Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 359 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jos Wanders 25-03-2015

Makkelijk zoeken door de uitgebreide filters

Ik kan nu uitsluitend de levering beoordelen.
Op zaterdag eind van de middag besteld en dinsdag morgen geleverd. Prima dus.

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment. Alle bekende merken zijn wel voorradig.

Aanbeveling
Prima winkel, niets mis mee tot nu toe.

Extra toelichting
Zeer aan te bevelen om hier te kopen. Prima prijs en snelle levering.

vrouw studente werkende 24jr 25-03-2015

het lukte niet om online te volgen waar de bestelling was met DHL. Daarnaast vond ik het vreemd dat ik niet hoefde te tekenen toen het pakket werd afgeleverd. Maar het pakket kwam binnen twee werkdagen. Niets te klagen dus eigenlijk.

Wilfchin 25-03-2015 Via de website gekocht

Ik wist al welk product ik wilde kopen en het zoeken gaat eenvoudig

Bestellen, betalen, vervolgens een e-mail bevestiging en de volgende dag had ik het product in goede staat al in huis.

Aanbeveling
Gezien het bestelgemak en de geleverde service zou ik deze winkel aanbevelen.

Extra toelichting
Overall een erg goed toegankelijke website, waarbij de geleverde service top is. Ook prijstechnisch is e.e.a. zeer interessant.

Pieter zaandam 25-03-2015

Heldere website, makkelijk te navigeren.

Duidelijke en voldoende betaalmogelijkheden. Keurige mails tijdens en na het bestelproces.

Assortiment
Ruim assortiment, maar de prijzen zijn niet voor alle producten even laag.

Aanbeveling
Met name de inzet van Tom corronel en de persoonlijke manier van communiceren is het prettig winkelen bij plasma discounter.

Extra toelichting
Fijne webwinkel en goede communicatie die ook nog als redelijk persoonlijk wordt ervaren.

pieter jh 25-03-2015

Op de website goed en duidelijk informatie gevonden. Ben uiteindelijk om de tv's te bekijken en daar tot aankoop over gegaan.

In de winkel in Naarden prima geholpen en geadviseerd.

Assortiment
De keuze was voor mij meer dan voldoende.

Aanbeveling
Keuzemogelijkheid en goede Klantvriendelijkheid!!

treini 25-03-2015

Duidelijk te vinden op de site met goede uitleg

Via de telefoon probleem opgelost

Wat je zoekt staat erop

Aanbeveling
Goede duidelijke site en supersnelle levering en ik had GEEN verzendkosten, top

Extra toelichting
Had een vraag over mijn bestelling en is supersnel op gelost , snelle levering en geen verzen Niksten.

tan79 24-03-2015

Het is prima bereikbaar, genoeg parkeer gelegenheid.

De sergice was perfect dat ik binnenkwam werd ik gelijk aan gesproken of ik hulp nodighad of informatie wilde.super fijn.
dan nog de jongen die de tv naar de auto brengt.super prettig

Meer dan genoeg ☺

Aanbeveling
Aan iedereen ben super te vrede over de winkel.

Extra toelichting
Ik hoop dat ik de winnaar ben, dit omdat ik net uit elkaar ben en dus niet veel te besteden had dus alleen een tv kon kopen. Als ik win kan ik ook een soundbar aan schaven.

Tim32435678 24-03-2015

2,8

Pakket nooit aangekomen. Na bellen van post NL bleek het pakket nog voordat het naar afleveradres geprobeerd te bezorgen is, onbezorgbaar verklaard is. Vrijdag al besteld en nog steeds niks gehoord. De slogan, voor 21.00 besteld, volgende dag in huis gaat dus niet op. Klantenservice ook niet makkelijk te bereiken buiten kantoortijden, bovendien nog betalen als klant ook.

