Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Twister 30 22-01-2015

Extra toelichting
Mijn beoordeling gaat over de winkel Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en weten waar ze het over hebben een 10 dus. Het assortiment is uitgebreid, en op de site is er natuurlijk meer te zien,maar jullie hebben bijna alles op voorraad, dus zeker een 9 De service is perfect, alles keurig voor elkaar 9

Joop van Leeuwen Apeldoorn 22-01-2015

vanuit thuis gemakkelijk bestellen

heb ik nog geen ervaring mee , maar in het bestel proces werd ik netjes op de hoogte gehouden over de levering

voor elk wat wils

zeker aan te bevelen

Extra toelichting
Twee weken geleden hebben wij ,mijn zoon en ik, ieders dezelfde Samsung led tv gekocht bij Plasma-discounter. Ter orientatie zijn we eerst bij een grote mediagigant geweest om het produkt te bekijken. Toen we zagen dat hier de prijs enkele honderden euro's hoger lag was de keus van ons al snel op Plasma-discounter gevallen en hebben ze dezelfde dag besteld . Wetende dat het hier allemaal goed zat met de levering en service

vonny66 22-01-2015

Was erg druk op zaterdag, erg leuk voor de zaak minder leuk voor de klant.

vriendelijk, deskundig geholpen!

Assortiment
weinig keuze in assortiment van tablets,maar goede keuze kunnen maken voor een goede prijs!

Aanbeveling
van te voren on-line assortiment kunnen bekijken en dus aanbevelen.

vanderwiel123 22-01-2015

Voor een Philips televisie een meurbeugel besteld. Lastig selectiesysteem vanwege de vele type aanduidingen. Het lijkt mij makkelijker om dit op merk en inches/maten te programmeren.

Klasse, zoals altijd !

Goed en uitgebreid.

Aanbeveling
Grote mate, zoals ik dat altijd doe.

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over de diensten van Create2Fit ! Ga zo door boys !

Niekamsterdam 22-01-2015 In de winkel gekocht
Bussum

Plasma discounter heeft het ons zo moeilijk mogelijk proberen te maken.

Slechte service en klant onvriendelijk. Elke keer als wij bellen proberen ze het ons zo moeilijk mogelijk te maken en staan wij meerdere minuten in de wachtrij a 0.80cent per minuut

Assortiment
Het assortiment is prima en divers. Jammer genoeg is de kwaliteit die zei leveren niet perfect. Zoals eerder vermeld hebben wij een televisie gekocht van meer dan 1000 euro en word er niks voor ons gedaan.

Aanbeveling
niet, hele slechte service en lage kwaliteit producten. Als ik iemand iets zou aan bevelen dan is dat geen plasma discounter!

Extra toelichting
Wij hebben een jaar geleden een plasma tv gekocht bij plasma discounter. Deze tv is in dit jaar al 2 keer kapot gegaan, en plasma discounter heeft hier geen tegemoetkoming voor gegeven. Nu hebben wij dit scherm al 2 keer moeten laten maken en hebben we al 2 dagen lang met de klanten service van samsung aan de lijn gezeten. Al met al zou plasma discounter nooit iets voor de klant willen doen en schuiven zij het probleem steeds maar weer door naar samsung. Spaar jezelf de moeite, zoals ze zeggen: "Goedkoop is Duurkoop"

BertvanW 22-01-2015

Duidelijk assortiment en vergelijking. Prijs redelijk actueel,

Snelle mail met bestelling en levertijd.

Assortiment
Ruime keuze vaak meer dan vergelijkbare sites.

Hoge mate.

Extra toelichting
Mijn bestellingen zijn steeds netjes op de aangegeven dag en met een fijne vervoerder afgeleverd. Prima track en trace van Post

Boekenbon 22-01-2015

Ideaal, op de site gereserveerd en in de winkel opgehaald.

Zeer goed al hadden we eigenlijk al een exemplaar uitgezocht, ging de verkoper toch nog even mee kijken naar andere opties.

Assortiment
Veel keuze in diverse prijsklassen.

Zie opmerkingen hierboven.

elrenso 21-01-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
goed uitleg via de videos. Groot assortiment en snelle levertijd. Ga zo door

Klazina van de Werken 21-01-2015 Via de website gekocht

Via de mail weekendknaller besteld. makkelijker kan toch niet. Gewoon vanuit bed besteld.

