Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Hak0404 18-01-2015

Winkel lekker dichtbij en veel keuse.

Werdt goed geholpen.

Goed assortiment.

Aanbeveling
Een aanrader voor iedereen.

Extra toelichting
Een prettige winkel met vriendelijk personeel en ruime keuse.

arthurtelintelo 17-01-2015

Erg makkelijke website snel doorheen te surfen

Superservice 10 minuten voor sluitingstijd tv besteld, de volgende morgen om 10 uur in huis. Dat kan niet anders dan een dikke 10 zijn

Ruime keus, dit is mijn derde tv in 2 jaar tijd

Aanbeveling
Ik ben zo tevreden dat ik dot graag met iedereen wil delen

Extra toelichting
Topwinkel en super goede service. Kijk niet verder maar koop hier je tv

BerWS 17-01-2015

Volgende de bestelling in huis, zonder met 2 kleine kinderen de stad in te hoeven!

Mails en bestelproces heel duidelijk en klantvriendelijk.

Aanbeveling
Als iemand van gemak en snelle levering houdt en winkelen heel vervelend vindt, zou ik plasmadicounter.nl zeker aanbevelen

Den21 17-01-2015

overzichtelijke site makkelijk alles te vinden en te bestellen

na de bestelling direct netjes een bevestigingsmailtje van de order en het verloop van de levering..ook de volgende dag netjes een mailtje en sms-je tegen welke tijd we de tv konden verwachten..erg goede en snelle levering

Assortiment
een groot assortiment voor een zeer goede prijs

Aanbeveling
wij zijn erg blij met de goede snelle levering en vooral met de bestelde televisie..een zeer goede tv voor een goede prijs.

Extra toelichting
Wij zijn zeer tevreden met de goede en snelle levering van het product, en de tv was een zeer goede keus, aan de hand van het filmpje met uitleg over deze tv de keus hier op laten vallen en tot nu toe zeer blij met onze geweldige nieuwe aankoop.

iwan christiaans 17-01-2015 In de winkel gekocht
naarden

lekker dichtbij

ze hebben er veel verstand van,goede uitleg.

genoeg keus

waarom niet?

zie boven

Ivantrog 17-01-2015

Bestellen en volgende dag thuis!!

Super telefonisch goed bereikbaar en service is echt top!!

Assortiment
Genoeg tv's in elke maat en genoeg keus voor iedereen..

Top services!

John F.47 17-01-2015

Er zit geen nederlandse handleiding bij!

Keurig geholpen.

Grote keuze.

Goede voorlichting

Extra toelichting
Het is jammer dat de verkoper er niet bij heeft vermeld dat er geen nederlandse handleiding bij zit. Navraag leerde dat men vanuit Coronel bij een link zou toesturen om zelf de dingen die ik wilde doen te downloaden. Wel een beetje omslagtig.

nemofan 17-01-2015 Via de website gekocht

Veel stappen bij het afronding proces van het betalen

Handige sms'jes van te voren wat betreft levering - helaas waren het er 4!

Emmieshebatijger 17-01-2015 Via de website gekocht

Ik snap niet dat zo bedrijf moeilijk doet om je geld terug te storten

Aanbeveling
Betaalt via ideal 1199€ lcd geannuleerd kreeg bericht geld is dinsdag over gemaakt zaterdag nog steeds geen geld op mijn rekening dus ze houden zich niet aan hun woord dus ik moet maar wachten op mijn geld klopt van geen kanten

Komt afspraken niet naar

Create2Fit Naarden 22-01-2015

Beste 'Emmieshebatijger',

Dit is zeker niet goed, u heeft inderdaad langer moeten wachten dan nodig is. Mijn excuses dat het uiteindelijk anderhalve week heeft geduurd voordat uw aankoopbedrag geretourneerd is. Dit is zeker niet gebruikelijk, normaliter lossen we dat binnen enkele dagen op. Binnen onze organisatie is dit ook gelijk besproken om het in de toekomst te voorkomen.

