Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 103 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

Paddyman 06-03-2015

was perfect had het besteld volgende dag netjes binnen.

ging allemaal vlekkeloos en snel niks op aan te merken .

Assortiment
erg divers met erg scherpe prijzen.

Aanbeveling
Is zeer zeker aan te raden prijzen zijn scherp assortiment is breed service is goed en snel ....wat wil je nog meer!

Extra toelichting
Aangezien geen enkele winkel perfect is geef ik uit principe nooit een tien.(er valt altijd iets te verbeteren hoe klein het dan ook moge zijn). Maar met jullie kan ik toch wel zeggen dat het erg dicht bij in de buurt komt.

B. Le Febre 06-03-2015 In de winkel gekocht
Naarden

De winkel in Naarden is goed bereikbaar met voldoende parkeergelegenheid. Wat iets minder gemakkelijk is de specificaties van de televisie modellen te krijgen. De informatie bij de demo toestellen is wat summier. Er liep twee man personeel en 5 klanten, waardoor we even moesten wachten. De deskundigheid en de vriendelijkheid van de medewerker maakten dit ruimschoots goed.

Vriendelijk, behulpzaam, meedenkend en geduldig.

Assortiment
Er is meer dan voldoende keuze, wel is het fijn wanneer er bijvoorbeeld prijzen van de verschillende maten bij de demo toestellen vermeld zouden staan.

Aanbeveling
Aanbevelingen reeds gedaan. In mij optiek vele malen beter dan de grote concerns. Scherpe prijzen en vriendelijk en deskundig personeel waarbij service hoog in het vaandel staat.

Extra toelichting
Na onze witgoed en koffiezetapparaat aankopen was het voor ons niet meer dan logisch om ook onze televisie en bluray speler bij "Tim & Tom" te kopen. Altijd prettige ervaringen gehad. Ook bij een defect koffiezetapparaat altijd uitstekend geholpe. Prijs is belangrijk, maar ik betrapte mij er op dat ik niet eens meer heb vergeleken. Winkel binnengestapt, een keuze gemaakt en tevreden huiswaarts gekeerd.

rvw80 06-03-2015

De website is zeer ok! Ik zocht de voor mij perfecte TV en heb die ook bij jullie gevonden. Verder gebruik ik tweakers om de prijs te controleren en daarbij komen jullie ook goed uit de bus!

De verkoper voelt goed aan welke info nog nodig is en wat al bekend is.

In mijn geval miste ik uiteindelijk nog wel de smartcard van ziggo; ik had er in de winkel even niet bij nagedacht, maar wel de CI+ module bij jullie aangeschaft. Hoorde achteraf van een vriend dat ze dit bij de mediamarkt altijd wel even checken bij de klant. Misschien bij jullie ook handig, want dat zou mij een extra losse bestelling hebben gescheelt. Verders prima dat bij het inladen de tv even naar de auto wordt gebracht!

Assortiment
Goede mix van relevante merken en modellen!

Aanbeveling
De webshop is prettig in gebruik omdat je gemakkelijk producten met elkaar kunt vergelijken. Ook zijn de product videos echt een plus omdat je dan de tv werkend kun zien en allerlei features even snel en eenvoudig uitgelegd krijgt. je hoeft dus niet eerst zelf een hele studie te ondernemen.

jenko snip 06-03-2015 In de winkel gekocht
naarden

Zoeken op website en ophalen in de winkel

Snelle vakundige.bediening.
Duidelijke uitleg

Assortiment
Op website alles te vinden.
In winkel.beperkt, maar dat maakt het overzichtelijk.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Prima service

Dean Koknel 06-03-2015

Helder en eenvoudig. Geweldige uitleg.

Ik gebruikte een aanbieding en kreeg alles compleet en netjes verpakt alsof het nog niet eerder was uitgepakt of gebruikt. Kortom, een klant is een klant of die nieuw of als.nieuw koopt er is geen verschil.

Assortiment
Ze hebben vast "alles" En uit voorraad ook!