Netjes bezorgd door post.nl verpakking onbeschadigd. En super snel. Zondagavond besteld. Dinsdag in huis. Supersnel toch !!!

Aanbeveling
Heb ik al meerdere malen gedaan want we bestellen regelmatig iets bij jullie.

Extra toelichting
Gewoonweg top. Snel netjes en veel keus. Zeker op koffie en koffiemachines negers zoveel keus als bij jullie. Ga zo door dan blijf ik zeker regelmatig kopen.

EWIEG 21-01-2015 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen door duidelijke gebruikersvriendelijke site.

Snelle levering en goed verpakt

Uitgebreid assortiement

Aanbeveling
Zeer zeker aan te bevelen vanwege goede ervaring

Extra toelichting
Site met groot assortiment en duidelijke omschrijvingen. Uit voorraad leverbaar, dus snel in huis. En last bit not. Least: zeer goed prijs kwaliteit verhouding. Volgens mij de goedkoopste.

Astrid Grootscholte 21-01-2015 Via de website gekocht

Snel en duidelijk

Goede informatie over het verloop van de bestelling

Assortiment
Ruime keuze uit mooie producten

Aanbeveling
Zou niet weten waarom ik iemand het niet zou aanraden

Extra toelichting
Snel, goed, goedkoop en groot assortiment

Fiona van toorn 21-01-2015 Via de website gekocht

super duidelijke site en uitgebreide info ! TOP

Vandaag besteld en met de grootst mogelijke zorg zo snel mogelijk thuisbezorgd.

Assortiment
voor ieder wat wils van goedkoop tot duur.

Aanbeveling
Na al eerder een tv bij jullie te hebben gekocht nu mijn schoonmoeder een tv kado gedaan met alle kinderen en deze overtuigd van jullie goede service

Ger jonker 21-01-2015

Ik ben een weduwe en het was voor mij geen probleem om de soundbar te plaatsen en te activeren

Inderdaad voor 9 uur besteld de volgende dag in huis

Assortiment
Groot assortiment van alle bekende merken

Aanbeveling
Zou deze shop zeker aanbevelen is een heel stuk goedkoper scheelde op mijn samsung Curved soundbar. 150 euro.
Bij mediamarkt 699 euro
Bij plasmadicounter 549 euro

Extra toelichting
Ben blij verrast ivm met assortiment en prijsverhouding van de bekende merken. Snelle levering.

Sjaak de Draak 21-01-2015

Uitgebreide omschrijving op duidelijke en overzichtelijke site.

Ik had fout besteld. Snel en netjes oplost.

Assortiment
Compleet, maar niet overcompleet.

Aanbeveling
Snel leveren, snel en correct reageren op email.

Extra toelichting
Net als Tom Coronel zelf, snel en netjes.

Tevreden Herman 21-01-2015

Heldere website; bestellen is een fluitje van een cent.

Kan de service niet beoordelen want persoonlijk contact of een klachtenafhandeling was niet aan de orde. Beter kan dus eigenlijk niet!

Assortiment
Ruim assortiment en dus volop keuze. In showroom maar heel beperkt del van assortiment zichtbaar; vooraf via website orienteren is dus wel handig.

Aanbeveling
Als je weet wat je wilt hebben is deze winkel een prima mogelijkheid om een bestelling te plaatsen en morgen in huis te hebben.

Extra toelichting
Mijn eerste ervaring met Plasma Discounter.nl. Snelle levering en prima apparaat. Voor herhaling vatbaar.

Bram Standhart 21-01-2015 Via de website gekocht

Duidelijk verhaal over te kopen tv, alle aspecten worden genoemd en besproken.

Levering conform afspraak. Dus op tijd geleverd.

Assortiment
Uitgebreid. Heb tot nu altijd kunnen vinden wat ik zocht.

Aanbeveling
Op grond van vorenstaande punten is alles goed verzorgd en geregeld.

Extra toelichting
Veel aanbod op website, met keuze uit meerdere prijsklassen. Info over aanbod is zonder meer goed en volledig om keuze te kunnen maken. Levering zoals beloofd.

nicolinho 21-01-2015 Via de website gekocht

snel

veel keus

snel goed

P. Schuitemaker 21-01-2015 Via de website gekocht

Het product was zo gevonden, besteld en betaald

Toen ik over een tweede deel van mijn bestelling belde, had ik snel kontakt en was mijn vraag naar tevredenheid
behandeld

Assortiment
Ik heb het assortiment niet bekeken ik zocht naar een bepaalde tv en die had ik snel gevonden, maar ik geloof dat jullie assortiment gerust wel toereikend zal zijn.

