Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Sanal 31-01-2018 Via de website gekocht

Een goed geoliede machine

Ik heb nog geen ervaring met retour en/of probleem gevalllen maar de bestel process loopt als een trein. Onze bestelling is de volgende dag afgeleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jos E 31-01-2018 Via de website gekocht

Zoals je mag verwachten!

Alle handelingen van deze web winkel zijn zoals de klant mag verwachten.
Supersnelle reacties en de prijzen zijn scherp. Dus: Gewoon goed!!

Leon 31-01-2018 Via de website gekocht

Top winkel

Snelle levering, goede producten voor een prima prijs. Overzichtelijke website en een prima service. Ik koop hier regelmatig spullen en blijf dat ook zeker doen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dirk1701 31-01-2018 Via de website gekocht

Snelle bezorging

Goede service, bezorging kwam twee dagen eerder aan. Ik heb deze winkel gekozen omdat de prijs goed was en de site er erg overzichtelijk uitziet.

Cisca Capel 31-01-2018 In de winkel gekocht

Top service

Vriendelijk personeel, goede uitleg en eerlijkheid. Verder top service. TV bleek bij thuiskomst een beschadigde rand te hebben, Belde op vrijdag om 17.55 uur met een medewerker. Foto's gemaild. Zou de volgende dag opgehaald worden en zou ook volgende dag een nieuwe ontvangen. Helaas een storing bij DHL. Zaterdag gebeld. Excuses er kon pas maandag contact opgenomen worden met DHL. Mocht de tv gebruiken. Maandag werd ik teruggebeld. TV was spoorloos en er werd een andere weggestuurd voor bezorging. Tot ieders verbazing werd de tv maandag toch bezorgt . Maar niet door DHL. Prima opgelost. Snel gehandeld om een probleem dat een ander veroorzaakte op te lossen. Top service.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Fam. Zitman 31-01-2018 In de winkel gekocht
Bronsstraat 10 - 1411 AV Naarden

Service en Bediening zoals het hoort !!!

Door de BTW-vrij aktie was het heel druk in de Televisie Winkel. Er valt veel te zien en in de PC counters kun je alle informatie van de website terugvinden. Het aanwezige publiek wachtte net als wij geduldig op bediening en na keurige bediening kochten wij de TV die we wilden hebben. Het wachten op de levering werd gevuld met een heerlijk kopje koffie. Na enige minuten kwam de bestelde TV en deze werd door de medewerker netjes in onze auto geplaatst. Dit is Service met een hoofdletter. Dat vind je niet ergens anders.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J.C.Beuks 31-01-2018 Via de website gekocht

deskundig, behulpzaam en vriendelijk personeel

Duidelijke site en regelmatig nieuwe informatie
snelle en correcte leveringen
Doe al vele jaren zaken met televisiewinkel naar volle tevredenheid

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Inge 31-01-2018 Via de website gekocht

Prima koopervaring. Sneele levering!

Prima service duidelijke website. Goede prijs! Levering was door koerier. Kreeg daarom geen track en trace code en helaas ook geen telefoontje zoals wel op website stond vermeld. Maar 1 telefoontje naar televisiewinkel en ze gaven mij als tijd rond 13 uur door en wat denk je om 13.01 stonden ze voor de deur.

kris 31-01-2018 Via de website gekocht

TOP!

goede overzichtelijke website. Nieuwe tv besteld en hiervan een bevestiging gekregen waarin aangegeven stond dat ik een track & trace nummer zou ontvangen de avond voor levering. Deze heb ik niet gekregen, de volgende dag contact gezocht met de klantenservice via de chat en zij vertelden dat de chauffeur al onderweg was. Keurig op tijd geleverd!! Nu alleen nog de tv aansluiten :)

Remko 30-01-2018 In de winkel gekocht

Kundig advies

De verkoper gaf helder en objectief advies. Ondanks grote drukte werden we snel geholpen. Attractieve prijzen.

Peter Rolff 30-01-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Zelfs na sluitingstijd top service

Tijdens de BTW dagen dacht ik dat op zondag de winkel open was tot 17.00 uur, maar helaas de openingstijd was tot 16.00 uur. Ik arriveerde rond 16.40 uur en ja hoor de verkoper vroeg wat ik wilde hebben en zei grappig ik heb er nog 6, u moet ze wel alle 6 nemen. 5 minuten later stond er 1 voor mij op de toonbank.
SUPER toch.