Aanbeveling
Altijd en zonder enig voorbehoud. Alles tot . De.puntjes geregeld. De apparatuur, het verzenden en al het papierwerk. Grote klasse!

Extra toelichting
Eerste aankoop en gewoonweg overdonderd. Een volgende aankoop 'gewoon' ook weer hier of in een van andere discounter shops.

RVD 68 06-03-2015

Overzichtelijke site,snel/makkelijk zoeksysteem en snel producten te vergelijken

Snelle afhandeling en levering bestelling

Voldoende keuze

Goed site/service/ levering

Zie boven

Markie73 06-03-2015

Duidelijke website, alles is snel te vinden en indien gewenst kun je ook verschillende producten met elkaar vergelijken

Ik heb al vaker besteld via deze website, en altijd heb ik het product de volgende dag al geleverd gekregen

Assortiment
Ruime keuze uit diverse modellen

Aanbeveling
Vanwege mijn positieve ervaringen, zal ik deze webshop van harte aanbevelen aan vrienden en bekenden

Maria-1978 06-03-2015

In de avond besteld, volgende dag al binnen!

Ruime keus

Remko1964 05-03-2015

Bestelling verloopt prima en zonder problemen. Alleen het zoeken op de site met filters die aanstaan is wel eens lastig wanneer je een stap terug gaat. Dan vervallen vaak de filters, terwijl ik er maar 1 wil aanpassen.

Meldingen van de levering en op tijd leveren verliepen prima. Prettig persoon bij de aflevering.

Assortiment
De keuze is ruimschoots voldoende en de filmpjes met uitleg zijn duidelijk en leuk om te zien. Tevens goede tekstuele toelichtingen. Kleuren van de site staan mij ook aan.

Aanbeveling
Prima service en ook de winkel is leuk om te zien en in rond te lopen. Heb nu 3 tv's gekocht voor verschillende personen. Wel raar dat bij in de winkel kopen er een bedrag wordt afgehouden als je toch wilt inruilen. Thuis kijkt het nu eenmaal soms anders en dat was het geval bij ons. Bij thuislevering geld dit niet. Haal dus niet meer op.

Extra toelichting
Al met al een prima winkel en prettig personeel. Aanbeveling zou zeker een 9 of 10 zijn wanneer de genoemde regel niet zou gelden en ik dat niet zou hebben meegemaakt. Kijk daarom zeker ook op andere "sites" ter vergelijking.

Buchwaldt 05-03-2015 Via de website gekocht

Prima site,alles overzichtelijk en makkelijk te vinden.

De mevr die ik aan de lijn had voor een vraag,
Heeft geen enkele moeite gedaan om mij vraag te beantwoorden.en verwees mij door naar vogels.

Prima assortiment

Aanbeveling
Door dat er totaal geen moete is gedaan
Om mij te helpen,kan ik u niet aanbevelen bij anderen.

Extra toelichting
Prima winkel/webshop,en keurig op tijd bezorgd. Alleen de service is heel slecht. Ik belde voor een vraag over een steun van vogels die ik er bij gekocht had. De mevr die ik aan de lijn had,kon mij niet antwoorden ging in de wacht, Als ik vragen had over de beugel moest ik naar vogels bellen. Ze nam niet de moeite om te proberen of ze mijn vraag kon oplossen. Ik belde ( 9 min x 80 euro cent =7.20 euro. Daarna zou ik nog eens met vogels kunnen bellen. Ik heb de steun niet bij vogels gekocht,maar bij de plasma dicounter. Het minste wat ze had kunnen doen is bij een collega vragen,of die misschien Mijn vraag kon beantwoorde. Nu heb ik best wel veel bij u gekocht de afgelopen tijd,2 led tv's twee steunen, Een duur siemens koffie zetter,en nog wat kleine dingen. Maar ik denk dat dit de laatste aankoop is,als er totaal geen moeite wordt gedaan voor Een klant te helpen kom ik niet meer bij u, Vriendelijke groet Geertjan Buchwaldt Kalmoes 10 Amersfoort.