Aanbeveling
Ik heb geen negatieve ervaringen opgedaan en dat gun ik mijn vrienden / familie ook

Extra toelichting
Ik ben heel tevreden geweest over gemak vinden, bestellen, betalen, ontvangen en het gemak van het installeren.

Xander1972 21-01-2015

5,8

Twee led tv's en toebehoren besteld. Drie keer contact op moeten nemen voordat alles geleverd was. Elke keer verkeerde communicatie, bestelling kwijt etc.
Komt zeer slordig over.

Aanbeveling
Reden zie bij 'Service' hierdoor is de kans klein dat ik de winkel zal aanbevelen bij iemand anders.

Lex2015 21-01-2015

De omschrijving van het product kan beter. Tevens was het onduidelijk welke accessoires er allemaal bij zaten. Verder was alles prima.

De doos en de verpakkingsmaterialen van de tv bleken na bezorging flink beschadigd (alsof de vork van een vorkheftruck er doorheen was gegaan). De tv zelf bleek na installatie gelukkig onbeschadigd.
Personeel in de winkel was super vriendelijk en had duidelijk verstand van zaken.

Assortiment
Diversiteit aan producten voor een goede prijs, zeer concurrerend met de overige markt.

Aanbeveling
Mooie producten tegen een goede prijs. Vriendelijk personeel en goede service.

DannyP69 21-01-2015

Heldere vriendelijke mensen, geen eikels zoals bij de Media Markt die totaal geen belang hebben, feeling en know how! Verstand van zaken en inhoudelijk goed onderbouwd zijn, zulke mensen vind je bij Plasma Discounter en niet bij de MM!

Assortiment
Duidelijk assortiment en keuze prijs verhouding voor ieder wat wils. mooie winkel overzichtelijk, netjes en schoon. Geeft een huiselijke sfeer.

Iedereen die ik ken!

FrancD 21-01-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Overzichtelijke site en centraal gelegen winkel.

Medewerkers hebben verstand van de producten die ze verkopen en nemen de tijd.

Assortiment
Meest gangbare modellen zijn leverbaar.

Aanbeveling
scherpe prijzen en goede service!

Extra toelichting
De winkel van Coronel levert scherpe prijzen en goede service!

Ien-71 20-01-2015

Was op zoek naar een nieuwe tv
en kwam bij Plasma-discounter terecht de prijs was prima dus ik dacht bestellen S'avonds besteld en de volgende dag om 2 uur in huis

Tot nog toe geen klagen maar wat valt er te klagen
Dik in orde

Assortiment
Ziet er goed uit ik heb veel kunnen vergelijken Royale keuze

Aanbeveling
Zoals ik hierboven zei supersnel en netjes

Extra toelichting
Als ik nog eens wat nodig heb zal ik zeker niet twijfelen om opnieuw een produkt bij Plasma-discounter te bestellen Klasse

DJ_ 20-01-2015

De tel helpdesk nam meteen op.

Assortiment
Zelfs cameras voor tv s zijn er te koop

Johann Otters 20-01-2015

M. Duffels 20-01-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Het gemak van de plasma-discounter is dat je eerst uitgebreid op internet kan kijken. De info filmpjes zijn ook erg nuttig als je naar de winkel gaat is de keuze door de info van internet al verkleind.

Goede service, wij hadden een demo tv. gekocht achteraf bleek het toestel niet goed te zijn was even minder aagezien dit niet aan ons was medegedeeld. Maar niet getreurd de tv terug gebracht de volgende dag en een nieuwe andere gekozen.

Assortiment
Voldoende de gangbare merken die hebben jullie in de winkel.

Aanbeveling
Zeker vergeleken met andere winkels kun je hier rustig je gang gaan en door de indeling blijft het ook nog overzichtelijk.

Extra toelichting
Ben blij met het toestel goede voorlichting op internet en in de winkel relaxte sfeer je kunt rustig in de rondte kijken en de prijs kwaliteit verhoudingen zijn zeer aantrekkelijk.

peter de janssen 20-01-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
een overzichtelijke site . handige uitgelegd door filmpjes snelle afhandeling als je iets besteld en snelle levering

dbronk 20-01-2015 Via de website gekocht

Zoals een webshop hoort te zijn, snel en overzichtelijk.

