Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 103 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

Iskander El Baraka 18-02-2015

Simpele en duidelijk site.. Producten zijn herkenbaar en te vergelijken onderling. Binnen een ogenblik heb je gevonden wat je echt zoekt.

Assortiment
Breed assortiment aan consumenten-elektronica en bijbehorende artikelen. De prijzen zijn scherp, anders had ik natuurlijk hier ook niets gekocht.

Aanbeveling
Voor iedereen die goedkoop producten wil bestellen.

Extra toelichting
Als het nog niet duidelijk was.. Plasma-discounter is een excellente webshop.

anne Prins 18-02-2015 Via de website gekocht

Even zoeken product kiezen betalen klaar. Zo klaar

Binnen 2 dagen geleverd

Assortiment
Breedt pakket en nette instructie filmpjes

Aanbeveling
Door de uitgebreide informatie is een goede keuze te maken

Extra toelichting
Veel info, veel producten, makkelijk bestellen en snel in huis!

Jazz2015 18-02-2015

Goede duidelijke website.

Assortiment
Ruim assortiment en veel op voorraad

griet1984 18-02-2015

ja kunt makkelijk een product bestellen, zonder een persoonlijk account te moeten aanmaken. Prettig!!

netjes, ook op demo-modellen de volledige garantie.

Assortiment
heel overzichtelijk kun je doormiddel van filteren je product vinden

Aanbeveling
omdat ik tevreden ben, zal ik het doorvertellen aan anderen

Ze'ev 18-02-2015

Vanuit de luie stoel besteld, geen gedoe maar keurig aan de deur bezorgd.

Hoewel ik geen gebruik heb hoeven maken van de service, zegt dat ook al iets. De site is duidelijk en ik krijg precies wat ik heb besteld. Ook dat is service.

Assortiment
De verscheidenheid aan artikelen zegt genoeg.....

Aanbeveling
Zeker! Sterker, dat heb ik al gedaan.....

Extra toelichting
De beoordeling is erg goed. Alles klopt: de informatie op de site, de duur van de levering, de wijze waarop ik via Track & Trace inzicht had in de levering en het product zelf. Al met al ben ik een tevreden klant.

Niels_1 18-02-2015

De verschillende webshops van Tom Coronel zijn erg gebruiksvriendelijk, waaronder dus ook Plasma-Discounter.nl. Navigeren gaat gemakkelijk en het overzicht van de 10 best verkochte TV's gaf mij een duidelijk beeld van het verschil in prijs/kwaliteit op het gebied van TV's.

Zondagochtend een mooie nieuwe TV besteld via Plasma-Discounter.nl, dinsdagmiddag in huis. Korte levertijd, met andere woorden: top service!

Assortiment
Ruim aanbod in de winkel in Naarden, Maar uiteraard ook volledig assortiment op de webshop van Plasma-Discounter.nl

Aanbeveling
Vrienden, familie en collega's adviseer ik om in hun zoektoch naar een nieuwe TV te starten bij Plasma-Discounter.nl of even binnen te lopen in de winkel in Naarden. De prijsstelling is scherp en de service hoog. Dit ervaar je direct bij Plasma-Discounter.nl

Extra toelichting
Plasma-Discounter.nl heeft een ruim aanbod van de modernste TV's op de markt. De prijsstelling is scherp en de service hoog. Tom Coronel presenteert op speelse wijze in verschillende filmpjes wat de specificaties zijn van een TV. Dit helpt mij als kritische consument een weloverwogen keuze te maken voor een mooie nieuwe TV. Ook in de fysieke winkel van Plasma-Discounter in Naarden is het personeel vriendelijk en vakkundig. Ik beveel Plasma-Discounter.nl dan ook aan voor iedereen die op zoek is naar een nieuwe TV!

Johannette 18-02-2015 Via de website gekocht

- overzichtelijke website,
- eenvoudig betalen/overmaken,
- snelle levering, zoals aangegeven;
- you tube toelichting Tom Coronel (straalt vertrouwen uit)

- zoals gezegd snelle levering,
- zeer goede communicatie via de email met alle becheiden (factuur, track en trace, wat te doen bij retourneren etc.)

