Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 103 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

Henk Karman1960 12-03-2015

Ik vind het geweldig dat er zoveel informatie te lezen én te zien is. Je krijgt gewoon een uitstekend beeld van wat je wil kopen.

Over service bij problemen kan ik niet oordelen, die zijn er niet geweest. De afhandeling vind ik perfect. Erg fijn om zelf de leverdatum te kunnen bepalen.

Assortiment
Heb al van alles aan apparatuur gekocht. Van Koffieautomaat tot Tv's en een buitenkeuken. Niets te klagen dus.

Extra toelichting
ben gewoon een tevreden klant. Nog nooit een issue gehad.

Marijke Schaaphok 12-03-2015 In de winkel gekocht
Naarden

De Pasma Discounter heeft een groot, overzichtelijk assortiment met duidelijk de prijzen zichtbaar. Goed bereikbaar, goede parkeermogelijkheden.

De medewerkers beschikken over veel kennis en adviseren naar behoefte. Soms iets te lang wachten daarom geen 10

Assortiment
Heel erg groot assortiment en duidelijk uitgestald.

Aanbeveling
In de wijde omgeving het grote assortiment, scherpe prijs en bediening met veel kennis.

Extra toelichting
De winkel geeft je het gevoel dat je uit een brede collectie kan kiezen. Het personeel probeert niet de duurste te verkopen en luistert naar je behoefte. In het weekend is de wachttijd wel iets langer.

brunnies 12-03-2015

Gemakkelijk bestellen met een paar klikken. Duidelijk wat er gebeurt en wanneer levering plaatsvindt

Ik heb 2 tv's besteld. 1 doet het niet. Daarom een vraag via e-mail gesteld. Hele snelle en servicegerichte reactie. Er wordt een omruilservice geboden. Super.

zeer tevreden

Snel en kundig

Fretje71 12-03-2015

Makkelijk bestellen en betalen. Iets meer technische details zou wel kunnen.

Levering schiet niet op. Vrijdag bested, nu donderdag nog steeds niet ontvangen. Wel zeer vriendelijk te word gestaan, problem ligt waarschijnlijk bij de vervoerder. (Levering in Belgie)

Extra toelichting
Eerste blik zag " vandaag bested, morgen in huis" Woon in Belgie, en zag later pas dat er binnen 2 werkdagen contact met je wordt opgenomen voor de bezorging. Zou prima zijn. Maar bijna een week verder, en nog geen contact met ons opgenomen. Gebeld naar de winkel, zeer vriendelijk en behulpzaam. Maar nog niet gebeld door de vervoerder.

GerritDus 12-03-2015

Goede website, duidelijk overzichtelijk en makkelijk.

Goed, vooral het op de hoogte houden van transport e.d.

Assortiment
Groot assortiment, wel vooral de populaire modellen en weinig exotische modellen.

shoe 11-03-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Alles was makkelijk te vinden en goed omschreven

Via de telefoon goed en vriendelijk geholpen. min puntjes zijn dat de eerste keer dat ik belde ik doorverbonden werd naar niks, dus geen contact. Een ander punt is dat het een betaal nummer is. Het viel ook op dat er veel jong personeel in de winkel hielp welke niet erg deskundig zijn

veel keuze

Aanbeveling
Ja een prettige en goede winkel

M Gottenbos 11-03-2015

Heerlijk van uit de luie stoel winkelen

De klant is koning bij plasma-discounter

Assortiment
Een ruim assortiment met geweldige aanbiedingen

Aanbeveling
Ik adviseer zeker deze winkel aan de mensen om me heen

woerdt2112 11-03-2015

Thuis bezorgd binnen een nette termijn

Goed binnen de beloofde termijn geleverd

Assortiment
Wat ik op de site zie is een redelijk gevarieerd aanbod

Zie gemak en service

volco 11-03-2015

alles ging snel en was erg makkelijk te vinden. het is overzichtelijk en de hoeveelheid categorieën is erg fijn dat je meteen kan zoeken op wat je wil

ik heb me tv online besteld dus ik heb niet heel veel mee gekregen van de service maar ik kreeg meteen een bevestiging via de mail en hij werd de volgende dag meteen geleverd in top staat.