Geen persoonlijke ervaring met de service, maar de leverdatum was volgens afspraak.

Aanbeveling
Heb het product nog niet uitgepakt maar de bezorging is gratis en gaat via postnl extra@home. Je word via sms op de hoogte gehouden hoelaat je de bezorging kan verwachten en krijgt van te voren een sms. Heb de shop inmiddels al aangeraden bij een collega. De TV is voor mijn nieuwe huis en zal hem pas over een paar dagen kunnen testen, 1199 euro voor een 55" UltraHD is niet duur. Tot dusver tevreden.

RJP78 19-01-2015

Zo besteld en binnen 2 dagen in huis.

Perfect!

Assortiment
Veel keus in de producten.

Zeer tevreden!

tammerat 19-01-2015

Via pricewatch doorgelinkt en binnen enkele seconden de bestelling gereserveerd om af te halen

Winkel heeft afhaalpunt in Naarden. Daar was het op zaterdagmiddag best druk, maar werd snel te woord gestaan. Bestelling moest toen apart uit het magazijn komen. Daar heb ik wel een kwartier op moeten wachten. Werd toen echter weer verrast door het feit dat men de bestelling voor mij naar de auto bracht, die door wegwerkzaamheden best ver stond.

Degelijke webwinkel met afhaalmogelijkheid

Extra toelichting
Precies wat je van een webwinkel met afhaalmogelijkheid mag verwachten. Gemakkelijk is dat je het product gewoon kunt reserveren, dus niet eerst afrekenen, tot een door jou ingestelde datum. Men belooft te bellen als het niet aanwezig is. Wachttijd op zaterdag was er wel, maar niet ernstig.

S1974 19-01-2015

Met de zoekfilter snel het gewenste product gevonden.

Aflever dag is zelf te kiezen. Met goede informatie over tijdstip van aflevering op de dag zelf. Dit is super!!

Assortiment
Een heel groot assortiment waardoor ieder kan vinden wat hij/zij zoekt.

Aanbeveling
Ruime keuze,goede prijsstelling, afleveren op het moment wat het beste uitkomt raad ik ieder aan.

Martinus van Riel 19-01-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Niet voor de aankoopprijs terug te verdienen, maar om Uw organisatie en wel de serviceafdeling, een pluim te geven. Heb nl. de producten retour gestuurd. Order: LCD 368693. Niet omdat ze niet goed waren maar omdat mijn TV niet geschikt was. De afwikkeling te weten het terugstorten van de door mij betaalde bedrag is keurig op tijd gebeurd. Ik heb met andere leveranciers wel andere, minder gunstige ervaringen. Nogmaals Hulde !!!!

Luna 14 19-01-2015

persoonlijk vond ik het makkelijk om het product dat ik zocht te vinden op de site.

We werden perfect en netjes door de medewerker geholpen,hij nam de tijd en legde goed uit hoe de home cinema set werkte.

Assortiment
het assortiment ziet er goed en verzorgd uit.
men kan alles goed bekijken.
en de prijs was goed.

Aanbeveling
je wordt correct geholpen.
het is niet zo groot dus blijft het overzichtelijk.

Extra toelichting
We werden netjes geholpen!!

Jay180 19-01-2015

Bestel procedure is gemakkelijk en snel

Keurig afgeleverd op werkadres

Mooiste aanbieding Ultra HD. WOW wat een scherp beeld

Extra toelichting
Goede aanbiedingen, duidelijke extra beschrijvingen via youtube filmpjes. Goede accessoires welke worden aanbevolen

Jochem1976 19-01-2015

Het is een duidelijk overzichtelijke website waar je makkelijk kunt vinden wat je zoekt.

Na 19:00 uur besteld en inderdaad werd het product de volgende dag geleverd.

Assortiment
Genoeg keuze voor een scherpe prijs.

Aanbeveling
Ik ga de volgende keer zeker weer hier kijken en ik kan deze site zeker aanbevelen.

Extra toelichting
Op de site kun je makkelijk zoeken, sorteren en vergelijken. Samen met de snelle levertijd zorgt dit ervoor dat ik heel tevreden ben en de volgende keer zeker weer hier ga kijken.