Extra toelichting
Pakket is nooit aangekomen. Na bellen van post NL bleek het pakket nog voordat het naar afleveradres geprobeerd te bezorgen is, onbezorgbaar verklaard is. Vrijdag al besteld en nog steeds niks gehoord van plasma-discounter. De slogan, voor 21.00 besteld, volgende dag in huis gaat dus niet op. Klantenservice ook niet makkelijk te bereiken buiten kantoortijden, bovendien nog betalen als klant ook.

Create2Fit Naarden 25-03-2015

Geachte heer Tim,

Vervelend om te horen dat er iets fout gaat met het leveren van uw bestelling. Als klant van ons heeft u per mail en op de factuur ons lokale nummer ontvangen, u hoeft als klant natuurlijk niet met ons 0900 nummer te bellen. Zou u via klachten@create2fit.com kunnen laten weten wat uw ordernummer is. Ik zal dan zo snel mogelijk uitzoeken wat er mis is gegaan en er voor zorgen dat uw pakket alsnog spoedig geleverd kan worden.

Klachtenafdeling Create2fit

Elsemarijke 24-03-2015

Op je gemak in de winkel alles bekijken voordat je een keuze maakt.

Prettig geholpen en natuurlijk de TV door het personeel in de auto gezet.

Assortiment
Ruime keuze en alles ruim gesorteerd, dus niet zo als bij andere winkels alle TV,s op een rijtje.

Aanbeveling
Ook op zondag open en ik woon zelf in Huizen, dus vlakbij Naarden.

Extra toelichting
Een hele mooie TV, mooi beeld en vooral die Ambi Ligt 3 zijdig is toch wel heel bijzonder kijken. Ik ben erg tevreden met mijn aankoop.

A Vrielink 24-03-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig en snel de juiste producten te vinden.

Snelle levering. Goede leveringsinformatie.

zeer compleet/ uitgebreid

Al vaak rondverteld

J. Mense. 24-03-2015 Via de website gekocht

Makelijk instellingen en

superbeeld

Keurig geholpen door medewerker Erwin.

Assortiment
Ik wist al wat ik zou kopen

Ja dat is zeker.

Extra toelichting
Nogmaals een goede en vriendelijke ontvangt.

henkdikkers 24-03-2015

Alles voor een lage prijs online te bestellen. makkelijker kan niet.

Zeer snelle levering en hiervan wordt je ook netjes op de hoogte gehouden.

Assortiment
Alles wat ik zocht was in ieder geval beschikbaar.

Aanbeveling
Iedereen die prijsbewust is en op een snelle eenvoudige manier een TV aan wil schaffen moet bij deze shop kopen.

Manuel007 24-03-2015

Thuis van achter de pc een tv bestellen, makkelijker wordt het niet. Duidelijke site en voldoende technische informatie bij elk type toestel zodat er makkelijk een keuze te maken valt.

Ik had enkele vragen vooraleer ik ben overgegaan tot aankoop van mijn tv. Deze werden allen netjes en duidelijk beantwoord door de klantendienst.

Aanbeveling
Ik heb zelf reeds voor de 2de maal een tv aangekocht bij plasma-discounter. Dit zegt genoeg over mijn tevredenheid. Ik kan iedereen deze winkel aanbevelen.

Extra toelichting
Van achter de pc op vrijdag omstreeks 20u30 een tv besteld bij Plasma-discounter. Deze dan in België geleverd op zaterdag omstreeks 11u30. Super georganiseerd, super dienstverlening. Vragen aan de klantendienst worden netjes en duidelijk beantwoord. Dit was reeds mijn 2de aankoop bij Plasma-discounter, mijn volgende tv komt ook zeker van Plasma-discounter. Ik kan geen enkel negatief punt bedenken.

J.E Brinkman 23-03-2015

makkelijke locatie, goed parkeren, overzichtelijke winkel en producten

Moest heel even wachten..anders een 10. Kennis van zaken, net personeel, goed advies

Assortiment
type producten goed. Niet altijd alles op voorraad. Acties goed, maar niet altijd van toepassing op alle kleuren van betreff. produkt. Miel CM6310 bijvoorbeeld. In grijs duurder.