Assortiment
Erg veel keuze bijna teveel keuze hihi en ook als je een wat kleinere of goedkopere tv wil. Verder helemaal top kwa prijzen heb na gedacht over 2ehands maar door de prijs kon ik hem nieuw kopen. En er wordt duidelijk uitgelegd wat je kan verwachten van de tv die je besteld.

Aanbeveling
Mijn vriend heeft mij deze site aangeraden en ik zal hem ook zeker aan andere aanraden. helemaal top

Extra toelichting
ben erg blij met hoe alles is verlopen. Het koste mij geen moeite en ik had me tv de volgende dag al dus dat was heerlijk. En alles klopte met wat er op de site beschreven was.

Rody3 11-03-2015

Jammer dat je voor een betaling via paypal iets extra moet betalen

Snelle levering!!

Royb87 11-03-2015

Bestelling is perfect online te regelen

Bezorging word keurig geregeld en je krijgt netjes op tijd te horen wanneer en hoe laat ze het ongeveer komen bezorgen

Assortiment
Ruim assortiment met goede uitleg en informatie

Aanbeveling
Aan diverse mensen incl me broertje die de zelfde tv gekocht heeft

Extra toelichting
Goede en duidelijke service en goede snelle bezorging duidelijke e-mails met informatie

L.Bertram 10-03-2015 Via de website gekocht

Letterlijk vanuit je luie stoel een keuze maken. Keuze maken door middel van een prima zoekfunctie.

Inmiddels de tweede keer dat ik hier een tv koop. De eerste keer met de bijzonder adequate serviceverlening van doen gehad. Dat heeft me doen besluiten om opnieuw mijn aankoop hier te doen.

Assortiment
Ruim voldoende keuze over na het gebruiken van de zoekfunctie/selectiemethode.

Aanbeveling
Zonder meer, valt niets meer aan toe te voegen.

Sander612 10-03-2015

Nadat we onze televisie hadden uitgezocht, konden we deze meteen uit voorraad meenemen.

In de winkel kregen we goede uitleg over het verschil tussen de diverse merken van televisie, zoals beeldkwaliteit bij het spelen van games.

Assortiment
Wij hadden een ruime keuze uit diverse merken en maten.

Aanbeveling
Ik zou de winkel op basis van bovenstaande zeker aan anderen aanraden. Ook de bereikbaarheid is goed.

Joshua0400 10-03-2015

De site is overzichtelijk en met een duidelijke info film erbij.

Werd snel geholpen en de vragen die ik stelde werden snel en vakkundig behandeld

Assortiment
Ruime keuzes voor een goedkope prijs.

Aanbeveling
Heb een paar dagen geleden een smart curve tv gekocht en heb al aan vele verteld over jullie zaak, dus daar is deze vraag wel mee beantwoord.

Extra toelichting
Ik had al vaak over jullie gehoord, maar nog nooit wat gekocht. Als ik in de toekomst nog andere artikelen nodig heb zal ik zeker eerst bij jullie kijken. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle goede service en zeer behulpzaam.

paxana 10-03-2015

duidelijke en gebruiksvriendelijke site, goede service in de fysieke winkel

zie boven

Assortiment
ruime keuze qua merken en diversiteit qua type apparatuur.

zekerzzzz.

nadia77 10-03-2015

Website en navigeren door de website waren duidelijk.

De informatie die mij toegezonden werd was correct dus niks op aan te merken

Ruime keuze

Aanbeveling
Heb ik inmiddels al meerdere malen gedaan

Extra toelichting
Ik heb zowel in de winkel als nu via internet gekocht en dat is mij tot nu toe altijd prima bevallen. Ik beoordeel alles dan ook met een 8 of 9, ik geloof er in dat er altijd ruimte is voor verbetering, maar voor mij persoonlijk werkt dit allemaal prima en zeer servicegericht

willem woerdeman 10-03-2015 In de winkel gekocht

geen haastige verkopers,heerlijk ontspannen

gewoon enorm en vriendelijk en kundig

gewoon goed

aan iedereen

Extra toelichting
weinig aan toe te voeren

loekras 10-03-2015

Heel makkelijk te bestellen en snel geleverd

Alles klopt ook de informatie van de levering

Assortiment
Ze hebben eigelijk alle stegen goede prijzen op een heel duidelijke website

Aanbeveling
Nooit problemen bij deze winkel goede website met filmpjes

Extra toelichting
Ik heb een mooie tv curve besteld van samsung en tegen een goede prijs en heel snel geleverd , vrijdags besteld en de maandag daarop geleverd, en dit alles door de goede klantvriendelijke duidelijke website.

