Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Heb niet alles uitgezocht

Het was goed en snel en niet duur

Maaikede 29-01-2015

Aanbeveling
Leveringen komen vaak te laat. We bestellen heel vaak tv's, en de laatste tijd is dit regelmatig voorgekomen.

Ivan13 29-01-2015

Gemakkelijk via internet te bestellen

Geen problemen gehad tot dusver.

Assortiment
Exact aanbod op mijn vraag.

Aanbeveling
Goede prijs voor gezochte product

Deewy103 29-01-2015 Via de website gekocht

Heel fijn!

Super snel!

Assortiment
Heel divers. Ook leuk dat jullie artikelen in meerdere kleuren hebben!

Aanbeveling
Snelle levering, goede prijs/kwaliteits verhouding. Ik kom zeker nog een keer terug!

Extra toelichting
Fijne winkel. Heel overzichtelijk, snelle levering en erg tevreden!

M. van Mourik 29-01-2015 Via de website gekocht

Prima service vanaf de telefoniste tot aan de medewerkers, vriendelijk, inhoudelijke kennis en advies

Assortiment
Fraaie overzichtelijke winkel waarbij het assortiment overzichtelijk is opgesteld en voldoende ruimte om te producten te bekijken / beoordelen

Aanbeveling
Absoluut een aanrader, overzichtelijke website, eenvoudig bestelproces en als je de winkel wilt bezoeken dan is deze eenvoudig te vinden

Extra toelichting
Wij hebben 7,5 jaar in het buitenland gewoond (Dubai - India) en het is dan een genot om snel en op een effectieve wijze je producten te bekijken, keuze te maken en een bestelling te doen. Ook zijn wij in de winkel gaan kijken om een TV te beoordelen en kregen een bevestiging van de presentatie op de website, kortom een aanrader.

Ron van der hor 29-01-2015 Via de website gekocht

Super gemakkelijk zoeken naar een artikel en super gemakkelijk in aanschaven van artikelen die je wil hebben

Geweldige service, donderdag besteld in de middag en vrijdag morgen vroeg geleverd. Ook de info van waar het pakje is werkt perfect

Assortiment
Gewoon een geweldig assortiment , zeker een aanrader voor een ieder

Aanbeveling
Zoals bij assortiment aangegeven een echte aanrader voor een ieder

ClaudiavDB 28-01-2015

Via Kieskeurig bij Plasma Discounter terecht gekomen. De tv die ik had gevonden was hier veruit het goedkoopste. Bestelprocedure is helder, ook het op een ander adres laten afleveren. Ik was op zoek naar een tv met een specifieke maat. Helaas is het niet mogelijk om op inch maat te zoeken. Wellicht dat dit nog aan de keuze mogelijkheden kan worden toegevoegd.

Snelle bevestiging en levering. Als aanbeveling zou ik willen aangeven dat jullie voor eventuele vragen ook tot 21.00 uur bereikbaar zijn, net als de laatste bestelmogelijkheid op een dag.

Aanbeveling
Bestelling en levering zijn goed verlopen en in mijn geval de beste prijs.

Extra toelichting
Motivatie zie eerder genoemde punten.

loenermark 28-01-2015

duidelijke info maar wisten eigenlijk van te voren al welk product we wilden, dus niet zo moeilijk

correct en zeer snelle bestelling / levering.

wisten al wat we wilden

Aanbeveling
goedkoop, snelle levering, prettig zaken doen

Extra toelichting
top product / levering / heb nog geen ervaring met retouren / manco's / reparaties

Theo1977 28-01-2015

Overzichtelijk en veel informatie

Super alleen 2 dagen later nadat ik mijn tv besteld had stond hij voor 30 euro goedkoper bij jullie verder super

Niets mis mee

Gewoon super

Extra toelichting
Nadat ons dochtertje meegeholpen had met schoonmaken lees tv met water schoonmaken , moest er een nieuwe komen , dus binnen wen paar uur besteld omdat ik de service al kende en wist wat ik wilde hebben .

Bakker88 28-01-2015

Makkelijk toegankelijk, simpel zoeken en bestellen.
Vooraf gebeld omtrent de keuze. Verkoper heeft geholpen met mijn keuze.

Er zat geen gebruiksaanwijzing in de doos. na telefonisch contact werd deze via PDF bestandje naar mij toe gemaild.

