Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Illy62 25-02-2015

Makkelijk thuis bestellen,

Netjes thuis bezorgd

Assortiment
Heel veel keus en goed vergelijen

Aanbeveling
Via duidelijke website, contact met klantenservice netjes beantwoord. Ook prima winkel in Naarden.

Ricchard 25-02-2015

Super overzichtelijke site

Perfecte feedback over mijn order

Assortiment
ruime keuze voor goede prijzen

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen !!

Extra toelichting
Gezien de prijzen, het aanbod, de makkelijke website en de snelle verzending met trackingnummer, zou ik hier zeker weer kopen.

c veen 25-02-2015 In de winkel gekocht
naarden

Goed te bereiken
Makkelijk parkeren
Kan gelijk het artikel meenemen of laten bezorgen (gratis)

Heel prettig geholpen en relevante informatie gegeven mbt tv en ophangsysteem

Voldoende keus

Zie alle opmerkingen hierboven

Hans Baggerman 25-02-2015 Via de website gekocht

zeer snel een keuze kunnen
maken in uw assortiment

voorbeeldige en snelle bezorging

Assortiment
jullie hebben werkelijk bijna alle tv,s te koop

Aanbeveling
ik hou er niet van tienen te geven want groei moet mogenlijk blijven

Extra toelichting
ik had een goede en snelle toezending verwacht,maar dit slaat toch wel alles

JXL88 25-02-2015

Hele overzichtelijke website met veel duidelijke informatie.

Snelle verzending en alles was goed. Klantenservice ben ik niet nodig geweest.

Assortiment
Vele soorten tv's waar je uit kunt kiezen en natuurlijk nog veel meer.

Aanbeveling
Snelle levertijd en geen enkel probleem gehad.

Extra toelichting
Goede website met een groot assortiment. De video's over de tv's zijn erg handig !

armbandjes4u 25-02-2015 In de winkel gekocht
naarden zuid holland

makkelijk te vinden langs snelweg gratis parkeren

goede uitleg en service

mooie winkel

Aanbeveling
ruime keus van alles wils

Extra toelichting
wat een winkel mooi groot ruime keus en belangrijk heel goede uitleg van de juiste persoon van elk merk een apart persoon was meteen verkocht en tevreden naar huis met mijn smart tv die al op online gezien had bij plasma-discounter dus al met al supertent

atammer 24-02-2015

Winkel is goed nog geen 15 minuten binnen geweest en gekocht

BjornJeroen 24-02-2015

Het gemak om een nieuw toestel te kiezen is erg hoog. Veel jeuze, alle merken en types, met duidelijke omschrijvingen, én verwijzing naar de fabrikantensite! Jammer dat de website soms wat minder snel is, maar het gemak is er niet mminder om.

Na het kiezen van een juist toestel, werd ik in de winkel nog gewezen op een paar zaken waar ik niet aan gedacht had. Fijn dat dat gebeurd, dit voorkomst een te hoge verwachting van het toestel. Men weet hier waarover men praat. Een hele verademing tov de jongetjes bij een andere winkelketen! Daar ga ík niet meer heen! Ik ben toch niet gék!

Assortiment
Ik heb niet één keer het gevoel gehad dat ik een type toestel of prijsklasse miste, iedereen kan hier slagen!
Prijs, assortiment en kunde zijn op eenzaam hoog peil!

Aanbeveling
Gewoon doen! Eerlijk, goede prijsstelling, om ruilgarantie....., wat wil jenog meer?

Extra toelichting
Zoals gezegd, ik had een minder goede flatscreen uitgezocht voor wat ik wilde. Niet pushen en niks zeggen en meegeven, maar eerlijke voorlichting vooraf en advies voor een andere tv! Ik heb zelf een keus gemaakt, en sta daar achter. Alle waar naar zijn geld! een Ultra HD TV van 435 euro kan nu eenmaal niet hetzelfde als een flatscreen van 5000 euro! Dank jullie wel voor het meedenken!

John.Z 24-02-2015

Gemak dient de mens en de plasma-discounter maakt dat waar goede informatieve site.

