Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Dominique 87 02-02-2015

Ik werd eerst geholpen door een man en later door een war jongeren jongen ! Alles werd heel goed uit gelegd door die 1e meneer en we zeiden dat we wel opties wouden maar geen oude tv ! Toen stonden er nog een paar samsumg tv's in d'r actie en hij was van eind 2013 ! Toen gingen we nog even overleggen samen en vroeger we aan de jongere jongen wat hij zou doen ! En hij zei ja sowieso die nieuwe die andere is van 2012 🙈 beetje jammer
Kreeg een beetje het gevoel dat jullie van die tv's af moesten

Assortiment
Veel keus en mooi merk bij merk geplaatst

Extra toelichting
Blij met de tv en alsnog wel goed geholpen ! Me volgende tv word weer bij jullie ! Of een mooi koffiezet apparaat !

Jan Joustra 02-02-2015 In de winkel gekocht
Naarden

De winkel was eenvoudig te vinden en voldoende parkeer gelegenheid.

Het product werd keurig afgeleverd bij de auto op de parkeerplaats.

Assortiment
Ruim voldoende om een keus te maken.

Aanbeveling
Wij werden goed voorgelicht over het product. De afhandeling werd vlot en goed uitgevoerd.
Een klantvriendelijke winkel en vooral de koffie, want die was voortreffelijk.

Extra toelichting
Wij hebben de winkel drie keer bezocht. De eerste keer oriënterend en de tweede keer voor technische informatie. Wij hebben alles op ons in laten werken en hebben mede door het raadplegen van de site Plasma discount op internet een beslissing genomen. Voor de derde keer Plasma-discount bezocht en de producten meegenomen.

StefV23 02-02-2015

Het is ideaal dat van alles courante merken de tv's op de site staan. Makkelijk bestellen en snel geleverd.
Ik had het donderdagmiddag besteld en vrijdagochtend al in huis.

Heb geen tot weinig contact gehad met de klantenservice. Wel had ik een mail gestuurd met de vraag of er meegegaan kon worden met de prijs van een site waar ik mijn Curved Samsung goedkoper had gevonden.
Ik had erbij gezet dat ik graag vandaag wilde bestellen dus een snel antwoord wel graag zou krijgen maar die volgde pas Vrijdagmiddag.
Heb desondanks wel gewoon bij PlasmaDiscounter besteld ivm de betrouwbaarheid. Maar op zo korte vraag had wel iets sneller een mailtje of belletje gedaan kunnen worden.

Zie Gemak.
Alles staat er eigenlijk wat je nodig hebt en duidelijk.

Aanbeveling
Zelfde als Gemak en Assortiment.

Extra toelichting
Ik vind de manier van verkopen op deze site gewoon makkelijk. Alles is redelijk overzichtelijk. Snel en makkelijk te bestellen. En uiteraard snel geleverd. Ik had graag wel via PayPal willen betalen en ik vind het iets minder leuk dat er voor Creditcard extra kosten en extra levertijd gerekend wordt. Want ik vind toch wel fijn om op creditcard te kopen aangezien aankopen dan ook verzekerd zijn.

weia 02-02-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Snel je spullen bij afhalen. Ruime openingstijden

Vriendelijk personeel. Altijd bereid om te helpen.

Laivassa 02-02-2015

een heel makkelijke manier om te bestellen, het wijst zich vanzelf.

Deze is prima, ik heb dit product vrijdagavond besteld en zaterdagmiddag werd het al geleverd.

Assortiment
Heel ruim en vaker goedkoper als andere media zaken.

Aanbeveling
Gemak,service en assortiment en de prijs van de producten zijn dik in orde.

Extra toelichting
Meer als hierboven vermeld weet ik niet toe te voegen, alles is n.l prima in orde.

Matt1967 02-02-2015

Heerlijk bestellen vanuit je luie stoel.

keurig op tijd zoals beloofd

Assortiment
Ruime keus, en degelijke uitleg.

Extra toelichting
Eerst een aantal keer Bot gevangen in de reguliere winkels. Vervolgens online alles binnen 2 besteld bestaald en geleverd top

Christian2354 02-02-2015

Via de selectie mogelijkheden op de website makkelijk een keuze kunnen maken.

