Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Paul van Deursen 05-02-2015 Via de website gekocht

rildo 05-02-2015 Via de website gekocht

via internet besteld

op de hoogte via mail gebracht over de status van mijn bestelling

uitgebreid

Aanbeveling
zeer goed. snel en correcte mailwisseling

Extra toelichting
eerste aankoop via jullie site. snelle terugkoppeling via mail en over de bezorging. Zal in de toekomst zeker weer bij jullie bestellen.

pam 33 05-02-2015

duidelijke website

snelle levering

Assortiment
voldoende voor een concurrerende prijs

geeft een goed gevoel

DamyvanB 05-02-2015

De website is overzichtelijk en het reserveringssysteem om de tv op te halen is ideaal.

Ik ben in de winkel uitstekend te woord gestaan, ondanks dat ik mijn keuze al had gemaakt. De tv werd netjes op een karretje gezet en naar mijn auto gebracht. We hebben de tv samen in de auto gelegd. Vervolgens de aankoopnota al in de mail toen ik weer thuis was.

Assortiment
Het assortiment is groot en overzichtelijk. De informatie op de website uitgebreid en goed te begrijpen. Het assortiment is groot, maar niet te groot, waardoor de focus op de juiste producten ligt en de medewerkers hiervan op de hoogte zijn.

Aanbeveling
Altijd als iemand aan mij vraagt waar hij/zij het beste een tv kan kopen, verwijs ik altijd naar jullie.

Extra toelichting
Mijn beoordeling is een dikke 10. Vijf a zes jaar geleden heb ik mijn tv ook bij jullie gekocht. Ik heb daar de afgelopen jaren heel veel plezier gehad. Met enige regelmaat bezoek ik de site om te kijken naar nieuwe producten. Het prettige vind ik de internetprijzen en de service van een echte audio/video winkel zoals je het nergens meer hebt. Medewerkers met verstand van zaken die niet alleen de muren omhoog staan te houden, zoals bij de Media Markt. De informatie is duidelijk en overzichtelijk en ik kom volgende keer zeker weer terug.

p22 05-02-2015 Via de website gekocht

geweldige medewerking personeel

Extra toelichting
Bij de eerste aankoop waren er bij installatie thuis problemen met de subwoofer naar een telefoontje kon ik omruilen en werd het nieuwe product ter plaatsen getest Prima uitstekende service

FO. 05-02-2015

Online alles duidelijk per categorie, merk, prijs enz. opgedeeld.

Buiten het toegezegde op de website geen extra service nodig gehad. Wat is beloofd is keurig nagekomen.

Assortiment
Eerder te veel dan te weinig.

Aanbeveling
Positiever ervaringen zijn altijd goed om te delen.

shona146 05-02-2015

Makkelijk je product vinden

Assortiment
Wat ik nodig had hebben ze op voorraad!

Aanbeveling
Makkelijk in het gebruik en snel in huis

Extra toelichting
De website is makkelijk in gebruik, kan het product wat ik zocht goed vinden. Het product is op voorraad en binnen 2 dagen in huis!

Jantevreden 05-02-2015

Goede website, overzichtelijk

Snelle en correctelevering

Nieuwste modellen en merken

scherpe prijsstelling, correcte afwikkeling

Extra toelichting
Ben je op zoek naar een betrouwbare webshop, met een correcte gratis levering tegen een scherpe prijs? Dan is dit die webshop!

Peter Agten 05-02-2015

Scherpe prijzen, snelle levering

Extra toelichting
www.plasma-discounter.nl is mij goed bevallen. Televisie online besteld en de volgende dag thuis. Vergelijk van prijs met andere aanbieders stak plasma discounter en met kop en schouders boven uit. Volgende keer geen uitzoekwerk meer, kijk gewoon direct op deze site. Kan het iedereen aanraden!

Heus68 05-02-2015

Produkt was makkelijk te vinden

we werden goed geholpen in de winkel

Voldoende keuze.

Aanbeveling
goed overzichtelijk en prima service.

Extra toelichting
Samen met mijn zoon TV en Playstation 4 gekocht. We kregen een helder advies (no nonsense)en werden snel geholpen. Winkel ziet er netjes en overzichtelijk uit. Personeel heeft verstand van zaken en is vriendelijk.

Angela12345 05-02-2015

Aanbeveling
Prima service, snel geleverd en ook bij het afleveren een tijdsindicatie ontvangen.