Assortiment
- wat ik zocht was leverbaar.
- wist alleen niet dat er ook (dag)acties bestonden van plasmadiscounter anders had ik de TV in december 2014 voor de goedkopere prijs gekocht

Aanbeveling
Heb ik al gedaan bij/tijdens familiebezoek.

zie vorenstaande.

GerardRol 1945 18-02-2015

het was prettig de openstelling op zondag met voldoende personeel

de service was redelijk, kon beter, 2 medewerkers waren gezellig met elkaar aan het praten, terwijl wij in lichaamstaal aangaven geholpen te willen worden. Uiteindelijk vroegen we dat ook.

zeer ruim

totale beoordeling is goed

Wassenaar-kELTJENS 18-02-2015

De winkel is voor ons redelijk dichtbij, we hebben reeds eerder hier televisies gekocht. De winkel is compact en je hebt goeie vergelijkingsmogelijjheden, zonder gek te worden van een overkill aan televisies, waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet. Daarnaast werden we via de mail op de hoogte gebracht van de weekend aanbieding (weekend 13.2/16.2), waardoor we doelgerichter naar de winkel zijn gegaan

Ik geef nooit een 10, want het is lastiger aan de top te blijven dan aan de top te komen. Maar een vette 9 zeer zeker. Verkopers zijn no-nonsense, willen graag verkopen, maar waarderen een keuze van de klant, maw men is professioneel

Assortiment
Meer dan genoeg keuze voor ons. Wij hebben LG thuis (1ste. kennismaking via Plasma discounter) en kijken bij voorbaat altijd naar LG. Afgelopen weekend hebben we de Samsung weekend aanbieding gekocht.

Aanbeveling
Toen we enige jaren geleden bij de Media markt stonden, spraken we een stel aan die op het punt stonden aldaar een tv te kopen, dat de LG bij de MM toch wel een stuk duurder was dan bij de Plasmadiscounter. Dus op naar Naarden, want ze waren toch niet gek!!!

Extra toelichting
Telkens keken we naar 'leuke' aanbiedingen voor een nieuwe (slaapkamer)-tv, recentelijk was onze eerste tv bij jullie gekocht kapot gegaan. Het Makroblaadje werd doorgespit, maar ook jullie site. We trachten de drukte te mijden en als je dan op zondagmiddag om 15:59 binnen komt wandelen, in de veronderstelling dat de winkel tot 17:00 open is en je wordt nog hartelijk verwelkomd, dan koop je wel een "pondje tv".... Men is vriendelijk, doortastend, humoristisch en adequaat en kijken de klant beslist niet de deur uit!!!!

John1958epe 17-02-2015

Alles op voorraad, hulp bij inladen , top

De sony medewerker had geen verstand van de andere merken,men was zeer vaag over de specs. Tussendoor ging ie een andere klant helpen. Terwijl onze vraag zeer duidelijk was : wat is het verschil tussen een apparaat van 879 en 1400 euro ( lg versus samsung)

Er was een hoop niet leverbaar, bovendien in 65 inch niet veel keus

Toch altijd veel assortiment

Extra toelichting
Alles bij elkaar wel gelukkig met de aankoop. Kassaafhandeling wel zeer profesioneel.

m.trapman 17-02-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Ik ben erg goed geholpen, mijn tv werd zelfs naar de auto getild.

Dennis van der Laan heeft mij erg goed geholpen met mijn keuze.

Assortiment
Ik vond het aanbod in de showroom wat teleurstellend

Aanbeveling
Zeker! Het fijne ervaring.

steegathome 17-02-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Ideale combinatie van online & winkel ervaring.

Uitstekend personeel dat de tijd neemt om je te informeren en adviseren. Als je alleen iets komt kopen zonder poespas is het ook goed.

Assortiment
Prima assortiment, met een goede mix van recente en oudere artikelen. Alles scherp geprijsd.

Ik zeg "gewoon doen!"

Extra toelichting
Al meerdere keren iets bij de Plasma-Discounter gekocht en tot nu toe altijd prima bevallen. Zowel online als in de winkel uitstekend geholpen, ook als producten het onverhoopt toch niet helemaal vlekkeloos deden.

