Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Lebon1900 19-03-2015

Industrie terein direct naast de snelweg met voldoende parkeer gelegenheid

Vriendelijk medewerkers bereid om de televisie tot in de achterbak van de auto te tillen.

Assortiment
Jammer de de toestel die ik via internet geselcteerd had niet opgesteld was in de showroom

Goedkoop, en overzichtelijke website

Extra toelichting
Vriendelijke bediening, behulpzaam, en goedkoop

A. Haan 19-03-2015

Op PC filmpjes bekijken oen al vast voorselectie maken, in de winkel checken.

Jammer dat informatie over aansluiten niet klopte.

Er is veel keuze

Extra toelichting
Goede winkel met ruim assortiment en klantgerichtheid!

rmjc 19-03-2015

Snel je tv mee zonder rompslop

Werd snel geholpen. Ze wisten goed te adviseren wat ik nodig had

Bertttus 19-03-2015

kon het product zeer makkelijk vinden

Assortiment
Het assortiment kan nog iets uitgebreider, maar daar is de ruimte niet voldoende.
Het aanbod van de televisies kan nog wel wat meer.

Aanbeveling
Werd snel en correct geholpen.
Zelfs met het in laden van de tv.

Extra toelichting
Kon rustig rond kijken in de winkel zonder dat er gelijk een verkoper in je nek sprong. Aankoop ging snel en correct. De verkopers hebben ook verstand van de artikelen die ze verkopen.

R. Smit22 18-03-2015

Goede website en gemakkelijk in gebruik

Snelle levering.

Ruim assortikemt

Aanbeveling
Goede winkel met veel keus en snelle levering

Extra toelichting
Na al diverse keren iets gekocht te hebben bij de Plasmadiscounter en wasmachine discounter kom je toch weer snel bij deze site terecht. Goede service, ruim assortiment en snelle levering.

Dirk Kraijenoord 18-03-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke webshop met goede filters om het gewenste product snel te kunnen vinden.

Goed op de hoogte van de status middels email meldingen. Product was ook met extra zorg verpakt en zo te zien ook eerst getest.

Assortiment
Ruim assortiment met voldoende keuze in merken, afmetingen en specifieke eigenschappen.

Aanbeveling
Het bestelgemak, prijs en service is een motivatie om Plasma Discounter aan te bevelen

Extra toelichting
Eenvoudige en overzichtelijke webshop met aantrekkelijke prijzen! De bestelling was netjes op tijd en goed verpakt.

WendyHilversum 18-03-2015

- op zondag geopend
- medewerkers die persoonlijk helpen
- factuur direct in je mailbox
- grote voorraad

Moest even wachten, maar de medewerker nam vervolgens alle tijd en dat is erg prettig

Assortiment
Op de website is een enorm assortiment en in de winkel is een deel daarvan te bezichtigen

Aanbeveling
Goede prijs kwaliteit verhouding, prettige service!

Extra toelichting
Er is enorm veel keuze en de medewerker in de winkel heeft mij prima geholpen en goed uitleg gegeven. Door zijn uitleg en advies heb ik een goede keuze gemaakt en ik ben er erg blij mee.

Andreas Dorr 18-03-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Goed te bereiken, overzichtelijk gepresenteerd.

Uitstekend advies, TV in de auto gezet door een employee.

Assortiment
Alle bekende merken aanwezig de mogelijkheid om een overwogen keuze te maken.

Extra toelichting
Goed personeel, prima prijs, uitgewogen assortiment.

vos1954 18-03-2015

helder en duidelijk

professioneel aan de telefoon

voldoende

Extra toelichting
professioneel, klantvriendelijk en duidelijk.

Remco Samsung 17-03-2015

Heldere goede website overzichtelijke winkel

Zeer net winkelpersoneel. meedenkend echt goed !!!

Assortiment
Goed alleen als je in de winkel loopt wil je alles wel hebben. (maar dat is meer mijn probleem)

Aanbeveling
zeer goede prijs/kwaliteit en goed personeel

actdegraaf 17-03-2015

erg prettig dat je er op zondag terecht kunt, gratis parkeren, duidelijke site met keuze van gebruiksfuncties, scherpe prijs.

zeer vriendelijk winkelmedewerker.

Assortiment
zeer veel keuze van alle soorten in de verschillende prijzen.

zie bovenstaande info.

Extra toelichting
prettige site, keuze op basis van gebruiksfuncties, scherpe prijs, makkelijk parkeren, veel keuze, vriendelijke bediening.