Create2Fit Naarden 17-03-2015

Geachte heer Buchwaldt,

Vervelend om te vernemen dat onze klantenservice u niet telefonisch verder heeft kunnen helpen.

Bij uw order is een notitie gemaakt dat het gaat om de schroeven die u niet vlak zou krijgen bij het ophangen.

Telefonisch is het altijd wat lastig uitleggen of te begrijpen bij het monteren van de muurbeugel waar precies de fout zit (in dit geval ook na overleg) ons leek op dat moment de snelste manier voor u om direct contact op te nemen met Vogels, dit niet omdat wij geen moeite voor u willen doen.
Uiteraard zijn wij met u eens dat er wellicht meer aandacht aan besteed had kunnen worden door het vragen naar foto's.
Ons oprechte excuses hiervoor.

Wij gaan er vanuit dat alles inmiddels is opgehangen, mocht dit niet zo zijn of mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij dit graag.

Met vriendelijk groet,

Kim ter Heide

Bodean 05-03-2015

Het is lekker dichtbij. Hoef niet te lang te wachten en 99%is op voorraad.
Als als je verder weg woont laat je het gewoon bezorgen binnen een dag.

Je wordt goed geholpen. En je hoeft niet zo lang te wachten er loopt genoeg personeel rond.
Ook de youtube filmpjes zijn superhandig

Assortiment
Volgens mij hebben ze alles. Heb nooit iets niet gevonden wat ik zocht

Aanbeveling
Ik zou iedereen plasma discounter aanbevelen omdat de service super is geen wachtijden of iets is niet op voorraad.
Het is daar zo" tv zoeken ,ophalen en tv kijken "
Zo simpel

Extra toelichting
Ik kan niets anders dan lof over deze winkel praten voor mij altijd de beste prijs snellere service dan welke winkel dan ook. En ook zijn de youtube filmpjes super handig zelfs al heb je de tv gekocht. Je wordt goed geadviseerd en je kan je tv direct meenemen zonder dat zogenaamde verwijderings bijdrage.

Tim Koster 05-03-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
De site was makkelijk en overzichtelijk, product was hier het goedkoopst en de volgende dag al geleverd. Al met al ben ik zeer tevreden!

Rowanb 05-03-2015

Overzichtelijke website. Makkelijk zoeken. Alles gaat soepel.

Alle informatie aanwezig. Snelle service. En erg vriendelijk.

Assortiment
Alle soorten aanwezig. Voor iedereen is er iets te vinden.

Aanbeveling
Goede kwaliteit, service en snelle levering voor de perfecte prijs

Rene uit Hilversum 05-03-2015

Bij binnenkomst kreeg ik gelijk deskundig gevraagd advies en dat schepte vertrouwen.

Het nieuwe televisietoestel werd keurig naar de auto gebracht en in de laadruimte gezet. Prima!

Assortiment
Duidelijke opstelling, genoeg keuze zonder het overzicht kwijt te raken.

Aanbeveling
Door mijn eigen ervaring in de winkel zal ik deze winkel zeker aanbevelen bij vrienden.

Extra toelichting
Kopen is makkelijk maar goede service is niet altijd vanzelf sprekend. Hier dus wel.

JustCage87 05-03-2015 Via de website gekocht

via kieskeurig op jullie website tereterecht gekomen.
Overzichtelijke site waarbij gebruiksvriendelijkheid dik onderstreept mag worden.

Tijdens onze zoektocht naar een tv kwamen we terecht op een aanbieding. Op het moment dat wij de beslissing hadden genomen was deze aanbieding niet langer geldig. Echter werd ons zonder slag of stoot alsnog een persoonlijke kortingscode toegestuurd waardoor wij alsnog van de verlopen actie gebruik konden maken. klasse!

Assortiment
Uitgebreid assortiment, waarbij voor ieder wat wils. Naast onze zoektocht voor een tv hebben we ook diverse andere producten bekeken. Wij houden deze site zeker in gedachten bij onze volgende aankoop.

Aanbeveling
Prima service, mooie producten, gebruiksvriendelijk, klantgericht en heldere communicatie.