Alles is afgehandeld volgens afspraak

Ruime keuze.

Aanbeveling
Ik heb hier al vaker gekocht. Altijd naar volle tevredenheid.

Extra toelichting
Altijd al goede ervaringen gehad me Samsung producten. Ook nu weer. Uitstekende kwaliteit. Ik zou hem zo weer kopen.

entriqo 02-02-2015 Via de website gekocht

Website zoekt heel makkelijk, heb zelf een Philips 21:9 en kon vrij makkelijk mijn model en benodigde wandbevestiging vinden, wel even gecheckt met de servicedesk en binnen 24 uur antwoord, super!

Goede service!

Assortiment
Had er maar 1 nodig maar er waren er genoeg te vinden op de site zag ik :-)

Aanbeveling
Absoluut, via internet is altijd lastig te weten of het helemaal veilig is maar door de goede service en prompte aflevering zeker aan te raden.

Extra toelichting
Verder niet zoveel aan toe te voegen, als Tom net zo snel en betrouwbaar :-) Met vriendelijke groeten,

P. Hobma 02-02-2015 Via de website gekocht

De zoekmogelijkheden werken prima waardoor je snel en duidelijk kan zoeken en bestellen. tevens de benodigde muurbeugel is door het intikken van het type tv snel gevonden

Lekker snel geleverd wanneer e.e.a. op voorraad is.

Ruime keuze.

Aanbeveling
Gewoon prima winkel, makkelijke site, voldoende voorraad en ruim assortiment

FvS63 02-02-2015

Met een aantal muisklikken heb ik gevonden wat ik zocht. De site is overzichtelijk en goed ingedeeld.

Gevraagd naar de levertijd en ik werd correct en vriendelijk te woord gestaan.

Assortiment
Het assortiment is compleet en divers.

Aanbeveling
Ik ben uitermate te spreken over de service, het aanbod en de levering van Plasma-discounter. Ik zal ze zeker aanbevelen en dat heb ik inmiddels ook al gedaan.

Extra toelichting
Hou deze dienstverlening op dit niveau en de succesvolle toekomst van Plasma-discounter is gegarandeerd.

RoyB123 01-02-2015

Overzichtelijke website. Prima prijzen.

Snelle en duidelijke levering

Assortiment
Alle top modellen op voorraad!

Aanbeveling
Zal deze winkel aan iedereen aanbevelen.

Van der Stoep 01-02-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Snelle levering en goede prijs! Wel jammer dat er voor creditcard betaling extra kosten bijkomen en de levering met een dag wordt verlengd. Verder zeer tevreden.

Richard B. 1980 01-02-2015

Duidelijke site

Voor 17:00 bestellen,
en daadwerkelijk de dag erna in huis

Bijna alle modellen voorradig

Aanbeveling
Duidelijk site met aantrekkelijke prijzen

Extra toelichting
Het aankopen van een nieuwe tv is niet gemakkelijk. Als je televisies onderling kunt vergelijken, en de prijs is interessant dan wordt de keuze een stuk gemakkelijker.... En dan ga dus over tot kopen...

roos roosjes 01-02-2015

bestellen en de volgende dag in huis super

super snelle service

heel uitgebreid assortiment
genoeg keus

Aanbeveling
ik beveel deze web winkel zeker aan vooral het gemak van bestellen en super snel leveren

fransbakkerij 01-02-2015

produkt staat uitgebreid omschreven op de site, waardoor je al een hoop informatie hebt over uw aan teschraffen produkt.

Extra toelichting
ben altijd wel een beetje terughoudend met bestellen via internet, weet nooit of het een malifiede bedrijf is, maar plasma discounter is een correct bedrijf. produkt kwam wel een dag later dan beloofd (er zijn ergere dingen. tv was zelfs nog goedkoper dan met die neppe 21% weg ermee actie van mediamarkt. met andere woorden plasma discounter is betrouwbaarder dan media markt. want je bent toch niet gek !!