Peter6519 17-03-2015

de website biedt veel informatie

we werden in de winkel prima geadviseerd

Assortiment
Er is voldoende keuze in de winkel

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen. Goede service en een goede prijs. We kopen altijd bij Plasma Discounter

ezra1982 17-03-2015

Het is heel overzichtelijk

Nettjes en op tijd afgeleverd

Genoeg keus

Aanbeveling
Jij zijn beter dan mediamarkt.......

Extra toelichting
ik ben gewoon heel te vreden over deze winkel, hier kunnen we wat winkels van leren hoe het echt moet.....

DEEPA 17-03-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Makkelijk via de website te vinden en op te halen op een showroom locatie.

Prijs is voordelig op oudere modellen.

Ongeïnteresseerd personeel achter de balie, begrijpelijk op zondag ochtend. Weinig service op het gebied van advies, kwaliteit en meer keuze mogelijkheden. Wie weet had ik meer kunnen kopen.

Genoeg keuze.

Aanbeveling
Ja hoor als iemand snel een product moet hebben zeker op zondag ochtend.

Create2Fit Naarden 18-03-2015

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw review.

Allereerst willen wij onze excuses aanbieden voor het gedrag van de showroommedewerkers. Een goede service staat bij ons hoog in het vaandel en willen dit ook graag overbrengen aan de consument.

Uw review zal intern besproken worden.

Klantenservice Plasmadiscounter

Laura Oosting 17-03-2015 In de winkel gekocht

Locatie is erg centraal gelegen en goed te berijken, er hadden wel wat meer tvs mogen staan als voorbeeld

De service was erg goed, de man die ons in de winkel had geholpen was erg vriendelijk en dacht goed mee. Ik heb alleen nooit de factuur van jullie ontvangen

Assortiment
Ik maakte het lastjg met een 38 inch smart tv maar toch een goede en passende weten te vinden

Aanbeveling
Stuk vriendelijker en klantgerichter dan bijviorbeeld een mediamarkt

Elly Holdinga 17-03-2015 In de winkel gekocht

alles in de winkel

Extra toelichting
prima geholpen en een goed pprodukt voor een goede prijs

nickyboot 17-03-2015

Ik wist welke tv ik wou en heb even van te voren gebeld. Deze was op voorraad en ik ben verder prima en snel geholpen.

Assortiment
De winkel had verschillende tv's maar ik wist welke ik wou en deze was ruim op voorraad.

Aanbeveling
Het is goed te bereiken en er is genoeg keuzes tussen dergelijken producten

ZeerTevredenGebruiker53 17-03-2015

Overzichtelijke winkel met de mogelijk om op de aanwezige schermen informatie op te vragen. Groot pluspunt, ook op zondag open!

Deskundig personeel welke op de hoogte zijn van de aanwezige producten en de tijd voor je nemen. Denken ook nog eens met je mee voor eventueel benodigde of makkelijke accesoires.

Assortiment
Alle topmerken zijn aanwezig, heb hierin niets gemist om mijn keuze wel doordacht te kunnen maken.

Aanbeveling
In hoge mate, dit gezien de service en het aanbod zoals boven al beschreven. Echt top.

Extra toelichting
Inmiddels al meerdere aankopen gedaan bij jullie, service, etc is telkens van een hoog niveau dus geen eenmalige toevals treffer. Na aanschaf loopt men vriendelijk met zware producten mee naar de auto. TOP, ga zo door.

BerryvanG 17-03-2015

Goed bereikbaar, zeer ruim assortiment en eigen zoekmogelijkheden in de winkel

Vriendelijk, geinteresseerd en vakkundig personeel

Assortiment
De beste modellen en allemaal op voorraad

Aanbeveling
Als ik er zelf koop dan beveel ik anderen het zeker aan.

Extra toelichting
Een fysieke winkel met internetprijzen. Vriendelijk, geinteresseerd en vakkundig personeel. Alles op vooraad en je kunt in de winkel zelfstandig zoeken naar alle producten, handig!

Boesoek 17-03-2015

makkelijk te bereiken en genoeg parkeerplekken in combinatie met een ruim aanbod dat overzichtelijk is uitgestald

Kan pro-actiever zijn en 'echt' luisteren. Moeilijke naam, drie keer herhalen voordat het goed is ingevoerd. De medewerker die de TV naar de auto bracht was perfect.

Assortiment
Van alle gangbare TV merken genoeg modellen om een weloverwogen keuze te maken. Kijkend naar de hoeveelheid koffieapparaten,weet ik niet of daar hetzelfde commentaar van toepassing is.

Aanbeveling
Ik ben ook op advies van een ander gaan kijken en kopen. Vind ik een goed advies en dat zou ik dus ook bij anderen doen. Wellicht leuk om bij te houden wie door wie is getipt en dan een top-10 tippers aan te maken.