Maarten26101981 04-02-2015

Helder, transparant. Duidelijke informatie.

Keurig geleverd volgens afspraak, duidelijke status van de bestelling.

Assortiment
Veel in het assortiment, er is echter ruimte voor verbetering, Zeker met betrekking tot televisies welke niet voorradig zijn, duurt lang voor deze weer te verkrijgen zijn.

Aanbeveling
Over all, prima service, gunstige prijzen. Duidelijke informatievoorziening, snelle, keurige levering!

Retep3 04-02-2015

De website geeft goede en complete informatie. Daarnaast is een bezoek aan de fysieke winkel zeker de moeite waard voor verder deskundig advies om tot een goede koop te komen.

Vriendelijke, geduldige verkopers in de winkel die kennis van zaken hebben. Dit geeft vertrouwen voor een goede after-sales service mocht ik daar een beroep op moeten doen.

Assortiment
Top merken en hun nieuwste modellen tegen concurrerende prijzen.

Aanbeveling
Uiteraard heeft iedereen zijn persoonlijke ervaring op basis van zijn verwachtingen en normen, op basis van mijn ervaring is mijn aanbeveling positief.

Extra toelichting
Mooi assortiment van top merken, goed overzicht in de winkel in Naarden en vakkundig advies. Ondersteund door de uitgebreide website on je goed te orienteren. Een prettige ervaring en tevreden met onze aankoop.

Fred Wittmaekers 04-02-2015 Via de website gekocht

klik klik gekocht

Assortiment
ruime keuze; vrijwel alle merken en maten uit voorraad

Aanbeveling
Gemak en keurige afhandeling; factuur, levering

Betrouwbaar gemak

dirkmuis 04-02-2015

Makkelijk vindbaar via Google, duidelijk productoverzicht.

Om 20:30 besteld, de volgende dag in huis.

Assortiment
Ruime keuze met diverse filters.

Extra toelichting
Omdat mijn oude TV kapot was en ik de dag erop toevallig thuis was heb ik om 20:30 een nieuwe Panasonic besteld. Dezelfde avond kreeg ik een bericht dat deze de dag erop tussen 14:00 en 16:00 geleverd zou worden. Normaal moet je er dan een dag voor PostNL bij op tellen, maar deze keer was hij er netjes de dag erop rond 15:00.

Zeer tevreden klant in het zuiden des Lands 04-02-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, makkelijk tot een keuze kunnen komen vanuit een luie stoel

Goede uitleg wat je kunt verwachten van het aan te kopen product. Je wordt bij iedere stap in het bestelproces tot aan de uiteindelijke levering op de hoogte gehouden. Snelle en goede levering volgens van tevoren afgesproken tijdstip.

Assortiment
Assortiment waar je een ruim aanbod hebt om tot een goede keuze te komen.

Aanbeveling
Top bedrijf waarmee je goede zaken mee kunt doen met concurrende prijzen.

Extra toelichting
Een bedrijf dat op alle fronten positief scoort en waar je goed aankopen kunt doen.

Meiland 04-02-2015

Jullie webwinkel zoekt makkelijk de informatie is prima en de voorraad en levertijd is ook prima.

Jullie deden niet lastig toen ik mijn product kwam ruilen in de winkel. Ook de meneer aan de telefoon was erg vriendelijk. Geen lange wachttijd aan de telefoon.

Assortiment
De meest gangbare televisies vind je bij jullie. Jammer dat ik geen centjes heb voor de EU samsung 65 inch maar jullie hebben hem wel

Aanbeveling
Ik heb deze week al zeker 5 keer gezegd dat ik bij plasma discounter gekocht heb...

Extra toelichting
Ik kijk uit naar de volgende aankoop.

EvanAdam 04-02-2015 Via de website gekocht

Duidelijk en overzichtelijke webshop. Zeer eenvoudig bestellen en via iDEAL betalen.

Bestelling keurig via NLpost geleverd gekregen. Eerder al eens in de fysieke winkel geweest. Ook daar vriendelijk personeel dat zelfs mijn aankoop toen naar de auto bracht.

Assortiment
Assortiment is al zeer compleet, maar kan misschien nog iets uitgebreider. Of wellicht combideals "bij aankoop van product X krijg je Y met korting".

Aanbeveling
Betrouwbare webshop, dus wanneer een artikel hier op voorraad is zou ik zeker een aanbeveling doen.

Extra toelichting
Reeds ieder punt gemotiveerd hier boven.