Patrick Beuneman 01-02-2015 Via de website gekocht

makkelijker kan je bijna geen tv kopen ,in mijn geval

snel bezorgd

uitstekend assortiment

Aanbeveling
Scherpe prijzen met goed uitgebreid assortiment en snelle bezorging

Extra toelichting
Vindt dat van aankoop tot levering produkt zeer vlot is verlopen

l van wouwe 01-02-2015 Via de website gekocht

snel en goed

goed

gezien mijn ervaring

Willem van R 01-02-2015

Hoewel de hele aankoop op de website heel voorspoedig verliep ben ik teleurgesteld door de bezorging.

Na wat onduidelijkheid over de prijs op de website ben ik heel adequaat geholpen door het callcenter en werd de prijs direct gewijzigd op de website. Ik geef hier een 7 voor omdat ik me er aan stoor dat het callcenter een betaald nummer heeft.

Extra toelichting
Hoewel ik erg tevreden ben over Plasma-Discounter, viel de bezorging mij tegen. PostNL Extra@home (logistiekpartner van Create2Fit) beloofde in een bepaald tijdvak te komen, waar ik vervolgens tijd vrij voor had gemaakt. Toen zij niet op kwamen dagen heb ik telefonisch contact opgenomen. Callcenter van PostNL was rumoerig, medewerkster sprak gebrekkig Nederlands, had geen antwoord op simpele vragen over de bezorging en wist het gesprek niet normaal af te sluiten. En met normaal bedoel ik een afronding als 'kan ik nog iets voor u betekenen' of 'is hiermee alles duidelijk voor u?'. De bezorger die uiteindelijk mijn bestelling kwam afleveren toverde uit zijn broekzak een verfrommelde pakbon en vroeg of ik die wilde ondertekenen zonder hem eerst met mij door te nemen en de levering te controleren. Mijn advies aan PostNL: - Beloof liever minder en maak dat waar dan dat er teveel belooft wordt wat niet waargemaakt kan worden. - Zoek een ander callcenter. - Geef de bezorgers allemaal zo'n mooi klembord.

geer7689 01-02-2015

Dichtbij parkeren, makkelijk ophalen zo.

Assortiment
Groot assortiment met veel showmodellen voor een goede indruk

Aanbeveling
Goede website met uitgebreide uitleg. Makkelijk uitzoeken en ophalen.

Extra toelichting
Uitleg is goed, gemak van meenemen en dichtbij parkeren. Groot assortiment en veel demonstratiemodellen. Geeft een goede indruk van de kwaliteitsverschillen en diverse mogelijkheden van de verschillende modellen en prijsklassen.

petra stommel 01-02-2015

overzichtelijke site met schappelijke prijzen

snelle levertijden

groot assortiment

P.Poort 01-02-2015

Overzichtelijke site met genoeg info over de producten.

Prima geregeld. Kleine communicatie storing met de vervoerder maar na 3 dagen toch alles ontvangen

Alles te vinden top

Aanbeveling
Prijs kwaliteit in verhouding met de concurrenten dus waarom de deur uit.

Extra toelichting
Super gemakkelijk en veel goeie uitleg via de filmpjes van Tom coronel Gaat sneller dan op je beurt wachten in een winkel. Heerlijk van uit de luie stoel

KevinvdV 01-02-2015

Vanuit huis makkelijk op de site je vergelijkingen doen

Had wat problemen net de betaling, maar werd goed geholpen door de service desk. Achteraf bleek dat via je telefoon betalingen met creditcard geweigerd worden door de financiële afdeling ivm mogelijke fraude

te veel keuze

Aanbeveling
Ideaal lekker thuis aan de deur geleverd

Extra toelichting
Daar je voor een aankoop als tv het toestel wel even wilt zien, gewoon bij de meest regulire winkels TV's wezen bekijken. Toen de keus daar was, op de discounter gezocht en ook besteld.

Yvonne 1968 01-02-2015

Super gebruiksvriendelijke site, overzichtelijk en makkelijk

Na de bestelprocedure volgde de mailtjes zich in rap tempo op Betaling gedaan tot aan track and trace

Assortiment
Goede en ruime keuze al stond mijn keuze voor Samsung al snel vast

Aanbeveling
zonder twijfel! zelfs al een paar maal gedaan bij familie

Extra toelichting
Een dukke vette 9 voor deze zaak, online heel erg duidelijk hoewel ik fysiek niet in de winkel ben geweest in Naarden verwacht ik daar hetzelfde aan te treffen. productomschrijving tot aan video waar tv uitgebreid en van alle kanten bekeken en besproken wordt

Roy72ger 31-01-2015

Online aankopen is ideaal.