Assortiment
Volgens mij is alles te koop wat je maar wenst en dat voor ieders beurs

Aanbeveling
Goedkoop, makkelijk en snelle levering.

Extra toelichting
Ik kan niet anders zeggen dat ik een uiterst tevreden klant bent. Zie mijn antwoorsd bij de diverse items

videozeeland 28-01-2015 In de winkel gekocht
creaite2fit

lekker vanuit je luie stoel bestellen

jammer dat we hem zondag bestelde en dinsdag pas kregen, terwijl er op de site stond voor 23.00 uur besteld is morgen in huis, het was uur of 19.00

gewoon goed

makkelijk en goed

Claassen1969 28-01-2015

Gamakkelijke site om producten te vinden

snelle levering, wordt goed op de hoogte gehouden via mail over bestelling

Aanbeveling
geen motivatie, bovenstaande vragen zegt genoeg over mijn klanttevredenheid

Extra toelichting
We hebben eerder een tv gekocht en opgehaald in Naarden. Ook daar was een erg prettige service.

sam2015 28-01-2015

makelijk te zoeken en informatie over product te vinden en ook filmpje bij.. heel top

heel duidelijk en alles binnen de geschreven voorwaarde

Assortiment
het kan meer variatie bij

Aanbeveling
Ik raad iedereen om naar toe te gaan

Extra toelichting
ik ben heel teveredn over

Erik 74 28-01-2015

Tv keurig aan huis bezorgd.

Alles keurig in de doos aanwezig

Assortiment
Genoeg aanwezig in het assortiment

Ik zeg doen!

Eric uit Venlo 28-01-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig en snel je favoriete product te vinden. Navigeren is intuitief

Snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling. geplaatst op Zondag, dinsdag in huis. Track en trace ontvangen via mail maakt ontvangst plezieriger.

Assortiment
Ruim voldoende voor mijn smaak. Ik vond wat ik zocht.

Top service

Ronald Splinter 28-01-2015 In de winkel gekocht
in naarden op de bronsstraat

goede internet voorlichting (video) zodat je de keuze thuis kunt maken

Snelle afhandeling door een goed georganiseerd magazijn

Extra toelichting
Zie de punten boven Ook het gemak van aankoopbewijs via mail Hierdoor gemakkelijk thuis op te slaan

WAA de Rooij 28-01-2015

Alle dagen van de week open en eenvoudige website met veel informatie

Werden in de winkel uitstekend geadviseerd en er kwamen geen kosten bij voor thuisbezorging.

Voldoende keus

Aanbeveling
Zeker aanbevelen! Hebben het zelf ook weer van iemand gehoord en hebben het ook al aangeraden bij vrienden en familie.

Extra toelichting
Al voor de 2e keer een tv gekocht, ze hebben goed geluisterd naar onze wensen en we zijn uiterst tevreden.

Hagoort jr. 28-01-2015

duidelijke site met goede informatie, duidelijke instructiefilm erg klantvriendelijk

Wordt duidelijk aangegeven wat en wanneer je mag verwachten.

Assortiment
ruime keuze van artikelen. Als je iets specifieks zoekt, dan is dit erg makkelijk te vinden.

Aanbeveling
De service in deze "online" winkel doet niet onder voor een "reguliere" winkel

Extra toelichting
Deze webwinkel overtreft mijn verwachtingen door goede informatie, een goede managing van de verwachtingen en een scherpe prijs.

clp1973 27-01-2015

Fijn dat je op internet de producten kunt bekijken en dat je het in de winkel kunt zien.

Snelle en nette service. Je wordt doordat er veel medewerkers lopen snel geholpen en fijn dat de medewerkers ook verstand van zaken hebben. Dat zie je niet overal.

Zeer uitgebreid

Aanbeveling
Zeer goed aan te bevelen. Prijs, kwaliteit en service zijn super. Dat de winkel op zondag geopend is is ook een pluspunt.

Extra toelichting
Prijs, kwaliteit en service is uitstekend.

dickies59 27-01-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Snelle levering, goeie aftersales (snelle en duidelijke reacties via email). Laagste prijs met Thuiswinkel Waarborg.

vectra11 27-01-2015

zeer overzichtelijke zoekfunctie

Ondanks dat het druk is in de winkel met wachtende klanten worden we goed te woord gestaan en krijgen we duidelijke uitleg en advies. De verkoper weet ook goed de verschillen uit te leggen tussen de vele tv's.