Bekkenkamp 17-02-2015 In de winkel gekocht

Zeer duidelijke website
product gauw gevonden
Ook de bijproducten die getoont worden zeer makkelijk kun je niets vergeten of het brengt je op een idee

Gebeld met de klantenservice en goed en duidelijk geholpen

Groot en duidelijk assortiment

Extra toelichting
Wilden een Samsung smarttv curved kopen in Groningen Niet te leveren en konden niet zeggen wanneer wel. Zoeken op jullie website en leverbaar gebeld met de klantenservice en 1 gereserveerd komen toch uit Groningen Zondags gehaald uit Naarden en uitstekend geholpen wat een goede service. Kom je toch niet meer tegen Uitleg gehad van de TV en gekocht. Tv is zelf in de auto gezet geweldig. Verkoper vroeg nog of we een HDMI kabel hadden dacht het wel niet dus. Hebben deze op de website besteld en ook deze was zeer snel geleverd. Kom zeker terug naar Naarden is het heen rijden echt waard wat een assortiment

Matesa 17-02-2015

Ik heb mijn aankopen gedaan in de winkel. Ik ben er super geholpen. De medewerker nam de tijd, en heeft mijn vragen die had prima beantwoord. Na aankoop werd er zelfs aangeboden om het naar de auto te brengen en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen :-)

Assortiment
Meer dan genoeg keuze in elke prijsklasse...

Aanbeveling
Ik zou iedereen aanraden de winkel te bezoeken. Je moet alleen geen haast hebben, want het kan er behoorlijk druk zijn.

Extra toelichting
Mijn algemene indruk en ervaring is zeer goed. Prettige winkel met vriendelijk personeel, zelfs aan het einde van de dag.

Piet van der Veekens 16-02-2015 In de winkel gekocht
naarden

goed geholpen,de verkoper legde alles goed uit en nam dus tijd voor ons

Assortiment
goed assortiment vonden het snel kwamen voor een led tv en namen ook nog maar een siemens koffiemachine erbij

Aanbeveling
reeds eerder kochten wij een sony tv en nu een tv en een koffiemachine super geholpen brengen het ook naar de auto ouderwetse service,prima

Van esch 22 16-02-2015

gewoon thuis duidelijke uitleg en makkelijk te bestellen

duidelijke instrukties en doen wat ze zeggen

Assortiment
alles wat je nodig hebt is er en de juiste delen worden bij elkaar aangeboden

Aanbeveling
wij zijn er te spreken over de duidelijke uitleg en de voor en nadelen. dus ik zou zeggen koop er allemaal

Extra toelichting
gewoon een top winkel met een goed prijskwaliteit verhouding

Voorob 16-02-2015 Via de website gekocht

Het is erg makkelijk om een tv uit te zoeken bij de plasma discounter de prijzen zijn erg laag en de tv's worden zeer goed beschreven.

De service is goed ,de tv is netjes optijd bezorgd en goed verpakt.

Assortiment
Ik kon erg makkelijk een tv uitkiezen.
Er is in iedere prijsklasse wel een mooie tv te vinden.

Extra toelichting
We zijn erg tevreden over de tv en de service van de plasma discounter en raden het onze familie en vrienden aan om in iedergeval een kijkje op de site te nemen. Zo kunnen ze zelf beslissen of ze het wat vinden.

GJ Wiesenekker 16-02-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Er liep genoeg personeel, maar je moet ze aanspreken om geholpen te worden. Daarna professioneel voorgelicht.

Assortiment
Heel simpel, er is genoeg te kiezen en te vergelijken.

Aanbeveling
Ruim assortiment, overzichtelijk en scherpe prijzen! Kennis personeel is ruim voldoende.

Extra toelichting
Voldoende en vriendelijk voorgelicht alvorens over te gaan tot aankoop. Ook de scherpe prijzen spreken mij aan en geen nonsens praatjes.

Marcel Kersloot 16-02-2015 Via de website gekocht

was snel besteld

volgende dag in huis

Assortiment
nog niet naar gekeken maar zit wel goed denk

goed en goedkoop

Extra toelichting
ben blij met mijn TV en de levering was heel vlot

Suzanne A.E. 16-02-2015

Alles is easy: email communicatie, snel geholpen worden in de winkel, duidelijke uitleg, personeel dat Ziggo Card alvast activeert (aanbiedt en meteen doet = fijn!), verse espresso erbij, iemand die meeloopt naar de auto: ik was binnen 10 mins klaar en alles geregeld. Top!!

Oh.Eigenlijk zelfde verhaal als hierboven: service en gemak gaan voor mij hand in hand, dus wat ik daar zei geldt ook hier: top!