Extra toelichting
Mensen klagen vaak wanneer een product of service niet goed is. Wanneer dit wel het geval is mag hier ook vaker iets over gezegd worden. Dank voor ons prachtige product en de uitstekende service die jullie geleverd hebben!

redyoung 04-03-2015

Zeer eenvoudig te installeren. Alles wijst zichzelf.

Zondag besteld, dinsdag bezorgd. Keurig netjes met de Ziggo CI module in de TV doos verpakt. Super service.

Assortiment
Alles wat er extra nodig is kun je bij Plasma Discounter aanschaffen

Aanbeveling
Super service, goede producten tegen zeer scherpe prijs. Top!

Extra toelichting
Gereageerd op een zeer scherpe aanbieding die ik via de email heb ontvangen. Zondag besteld, dinsdag in huis. Uitpakken en binnen 15 minuten TV kijken. Geweldig scherp beeld, super eenvoudig. Ook de wifi is echt een uitkomst. Uitstekende service van Plasma Discounter. De erbij bestelde CI module werd keurig bij de TV in verpakt. Top service. Kortom: Zeer tevreden.

DitisAnne 04-03-2015

Zoeken naar de juiste TV was snel en gemakkelijk.

De levering is snel gedaan. Geen 10 omdat ik de dag na bestelling laat een een bevestiging kreeg. Deze had ik eerder verwacht

Assortiment
Valt weinig over af te dingen. Veel producten en grote voorraad

Aanbeveling
Producten worden snel geleverd met TNT. Je wordt prima op de hoogte gehouden en met track en trace kun je de levering volgen.

Extra toelichting
De bestelling is snel verstuurd en in goede orde ontvangen. De TV snel kunnen neerzetten en ziet er goed uit.

RCRC 04-03-2015

Heldere website.
Je wordt netjes door het bestelproces geleid, zonder verrassingen.

Goede informatie over de te verwachte levering. Daadwerkelijke levering binnen het tijdslot dat was aangegeven.

Assortiment
Zocht een combinatie van Sonos producten. Was in één pakket te bestellen.

Afspraken zijn nagekomen.
Voordeliger dan concurrentie.

Professionele organisatie. Lage prijzen. Voldeed aan de verwachtingen

Gerard Kamer 04-03-2015 In de winkel gekocht

Lekker dichtbij

Deskundig en behulpzaam

Ruime keuze

ferry van der meij 04-03-2015 Via de website gekocht

gemakkelijk zoeken en eenvoudig betalen met ideal

kreeg op tijd een mailtje de bestelling was goed te volgen en werd netjes op tijd geleverd

Assortiment
alles waar ik naar zocht

Aanbeveling
naar iedereen die iets van elektronica nodig heeft

ben uitermate tevrede

Frans Oudemast 04-03-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Fraaie showroom en waar ik voor kwam kon ik direct meenemen.

Assortiment
Groot assortiment met diverse merken en maten.

Aanbeveling
Makkelijk bereikbaar en groot assortiment voor een scherpe prijs.

Extra toelichting
Naast plasma-discounter vind je hier ook de witgoed, koffie etc.etc. discounter.

Jan-Paul1973 04-03-2015

Ik kom makkelijk vinden wat ik zocht. Achteraf betalen is ook wel zo fijn.

Assortiment
Produkt dat ik zocht was niet makkelijk overal te krijgen.
Bij de plasmadiscounter wel. En tegen een goede prijs.

Aanbeveling
Veel aanbod, snelle levering.

Extra toelichting
Voor een volgende bestelling zoek ik zeker weer op deze site!

Robert Kruijer 04-03-2015 In de winkel gekocht
naarden

gevonden wat ik zocht en snel en het was nog op voorraad ook wat ik op de website al gezien had.

Dus alles klopte, kan ook een 10 geven maar dat is zo overdreven.

Prima snel geholpen , zelfs het product de auto ingetild... Top

Assortiment
Ruime keus...voor elk budget, nu een game tv gekocht voor mijn zoon , beperkt budget , prima aanbieding.