Assortiment
veel keus in veel prijsklassen en ondanks dat je een goedkopere in ons geval tv koopt blijf je je toch een serieuze klant voelen

Aanbeveling
gezien het vorenstaande mag dat wel duidelijk zijn

Extra toelichting
Voor de derde keer een tv gekocht met nog steeds de geweldige klantvriendelijkheid. Je aangekochte tv wordt zelfs voor je in en naar de auto gebracht.

Sam020 27-01-2015

Verkopers die niet gelijk naar je toe lopen, sowieso relaxte sfeer binnen en natuurlijk erg prettig dat het op een industrie terrain ligt, makkelijk en gratis parkeren

Verkopers sturen niet aan op de duurste produkten van een merk, maar vragen duidelijk wat je wensen zijn

Assortiment
Genoeg keuze en als je een grote scherm wilt kijk je even snel op de terminals die in de winkel staan wat de prijs dan is.

mimi71 27-01-2015

veel producten in de winkel te bekijken

goed en snel

alles ging goed

Fam van Hamersveld 27-01-2015

wij hadden al op jullie site bekeken welk product wij wilde kopen. Art.nr. genoteerd en bij de balie aangevraagd.

wij werden keurig benaderd, alles is duidelijk uitgelegd. De medewerker wilde zelfs mee lopende naar de auto!

de keuze is echt enorm.

Aanbeveling
omdat wij al meerdere aankopen bij jullie gedaan hebben en telkens met goed resultaat.

P.Hoffmeister 27-01-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Vanuit amsterdam niet naast de deur. Zeker als je nog een keer terug moet omdat het product deels stuk was.

Met name de vriendelijkheid van de verkopers.

Aanbeveling
Vanwege de prijs altijd de moeite waard om te vergelijken.

Extra toelichting
Wat me tegen viel was de reactie toen ik terug kwam/moest met de televisie omdat de poot gebarsten was. Kreeg zonder probleem een nieuwe mee, niemand die er iets aan kon doen, maar had wat meer begrip verwacht voor de moeite die ik er voor moest doen om een heel toestel te krijgen.

dvo1967 27-01-2015

Prima overzichtelijke site met duidelijke informatie. Heel fijn dat er een fysieke winkel achter zit zodat je de producten ook live kunt zien.

In de winkel zijn we prima en deskundig geholpen. Verkoper gaf eerlijke antwoorden op onze vragen. En onze aangekochte tv werd ook nog voor ons naar de auto gebracht.

Assortiment
Ruim assortiment voor scherpe prijzen.

Aanbeveling
Wij kopen al jaren onze televisies bij Plasmadiscounter vanwege het aanbod, de prijs en de prima service

Extra toelichting
Een prima winkel, of je nou via de site of in de winkel een aankoop doet. Behoeft aan advies? Ga dan vooral naar de winkel. De medewerker legt rustig alles uit, denkt mee en zorgt ervoor dat je met het juiste product naar huis gaat. En hier geldt zeker niet dat de verkopers proberen je het duurste product te verkopen; ze geven eerlijk antwoord op je vragen en houden rekening met je wensen.Je gaat hier zeker met een goed gevoel de winkel weer uit!

Anthon van Os 27-01-2015 In de winkel gekocht
naarden

Goede locatie, alles in 1 winkel, en scherp geprijsd...

Goed advies vanuit de Sony medewerker als wel vanuit meerdere onafhankelijke personeelsleden. Geen verkoop push maar eerlijk advies

Alles onder 1 dak, alle goede gedegen merken

Extra toelichting
All in all zeer tevreden en snel geslaagd met een mooi product

Dhr M. van Dijk 27-01-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Met al het gemak bood de site mij de mogelijkheid een goed vergelijk te maken om te komen tot een juiste keus. de uitgebreide filmpjes en de mogelijkheid om diverse modellen met elkaar te vergelijken gaven mij een goed beeld van de specificaties en features.

Ik heb besloten mijn voorgenomen keus in Naarden op te halen. Hier werd ik heel vriendelijk en proffesioneel geholpen. De persoon die mij hielp gaf nog extra advies over mijn aankoop. Ronduit een geweldige ervaring.

Assortiment
Zeer ruim, veel kennis en expertise. Ik ben zeer onder de indruk van deze klantvriendelijke benadering.

