Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 202 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

AriedeKat 09-02-2015

Makkelijk te bereiken vanuit Huizen. Kiezen op de website en kopen in Naarden. Ook op zondag open.

Plasma-discounter doet niet moeilijk bij eventueel defect en de bediening is vriendelijk.

Assortiment
Veel tv's zijn op voorraad.

Aanbeveling
Prima winkel. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Goede garantie afwikkeling.

Extra toelichting
Ik heb al veel spullen gekocht bij Plasma-discounter.nl en ben erg tevreden over over de prijzen en de service.

P. Smeets 09-02-2015 Via de website gekocht

Snel en simpel besteld. Ook eventuele handige extra producten zijn snel en makkelijk mee besteld

zondag besteld en dinsdag geleverd. Zoals verwacht.
Ook netjes op de hoogte gehouden per mail. Dankzij de levering door PostNL is ook dat proces goed te volgen

Assortiment
Veel keuze en alles is op voorraad.

Aanbeveling
Voor snelle en correcte service ben je hier op de goede plek!

Extra toelichting
Heel tevreden over de service en levering van de nieuwe televisie. Natuurlijk bevalt de tv ook uitstekend!

Mhoogendoorn71 09-02-2015

Volledige en helder gepresenteerde informatie op de site.

Klantvriendelijke manier waarop vragen worden beantwoord.

Assortiment
ruim assortiment tegen concurrerende prijzen; meeste modellen kunnen direct worden geleverd.

Aanbeveling
Als de verwachting wordt waargemaakt of zelfs overtroffen deel ik dat graag.

Extra toelichting
MIjn zoektocht naar een geschikte tv begon op internet en eindigde bij Plasmadiscounter. Ik heb eerder een tv bij Plasmadiscounter gekocht. De goede service, een concurerende prijs, het ruime assortiment en de snelle levering zijn voor mij reden terug te komen.

George2005 09-02-2015

Met het grootste gemak bestel je hier de spullen die je zoekt.

Ik had een demo model tv besteld. Bij het verwerken van mijn bestelling bleek het bestelde demo model niet voorradig. Dreadte2fit heeft mij toen een nieuw model toegezonden voor dezelfde prijs als het bestelde demo model. Ik kan niet anders zeggen dan dat de service van Create2fit optimaal is en krijgt van mij daarom 10 punten!!

Assortiment
Geruime keuze uit modellen en types.

Mijn dank Create2fit!!

Extra toelichting
Mijn overall gevoel bij Create2fit is zeer positief. Makkelijke site, geruime keuze en super service met daar bovenop nog eens een snelle levering van het bestelde product! Mijn dank Create2fit!!

René R 08-02-2015

Bestellen ging makkelijk ik wilde de tv echter reserveren om op te halen. Hier moest ik wel even naar zoeken.

Geweldig geholpen in de winkel. Had al eerder goederen gekocht waarvan een Harmony afstandsbediening, deze was destijds kapot ben toen enorm goed geholpen.

Assortiment
Ik zocht een tv en de keuze is enorm.

Aanbeveling
Goede service, vriendelijk deskundig personeel en bedrijf is betrouwbaar.

Extra toelichting
Heb eerder goederen gekocht en goede ervaringen mee. Nu tv gekocht en wederom goede ervaring.

ik 74 08-02-2015

Alles wordt perfect uitgelegd het wijst allemaal vanzelf

Goede service, bij t sturen van mijn mail gelijk antwoord gekregen

Aanbeveling
Snelle reactie snelle service maar financieel niet helemaal fair vindt ik

Extra toelichting
Ik had een tv gezien bij deze firma maar voordat ik hem kon bestellen was hij uitverkocht, helaas. Ik had een mailtje achtergelaten waarmee hun mij zouden informeren wanneer deze tv weer voorradig zou zijn. Volgende dag al een mailtje, de tv was voorradig, jippie ik wilde hem gelijk bestellen maar bij t afrekenen zag ik dat deze tv in een dag tijd 80 euro duurder was geworden!!!! Ik heb hier nig wel een mailtje aan gewaagd maar helaas ze konden niets voor mij doen.

Erik uit Vught 08-02-2015

De site bied veel mogelijkheden om de juiste televisie te zoeken. Met name de vele filters werken prima! Daarnaast, geeft het promo filmpje genoeg en duidelijke informatie. Hierdoor kun je prima een televisie online kopen.