Shweta Debipersad 19-01-2015 Via de website gekocht

Levertijd is super goed geregeld! Complimenten

Website erg duidelijk, voor vragen kun je terecht bij jullie.

Assortiment
Mooie kwaliteit, wat zojuist beschreven staat oo de webiste komt overeen met het product. Ben meer dan tevreden met mijn aankoop!

Aanbeveling
Ben via een vriend terecht gekomen bij jullie, echt terecht, zal dit ook al mijn vrienden aanraden met mooie aanbiedingen, snelle levertijd, en de kwaliteit die jullie al uit stralen op de website!

Stan Verlijsdonk 19-01-2015 Via de website gekocht

De site is overzichtelijk en lekker makkelijk door te kijken. De juiste informatie word eerst in een overzicht gegeven en daarna uitgebreid uitgelicht zodat je volledige informatie verstrekt krijgt.

Levertijd is prima! Zoals op de site staat vermeld, voor 21 uur besteld volgende dag in huis. Dat is natuurlijk ideaal. Als je een nieuwe tv hebt besteld is er toch niks relaxer dan de volgende avond al voor je nieuwe beeldbuis zitten! Een heel klein, minuscuul aandachtspuntje: er zat geen handleiding bij de tv. Weet niet of dit een reden heeft. Nu vind ik dit zelf niet zo'n ramp, maar misschien dat andere klanten daar meer moeite mee hebben.

Assortiment
Ik vind het assortiment prima. Veel keuze in wat voor soort tv, welk merk tv en in verschillende prijsklasse. Het is niet teveel van het goede. Daarnaast ook genoeg aanbod in accessoires/toebehoren.

Aanbeveling
Op basis van alle punten die benoemd zijn zal ik de site zeker aanraden bij bekenden/vrienden/familie. Mond op mond reclame is vaak de beste reclame voor een winkel/webwinkel. In de huidige tijd is voor veel mensen makkelijker om zich via internet te laten informeren en uiteindelijk wat te kopen. Deze website voldoet voor mij aan alle dingen die mensen willen weten voordat ze wat aan gaan kopen. Plus dat ze makkelijk kunnen vergelijken!

Extra toelichting
Alles wat ik over de site te vertellen heb is in de vorige vragen besproken en uitgelegd. Al met al is dit een website die ik zeker zal aanbevelen bij mensen uit mijn omgeving die op zoek zijn naar een tv oid.

BZw 19-01-2015

Extra toelichting
prima geregeld; 's-middags besteld, volgende dag in huis!

gerrie1313 18-01-2015 In de winkel gekocht
naarden

zeer makkelijk aan te sluiten , en eenvoudige afstandsbediening.

zeer duidelijke en vakkundige uitleg gekregen

Assortiment
keuze uit heel veel verschillende merken en types.

Aanbeveling
ze nemen de tijd voor je om iets uit te leggen.

Extra toelichting
Heb een Sony sound bar gekocht (HT-CT770) voor bij de Sony TV (KD-55X8505B).Werkelijk een perfect geluid. Gemakkelijk te bedienen en veel mogelijkheden. Prima uitleg gehad in de winkel. Echt een aanrader.

dinjooo 18-01-2015 Via de website gekocht

Zeer duidelijke site, met genoeg aanbod, gewoon perfect.

Via Facebook contact gehad met iemand met de vraag of ze nog een bepaalde tv op voorraad hadden, en daarna nog enkele berichten over en weer gehad, gewoon een dikk 10.

Hebben genoeg keus.

Aanbeveling
Leveren de producten zoals vermeld op de site, voor een in mijn ogen scherpe prijs.

Extra toelichting
Ik zou iedereen gewoon deze site aanbevelen omdat je er via een simpele manier kan bestellen en je niet te lang hoeft te wachten tot je het product binnen krijgt. Gewoon goed.

O. Van der Enden 18-01-2015 Via de website gekocht

In het verleden problemen gehad, dit werd super opgelost door het team van creat to fit. Zelfs buiten de garantieperiode, reden te meer om weer hier te bestellen.

Assortiment
Zeer ruime keuze, veel merken en maten.

Aanbeveling
Voor levering en service zeker een aanrader. Dit kan simpelweg niet door de goedkoopste te zijn, dus een paar tientjes meer is voor mij een aanrader.