Aanbeveling
100% tevreden over het product. Komt volledig overeen met de verwachting dankzij de toelichting van de site en het extra advies van de medewerker.
Trots show ik mijn aankoop en ben dan ook zeer positief over de winkel (virtueel en fysiek :-)

Extra toelichting
Geweldige ervaring. De gehele sales-cycle was zoals een klant graag wil ervaren. De keus die ik dankzij de uitvoerige vergelijking op de site heb kunnen maken, komen volledig overeen met mijn aankoop. Het extra advies en de vriendelijke manier van de winkelmedewerker was de kers op de taart. Ik ben een fan !

Noel Sual 27-01-2015 Via de website gekocht

Wij zochten een smart tv en kwam uiteindelijk op jullie site terecht. Vol met "smart" heb ik makkelijk een tv kunnen vinden die aan onze smaak voldeed, ondanks dat jullie een ruime assortiment hebben.

Service is top! Het is een account aanmaken, betalen en de volgende dag had ik de smart tv in huis!

Assortiment
Wat ik al eerder aan heb gegeven, ondanks jullie ruime assortiment was het voor ons niet moeilijk om een tv naar eigen smaak te vinden

Aanbeveling
Heb al meerdere mensen in onze vriendenkring deze site aanbevolen en geloof dat dat wel heeft gewerkt. Een aantal zijn ook in het bezit van een tv van jullie site!

Extra toelichting
Al met al een fijne site, makkelijk, overzichtelijk, goede service en natuurlijk scherp geprijsd, we hebben onze tv nu enige tijd in bezit en kijken iedere dag nog met "smart" tv!

Fisk 26-01-2015

Veel keuze, makkelijk en overzichtelijk menu.

Na je bestelling kun je de afleverdag zelf bepalen. Bij bezorging krijg je zelfs een sms hoe laat je pakket wordt bezorgd. Klopt bijna op de minuut!

Grote keuze

Aanbeveling
Prima service, snelle levering, mooie prijs.

Extra toelichting
Dit is nu mijn tweede TV besteld via Plasma-Discounter. Wederom na volle tevredenheid geleverd en bezorgd, en bovendien tegen een scherpe prijs. Klein minpuntje, er was sprake van een cash-back, hierover geen info ontvangen van Plasma-discounter.

marvin72 26-01-2015

goede site
duidelijke uitleg op site
en goed vergelijk

genoeg medewerkers
weten waar ze over kunnen adviseren.

prima

goede prijs
voorraad
en goede service

stramrood 26-01-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Winkel makkelijk te bereiken en veel apparatuur te bekijken.

Prima geholpen en geadviseerd. En alles ging heel snel.

Veel apparatuur aanwezig.

Extra toelichting
Ik heb eerst de website bezocht en een eerste selektie gemaakt. Daarna naar de fysieke winkel voor advies. Alles voortreffelijk geregeld.

pinda 1959 26-01-2015

goede en simpele website aangevuld met voldoende product info

duidelijk uitleg over bezorging

Assortiment
Bijna alles verkrijgbaar evt. met zoekopdracht

super

de cijfers zeggen genoeg

Radioman237 26-01-2015

Super mooie duidelijke internet site waar je alles kan vinden met de juiste specificaties en prijzen. Daarnaast kan je het zelf ophalen of laten bezorgen zodat je meestal de volgende dag al in huis kan hebben.

Goed en duidelijk advies in de winkel door de verkopers en je kan het zojuist aangeschafte apparaat meteen meenemen naar huis.

Assortiment
Een groot en duidelijk en overzichtelijke winkel met de mooiste en laatste nieuwe toestellen.

Aanbeveling
Perfecte winkel en alles kan je meten mee nemen tegen lage prijzen zoals je ze elders niet kan vinden.

Extra toelichting
Al meerdere malen iets gekocht bij deze zaak. Altijd netjes geholpen en goed advies.

Chris Kuenen 26-01-2015 Via de website gekocht

Ik had een tv gekocht voor
€ 217,40.
Ik heb gebeld met Plasma discounter en ik werd direct teruggebeld met de toezegging dat ik het verschil terug kreeg. Geen smoesjes of bijdehante antwoorden maar gewoon simpel goed voor je klant zijn. Dezelfde dag nog stond stond een bedrag van
€ 11,60 op mijn rekening. Dat is pas service verlenen.