Prima service. Vandaag besteld morgen in huis!

Assortiment
Zeer ruim assortiment, persoonlijk was ik op zoek naar een specifiek model. Leuke bijkomstigheid was dat plasmadiscounter óók nog de goedkoopste was :D

Aanbeveling
Ruime assortiment aangevuld met goed advies, leuke en informatieve promo filmpjes. kortom goede website!

Ed198331 08-02-2015

Super simpel via internet in een paar muisklikken een product bestellen

Groot assortiment inclusief levertijd

Aanbeveling
Groot assortiment, vandaag besteld morgen in huis!

Extra toelichting
Super tevreden over de verloop van bestelling tot levering. Werd duidelijk op de hoogte gehouden waar het product is, in welke fase van levering en wanneer het product geleverd ging worden.

dennis_de_jonge 08-02-2015

Webshop is zeer overzichtelijk en een bestelling is met een paar klikken geplaatst & geslaagd. Enige misleidende vind ik persoonlijk de USP: 'Voor 21:00 besteld, morgen in huis'. Dit blijft in het weekend zo staan terwijl dit alleen voor werkdagen geld.

Met voorgaande klacht, m.b.t. de USP: 'Voor 21:00 besteld, morgen in huis', ben ik uitgebreid geholpen. Daarnaast verliep het contact razendsnel. (Enige jammere is dat ze nog niets met mijn feedback gedaan hebben.)

Assortiment
Zeer breed en prijsbewust. Heb zelf de Philips HTL5140 voor een mooie prijs kunnen scoren.

Aanbeveling
Mits ik doorgeef dat hij/zij rekening moet houden met de USP: 'Voor 21:00 besteld, morgen in huis'. Dat dit alleen in het weekend geldt, raad ik het iedereen aan.

Extra toelichting
Overzichtelijke webshop, ruim productprotfolio, eenvoudig bestelproces zonder al teveel afleiding, goede klantenservice die adequaat reageert en dus betrouwbaar. Enige nadeel blijf ik herhalen: "De USP Voor 21:00 besteld, morgen in huis, geldt alleen voor werkdagen.

Bart Mulder 08-02-2015 Via de website gekocht

Duidelijke omschrijving van het artikel, makkelijke aankoop en snelle levering.

de medewerker die ik aan de lijn kreeg gaf goed advies en beantwoorde mijn vragen op een prettige en duidelijke manier. De bezorgservice gaf vooraf een sms met de verwachte bezorgtijd. De bezorging verliep soepel en snel.

Assortiment
Er is volop keuze uit verschillende merken en afmetingen. De specificaties zijn duidelijk benoemd, zodat je het juiste artikel kunt selecteren.

Aanbeveling
Ik heb al diverse malen iets bij plasma-discounter gekocht en alle keren was ik dik tevreden. Het gemak, de kwaliteit, het assortiment en de (bezorg)service zijn belangrijke aspecten, waarop ik mijn keuze van de leverancier bepaal.

Eastflyer 08-02-2015

Je vindt via de site genoeg producten en informatie. Het gaat heel gemakkelijk en bijna vanzelf.

Product besteld en de dag erna in huis. Netjes afgeleverd.

Assortiment
Ruime keus en duidelijke informatie bij het product. Ook fijn dat er bij sommige producten een video met product info door Tom wordt gedaan.

Aanbeveling
Gezien het gemak, service en assortiment is deze winkel zeker aan te raden.

Extra toelichting
De winkel was me niet bekend en door het product via google te zoeken ben ik op deze winkel uitgekomen en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de service van de winkel. Zoals beloofd 'vandaag besteld, morgen in huis' ...is waar. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede en duidelijk site met video product informatie. In 1 woord... 'geweldig'. Hier komen we terug! ;-)

Pietro23 08-02-2015

De stekker erin, het menu volgen en de TV is geïnstalleerd! Zeer eenvoudig

DPlasmacenter doet prcies wat ze beloven. De vorige dag bestelden de volgende dag geleverd!

Assortiment
Keuze te over als het gaat om audioapparatuur.

Aanbeveling
Goede site, betrouwbaar en snel.

dommeldommel 08-02-2015

Voor ons,mijn man ik mij, was het heel rustgevend om in de winkel rond te kijken zonder dat daar meteen een medewerker op ons af kwam.Erg plezierig!