Achteraf bleek de HDMI kabel in de verpakking van de tv te zitten. Enerzijds logisch, maar het was aan de buitenkant niet te zien, dus bij ontvangst van de tv is getekend voor ontvangst van 1 colli.
Anderzijds ontstaat onzekerheid over de compleetheid van de levering. In dit geval was de tv een kado, dus dan moet je wel zeker weten dat het compleet is.
Advies: vermeld op de buitenkant dat de HDMI kabel er in is gestopt of laat dit op voorhand per email weten aan de koper.

Voldoende assortiment.

Aanbeveling
Tot op heden goede ervaringen met deze shop.
Paar jaar geleden al eens een espresso koffiemachine gekocht hier en die werkt nog steeds perfect.
Huidige levering ook vlot verlopen.

Extra toelichting
Snelle levering, heldere uitleg op de site over apparaten door Tom. Na melding dat levering niet compleet leek te zijn, een nette reactie ontvangen. Informeer de koper op voorhand dat producten gebundeld verzonden worden om porto kosten te drukken, wat logisch is. Over het geheel erg tevreden.

m4hoeve 31-01-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Winkel dichtbij en artikelen direct af te halen. Online checken/browsen mogelijk is goed om te kunnen vergelijken.

Zeer vriendelijke en vakkundige en geduldige mensen die meedenken.

Assortiment
In de winkel niet alles getoond, maar dat kan ook niet dus niet bezwaarlijk.

Aanbeveling
Goede kundige adviezen, goede prijzen.

zie boven

m koller 31-01-2015

Snelle service. Duidelijke site.

Tijdens telefonisch contact voor wijziging van het afleveradres. Geweldig geholpen. Netjes en heel duidelijke uitleg over het product.

Assortiment
Een groot assortiment, genoeg keus voor iedereen.

Aanbeveling
Zeer zeker. Geweldig geholpen, snelle levering, goede service. Zeker waar voor ons geld.

Extra toelichting
Helemaal super tevreden over alle zaken. Ga zo Door. Wij doen hier zeker meerdere aankopen in de aankomende jaren.

Rahimy 31-01-2015 Via de website gekocht

Duidelijk

volgende dag in huis, dus super!!

voor elk wat wils

vanzelfsprekend toch!!

Extra toelichting
Gemiddeld een tien:) dus kan niet beter toch!!

JU1955 31-01-2015

Prima online shop

Prima service

Ruim assortiment

Michel van Kooij 31-01-2015 Via de website gekocht

Hoe makkelijk kan her zijn dan ? Bestellen vanuit je bankstel !

Een dag later stond de DHL al voor de deur

Assortiment
Elke keer vind ik er precies wat ik zoek

Aanbeveling
Kan niet makkelijker, en voor een goede prijs

Extra toelichting
Diverse keren wat gekocht bij plasma discounter, lekker makkelijk vanuit huis, en snel het bestelde artikel in huis ! Kan niet beter !

Pompijn 31-01-2015

Gewoon rustig kijken,en als je iets wil weten gewoon vragen

Men laat je rustig je gang gaan,als je advies is die prima

Goed maar kan uitgebreider

Prijs,kwaliteit,service is gewoon goed

Extra toelichting
Kom graag bij jullie winkel,heb er al drie aankopen gedaan,en beveel iederéén aan om bij jullie te gaan kijken en kopen.

T Draaisma 31-01-2015 In de winkel gekocht
Create2fit.com, Naarden

goed en overzichtelijk

Professioneel en vakbekwaam

alles ruim op voorraad

gewoon top

Extra toelichting
Ik kom altijd hier mijn elektrische apparaten. De service is geweldig goed en je word zeer goed geholpen. Ik prijs de winkel altijd aan bij bekenden.

Lilian Faaij 31-01-2015 Via de website gekocht

Tbuis winkelen en bezorgd en kunnen vergelijken van achter de computer!