Assortiment
Ik zocht naar een bepaald type tv, de Salora, 32 inch, wit en met ingebouwde DVD speler. Alleen bij Plasma-Discounter was deze te koop.
Dat is nog pas een assortiment hebben.

Aanbeveling
Als je toch weet dat iets goed is dan gun je het toch ook je vrienden en collega?

Extra toelichting
De site van Plasma discounter is helder, duidelijk, goede zoekfunctie met zeer veel selectiemogelijkheden. Ik had een tv gekocht voor € 229,00. Tien minuten later zag ik dat dezelfde tv op de Plasma discounter site werd aangeboden voor € 217,40. Ik heb gebeld met Plasma discounter en ik werd direct teruggebeld met de toezegging dat ik het verschil terug kreeg. Geen smoesjes of bijdehante antwoorden maar gewoon simpel goed regelen voor je klant. Dezelfde dag nog stond stond een bedrag van € 11,60 op mijn rekening. Dat is pas service verlenen. Ik zocht naar een bepaald type tv, de Salora, 32 inch, wit en met ingebouwde DVD speler. Deze was nergens te koop, alleen bij Plasma-Discounter. Wat een assortiment! Als je weet dat iets goed is dan gun je het toch ook aan je vrienden en collega's!!!!

Biskanter 26-01-2015

je kan zowel via internet als in de winkel iets kopen

Goed en eerlijk te woord gestaan

Assortiment
Assortiment vond ik wat tegen vallen maar je kan ook niet alles neer zetten

het is een goed bedrijf

Extra toelichting
Het is een goede winkel met veel spullen kan altijd iets meer maar daar is de ruimte niet voor denk ik. Maar de mensen zijn goed en serieus met hun werk bezig.

Peterdk 26-01-2015 Via de website gekocht

Genoeg assortiment voorradig.
De aanwezige computerschermen geven goede info incl. Vergelijkingen van diverse merken en types. Wel jammer dat een demo van 3D beelden niet mogelijk was. Beetje vreemd als je een 3D tv wilt kopen. Ik had graag het verschil gezien tussen actief en passief.

Beoordeling had beter kunnen zijn. Helaas was de eerste verkoper niet erg spraakzaam. Nadat een tweede verkoper zich mengde in het gesprek ging eea wat beter.

Assortiment
Zoals reeds geschreven vond ik het assortiment voldoende.

Aanbeveling
De winkel ziet er goed en verzorgt uit. Genoeg assortiment. Prijzen zijn in vergelijking met andere leveranciers ok.

Extra toelichting
De winkel ziet er goed en verzorgt uit. Genoeg assortiment. De pc schermen zijn een goed hulpmiddel. Zelf zou ik graag de meeste vragen persoonlijk stellen aan een enthousiaste verkoper. Dit zou naar mijn mening beter kunnen. Prijzen zijn ok. Een laatste opmerking: Onderop wordt gevraagd waar ik mijn aankoop heb gedaan. Ik ben naar de winkel in Naarden geweest. Als ik echter deze optie kies dan verdwijnt de optie om door te gaan via de knop "volgende"

Bas Amsterdam 26-01-2015

Extra toelichting
Ik ben snel geholpen en was binnen 30 minuten weer opweg naar huis!

Th Rijke 26-01-2015 Via de website gekocht

Alles overzichtelijk op de website, keurig filmpje erbij, helemaal goed.

Keurig snel de factuur en de informatie over het verzenden, ook helemaal goed

Assortiment
Ik wist welke tv il wilde hebben, maar als ik het zo een beetje heb bekeken dan zijn alle merken er en is de keuze groot genoeg.

Aanbeveling
Dat zou ik wel doen, ik ben keurig geholpen. Dit is via internet bestellen en geleverd krijgen zoals het hoort

Extra toelichting
Ik ben tevreden en wat ik helemaal te gek vindt is het filmpje van Coronel waarin je wordt bedankt voor je aankoop.

ronaldronald100 26-01-2015

Erg druk in de winkel waardoor je wat langer moet wachten.

Goed geholpen.

Assortiment
Helaas was de TV die ik had gezien niet als demo zichtbaar.

goede service

Jason20 26-01-2015

Ik was op zoek naar een goedkoop tv'tje om in mijn nieuwe huis te kunnen gebruiken, niks speciaals. Vond meteen op de website de top 10 televisies pagina en heb binnen 5 minuten een keuze kunnen maken. snel betaald met Ideal en de volgende dag in huis.