Een deskudige, vriendelijke meneer heeft ons prettig te woord gestaan en heeft al onze vragen beantwoord toen we een keuze gemaakt hadden.

Assortiment
We kunnen zeggen, we kwamen voor een nieuwe televisie, dat de keuze groot was.

Aanbeveling
We hebben in de winkel rond gekeken en we hebben geconstateerd, dat het assortiment van vele apparaten zeer groot is. Keuze genoeg.

Extra toelichting
We hebben met plezier gewinkeld en zijn zeer tevreden, na het genieten van een kopje koffie de deur uitgegaan.

Maleco 08-02-2015 Via de website gekocht

Snel besteld en thuisbezorgd

Goed uitgebreid assortiment,
met leuke aanbiedingen

Aanbeveling
Heb nog geen ervaring met klantenservice, anders een hoger cijfer.

Extra toelichting
Makkelijke online webshop met een uitgebreid assortiment.

Mevr Bauer 08-02-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Aanbeveling
Heel toegankelijk en de werknemers zullen je altijd eerlijk en oprecht helpen bij jouw keuze.

Extra toelichting
Wij hebben onze TV nu een paar dagen in bezit en wat een gemak! De service was perfect en begon al toen we de winkel instapten. We werden vriendelijk geholpen en ook als we wat bedenktijd wilden dan werd dit ook gegeven. Naar wat wikken en wegen hebben we besloten om de UE55HU7100 Samsung TV te kopen. Hij zou op zaterdag geleverd worden en zo gezegd, zo gedaan. TV werd naar binnen gedragen en wij konden beginnen. Met gemak installeer je deze TV en binnen een mum van tijd heb je schitterend beeld. Kortom, wij zijn erg tevreden!

Joostvanh 08-02-2015

Zoekfunctie werkt enorm goed.

Levertijd zoals vermeld.

geode website

vriendelijk geholpen

kompleet

Aanbeveling
prijnivo is ok en goed bereikbaar plus geode voorlichting

Sabina.B 08-02-2015

Erg gemakkelijk en overzichtelijk.

Extra toelichting
Wow, super snelle levering . Heel prettig.

Oscar47 08-02-2015

Via uw website kon ik de juiste Led TV in de winkel vinden. Het zal op oog hoogte opgesteld.

De service was optimaal. Alleen moest ik iets te lang wachten voordat ik geholpen werd.Dat kwam omdat er maar 2 verkopers aanwezig waren.

Assortiment
Het assortiment was zoals ik het verwacht had. Alleen dienen de prijzen op ooghoogte geplaats te worden. Als brildragende moest je zowar knielen om de prijzen goed te kunnen zien. Het was voor mij wel geen probleem aangezien ik wist wat ik moest hebben.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel aan mijn kennissen aanbevelen omdat de service goed is en de prijzen zijn ten opzichte van andere winkel juist.

Extra toelichting
Mijn beoordeling is gebaseerd op de service welke in gewent ben van Plasma discount, en het bereik van de winkel is voor mij ook heel goed, en er is voldoende parkeer gelegenheid voor de deur. En ik heb al eerder inkopen daar gedaan.

I. Klomp 08-02-2015 Via de website gekocht

Goed overzichtelijk, heel prettig met de uitgebreide filmpjes erbij!

Wordt goed op de hoogte gehouden. Vlot in huis

Assortiment
Ik zocht een tv, maar door T ruime een goede overwogen keuze kunnen maken.

Aanbeveling
Veel aanbod, overzichtelijk en snelle keurige afhandeling! Kwam hier voor t eerst, zeker niet voor t laatst.

Extra toelichting
Lang gewacht met aanschaffen, maar hier uiteindelijk snel en vlot mijn tv kunnen bestellen

AntonM123 08-02-2015

Duidelijke zoekstructuur van de website. Gemakkelijk bestellen.

Snelle levering. Correcte berichtgeving over het verloop van de order.

Assortiment
Uitgebreide keuze. Concurrerende prijzen.

Door de prettig toegankelijke
website en prima prijzen.

Extra toelichting
Prima prijzen, snelle levering en nette afhandeling.

Benito Beekhoven 07-02-2015

Duidelijk en eenvoudig

Prima

Uitgebreid assortiment, keuze genoeg

Michel_1979 07-02-2015

Ze laten je lekker rondkijken en zodra je aangeeft wat je zoekt, denken ze met je mee.