Dylan 30-01-2018 In de winkel gekocht

Fijne winkel!

Als ik een tv aanschaf is er voor mij maar 1 winkel. Je kan gemakkelijk de winkel binnenlopen na je online te hebben georienteerd. IN de winkel krijg je daarna heel fijn en professioneel advies.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jessica 30-01-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Top service en goed meedenken

Zowel bij de telefoonservice en in de winkel is het personeel vriendelijk, meedenkend en service gericht. Communicatie en bezorgen waren ook prima. Deze winkel kan ik zeker adviseren.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Remco Kole 30-01-2018 In de winkel gekocht
Televisiewinkel

Geweldige winkel

Top winkel zeer goede personeel die je goeie uitleg geeft op je vragen en top prijzen en de keuze is genoeg

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Martijn 30-01-2018 Via de website gekocht

Mooie aanbieding biedingen en hele goede service

Ik was op zoek naar een mooie tv. Deze vond ik op jullie site. Erg overzichtelijk. Mooie producten voor superprijzen. Tijdens de bestelling ging er iets niet goed. Na contact werd ik gelijk goed geholpen.

Ik geef niet snel eene10, maar dat is , wat ik heb meegemaakt bij deze shop, niet meer dan logisch

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

hansvp 30-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Supersnelle levering en zeer goed verpakt product. De kwaliteit van deze soundbar is uitmuntend. De service van deze webwinkel is superieur en beveel ik bij iedereen aan.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bob 30-01-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Geen enkel probleem bij bestellen, heldere website en goede keus uit de verschillende merken. goede informatie over het leveringstraject.

N.M.Werring 30-01-2018 In de winkel gekocht

uitstekende service

De begeleiding en uitleg van de producten waren uitstekend en zeer klantvriendelijk.
Er werd ook koffie aangeboden , wat welkom was de koffie was prima.
Wij waren zeer tevreden over de ontvangst en het aangeschafte product

Ria 30-01-2018 In de winkel gekocht

Geweldige inzet verkoper

Goede uitleg over de televisie. Extra checken of een speciale koptelefoon aangesloten kan worden op de gekozen televisie. Ruim tijd voor aankoop en alle vragen.

Emil 30-01-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Lekker snel en duidelijk geholpen

Ondanks de drukte snel en goed geholpen. Toen ik twijfelde adviseerde de medewerker mij zelfs de goedkopere. Tv werd ook nog naar de auto gebracht.

J Reining 29-01-2018 Via de website gekocht

Super service

Prima service, snelle levering na bestelling. Goede prijs-kwaliteit verhouding (in vergelijk met andere aanbieders beste deal).

P van de Kuinder 29-01-2018 In de winkel gekocht

Goed geholpen

De shop ziet er keurig uit,wij zijn goed geholpen,hele vriendelijke verkoper.
Alles is heel goed uitgelegd en zo dat wij het ook begrijpen

S. Wolf 29-01-2018 In de winkel gekocht

perfecte informatie

goede layout winkel, dichtbij, produkten altijd op voorraad. correcte afhandeling teruggave produkten indien noodzakelijk.correct personeel.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Javdes 29-01-2018 In de winkel gekocht

Goede kennis en service

Het personeel in de winkel heeft verstand van zaken en is erg vriendelijk.
Na de selectie van het juiste toestel gaat de aankoop snel en er is een goede service voor het meenemen (het toestel wordt naar de auto gebracht en ingeladen). Bij problemen van de koppeling tussen afstandsbediening, mediabox en TV helpt de telefonische, technische ondersteuning vriendelijk en met als resultaat dat alles werkt.

Jimmy 29-01-2018 Via de website gekocht

Kan niet beter!