Product kwam net verpakt binnen. niet zoals ik vaak heb meegemaakt met een kapotte doos etc. het product werd een dag na bestellen geleverd.

Assortiment
Kon veel vinden, vond het alleen jammer dat rond de prijsklasse van +-250 euro is alleen de philips TV een keuze aangezien de andere tv's vaak veel kleinere schermen hebben.

Aanbeveling
Snel bestellen, snelle levering en goede prijzen, raad het zeker aan.

Teigertje 11 26-01-2015 In de winkel gekocht

plasjes36 26-01-2015

Wij waren gericht op zoek naar een bepaalde tv, met maar een paar klikken op de site hadden we deze al gevonden. De site is overzichtelijk en kijkt gemakkelijk.
Het betalingsproces gaat makkelijk en snel. Het is fijn dat je niet veel gegevens in hoeft te vullen, alleen wat noodzakelijk is.

Voor mijn aankoop heb ik telefonisch contact opgenomen met de winkel. De medewerker had antwoord op al mijn vragen, waardoor mijn besluit voor de tv definitief werd. Na het betalingsproces werd aangegeven wanneer het product geleverd zou worden, dit klopte. De tv die we hebben besteld komt uit de opruimkelder, maar is nieuw en niks mis mee. Zeker een aanrader.
De tv hebben we betaald met creditcard, jammer dat je dan 1% extra kosten betaald voor deze betaalwijze. Ik weet de reden hier niet van.

Assortiment
Wij hebben al vaker iets besteld ivm veel lagere prijzen dan andere winkels (en goede service). Er zijn veel producten te krijgen, wij zijn nog nergens tegen aan gelopen wat niet te verkrijgen was.

Aanbeveling
Een winkel met een goede service, zowel online als door de medewerkers. Een ruim assortiment waarvan de producten die wij hebben gekocht stuk lager van prijs waren dan andere bekende winkels.

Extra toelichting
Wij hebben postieve ervaringen met plasma discounter. Wij zijn tevreden klanten en zullen bij een volgende aankoop zeker plasmadiscounter weer raadplegen.

timuithilversum 26-01-2015

gratis parkeerplek voor de deur . tv uitzoeken en het personeel helpt je met de tv in de auto zetten .

was erg druk in de winkel maar toch vlot geholpen . geen opdringerig personeel .en mensen die verstand van zaken hebben .

Assortiment
iets minder keus als ik verwacht had maar nog zat om een mooie tv uit te zoeken

zie bovenstaande .

Richardjr 26-01-2015

Goede service en producten zijn op voorraad. En ben goed geholpen door een medewerker.

Ben goed geholpen door een medewerker. En ze hebben me geholpen de tv in de auto te stoppen.

Groot assortiment

Aanbeveling
Goede service en producten zijn op voorraad.

Extra toelichting
Ben goed geholpen en product was op voorraad. Winkel makkelijk te vinden. Lekker dicht bij de snelweg.

Ilona R 26-01-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Heerlijk voor de deur parkeren

Binnen 5 minuten werden we geholpen.

Aanbeveling
Zeker, door de persoonlijke aandacht, en de scherpe prijzen

Extra toelichting
Ook zo fijn dat onze aankoop in de auto werd gezet.

B. Schwarz 26-01-2015 In de winkel gekocht

Goed bereikbaar

Atijd snel je aankoop gebracht na betaling en voldoende kennis over produkten

Assortiment
Website volop keuze met handige vergelijk optie

Aanbeveling
Goede ervaring enheb het ook door een vriend ontdekt die een tv ging kopen.

ties67 26-01-2015

erg overzichtelijke site met duidelijke uitleg over de producten

snelle en correcte levering en je word goed op de hoogte gehouden over de status van je bestelde product

Assortiment
uitgebreid assortiment met goede en duidelijke productomschrijving

Extra toelichting
Voor het eerst via deze website een bestelling geplaatst. Een duidelijke en complete website met een goed aanbod van producten. Bestelling is duidelijk te volgen en levering volgens afspraak binnen 1 dag en bovendien is het product van onze keuze via deze webwinkel enkele tientallen euros goedkoper dan via anderen (web)winkels. Kortom een zeer tevreden klant erbij.