Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Adriaaaan 11-01-2015

4,5

Home cinema set heeft het precies 1 dag gedaan. Na contact met de servicedesk wilde ze deze niet terugnemen omdat de originele verpakking (doos + alle piepschuim) niet meer aanwezig was. Ze gaven zelfs aan dat er recht meer was op garantie (op de site staat onder "ruilen" een opmerking hierover volgens hen). Uiteindelijk zelf maar naar Naarden gereden.
Klantgerichtheid : 0
Arrogantie : 10

Aanbeveling
Het lijkt wel iets goedkoper, maar je moet je afvragen of je de rompslomp wilt als er iets mis.

Niels superhappy 11-01-2015

Alles ging gewoon heel simpel en snel. Echt perfect !!!

Nog niet nodig gehad maar was blij verrast door de enthousiaste reacties van anderen.

Heel erg veel keus !

In de toekomst gaan wij zeker hier onze koffiemachine kopen.
Hoorde van mijn zwager dat er ook een showroom was.

Aanbeveling
Sterker nog : ik heb al meerdere mensen doorverwezen naar deze winkel.

Extra toelichting
Ik ben gewoon heel erg enthousiast ! Heb een supermooie tv gekocht voor een fractie van de prijs uit andere winkels. Scheelde 1000 euro. Ongelooflijk.

Rob_1010 11-01-2015

Google zoekresultaat, klik en koop. Helemaal top!

De communicatie na de aankoop is duidelijk. De track and trace die ik dezelfde avond ontving, laat me precies zien wanneer ik mijn product kan ontvangen.

Assortiment
Ik had niet verwacht dat Plasma-discounter ook producten van Sonos in het assortiment had, maar des te beter!

Aanbeveling
Goede webshop, vriendelijk personeel en goed service, wat wil je nog meer!?

Extra toelichting
Goede webshop, vriendelijk personeel en goed service, wat wil je nog meer!?

messiah 11-01-2015

ik zocht een surround en had heel vlug mijn voorkeur

er waren er niet veel meer op voorraad, dus ik heb gebeld.
als ik bestelde en betaald, ik dat dan ook kreeg. het antwoord was ja en was ook ja.

Assortiment
ja, er was keuze, maar ik zocht een specifiek typenummer en die hadden jullie

vlotte nette afwikkeling

Extra toelichting
mijn surround was eerst niet leverbaar en ik kreeg een email als hij er weer was en dat gebeurde ook. toen gelijk na het telefoontje besteld en de dag erna in huis. heel mooi.

N.W. Klok 11-01-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Bereikbaarheid is goed en de tv werd zelfs in de auto gezet.

Assortiment
Genoeg tv's om uit te kiezen.

verkroost111 11-01-2015 Via de website gekocht

De website is goed overzichtelijk in vergelijken van alle andere websites
Het bestellen van een online product was heel erg makkelijk Ook is het mogelijk om bij plasma discounter via acceptgiro te betalen Dikke 10

Het bereiken van de klantenservice was ook een gemak want het telefoon nummer staat altijd rechtsboven in daarlangs sprak ik de klantenservice deze was kalm vriendelijk behulpzaam een goed luisterende oor en advies Het ging over de bezorging als deze niet zou zijn gegaan komt plasma discounter na je huis om het product om te ruilen zonder extra kosten of problemen ja zeker nogmaals een dikke 10

Assortiment
Plasma discounter is zeker concurrerend met de prijzen Ze zijn veel goed koper als media markt en door de gang van zaken. op deze manieren zal ik zeker nogmaals gaan bestellen bij Plasma discounter Het assortiment is zeer uitgebreid En daar ben ik ook blij mee Alweer een 10

Aanbeveling
Men krijgt van mijn een aanbeveling door middel van bovenstaande gegevens. Het is een top winkel Met Tom Cornonel