Wouter
Klantenservice Plasma-Discounter.nl
Create2FiT

Bankje 17-01-2015

Makkelijk parkeren en alle producten staan opgesteld in de winkel.

Super!

Extra toelichting
Fijne winkel met goed personeel.

Coen F 17-01-2015

Via tweakers bij deze winkel terecht gekomen. Ben direct doorgelinked naar het product. Bij latere terugkeer was het product ook weer eenvoudig terug te vinden. Bestellen is daaropvolgend kinderspel.

Drie keer gebeld met de servicedesk en uitstekend geholpen. De eerste medewerker had niet zo veel verstand van het product maar de medewerker erna des te meer. Erg goede en zeer persoonlijke telefonische service. Zeldzaam.

Assortiment
Was puur gericht op een of twee producten dus geen mening hierover.

Aanbeveling
Ideale service, erg klantgericht, supersnelle levering. Echter betaalnummer om contact te krijgen en e-mail gaat niet erg snel. Daarom een puike 9!!

Extra toelichting
Erg aangename ervaring met deze webwinkel welke in een onpersoonlijke internetomgeving toch een persoonlijke stempel kan drukken met geringe moeite. Top!

Dagmarie33 16-01-2015

Erg duidelijk

Netjes snel

Assortiment
Ze hadden in ieder geval wat ik nodig had

Aanbeveling
Snelle duidelijke service en mogelijkheid om met creditcard te betalen

Georgehomminga 16-01-2015 Via de website gekocht

Snel besteld en super snel bezorgd

Extra toelichting
Hele snelle levering, alles compleet! Top en bedankt

Jorenn 16-01-2015

zeer makkelijk en overzichtelijk, je kan alles goed vinden.

je kreeg snel bericht over de bestelling.
Savonds besteld, volgende dag had ik mijn bestelling al in huis. Nadeel (ligt aan de post bezorger) kon niet de tijd zien waneer ze eventueel zouden komen. Wel dat deze onderweg was.

Assortiment
Ruime keuze aan spullen, ook goede kwaliteit en zeer scherp geprijsd met de concurrenten.

Aanbeveling
Goed geprijs, snelle levering.

Extra toelichting
goed geprijsd, snelle levering. Word netjes op de hoogte gehouden over de bestelling.

rob en thomas 16-01-2015

ben door iemand geattendeerd op jullie website. makkelijk te zoeken naar het juiste product en in vergelijking ander aanbieders de aantrekkelijkste prijs aanbiedingen. Vervolgens in jullie winkel naar de tv gaan kijken.

Snel geholpen door iemand die er ook nog verstand van had. Heb een goedkoop model maar verkoper bleef niet doorzeuren over duurdere modellen. Betaald en binnen 5 min stond de nieuwe tv in de auto.

Assortiment
Groot assortiment, en geeneens alles uitgestald.

Aanbeveling
Goede service voor de beste prijs.

Extra toelichting
echt een goede winkel met duidelijke site voor het eerste vergelijk.

Daniella Lagrand 16-01-2015

1 klik op de knop (in t winkelwagentje) je gegevens invullen, betalen en klaar.. je tv is onderweg

De ene dag besteld en de volgende dag of zelfs ochtend al in huis.

Assortiment
De tv was uit voorraad :( ik had aangeklikt dat ik bericht wilde ontvangen in deze weer in voorraad kwam. Ik kreeg een aantal dagen later een mail en kon gelijk uit voorraad bestellen

Aanbeveling
Mooie tv's voor nog mooiere prijzen!! Helaas was ik de super weekend aanbieding van dit product misgelopen, maar de normale korting op dit product was ook al een fikse korting!! Heb deze aanbiedingen niet op andere websites kunnen vinden

Extra toelichting
Zoals in de bovenstaande vakjes al beschreven, makkelijk bestellen, bestellen uit voorraad, snel in huis en super goede prijzen !