Ik ben uitermate tevreden over de communicatie de blu-ray speler die ik wilde hebben was tijdelijk uitverkocht,maar door middel van een mailtje snel op de hoogte toen deze er weer was.

Assortiment
Brede keus over het algemeen prima prijzen.

Aanbeveling
Ook een bezoek aan de shop/winkel is aan te raden zodat je de artikelen ff fysiek kan ervaren en adviezen van vriendelijk personeel.

Extra toelichting
In de loop der jaren meerdere artikelen van t.v's tot bekabeling weg gehaald uit Naarden en wanneer weer actueel zeker bovenaan de lijst voor de diverse elektronica artikelen Al met al een prettige manier om je producten te kopen maar vooral te genieten . Ik zal er in de toekomst vast nog vaker een beroep doen op de expertise van de Plasma-discounter

Johnhills 24-02-2015

Eenvoudig om via de website je product te kiezen.

Geweldig. Speelt goed op de klant behoeftes in

Assortiment
het meeste is alleen te zien via de webshop

Aanbeveling
Kennis van zaken in de winkel. Zeer vriendelijk maar wel ter zake.

Dave van de Steege 24-02-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Door de vooraf duidelijke webshop en de goede ligging naast de A1 word het je wel heel gemakkelijk gemaakt om een nieuwe TV te kopen.

Door de goede service kom je hier graag terug. De medewerkers tillen altijd het product mee naar de auto, als dit wenselijk is.

Assortiment
Door de ruime keuze is er voor ieder wat wils. Ook kun je terecht voor verschillende huishoudelijke producten wat het altijd leuk maakt een rondje te doen in de winkel. Opzoek naar een nieuw apparaat voor in huis :)

Aanbeveling
Ik raad plasma-discounter altijd aan aan iedereen, zo heeft mijn collega afgelopen week ook zijn Tv hier gekocht ook hij is hier blij mee. prijs kwaliteit verhouding is is bij plasma-discounter gewoon weg top !

Extra toelichting
Vanaf dat de winkel open is heb ik altijd 100 % tevredenheid hier apparatuur gekocht. Al onze TV's, koffiezetapparaat , en barbecue komen uit deze winkel! Ik heb ook mijn vrienden altijd aangeraden om bij plasma-discounter hun tv te kopen en dit is ook bij hun altijd goed gegaan. Ook het winkel personeel ziet er altijd verzorgd uit en goed geïnformeerd over de laatste techniek waardoor je goed wordt geadviseerd.

Pianrami 24-02-2015

alles heel duidelijk en inzichtelijk

doen niet moeilijk

groot

Aanbeveling
zou hem zeker aanbevelen.

G.A.Bras 24-02-2015 Via de website gekocht

Het is een makkelijke side waar je gemakkelijk door heen bladert om het artikel wat jij zoekt weet te vinden en dan ook nog met een goede beschrijving van het artikel.

perfect geregeld en snel geleverd en dat was ook voor het artikel wat nog nagestuurd moest worden

Assortiment
zeer ruim en meer als voldoende want als je het hier niet kunt vinden dan weet ik niet waar je nog moet zoeken.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel aan iedereen aanbevelen omdat de combinatie assortiment met daaraan gekoppeld de uitleg over het door jou gezochte artikel en het gemak op de side en de snelheid waarmee het is afgeleverd absoluut niet verbeterd kan worden.

Extra toelichting
Voor ons een absolute topper.

J. Baartmans 24-02-2015 Via de website gekocht

Goed en verrassend makkelijk zelfs voor iemand uit het tijdperk voordat computers bestonden.

Duidelijke en vriendelijk respons op mijn vragen.

Extra toelichting
Verrassend om te zien hoe alles zou kunnen werken, terwijl je eigenlijk het product nog niet kan aanraken, de prijs is ook belangrijk en naar mijn gevoel voldoet deze TV helemaal aan onze verwachtingen.

R.Vos66 23-02-2015

Overzichtelijke, makkelijk te in te stellen site. Gegevens blijven staan als je een pagina teruggaat.