Vanwege bovenstaande positieve argumenten

E. St 23-03-2015 In de winkel gekocht
Naarden

de WEB site is goed overzichtelijk, we hebben een kleuze gemaakt en opgehaald in Naarden, ging makkelijk.

We zijn helaas vaak terug geweest met het product dat lag aan het product dat is voor niemand leuk maar we zijn wel goed geholpen en uiteindelijk is het prodcut voor een andere omgeruild.

Assortiment
IS ruim, je kan verschillende Tv's met elkaar vergelijken.

Aanbeveling
Zeker, gemakkelijk bestellen en de service aand e balie is goed.

Extra toelichting
Goed, het feit dat we vaak terug zijn geweest heeft niets met plasma dicounter te maken maar gewoon vette pech met een product en dat heeft Plasma dicounter wel goed opgelost.

Robert vL 23-03-2015

Wij hebben een aankoop in de winkel gedaan van een koffieapparaat. Eerst hebben we op de website gekeken. Hier staat een hoop informatie op. De keuze in de winkel maakt het dan makkelijker.

De verkoopmedewerker had duidelijk verstand van de materie. Goede uitleg met voor en na delen per merk/apparaat.

Assortiment
De keuze was ruim. Maar zoals aangegeven bij Service kon het zoekgebied gauw ingekaderd worden tot dat wat bij ons past.

Aanbeveling
Dit is de tweede grote aankoop in deze winkel (naast een tv een aantal jaar geleden). Wij zijn weer terugkomen omdat de service en kennis goed is (en de prijzen natuurlijk laag)

Croese 23-03-2015 Via de website gekocht

Geen gesleep en zo uitgezocht via internet

De ene dag besteld, volgende dag bezorgd.
En aangegeven hoe laat de bezorging zou zijn.
Prima

Assortiment
ben niet geheel op de hoogte maar al wel wasmachine en meerdere tv's gekocht.
Langer geleden ook veilig autostoeltje.

Aanbeveling
als ik in de winkel kwam altijd keurig geholpen en geinformeerd.
op de webside prima overzicht

Extra toelichting
Dus zeer tevreden over de afhandeling, bezorging enz.

J. Gooijer 23-03-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Service was top! Snel antwoord op mijn vragen en direct een voorstel van de verkoper! Aankoop was binnen 5 min geregeld, Geen onnodig verkoop praatje, meteen resultaat! Hooguit 10 min in de winkel geweest, en zo hoort t voor een man :)

Bart Moerbeek 23-03-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Ontving na telefonisch contact bericht met reserveringsnummer. Bij binnenkomst direct geholpen op basis van nummer. Het klopt gewoon allemaal!

Zeer behulpzaam. TV werd zelfs in de auto geplaatst door medewerker.
Super!

Assortiment
De ruimste keuze van alle A-merken tegen gunstige tarieven.

Aanbeveling
Met name het gemak de service en het assortiment zijn een enorme aanrader. M'n complimenten hiervoor.

top!!

nrlndr 23-03-2015 Via de website gekocht

makkelijk vindbaar, makkelijk bestellen, levering aan huis

vragen snel en goed beantwoord

Assortiment
1e bestelling, snel gevonden voor een goede prijs.

Aanbeveling
jazeker, betrouwbaar, snel en houd zich aan toezeggingen en afspraken

André 2412 22-03-2015 In de winkel gekocht
naarden

Deskundig behulpzaam personeel,fijne eenvoudige website met genoeg sorteer functies.plezierige helpdesk die ook goed advies geven.