Extra toelichting
Aantal dagen geleden de Samsung ue46f700 Gekocht via de online-shop ik kon niet wachten totdat mijn tv er was Tv uitgepakt geïnstalleerd Nog blijer met deze Met een mooi straks design Een led logo van Samsung ingebouwde camera een touchpad afstandbediening en een super mooi beeld De tv reageert ook snel als je de tv gebruikt. Op alle vlakken uitgetest en op alle vlakken krijgt de tv van mij een 10 Bedankt Tom Cornonel En tot de volgende keer

mvandenbroek 11-01-2015 In de winkel gekocht
NAARDEN

Direct mee te nemen

We kregen goed advies over het verschil tussen een HD en een 4K televisie .

Aanbeveling
Goede nieuwsbrief met scherpe aanbiedingen

rensotheone 11-01-2015 Via de website gekocht

vanuit je stoel via de duidelijke pagina het produkt kiezen.

Netjes de volgende dag via DHL bij mij thuis.

Assortiment
Is in 1 woord groot te noemen...ook met de sub pagina's voor bijvoorbeeld stofzuigers/koffiezet machines.

Vanwege de betrouwbaarheid.

Extra toelichting
Eerder heb ik al via Tom een vaatwasmachine gekocht en die stond ook de volgende dag op mijn stoep....vanwege deze service heb ik wederom voor Tom gekozen. Nu een Ziggo decoder via hun gekocht omdat mijn oude decoder problemen ging geven.De decoder was voor een goede prijs te koop dus...... De decoder was netjes verpakt en het installeren was een fluitje van een (euro)cent.

J. Brand 11-01-2015 Via de website gekocht

Vanuit je luie stoel bestellen. Geen geloop, geen parkeerkosten. Prima.

Bestelproces verliep soepel, levering conform afspraak.

Assortiment
Ik zocht en vond specifiek dit artikel. Nog wel even rond gekeken naar andere mogelijkheden maar bleef bij oorspronkelijke keus.

Aanbeveling
Goede keus, nette aflevering en prijs dus waarom niet?

Henk Maes 11-01-2015 In de winkel gekocht

goede bereikbaarheid,
overzichtelijke opstelling

snelle bediening,
vriendelijk, deskundig personeel.

goed, veelzijdig assortiment.
jammer dat net de flatscreen waar wij op uit waren net niet in de showroom stond. maar je kunt ook niet alles showen.

Aanbeveling
primair vanwege de prijs/kwaliteit verhouding. heb de flatscreen die wij kochten tot nu toe nog niet ergens anders goedkoper gezien. jullie zij ook door mijn schoonzoon aanbevolen.

Extra toelichting
waren al een tijdje op zoek naar een nieuwe tv. onze schoonzoon verwees ons naar jullie website. wilden in eerste instantie een 32-inch maar hebben toch gekozen voor een 40-inch. om even het toestel te beoordelen zijn we naar Naarden gegaan. helaas niet in de opstelling aanwezig maar toch besteld. en er absoluut geen spijt van

Jelle1962 11-01-2015

goede en duidelijke omschrijving van alle producten

kennis van zaken en prettige verkoopmanieren, niet gelijk op je af stormen maar de kans geven op je gemak de producten te bekijken.Minpunt zijn de belkosten a 80 ct per minuut als je van tevoren wilt bellen of een bepaald product in de winkel te bezichtigen is.

ruim assortiment

Aanbeveling
Over het geheel een goede en betrouwbare indruk gekregen.

Extra toelichting
Fijn en deskundig geholpen door de medewerkers.

PPH 11-01-2015

Overzichtelijke website, video uitleg ok

Snelle levering

Voldoende artikelen

Aanbeveling
Al eerder apparatuur gekocht, zonder problemen!

Extra toelichting
Snelle levering, service nog niet nodig gehad, ik zal deze webwinkel zeker aan anderen aanbevelen!

