Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Batto 14-01-2015 Via de website gekocht

Eeenvoudige bestelwijze zonder het apart aan te hoeven maken van een account.

Heldere en snelle orderbevestiging, duidelijk inzicht in de wijze en termijn van levering.

Assortiment
Gekocht wat ik hebben wilde, wat mij betreft voldoende.

Aanbeveling
Al diverse malen gedaan, met name voor koffiemachines.

Extra toelichting
Duidelijke site, goede producten, snelle levering en scherpe prijzen.

Jobbies 14-01-2015

Assortiment
Niet overdreven veel en duidelijk ingedeeld.

Aanbeveling
Door de klantvriendelijke benadering.
Er wordt je niets aangesmeerd.

lancista 14-01-2015 In de winkel gekocht
Naarden.Bronsstraat 10

Heb hier een LG Led TV gekocht, die na een half jaar al horizontale gekleurde balken vertoonde.TV is 2 keer terug gegaan naar de LG fabriek.LG verklaarde, dat er een panel vervangen moest worden voor een bedrag van 396,54 EUR terwijl het toestel 229 Eur. had gekost.Plasma Discounter beweerde, dat deze niet onder de garantie viel van 2 jaar vanwege zgn externe invloeden,.Dit terwijl de tv in perfekte staat is afgeleverd.Plasma Discounter wil echter geen enkele verantwoording op zich nemen, daar de horizontale strepen naar hun zeggen door mij zijn veroorzaakt.Verkoper is mij op geen enkele manier tegemoet gekomen, hetgeen ik zeer maar dan ook zeer klantonvriendelijk vind.In deze mate nog nooit zo slecht geholpen

Aanbeveling
Zodra er iets defect gaat, wil men geen enkele verantwoording hiervoor nemen en verwijst men telkens terug naar de fabrikant waardoor elk verweer zinloos lijkt.Zou Plasma Discounter sterk afraden uit eigen ervaring.

Extra toelichting
Deze winkel heeft mij op verschillende manieren uitleg gekregen.Iedere verkoper zegt weer wat anders.De ene verkoper zegt, dat deze gekleurde balken een normaal verschijnsel zijn bij dit type tv.Bij de een doet dit zich voor na een week, bij de ander een maand.Dit schijnt te maken hebben met de huidige techniek, die toegepast wordt.Een andere verkoper beschuldigt mij van "schade vanwege externe invloeden"dat niet onder de garantie zou vallen.Voordat ik het toestel voor een 2e maal ter reparatie had aangeboden, zegde de ene verkoper, dat er naar een passende oplossing gezocht zou worden, indien het probleem niet verholpen zou worden.Nu dit het geval is,was men niet bereid om gezamenlijk een oplossing te zoeken.In plaats daarvan wil men de kosten op mij verhalen.Eigenlijk heeft deze winkel een nog veel lager cijfer verdiend, maar door het uitgebreide assortiment is dit gecompenseerd.

Manuela2201 14-01-2015

Extra toelichting
Prima geregeld. Besteld en de volgende middag al binnen

andre2015 14-01-2015

toen ik de winkel binnen stapte was het erg druk, maar werd toch snel en goed geholpen

ik vond wat ik zocht

Aanbeveling
het assortiment is goed, de service goed

Moslin 14-01-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Erg gemakkelijk op alle fronten

Top service, de persoon die me de tv kwam brengen bood zelfs aan om me te helpen tillen naar de auto.

Assortiment
Veel en ruime keuze en personeel had er ook verstand van toen ik vroeg, wat is 400Hz bij een tv.

Aanbeveling
Ik zou zeer zeker aanbevelen in ieder geval ook op de site te kijken en als ze in de buurt zijn zeker langs te gaan.

Extra toelichting
Zeer goed behandeld, was erg druk maar toch bij binnenkomst gedag gezegd tegen personeel en kwaliteit van verkoper was ook goed. Service was erg gemakkelijk en kon pinnen of contant beide was prima. Binnen 3min was de verkoper terug met mijn nieuwe TV en ingeladen en wel op de parkeerplaats afscheid genomen.

Jack Werts 14-01-2015

Vanuit mijn comfortabele stoel winkelen is gemak.
Zaterdag besteld, maandag in huis, zo relaxed.

Assortiment
Zoek je iets met een stekker of op batterijen, ze hebben werkelijk van alles volle rijen na rijen.

Aanbeveling
Ik had mijn twijfels over de naam van de site, maar na degelijk onderzoek over de kwaliteit van de organisatie was deze verdwenen.
En nu dat de t.v er staat, ben ik een heel gelukkige filmfanaat.