Frankinge 16-01-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Eerst op website gekeken wat het aanbod is en of het op voorraad is en dan naar de winkel gegaan.

Prima geholpen en na het betalen kwam de tv uit het magazijn nog voordat de wachtkoffie klaar was.

Aanbeveling
Fijne mooie winkel met prettig personeel en je kunt vooraf op de website kijken of dat wat je zoekt aanwezig is.

Zeki Fidanci 16-01-2015

Zeer duidelijke website.. Makkelijk en snel te vinden wat je zoekt..Top!

Snelle en duidelijk beschrijving van processen.. Je wordt netjes per mail op de hoogte gehouden over de verzending van je bestelling. En het allermooiste, vandaag besteld is morgen in huis!

Zeer uitgebreid... Top!

Aanbeveling
Zou zeker een mensen in mijn omgeving aanraden die een tv willen kopen om op deze site te kijken.

Extra toelichting
Zeer duidelijke website met veel aanbod aan producten. Service is ook top, vandaag gekocht morgen in huis... Netjes krijg je mails overal van. Ben zeer te spreken.

margrietje1965 16-01-2015

Duidelijke site

Doen waar je om vraagt

Voldoende keuze

Goede online shop

Extra toelichting
Voldoende keuze, snelle levering, betrouwbaar, echte aanrader

Freek den Jong 15-01-2015

Prima om even in de winkel enkele TV's te vergelijken.

Vlot geholpen, goede antwoorden op mijn vragen. Geen dwingende verkoper.

Assortiment
Veel keuze, voor iedereen wát.

Aanbeveling
Als je al enig idee hebt wat je wil un je hier je koop afronden.

Extra toelichting
Prima shop, goed geholpen, geen nare nasmaak dus zou het zéker iemand aanraden om eens te gaan kijken. Toestel is ook echt een heel mooi apparaat.

EelcoMol64 15-01-2015

Flexson gezocht via Google, Plasma-Discounter snel in beeld en heel makkelijk besteld

levering was even spannend. bij aankoop stond voor 9 uur besteld volgende dag in huis maar de bevestiging na bestelling gaf aan dat de transporteur er 1 of 2 dagen over zou doen.

Assortiment
139 was niet de goedkoopste op internet maar voor mij wel de meest betrouwbare aanbieder.

gewoon goed.

Tim00001 15-01-2015

Het was eenvoudig om mijn aankoop te bestellen en af te halen. Betaling ging eenvoudig met mijn creditkaart.

Ik ben keurig gebeld dat ik mijn bestelling kon afhalen.

Assortiment
Mijn keuze was op voorraad en kon ik direct ophalen.

Erg tevreden.

Siebe Visser 15-01-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Alles zeer gemakkelijlk liggging winkel met prima parkeermogelijkheden.

nette bediening duidelijke uitleg.

Assortiment
Online eerst bekeken.prima prijs.

Gemak,service en assortiment.

marcel boon 15-01-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke website

levering volgens de afspraken.

Assortiment
ruim assortiment met mooie aanbiedingen. waarvan ik dus gebruik heb kunnen maken.

Aanbeveling
heb jullie al eerder aanbevolen omdat jullie veel goedkoper zijn dan andere winkels en online winkels.

Extra toelichting
goede overzichtelijke website met mooie aanbiedingen in de koopjeskelder. en veel goedkoper dan andere winkels en webwinkels.

Peter Spanjer 15-01-2015 Via de website gekocht

Produkten zijn gemakkelijk te vinden

Snelle levering

Assortiment
Uitgebreid .Heb nog niet alles kunnen bekijken

Aanbeveling
Het is allemaal duidelijk voor een goede prijs

Dick-44 15-01-2015

24 uur per dag mogelijk om een bestelling te plaatsen.

Na 18:00 uur besteld, volgende middag bezorgd.

Ruim keuze mogelijkheid.