TVreden man 23-02-2015

Binnen lopen; tv'tje kopen

Man met Sony shirt wist ook van andere merken.

Assortiment
All belangrijke merken en modellen aanwezig

Aanbeveling
too good to be true.Echt top

Extra toelichting
ben blij met de goede service, directe levering en ruime keuze.

houtje05 23-02-2015

Thuis op de website gezocht naar led tv en of het op voorraad was.
Daarna naar Naarden gereden .

Deskundig geholpen en doorgegeven wat welk toestel we wilden hebben.De philips 32 phk 4309.Prima toestel voor op de slaapkamer en tegen een zeer scherpe prijs.Kon nergens anders goedkoper vinden

Sortiment is heel uigebreid

Aanbeveling
Ruime keuze en je wordt vakkundig geholpen,een aanrader

chjd 23-02-2015

Duidelijke site voor eerste oriëntering, vervolgens naar de winkel om de hoek of online kopen, wat je wil. Meeste producten op voorraad, dus geen teleurstelling.

Bij aankomst in de winkel goed advies en rustige uitleg gekregen over het product. Geen verkooppraatje. Factuur werd online gestuurd, ideaal.

Ruim in alle producten.

Aanbeveling
Ik vind het ideaal, het gemak van thuiswinkelen (online) icm een fysieke winkel, goedkoper dan de meeste aanbieders en topservice. Voor ieder wat wils.

Extra toelichting
Al vaker gekocht bij Plasma-discounter tot volle tevredenheid.

Edpost 23-02-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Was nooit een bar type :), maar dit is echt een super soundbar. Wat een mooi geluid. Warme bas en heldere hoge tonen. Topkwaliteit van Sony en staat gewoon retecool onder je televisie.

Edpost 23-02-2015

Mooie site, is goed zoeken en vooral vinden!

Deskundig personeel en super vriendelijk

gewoon goed

Aanbeveling
Volgens mij hebben jullie via mij alweer 8 extra klanten gekregen.

Bosma_1 23-02-2015

Goed bereikbare winkel met afdoende parkeergelegenheid en snelle service.

Een vakkundig en op de klant afgestemd duidelijk advies.

Tanja Coert 22-02-2015 In de winkel gekocht

2,5

Gemak, welk gemak. Alles liep fout wat er fout kan gaan. Wel per ideal betalen maar niet meteen je geld terug krijgen als er niets geleverd wordt.

Onder niveau. Iedereen werkt langs elkaar heen. Tijd zit erop naar huis en daar de volgende medewerker weer. Wel vol begrip overigens maar blijft zeer frustrerend.

Assortiment
Assortiment is redelijk uitgebreid.

Aanbeveling
Niet i.v.m. eigen ervaring. Keer op keer is het mis gegaan. Werd van de een naar de ander gestuurd. 7 Personen bezig met een geplaatste bestelling. Werd telkens overgedragen aan een andere medewerker wat zeer frustrerend is.

Extra toelichting
Ongeveer 15 telefoontjes verder, idem mails, betaald en niet geleverd gekregen ondanks bevestigingsmail. Op 20 dec. 2014 door mijn vader toch maar zelf opgehaald in Naarden, terwijl het gratis geleverd zou worden. Later omgeruild voor een grotere maat en ging ook van alles mis. Dit alles heeft me ongeveer 5 vrije dagen gekost! En een rit naar Naarden van Schagen en terug.

van der woude - wolfgang 22-02-2015

het ging allemaal zo als verwacht.

goed

voldoende

al meerdere keren gedaan

Extra toelichting
heb ik kunnen doen door dat dit altijd de eerste winkel is waar ik kijk voor mijn electronica

RobinHerrewijnen 22-02-2015

online bestellen ideaal

snelle levering

heel goed

Aanbeveling
Is betrouwbaar dat vind ik wel zo prettig daarom kan ik het iedereen aan bevelen om bij jullie t e bestellen

John van der Westen 22-02-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Kijken, kiezen, kopen en meenemen.