Zie vraag 1

Assortiment
Wat er is in nl is ook bij de plasmadiscounter

Zie vraag 1 & 3

Extra toelichting
Wat is er te melden anders dan een "super plasma store" ee. Genot om terug te komen ook wanneer ik iets anders zoek dan een TV. Leuke mensen,goede atmosfeer, prima bereikbaar zowel de telefonisch als met de auto. Daarnaast heel plezierig is de omruil mogelijkheid. Er wordt niet moeilijk gedaan mits je aan de gestelde voorwaarden voldoet en dat is gewoon logisch. Prima ga zo doorik kom terug André Peters

chelleke1987 22-03-2015

5,8

makkelijk bestellen en betalen

voor eerst wil zegge dat plasma discounter weinig tot geen trefpunt punt is wel de vervoerder eigenlijk een dikke nul ervoor 2 weken heb ik erop gewacht ma plasma discounter heeft het heel snel rechtgezet maar van die compensatie zie ik ni meer heel spijtig vind ik

Assortiment
weinig keuze als je ziet tegenover andere winkels

Extra toelichting
over algemeen goed behalve de vervoerders moeten ze iets aandoen en aan hun beloften nakomen en als ik belde heel snel geholpen en altijd vriendelijk gebleven

Mark1111111 22-03-2015

na betaling werd de tv direct opgehaald en aan ons gegeven... top

ruim voldoende keuze

Aanbeveling
combinatie tussen winkel en de site is goed en een sterk punt

Gea Wervers 22-03-2015 Via de website gekocht

Makkelijk te vinden wat ik nodig had.

Nette snelle levering.

Veelzijdig.

Aanbeveling
Zou hem meteen willen aan bevelen.

Extra toelichting
In een woord geweldig. Fijne site om alles op te zoeken. Snelle levering en bezorging. Kom graag bij jullie terug.

Pablo Bernal Serrano 22-03-2015 Via de website gekocht

7 jaren terug lcd tv gekocht en alles oke! nu tweede led tv gekocht.

alles naar wens.

voldoende.

goede ervaring.

alles oke!

Bianca lemke 22-03-2015 Via de website gekocht

Lekker snel besteld !

Alles ging goed vertrouw er ook op dat als er iets mis is met het product dat het goed opgelost wordt !

Hebben voldoende .

Aanbeveling
Besteld volgende dag al in huis dat is fijn .

Extra toelichting
Prima geleverd het product is zo als de beschrijving dus prima. .

milsan99 22-03-2015

Omdat onze zoontje onlangs het geld bij elkaar had gespaard om eindelijk een tv voor zichzelf te kunnen kopen, heeft hij via internet uw site uitgekozen. via één telefoontje vroeg hij aan de baliemedewerker of het mogelijk was om de gewenste tv te reserveren zodat wij deze tv donderdagavond 19 maart konden ophalen.

Uw verkoper die in de winkel ons hielp was zeer vriendelijk, wij hadden een aantal vragen en werden netjes te woord gestaan en onze vragen werden duidelijk beantwoord,zodat wij een goed gevoel hebben dat ons zoontje een goede aankoop heeft gedaan.

Assortiment
Uw winkel is zeer ruim, alle onderdelen zijn duidelijk zichtbaar en bij elk product staat voldoende informatie inclusief de aanbiedingsprijs.Uw prijzen vergeleken met de concurrent zijn zeer aantrekkelijk.

Aanbeveling
Ik zou een kennis of een bekende zeker uw adres doorgeven als hij een aankoop zou moeten doen. Tevens zal ik doorgeven om een keer langs te gaan naar een van uw filialen.

Extra toelichting
Ik heb uw een acht gegeven omdat dit onze eerste keer is en dat ik een goed gevoel heb bij de aankoop van mijn zoontje. ( ook hij gaf aan dat hij een goede keus had gemaakt.De tv doet het prima en het beeld is zeer goed. Het is zeker de moeite waard als wij zelf een artikel nodig hebben wij zeker een keer terug komen.

G.B.O 22-03-2015

Zeer overzichtelijke site

Goede snelle service. Direct een bevestigins mail van de aankoop en levering.

Ruime keuze.

Extra toelichting
Duidelijke site met voldoende produkt ondersteuning, en een goede prijs.

RenataK 21-03-2015

Ik typte het product in, kreeg het meteen in het scherm en kon het in het winkewagentje leggen. Makkelijker kan niet.