Fons Baten 04-02-2015 In de winkel gekocht
naarden

Site is overzichtelijk en uitermate informatief met alle goede filmpjes met uitleg en toelichting. Uitstekend bereikbare winkel(s).

Vlotte jonge mensen met goede manieren maar vooral goede en objectieve kennis van zaken. Niet alleen maar volgen wat ik vroeg maar ook zelf met belangrijke aanvullende info komen.

Assortiment
Ruime keus aan goede apparatuur en eveneens, in mijn geval, prachtige Vogel beugel voor TV aan de muur.

Zie al het bovenstaande

Extra toelichting
Fijne winkel zowel online als in Naarden. Overzichtelijk en geen opdringerige verkopers. Erg belangrijk in ieder geval voor mij en kom zeker terug voor een volgende aankoop.

J.C.Jongeneel 04-02-2015 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke site

Eergisteren een demo model Salora DVD368 besteld.Deze kwam gisteren aan maar bleek niet te werken, na een belletje met de klanten service werd toegezegd dat er nog een op voorraad was en dat die direct ter omruiling toegestuurd zou worden.Deze vandaag ontvangen en deze was prima in orde.Bedankt voor deze prima service!!

Assortiment
Behoorlijk groot assortiment.Waardoor de kans van slagen redelijk groot is.

Aanbeveling
Vanwege de prima ervaringen, ook bij vorige aankopen, zal ik deze winkel zeker aanbevelen!

Extra toelichting
In het verleden tweemaal een LCD tv aangeschaft en laatstelijk een DVD speler.In alle gevallen zeer correct geleverd. In het laatste geval ( DVD speler ) probleem zoals telefonisch beloofd zeer snel en correct opgelost waarvoor hulde !!!

Audrey van Kleef 04-02-2015 Via de website gekocht

Site mooi overzichtelijk, producten goed gespecificeerd, makkelijk te zien of iets op voorraad is

Super snelle levering!

Assortiment
voor alle elektronische apparatuur kun je hier terecht.

Aanbeveling
Al meerdere keren iets besteld en naar volle tevredenheid.

Joop2015 04-02-2015

goeie, duidelijke website.
prima mailwisseling/bevestiging etc.

zeer snelle levering, goed verpakt.

kan meer zijn.

prima ervaring.

Extra toelichting
Van bestellen tot en met aflevering zeer tevreden.

yolanda schwarz 30 04-02-2015

is erg overzichtelijk en voor mij is dit super ik moest met spoed verhuizen wegens agressie vaan mijn ex en helemaal opnieuw beginnen

top zie boven

keuze genoeg

Aanbeveling
vind dit super en zeker in mijn situatie omdat ik opnieuwe moet beginnen verhuist wegens agressie van ex

Extra toelichting
ik vind dit super fijn goede uitleg en voor mij werkt dit super met spoed verhuist alles opnieuw kopen en bestellen geen stres word bezorgd top gewoon

malm 04-02-2015

lekker op zondag en ook gelijk op voorraad

vriendelijk en snel

Assortiment
genoeg keus en lekker handig eerst via internet zoeken

Aanbeveling
zelfde motivatie als wij zelf

Extra toelichting
de juiste winkel op de juiste plek met de juiste mensen

Christian81 03-02-2015

Op internet eerst wat onderzoek gedaan naar de verschillende ultra hd televisies. Bij de plasma discounter kwam deze ook als goed aanbevolen uit de bus en heb hem dan hier ook besteld vanwege het voordeel ' prijs' . Het bestellen ging er gemakkelijk.

Gewoon zoals het hoort. Binnen de afgesproken periode is de tv bezorgd. Klachten heb ik niet.

Aanbeveling
Een 9. Heb tot nu toe nog geen negatieve bevindingen.

Extra toelichting
Op internet eerst wat onderzoek gedaan naar de verschillende ultra hd televisies. Bij de plasma discounter kwam deze ook als goed aanbevolen uit de bus en heb hem dan hier ook besteld vanwege het voordeel ' prijs' . De bestelling ging gemakkelijk. Eigenlijk gewoon zoals het hoort. Binnen de afgesproken periode is de tv bezorgd. Klachten heb ik niet. Ik geef dan ook een 8 gemiddeld. Ik heb tot nu toe nog geen negatieve bevindingen voor deze winkel.