Extra toelichting
Op advies van een vriend ben ik gaan kijken en alles klopte met hetgeen hij me had verteld. Zie bovenstaande feedback.

Gerrit Koud 16-03-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Zaterdagmorgen online gereserveerd, 4 uur later opgehaald. Binnen 10 minuten weer buiten. Makkelijk genoeg.

Assortiment
Uitgebreid assortiment en wat belangrijker is goede kennis van dat assortiment.

Extra toelichting
Zaterdagmorgen online gereserveerd, 4 uur later opgehaald. Wacht u daar een momentje, wanneer u een kopje koffie wilt kunt u dat bij de automaat pakken. Mijn collega komt zo bij u met het aangekochte product, alvast een fijn weekend! De 10 is alleen nog te halen door de koffie te serveren en comfortabelere stoelen neer te zetten. Uitgebreid assortiment en wat belangrijker is goede kennis van dat assortiment. Speciaal gewacht tot plasma-discounter mijn gewenste product op de door mij gewenste prijs aanbood. Andere winkels zaten eerder op die prijs, echter onze vorige TV hebben wij ook hier gekocht, een kleinere maat TV bij weinig winkels op voorraad. Plasma-discounter wel, na telefonische vraag is een medewerker uit zichzelf naar magazijn gelopen om te verifiëren dat het gewenste ook daadwerkelijk nog aanwezig was. Ik vond dat toen behoorlijk indrukwekkend. Daarom wilde ik weer bij plasma-discounter kopen. Binnen 10 minuten weer buiten. Makkelijk genoeg.

Tjalling Zijlstra 16-03-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Je kunt rustig en de tijd nemen, dus op je gemak de produkten bekijken zonder het gevoel te hebben dat de verkopers targets aan het jagen zijn.

Heel goede informatie op mijn vragen, helder en duidelijk met eigen toevoegingen, echt top.
Het artikel was snel uit het magazijn incl. de factuur en als klap op de vuurpijl, het werd tot aan der auto bezorgd, echt top hoor

Assortiment
De artikelen zijn zeer goed geselecteerd door inkoop/marketing en van hoog kwalitatief niveau

Aanbeveling
In zeer hoge mate, de prijs - kwaliteit verhouding is uitstekend en de verkopers zijn heel deskundig en echt klantgericht.

Extra toelichting
Plasma-discount is een regelrechte aanrader met een kwalitatief hoogstaand assortiment, een uitstekende prijs - kwaliteitverhouding en zeer deskundige verkopers. Echt Top!

Liesbeth3 16-03-2015

Snel een medewerker van Samsung te vinden die tijd had voor uitleg en hulp.

Veel medewerkers en 2 computers stonden paraat voor extra informatie van uw aanbod.

Assortiment
Had eerlijk gezegd iets meer mogelijkheden verwacht.

Snelle service.

Extra toelichting
Voor elke merk zijn de juiste medewerkers aanwezig.

chanchannn 16-03-2015

Klikken, bestellen, betalen en ontvangen. Erg gemakkelijk.

Vooraf contact gehad met een medewerker om wat vragen te beantwoorden. Was duidelijk gesprek.
Verder is de functie ' vergelijken' ook erg fijn!

peter-jaap boeijsma 16-03-2015 In de winkel gekocht
naarden

via de side onze aankoop uitgezocht en vergeleken, dit was duidelijk en logish en hielp enorm bij het uitzoeken.

we komen binnen lopen en werden gelijk geholpen ( stonden wij natuurlijk ook te popelen om de lcd te kopen , lol )

Assortiment
we konden snel afrekenen met uw collega en kregen snel daana de lcd uit het magazijn.

Aanbeveling
tijdens het invullen van dit zelfs al reclame voor u gemaakt, ik ben enorm tevreden.
en daarom komen wij zeker terug!

Extra toelichting
twee jaar geleden hebben we de winkel "ontdekt" voor ons is dit de ideale formule, keus uit mooie goed geprijsde producten. snelle en nette hulp in de winkel , die up to date zijn met hunnen kennis en een positieve motivatie hebben. ga zo door

Jansje. 16-03-2015

ideaal! voor ons dichtbij, auto kosteloos voor de deur parkeren en op vrijdagavond open.

Deskundig geholpen en op een leuke manier te woord gestaan. Normaal vind ik een tv kopen niet echt leuk (meer voor mannen) maar nu vond ik het zelfs gezellig.