Zoals beloofd de dag na de bestelling geleverd! Goed en veilig verpakt en het pakket volgen via track & trace was ook al geen probleem :) Alhoewel het bestelde product uit twee afzonderlijke componenten bestond en deze dan ook afzonderlijk werden geleverd, kwamen ze bijna simultaan aan op mijn adres! Dikke 10!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

K Adepu 29-01-2018 Via de website gekocht

Best deals ever

I have bought LG 4K Tv after doing a great research and found TELEVISIE Winkel is only the best. product is same everywhere but prices also matters

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

lex 29-01-2018 In de winkel gekocht
naarden

Wordt altijd goed geholpen.

heb privé als zakelijk al heel wat gekocht bij de televisiewinkel en altijd goed. prijzen zijn concurerent, verkopers weten waarover ze het hebben en willen je niet per se iets duurders verkopen. bestel soms online maar ga er meestal even naar toe. kan ook op zondag. moet soms even wachten want het is er vaak behoorlijk druk maar duurt nooit lang. de koffie is er prima.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ruud 29-01-2018 In de winkel gekocht

Goeide BTW actie

Mooie, door de actie helaas drukke, overzichtelijke winkel met goed getraind, kundig en gemotiveerd personeel.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

peter 29-01-2018 Via de website gekocht

geweldige service

De verkopers weten waar over ze praten in duidelijk nederlands, zowel tellefhonis en in de winkel. ik zou zeer zeker de naar winkel gaan

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

ronald 28-01-2018 In de winkel gekocht
naarden

snel en goed geholpen

18.45 binnen en 19.00 uur weer in auto met tv.netjes naar de auto gebracht Door televisiewinkel.nl .thuis tv aangesloten en geïnstalleerd, binnen 5min klaar en kijken

John 28-01-2018 In de winkel gekocht

Professioneel verholpen!

Artikel op voorraad. In relatie met prijs prestatie. Betreft die uit de roulatie is bij Samsung. Echter dit type, dat ik zoek, stond nog in magazijn. Vervolgens met verkoper gekeken, op mijn verzoek, naar opvolger van ' oude' tv. Toch besloten verouderd model te kopen. Verkoper dramde niet doir, respecteerde mij als koper.

Wn 28-01-2018 Via de website gekocht

Prima en snelle service

Binnen 24 uur nabestelling werd de tv geleverd
Verbeterpuntje: tijdstip van levering aangeven.
Tussen 09:00 en 18:00uur is wel erg ruim, zeker als de bestelling pas om 17:55 komt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Ann0210 28-01-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Prettige winkel en veel aandacht voor de klanten

Mijn ouders en ik hebben al meerdere producten bij deze winkel gekocht, onder andere televisie's en koffiezetapparaten. De werknemers nemen alle tijd voor je en geven goed advies. Het is een prettige zaak met goede prijzen en ook leuke aanbiedingen. Ook voor mensen met wat minder geld die toch een goed product willen!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hidde Tromp 28-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Wij hadden onze tv besteld om 17:50. De service was voor 18:00 uur besteld de volgende dag thuis. De televisie werd inderdaad op zaterdag netjes op tijd bezorgd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maikel 28-01-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service

Leuke shop met vriendelijk personeel die beschikken over veel kennis.
Mede door de ervaring van mijn vorige aankoop weer teruggekomen voor een nieuwe televisie.
Ook dit keer was de service uitmuntend en kreeg ik zelfs een ontbijtje!
Na de aanschaf wordt zelfs je aankoop keurig in je auto neergezet.
Ook kennissen hebben nu dan ook hun televisie hier gekocht.
Ik zou de winkel dan ook zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Cees 28-01-2018 Via de website gekocht

Uistekende winkel en webshop

De TV die wij op het oog hadden was zeer concurrerend geprijsd. We wilden hem graag snel hebben. Op de site gereserveerd en in de winkel in Naarden opgehaald. Prima geholpen, vriendelijk geholpen. TV werd zelfs voor ons in de auto gezet. Uitstekend