Ayrton1988 11-01-2015

Super makkelijk besteld

Super netjes thuis bezorgt

Heel veel keuze

Aanbeveling
Als je een nieuwe tv nodig hebt koop hem dan hier

Extra toelichting
Super winkel en goede service en snel thuis bezorgt en wanneer je wilt super !!!!!!!!

kooi24 11-01-2015

super snel en makelijk bestellen.

ik had ook een nieuwe tv gekocht.

maar die kwam kwam later dan de serround set ik kreeg de serround set niet werkend op mijn oude lcd tv

niemand van de telefoon service kon mij daarmee helpen dus kon hem niet uit testen

nu is mijn nieuwe tv er maar werkt de serround set niet optimaal soms valt het geluid heel eventjes weg.

Assortiment
heel veel verschillende prudecten voor veel preis klasse.

Aanbeveling
snelle winkel met top producten.

helaas niet de scherpste preisen.

L van Steeg 10-01-2015

Je hoeft er de deur niet voor uit

Correcte levering omdat de doos nog al groot was heeft de bezorger hem naar binnen gebracht dat noem ik nog eens service

Assortiment
Meer dan voldoende dus voor elk wat wils

Aanbeveling
Voor kwaliteit service en de prijs

Extra toelichting
We hadden onze vorige TV 32 inch ook hier gekocht maar wilde graag groter beeld en hebben nu 50 inch en zijn er dan ook zeer tevreden mee en zal dan zeker ook een ander bij Uw aanbevelen Helemaal TOPPIE ....

jan 098 10-01-2015

goed

vriendelijk

overzichtelijk

Aanbeveling
leuke produkten en de prijs

goede klantenservice

Opzoeknaareentv 10-01-2015 Via de website gekocht

Plasma-discounter heeft een goed ingericht proces, echter een klein minpuntje op de ipad moest ik een extra item bestellen om weer inde winkelwagen te komen ;-).

Daar tegenover staat de handige optie om snel onder je winkelwagen de juiste kabels en beugels toe te voegen.

Assortiment
Was al een tijdje op zoek naar een soundbase en de philips werd voor een mooie prijs aangeboden daarom nu de keuze gemaakt

Aanbeveling
Duidelijke website met een goed bestelproces.

Jeffrey.r 10-01-2015

Makkelijk, snel en duidelijk.

Duidelijk en Vriendelijk tot aan de auto :)

Assortiment
Ruim voldoende aanbod, niks op aan te merken.

Aanbeveling
Ik ben er geslaagd, jij vast ook!

Extra toelichting
Mijn eerste maar ook een goede ervaring met Plasma Discounter. Dit geld voor de site, de winkel maar ook de dame van de servicedesk.

KJ blankestijn 10-01-2015 Via de website gekocht

6,5

Product was tijdelijk uitverkocht en men kon het niet alvast reserveren terwijl men wel wist dat er absoluut binnen een week weer voorraad was.

Telefonisch bereikbaar was goed maar de uitlevering en de communicatie daarom heen was zeer slecht.
Product werd ook in een natte doos afgeleverd. met doordrenkte bodem.

Leveringsproces moet verbeterd worden.

Assortiment
Redelijk goed. Het draait voorral om de hoofdproducten,bijkomende acc zijn niet leverbaar en moeten in een andere webshop gekocht worden.

Aanbeveling
Assortiment en prijs zijn goed, bereikbaarheid telefonisch ook maar het laatste gedeelte in de uitlevering is zeer zeker voor verbetering vatbaar.

Extra toelichting
Hoop dat er geluisterd/gelezen wordt naar de benoemde punten om hiermee jullie proces te verbeteren.

ineke9 10-01-2015

medewerkers waren vriendelijk en professioneel

Assortiment
niet alle soorten waren aanwezig maar door de verscheidenheid van de apparatuur die er is, kan je toch vergelijken en een goede keus maken.