Dirkieee234 10-03-2015 Via de website gekocht

Makkelijk de bestelling geplaatst.

Voor zover nodig prima afgehandeld. Al klopten de tijdsindicatoren niet als je zaterdagavond besteld.

Aanbeveling
Het was een goede en goedkope aanschaf, dus dat heb ik zelfs al gedaan.

Extra toelichting
Ik heb hier besteld omdat het goedkoop zou zijn, dat klopte ook. Ruim 20 % goedkoper dan andere grotere aanbieders op internet. Verder zou het bezorgd worden, dat is voor mij belangrijk.

LiesvanH 10-03-2015

Was heel makkelijk te bestellen, top 10 met tv's gaf meteen makkelijk overzicht.

TV was binnen 2 werkdagen in huis. Dat had dus ietsje sneller gekund maar levering was gewoon goed.

Veel keus.

Aanbeveling
Goede prijzen, goede service. Niks mis mee.

Extra toelichting
Fijne winkel, tv werd snel geleverd. Verder geen problemen gehad.

youri bennaets 10-03-2015 In de winkel gekocht
naarden

heb in de winkel gekocht ging erg makkelijk behalve dat mij een tv uit de opruimkelder werd aangeboden die bij het afrekenen niet meer beschikbaar bleek te zijn

op het minpuntje dat die er niet meer was na super geholpen alles duidelijk uitgelegd gekregen

genoeg keuze

Extra toelichting
Ik begrijp dat in de opruimkelder op=op is maar als het ene moment me iets word aangeboden en het andere moment het niet meer beschikbaar is vind ik dat er wel met de klant meegedacht mag worden wellicht 50\50 in het verschil

naam1x1x1 10-03-2015

Zoeken via site en ophalen omdat het op voorraad is

groot assortiment

Aniet123 10-03-2015

Binnen no time een keus, direct geregeld

Na veel, maar zeer correcte en vriendelijk, emailverkeer met Redney Postma alles geregeld.
Helemaal prima service.....

Assortiment
Eerste keus niet leverbaar in 8 stuks.
"Tweede keus" niet minder goed, prima informatie

Extra toelichting
Voor hogeschool 8 stuks LED-tv aangeschaft. Na veel emailverkeer over type, prijs, levering en betaling alles helemaal netjes geregeld. Erg fijn. Bedankt hiervoor

basfaor 09-03-2015

De navigatie kan wat beter.

Die is helemaal goed en snelle reacties op je vragen.

Niets mis mee.

Aanbeveling
Gezien de service, prijs en assortiment zeker weten.

Extra toelichting
Zie boven, spreekt voor zich.

Dirk Lodder 09-03-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Via de web-site hebben we eerst rond gekeken en daar onze keus gemaakt van dat gene wat we wilde kopen.

Nadat we een keus via internet hebben gemaakt hebben we een bezoek gebracht aan de winkel in Naarden. Daar zijn we door de medewerker goed geadviseerd over het product.

Assortiment
Het assortiment is zeer breed en er worden alleen maar A merken verkocht. Dus je koopt een product top product tegen altijd de laagste prijs.

Aanbeveling
Ik zou zeker de winkel aanprijzen mede door de service, kennis en de producten die er worden verkocht. Een top bedrijf die al jaren aan de top staan.

Erwin-1983 09-03-2015

wg de koning 09-03-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
het is een keurige zaak , veel keuze ,en betaalbaar. en heel goed geholpen .

Japio2015 09-03-2015

diverse schermen om zelf snel een keuze te maken. Ook om een vergelijking te doen.

de medewerker was behulpzaam, ondanks dat ik zelf geen vragen had, vroeg hij wel door.

Assortiment
tja dit is een moeilijke vraag, als je alle tv wil tonen dan heb je een showroom nog zo groot als de Ikea. Ik heb toevallig mijn keuze kunnen maken met een aanbod in de winkel

Aanbeveling
tja dit gebeurt al regelmatig. Ben in jullie winkel al diverse keren geweest met anderen.