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

ToBi 28-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Heb donderdagochtend een Just-Rack meubel besteld (omdat ze gewoon de scherpste prijs hadden -*) dat de volgende ochtend (!) al bezorgd werd. Helaas bleek bij het openmaken van de doos dat de glazen bovenkant helemaal kapot was. Scherven brengen geluk zegt men, maar zoveel "geluk" kan ik zelfs niet aan... Viel van buitenaf niks aan de doos te zien qua schade (op de fabriek al mis gegaan?). Heb gelijk foto's gemaakt en contact opgezocht met klantenservice die mij vroegen die foto's te uploaden. Kreeg zeer snel het antwoord dat het meubel z.s.m. omgeruild zou worden. Zelfs op zaterdag kreeg ik reactie op mijn e-mails! Nog nooit eerder meegemaakt, super! Was eerst bang dat er pas op maandag contact met mij opgenomen zou worden en dat ik dan weer tot vrijdag zou moeten wachten, maar nu heb ik hem dinsdag al binnen! Eerste keer besteld bij televisiewinkel maar zal dat zeker vaker doen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Andre 28-01-2018 In de winkel gekocht

Super service/uitleg

Prettige shop, overzichtelijk en veel keus. De medewerker (Crew Member) had zeker verstand van zaken, had ons duidelijk uitgelegd van de verschillen in LG QLed/Samsung Q. Zelfs toen we eenmaal thuis waren lukte het ons niet om verder te gaan bij de instellingen van de Samsung QE55Q7F, maar zelfs telefonisch aller behulpzaam en zo kregen we samen de TV aan de praat. Helemaal top. Al jaren.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Niek 28-01-2018 In de winkel gekocht

Volksverlakkerij

Leuke aanbieding 21% BTW weg ermee!! Maar als je in de winkel komt dan blijkt daar niets van waar te zijn. Teleurgesteld in de winkel waar we al diverse zaken WEL naar tevredenheid hadden gekocht.
Zijn wel goed voorgelicht over het product dat we gekocht hebben.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Martijn Holmer 28-01-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Zeer goed geholpen in de winkel!

Ik heb een week geleden de tv Philips met Android gekocht online. Omdat hij het niet goed deed ben ik naar de winkel in Naarden gegaan. Ik heb alles uitgelegd en ze gingen het meteen oppakken. Ik heb nu een nieuwe Samsung tv. Hij doet het erg goed. Het advies van de verkoper was erg goed en betrouwbaar. SUPER!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mario 28-01-2018 Via de website gekocht

toppie website

Ik heb hier een LG Oled tv gekocht met de BTW korting en via de website besteld.
Alleen jammer dat ik zelf heb moeten bellen wanneer de tv geleverd zou worden.
Normaal ontvang je een track en trace.
Maar toch de volgende dag geleverd zoals afgesproken en vermeld staat op de site.
Prijs verhoudingsgewijs Toppie.

Hans B. 28-01-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Een mooi HEOS HS7 besteld, duidelijke en snelle updates over de voortgang van de bestelling en levering. Product op tijd geleverd, hele mooie audio aanwinst en een prachtig geluid!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wijnand 28-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Één van de weinige winkels die een dag later echt komt leveren! Top! Super aanbiedingen en veel keuze.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Andy de jong 28-01-2018 Via de website gekocht

Echt super service

Ik heb gekozen via google. Ik had er verder nooit van gehoord. Maar alles heel snel en netjes geregeld.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lex 28-01-2018 In de winkel gekocht

Strakke aanbieding, super Qled

Prachtige Samsung Qled 55” TV, prachtig beeld en supersnelle installatie met interactieve Ziggo module

Marc Daenen 28-01-2018 Via de website gekocht

Super content

Fast... correct...de omschrijving voldoet aan het geen werd geleverd.
Mijn tv heeft nu wel de juiste klank.

Insua 27-01-2018 Via de website gekocht

Nice service!

Fast and secure! I'm very satisfied
I ordered my tv and the next day i had it in my house in perfect state with my bild and all i need.
Thx!

Eric 27-01-2018 Via de website gekocht

zeer tevreden over alles

prijs zeer concurrerend, goede voorwaarden, goede service, bestelling goed te volgen en vriendelijke en behulpzame klantenservice.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Steven 27-01-2018 In de winkel gekocht

goede winkel

Gebeld of ze het product nog hadden waar ze reclame mee maakte en dat was ook zo.
in de winkel netjes geholpen

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henriette 27-01-2018 Via de website gekocht

Super oplossing dus super Service!

Bestelling ging niet goed , maar keurig opgelost voor actie prijs. Snelle reactie via de mail. Dank voor de snelle reactie en oplossing.