Aanbeveling
Oke toch een tien omdat ik niet kan verzinnen waarom niet.

Ik heb al een aantal malen wat gekocht ook voor de zaak.

Het is ook alle keren evengoed.
Dat is ook wel prettig om te weten dat de service altijd dezelfde is...

Extra toelichting
Gewoon goed geholpen , duidelijke website goed zoek mechanismen

pap66 04-03-2015

overzichtelijke site

veel keus

Aanbeveling
makkelijk vergelijken en keuze maken

Arisa2210 04-03-2015

Het gaat redelijk snel

Je wordt overal op voorbereid. En een goede en snelle service! Snel wordt er behandeld.

Veel keuze!

Extra toelichting
Ik vind het een leuke site! Een goede en snelle service! Je krijgt iedere keer een mail ter bevestiging! Geeft je meteen al een fijn gevoel! :) Ik ben super blij met mijn product.

Paul Winkelhorst 04-03-2015 Via de website gekocht

Online bestellen en uitzoeken was een eitje.

Op mijn mail werd direct geantwoord.

Voldoende, ruime keuze.

Extra toelichting
Alles was goed geregeld alleen klopten de specificaties op de site niet geheel met het geleverde product.

Iris en Alex 04-03-2015

zeer gebruiksvriendelijke en duidelijke website

Nadat postnl mijn pakket niet zichtbaar had gemaakt, hebben ze uitgezocht waar mijn pakket was en doorgegeven wanneer ik het pakket wel kreeg. Dat was 1 dag later, en kwam door een fout bij postnl

Assortiment
ruimere keus dan andere grote verkopers

Aanbeveling
Groot aanbod, snelle levering, goede prijs. Ook de opruimingen zijn prima!

Extra toelichting
Groot assortiment, snelle levering, goede prijs. Vriendelijke klantenservice. Ik heb zelf een product uit de opruiming gekocht omdat deze niet meer nieuw te verkrijgen was. Was super verpakt en niks mis mee.

MarvinGr 04-03-2015

Het product was gemakkelijk besteld en alle informatie op de website is erg duidelijk.

Prima service! Werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling. Ook het tijdvak waarin de televisie geleverd zou worden was kort en duidelijk gecommuniceerd.

Assortiment
Ruim assortiment en lage prijzen. Voor mij LG televisie heb ik online vergeleken welke webshop de goedkoopste is en Plasmadiscounter staat vaak bovenaan!

Aanbeveling
Zeer zeker! Mijn ervaring is zeer positief en ik zou dit dan ook zeker aan anderen doorgeven.

Extra toelichting
Ik denk dat ik het meeste al heb aangegeven bij de specifieke punten. Dit was de eerste keer dat ik bij Plasma-discounter heb besteld, maar zal zeker niet de laatste keer zijn. Mijn LG TV is snel geleverd en bovendien zeer goedkoop vergeleken met andere webshops. De communicatie is goed en duidelijk, ik werd steeds op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling!

mvandererve 04-03-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Voor de deur parkeren. Afrekenen en het aangekochte product wordt keurig geleverd. Geen gesjouw. Geen moeilijk zoeken naar je product.

Keurig behandeld. product afgeleverd tot aan de deur van de auto. Vriendelijke personeel en bekwaam. Uitgebreid de tijd om keuze te bepalen.

Assortiment
Assortiment is uitgebreid. Voor ieder wat wils. Prettig en overzichtelijk gepresenteerd.

Aanbeveling
Ondanks de iets hogere prijzen is het voordeel van de service een meegewogen punt van aandacht. Bij problemen met het aangekochte product is er geen moeilijk gedoe over terugnemen of andere service.