Aanbeveling
Door het ruime assortiment en mogelijkheid om de goed bereikbare (geen parkeer kosten) winkel te bezoeken.

Extra toelichting
Kortom de juiste keus bij de juiste site geplaatst

familie Versmissen 15-01-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke site, lekker vanuit je luie stoel bestellen en het wordt thuis bezorgd

perfect: zondagavond besteld, dinsdag in huis!!!

Aanbeveling
jazeker, in hoofdzaak vanwege de snelle service en ook de prijs was concurerend

Extra toelichting
n.v.t. bij assortiment omdat wij gericht op 1 artikel gekeken hebben en daarom niet weten wat het gehele assortiment omvat

ronald sloos 15-01-2015 In de winkel gekocht
naarden

Duidelijke website

goed geholpen aan de balie en telefoon.

ruime keus

Aanbeveling
direct goede spullen voor betaalbare prijs en een goed service!!

Eerbeek 1980 15-01-2015

Heel makkelijk en overzichtelijk bekijken en bestellen.

Extra toelichting
Gewoon goed.alles volgens afspraak.en daar hou ik van.

Coen en Marjan Wildenburg 15-01-2015 Via de website gekocht

Lekker makkelijk vanuit je huis. Duidelijke site. Inklikken wat je zoekt en zo klik je verder en vindt je het juiste artikel.

Gewoon goed. Ook wat de afhandelingen betreft. Heel correct en netjes. Bij bestelling online wordt je keurig op de hoogte gehouden hoe de bezorging verloopt en je het kan verwachten. Netjes dus.

Assortiment
Ruime keuze. Je hoeft niet te zoeken want de shops zijn mooi op item.
Mooie prijzen.
Netjes geholpen met tv in auto te plaatsen door vriendelijk personeel. Toppie.

Bovenstaande zegt genoeg.

Extra toelichting
Hebben eerst plasma tv gekocht in de winkel en later de beugels besteld via internet. Bij tv was HDMI contact defect en is snel en probleemloos verholpen door zeer correcte monteur. We zijn heel tevreden over de service en aanbiedingen van jullie bedrijf.

Alexio76 15-01-2015

Lekker vanuit je luie stoel een tv uitzoeken. Een uitgebreid informatiefilmpje zorgde er voor dat ik een juiste keuze kon maken. De tv werd de volgende dag al geleverd!

Vriendelijke dame aan de telefoon gehad toen ik nog enkele vragen over mijn bestelling had

Zeer uitgebreide keuze

Zie hier boven

Dylan Reniers 15-01-2015 Via de website gekocht

De webshop werkte niet helemaal, dus er is handmatig een bestelling voor mij aangemaakt.

Ik heb meer dan een week moeten wachten voordat mijn bestelling werd verzonden. Uiteindelijk heeft iemand van de klantenservice zelf ervoor gezorgd dat mijn toestel verstuurd is geraakt. Deze persoon heeft mij goed geholpen, alleen had de verzenddienst wel wat beter gemogen.

Assortiment
Ruime keuze bij het zoeken naar een nieuw TV toestel voor aantrekkelijke prijzen.

Aanbeveling
Afgezien van de problemen bij de verzending ben ik toch tevreden en zou ik dit aanraden bij anderen.

Extra toelichting
De klantenservice heeft mij goed bijgestaan in de opvolging van mijn product. Na vele problemen met de verzending heeft iemand van de klantenservice zelf mijn product verstuurd en ik had het de dag erna al! Ook heel leuk is dat er een compensatie komt voor het lange wachten. Klantenservice is duidelijk belangrijk voor jullie, dus doe zo voort!

010Harry 15-01-2015

De website is overzichtelijk en eenvoudig. Alleen de prijs van een demo model was hoger dan een reguliere. Na een mail was dit zelfs op zondag binnen enkele minuten opgehelderd.

Snelle levering en zeer snelle reactie op vragen.

Assortiment
Veel keuze in merken, afmetingen en prijzen.