Had eerst telefonisch contact gehad en ben uitermate vriendelijk geholpen.

Aanbeveling
Het gemak en de service is aanleiding om van uw webshop gebruik te maken.

Extra toelichting
Zie boven, maar ook de snelheid waarmee geleverd is, is super. Ben echt erg tevreden.

Ansj 21-03-2015

Extra toelichting
Ik kan heel kort zijn, gemakkelijk te bestellen en super snelle levering, geen negatieve opmerkingen

Antoinr 21-03-2015 Via de website gekocht

Bestellen voor 2100 en volgende dag bezorgd
En vanuit je luie stoel

Duidelijke beschrijving alleen jammer dat je na 18.00 geen klanten service kunt bellen

4845 21-03-2015

meteen meenemen

perfect met duidelijke uitleg

Prima op orde alle keus

Aanbeveling
aan iedereen die het maar horen wil, maar dat deed ik al , ik had al twee tvs eerder bij juliie gekocht

Extra toelichting
Al met al een geweldige showroom met vriendelijk personeel die alles goed uitleggen ook aan een amateur, in 1 woord geweldig

Matsoe 21-03-2015

de website is makkelijk te begrijpen en het bestellen is ook simpel.

word goed op de hoogte gebracht via de mail. levering is snel gedaan.

Assortiment
breed aanbod, keuze genoeg!

Aanbeveling
ik had hier nog nooit eerder besteld en ik vind de service en levering heel goed. ik ben zeer te vreden.

Extra toelichting
al met al ben ik heel te vreden over deze webshop. als ik in de toekomst nog iets nodig ben zal ik zeker hier ook gaan kijken in het brede assortiment.

R. Droogendijk 21-03-2015 Via de website gekocht

Moet nog wel even zoeken naar de vele opties van deze tv, maar t gaat vrij soepel (voor een vrouw!)

Vond t filmpje met uitleg super handig. Beter dan alles door moeten lezen. Bestellen was zo gebeurd en de levering was super snel!
Prijs/kwaliteit verhouding is prima.

Assortiment
Assortiment was wat mij betreft meer dan genoeg. Nu ben ik oom niet zo veel eisend en wist ik precies wat ik wilde.

Aanbeveling
Voor een mooie prijs, mooie spullen gekocht met prima service. Ik zou t zo aanbevelen bij iedereen die ik ken.

priscilla85 21-03-2015

Heel makkelijk te vinden

We hadden eerst een verkeerde tv in de doos zitten . Maar de volgende dag werd dat heel netjes opgelost. Dus al heb je een klacht dan is de service echt top!!

Assortiment
Heel ruim ik had moeite om te kiezen

Aanbeveling
Ja zeker. Alles is gewoon netjes. Doen jullie echt top!

Extra toelichting
De eerste keer baalde ik natuurlijk wel dat er een verkeerde tv in de doos zat. Maar uiteindelijk is de leet echt verzacht en ben ik super blij met mijn tv en de hele goede service. Ik zeg ga zo Door! Bedankt

Eertje63 20-03-2015

Gewoon geweldig!,

Netjes zoals afgesproken, de volgende dag in huis! Vandaar dat we nog een keer hebben besteld.

Assortiment
Wat wij zochten hebben wij gevonden, helemaal blij.😊

Aanbeveling
Ja gewoon vol , en hebben dat ook al gedaan bij de kinderen.

Gewoon top 👍👍👍👍👍

pats74 20-03-2015

Via internet zoeken en in de winkel kopen. Super

Vriendelijk en snel

Top

Aanbeveling
Wíj kopen al járen bij u een altijd goed

B. Nuijten 20-03-2015 Via de website gekocht

Makkelijk via internet de juiste tv uitgezocht en besteld.

het klopte wat op de site stond, voor 9 uur besteld is de volgende dag in huis!

Assortiment
Heb alleen naar tv's gekeken, het assortiment was prima, uitgebreid genoeg.

Aanbeveling
heb zelf een prima ervaring

Peter 1924 20-03-2015

Een kind kan de was doen!