Extra toelichting
Plasma-discounter is een prettige winkel. Goed bereikbaar en 7 dagen in de week geopend. Uitstekende service ook als het product niet naar wens is. De aanbiedingen zijn vaak concurrerend met de gangbare marktprijzen. Bekwaam personeel. Alles overzichtelijk en goed gepresenteerd. Geen haastwerk. Keurig de tijd om een product te beoordelen. Zeer fijne winkel waar ik graag als audio en video liefhebber kom. Ook op de presentatiedagen die men soms organiseert. Alhoewel ik denk dat de gemiddelde koper nog te weinig voordeel haalt uit de mogelijkheden van zijn artikel door te weinig kennis van de mogelijkheden. Daar kan iets meer aandacht aan worden besteed om de mogelijkheden beter te presenteren

HvV67 04-03-2015

Thuis uitzoeken en dan eventueel bekijken in Naarden en meenemen of laten bezorgen!!!!

Verkeerde afstandsbediening bij de televisie even bellen en de goede word direct nagestuurd.

Assortiment
Op de website alles te vinden, showroom zou wat groter kunnen.

Aanbeveling
Top webwinkel met zeer ruime keus en ook nog een eens showroom

robertv65 03-03-2015

Alleen gekeken of 1 van de 2 modellen voorradig waren.

Zonder voorschot is de tv op naam een week voor ons opzij gezet.

Assortiment
Had keuze uit 2 tv toestellen, met Hulp van winkel personeel een goede keus kunnen maken.

Aanbeveling
Netjes, correct en niet opdringerig

Extra toelichting
Winkel aan te bevelen naar anderen en behoort tot een van de goedkoopste.

MandyFr 03-03-2015

Goed bereikbare showroom, die op zondag geopend is, naast de keuze om online te kopen.

In de showroon goed en vlot geholpen. De aardige dame van Nespresso schonk een kopje koffie tijdens het even wachten op de televisie. De afstandsbediening bleek niet te werken maar deze werd na een telefoontje naar de servicedesk zonder morren en discussie nabesteld en toegezonden. Top!

Aanbeveling
Ik kan geen reden bedenken om dit bedrijf niet aan te bevelen.

Extra toelichting
PS in de winkel gekocht maar wanneer ik de keuze maak voor fysieke winkel dan verdwijnt de knop 'volgende' onder het venster 'waar gekocht'. Vandaar maar even de keuze voor online gemaakt.

Arthur E 03-03-2015

Erg makkelijk te bestellen en af te halen of thuis te laten bezorgen

Erg gemotiveerd personeel helpen je goed en geven goed advies of je aankoop

Assortiment
Erg ruim assortiment met allemaal goede producten

tevreden klant2015 03-03-2015

Was makkelijk te vinden wat ik zocht, uitstekende beschrijving van het artikel.

werd netjes de volgende dag geleverd

Assortiment
uitgebreid assortiment, voor elk wat wils

Aanbeveling
ik zou meerdere mensen aanraden om hier wat te kopen of te bestellen.

Extra toelichting
Een hele fijne web winkel waar alles duidelijk te vinden is met een goede prijs kwaliteit verhouding, een aanrader.

Melanie van Dartel 03-03-2015 Via de website gekocht

Heerlijk om met een simpele klik een tv te kunnen bestellen en dat deze dan ook nog eens zeer vlot wordt geleverd.

Zoals gezegd, makkelijke website, duidelijke uitleg via filmpjes op de site, snelle levering. Gewoon top voor elkaar.

Assortiment
Een breed assortiment waarin zelfs voor een leek makkelijk een keuze is te maken, dat maakt het dat ik hier vaker zal komen.

Aanbeveling
Ik heb dit bedrijf/deze website al meerdere keren aanbevolen bij familie en collega's, omdat niet iedereen bekend is met de scherpe prijzen en snelle manier van handelen.

Extra toelichting
Simpelweg super. En ik geniet elke dag met volle teugen van de heerlijke televisie met haarscherp beeld bij zowel sport, film als ieder ander genre. Tevens is de audio uitstekend. Tot de volgende keer!

Ferry Roersma 03-03-2015 In de winkel gekocht

Kon de tv zo meenemen

Geholpen met in de auto zetten

Ruime keuze

Aanbeveling
Zeker, goede prijs en service.

Extra toelichting
Ben zeer tevreden over de aankoop, hoe ik geholpen ben en uiteraard de prijs.

waay 03-03-2015

Via internet bestelling plaatsen en daarna ophalen op locatie.