Extra toelichting
Al vaker besteld, goede service,.snelle levering, goede producten. Helemaal top

ecky007 18-01-2015 Via de website gekocht

Besteld online ,betaald online.
Niet teveel poespas.

Zeer correct afgehandeld.
Afspraken goed nagekomen en op zaterdag geleverd.

Assortiment
Bijna alles te krijgen en zeer overzichtelijk.

Prijs kwaliteit uitstekend.
En daar gaat het ons (Consumenten) om

miodrag 18-01-2015

Duidelijke website, makkelijk vergelijkrn

Extra toelichting
Goede informatie, er wordt niet aangedrongen en er wordt je niet iets aangesmeerd waarvan je achteraf denkt"had ik dat maar niet genomen"

dennis brandt 18-01-2015 In de winkel gekocht
naarden

Goed en snel geholpen

Assortiment
Assortiment in de winkel is groot genoeg en op internet nog uitgebreider

Jelle1998 18-01-2015

zeer simpel, ik bestel geregeld producten op verschillende websites zoals Mediamarkt.nl en wehkamp.nl maar dit is vele malen sneller en makkelijker. Alleen maar even je gegevens invoeren, betalen en je krijgt een mailtje dat je transactie goed verlopen is. Heerlijk.

wederom perfect, duidelijke mailtjes met o.a. Track&Trace code, factuur en al het andere wat je nodig hebt. Duidelijke website met tevens filmpjes op YouTube voor nadere toelichting van de producten.

Assortiment
Een zeer uitgebreid assortiment, het is ook heel fijn dat de filters op de mobiele website goed werken zoadat je makkelijk door het zeer uitgebreide aanbod heen komt. Ik was ook zeer aangenaam verrast over de snelle levertijd, ik had mijn Philips 4K tv al na een half etmaal in handen!

Aanbeveling
Als je op zoek bent naar een aantrekkelijk geprijsde HD televisie zit je hier goed. Zoals eerder gezegd een overzichtelijke site met info, extra info op YouTube en zeer snelle levertijd boven op het grote assortiment.

Extra toelichting
Ik kon simpelweg geen enkel minpuntje vinden na en tijdens mijn bestelling. Bij andere aanbieders vind ik die doorgaans wel (bijvoorbeeld onduidelijke mailtjes, gedoe met wachtwoorden die je vervolgens nooit meer nodig hebt enzovoort). Een zeer fijne aanbieder, jullie hebben er een vaste klant bij!

angelique 76 18-01-2015

Je word super goed geholpen en alles word duidelijk uitgelegd

Keus in overvloed

Super goede service

Extra toelichting
Goede service. Alles word duidelijk uitgelegd en ze nemen de tijd voor de klanten

Paul2015 18-01-2015

Klik klik en je bent er

Het beloofde werd gedaan, vrijdag 1500 tv besteld en de volgende (zaterdag) dag al bezorgd.

Assortiment
Groot assortiment voor ieder wat wils.

Aanbeveling
Heb deze webshop al aan meerdere mensen aanbevolen en die hebben ook al gekocht.

Extra toelichting
Gewoon een super winkel als je een TV nodig hebt. Ik houd vooral de weekend knaller altijd in de gaten. Van iedere tv is een duidelijle beschrijving en in veel gevallen zelfs een filmpje met uitleg en specs van het model.

G.v.D 18-01-2015

duidelijke website en de producten zijn makkelijk te vinden ook de omschrijving is duidelijk

s'avonds om tien voor negen besteld en de andere dag om twaalf uur binnen! das nog eens makkelijk

Assortiment
wij hebben allen gezocht naar portable dvd spelers en ik vond dat er genoeg keus was hierin

Aanbeveling
makkelijk bestellen en goede aflevering

Extra toelichting
Ik vond het een duidelijke site en het was makkelijk bestellen en de aflevering was ook goed het enige puntje dat wij hebben is dat er geen doos meer om het pakketje zat en dus iedereen kon zien wat e besteld hebt

stan71 18-01-2015

winkel zit dicht langs de snelweg en is goed te bereiken, na het werk is het makkelijk langsrijden.

goed gemotiveerd en kundig personeel.

Assortiment
assortiment is zeer ruim en de tv was niet op voorraad bij BCC of Mediamarkt.
Top dat het snel kon worden geleverd.

annevalentijn 18-01-2015

Extra toelichting
gewoon erg makkelijk super snel ook de aflevering erg duidelijk top gewoon.