Extra toelichting
Al met al een goede winkel met een duidelijke website. Thuis kan je al je keuze bepalen en eventueel aanpassen in de winkel na overleg met een medewerker

de witjes 1961 09-03-2015

Ideaal op de site kijken wat je wilt kopen en hem gelijk in de winkel ophalen.

Goede informatie en vreselijk aardig personee po. Petje af.

Assortiment
Genoeg keuze om te bekijken in de winkel.

Aanbeveling
Makkelijk, compleet en goede service!

ATK71 09-03-2015

Duidelijke website en nieuwsbrief. Ik ben naar de winkel in Naarden geweest en heb daar mijn product gekocht.

Goed geholpen in de winkel (oa juiste bekabeling erbij gekocht op aanraden van de verkoper zodat ik niet weer terugmoest). 10 wachten op mijn bestelling en ik was weer onderweg naar huis.

Assortiment
Er is voldoende keuze in iedere prijsklasse

Aanbeveling
Duidelijke prijzen, geen extra kosten en snelle service.

Ronald 10 09-03-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Zeer professioneel deze webwinkel, goed contact en snelle levering.

Theo Majoor 09-03-2015

Via website informtiegezocht over tv toestellen.

Makkelijk bereikbaar, professionele begeleiding, in dit geval door een DAME!, geheel content.

Assortiment
Dit had ik al op de website beoordeeld, prim dus.

Alleen maar voordelen.

Extra toelichting
Vorige keer een koelkast gekocht, toen tevreden vandaar nu een TV en ook weer heet tevreden.

Robertino-01 09-03-2015

Website is zeer overzichtelijk en klant vriendelijk. Er zijn weinig muisklikken nodig om te komen waar je moet/wilt zijn.

Er wordt gehandeld naar de belofte, voor negen besteld is ECHT de volgende dag in huis. Ik had er een hard hoofd in maar het gebeurde toch echt.

Assortiment
Een gemiddelde bruingoed zaak kan hier een puntje aan zuigen

Zeer zeker!!!!

Extra toelichting
Ik bestel vaker online ook vanwege mijn werk. Daarbij gaat nogal eens iets mis. In jullie geval heb ik ECHT niets kunnen vinden waarvan ik persoonlijk zeg: " dit had beter gekund". Niets van dat alles gaat van uit van een klant gedachte. Geweldig.

Sebas1981 09-03-2015

Super overzichtelijke site

Perfect, duidelijk en snel

Assortiment
Wat ik zocht was op voorraad

Altijd

Helemaal perfect!

Christensen 09-03-2015 Via de website gekocht

De website van Plasma-discount.nl is erg overzichtelijk waardoor het niet moeilijk is om het product te vinden dat bij jou past, zoals in mijn geval een televisie. Ik had mijn televisie zo snel gevonden doordat je op veel functies kan filteren waaraan jouw product moet voldoen. Als je eenmaal het product hebt gevonden is de bestelprocedure zo doorlopen en voor dat je het weet heb je je product de volgende dag in huis.

De levering kwam binnen 24 uur thuis geleverd zoals aangegeven is op de website. Daarnaast ontvang je een mail waarin een track&trace code staat waardoor je je bestelling kan volgen.

De televisie zag er perfect uit en doet precies wat op de website en review op youtube aangegeven wordt.

Assortiment
Het assortiment van Plasma-discounter.nl is erg ruim vergeleken met de andere webwinkels. Daarnaast ben ik erg fan van de vele opties waarop je kan filteren als je naar je product zoekt.

Aanbeveling
Beste webwinkel die ik in lange tijd gevonden heb. Ik raad deze website zeker aan!

Extra toelichting
Ik zal mijn televisies, smartphones, games en al het andere voortaan via Plasma-discount.nl bestellen. Dit is de beste en meest betrouwbare website die ik heb gevonden in een lange tijd. Mijn bestelling is onlangs snel verzonden en de volgende dag ontvangen. Daarnaast zag de televisie er nog perfect uit ook, waardoor ik geen contact op heb hoeven nemen. Ik raad iedereen aan om hier zijn/haar gadgets te bestellen.