Extra toelichting
Ik ben van mening dat ik met deze aankoop, een hele goede zet heb gedaan als filmfanaat.

colinski8 14-01-2015

Website is perfect, makkelijk en overzichtelijk! echt een pluspunt!

Perfect binnen 24 uur geleverd! kan ook niet beter

Assortiment
Wat ik zocht was op voorraad! dus prima!

Extra toelichting
ik was op zoek naar deze Soundplate en op de site van jullie wordt het perfect gedemonstreerd door Tom, echt ideaal weinig sites die dit hebben. En het was ook nog de goedkoopste van allemaal! ik kan niet anders zeggen dat echt een super site is en zal aanraden aan kennissen en familie

Peter van velden 14-01-2015

We moesten we even wachten in de winkel om geholpen te worden. Toen we aan de beurt waren werden we zeer vriendelijk geholpen

Assortiment
Alles wat is zocht was aanwezig, dus voor mij perfect

Aanbeveling
Je moet wel echt met de auto naar de winkel, dat is een drempel. Gelukkig is er wel een webwinkel. Ik zou het zeker aanraden.

bas lagerwerf 13-01-2015 Via de website gekocht

lekker makkelijk via internet, met de uitlegvideo erbij

snel in huis.

Assortiment
alle keuze voor een lage prijs

goede en snelle service

Chevycor 13-01-2015

er was genoeg winkel personeel en werd je snel en vriendelijk geholpen

Assortiment
Op de website is er een keuze van een groot assortiment, de winkel daartegen valt erg mee en voor mijn gevoel te klein

Aanbeveling
je wordt snel en vriendelijk geholpen

R. van der Putten 13-01-2015 In de winkel gekocht
Naarden, Bronsstraat 101

lekker thuis op je gemak van alles uitzoeken/vergelijken op internet, In Naarden staat datgene wat jij zoekt of hebt uitgezocht meestal in een demo opstelling. kan je meteen zelf zien/horen of het videofilmpje overeenkomt met je eigen waarnemingen.

per merk staat een adviseur voor je klaar om een deskundig advies te geven als je dat nog nodig hebt.

Assortiment
Op de website wordt nauwkeurig bijgehouden hoeveel van elk artikel op voorraad is

Aanbeveling
de prijs ligt in veel gevallen ruim beneden de verkoop prijs van overige winkels

Extra toelichting
Wij hebben al vaker iets gekocht in deze winkel

Ron Booy 13-01-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Thuis alles uitzoeken en goede beschrijving.

Probleem gehad met nieuwe Home cinema en is probleemloos omgeruild.

Assortiment
groot assortiment en dus te vergelijken met andere aanbieders.

Aanbeveling
In winkel prettige vakkundig advies en als je alleen zelf rustig wil rond kijken is dat ook goed.

Extra toelichting
Antwoorden spreken voor zich. Moderne winkel en online alles te bekijken.

Familie Entrop 13-01-2015 In de winkel gekocht

Het begint al bij het aanrijden van de winkel. Goede parkeermogelijkheid in de directe nabijheid van de winkel. Dan concludeer je bij binnenkomst dat alles er overzichtelijk staat opgesteld hetgeen de keuze vergemakkelijkt.

We werden vrij snel aangesproken en de betreffende verkoper nam de tijd voor ons.

Ruime keus!!!

Aanbeveling
Fijne winkel, goede bereikbaarheid, ruim opgesteld breed assortiment in een winkel die ook nog eens heerlijk de geur van vers gemalen koffie biedt.

Extra toelichting
Kan er eigenlijk niets meer aan toevoegen behalve het gegeven dat onze toekomstige nieuwe of extra tv bij julie zal worden gekocht.

Michael Street 13-01-2015

Duidelijke en overzichtelijke webshop, snelle levering

Kleine opmerkingen geplaatst m.b.t. de levering. DIRECT & PERFECT en opgelost! Complimenten!

Assortiment
Eén van de weinige webshops die de TV die we zochten WEL had. Ook hier dus niets dan lof

Aanbeveling
Zeer aan te raden, de webshop was niet alleen de goedkoopste, ook was de service beter dan ik gewend ben bij offline winkels die menen 100% service gericht te zijn!