Assortiment
Volop keuze, voor elke portemonnee een mooie tv

Aanbeveling
Hebben al aan meerdere mensen verteld waar we onze mooie nieuwe tv hebben gekocht. Zijn er erg blij mee!

Extra toelichting
Prachtige tv, leuk te woord gestaan, deskundig geadviseerd

Steverhaaf 15-03-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, tweede tv hier aangeschaft!

'S avonds besteld, volgende dag geleverd! Top

Assortiment
Mag van mij wel iets uitgebreider.

Aanbeveling
Makkelijk en snel. Beter dan andere grote bedrijven.

Willem29434 15-03-2015

Geen problemen ervaren

Netjes op tijd

Aanbeveling
Gewoon goed gegaan, dus zou het aanbevelen

Extra toelichting
Geen problemen ervaren, gewoon gegaan zoals het hoort.

Chappy 15-03-2015

Te woord gestaan door een vriendelijke meneer die verstand had van televisies

Assortiment
Ruim assortiment met meer dan voldoende keuze tussen verschillende type en merken TV's

Reggi62 15-03-2015

Overzichtelijke website

Assortiment
Ruime keuze van goedkoop tot nieuwste van het nieuwste

Aanbeveling
Nergens goedkoper terwijl goede service

Harm schuring 15-03-2015 Via de website gekocht

Simpel en snel te bestellen via internet

Donderdag besteld en zaterdag al in huis

Ruime keuze

Aanbeveling
Voor iedere butget een keuze en je kunt snel en veilig bestellen

Extra toelichting
Dit is onze 3 tv hier vandaan en ben nog steeds tevreden met elke tv die is geleverd

SabineAlmere 15-03-2015

de service was goed, wij zijn in de winkel geweest voor advies. Wij werden goed geholpen, duidelijk en goed geadviseerd en met een tv en een koffiezetapparaat zijn wij weer weggegaan. Er staan nog 2 televisies gereserveerd.

Assortiment
diverse in kwaliteit en prijs. voor ieder wat wilt.

Aanbeveling
goede service, goed advies, goede prijs.

vos15 15-03-2015

Dit was onze tweede toestel bij jullie gekocht en het ging nog net zo makkelijk

de volgende dag al bezorgd

Assortiment
Wij kozen weer voor LC maar er was genoeg keus

prima service

Extra toelichting
snelle levering en goedkoper dan elders

J.A.Bouwmeester 15-03-2015 In de winkel gekocht
naarden

je kunt er naar toe en word niet meteen lastig gevallen en kunt even rustig rond kijken

ik vindt het een prima service en de verkopers nemen ruim de tijd voor je en je voelt je nog echt klant

Assortiment
ruime sortering van de meest verkochte modellen

Aanbeveling
door de bovenstaande criteria zal ik plasma discounter aan al mijn vrienden aanbevelen

Extra toelichting
ik zal meteen overwegen om naar de plasma discounter te gaan ook als ik wat anders nodig heb als een tv of zo. ze verkopen er ook mooie koffiezet apperaten e,d,

bengel12 15-03-2015

Winkel is dichtbij

Klachten met tv.na twee maal aangeboden voor reparatie andera gekregen konden bij betalen voor een ander merk

Genoeg keus

Aanbeveling
Wordt altijd netjes geholpen.

Extra toelichting
Goede service, aardig personeel en genoeg assortiment

Movaan 14-03-2015

Snel en overzichtelijk. Bij winkel goed parkeren

Vriendelijk en goede informatie.

Assortiment
Niet te veel en niet te weinig!

Dat doen we al :-)

Goede prijs/kwaliteit/service verhouding!!

ronnie van den anker 14-03-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Veel assortiment in tv.s,vriendelijke klantenservice!en binnen 24 uur je apparaat in huis! Colonel ga zo door!!

Fam. B.K.van Kreel 14-03-2015 In de winkel gekocht
Naarden, Bronsstraat

Super reserveren op internet,halen, betalen en klaar!

Assortiment
Geen telefoon, jammer genoeg! Maar...je kunt niet alles hebben!

Aanbeveling
Hebben we direct gedaan! Vrienden uit Naarden hadden nog nooit van jullie gehoord!!!

Extra toelichting
Door onze verhuizing naar Muiderberg zijn we met jullie in aanraking gekomen. Het zal zeker niet de laatste keer zijn! Succes!

Ellen Linders 14-03-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site alles makkelijk vindbaar!

Duidelijke communicatie via mail! Netjes afgehandeld!

Van alle markten thuis!

Aanbeveling
Zeer scherpe prijzen en prima service!

Richard8888 14-03-2015

Duurde toch wat lang voor we geholpen werden.