Prima uitleg

Assortiment
Keuze in overvloed, plus uitgebreide showroom

Aanbeveling
Gewoon doen en beoordeel zelf.

Extra toelichting
Gewoon een tevreden en gelukkige klant Prima aankoop.

Mira Dasic 22-02-2015

Everything very easy, fast and affordable.

E-mail communication fast and courteous, in store experience 50-50: one guy, the one who sold me the TV unit very helpful and friendly, another one at the exit/pick-up rude and nervous, he was not correct, not professional and not right. Did not want to make fuss because of it, but it almost ruined the opinion I had about the store.

Assortiment
I found a TV unit I was searching for a long time and came 430 km to buy it in your store. Thumbs up!

Aanbeveling
If everything goes well until the end, I will always recommend your store.

Extra toelichting
If you deliver what you promise that is good enough for me. So far I am OK. When you return the VAT I will be even more satisfied.

janro2015 22-02-2015

6,5

makkelijk te bestellen en vele betaalmogelijkheden

Levering tv zou binnen 24 uur gebeuren maar naar 5 dagen nog niets gekregen (tot op heden) klantenservice gebeld (uiterst vriendelijk) en zouden mij hierover die zelfde dag weer bellen maar is tot op heden niet gedaan. De volgende dag zaterdag zelf gebeld toen konden ze in het weekend niets meer voor mij doen

zeer ruime keuze in TV's

Aanbeveling
bedrijf komt afspraken niet na en klantenservice belt niet terug

Extra toelichting
probleem tot op heden niet opgelost en bedrijf houd zich niet aan afspraken

th.v.leeuwen 21-02-2015 In de winkel gekocht
Naarden NH

heerlijk winkelen en zeer goeie uitleg ook bij twijfel

ik werd zelfs door twee man geholpen

Assortiment
bij zoveel keus dan toch met hulp van personeel eruit komen welke keus men moet maken

Aanbeveling
ik zou niet weten waar je anders voor je audio moet gaan kijken,want nergens wordt je zo menselijk geholpen als bij jullie en dat is echt zo

Extra toelichting
dit is al mijn 4e aanschaf bij dit bedrijf n.l. 3X led TV en een magnafieke KRUPS koffiemachine

hans smtt 21-02-2015 In de winkel gekocht
naarden

ik kon op mijn gemak rond kijken tot ik mijn keuze had gemaakt kwam de verkoper om vragen te beantwoorden en hij lied ook andere modellen zien

ik had een hoop vragen die werden met kennis van zaken beantwoord

Assortiment
er staat genoeg om je keuze te maken

Aanbeveling
dat heb ik al verschillende keren gedaan

Extra toelichting
ondanks de opbrekingen vah de weg kon ik makkelijk een parkeer plek vinden een maal binnen kon ik op mijn gemak rond kijken na aanschaf van de tv werd deze naar mijn auto gebracht en werd ik geholpen met in laden prima servise

Edwkal 21-02-2015

Kan rustig op de website producten bekijken en vergelijken. Tevens kan ik ze in de shop ophalen en laten bezorgen indien gewenst

verkopers in de winkel met verstand over het product.

meeste merken worden verkocht

Aanbeveling
al diverse aankopen gedaan. Thuis via de website bekijken en toch een winkel waar je je vragen kan stellen aan personeel met verstand over het product.

Extra toelichting
Thuis via de website bekijken en toch een winkel waar je je vragen kan stellen aan personeel met verstand over het product. 9 geen 10 omdat er altijd ruimte is voor welke verbetering dan ook.

Johannes A. 21-02-2015

Makkelijk via de webshop

Duidelijke uitleg

Breed assortiment

Prima ervaring mee

Ruud'68 20-02-2015

's avonds besteld en de volgende ochtend al bezorgd.

Er werd precies per mail aangegeven hoe de status van de bestelling was.

Assortiment
Groot assortiment Makkelijk te vinden wat wij zochten.

Aanbeveling
Een snelle service voor een eerlijke prijs.