Extra toelichting
Na de snelle levering bleek dat er een miniscuul deukje in de soundbar zat. Niet te voelen met een nagel, wel duidelijk te zien in bepaald licht wat natuurlijk erg jammer is op zo'n in-het-oog-springende TV. Foto ervan naar de klantenservice gestuurd met de vraag of de soundbar eventueel vervangen kon worden, waarop Plasma-discounter.nl ons nog de volgende dag een nieuwe TV opstuurde! Service zoals je het niet vaak meer tegenkomt! 10/10

kiesma 13-01-2015 Via de website gekocht

kon het product goed vinden op uw side

snelle levering

groot

tevreden

Extra toelichting
Goede prijs /product verhouding,geen verzendkosten en snelle levering

Mariaf66 13-01-2015

Uitzoeken,betalen en meenemen

Hadden het verkeerde meegenomen en kregen direct mail dat we konden omruilen

Assortiment
Voor iedereen is er keus genoeg

Goede service

Juutje65 13-01-2015

Duidelijke site, makkelijk product te zoeken en te vergelijken

TV die ik eerst had gekocht bleek toch niet op voorraad. Medewerker gaf goede alternateiven

Assortiment
Genoeg keuze in wat ik zocht

Doe ik al regelmatig :)

Janssen.Jan1943 13-01-2015

Duidelijk en goed snel geholpenal eerdergrote smart tv gekocht ,daarom terug .

Groot duidelijk assortiment

Zoals boven beschreven

pierre52 13-01-2015

via website eenvoudig en snel te bestellen naast levering aan huis.
Alleen moest ik een dag langer wachten vanwege een storing in het track & trace systeem.

ik moest helaas zelf actie ondernemen om achter dit probleem te komen toen de led tv niet binnen een dag geleverd was en ook moest ik vervolgens de dag erna zelf om de barcode voor het track & trace systeem vragen op de dag van levering. De bejegening en begrip van de klantenservice was echter goed.

ruim voldoende keus

Aanbeveling
Ondanks de dag vertraging een een goed product .

Extra toelichting
Ondanks te vertraging een goed product voor een gunstige prijs. De installatie gaat makkelijk en snel.

MAB122 13-01-2015

Het is makkelijk om online een mooie tv te vinden en te bestellen. Bestellen gaat gemakkelijk en snel.

Ik ontving de tv zaterdag, er zat echter geen stroomkabel bij. Heb direct gebeld met de klantenservice en heb vandaag (maandag) een mail gekregen over welke soort stekker opgestuurd moet worden. Tot nu toe is de service goed.

Assortiment
Uitgebreide keuze, ook in retour/demo artikelen.

Aanbeveling
Een goede ervaring deel ik graag met anderen.

Extra toelichting
Ik vind de keuze ruim. De levering is snel en ook als er ietis is met de bestelling wordt er snelle service geleverd. Top! Algemene indruk is erg goed.

pesuna 13-01-2015

Assortiment
Meer dan voldoende om uit te kiezen en veel op voorraad. Indien je in de buurt woont ook heel makkelijk op te halen.

Extra toelichting
Website is lekker overzichtelijk en in de winkel kan je sommige producten in het echt bewonderen. Als je weet wat je wilt is het helemaal makkelijk. Als het op voorraad is dan kan je het direct in de winkel ophalen of de volgende dag al in huis hebben.

Ludo vd Borgh 13-01-2015

Eenvoudige zoekfuncties om snel je gewenste producten te vinden

Qua service kan ik nu alleen nog de bezorging beoordelen, verder geen service nodig gehad. Bezorging perfect en netjes via mail aangekondigd.

Assortiment
Mooi overzichtelijk en breed assortiment

Aanbeveling
Aangezien ik zeker tevreden ben zal ik jullie shop zeker aanbevelen

Extra toelichting
Duidelijke overzichtelijke winkel met een mooi en breed assortiment, concurrerende prijzen en snelle levering. En uiteraard ook belangrijk, door toch al een bekende naam te zijn een vertrouwd adres.

Peter6766 12-01-2015

Snel geholpen en prima uitleg.

Vriendelijk personeel en groot assortiment.

Assortiment
Heel veel keus in eigenlijk alle prijsklassen

Aanbeveling
Waarom niet? Giga keus en zeer scherpe prijzen.

Extra toelichting
Prima winkel waar je keurig geholpen wordt, deskundig advies en daarnaast scherpe prijzen en zeer goed bereikbaar.

Ralf T 12-01-2015

goed te bereiken; goede website

snel en deskundig geholpen

Assortiment
grote keuze uit de beste modellen

volledig tevreden

Rich9876 12-01-2015

Loopt en gaat allemaal soepen je kunt alle kanten op

Bestelling telefonisch geplaatst werkt super goede uitleg / kennis van zaken

Aanbeveling
Als je een tv nodig hebt is dit het adres waar je wezen moet

Ineke-53 12-01-2015

Ik werd eerst geholpen door een sony expert en later door een medewerker van plasma discounter. Door beide heel erg prettig behandeld

Assortiment
Goed van alle merken waren er tv's

Aanbeveling
De persoonlijke aandacht en prijs kwaliteit

Extra toelichting
zie motivatie bij punten. Ow wat zou het leuk zijn om mijn aankoopbedrag terug te winnen:). Zou het een keer lukken?:)

Richard 2000 12-01-2015

Handig om ook in de winkel in Naarden nog even op de website te kunnen kijken en vergelijken.