Aanbeveling
De producten zijn ook elders verkrijgbaar, maar de goede service van Plasma-Discounter.nl is niet standaard in deze markt. Bovendien hadden wij onze TV tegen de scherpste prijs in de markt!

Extra toelichting
Snelle en goede service en ook nog eens de scherpste prijs in de markt. Dit is 5 jaar na onze eerste aankoop niet veranderd. Volgende aankoop zal dus weer bij plasma-discounter.nl zijn.

Joke van Eijk 15-01-2015

Binnen een dag in huis geweldih

Even gebeld omdat er geen geluid uit kwam ik werd heel netjes behandeld compliment

Assortiment
Lg is een goed merk ondanks dat ik wat moeilijk heden ondervindt

Aanbeveling
Betrouwbaar wordt goed op de hoogte gehouden en snel in huis ook het contact is goed voel mij als een klant en niet als een nummer volgende bestelling doe ik zeker weer bij jullie bedankt

Extra toelichting
Zeer goed zie bovenstaande info

J. Geurtjens 15-01-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk, goede zoekfunctie, heldere info.

Heldere procedure omtrent afhandelen van klachten. Goede Track&Trace.

Assortiment
Gezochte model was aanwezig. Dus goed!

Extra toelichting
Hoe moeilijk wil je het jezelf maken? Tegenwoordig ga je voor de aanschaf van vele produkten niet meer naar de winkel om te sjouwen. Alle info staat op internet, specificaties, prijzen, etc. Typ model in en je hebt het. Je betaalt en dat is het!

C. van Leijenhorst 15-01-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Het vergelijken van de verschillende producten is ontzettend fijn, helaas werkt dit niet altijd.

In de winkel vond ik de klantenservice goed, ik werd snel geholpen en kreeg goed advies.

Assortiment
Zowel online als in de winkel is er een uitgebreid assortiment.

Aanbeveling
De prijs kwaliteitsverhouding vind ik optimaal dus ik zou het zeker aanbevelen aan mijn vrienden/kennissen.

Extra toelichting
Als je alle factoren bij elkaar optelt dan vind ik dit zeker een goede winkel! En ik mijn volgende aankoop zal hoogstwaarschijnlijk ook bij deze winkel zijn!

Moolenaar73 15-01-2015

Thuis lekker online de televisie uitgezocht en meteen even gebeld of ie op voorraad was. Wilde niet wachten op de verzending dus ben de auto in gestapt. Binnen een kwartier was ik al weer weg. Ging vlekkeloos.

Netjes geholpen. Mensen werken lekker door en weten van wanten.

Assortiment
Groot. Veel televisies ook te bekijken. Die van mij toevallig net niet maar maakte me niet uit.

Aanbeveling
Beste prijs en werkelijk zeer netjes. Straalt vertrouwen uit en dat wilde ik eigenlijk ook. Online winkels heb ik vaak nog wel wat moeite mee, als het niet een van de groteren is...

yklompenhouwer 15-01-2015 In de winkel gekocht

rafael16 14-01-2015

website is duidelijk

goed berijkbaar

voldoende aanbod

Extra toelichting
erg tevreden niets om aan te merken

Isa74 14-01-2015

Vanuit je luie stoel erg makkelijk en als je vragen hebt kun je de klantenservice bellen

Assortiment
Onze aankoop was €22,-goedkoper dan bij de concurrent.

Marc1981 14-01-2015

5,2

Ik heb afgelopen zondag een lg tv gekocht. Door verkoper is verteld dat hij goed op mijn yahama reciever past. Alleen lukt het mij niet om goed te krijgen. Zondag gebeld toen was winkel al dicht dus zou maandag terug gebeld worden. Maandag einde van de ochtend gebeld. Maar kon winkel niet bereiken dus zou later terug gebeld worden maandag rond 1630 uur gebeld en zou tergug gebeld worden. Maar tot op heden nog niet terug gebeld. dus tot nu toe vindt ik service zeer slecht.