Richard0670 09-03-2015

Makkelijke vergelijking

Ruim gesorteerd

Extra toelichting
Scherpe prijs en snelle correcte levering. Kortom, een aanbeveling.

naam 754 09-03-2015

Je kan rustig in je luie stoel iets bekijken en de informatie hierover lezen.

Geweldig. De levering is snel en je wordt tijdens het proces PRIMA op de hoogte gehouden!

Voor mij genoeg!

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen. Heel betrouwbaar en dat is toch belangrijk met online kopen.

In één woord, TOPPIE!

destallingsoestduinen 08-03-2015

Was de eerste keer dat ik zo een aankoop deed eigenlijkook door tyd gebreken niet wist wat ik precies wou hebben en het was perfect

gewoon perfect

Assortiment
kreeg wat ik nodig had met een goede uitleg van het team

gewoon goed

Extra toelichting
per telefoon besteld en fysiek op gehaald in naarden service goed uitleg goed en kreeg een product wat bij mij past

Janine96 08-03-2015

Kon direct de tv vinden die ik al een tijdje op het oog had. In een paar simpele stappen had ik hem al besteld en betaald.

20:30 besteld en volgende dag in huis, top. Ook de uitleg filmpjes hebben een echte meer waarde en geven je een duidelijk beeld van het product.

Assortiment
Ruim assortiment en vaak goedkoper dan de concurrent.

Aanbeveling
Sowieso, snelle levering en top service voor een schappelijke prijs

Extra toelichting
Geen enkele min punt ondervonden, top bedrijf, ga zo door!

c.limmen 08-03-2015

de keuze

goed geholpen en advies

geen woorden uitmuntent

Aanbeveling
aan iedereen natuurlijk de moeite waard

Extra toelichting
goede winkel en pesooneel veel keuzen. en advies

Dick Forma 08-03-2015 In de winkel gekocht
Naarden

makkelijk te vinden winkel, met parkeer mogelijkheden. Suer

In een woord geweldig

Assortiment
Vele maal meer dan wij hadden gedacht en mooie merken.

Aanbeveling
Een super winkel en voor mensen die niet willen bestellen via internet een echte aanrader.

Extra toelichting
Een winkel die ik iedereen kan aanraden, goede ligging, prachtig interieur en een enorme hoeveelheid mooie producten. Maar nog belangrijker, medewerkers die ergens voor staan, een super team, die je ook echt een eerlijk advies geven en de tijd voor je nemen. Wij kwamen voor een speciale TV en de verkoper liet ons de TV zien en gaf ons het advies om voor een paar tientjes een betere te nemen. TOP, TOP, een man die weet wat zijn klanten willen.

mmvanbrenk 08-03-2015

We hadden snel de TV nodig en het kon gelijk de volgende dag op zaterdag gebracht worden

We hebben gebeld voor de levertijd en werden keurig te wordt gestaan

Assortiment
Heel grote assortiment, wij hebben gekocht via internet zijn nu niet in de winkel geweest

Aanbeveling
Gezien de snelle afhandeling zou ik PLasma Discouter zeker aanbevelen.

Extra toelichting
Na telefonisch contact te hebben gehad over wanneer hij gebracht kon worden is de TV de volgende dag op zaterdag gebracht, een zeer goede snelle service. De TV is fantastisch mooi scherp beeld voldoet aan onze verwachtingen.Er kan zo veel mee maar dat moeten we nog leren

Pieter Klaassen 08-03-2015 In de winkel gekocht
Naarden

de zoekmachine werkt prima. daarna zou het goed zijn om binnen het product ook naar merk te kunnen filteren

Prima service in de winkel. Er werd een korting geboden. Kundige verkoper. Wel een overload aan informatie door de verkoper. Wellicht iets meer luisteren naar de koper.