Assortiment
Prima voor zover ik het kan overzien. Denk niet dat er elders heel veel meer mogelijk is.

Aanbeveling
Gewoon topservice, assortiment, aardig personeel, snel.

Robert12543 16-02-2015

Via de website reeds een keuze gemaakt.

Snel en vakkundig geholpen

Assortiment
De TV die ik elders op internet gevonden heb zat ook in het assortiment van de Plasma discounter

Aanbeveling
Snelle levering, goeie prijs.

Extra toelichting
Uitgebreid assortiment, bijna alle TV's te zien als demo. Omdat de TV op voorraad is, direct mee te nemen.

Scheffer 123 16-02-2015

Ik heb een bestelling geplaatst. Ik werd vriendelijk te woord gestaan, en er werd moeite voor mij gedaan.

Tv stond gereserveerd. Dit mocht zelfs 2 weken. Erg fijn en een top serivce.

Assortiment
Veel keuze. Ik wist precies wat ik hebben wilde, hierdoor heb ik niet echt hoeven kiezen. Wel was er veel keuze in beugels van de tv. Ik ben goed geïnformeerd.

Aanbeveling
Fijne winkel, vriendelijke personeel en een goede service.

Extra toelichting
Goede prijs kwaliteit verhouding!

Glad2015 16-02-2015

Extra toelichting
Plasmadiscounter kan ik zeker aanbevelen, producten goed op voorraad, duidelijke site en goede service.We hebben nu en televisie gekocht, dit hebben we al eerder gedaan en toen hadden we problemen met het toestel en deze werden toen heel goed opgelost dus wederom aankoop via Plasmadiscounter.

Peter Tholen 15-02-2015 In de winkel gekocht
Naarden

dicht bij, snel zaken geregeld

deskundige, adequate info en hulp bij inladen

Assortiment
alles waar ik voor kwam was beschikbaar

prijs/kwaliteit is concurrerend

Extra toelichting
Prettige winkel, voldoende parkeerruimte en deskundig personeel dat niet zo duur mogelijk probeert te verkopen, maar goed luistert naar de wensen en vooral behoeftes van de klant.

Ron Koppers 15-02-2015

Via de zoekfunctie waren de tv's die ik zocht snel gevonden

Vrijdagavond besteld en hoewel niet verwacht, toch gewoon op zaterdagochtend al binnen

Assortiment
Naast de 2 TV's ook handig om direct een goede muurbeugel bij te bestellen. De video presentatie was een handig hulpmiddel bij het vinden van de juiste.

Aanbeveling
Duidelijke site met alle noodzakelijke info + uitleg. En ook nog eens zeer scherpe prijzen! Absolute aanrader.

Extra toelichting
Voor onze camper was ik op zoek naar twee specifieke LED TV's, die ook over een 12V aansluiting beschikten. Door de type-nummers te googlen kwam ik op www.plasma-discounter.nl terecht en was verbaasd over het prijsverschil voor dezelfde tv's t.o.v. de winkel. Hoewel ik altijd wat huiverig ben om grote aankopen via internet te doen, gaf mij deze site een goed gevoel. Ook de vele positieve reviews en het feit dat Tom Coronel de eigenaar is gaf mij veel vertrouwen. Op vrijdagavond twee LED TV's besteld en direct ook een mooie muurbeugel van Vogel. Volgens de site zouden bestellingen voor 21:00 uur geplaatst, al de volgende dag geleverd worden, maar aangezien het weekend was, had ik daar al niet meer op gerekend. Maar tot mijn verbazing, werd de complete bestelling op zaterdagochtend vroeg toch al bezorgd. TOP!

A. Vd Leeuw 15-02-2015 Via de website gekocht

Vanuit je luie stoel bestellen is gewoon gemak!

Levering van het bestelde ging gewoon prima.
Ik weet nog niet hoe het gaat als er iets is...
Dat is nog wel belangrijker maar dat is nog afwachten.

Assortiment
Dat is niet zo moeilijk: veel te kiezen! Niet alleen merken maar ook modellen, typen e.d.

Aanbeveling
Omdat de bestelling prima verlopen is!
Het is zoals gezegd nog wel onder voorbehoud dat het ook bij een calamiteit goed gaat...

