Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 103 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

Cheesehead 30-03-2015

Makkelijk bereikbaar, voor de deur parkeren.

Vriendelijk geholpen, goed geadviseerd.
Artikelen worden door de medewerkers keurig bij de auto bezorgd en er wordt netjes geholpen met het inladen.

Assortiment
Groot assortiment, en op voorraad!

Aanbeveling
Het was niet de eerste keer dat wij daar iets kochten, dat zegt wel genoeg.

Extra toelichting
Geen poeha, wij zijn gewoon geholpen waar we voor kwamen. Fantastisch ! Zie de toelichting op de antwoorden.

noa2001 30-03-2015

eerst even op de site gekeken en kon je zien dat het produkt voorradig was. Dus hup erheen en inladen maar.

we hadden een vraagje over het produkt bij de balie en het was erg druk maar nam toch de tijd om ons te adviseren

Assortiment
zoveel keus in allerlei apparaten

Aanbeveling
goed bereikbaar, duidelijke site en genoeg mensen om je tot dienst te zijn

Ingeborg Gleis 30-03-2015

Het was vrij druk maar we werden al snel door een 'vrijgekomen' verkoper aangesproken en geholpen.

heel plezierig en vakkundig geholpen/geadviseerd

Assortiment
voldoende keuze in kwaliteit en prijs

Aanbeveling
zeer tevreden over klantvriendelijkheid en vakkundigheid

Extra toelichting
zeer tevreden over klantvriendelijkheid en vakkundigheid.

Dominique21 30-03-2015

Overzichtelijke showroom, makkelijk te bereiken, behulpzaam personeel

Behulpzaam personeel en genoeg personeel in de winkel.

Assortiment
Veel keuze, goede prijzen.

zie overige antwoorden.

W. M. van Ravenswaa 30-03-2015 Via de website gekocht

Op internet de juiste keuzefilters instellen en je komt bij de toestellen welke voor jou interessant zijn.

Gewoon top, vandaag besteld morgen in huis.

Voor ieder wat wils

Aanbeveling
Na mijn eerste tv welke ik bij jullie gekocht heb, heb ik vrienden het advies gegeven om het zelfde te doen. Vier hebben hier gebruik van gemaakt.

Extra toelichting
Alleen maar goede ervaringen, vandaar weer een nieuwe aankoop.

roka162 30-03-2015

snel en overzichtelijk en duidelijke scheiding van het assortiment

vakkundig personeel

Assortiment
voldoet aan de verwachting, je weet wat er te vinden is

Aanbeveling
uitstekend assortiment en juiste prijs

F.Diemer 30-03-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Laten bezorgen of zelf ophalen het kan alle twee.

Vragen per email worden snel en goed beantwoord,

Assortiment
Assortiment is zowel op de website als in de winkel ruim voldoende,en wat ook belangrijk is geen overjarige modellen wat je nog wel eens tegenkomt op websites.

Aanbeveling
Kennis van zake en goede service

Extra toelichting
Dit is niet mijn eerste aankoop bij Plasma Discounter,ik kom hier terug vanwege de ruime keus en de goede service. De verkoper die ik had wist waar ie het over had en had kennis van zake, ik heb elders weleens anders meegemaakt. Ik had het geluk dat ik een andere tv nodig had terwijl er een outlet event was,lekker een ontbijtje en ook nog een hele goede prijs kunnen afspreken voor mijn aankoop. Ik kan dan ook iedereen deze zaak aanbevelen.

Ger Knots 30-03-2015 In de winkel gekocht
naarden

Ik heb op de website gekeken wat ik nodig had en kon dat simpel vinden

Ik had op de website type en product nr opgeschreven en in de winkel ben ik vriendelijk en snel geholpen.

was in mijn geval prima

Aanbeveling
ja ik zou jullie zeker aanbevelen

Extra toelichting
dat heb ik hier boven al gedaan

jolandanieuwenhuis 30-03-2015

Duidelijke omschrijvingen.

Werd gelijk geholpen, alles werd duidelijk uitgelegd en er werd ook meegekeken naar alternatieven

Genoeg keus

Netjes geholpen. Zoals het hoort

Extra toelichting
Goede service, klantvriendelijk en leuke prijzen

R.R.R. 30-03-2015

Extra toelichting
Gingen voor het eerst naar jullie winkel en werden uitstekend geholpen door Bart, zijn uitleg en vakkennis hebben ons doen besluiten de koop direct te regelen.

Klant2015 30-03-2015

Makkelijk producten te vinden, uitvoerige productinfo, simpel bestelproces zonder account of login. Afwerking IDeal betaling was niet geheel helder door storing bij IDeal gevolgd door wat verwarrende melding op scherm en e-mail bevestiging

Perfecte hulp en bereikbaarheid bij navraag over IDeal probleem

Assortiment
Goede selectie van alternatieven, paar modellen ontbraken

Aanbeveling
Goede service, snelle levering, scherp geprijsd, geen login.

Extra toelichting
Fijne veelzijdige TV, mooi beeld, probleemloze installatie

pcchipie 30-03-2015

Extra toelichting
Heb nu een paar keer een artikel gekocht en het is altijd op voorraad. Ook handig dat er een filiaal is omdat ik vaak geen tijd heb om overdag op een bestelling te wachten. Het ritje naar Naarden heb ik er zeker voor over.

Judith van Dorsselaer 30-03-2015 Via de website gekocht

Gebeld voor informatie over de verschillen in de tv's.
Ik ben netje te woord gestaan
men heeft duidelijke uitleg gegeven.