Aanbeveling
Prijs, bereikbaarheid showroom, personeel: prima

Adje46 10-01-2015

Extra toelichting
Altijd perfecte keuze en service!

J.C. Jak 10-01-2015 In de winkel gekocht

goede duidelijke website

ruime keus in de winkel en je kan daar direct on line zien wat er nog meer te koop is en of het of voorraad is.

Assortiment
Assortiment in de winkel (ivm ruimte ) iets minder maar via web site ter plaatse kan je wel zien wat er nog meer te koop is.

Aanbeveling
Goede service, ruime keus en prijs kwaliteit verhouding dik in orde.

Extra toelichting
Ruime keuze en keurige service verder goede prijs kwaliteit verhouding, en gratis is thuis bezorgd is een plus punt! Ga zo door !

niels de Klerk 10-01-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Op zondag besloten een nieuwe TV te willen en hem ook de zelfde dag nog even ophalen, ideaal.

Ben enorm goed geholpen.

Assortiment
Het model dat ik wou hebben was niet beschikbaar bij mijn lokale elektronica winkel, zelfs nooit van gehoord?!?!?. Op de website gekeken en alle interesante modellen waren beschikbaar bij jullie.

Aanbeveling
Zoals beschreven zijn het gemak (web als fysiek), de service en het assortiment erg goed.

Keiichi92 10-01-2015

Duidelijke en overzichtelijke site. Alles is goed te vinden en duidelijke reviews van elk product.

Zeer goede service. Ik ben vriendelijk en snel geholpen in de winkel. En elke vraag werd duidelijk beantwoord.

Assortiment
Het product wat ik nodig had was op voorraad en kon ik direct meenemen.

Aanbeveling
Ik heb tot nu toe geen minpunten. Alleen maar goede ervaringen gehad. Dus ik beveel de winkel/site zeker aan.

Extra toelichting
Een goede en duidelijke site. Met een overzichtelijke winkel waar je snel en vriendelijk te hulp wordt gestaan.

danny-73 10-01-2015

Vanuit je luie stoel producten vergelijken en bestellen

Snelle levering van het bestelde product. Klantenservice makkelijk bereikbaar en behulpzaam

Assortiment
Veel merken en modellen direct beschikbaar

Aanbeveling
Als iemand al een idee heeft van wat hij zoekt is het product simpel te bestellen via internet, anders moet je de mogelijkheid gebruiken om naar de winkel te gaan.

Extra toelichting
In eerste instantie een incompleet product afgeleverd gekregen. Na contact met de klantenservice een nieuw compleet product ontvangen. Jammer dat de feestdagen er tussen zaten maar daar kunnen jullie niets aan doen.

Pim Leenman 10-01-2015 Via de website gekocht

makkelijk

Werd door de servicedesk snel geholpen toen ik met mijn bestelling niet doorde beveiligde server kwam

Assortiment
Voor mijn dingen alles wat ik zocht voor goede prijs hoefde niet verder te zoeken

Goede service + leuke koopjeskelder

Extra toelichting
Alleen minpuntje was dat ik via de link betaald heb (i deal via helpdesk) en de levering niet verzonden was, na een telefoontje beloofd werd morgen is hij er en nu nog niks heb, ook heb ik bij de factuur geen track en trace code ontvangen dus iedere keer 0900 nummer bellen waar is mijn levering?? Hoe lang in je bezit (zie onder) paar dagen?? nee nog niet

MJvdVen 10-01-2015

5,2

's zondags televisie met CI+ module besteld via internet. ten eerste werd de televisie geleverd op dinsdag's echter zonder module.Na melding bij de klantenservice werd er een exemplaar verzonden. Deze heb ik vrijdags ontvangen. Nu blijkt (volgens Ziggo) dat deze verouderde module helemaal niet werkt icm met de geleverde televisie, ondanks dat dit product onder toebehoren bij de tv staat. Ik heb hier over gemaild maar nog geen reactie gekregen.Vervelend dat we dadelijk ruim een wek verder zijn en nog steeds geen televisie kunnen kijken. Maar vooral dat er helemaal geen duidelijk heid is hoe dit opgelost gaat/kan worden.

