Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 103 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

AlfonsoNl 07-02-2018 Via de website gekocht

De televisiewinkel denkt ten onrechte voor jou...

Het is dat de familie Coronel mij om review vraagt, anders had ik de moeite niet genomen. Tot nu toe heeft het bedrijf mij goed geholpen en ik beschouw de onderhavige bestelling als "eens en niet meer". Het gaat om de Samsung UE49KU6400 tv, een uitlopend en goed beoordeeld model uit 2016. Op de site (bol.com én televisiewinkel.nl) bij de bestelling op voorraad en direct leverbaar. Maar op de dag voor de afgesproken levering kreeg ik een email waarin stond dat de tv niet meer leverbaar was en ook niet meer zou worden. Daarom had men besloten een "opvolgend" model uit de mu-serie te leveren. De beeldkwaliteit zou een 'stuk beter' zijn. Dit bleek uit de testen van Consumentbond en Stiftung Warentest nu juist omgekeerd te zijn. Ondanks dat ik binnen twee uur na het mailtje liet weten niet akkoord te gaan zei men in eerste instantie dat de karavaan van levering (n.b. de dag erna) niet meer te stoppen te zijn. Na wat heen en weer gebel is de hele zaak geannuleerd en het geld is terugbetaald. Geen goede beurt...
O ja de tv heb ik elders alsnog weten te bemachtigen en bevalt na 24 uur goed.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Ellen 07-02-2018 In de winkel gekocht

Blij mee!!!!

Hartstikke goed geïnformeerd door X, had wel mijn "huiswerk "gedaan, de Oled TV is ook geplaatst door medewerkers, prima gedaan!
Ben er blij mee!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Demi 07-02-2018 Via de website gekocht

Super!

Ongeveer anderhalve week geleden een LG soundbar + subwoofer besteld en ontvangen. Hiervoor eerst e-mail contact gehad over het product zelf. Het had een “demo” moeten zijn, maar het is volgensmij gewoon een nieuwe als ik mij niet vergis, ik kan geen enkel deukje of krasje vinden en het product zelf was zeer netjes verpakt. De soundbar werkt uitstekend! En overtreft mijn verwachtingen, aangenaam geluid en makkelijk te bedienen, geluid is kraakhelder! Geen nare tonen of andere geluiden gewoon perfect. Super tevreden over deze aankoop! De service was ook uitstekend, mailcontact gehad op zaterdag en zondag ochtend gelijk reactie met de antwoorden op mijn vragen, 3 dagen later besteld en na de dag van bestelling ontvangen. Echt een super service en ik raad deze winkel zeker aan en kom hier ook zeker terug! Nogmaals, topservice!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Alice 07-02-2018 Via de website gekocht

goede service en tv is voor in slaapkamer ideaal.

Ik vindt de shop goed omdat je het ook via afterpay kan betalen en de service is prima nog geen klachten

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Colin 07-02-2018 In de winkel gekocht

Duidelijk en snel

Shop is ruim opgezet, duidelijk en netjes.
Met genoeg plek om nog even de website te bekijken op een groot scherm, is het makkelijk om zelf of samen met de verkoper een keuze te maken.
Prijzen zijn goed en service is snel.

Jose 07-02-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede levering!

Tv gekocht via bol.com bij televisiewinkel. Binnen enkele dagen in huis en werd goed op de hoogte gehouden van waar mijn pakket zich bevond. Erg blij met de service en de televisie. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Izak Kalmijn 06-02-2018 Via de website gekocht

Wat een fantastische winkel

Goede shop, breed assortiment tegen een scherpe prijs. Duidelijke website met perfecte service en snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Catrysse Sandra 06-02-2018 Via de website gekocht

Super service

We hebben via bol.com besteld en zo in contact gebracht met de televisiewinkel,vlugge service en we gaan in de toekomst zeker nog jullie site bezoeken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martijn 06-02-2018 In de winkel gekocht
Televisiewinkel Naarden

Super goed

Zondag 4-2-18 een tv gekocht bleek achteraf bij ons thuis dat dit een te kleine tv was een verkeerde keus van ons, dit werdt op maandag 5-2-18 super netjes opgelost we mochten een andere tv gaan uitzoeken en uiteraard het verschil bijbetalen. Super netjes geholpen ze weten waar ze het over hebben en nemen er de tijd voor. Hebben al eerder spullen aangekocht en zullen dit zeker blijven doen en ook adviseren aan anderen. Top!!!!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Dirk 06-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Mooie aanbiedingen op volledige website, met duidelijke omschrijvingen. Levering al de volgende dag.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob 06-02-2018 Via de website gekocht

Prima prijs snelle levering. Helemaal top.