Vriendelijk personeel en helpen je mee tot de tv in de auto staat.

Assortiment
Ruime keus in elke prijs en niet te duur

Aanbeveling
Vriendelijk, goede service, goede prijs-kwaliteit verhouding

Extra toelichting
Vriendelijk, goede service, goede prijs-kwaliteit verhouding, mooie kwaliteit van producten

JelleBreda 07-02-2015

Prima site. Overzichtelijk. Het was vooraf voor mij duidelijk welk product ik wilde aanschaffen.

Assortiment
Ruim assortiment. Echter voor mij was vooraf duidelijk welk product ik wilde aanschaffen

Aanbeveling
De markt wordt overspoeld met internet winkels. Voor mij controle. Fysiek adres winkel. Aanwezigheid Keurmerk. Ervaringen gelezen op internet. Ik zou de winkel zeker aanbevelen.

kuno-1 07-02-2015

Sebastiaan039 07-02-2015

goed bereikbaar

Vriendelijke medewerkers

Ruim voldoende

Zeker doen

Extra toelichting
Keuze maken via internet, ophalen in winkel, makkelijk bereikbaar en goede service.

MM Booij 07-02-2015

Duidelijk overzicht van TV's

Snelle adequate service in de winkel

Meest populaire TV's aanwezig

Kans van slagen groot

Extra toelichting
Kans van slagen groot als je op zoek bent naar een populaire TV voor een concurrerende prijs

medion1950 07-02-2015

kon alles op de site goed bekijken en met een goede iutleg erbij

alles naar wens

Assortiment
alles wat je maar wil is bij Plasma dicounter te koop

Aanbeveling
Bij al mijn vrienden en kennisen

Extra toelichting
Dit is niet mijn eerste aankoop bij al mijn bestellingen alles naar wens. en dan vandaag bestel morgen gratis geleverd

Arthur Buitenhuis 07-02-2015 Via de website gekocht

Zelfde dag reserveren én ophalen. Ruime openingstijden dus na het werk even tv opgehaald. Dat is makkelijker dan internet webshops die alleen afleveren , moet je altijd weer op tijd thuis zijn. In mijn geval had ik de TV al besteld, na 2 weken drama om een goede afspraak met PostNL te maken kwam het pakket erg nat en beschadigd aan, behoorlijke domper! S Middags toch nog via plasma-discounter TV kunnen reserveren en ophalen. Super!

Goed advies, op webshop keuze al gemaakt maar in winkel toch nog wat modellen vergeleken met duidelijke uitleg van Floris.
Personeel met verstand van zaken. Geen grote bekende zaak(mm), waar studenten eigenlijk geen zin hebben je te informeren omdat de pauze zo begint.

Assortiment
Alle relevante modellen, snoeren etc aanwezig. Veel demohoekjes. Super!

Aanbeveling
100%. Als ik hier eerder was geweest had ik niet zolang over internet hoeven te zoeken.
Netjes geholpen, er is zelf nog iemand meegelopen om de Tv in de auto zetten, omdat mijn auto vol lag duurde dat even maar dat was geen probleem !!!

Extra toelichting
Ik heb plasma-discounter gebookmarkt in mijn computer. Als ik weer iets zoek ga ik hier als eerste naar toe!

r.p de smit 06-02-2015

Super goed

Ruime keuze

Zeker wel

Danjelle 06-02-2015

Site is duidelijk, overzichtelijk en maakt het makkelijk te bestellen.

Je wordt goed geinformeerd over de bestelling en levering ervan.

Assortiment
Ruime collectie, duidelijk alles uitgelegd dmv demofilmpjes.

Aanbeveling
Betrouwbare winkel, goede prijzen, snelle levering.

Extra toelichting
Plasma discounter is een betrouwbare (web)winkel met een ruime collectie voor een goede prijs!

Frank Wevers 06-02-2015 Via de website gekocht

Duidelijke zoekfuncties, specificaties en de video's zijn een echte meerwaarde

Assortiment
In alle categorieën veel keuze wat betreft merken prijsklassen etc.

Aanbeveling
Nu voor de 2e keer een bestelling geplaatst en ben zeer tevreden over de performance van plasmadiscounter. Ze doen wat ze beloven.