Verkoper was uitstekend op de hoogte van de technische en marketing verschillen tussen de verschillende merken

Assortiment
Uitgebreide collectie tv toestellen on display in vestiging in Naarden

Aanbeveling
Gewoon een prima winkel/webshop combinatie, zeker voor iedereen die niet al te ver van Naarden woont

Extra toelichting
Ik ben een terugkerende, tevreden klant voor tv toestellen maar ook voor andere apparaten van Create2Fit

RensZ 12-01-2015 In de winkel gekocht

Erg makkelijk te bestellen

Tv werd naar de auto gebracht !

Heel veel

Super geholpen door Marc H

Super geholpen door Marc H

MikeLianne 12-01-2015 Via de website gekocht

Online een televisie uitzoeken en de volgende dag thuisbezorgd, makkelijker kan niet!

Prima service, inmiddels meerdere producten aangeschaft. In de winkel goed advies, er wordt goed rekening gehouden met budget en wensen. En wanneer online besteld geen verzendkosten en volgende dag in huis met t&t code.

Aanbeveling
Goede producten, goede service en aardig personeel.

Extra toelichting
Al met een al een goede winkel qua assortiment én service. Vriendelijk en goed adviserend personeel. Een winkel om in terug te komen.

Ger Verstegen 12-01-2015 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke site.

Snelle levering, ook gemakkelijk telefonisch contact mogelijk.

Assortiment
Ruim assortiment, ook leuk om er doorheen te bladeren.

Zeker aan te bevelen

Extra toelichting
Zeer snelle levering, ook de demo artikelen, niets mis mee, alles keurig in orde.

T. Koteris 12-01-2015

Via internet een eerste selectie gemaakt, aan de hand van duidelijke informatie.

Zeer duidelijke uitleg in de winkel door het personeel. Apparaat werd door een medewerker naar de autongebracht

Assortiment
Ruim voldoende keuze uit diverse merken en types

Aanbeveling
Het gemak en de prijs-kwaliteit verhouding, zijn de grote plispunten van deze winkel.

Extra toelichting
Plasmadiscounter bieidt ruime keuze van diverse produten. Bij de aankoop van dit product zeer deskundig geholpen door medewerkers.

Franske115 12-01-2015

makkelijk leesbare site, duidelijk en vanuit je stoel bestellen

Alleen ervaring met de snelle levertijd en die was heel snel

Keus genoeg

Lizzi Adeler 12-01-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Gemakkelijk te bereiken, voldoende parkeer gelegenheid

Prettige service, ik was snel geholpen en het televisie is zelf naar mijn auto gebracht!!

Assortiment
Groot assortiment, veel kennis over de televisies

Aanbeveling
Fijn om bij jullie te winkelen

Extra toelichting
Top service, snel bediening en veel kennis.

T.v.V. 12-01-2015

Net zoals vele andere web winkels. Daarbij wel opgemerkt dat het duidelijk zichtbaar is of het artikel in voorraad is, of het de volgende dag geleverd kan worden en duidelijk te zien of het gratis leverbaar is.

Alles is gegaan zoals beloofd. Het feit dat een bedrijf benadrukt om binnen 24 uur je goederen te controleren en te melden als iets ontbreekt is een vriendelijke en zeer goede suggestie. Het laat gewoon zien dat er mensen werken en mensen maken fouten.

Genoeg in de aanbieding.

Aanbeveling
Voor 21.00u besteld en de volgende dag geleverd is een extra service die vele web winkels niet aanbieden.

Op vele artikelen gratis levering.

Kuipers25 12-01-2015

Prima bereikbaarheid.

Kundige verkopers, komen betrouwbaar over. Proberen gevoelsmatig niet het onderste uit de kan te halen maar adviseren objectief.

Assortiment
Relatief beperkt tov andere leveranciers, maar meer dan genoeg voor ons aangezien we wisten wat we wilden.

Aanbeveling
We zijn ook mede afgegaan op beoordelingen van jullie bedrijf en die bleken dus correct te zijn.

Extra toelichting
Fijne winkel, overzichtelijk, goede service, goede prijsstelling - eerlijk.