Extra toelichting
Makkelijk vanuit je luie stoel uitzoeken wat je hebben wil en de volgende dag al in huis. Meer heeft een klant niet te wensen.

stef en mio 20-02-2015

Lekker dicht bij en goed parkeren

Dennis wist waar hij het over heeft en nam de tijd (kon ook ivm drukte)

Assortiment
Wat wij wilde was er en in meerdere merken

Aanbeveling
Een prettige ervaring deelt makkelijk

Extra toelichting
Prettige tijd in de winkel met goede uitleg.

saakje56 20-02-2015

makkelijk te vinden wat ik zocht

goede service via internet

keuze genoeg

snelle levering

Extra toelichting
snel besteld netjes afgelverd heel blij mee

johan van poppel 20-02-2015 Via de website gekocht

je hoeft niet de deur uit je kunt alles via internet vinden

je wordt netjes geholpen
jammer dat je veel later pas een mailtje krijg over de datum en tijd van bezorgen

kan veel vinden

Jetty Dorenbos 20-02-2015 Via de website gekocht

Goede duidelijke site

Hele snelle service.
Volgende dag in huis

Assortiment
Ontzettend veel artikelen met een scherpe prijs

Aanbeveling
Vanwege de uitleg van alle apparaten via you tube en het snelle bezorgen en scherpe prijzen

Extra toelichting
Meerdere keren bestelling gedaan en altijd nog een tevreden klant

VC1 20-02-2015

goede zoekcriteria in te vullen voor een gemakkelijke zoekactie

Dag erna geleverd

Assortiment
Het product was nergens goedkoper te krijgen

S. Doekhi 20-02-2015 Via de website gekocht

Niks te klagen. Top.

Assortiment
Brede en nieuwe assortiment.

Extra toelichting
Bestelling s'avonds geplaats na 1 dag mijn toestel in huis.

Brigittela 19-02-2015 Via de website gekocht

Via kieskeurig de website gevonden en snel kunnen bestellen. Zeer gebruikersvriendelijk.

Bij het produkt stond dat het de volgende dag geleverd zou worden en dat was ook zo. Erg fijn.

Aanbeveling
Webwinkelen zoals je dat graag doet. Snel en betrouwbaar.

Extra toelichting
Dit was prettig online winkelen. Proukt op voorraad, volgende dag geleverd en een concurrerende prijs. Volgende keer shop ik weer bij de Plasma-discounter.

Oeroeboeroe101 19-02-2015

6,8

de webwinkel is van alle gemakken voorzien, overzichtelijke en goed werkende site

pas in tweede instantie geleverd (een tweede verzending), dus niet binnen 24 uur in his, maar pas na 5 dagen. Waarschijnlijk veroorzaakt door tranportpartner DHL, maar daar is plasma-discounter ook verantwoordelijk voor

Sanneman77 19-02-2015

De producten zijn goed vindbaar, en duidelijk beschreven. Ook is de voorraad accuraat, in mijn geval (aanschaf sonos playbar, waar leveringsproblemen bij bestaan) essentieel

De telefoniste en het personeel in de winkel waren kundig en vriendelijk: top dus. Wel is de wacht-tijd voor (telefonisch) contact erg lang. Zeker gecombineerd met de hoge belkosten voor contact is dat een min: het beeld kan ontstaan dat lang wachten een onderdeel is van het verdienmodel.

Aanbeveling
Een goede organisatie die afspraken nakomt. Ook de uitleg in de winkel (aan andere klanten, wachten op het door mij bestelde artikel) over andere apparatuur was prima

Extra toelichting
Een goed bedrijf, waarbij de snelheid en kundigheid mij aanspreken.

Lemocha 19-02-2015 Via de website gekocht

Aanbeveling
gemak, betrouwbaar, ruim assortiment, prijs/kwaliteit verhouding, duidelijke status van de opdracht.

Extra toelichting
Goede informatie, heldere productomschrijving, snelle levering

van Bakel 19-02-2015 Via de website gekocht

Internet is super

alles loopt als een trein

veel keuze

Keuze/eenvoud/prijs/kwaliteit

koop hier graag

Pieter-Johan 18-02-2015

Overzichtelijke en gemakkelijk toegankelijke website.