Aanbeveling
Helaas heb ik mindere ervaringen met bestelling bij plasma-discounter. Het meest vervelende is dat na een week er nog steeds geen duidelijk heid is....

Extra toelichting
Ik zal hier mijn aankoop bedrag wel niet mee terug winnen :-)

Joderuit 10-01-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Duidelijke website, zeer snelle levering, zelfs rond de Kerstdagen. Prima vlotte en duidelijke communicatie per email. En met een uitstekende prijs! Omdat ik zeer gericht naar een specifiek produkt zocht, heb ik het assortiment verder niet bekeken. Reden voor de ' nvt'.

dhr Bart 09-01-2015

Via de webshop kun je alle produkten overzichtelijk bekijken. Bij de meeste producten kun je via een link op youtube een duidelijke uitleg krijgen over het product.
Hierdoor heb ik mijn keuze kunnen maken, in de winkel in Naarden werd ik zeer netjes geholpen ik kreeg ik proferssionele uitleg en antwoorden op mijn vragen.

Assortiment
Het assortiment is zeer gevarieerd, voor iedere prijsklasse is er wel iets te vinden. Het mooie is dat bijna alles uit eigen voorraad kan worden geleverd. Je hoeft dus nooit lang te wachten op je product.

Aanbeveling
Dit was mijn derde TV die ik hier heb gekocht, daarnaast heb ik voor mijn schoonouders hier een TV en een koffie machine gekocht. Alle keren dat ik in de winkel ben geweest ben ik zeer netjes te woord gestaan. Daarnaast zijn de prijzen zeer scherp en concurerent.

Extra toelichting
Deze beoordeling is voortgekomen uit meerdere positieve ervaringen met plasma-discounter

Dutchsnake 09-01-2015

Extra toelichting
Alles zeer goed, vakkundig en snel verlopen TOP!!!

J.Ansink 09-01-2015 Via de website gekocht

Vanuit je luie stoel een best
doen

Heb geen vragen gehad en de levertijd was zeer kort

Ruim voldoende

Aanbeveling
Als ik het kan,kan iedereen het

Bovenstaande spreekt voor zich

mytano 09-01-2015

ruime keuze

zeer snelle levering

A . Geerdsema 09-01-2015 Via de website gekocht

Makkelijk, duidelijk en vlot.

Een klein misverstand, waardoor het product in de verkeerde vrachtwagen kwam..
Ik werd hier vlot over geïnformeerd en alles werd keurig in orde gebracht... heel net en correct gehandeld door Plasma-discounter, prima dus

Assortiment
Als je het hier niet vind......

Aanbeveling
Correcte klantbehandeling keurige snelle levering, kan nauwelijks beter dacht ik!!

Extra toelichting
Een prima adres voor het aanschaffen van TV en alles wat erbij hoort. Snelle levering en correcte, vriendelijke behandeling, gewoon super dus!

R.van Schouwenburg 09-01-2015 In de winkel gekocht
Naarden

De producten zijn overzichtelijk uitgestald en de winkel is gemakkelijk toegangkelijk.

Het bedienend personeel is vriendelijk en behulpzaam bij het beantwoorden van de vragen en het uitleggen van de specificaties van het product.

Voldoende tot goed

Zie de motivatie hiervoor

Extra toelichting
Een plezierige winkel met uitstekend bedienend personeel met oog voor de vraag en behoefte van de klant

V.L.W. van Rijn 09-01-2015 Via de website gekocht

Erg gemakkelijke site, producten goed te vinden met duidelijke omschrijving

Goed contact via mail, duidelijke uitleg wanneer iets komt, wat gekocht is en facturering.

Assortiment
Ontzettend groot assortiment en zeer overzichtelijk in groepen.