Ik ga er vanuit dat ik dat niet nodig heb!

Veel keuze

Gewoon goed!

Sten12HDTV 20-03-2015

Nadat de keuze gemaakt was
Gelijk besteld, online bestelwijze is heel overzichtelijk en eenvoudig.Gelijk na opdracht via de mail overzichtelijke bevestiging en informatie over leveringstijdstip.

Ik heb een tv op de site uitgezocht en voor de zekerheid i.v.m. een eerdere negatieve ervaring bij een ander bedrijf nog even gebeld of ze inderdaad wel in voorraad waren. Telefoon werd gelijk opgenomen, correct gesprek, ja hoor twee stuks. Duidelijke taal. Bereikbaar bedrijf. Geen callcenter menu.Men heeft goed overzicht over de stand van zaken. Dat schept vertrouwen in het bedrijf, online, op afstand moet je daar je vertrouwen op bouwen. Tv is zoals afgesproken binnen 24 uur bezorgd, op tijdstip zoals via track & trace systeem was aangegeven.

Aanbeveling
Betrouwbaar bedrijf. Ik kende vooraf Plasma Discounter niet, in contact gekomen via vergelijkingssite. Als je het belt voor informatie heb je gelijk het idee dat je belt met een plaatselijke elektronicazaak met gemotiveerd personeel. Durf ik nu voor 100% bij een ander aan te bevelen.

Extra toelichting
Mijn zoontje heeft enkele weken geleden een PlayStation gekocht en was, i.v.m. het beperkte spaargeld op zoek naar een goedkope tv. Via een vergelijkingssite kwam ik uit op een AKAI, die zowel bij de Media Markt als bij Plasma-Discounter voor 129 euro aangeboden werd. De site van Plasma-Discounter en de reviews zagen er zeer betrouwbaar uit, maar vanwege de onbekendheid toch gekozen voor de Media Markt. Die is zo groot en ze maken zo veel reclame, zal wel goed gaan denk je dan. Mis gegokt. Na bestelling geen bevestiging wat betreft leveringstermijn, op de site beloofde men dat dat binnen 24 uur zou gebeuren. Drie dagen lang niks gehoord, vervolgens gebeld. "Nee, niet leverbaar, duurt enkele weken." Niet de moeite gedaan daarover te berichten. Gelijk heb ik die opdracht geannuleerd, en één minuut later gekozen voor het Plasma Discounter. Had ik dat maar gelijk gedaan. Dus toen voor de zekerheid maar even gebeld of jullie inderdaad een tv op voorraad hadden. Correct antwoord, na de online bestelling per omgaande via de mail duidelijke informatie over de levering, die ook perfect is uitgevoerd. Zelf deze 'nazorg', via deze beoordeling getuigt weer van betrokkenheid met klant en vertrouwen in de eigen producten.

Charles Alcaeos 20-03-2015 Via de website gekocht

Prima geregeld product makkelijk op merk te vinden.

Werd in de winkel zeer vriendelijk geholpen, had nog wat vragen, die geheel naar wens beantwoord zijn.

Assortiment
Had al via internet gereserveerd, maar er is in de winkel voldoende keuze. We hebben dit ook bij eerdere aankopen zo ervaren.

Aanbeveling
Aangezien wij hier altijd keurig geholpen zijn zou ik de winkel zeker aanbevelen.

Extra toelichting
De ervaringen met Plasma-discounter zijn voor ons altijd positief geweest.

Irene Dokter 20-03-2015 Via de website gekocht

Snel de juiste TV gevonden met duidelijke specificaties

Snel geleverd!

Assortiment
een goede keuze kunnen maken

Aanbeveling
een 10 hoef je niet te onderbouwen...

Extra toelichting
Wij zijn zeer tevreden over het bestel gemak, de snelheid van leveren en het assortiment

D.H. van de Velde 20-03-2015 In de winkel gekocht
Showroom Naarden

Extra toelichting
Centraal, makkelijk te vinden. Overzichtelijk, grote keuze. Kwaliteit/prijs verhouding. Vriendelijke, behulpzame en kundige verkopers. Voorraad.