Assortiment
Keuze is uitstekend, ruim genoeg voor iemand als ik die mainstream wil vinden

Aanbeveling
Goede prijs kwaliteitverhouding, prettige service, ruime parkeergelegenheid, relaxte omgeving

willem grasso 08-03-2015 In de winkel gekocht

snel en goed bediend; vriendelijk personeel
Toegangsweg wel tijdelijke lastig (werkzaamheden aan straat)

snel en goed bediend; vriendelijk personeel

Assortiment
voloende om een keuze te maken

zie bovenstaande motivaties

N.F. v. Veen 08-03-2015

Gemakkelijke site geen nonsens
gewoon goed informatief

De service op de webpagina voldoet gewoon van wat je als
klant wilt en zoekt

Assortiment
Meer als voldoende, de keuze lijkt goed op elkaar afgestemd
wil je goedkoop dan krijg je het beste voor die prijs wil je meer mogelijkheden dan be-
taal je steeds iets meer maar steeds als goedkoopste binnen hettype

Aanbeveling
Absolute aanrader als je aankopen wilt doen die in de markt sterk in prijs verschillen zoals tv's en apparatuur

Extra toelichting
Goede webwinkel die begrijpt en invult wat mensen zoeken op internet zoals assortiment, gunstige prijs, goede om- schrijving, goede service en correcte bezorging.

Niviera 08-03-2015

6,8

Het uitlegfilmpje over de TV met meneer Coronel gaf dat ene puntje meer. Verder was het gewoon goed, zoals je van een webwinkel met keurmerk mag verwachten. Niets meer, niets minder. Ik wist wat ik zocht, dus dat maakte het voor mij makkelijk.

In principe lag het niet aan jullie, daarom niet een al te dikke onvoldoende, maar ik wil wel dat jullie het voelen als er partners in de keten falen. In dit geval liet de bezorging door Post NL te wensen over: de bezorger is op 2 dagen langs geweest waarop wij er allebei waren, maar heeft verzaakt (goed) aan te bellen. En als dat niet werkt zorg je als bezorger dat er alles aan gelegen is dat ik mijn pakket wel krijg, en bel je mij op mijn telefoon. Ik neem aan dat jullie de telefoonnummers van klanten aan Post NL verstrekken. Zo niet, wel doen!

Assortiment
Het was gewoon goed, zoals je van een webwinkel met keurmerk mag verwachten. Niets meer, niets minder. Ik wist wat ik zocht, dus dat maakte het voor mij makkelijk.

Aanbeveling
Gewoon goede webshop, als ze hebben wat je zoekt tegen de prijs die je aanstaat, gewoon doen!

Rvanberg 08-03-2015

Je weet precies hoe laat je aankoop wordt afgeleverd

Extra toelichting
Deze TV is waar voor he geld

Mazem 07-03-2015

Makelijk parkeren en voldoende exemplaren aanwezig om daad werkelijk te zien

Prima geholpen en advies gekregen

Assortiment
Van alle merken genoeg te zien...

Aanbeveling
Juist hier een TV kopen.... goedkoop en prima service

Extra toelichting
Vorige TV bij plasma-discounter gekocht en nu weer... volgende TV zal ik zeker weer richting Naarden rijden...

wesley23 07-03-2015

het is super makkelijk om online je tv uittezoeken je klikt op wat voor soort beeld je wil led,lcd of ultra HD
en vanaf daar kan je invullen wat je er ongeveer op wil hebben en dat is super handig en koop je altijd een tv naar je wensen

ik heb me tv opgehaald in de winkel ik vindt hem zelf makkelijk bereikbaar vanuit weesp. de service in de winkel vindt ik ook top niet opdringerig en ze weten waar alles staat zonder enige moeite als je betaald heb moet je effe wachten en komen ze de tv brengen en ze zijn niet de moeilijkste om hem te helpen tillen de auto in

Assortiment
ik denk dat ze bijna elke tv wel hebben ik heb iedergeval nog niet gehad dat als ik een tv zocht dat hij er hier niet tussen stond

Aanbeveling
ik doe altijd deze aanbevelen ik werk zelf in eindhoven en dan zeg ik altijd dat ze effe op deze site moeten gaan kijken want die is altijd wel goedkoper

Extra toelichting
ik vind plasma discounter een goeie winkel de service is top en de tv die je zoekt staat er altijd tussen

Carmen Jacobs 07-03-2015 Via de website gekocht

Makkelijk het product op de site te vinden, makkelijk bestelling plaatsen en makkelijk met Ideal betalen.

Prima. Duidelijk emailverkeer en snel thuis bezorgd!

Aanbeveling
Dat heb ik al gedaan bij vrienden. Zij hebben ook een tv nodig.

Extra toelichting
Zeer tevreden over alles. Ook hele goede prijs kwaliteit verhouding, super!