Corina29081967 06-02-2015

Je kiest je product en deze is op voorraad dus kan je hem gelijk meenemen !

De service is super.

Assortiment
Het assortiment is groot genoeg. Hoe groter het assortiment hoe moeilijker het wordt. Bij dit bedrijf worden alleen de beste producten aangeboden.

Aanbeveling
Wij bevelen deze winkel aan omdat de prijs kwaliteit verhouding erg hoog ligt.

Extra toelichting
Wij hebben hier door de jaren heen al een aantal tv's gekocht voor ons eigen gezin. Mijn man is al een aantal keren meegereden met vrienden en familie om hier een nieuwe tv te kopen.

Menno93 06-02-2015

Intypen wat je wil en direct resultaat. Top!

E-mail gestuurd, binnen 24 uur reactie. Tv besteld om 8 uur 's avonds en de volgende dag om 11 uur 's ochtends al in huis. En dat naar België! Top service!

Assortiment
Heb verder niet gekeken, wist welke tv ik wou en las goede recensies over deze site.

Aanbeveling
Alles liep top, factuur via de mail en product via leverancier.

Extra toelichting
Fijne site, duidelijk en overzichtelijk. Goede en snelle service.

Billie21 06-02-2015

Keuze uit vele Televisies van verschillende merken

Als je iemand te pakken hebt
dan zit je goed. Alle tijd en rust is ons gegeven met goede uitleg. Zodat wij op ons gemak een keuze konden maken

Zie hierboven

Aanbeveling
Gezien hoe wij geholpen zijn zeker aanbeveling aan anderen.

Extra toelichting
Fijn en professioneel geholpen en na aankoop een heerlijk kopje koffie.

Joran Oudshoorn 06-02-2015

in 10 minuten besteld en de volgende dag in huis!

Assortiment
Ik kon in deze winkel het product vinden terwijl ik deze niet vond bij andere winkels en voor goede prijs!

Aanbeveling
Ik heb een hele goede ervaring met deze winkel tot nu toe en ik zou het aan andere aanbevelen

Extra toelichting
De bestelling is heel snel geleverd en niks mis met de aflevering alleen er was een defect met mijn aankoop. Dit was een fabrieksdefect dus dit had niets te maken met plasma discounter. Ik heb gemaild en binnen 24 uur antwoord gekregen met oplossing. Goede service dus

Rob van Reenen 06-02-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Ik woon in Bussum dus het is dichtbij .

Zeer behulpzame verkoper .

Van alles wat .

Aanbeveling
Dat hoef ik niet want iedereen bij ons weet dat je hier (als je wat zoekt ) slaagt .

Extra toelichting
Ik ben netjes geholpen door uw verkoper de tv werd zelfs naar de auto gebracht .

Eppo Beereboom 06-02-2015 Via de website gekocht

Super gemakkelijk kopen.

Had fout besteld en toen gebeld, werd prima te woord gestaan en de mevr. heeft alles op een hele pittige manier hersteld. Kortom tot personeel daar.

Hele ruime assortiment.

Aanbeveling
Alleen maar positieve ervaring.

Extra toelichting
Kon het bedrijf niet, maar zou het zeker aan mijn vrienden adviseren.

bdrecht 06-02-2015

Extra toelichting
Deze week een LCD-tv via de webwinkel besteld. Binnen 24 uur zitten wij thuis tv te kijken. Snel, goede service en erg klantvriendelijk allemaal. Klasse Plasmadiscounter. Eerdere bestellingen zelfde resultaat. Mooi, mooi, ....

Jyrrphia 06-02-2015

Even klikken en klaar! Eventuele artikelen zoals kabels worden in een duidelijk overzicht weergegeven bij product, scheelt een hoop zoekwerk.

Gelijk de volgende dag bezorgd. Via site geen idee hoe laat dit gebeuren zou, maar via bezorger kwam ik er wel achter. Wat wel jammer is dat cadeaubonnen van VVV niet geaccepteerd worden.

Assortiment
Veel keuze, maar superaanbiedingen of weekendknallers zijn niet altijd extra voordelig. Worden elders voor nagenoeg dezelfde bedragen aangeboden (kieskeurig.nl) Maar ik heb met mijn laatste bestelling wel het idee een hele goede prijs gekregen te hebben. Niet lang over nagedacht, maar snel knoop doorgehakt.