P.Sutter 12-01-2015 Via de website gekocht

6,5

internet vergelijkingen
specificaties zijn veel eenvoudiger op te zoeken dan in de fysieke winkel

kan ik nog niet beoordelen,
wacht op een afhandeling.
Zie motivatie

ruime keuze

Assortiment is scherp geprijst.

kan ik nog niet beoordelen,
wacht op een afhandeling.
Zie motivatie

Extra toelichting
Op 08-01-2015 demo led tv besteld. Deze is op 09-01-2015 geleverd zonder afstandbediening !!!! Contact met klantenservice gehad welke er een gaat bestellen. Dus tv nog niet kunnen testen

Justifier 12-01-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Prima zaak, goed en deskundig geholpen. Zeker aanrader.

Gebruiker1979 12-01-2015

Makkelijke en centrale locatie om aan te rijden en goede digitale bereikbaarheid van informatie

Vriendelijk personeel die snel en gericht advies gaven.

Assortiment
Oogde breed. ik zocht specifiek dus heb niet het hele assortiment bekeken.

j. van der mast-mermans 12-01-2015 Via de website gekocht

geen gebruiksaanwijzing erbij gekregen en voor wat bejaardere kijkers is dat lastig. Downloaden lukt echt niet!

zie boven want ik kreeg wel een mail na mijn vraag om een gebruiksaanwijzing maar die zei dat ik moest downloaden???!!!

Assortiment
onze keuze was specifiek dus geen mening over assortiment

Aanbeveling
product keurig geleverd en in goede staat

zie boven

W1961 12-01-2015

alles goed overzichtelijk

zeer goede concurrerende aanbieding

Extra toelichting
goede online winkel met snelle levertijd

Jeroenh123 12-01-2015

De webshop werkt goed en de bestelling is goed afgehandeld.

Peter te U 12-01-2015

Eindelijk eens binnen 20 minuten een tv gekocht en juist geholpen. Vantevoren mezelf georiënteerd en uiteindelijk heeft de aanbeveling van de verkoper de beslissing mogelijk gemaakt

Aanbeveling
Prima assortiment met de juiste modellen in de showroom. Niet een winkel waarbij er zoveel keus dat je het niet meer weet maar juist een assortiment die de keuze van de consument helpt

Nopbasicgym 12-01-2015

Overzichtelijke site en je plaatst makkelijk je bestelling

Goede service duidelijke uitleg over de producten door middel van een film over het product[beter als in een winkel]

Assortiment
veel en mooi te filteren naar jou keuze

Aanbeveling
overzichtelijk en hele snelle levering

Extra toelichting
Plasma-discounter is op alle fronten een zeer goede web shop waar andere een voorbeeld aan kunnen nemen ik zou het iedereen aanraden.

C_AP 12-01-2015

erg druk, waardoor wachten wat lang is

Goed geholpen bij maken van de keuze (sonos)

BOB AWICK 12-01-2015 In de winkel gekocht
naarden

Kon rustig kijken en daarna om advies vragen

Goede uitleg over formaat van tv en toebehoren

Ruime keuze uit modellen

Aanbeveling
Vriendelijke winkel en parkeerplek genoeg voor de klanten

Extra toelichting
GEWOON GOED GEHOLPEN EN VRIENDELIJK PERSONEEL......ZELFS VAN DE JONGEMAN DIE DE TV IN MIJN AUTO BRACHT

voorzitter 11-01-2015

Aanbeveling
OP zoek naar een mooi TV voor de vereniging in de opruimkelder. Ook hier een mooi aanbod.

Extra toelichting
Op vrijdag om 16.00 uur besteld en zaterdag ochtend in huis. Helemaal top want 's middags heerlijk een cricket wedstrijd zitten kijken.

henrie31 11-01-2015

prima apparatuur

Naam huizen 11-01-2015

Makkelijk parkeren

Vrij vlakke en belangstellende bediening

Assortiment
Niet op gewezen wat er nog meer mogelijk was

Alleen voor de prijs

Extra toelichting
Bediening vlak en niet belangstellend kort af en niet geïnteresseerd in de klant zo kwam dat over.

Overtrek 11-01-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Heel goed te winkelen ze laten je rustig kijken en niet opjagen super

Service heel goed kan niet beter super

Genoeg en heel veel

Aanbeveling
En hebben we zeker gedaan onze vrienden hebben al gekocht bij jullie

Extra toelichting
Nou ze verdienen het het personeel prima heel vriendelijk en hulptaal gewoon perfect maak je niet veel meer mee echt super ik zal zeggen ga zo door als het aan mij ligt krijgen jullie de winkel prijs