geprijst

Extra toelichting
goed , snel en de juiste prijs

RoyBrown 06-01-2015

Thuis op internet eerst rustig oriënteren, daarna eenvoudig op te halen (of gratis laten verzenden).

Vaak druk in de winkel zelf, maar er wordt altijd voldoende tijd vrijgemaakt om je te helpen bij je definitieve keuze en het beantwoorden van eventuele vragen.

Assortiment
Veel producten in het assortiment en vrijwel alles op voorraad aanwezig (voorraadstatus is ook op internet te bekijken). Daarnaast ook regelmatig interessante aanbiedingen in de opruimkelder.

Aanbeveling
Hier al regelmatig iets gekocht.
Groot assortiment, uit voorraad leverbaar én het voordeel van een fysieke winkel, waar je direct kunt afhalen (dus meteen mee aan de slag).

Extra toelichting
De voordelen van een internetwinkel gecombineerd met het vertrouwde van een fysieke winkel: lage prijzen en groot assortiment, maar dan ook de persoonlijke service in de winkel zelf bij aankoop (en bij eventuele service- of garantieaanspraken).