Extra toelichting
Dus bijna een volledig 8 zie deel motieven.

Harry Bimbom 15-02-2015 Via de website gekocht

Makkelijk bereikbaar en direct hulp

Top

Assortiment
Groot mr ik kan dit niet goed beoordelen

Aanbeveling
Prettig snel en grote keus

Gewoon alles erg goed

A. Heins 15-02-2015 Via de website gekocht

Alles was via e-mail besteld en stond netjes klaar om mee te nemen.

Vriendelijkheid en klantgericht

Assortiment
Heel groot assortiment en alles goed zichtbaar opgesteld

Aanbeveling
Zeer vriendelijk uitziende winkel goed en overzichtelijk met prettig personeel

Zo boven geschreven antwoorden

Familie Veltmans 15-02-2015 Via de website gekocht

Toegankelijke en simpele site. Handige informatievideo

Keurig op tijd en compleet geleverd

Aanbeveling
Tevreden over mijn aankoop en de afhandeling

Extra toelichting
Assortiment heb ik niet beoordeeld omdat ik gericht gezocht heb en me geen indruk heb kunnen vormen van het totale assortiment

tim coronel 15-02-2015

Eenvoudig om producten te vinden

Nog geen levering plaatsgevonden. Maar reactie op email/klacht was binnen een dag. Uitstekend.

Assortiment
Voor mijn nezoek ruim voldoende. Perfect.

Aanbeveling
Ondanks dat nog geen levering heeft plaatsgevonden tot nu toe uitmuntend.

Extra toelichting
Almmet al een prettige site. Snelle reactie op e-mail contact. Een aanrader.

Dennis_85 15-02-2015

Erg overzichtelijke website met duidelijke informatie. Goeie zoekfunctie om je wensen te kunnen filteren. Ervoor gekozen om het online te reserveren en in de winkel op te halen. Dit ging erg gemakkelijk en kreeg netjes een bevestiging per e-mail en sms.

Online reserveren en ophalen in de winkel ging erg gemakkelijk. In de winkel geholpen door vriendelijk en deskundig personeel. Binnen 5 minuten was mijn tv uit het magazijn gehaald en stond een medewerker klaar om de tv in mijn auto te zetten.

Assortiment
Ruim assortiment met uitgebreide video's over het product zodat het makkelijker te zien is welke functionaliteiten het product heeft. Prijs is goed en vergelijkbaar met andere grote webshops.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen. Mede door het assortiment, de informatie die beschikbaar wordt gesteld over het product en de goede service die verleend wordt in de winkel.

Extra toelichting
Dit was mijn eerste keer bij Plasma-discounter en zeker niet de laatste. Ik had wat moeite met de keuze voor een UHD tv en de video's bij de producten en de reviews op de site hebben me over de streep getrokken. De mogelijkheid om de tv te reserveren en zelf te bepalen wanneer je deze op komt halen is ideaal. In de winkel wordt je vriendelijk en snel geholpen. Ze brengen zelfs de tv naar de auto en helpen met inladen. Kortom ik ben zeer tevreden over Plasma-discounter.

Happydude 15-02-2015

Soepele site, makkelijk producten te vinden, eenvoudig te vinden of product op voorraad is.

Goed en rustig moment in de winkel gehad, goede service en uitleg, rustige en klantvriendelijke/klantgerichte benadering.

Assortiment
Prima, kan me niet voorstellen dat het assortiment op dit specifieke vlak nog meer uitgebreid kan zijn, kan me ook geen andere shop inbeelden die dit wel heeft,

Aanbeveling
Makkelijk aan te bevelen vanwege goede site

Extra toelichting
Prima winkel, wanneer gaan jullie ook een site inrichten specifiek op computers/laptops/onderdelen e.d.?

Jesse.E 15-02-2015

Heel erg gemakkelijk kon om 9 uur s'avonds nog bestellen

Kocht een product om kwart voor 9 s'avonds en had het de volgende ochtend al in huis. Hele snelle en goede service.

Assortiment
Het product wat ik hier gekocht heb was het goedkoopst van alle sites. Nog een pluspunt dus.

Aan iedereen !!!