Wordt direct en geduldig geholpen. Krijg goede informatie duidelijk afgestemd op de mogelijke aankoop.

Bijna alles is te koop.

Aanbeveling
Kan bijna niet worden geevenaard door een andere partij.

Zie bovenstaand.

Janenfemke 03-03-2015

Winkel is goed te vinden, personeel goed benaderbaar

bij thuiskomst miste een onderdeel, 1 mailtje en het onderdeel is nagestuurd, geen gezeur

Assortiment
Meer dan voldoende keus in de winkel.

Aanbeveling
Netjes geholpen voor een zeer goede prijs

Extra toelichting
Netjes geholpen in de winkel, verkoper neemt alle tijd, ondanks dat het wat druk was.

Estli 03-03-2015

Website is erg duidelijk en in de showroom wordt je snel en vakkundig geholpen. Medewerkers met veel verstand van zaken. Kunnen alle vragen naar tevredenheid beantwoorden.

De door ons uitgezochte TV bleek niet leverbaar. Omdat wij op dat moment zonder TV zaten omdat deze TV kapot was gegaan kregen wij een aanbod om een duurder toestel te kopen met korting. Dit was voor ons een goede oplossing.

Aanbeveling
Vriendelijk en vakkundig personeel. Duidelijke website.

Monique 1959 03-03-2015

makkelijk besteld goede productinformatie

De volgende dag reeds bezorgt

ruim voldoende keus

prima service

Extra toelichting
Goed, snel en prima service!! Bedankt

Rolf pb 02-03-2015

Simpel en eenvoudig.

Goed en zonder probleem en snel

Groot genoeg

Gewoon super goed

Fantastische service! Snel en eenvoudig

E Evers 02-03-2015 In de winkel gekocht
NAARDEN

Op de website de TV gevonden

Heb gebeld en de TV gereserveerd en bij aankomst stond deze klaar op mijn naam

Assortiment
Overzichtelijk zoeken in de webshop en een overzichtelijke winkel waar niet te veel modellen staan overzichtelijk op merk gesorteerd .

Aanbeveling
Het is een overzichtelijke winkel en ter zake kundig personeel

Extra toelichting
Heb voor de 2de keer een TV hier gekocht en uiterst vriendelijk geholpen door bekwaam personeel .

keijertje 02-03-2015

Alles overzichtelijk op de website te vinden en gemakkelijk in de winkel te bekijken...en te kopen ;)

Duidelijke uitleg op mijn vraag gekregen en kon de TV direct meenemen

Assortiment
Assortiment in de winkel is kleiner dan ik zou verwachten gezien het aanbod op de website.
Wel gemakkelijk dat je van te voren weet of het beoogde product op voorraad is.
Goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Aanbeveling
Zoals bijna iedereen tegenwoordig doet is op internet een product uitzoeken en naar een winkel gaan om zich goed voor te laten lichten.
Gezien de goede prijs-kwaliteitsverhouding is dit nu niet meer nodig, want voor bijvoorbeeld € 10,00 prijsverschil ga je elders niet in de rij staan.

Extra toelichting
Zeer tevreden met het aanbod op de website. Keurig te woord gestaan door een vriendelijke medewerker. Kan haast niet wachten tot mijn huidige TV kapot gaat om een nieuwe bij jullie te kopen ;) Een aanrader voor iedereen die een goede prijs, kwaliteit en topservice verwacht.

robinhamburger 02-03-2015

Ik heb geen problemen ervaren, de televisie werd keurig in de auto voor mij gezet en ik kon goed alles vinden wat ik zocht.

Ik werd in de winkel zeer goed geholpen. Men was erg vriendelijk en eerlijk.

Assortiment
Ik kon vinden wat ik zocht, maar er was niet erg veel keuze in de showroom.

Aanbeveling
Ik denk het wel, zeker als men iets zoekt voor niet al te veel geld.

Extra toelichting
Ik ben tevreden over deze winkel en kom hier zeker terug!