Snelle levering en omdat gemeld wordt wanneer hier op kunnen inspelen thuis!

Veel keuze!

Aanbeveling
Om alle redenen hierboven vermeld!

Extra toelichting
Prettig behandeld en geen gedoe!

West31 31-01-2015

De site van Plasma-discounter is overzichtelijk en duidelijk, het bestellen vond ik snel en simpel gaan.

De service van Plasma-discounter vind ik uitstekend. Er was een keer een vertraging in de levering ontstaan bij een late bestelling in de avond. Er was een fout gemaakt in het sorteerproces bij vervoersbedrijf DHL. De vertraging werd onmiddellijk gemeld, bovendien werd er hierna alsnog direct geleverd (24 uur later). Goede en heldere service dus.

Assortiment
Het assortiment is goed, bij de aanschaf van de wat minder verkrijgbare rode Playstation4 controller bood Plasma-discounter een scherpe prijs. Plasma-discounter heeft een volledig assortiment tegen scherpe prijzen.

Aanbeveling
Overall goede service, lage prijzen.

Jet_123 31-01-2015

Extra toelichting
We wisten wat je wilden hebben, maar de service en klantvriendelijkheid waren top!!

michel-huisman 30-01-2015

beoordeling spreekt voorzich

E.van der Linden van Sprankhuizen 30-01-2015 Via de website gekocht

De site is op een heldere en overzichtelijke manier vormgegeven waardoor het snel duidelijk wordt welke keuzes kunnen worden gemaakt.

Uitstekend, je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Assortiment
Veel, goed tentoon gesteld op de site. Ziet er mooi uit.

Aanbeveling
Fijne site, goede service en snelle levering.

Extra toelichting
Mooie prijs voor een prachtige TV, zeker goedkoper dan bij de concurrentie. In deze tijden warin het niet altijd zeker is of bepaalde internet adressen wel of niet te vertrouwen zijn is dit een lichtpunt!

DDupain 30-01-2015

Online gekeken en prijzen vergeleken en direct opgehaald in de winkel

Het was een drukte in de winkel, maar iedereen was vrolijk en we werden goed geholpen

Assortiment
Genoeg keus in verschillende prijscategorieën

Aanbeveling
aan iedereen en dan voornamelijk voor de prijs!

Extra toelichting
Goede website, goede winkel, goede service en goede prijzen.

robert2007 30-01-2015

Je kunt vanuit thuis bestellen.

TV was niet meer voorradig in de winkel. Er werd geregeld dat hij de volgende dag gratis thuis werd bezorgd.

Assortiment
Online veel type tv's in de winkel iets beperkter maar al met al genoeg keus.

Aanbeveling
Zou de winkel zeker aanbevelen genoeg keuze en prijstechnisch interessant.

Extra toelichting
Zoals hierboven alles eigenlijk al is verteld maar de plasmadiscounter is een aanrader.

Karinwagenaar 30-01-2015

Duidelijke website.

Assortiment
Genoeg keuze. Duidelijke informatie.

Prijs kwaliteit prima.

superangel 30-01-2015

besteld en 1 dag later in huis, toppie

goede antwoorden op vragen

de keuze is reuze

Aanbeveling
gewoon goede toestellen voor een scherpe prijs

Extra toelichting
blij dat ik Plasma Discounter ben tegen gekomen. Nu een mooie tv voor een super prijs.

Michiel Mellegers 30-01-2015 Via de website gekocht

Simpel en snel in weinig stappen naar je doel toe. Inclusief betaalgemak.

Prima hoor; Alleen even niet duidelijk wanneer het pakket bij DhL binnen was.

Top met goede tarieven

Heb ik al gedaan ;-)

Extra toelichting
Fijne aankoop met snelle service.

Colthoff PC 30-01-2015

website is prima opgebouwd; menukeuze is logisch en overzichtelijk; filtering werkt nauwkeurig en goed

Telefonische informatie was voldoende, alleen het terugbellen zoals beloofd is (helaas) niet uitgevoerd

Assortiment
Keuze is ruim, volledig, voldoende en aantrekkelijk

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding!

A. Dekkers57 30-01-2015

Goede en duidelijke site.