Telefonisch goed bereikbaar en dienstverlenende opstelling.Levering exact op geplande tijd de volgende dag.

Veel keus.

Extra toelichting
Ben erg tevreden over gemak bestelling, snelheid levering en informatie en communicatie via email en telefoon. Mooie tv met prachtig beeld.

CarlaW 18-02-2015

Dmv duidelijke filmpjes over de artikelen is het makkelijk vanuit je stoel te bestellen.het

Thuis gebracht, evt aansluiten. Hoe makkelijk kan je het hebben!

Assortiment
Zó veel om uit te kiezen!

Waarom niet?

Dirk MV 18-02-2015

nieuwsbrief ontvangen, linkje naar de site geopend en filmpje van product bekeken. Bestellen ging eenvoudig.

voor levering al een vraag gesteld aan klantenservice, binnen half uur een reactie. Netjes en duidelijk.

Assortiment
Groot assortiment, goede uitleg bij producten.

Aanbeveling
Zeker aan te bevelen bij bekenden. Meerdere bestellingen al geplaatst en als ik weer iets nodig heb ga ik zeker weer op de site kijken,

Peter8484 18-02-2015

Zoeken, bestellen, betalen en ontvangen, zo makkelijk is het.

Assortiment
De televisie die ik besteld heb, kon ik maar bij een paar webwinkels krijgen in NL. Dit was veruit de goedkoopste. Het scheelde ongeveer EURO 400. Niet gek toch?

Aanbeveling
Ik ben een tevreden klant. Misschien ken je tweakers.net al? Hier zijn ze al jaren actief. Er staan wel een paar negatieve opmerkingen tussen daar. Maar wat mij opviel is dat door de webwinkel was gereageerd. Overigens hebben ze ook een "echte" winkel. Dat gaf mij voldoende vertrouwen.

Extra toelichting
Het juiste product, goede prijs, snel geleverd. Jammer van de creditcard kosten, maar ik begrijp het wel. Jullie moeten flink betalen voor creditcard ontvangsten. Een tevreden klant die terug komt als de prijs goed is :)

ChristiaanG 18-02-2015

Plasma Discounter biedt een duidelijke en overzichtelijke website met veel producten die gemakkelijk te vinden zijn. Gezien de grote verscheidenheid besloot ik de vestiging in Naarden te bezoeken. Dat is mij uitstekend bevallen.

De winkel was vrij gemakkelijk te vinden, Plasma Discounter stond op diverse borden aangegeven. In de showroom was zeer vriendelijk en (in tegenstelling tot vele andere giganten) professioneel personeel aanwezig.

Concluderend ben ik zeer te spreken over de service, de door mij gekochte televisie werd zelfs in de auto geplaatst.

Assortiment
Ik was eerlijk gezegd stomverbaasd dat ze het model televisie dat ik wilde op voorraad hadden. Dit specifieke model stond niet in de winkel maar was blijkbaar wel aanwezig. Dat een product wat op de website staat ook in een winkel voorradig is maak ik tegenwoordig nog zelden mee.

De prijs van de televisie die ik heb aangeschaft was in vergelijking met andere winkels en webshops erg laag. Plasma Discounter kwam overal als goedkoopste uit de bus.

Aanbeveling
Ik zal Plasma Discounter zeker aanbevelen aan anderen. Het is een fijne winkel die niet al te groot is met vriendelijk en capabel personeel.

Extra toelichting
Ik ben lang opzoek geweest naar een nieuwe televisie. Ik twijfelde erg tussen een 32" toestel of een 42" toestel. 32 inch was aan de kleine kant en 42 inch werd eigenlijk wel weer érg groot. Toen kwam ik bij Plasma Discounter een televisie tegen met de perfecte maat (40 inch) voor een ontzettend scherpe prijs. Dezelfde avond ben ik naar de showroom gegaan en ging (tot mijn eigen grote verbazing) met een nieuwe televisie naar huis!

Joris61 18-02-2015

De ene dag besteld, de volgende dag in huis.

Zeer groot

Grote mate