A. Hofman 03-02-2015 Via de website gekocht

Fijn dat je kan reserveren als je het wilt ophalen, ik kon de optie alleen eerst niet vinden. Het is een tekst waar je op moet klikken ipv een button. Verder is alles heel duidelijk en overzichtelijk, goeie selectie opties.

Werd snel geholpen in de winkel en er werd aangeboden om de tv naar de auto te tillen, ondanks dat deze niet om de hoek stond.

Assortiment
Van alles soorten en maten, voor een scherpe prijs.

Aanbeveling
Prettige winkel en scherpe prijs, met mogelijkheid tot reserveren.

Goeie ervaring !

Jan Nebbeling 03-02-2015 Via de website gekocht

Alles overzichtelijk en zeer duidelijk
Veel beter als mediamarkt

Razend snelle levering

Ruime keuze

Gewoon top

Willem_Bos 03-02-2015

Via de website aan de hand van mijn wensen eenvoudig mijn keuze kunnen maken voor de juiste TV

Bij het afhalen van mijn TV werd door de verkoopmedewerker alle mogelijkheden en onmogelijkheden verteld, zoals b.v. geen 3D enz...

Assortiment
Een uitgebreid assortiment van diverse merken en typen, genoeg om de juiste TV uit te zoeken

Aanbeveling
Doormiddel van de website kun je al eenvoudig je keuze maken en anders krijg je in de winkel uitgebreid advies

Extra toelichting
Gewoon een goede, eenvoudige website om een goede keus te maken. In de winkel verkoopmedewerkers die weten waar ze het over hebben, en niet te vergeten alles tegen een scherpe prijs!

sergeverhulst 03-02-2015 Via de website gekocht

Waardeloze service. Artikel was niet op voorraad, ik wacht nu al meer dan 1,5 maand op de terugbetaling nadat men het geld eerst op hu EIGEN rekening had "teruggestort".

Aanbeveling
Er zijn andere en betere winkels op het web te vinden. Die wel een correcte service bieden voor een goede prijs.

Waardeloze service

Tim35 03-02-2015

Super goed, bestellen is heel erg geoptimaliseerd

Service mails zijn uitstekend, de 'persoonlijke' noot / brief van Tom heel leuk.

Assortiment
Perfect, zat eerst bij Cool Blue te kijken maar bij Plasma Discounter is de prijs beter en de service minimaal op gelijk niveau!

Extra toelichting
Je koopt niet als nummer bij Plasma Discounter, je bent en voelt je er een gewaardeerde klant!

KoentjeB 03-02-2015

Snel besteld en vooral hele snelle levering.'s Avonds besteld en dag erna al in de ochtend in huis.

Ik had een demomodel besteld (was dus al eens eerder gekocht, maar binnen 14 dagen teruggestuurd), maar de voet van de TV zat er niet bij. Gebeld met Klantenservice en er werd meteen een nieuwe voet voor me besteld. Als hij daadwerkelijk binnen de komende dagen bij mij thuis wordt geleverd was de service super.

Assortiment
Was op zoek naar een TV-DVD combi en daar was ruim voldoende keuze in. Zowel qua demo modellen als nieuwe modellen.

Snel en gemakkelijk.

Zie motivaties hierboven...

Danielle16 03-02-2015

Ik wist wat ik wilde hebben, ik kwam binnen, er werd voor mij in het systeem gekeken of deze nog op voorraad was, dat was gelukkig het geval. Afrekenen en met 5 min stond ik weer buiten. HeerlijK!

Werd keurig netjes gevraagd of ik er verder nog iets bij nodig had.

Assortiment
Veel Samsung dus dan is het voor mij al gauw goed. Koop me spullen het liefst bij Coronel.

Aanbeveling
Omdat het gewoon een super winkel is. Vriendelijk en netjes personeel. Goede prijs. Spullen op voorraad. Personeel met kennis.

Extra toelichting
Of je het nou via de site of in de winkel besteld, de kwaliteit en service staat altijd voorop. Personeel in de winkel, is vriendelijk, netjes en hebben kennis van de producten. De prijs is altijd goed, wat ik ook altijd belangrijk vind. Goede en duidelijk website waar je jezelf vast kan oriënteren. Kortom, een super concept, met super personeel! Dit geldt ook voor de mensen die de spullen af komen leveren! Erg goed geregeld.