Aanbeveling
Uit reviews blijkt dat service heel goed is. Geen poespas, duidelijke site. Zeker een winkel om bij je zoektocht naar een product rekening mee te houden.

Extra toelichting
Zie bovenstaande! Prima winkel, goede service.

Erik van der Biezen 06-02-2015 Via de website gekocht

Prima website, producten zijn makkelijk te vinden, bekijken met goede relevante info

Diversen betaal mogelijkheden, diversen mogelijkheden om contact op te nemen

Assortiment
Breed en diep assortiment, scherpe prijs

Aanbeveling
Gewoon zoals een webwinkel hoort te zijn, snel betrouwbaar en de beste prijs

Extra toelichting
Zeer tevreden over aankoop, afhandeling en snelheid van Plasma discounter. Alles conform afspraak geleverd en afgehandeld

haagej 06-02-2015 In de winkel gekocht
naarden

Heel overzichtelijk merk bij merk

Netjes en duidelijk geholpen

Assortiment
Voeldoende keuzen van alles wat

Mooie net te winkel

Eauvi 05-02-2015

In een paar klikken had ik al besteld!

Erg snelle levering.

Assortiment
Goede tv voor een mooie prijs.

Aanbeveling
Perfect en snelle levering.

jop132 05-02-2015

lekker overzichtelijke site

super snelle levering

de keuze is reuze

Denise P. 05-02-2015

Het bestellen ging prima. We hebben gebruik gemaakt van de top10 lijst televisies.

Mijn mailtje aan de klantenservice werd beantwoord, maar wel een dag later.
Er ging helaas iets mis met de track & trace code waardoor ik niet kon zien wanneer mijn tv geleverd zou worden.
En ik dacht ergens te lezen dat ik zelf kon bepalen wanneer mijn tv werd geleverd, maar dat was niet zo.
En wel jammer dat het weekend geen werkdagen zijn. Dat zou een reden kunnen zijn om toch voor een gewone winkel te kiezen.

Assortiment
Fijn, ze hebben meer op voorraad dan de grote winkel bij ons in de buurt! En de prijs was aangepast naar de aanbiedingen bij de grotere winkels!

Aanbeveling
Het belangrijkste: het product is goed! En wordt keurig geleverd! Alleen jammer van die track & trace code.

Castiel 05-02-2015 Via de website gekocht

het was heel eenvoudig om de bestelling te plaatsen. ik had de tv gevonden tijdens de btw dagen bij mediamarkt, wou hem daar bestellen met btw korting voor 725. ik klik bestel en krijg te horen dat de tv niet meer beschikbaar was. ben toen gaan googlen en vond hem op plasma discounter voor 699, meteen bestellen dus.

mijn vragen werden binnen een dag via mail beantwoord

Assortiment
het assortiment van plasma discounter is groot

Aanbeveling
snelle service, goede uitleg bij alle tv's en een prima levering. kortom een van de beste webwinkels op dit moment. en het voordeel dat je met paypal kunt betalen waar het op veel webwinkels nog aan schort.

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over de aankoop. Alles is perfect geregeld en de tv is in goede staat thuis ontvangen

Sebastiaan 1978 05-02-2015

Makkelijk te zoeken op de website, overzichtelijk en alles is voorradig.

Was een foutje gemaakt in de factuur, even bellen en het was opgelost.

Assortiment
Al het nieuwste wat je zoekt is te vinden.

Aanbeveling
Snelle levering en uitstekende service.

Extra toelichting
Goede en betrouwbare website waarbij de klant en het product voorop staat.

JASSIE01 05-02-2015

Het is een goed werkende, duidelijk overzichtelijke site. Je wordt perfect voorzien van de informatie die je zoekt om tot een aankoop over te gaan. Dit gebeurt zowel schriftelijk als met video ondersteuning en wel over het gehele assortiment.

Extra toelichting
Een snelle afhandeling met daarbij ook een snelle levering. Via een sms word je op de hoogte gehouden van de levertijd en deze specifieke tijd (half 11)werd ook perfect nagekomen. Ik als consument kon heel makkelijk en snel het product vinden, vergelijken en meteen makkelijk bestellen. Hele goede ervaring die ik wel eens mis bij andere online winkels. Zeker een aanrader.

Rob12345878562325562 05-02-2015

Extra toelichting
Goede service, duidelijke uitleg bij producten, correcte levering.