DickS69 02-03-2015

Prima website, uitstekende mogelijkheden producten te vergelijkbaar. Bereikbaarheid winkel uitstekend.

Na via de website twee producten te hebben gekozen naar de winkel gegaan voor verder advies. Op basis van uitstekende uiteenzetting van de verschillen tot een definitieve keuze gekomen. Product op voorraad, benodigde accessoire uitgezocht, na 2 minuten uit het magazijn en we konden met complete set naar huis. Top

Assortiment
Alle merken en types verkrijgbaar en (bijna) allemaal uit voorraad leverbaar. Dat wil je als consument.

Aanbeveling
Al lang klant, roep al jaar en dag tegen iedereen (gevraagd en ongevraagd) eerste op jullie site te kijken. Mijn ervaring is dat jullie site/ prijs icm service uitstekend is. Ga zo door.

Extra toelichting
Het feit dat we al lang klant zijn en (uit m'n hoofd) al twee televisies voor mijn kinderen, beugels en een platstation hebben aangeschaft zegt genoeg. Zodra onze verbouwing klaar is zal ook onze nieuwe gezin tv, wellicht aangevuld met Sonos systeem, bij jullie worden aangeschaft.

A7867 02-03-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Direct geholpen in de winkel en meneer tilde de televisie ook nog is naar me auto

Aanbeveling
Hele goede service, aardig personeel en bovenal goedkoopste van nederland.

Extra toelichting
Ben super tevreden over plasma discounter. Zag online een samsung tv, heb em gereserveerd en dag erna opgehaald in de winkel. Was een kwestie van inpakken wegwezen. Medewerker bracht de tv naar me auto. En bovenal de prijs/kwaliteitsverhouding is helemaal topppp !!!!

richardensabine 02-03-2015

Lekker dichtbij en alles op voorraad

De mensen daar weten wat ze verkopen

Assortiment
Waar we voor kwamen was aanwezig

Aanbeveling
Goeie service en prijs technisch ok.

Extra toelichting
Mooie winkel met een goeie service

dhr P.A. Mulder 02-03-2015

Zeer duidelijke uitleg en een goede weergave van de opties om mn probleem op te lossen.

Assortiment
1 van de artikelen was voorradig. Het andere zouden zij moeten bestellen. Omdat ik niet voor de betreffende oplossing ging was dat echter geen probleem.

Aanbeveling
Jullie mensen denken in oplossingen en hebben specialistische kennis van zaken. Daarnaast zijn zij representatief en zich bewust van het ambitieniveau van de service. Dat maakt jullie sterk.

Rudolf-Antonius 02-03-2015

het online bestellen is kinderlijk eenvoudig

op een vraag vooraf werd goed gereageerd

Assortiment
je zoekt je een versuffing in het enorme aanbod

Aanbeveling
geen punt, hier kun je prima boodschappen doen

Extra toelichting
Over het gekochte artikel zelf en de informatie hierover op de website heb ik nog 2 kritische kanttekeningen! 1. de specificaties van de UE40H5500 zijn onvolledig. De SCART aansluiting wordt niet genoemd, bij ontvangst blijkt die er wél op te zitten. Dus een elders aangeschafte scart-hdmi converter blijkt overbodig. 2. De voet van de UE40H5500 bestaat uit 2 delen die eerst samengevoegd moeten worden vooraleer het scherm erop geplaatst kan worden. De gaten in de 2 losse delen matchen niet met elkaar zodat er eerst met een kleine rattenstaart slobgaten gevijld moet worden!

Jos Winkel 02-03-2015 Via de website gekocht

Simpel online te bestellen en stipte aflevering. Ik ben ook zeer goed op de hoogte gehouden van de verzending.

Zeer tevreden over de telefonische ondersteuning van de klantenservice.

Assortiment
Zeer breed assortiment, goede voorlichting en vergelijkingsmogelijkheden.

Aanbeveling
Ik ben zeer tevreden, dus wil ik ook graag dat anderen op deze wijze worden geholpen en bedient.

Extra toelichting
Ik ben een zeer tevreden klant, over de gehele gang van zaken en de afhandeling.