Snel en accuraat. Levering keurig op afgesproken tijd.

Compleet genoeg.

Goede service

Extra toelichting
Plotseling opgetreden prijsverschil door BTW-actie van Mediamarkt werd keurig opgelost.

Nick92 30-01-2015

6,2

Een led TV gekocht bij jullie van Panasonic. Ik was helemaal blij en wist dat dit de juiste aankoop was, dus de doos weg gegooid. Ik heb er om precies te zijn 2 dagen van kunnen genieten toen het beeld zwart bleef wanneer ik hem aan zette. Kapotte tv dus. Gebeld met jullie, en doorverwezen naar TD van Panasonic... Als je TV na 2 dagen al dood is zou je als winkel zijnde toch wel wat meer doen om je klant te laten zien dat jullie goeie service hebben ipv de klant door te verwijzen en ze weer een goede dag te wensen. Als jullie die doos zo hard nodig hadden had je die nieuwe tv toch uit z'n doos kunnen trekken en mijn vroegtijdige overleden tv in die doos naar Panasonic kunnen sturen. Dat is een puntje wat ik erg jammer vind, dat jullie er niks aan doen en ik zelf een reparatie moet regelen voor een pas aangekochte TV.

Extra toelichting
Ik mis de "echte" service. Pas aangekochte TV is na 2 dagen overleden, en ik word doorverwezen naar Panasonic omdat ze niks voor me kunnen doen, want de doos is niet meer aanwezig..

Y. ten Voorde 29-01-2015 Via de website gekocht

20.00 uur besteld en volgende dag in huis!!!

Duidelijke e-mails en snelle service

Assortiment
Mijn model tv was moeilijk te krijgen, maar plasma-discounter had hem en was ook nog de goedkoopste!!!

Aanbeveling
Ik zal plasma-discounter absoluut aanraden, alles perfect verlopen en goedkoopste aanbieder van mijn tv.

Extra toelichting
Zeer tevreden met de aankoop, prijs en snelheid van levering! Absolute aanrader

Dinnessen 29-01-2015 Via de website gekocht

website is zeer gemaksvriendelijk

Prima service. Spullen de volgende dag in huis

Aanbeveling
Goede bservice, Deze winkel kan ik iedereen van harte aanbevelen.

Extra toelichting
Plasma.discounter.nl is een prima webwinkel met goede en snelle service.

Bas de Groot 29-01-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Op internet kijken en vergelijken met andere bedrijven, en het snel en makkelijk ophalen

Medewerker wees me op een tv met betere kwaliteit tegen de dezelfde prijs als een toestel waar ik eigenlijk voor kwam. Kijk dat is nog eens service.

Assortiment
Niet alles is uitgestald. Dus als je iets koopt in de winkel, en er later thuis achter komt dat je hem toch niet zo mooi vind. Dan kost je dat 10% van de aanschafwaarde. Beetje scheef want als je hem laat bezorgen is dat niet zo.

Aanbeveling
Makkelijk te bereiken, goeie prijs en service!

Extra toelichting
Zie motivering bij mijn cijfers

Astrid Kolman 29-01-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Het staat er allemaal zo duidelijk , kind kan de was doen en anders wordt je goed geholpen door de medewerkers

Ik heb de service in de winkel meegemaakt en vind dat je goed wordt ingelicht en kan met al je vragen terecht

Assortiment
wat ik graag wilde hebben was er op een ding na ,maar na twee dagen een mail gekregen dat deze weer op voorraad was

Aanbeveling
zo ik zeker doen en ben al met meerdere personen bij jullie geweest

Extra toelichting
wat kan ik nog meer zeggen , goede artikelen , fijne service in de winkel, tot nu toe altijd nog met plezier gekocht bij jullie

Jeremy667 29-01-2015

Je moet weten waar je moet zoeken en dan is het super overzichtelijk

Super snelle levering lekker duidelijk over van hoe of wat

Assortiment
Alles ziet er piekfijn uit en mooi

Krib 29-01-2015 Via de website gekocht

Vooral het YouTube filmpje heeft me mijn twijfel doen wegnemen.

Extra toelichting
Mooie winkel goede service en te vertrouwen.