Aanbeveling
Top winkel met oog voor de klant.
Zeer duidelijke info.
Misschien niet de goedkoopste maar wel betreft service naar klant.
Meest belangrijk.

Extra toelichting
Zie hierboven, heeft verder geen uitleg nog. Top winkel, top assorti, top service

Wit 2010 09-01-2015

Via de website was het product gemakkelijk te bestellen.

Prima service. De televisie is snel bezorgd en per e-mail werden we netjes op de hoogte gehouden van de bestellen en verzending.

Voldoende keuze!

Aanbeveling
Prima ervaring! Goed product, snelle levering en fijne service.

Randolf 09-01-2015

Extra toelichting
Gemakkelijke aankoop via de website, snelle levering!

Thijs Perry 09-01-2015

Veel keus. Goed bereikbaar

Onduidelijk waar we na betaling op stonden te wachten. Fijne dag.... Toen ging de klant na ons ook nog met onze TV er vandoor. Tevens niet de aanbiedings combi prijs gekregen. Vreemd

Veel goed plastma's. Wel jammer dat er in ets tussen de 32 en de 40inch inzit

Aanbeveling
Lekker dichtbij en vaak goedkoopst. Tweakers.net

Fijne winkel en webshop

elmert81 09-01-2015

Gewoon simpel en duidelijk, geen poespas!

Binnen een dag het pakket voor de deur! Verder een erg prettige video op de webshop waarin het product helemaal uitgelegd wordt. Top!

Assortiment
Het kan altijd uitgebreider, maar zeker voldoende keus in alle categoriën.

Aanbeveling
Zeer duidelijke en makkelijke webshop met daarbij topservice!

Extra toelichting
Mijn eerste bestelling bij Plasmadiscounter.nl en zeker niet mijn laatste! Zeer snelle levering, overzichtelijke webshop en vind het idee van de uitlegvideo door meneer Coronel zelf echt briljant! Gewoon zo doorgaan!

Toon 1 09-01-2015

snel gevonden en duidelijke website

Buiten dat de telefonische advies lijn knap de de prijs is, was het advies uitstekend. Het advies m.b.t. het gebruik van de camera voor het skypen was duidelijk en voor mij begrijpbaar.

Voor elk wat wils.

Aanbeveling
Goed ondersteund en snel geleverd.

Extra toelichting
Het was voor ons de 2e televisie die we bij deze firma kochten. Beide keren geen enkel probleem gehad. De bestelling en betaling is eenvoudig en de levering is snel.

Wouter Jochen 09-01-2015

Ik heb gekozen om de tv op te halen op mijn vrije dag.
Deze stond reeds klaar en werd ook nog eens in de auto gelegd door een vriendelijke medewerker.

Zoals genoemd werd ik snel en vriendelijk te woord gestaan, en de tv werd in de auto gelegd.

Zeer groot assortiment.
Wat mij zeer aanspreekt is de hoeveelheid details en informatie die je kan zien over de verschillende producten.
Bij elke tv zit een filmpje waarbij de diverse opties van het product belicht worden.
het is dus makkelijk om verschillende artikelen te vergelijken.

Aanbeveling
Ik ben vrij kritisch als het gaat om klantvriendelijkheid en service. Ik ben goed geholpen en zou de winkel aan iedereen aanraden.
De shop is mij ook aangeraden door een andere klant.

Extra toelichting
Nogmaals; goede service en duidelijke site waarop je snel en eenvoudig de verschillende artikelen kunt vergelijken. Bij ophalen staat je product klaar en word je vriendelijk en snel geholpen. Ik weet dan ook zeker dat ik mijn volgende aankoop ( koffie machine ) bij deze winkel zou gaan doen.

Martin van de Moosdijk 09-01-2015 Via de website gekocht

goede overzichtelijke site

goede berichtgeving over je bestelling

Assortiment
alle bekende modellen op voorraad

Extra toelichting
je krijgt het gevoel dat je niet meer verder hoeft te zoeken.