Ricardo58 14-02-2015

bestelling snel geregeld
Betaling gaat heel snel
informatie heel goed

levertijd zeer snel

Assortiment
Zeer goed uitgerust aan assortimenten in de winkel

Aanbeveling
zoals de service die ik heb gekregen zou ik iedereen aanbevelen om hier de goederen te kopen

Extra toelichting
Goed geholpen en het product zeer snel thuis gekregen

Bouke Klaassen 14-02-2015 In de winkel gekocht
Bussum

duidelijke website.
voorraad klopt met de website.
afhalen of thuis leveren.

goede hulp in de winkel en website met personeel met verstand van zaken.

Assortiment
niet alle modellen maar wel een ruime keus in alle prijsklasse.

zie bovenstaande motiveringen.

Extra toelichting
Fijne en goede winkel en website zonder opsmuk.

Steven33 14-02-2015

Makkelijk om te bestellen, meteen afrekenen met Ideal

Gewoon goed, meteen de volgende dag bezorgd

Assortiment
Prima, alleen de HDMI kabels zijn een beetje duur.

Extra toelichting
Uitgebreid gezocht naar een Samsung UE46ES8000, bij PlasmaDiscounter was deze gewoon het goedkoopst. Prima service verder.

Kees verhoeven 51 14-02-2015

Vanachter je pc shoppen. Kan dus gewoon tussendoor het werk

Gebeld en direct een duidelijk antwoord

Alle merken alle types

Goede ervaring dus doorvertellen

kris1947 14-02-2015

makkelijk het gezochte produkt vinden en vergelijken

snelle en gratis levering

ruim voldoende keuze mogelijkheden

Aanbeveling
nav deze ervaring reeds meerdere mensen op deze web-show gewezen

Extra toelichting
Makkelijk zoeken en zeer snelle levering

VHC de Jong 14-02-2015

Zeer eenvoudig te bestellen via internet

Op tijd en goede informatie over bestelling en levering etc.

meer dan voldoende keus

Aanbeveling
Ik belle deze winkel regelmatig aan aan vrienden, collega´s etc.

Extra toelichting
Al meerder malen wat besteld en altijd zeer tevreden over informatie en service

Rens1111 14-02-2015

Bestellen ging heel eenvoudig. Na de bevestiging van de bestelling werd ik op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

De levering ging naar verwachting. Via de mail kon ik de bestelling traceren en werd er een verwachte leveringstijd weergeven. Binnen deze werd de bestelling ook netjes geleverd.

Assortiment
plasma discounter geeft een nette prijs. Het is niet de goedkoopste webwinkel maar wel een zeer betrouwbare webwinkel.

Aanbeveling
De website is overzichtelijk. De prijzen van de producten zijn redelijk.
Het proces van bestellen gaat heel gemakkelijk. En daarbij houdt plasma-discounter je via mail op de hoogte van de status van de bestelling

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over het gehele proces van het bestellen van het product tot de aflevering er van. Echter heb ik nooit een product geretourneerd dus ik weet niet hoe dat in zijn werk gaat bij plasma-discounter.

138alwina 13-02-2015

Duidelijk en alles liep op rolletjes ook de betaling.

De levertijd was buitengewoon. s' Avonds besteld en de volgende dag in huis!

Assortiment
Bekeken waar ik naar zocht en de keuzes vergeleken. Het was een product uit de opruimkelder dus de prijs was erg aantrekkelijk.

Aanbeveling
Overzichtelijke website, vertrouwd en levertijd van 24 uur. Zeker een aanrader!

Extra toelichting
Overzichtelijke website, goed, betrouwbaar, doen wat ze beloven, aantrekkelijke prijzen.

PeterPep 13-02-2015

Voor 21.00 besteld en werd meteen de volgende dag bezorgd.

Voor 21.00 besteld en werd meteen de volgende dag bezorgd.

Assortiment
Veel tv's voor een leuke prijs.

Aanbeveling
Heb ik al gedaan. Vrienden van mij bestellen nu ook hun tv bij plasmadiscounter.

Extra toelichting
Top winkel! Ik ga snel weer wat bestellen.

jaap haring 13-02-2015

Duidelijke website, goede informatie

Snelle levering en communicatie over de levering

Zeer ruime keus.

Aanbeveling
Snelle levering en scherpe prijs.