Dajestar 03-02-2015 In de winkel gekocht

Binnenlopen en binnen 5 minuten had ik m'n tv in de auto zitten

snelle service, direct iemand die me kwam helpen zodra ik binnen kwam

Assortiment
ruim assortiment, veel keuze en de opstelling maakt het makkelijk om tv's direct te vergelijken

Aanbeveling
Ga eens kijken zou ik zeggen!

Extra toelichting
Goeie shop, goede ervaringen met service en altijd iemand beschikbaar om je te helpen

Mxtruyens 03-02-2015

duidelijk

moest wachten tot dat iemand me aansprak

alles wat ik zocht

Aanbeveling
al met al prima en makkelijk aan te rijden

zie boven

Nathalie67 03-02-2015

goeie info op site

Assortiment
niet echt in verdiept, wat ik zocht was er

Aanbeveling
Goede prijs/kwaliteit, voor mij prettige locatie

Extra toelichting
Ik vind met name de informatie op de site goed en duidelijk. Filmpjes ondersteunen dit extra.

willemj74 02-02-2015

Sterke zoekfunctie met auto-aanvullen en foto van product. Dus ook op het oog kun je het juiste model snel vinden.

Aangeschafte Philips Fidelio E5 had een niet goed functionerende rechter speaker. Na contact met Philips service center (in het weekend per chat) bleek dat de accu niet goed oplaadde. Vervolgens contact gehad met Plasma-discounter. Die nam zonder verdere discussie de Philips diagnose over en op maandag na het weekend stond PostNL met een vervangend product op de stoep en werd het defecte apparaat meegenomen. Zeer onder de indruk van deze snelle en professionele service.

Assortiment
Kon zonder problemen de door mij gezochte producten en alternatieve keuzes vinden in het assortiment.

Aanbeveling
Plasma-dicounter als naam is misschien een beetje gedateerd, maar deel van een mooie groep webwinkels. Zal in de toekomst ook bij de andere webwinkels kijken.

J. Bakker joba 02-02-2015

Op vrijdagavond 10 voor 9 via de website een samsung led tv besteld. Werd de volgende dag, op zaterdag nog voor drie uur smiddags geleverd. Echt top !

De man van de post heeft de tv keurig naar binnen gebracht alles keurig snel en vriendelijk afgehandeld

Assortiment
Voldoende keus is elke prijsklasse en kwaliteit

Aanbeveling
Gezien mijn eigen ervaring en die van vele met mij kan ik deze webwinkel iedereen van harte aanbevelen.

JaapB1961 02-02-2015

Met weinig worden van mijn kant wist men precies wat ik nodig had. Ondanks dat ik in winkel het product aangekocht heb krijg je je factuur netjes digitaal toegezonden.

De vriendelijke bediening kon zich goed inleven wat mijn wensen waren. Bij de uiteindelijke koop kon men ook precies vertellen wat er standaard meegeleverd wordt. Geen overbodig kabel ed gekocht.
Als extra service werd het product netjes naar de auto gebracht, dit ondanks slecht weer.

Assortiment
Ruime keuze met goede uitleg.

Aanbeveling
Erg prettig dat er genoeg keuze is. Geen rommelige winkel. Duidelijke uitleg en wat belangrijker is men weet wat men verkoopt.

Extra toelichting
Verschillende winkels af geweest om mij te laten voorlichten. Ik kreeg bij de plasma-discounter het gevoel dat men tijd voor mij had. Voor en tegens werden uitgelegd. Dan is de keuze waar ik het product ga bestellen uiteindelijk makkelijk.

bergera 02-02-2015

duidelijke site

snelle levering

genoeg keuze

Extra toelichting
genoeg keuze, snelle levering helemaal top

Dennis27 02-02-2015

Duidelijke overzichtelijke website

Nette afhandeling, top!

Extra toelichting
Fijne webshop, zeer aan te raden.

Mr.G. 02-02-2015

Ik was gericht op zoek naar deze specifieke tv. Via een Google zoekopdracht kwam ik op de site van plasma-discounter.nl
Zeer uitgebreide en duidelijke informatie aanwezig. De video van dit product door Tom Coronel en de concurrerende prijs heeft me over de streep getrokken om te kiezen voor Plasma-discounter.nl

De levertijd was zoals beloofd op de site en zonder bijkomende kosten voor bezorgen.

Aanbeveling
Zeer uitgebreide en duidelijke informatie over het product. Concurrerende prijzen en snelle levering.