Falconcrest 20-03-2015 Via de website gekocht

Duidelijke webwinkel, goede betaalmogelijkheden. Bestelproces is niet zo 'flashy' als sommige webwinkels maar werkt gewoon goed.

Assortiment
Voor mij een volledig assortiment

Aanbeveling
Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, doet wat het beloofd.

Extra toelichting
Zeer prettige winkelervaring. De verschillende namen (Tom Coronel / create2fit) werken verwarrend in de verschillende stadia van het bestelproces/afleverproces; dit kan m.i. beter eenduidig gemaakt worden.

Silke Vereeken 19-03-2015 Via de website gekocht

De website is gebruikersvriendelijk, overzichtelijk, en makkelijk in te vullen. De TV's zijn op een kijkje met elkaar te vergelijken, en het was zo makkelijk, de beste TV te kiezen.

Snel, professionneel, en net gepaste communicatie. Niet te vele emails met overbodige informatie, maar ook niet te weinig zodat ik mij moest afvragen of het geen louche website is!

Assortiment
Groot assortiment, veel keuze, goed vergelijkbaar.

Aanbeveling
Het is snel, handig, makkelijk, en je krijgt exact wat je wilt!

Extra toelichting
De website is klantenvriendelijk, makkelijk te bezoeken, overzichtelijk. De service was snel, doeltreffend, formidable. Het product is meer dan tevreden stellend. Ik ben blij!

D van der Beek 19-03-2015 Via de website gekocht

zag er goed uit. Snel besteld en betalen ging ook snel

zeer snel geleverd volgens opgave.

Assortiment
Kon hier vinden wat ik bijvoorbeeld bij de andere niet heb gevonden

Duidelijke site snelle levering

Extra toelichting
Was tevreden dat ik snel, goed en voordelig een TV DVD combinatie kon vinden

Eric Tiethoff 19-03-2015 In de winkel gekocht
naarden

Jammer dat jullie niet bij mij om de hoek een winkel hebben!

Snel en adequaat geholpen en geen extra toeters en bellen aangepraat gekregen. Ik wist precies wat ik wilde hebben en had me via de website goed ingelezen...

Assortiment
Je kan niet alles in je winkel hebben maar dit lijkt mij meer dan voldoende om een goede keuze te maken.

Doe ok regelmatig...

Orfeu 19-03-2015

Overzichtelijke webshop. Product was op voorraad. Ik ben zelf naar de winkel geweest en kon de tv zo meenemen. Netjes naar de auto gedragen.

Werd in de winkel goed geholpen en kreeg nog wat handige tips mee.

Assortiment
Goed gesorteerd, overzichtelijk en stijlvol ingerichte winkel. Ook een brede assortiment in de webshop, voor elk budget een passende tv. Op YouTube voldoende informatie en uitleg over de producten te vinden.

Aanbeveling
Sterke aanrader. Ik zal in de toekomst zeker mijn aankoop weer bij Plasma-discounter doen.

Jaylinsherlynn 19-03-2015

Prima, netjes volgens schema wordt het afgehandeld

Assortiment
Ik wist mijn budget en was zo makkelijk in te voeren. Keuze uit vele producten

Vertrouwd , duidelijk , betaalbaar , ook al aanbevolen aan derde

Extra toelichting
Mijn keuze om op deze site te bestellen is eenvoudig omdat er een ruime keuze is, Duidelijke omschrijving , geen bijkomende kosten . Product kost daadwerkelijk wat men Toont op site. Tevens ook de levering was zeer snel, de andere dag thuis geleverd.

Kennethvromen 19-03-2015

Snelle accurate service makkelijk te bestellen

Assortiment
Keus genoeg voor het geen ik zocht

Extra toelichting
Engste jammere is dat ik het product gelijk ergens anders goedkoper aantrof