Assortiment
In de winkel geen blu rays op zicht.

Aanbeveling
Vooral de prijs kwaliteit verhouding

Henriko40 13-03-2015

Gewoon lekker bestellen wanneer je zelf wil en dat ook nog eens tegen een zeer scherpe prijs.

Aanbeveling
Al meer keren besteld en ze komen altijd keurig hun afspraken en levertijden na.

freek van der poll 13-03-2015 Via de website gekocht

Je hoeft de straat niet op ,en je kan zonder tussenkomst van een verkoper rustig zelf alles bekijken

Ik heb met mijn vorige saundbar nog al problemen gehad ,maar de wijzen van oplossing uwe zijde prima gedaan

Assortiment
genoeg keus in alles wat je zoekt tv radio Blu-ray spelers enz

Aanbeveling
Ik zou u zeker aanbevelen aan mijn vrienden u levert goede spullen en u aftersale is prima ga zo door zou ik zeggen

Extra toelichting
Alles heb ik eigenlijk al gezegd in mijn motivatie, ik ben zeer te vrede over u zaak en zal het zeker mijn familie en vrienden aanbevelen een kijkje te gaan nemen bij u of in de winkel of op internet, ga zo door met de weg die u ingeslagen bent ,dan weet ik zeker dat er steeds meer mensen de weg naar u zullen vinden

w.janssen 13-03-2015 Via de website gekocht

Mijn eerste bestelling, en de volgende dag geleverd.!
Dus kan alleen maar zeggen, , koop bij Plasma-Discounter.nl en bespaar. Jezelf een hoop ergenis.

Nog geen ervaring bij retouren van artikel.
Maar ga er vanuit dat daar ook goede nazorg is.

Assortiment
Voldoede keuze om door de bomen het bos nig te zien!

Aanbeveling
Prima revieuws, dat zegt genoeg.

Extra toelichting
Tevreden over het product en de levering!

geenideeallesisalingebruik 13-03-2015

Extra toelichting
Heel deskundig personeel, dat alle tijd neemt om alle vragen te beantwoorden totdat de informatie helder is. Nadeel: lange wachttijden in de winkel, zonder zit-mogelijkheden in de buurt van de balie. Ik zou een nummertjes systeem op prijs stellen.

W.H.Coenen 13-03-2015 Via de website gekocht

Uiterst correcte en voorspoedige afhandeling van de bestelling.

Aanbeveling
Aan iedereen in mijn kennissenkring en daarbuiten

Jacob84 13-03-2015

Erg makkelijk om televisies met elkaar te vergelijken via de daarvoor bestemde optie.

Besteld, volgende dag geleverd zonder poespas.

Assortiment
Ruime keuze (misschien iets te ruim(!)), maar uitgebreid genoeg.

Aanbeveling
Goede prijzen, goede service.

Extra toelichting
Snel en gemakkelijk producten met elkaar vergelijken. Duidelijke informatie over specificaties en eventuele toebehoren. Bestelproces was snel en pijnloos en volgende dag bezorging zonder moeite.

Marcel van den Hul 13-03-2015 Via de website gekocht

6,5

Op de website staat "voor 21.00 uur besteld, de volgende werkdag in huis" Ik heb dinsdag om 11.00 uur besteld en nu is het vrijdag en heb ik nog steeds niets in huis (ook geen kaartje van pakketdienst) De link naar site van pakketdienst geeft niets concreet aan.

Aanbeveling
Als je goede prijzen wil en je bestelling niet snel in huis wil hebben is dit een goede webwinkel.

Jaleesa1994 12-03-2015

de muziek die uit de boxen komen is gewoon goed en het geluid is goed verdeeld en alles is makkelijk te vinden dus ben er meer as tevreden over

het werd snel bezorgd dus daar hebben we niks over te klachen gehad

breed assoritiment

Aanbeveling
voor de audio zowieso want ik ben erg tevreden over het prduct

Extra toelichting
ik ben erg tevreden over het product en overweeg meer producten aan te schaffen.

strand1960 12-03-2015

lekker van uit huis dus niet de weg op.

stuur het op als er wat is en het komt goed.

Assortiment
voor mij meer dan zat te vinden.

Aanbeveling
heel goed. moet je wel weten dat iemand wat zoekt.

goed

Yeb van Gog 12-03-2015 In de winkel gekocht
plasma-discounter naarden

makkelijk parkeren en rustig
kijken zonder gehijg in je nek.

vriendelijk en deskundig personeel.

meer keuze niet nodig.

zie commentaar boven.

Extra toelichting
beter dan hierboven kan ik het niet uitdrukken.