Concurrerende prijs super snel geleverd.
Zaterdag besteld , maandag al in huis.
Kortom CHAPEAU.
Stukken goedkoper dan andere webwinkels .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hanarts 05-02-2018 Via de website gekocht

Prima service! s Avonds besteld en de volg dag al geleverd!

Heel tevreden en omdat ik een autoraces fan ben trok me dit vooral!
Veel keus en zeer voordelige aanbiedingen. Voor herhaling vatbaar!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

malenstein 05-02-2018 In de winkel gekocht

uitstekende bediening en advies

Goed bereikbaar met uitstekende parkeerfaciliteiten. Uitgebreid assortiment met kundig advies.
Goede service.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hans 05-02-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Vakkennis gecombineerd met snelheid en een goede prijs!

Dit weekend weer naar Naarden gereden vanuit de regio Utrecht. Altijd leuk om aan de Bronsstraat te zijn; geweldig assortiment TVs, Koffie-automaten, etc! Personeel straalt gezelligheid uit, beschikt over vakkennis en wat je wilt is gewoon op voorraad! Ze leggen het in de auto die prima voor de deur kan staan. Kortom een leuke ervaring om af en toe op te doen! Metname de vakkennis waardeer ik, want met al die TVs aan de wand is het goed dat ze eerst luisteren wat je wilt en belangrijk vindt en dan adviseren. Aangezien ik niet thuis ben in alle technische specificaties van TVs (2160P, 120MP,?) voelt het goed als ik in Naarden ben!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter 05-02-2018 Via de website gekocht

Snelle reactie en levering

Waarom televisiewinkel.nl ? Simpel antwoord, ze zijn snel met reageren, online chat werkt prima, klantenservice reageert binnen een uur en binnen 24h product geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Stephan 05-02-2018 In de winkel gekocht
Televisiewinkel Naarden

Erg goed maar vooral eerlijk advies gekregen mbt Sonos

Hier geweest voor een Sonos systeem en info nieuwe koffie automaat. (zelfs nog persoonlijk een bakkie van Tom gekregen) Het Sonos systeem uitgebreid getest en ondanks dat ik voor de eerste instantie voor een uitgebreider systeem ging heeft de beste verkoper mij in de demo ruimte het verschil laten horen in opstelling etc. Nu iets goedkoper uit dan verwacht maar een super systeempje in huis. Alle hebben ze gewoon op voorraad incl speaker statieven etc. En daarnaast ook nog eens heeeeeeeele goede koffie. .

Frans 05-02-2018 In de winkel gekocht

Zeer goede service top.

Zeer goede klant vriendelijkheid en zeer goed tegemoet gekomen in de prijs .
Top zaak en top personeel geven goede uitleg thans.
Fam veltkamp

Hkram 05-02-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering, geweldig product.

Op vrijdagavond besteld en zaterdagmorgen in huis! Dat is nogeens supersnel. Bovendien was dit artikel aantrekkelijk geprijsd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

barbara meijn 05-02-2018 Via de website gekocht

zou op zaterdag geleverd worden is nu pas maandag

als er belooft wordt dat de tv op zaterdag geleverd wordt en je wacht tot 6 uur en nog niks. niet netjes wordt nu maandag mimpuntje

Officiele reactie van Create2Fit 06-02-2018

Geachte mevrouw Meijn,

Hartelijk dank voor uw review.
Graag zouden wij met u mee willen kijken, wat er fout is gegaan.
Wilt u zo vriendelijk zijn om uw ordergegevens naar ons te mailen.
Dan kunnen wij dit nagaan.
klantenservice@televisiewinkel.nl

Alvast bedankt.

Team televisiewinkel

Fidan 04-02-2018 Via de website gekocht

Goede levering, geen klachten

Scherpe prijzen, goedkoper dan Mediamarkt. Zoals afgesproken op tijd geleverd. Voor levering een sms ontvangen. Geen klachten.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Mario 04-02-2018 In de winkel gekocht

Accurate service

Goede en accurate service en alles op voorraad primapersoneel die goed weet wat de voor en nadelen zijn

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mario Blanken 04-02-2018 Via de website gekocht

Onverwacht zo snel

Shoppen en zoeken naar een goedkope maar goede soundbar. Want is alleen maar voor een kleine ruimte te gebruiken. Weg met een oude surround system met 5 luidsprekers en subwoofer. Gezocht en gewinkeld maar toch gekozen voor de Philips uit de webshop. Prachtig geluid en voor de prijs konden we hem niet laten. Heel blij met de snelle en duidelijke levering. Te volgen via track en trace zodat we wisten wanneer DHL de levering kwam doen. Coronel bedankt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Belin 03-02-2018 Via de website gekocht

Too!