Extra toelichting
Producten van grote merken en top kwaliteit tegen zeer scherpe prijs en betrouwbare service.

bj sangers 13-02-2015

besteld via telefoon heen gereden en binnen paar min stonden we weer buiten met de tv zeer snel dus

hele snelle service binnen paar min waren we weer weg met tv

Assortiment
veel keuze en op voorraad dat is zeer prettig als je iets wil hebben dan heb je het ook meteen

Aanbeveling
wegens de snelle service en dat er genoeg op voorraad is

xs2arjan 13-02-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Centraal in Naarden, makkelijk parkeren.

Gedegen kennis v/d producten

floemii 12-02-2015

Een ontzettend duidelijke website. Het bestellen was makkelijk. Je doorloopt de stappen, waarbij telkens precies staat wat er van je verwacht wordt. Betalen via Ideal is ontzettend makkelijk.

Ik had vragen over de producten die ik wilde bestellen.
Na één keer overgaan werd de telefoon opgenomen. Door een vriendelijke jongeman werden al mijn vragen duidelijk en éénduidig beantwoord. Hierdoor kon ik snel mijn keuze maken.
Binnen 24 uur werd de bestelling gratis afgeleverd.
Super service!

Assortiment
Meer 40 euro bespaard door hier mijn aankopen te doen ipv bij een andere bekende elektronica winkel.

Aanbeveling
Kortom: Makkelijke bestellen, vriendelijk geholpen, prettige vlotte gratis levering en daarbij ook nog flinke korting. Wie wilt dat nou niet!?

Extra toelichting
Met heel wat vragen betrad ik de webshop van plasma-discounter. Nadat ik had gevonden wat ik nodig dacht te hebben, wilde ik toch nog wat vragen stellen. Na één keer overgaan werd de telefoon opgenomen en werd ik goed geïnformeerd door een vriendelijke jongen. Hierna heb ik direct mijn bestelling online geplaatst. Ook dit leverde geen problemen. Elk scherm/vakje legt duidelijk uit wat er van je verwacht wordt. Ideal is een makkelijke manier van betalen. Na het plaatsen van de bestelling had ik direct het factuur in mijn mail. Niet veel later volgde het track&trace nummer. Binnen 24 uur was mijn bestelling in huis. Voor veel minder dan bij de concurent. Kortom: makkelijk bestellen, prima service, vlotte gratis levering en flinke korting met dezelfde kwaliteit als de concurrent.

Michelbrink12 12-02-2015

Het was allemaal super duidelijk.
En makkelijk.

Snelle levering. Volgende dag al in huis.

Aanbeveling
Ik heb nu een zeer goede ervaring met mijn bestelling. Vandaar deze goede score...

Extra toelichting
De omschrijving van het product was duidelijk. Het ging om een demo-product. Het was allemaal keurig netjes geregeld.

jacob veerman 12-02-2015 In de winkel gekocht
naarden

heel overzichtelijk

direct te woord gestaan

ingedeeld in groepen

goede persoonlijke benadering

Wouter Brandsma 12-02-2015 Via de website gekocht

De laagste prijs gezocht via Tweakers en direct op de goede pagina terecht gekomen.

's Avonds het product besteld en de volgende dag in huis. Dat vind ik een prima service.

Aanbeveling
De prijzen zijn scherp en over de bestellingen word je goed geïnformeerd.

Extra toelichting
Was op zoek naar een soundbase, specifiek de Sony HT-XT1, en had via Tweakers.net de laagste prijs opgezocht. Zodoende kwam ik bij Plasma Discounter uit. Dezelfde avond het product besteld en de volgende dag was het al in huis.

Annie 26 12-02-2015

prima site, goed ingedeeld. Naar aanleiding van de site hebben we een keuze gemaakt. Hebben besloten de t.v. op te halen, zodat wij er direct van konden genieten

Wij zijn naar de winkel gegaan. De medewerkers waren erg behulpzaam en deskundig. Ook het meelopen naar de auto om de t.v. daarnaar toe te brengen hebben wij op prijs gesteld

Assortiment
Zeer tevreden over het assortiment. voldoende keus in verschillende prijsklasse. Een mooie winkel, waar de producten netjes opgesteld stonden. Ook qua groottes naast elkaar.

Aanbeveling
Alles vonden wij naar wens. Hadden al eens eerder jij jullie een t.v. gekocht. Zou zeker iemand aanbevelen.

Extra toelichting
Prima zaak, vriendelijke verkopers, Prijs kwaliteit goed afgestemd.