Cornelisen 08-01-2015 Via de website gekocht

De website is heel overzichtelijk

Onmiddellijk antwoord en verzending

Assortiment
Ik heb het assortiment niet helemaal afgezocht

Aanbeveling
De bezorging verliep perfect zoals beloofd

Ik ben voor 100% tevreden

Tevreden Tinus 08-01-2015

Vanuit een volledig beeld geschetst op de site, met een goede prijs en met een paar klikken besteld en betaald.

Een vraag over het bezorgen werd direct en passend beantwoord. De bevestiging, factuur en aflevering van de aankoop; alles keurig en snel.

Assortiment
Deze televisie had ik al min of mer uitgezocht en met de toelichting in het filmpje op de site was ik om. Ook de prijs was erg concurrerend (weekendknaller).

Aanbeveling
Ik zou niets kunnen bedenken wat ik heb gemist.

Extra toelichting
Vanaf het 1e contact tot de aflevering alles prima. Ook nu de tv geïnstalleerd is (met bijbestelde muurbeugel) ben ik zeer tevreden!

danny z 08-01-2015

levering van de tv duurde veel langer dan op de site vermeld stond. namelijk 19 dec besteld en pas 7 jan de tv in huis( alternatief want de bestelde tv was niet meer op voorraad, terwijl dat wel het geval was toen die besteld werd!)

Aanbeveling
Ik vond het gehele traject niet geheel positief.levering van de tv duurde veel langer dan op de site vermeld stond. namelijk 19 dec besteld en pas 7 jan de tv in huis( een alternatief want de bestelde tv was niet meer op voorraad, terwijl dat wel het geval was toen die besteld werd!) De bestelde wandsteun bleek ook niet voorradig en er werd zonder overleg een duurder model berekend en geleveerd.

Extra toelichting
zie de laatste motivatie die is duidelijk genoeg.

jeroen veldt 08-01-2015

Prima webshop met handige filmpjes met Tom waarin de producten worden geshowd/uitgelegd.

Dame van de helpdesk heeft me prima geholpen alleen jammer v.h. hoge tarief per min.

Assortiment
Zeer uitgebreid tegen scherpe prijzen.

Zie boven!!!

Extra toelichting
Zie boven en... Uit de filmpjes op de site blijkt dat Tom (met die vrolijke toet van m) naast RACE BN-er ook een gedreven ondernemer is net als ikzelf. Mede daarom hebben jullie de gunfactor.

Adje veldman 08-01-2015 In de winkel gekocht

Prima ga zo door T. 👍😀

Genoeg keuzen

Aanbeveling
Iedereen die tv nodig heeft is prima winkel

piendix 08-01-2015 Via de website gekocht

Online shoppen... Gewoon makkelijk. Wat criteria opgeven, makkelijk zoeken en vergelijken en dan kiezen.

Er was iets mis gegaan met mijn bezorging. Bij de DHL wel te verstaan. Gebeld en het werd meteen goed uitgezocht waarna ik ben terug gebeld en verteld werd wanneer ik m´n tv dan kon verwachten. Top!

Veel en niet duur!

Goede ervaring

Extra toelichting
Als ik nog eens iets zoek, zal ik het zeker nog een keer kijken op deze site.

opwierde 08-01-2015 Via de website gekocht

Geen haperende website

Bij elke verandering een email

Assortiment
Alle meest voorkomende artikelen verkrijgbaar

Zie pluspunten boven.

Goed werkende webshop

m. sieswerda 08-01-2015 Via de website gekocht

de site is erg overzichtelijk en ik kon snel vinden wat ik zocht.

Ik had de bestelling de volgende dag al in huis.

Assortiment
Ik heb gevonden wat ik zocht, dat was echt prima. Verder heb ik niet echt een idee van het assortiment.