Het aanbod en prijsstelling is super. Erg snelle levering ook. Fijn trouwens dat nu ook via Bol.com geleverd wordt!

Dick Schütten 03-02-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Na het terugsturen van de defecte DVD-speler duurde het wel even, maar daarna direct contact opgenomen met de leverancier en binnen 24 uur een nieuw exemplaar toegestuurd.
Een fout maken is menselijk, de prima oplossing geeft de degelijkheid van jullie aan!

Lindseyamy 03-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige tv

Super tv en service! Niet duur en werkt perfect.
Dankjulliewel. Super lichte tv ook dus makkelijk te tillen en op te hangen, goed op de hoogte gehoude door de track en trace code die erbij zat

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

B. Nijhuis 03-02-2018 Via de website gekocht

geweldige service

Had er al eerder een televisie gekocht en de service en prijs waren toen ook goed. Deze keer weer uitstekend. Zowel prijs als service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

John 03-02-2018 Via de website gekocht

Snel iemand aan de telefoon

We hadden de sonos playbar bestelt en we belde de volgende dag op voor een vraag je was binnen 10 sec geholpen en een groot voordeel 7 dagen per week bereikbaar

Leo 02-02-2018 Via de website gekocht

Goede en super snelle levering

Prima en snelle service en levering. 's middags 16.00 uur besteld; andere ochtend half elf TV in huis in een solide verpakking

Hoppe 02-02-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Top service van liefhebbers en kenners

Zoals altijd goed advies gekregen, en was mijn keuze snel gemaakt. Helaas zoals vaker eerder weer iets meer meegenomen dan gepland. Machtig mooie winkel en duidelijke webshop

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jur 02-02-2018 Via de website gekocht

zeer goed telefonisch advies, goede vakkennis

Ik ben zeer vriendelijk en geduldig telefonisch geadviseerd en heb zo een juiste keuze kunnen maken bij de online aankoop van een Samsung UE43MU6100. Bedankt

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Eric Dijkslag www.eieo.nl 02-02-2018 Via de website gekocht

top bedrijf en snelle service en vooral goede service

Super winkel
kan er niks anders van zeggen, ik bestel regelmatig rvs daar voor werk etc en kan niks anders zeggen dan uitmuntend goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pascal Tellinga 02-02-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Wat een geweldige winkel!!

Op de website een mooie lg televisie gezien en daarna maar naar de winkel gegaan om te kijken. Rustig rondgekeken zonder verkopers die in je nek lopen te hijgen. Uiteindelijk toch nog wat vragen gesteld en uiterst proffesioneel geholpen, ze weten waar ze over praten. Televisie gelijk meegenomen en is een waar plaatje. Super scherp beeld.

Bedankt televisiewinkel.

Peter 02-02-2018 Via de website gekocht

Snelle afhandeling Vrijdag besteld Zaterdag afgehaald.

Altijd mooie aanbiedingen zoals de BTW actie hebben we een hoop geld bespaard.Niet zoals andere winkels zeggen dat ze BTW verlagen dat je toch de volle prijs betaald.
Top winkel goede service.

verrekte fabeltastisch 01-02-2018 Via de website gekocht

mijn aankoop van de Philips 55"PUS 7502

Ik heb sinds dinsdag 30 januari een fantastische televisie in mijn bezit en aan het werk gezet.
Het moest weer een Philips zijn en deze moest ook weer besteld worden bij de TV-winkel , omdat ik, ook in het verleden, niets dan goede ervaringen heb met dit bedrijf.
Voorheen ging ik altijd naar Naarden, om te zien wat ik kocht.
Deze keer heb ik het aangedurfd om online een fantastische Philips PUS 7502/12 te bestellen.
In de eerste plaats, omdat voor vervoer in mijn auto ik wat problemen verwachtte, qua afmetingen.
Wel, ik ben erg te spreken over de snelle zending en de keurige afwikkeling van deze transactie.
De TV is inmiddels geinstalleerd en ik ben zo blij als een kind; fantastisch apparaat in alles.
Alle lof en.....als ze nog bestaan en ik een nog mooiere televisie wil hebben, kom ik hier geheid terug.
Chapeau medewerkers.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

edwin 01-02-2018 In de winkel gekocht
naarden

de service is prima

nadat wij de tv hebben aangeschaft en we dat kleine dingen hadden zijn deze helemaal top opgelost en hebben ze alles gedaan wat ze hadden belooft ben zeer tevreden hoe alles is verlopen en ook nog zo snel .