Extra toelichting
Een top internetwinkel. Zeer uitgebreide en duidelijke informatie over het door mij bestelde product. Concurrerende prijzen en snelle levering.

theo1952a 02-02-2015

alles prima

geen hulp nodig gehad

ruim voldoende keus

Aanbeveling
volop keus, gemakkelijk te bestellen en snelle levering

Olden002 02-02-2015

Duidelijk bestelproces en een account aanmaken is niet nodig.

Ik werd goed en snel op de hoogte gehouden van bestelling en proces. Factuur netjes nagestuurd.

Assortiment
Voor zover ik kan beoordelen een compleet en interessant assortiment

Aanbeveling
Geen problemen ervaren en lage prijs betekent aanbeveling aan iedereen die het wil horen.

Extra toelichting
Op vrijdagochtend besteld, zaterdagochtend was ik al bezig met de installatie. :-) Lage prijs en snelle zorgvuldige levering. Perfect.

Ddrag 02-02-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Goed bereikbaar en ruime openingstijden.

Snel geholpen en vakkundig te woord gestaan door de medewerker aan de balie.

Assortiment
Op de website worden veel modellen getoond, echter in de showroom is niet alles uitgesteld. Het is daarmee niet altijd mogelijk om de TV die aangeschafd word eerst in het echt te bewonderen.

Aanbeveling
Zeker een aanrader, goede prijzen en goede kwaliteit/service.

Extra toelichting
Over het algemeen ben ik zeker tevreden over de service, kwaliteit en levering. Klantvriendelijkheid ligt hoog en als consument voelde ik mij daar prettig. Mijn enige opmerking zou zijn dat er meer naar opties gewerkt mag worden om een tv aan de consument te kunnen laten zien voor de consument deze aanschaft.

Fosca94 02-02-2015

Assortiment
Er waren geen onderbouw vaatwasmachines aanwezig dus daar viel weinig te kiezen en/of te kopen.

Aanbeveling
Prima personeel die verstand van zaken hebben en uiterst klantvriendelijk zijn.

Extra toelichting
we kwamen voor een onderbouw vaatwasser maar die waren helaas niet aanwezig inde winkel, maar nu wij er toch waren gingen we naar te tv-afdeling en de verkopers hebben ons een Sony TV verkocht. Doen ze toch wel goed en wij zijn ook tevreden. Ze namen alle tijd maar drongen het niet op. Top gedaan mannen!

Herman Wildermuth 02-02-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Telefonisch uitstekend bereikbaar en vlot afgehandeld

Aanbeveling
In hoge mate, uitstekende service.

Extra toelichting
Gemak, Service & Assortiment waren voor mij niet van toepassing omdat ik excact wist welk produkt ik kopen wou. Op de koopdag (Zaterdag 31 Jan. 2015) was ik onderweg bij Purmerend om genoemd artikel te kopen (had dit daar in Oct. 2014 gezien) maar was uitverkocht. Via I-Phone gekeken naar beste prijs en uitgekomen bij Plasma, hetwelk voor mij op de terugweg naar Enschede uitstekend aan te rijden was.

Hons 02-02-2015

Bestellen via internet gaat super

als je de bestelling gaat ophalen Wordt je prima geholpen zelfs als je auto I.V.M werkzaamheden aan de straat een eindje weg staat loop de verkoper met je mee om het artikel in je auto te deponeren dat noem ik service

Assortiment
Je kan prima iets uitzoeken de artikelen staan heel overzichtelijk in de webshop

Aanbeveling
Is gewoon en prima winkel

Extra toelichting
ik koop altijd bij de plasmadiscounter omdat ik de prijs en de service prima vindt

gillot 02-02-2015 In de winkel gekocht

Goede keuze mogelijkheden

Vriendelijke verkopers

Assortiment
Ruime keuze ook via de site

Aanbeveling
Ruime keuze en veel mogelijkheden

Jaap-1966 02-02-2015

website en bestelprocedure prima

tov eerdere keren is het nu mogelijk om vragen aan verkopers te stellen.

Assortiment
ik vind dat er teveel hele grote schermen staan. daardoor lijken de gewonere afmetingen vaak klein.
er zouden meer "kleinere toestellen mogen staan van ca 40 of 42 inch

ben tevreden

FrankW64 02-02-2015

Heldere site, duidelijke uitleg

Volgens afspraak, snel

brede keuze

Aanbeveling
super tevreden met winkel en product

Extra toelichting
Prima assortiment en service. Zoal een moderne webwinkel hoort te zijn!