Wytze007 14-01-2015

Het was gemakkelijk om een order te plaatsen

Updates per mail waren goed

Assortiment
Ruime keuze al had ik mijn aankoop al bedacht

Goedkoop en snel

Extra toelichting
Prima bestelling. Het juiste geleverd voor een goede prijs en snel

T Dercksen 14-01-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Het is dat ik in de buurt van de winkel woon, maar je kan natuurlijk vanuit je luie stoel de bestelling maken.

Omdat je even moet wachten tot dat de tv uit het magazijn gehaald moet worden, kreeg ik een bakkie koffie van de koffiediscounter aangeboden.

Assortiment
Was niet te veel en zeker niet te weinig.

Aanbeveling
iedereen die een tv wilt gaan aanschaffen, moet gewoon ook even bij de plasma discounter gekeken hebben.

Extra toelichting
Al met al een fijne winkel.

geneva 14-01-2015 Via de website gekocht

Ze zijn gewoon top mer alles

Ook helemaal top

Ook top

Aanbeveling
in alles een aanrader ik ben helemaal blij dus ik raad het iedereen aan

Extra toelichting
Ik vind alles top aab jullie je word goed op de hoogte gehouden met alles goede servers

Bertus Westerhuis 14-01-2015 In de winkel gekocht
Naarden

winkel is goed toegankelijk, mijn vrouw zit in een rolstoel, ruime looppaden, goed te doen met de rolstoel langs de artikelen. Advies toilet aanpassen voor rolstoelclienten (het ging net aan)

prima geholpen, voldoende info gehoord, onze vragen goed beantwoord. Aangeboden koffie zeer op prijs gesteld (we komen uit Rijswijk)

Assortiment
mooi assortiment, zou willen dat er meer te zien zou zijn, snap dat ruimte altijd beperkt is. Had 'onze' gekochte tv graag live gezien. kregen wel goed 'beeld' van de aanwezige toestellen.

Aanbeveling
zonder twijfel, dik verdiend. had voorheen, paar jaar terug al regelmatig gekeken naar jullie zaak. heb inmiddels meerdere mensen over Plasma discounter verteld.

Extra toelichting
ook over de nazorg dik tevreden, CI+ en Cam module was niet in de bezorgauto meegekomen, na 1 belletje nagezonden en ontvangen. dus ook compliment voor jullie klantenservice

Moon van Esch 14-01-2015

Ik heb via de site bekeken wat ik wilde en ben in de showroom gaan kijken. Was erg overzichtelijke en mooie showroom. Meteen besteld en mee kunnen nemen!

De medewerker was erg behulpzaam en diende ons van goed advies. En zeer klantvriendelijk.

Assortiment
Uitgebreid assortiment. Je kunt een goede keuze maken..

Aanbeveling
Via de website goed overzichtelijk en de showroom is prima te bereiken. Zeker voor nog extra persoonlijk advies een aanrader.

Prima, en snelle afhandeling

henk1112 14-01-2015

snel helder eenvoudige begeleiding bij bestelling

snelle reactie na de bestelling en duidelijke informatie

breed assortiment

Aanbeveling
ook goede prijs kwaliteit verhouding

f.trees 14-01-2015 Via de website gekocht

In principe werkt het prima,maar bij een eerste poging lukte het niet in de winkelwagen te komen.

Aanbeveling
Koop en verzending is goed verlopen

Lars1999 14-01-2015

Alles staat mooi gerordend en de site ziet er mooi uit

Heel goed alles ziet er mooi uit

Assortiment
In alle klasse is een groot assortiment

Aanbeveling
Super site en super prijzen

Nathan A. 14-01-2015 Via de website gekocht

Korte en duidelijke bestelproces.

Snelle reactie via de email

goede ervaring

Extra toelichting
Een makkelijke en duidelijke site, dik in orde dus!