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Robin 01-02-2018 Via de website gekocht

Robin

Woensdagavond 20:00 uur bestelling geplaatst. Ivm afterpay , levering 1 dag extra , dus vrijdag !
Binnen 15 minuten betaling goedgekeurd en bestelling verzonden en dus donderdag gewoon keurig verpakt in huis 👍

Phaedra 01-02-2018 Via de website gekocht

Goede prijs kwaliteit!

Een heel snelle levering, en goede service!
De TV zelf werkt ook zeer vlot en is gemakkelijk in gebruik!
Heel tevreden van!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Gunter 01-02-2018 Via de website gekocht

Misleiding

Televisiewinkel.nl kwam voor een TV het goedkoopst naar voren op kieskeurig.nl. Een TV voor €1485,-. Ik heb thuis overleg gepleegd en ook akkoord gekregen (hiep hoi).

Een dag later wil ik de TV bestellen en kost hij tot mijn verbazing in eens € 2199,-. Dat is € 714,- DUURDER. Ik heb nog printscreens aangeleverd maar er was niet veel aan te veranderen. Ik heb de TV zojuist bij BuyMi besteld.

Vervelend gedrag van televisiewinkel.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Robert 01-02-2018 Via de website gekocht

Super service

Na online bestelling dag later tv afgeleverd. Maat 43 inch bij nader inzien te klein. Omruilen geen enkel probleem. Nu heerlijk genieten van 50 inch met super beeld en geluid.

Leo 01-02-2018 Via de website gekocht

Goede en super snelle levering

's Middags ca 16.00 uur TV besteld, de andere dag 11.38 uur de TV in huis. Keurig en degelijk verpakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frans 01-02-2018 Via de website gekocht

Keurig volgens afspraak

Ik kwam bij deze webshop via een prijsvergelijkings site; had zelfs nog nooit eerder van ze gehoord. Tijdens de door sommige winkels gehanteerde btw-vrije dagen in januari waren ze voor de door mij gezochte LG OLED tv ca 10% goedkoper dan anderen. Heldere website en bestelprocedure. Werd ook op de geplande datum afgeleverd. Alleen tijdstip van levering bleef onduidelijk tot ik er zelf maar over ging bellen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Jan Cools 01-02-2018 Via de website gekocht

Super gegaan en snel geleverd ook DHL compliment

Makkelijk en juiste info gegeven .
Volgens afspraak geleverd .
DHL belde mobiel toen ik even weg was.

Hans 01-02-2018 Via de website gekocht

problemen worden snel en correct opgelost

Fijne shop,ruime keuze, goede prijzen, snelle levering en service.
correcte klantenservice, en er wordt snel gereageerd op email.

Marjolein 01-02-2018 Via de website gekocht

Snelle Levering! Duidelijke website.

Al vaker wat besteld via deze website. Altijd goed en vlot verlopen. Chauffeur belt wanneer hij er aan komt. Snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter 01-02-2018 Via de website gekocht

Goed geholpen ondanks de Ddos problemen bij de bank

Goede klanten service, wilde tv bestellen tijdens de ddos aanvallen bij de bank, met als gevolg dat de bestelling niet goed ging. Gebeld en keurig geholpen inclusief order bevestiging en mogelijkheid tot betalen.

Sandy 01-02-2018 Via de website gekocht

Goede service snelle levering

Kwam als prijs er het beste uit. Zeer snelle en goede levering. Niet tot aam de drempel zoals op de site stond maar tot binnen in de kamer.
Factuur per mail direct ontvangen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pascal 31-01-2018 Via de website gekocht

Top geregeld

Sonos BTW actie, Makkelijk kunnen kiezen, scherpe prijzen, ook nog eens pakketkorting en ondanks storing ABN gewoon kunnen bestellen!

Dre 31-01-2018 In de winkel gekocht

Je voelt je thuis!

Na even wachten werd ik keurig geholpen. Kreeg een kopje koffie aangeboden en een vrij jonge man die toch geduldig alles beantwoorden, erg goed meedacht en verstand van zaken had, matste mij nog een heel klein beetje en 15 minuten later had ik een pracht 65" TV met soundbar voor een ON-GE-LOOOOFE-LIJKE lage prijs !!
Nog even over auto's gepraat ook want dat zit daar in het bloed :)

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Judith 31-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service.

Vriendelijke en correcte benadering.
Duidelijke omschrijving product.
Werkt samen o.a. met Bol..com...en Televisiewinkel benadrukt hierdoor zijn betrouwbaarheid.
Volgende keer weer naar deze winkel.
Ik zal deze winkel aanbevelen aan velen die ik ken.

Johny 31-01-2018 Via de website gekocht

gewoon perfect

zeer snelle levering,alles perfect in orde besteld via bol.com
Geen enkel probleem ondervonden
volledig tevreden over het product en zijn levering