Assortiment
Ruime keuze naar ieders buget.

Aanbeveling
Ruime keuze, goede service.

Extra toelichting
Op advies van mijn ouders en zusje ben ik op deze site terecht gekomen. Ruime keuze naar ieders buget. Nette service, duidelijke uitleg, men nam echt de tijd mij te woord te staan over de mogelijkheden en de verschillend in tv's.

Marcelo Oliveira 30-03-2015

duidelijk en genoeg informatie!

ik ben tevedren met de levertijd en de profissionaliteit.

Extra toelichting
Duidelijk online informatie en heel goed bezorgservice. Ik blij dat ze ook demo TV voor een flinke korting hebben!

Rob Grin 30-03-2015 In de winkel gekocht
Baarn

Prima verkoop voorlichting

Ruime keuze

Aanbeveling
Ik beveel al jaren iedereen deze winkel aan.

Jaap Siekerman 30-03-2015 In de winkel gekocht
Naarden

On line zoeken. Naar de winkel en kopen.

Je wordt goed geholpen.

Groot aanbod

Aanbeveling
Groot aanbod en goed van prijs.

Extra toelichting
Het kan altijd beter. Je moet soms wel lang wachten

nijlandga 29-03-2015

Duidelijke showroom

Goed en correct geholpen

Genoeg keuze

Aanbeveling
Goede prijzen en goed geinformeerd

Extra toelichting
Stuk betere service als in andere winkel. Ik ben 100%tevreden.

Mario1988 29-03-2015

3,5

voor 9 uur besteld, de volgende dag in huis?
Vorige week donderdag besteld nog niet in huis.

Aanbeveling
Al het bestellen zo gaat als bij mij, beveel ik het niemand aan.ik heb vooraf betaald om mijn pakketje zo snel mogelijk thuis te krijgen.Ik heb er nu 3 keer achteraan gebeld en nog vraag ik me af of het wel goed komt.

Create2Fit Naarden 03-04-2015

Beste 'Mario1988',

Dat is vervelend om te horen! Dat is zeker niet zoals het hoort. Is het nu wel goed afgeleverd? Mochten we u nog kunnen helpen, zou u ons dan willen mailen op klachten@create2fit.com?

Mijn excuses voor het lange wachten en we horen het graag als we u nog kunnen helpen.

Wouter
Klantenservice Plasma-Discounter.nl

Ricky19 29-03-2015

Ik vond alles heel gemakkelijk een heel duidelijk je kon makkelijk alles vinden en makkelijk betalen!

Ik vond de bezorging uitstekend en als dat zo blijft dan word er nog veel bij jullie besteld

Assortiment
Het assortiment vond ik uitstekend je kunt. Alles vinden op de site van goedkoop tot duur

Aanbeveling
Ik zou het echt aan andere aanraden

Extra toelichting
Top alles was goed en geweldig en de service was uitstekend

Scheidegger 29-03-2015

overzichtelijke winkel

vriendelijk personeel

uitgebreid

geen negatieve aspecten

alleen maar positief

hwvankoerten 29-03-2015

prima website, vooral de filmpjes waar het product wordt getoond en getest zijn zeer waardevol!

na eerst op de site te hebben gekeken naar het assortiment hebben we een keuze gemaakt welk tv we wilde hebben. S'morgens gebeld en dit type vast laten zetten omdat er nog maar 3 exemplaren aanwezig waren in de winkel..In de winkel zijn we uitvoerig geïnformeerd door de verkoper, hij had alle tijd en op elke vraag een antwoord. Hierdoor werden nog meer overtuigd van onze keuze en hebben we de tv gekocht.

Assortiment
Ik vind de winkel overzichtelijk en mooi op merk neer gezet.
Een klein puntje: de aankleding buiten zou een opknapbeurt mogen hebben.

Aanbeveling
Prima winkel, goede verkopers die alle tijd voor je hebben, overzichtelijke uitstalling van producten en snelle afhandeling als je en product hebt gekocht

Extra toelichting
We hadden al veel over plasma discounter gehoord maar er nog nooit geweest. Toen we aankwamen gingen we zonder te kijken de winkel binnen naar wat later bleek de verkeerde afdeling, dit was de wasmachine afdeling. Een deur verder was de winkel waar wij moesten zijn, bij binnenkomst was het gezellig druk, overzichtelijke winkel met een goede uitstalling van de producten. Onze LG tv waar onze keuze op was gevallen hing aan de muur dus konden we meteen het resultaat van het beeld zien. Na enkele minuten stond er een verkoper bij ons die ons prima geholpen heeft, had op al onze vragen een antwoord wat onze keuze alleen bevestigde, had alle ook tijd voor ons.Ook heeft hij ons laten zien het aanbod van soudbars en soundplates en we hebben zelfs kunnen testen. Alleen jammer dat er geen tv aan de soundplate was gekoppeld, we konden het geluid luistren via streaming van onze mobiel. We hebben de keuze voor onze LG 47 LB730V gemaakt en konden hem meteen meenemen.top winkel.

Aida 250 29-03-2015

Snel en efficiënt service naar huis

goed

Aanbeveling
Ik zou zeker recomended . Ik heb al gedaan .

Peter Seinen 29-03-2015 Via de website gekocht

Goed en overzichtelijke site , waarbij een goede omschrijving van het produkt zit en soms een filmpje waarin het nog duidelijker wordt. Het bestellen in makkelijk in een paar stappen gepiept.

Goed beschreven service :omruilgarantie. Het produkt was zeer snel geleverd.

Assortiment
Produkt voldoet aan mijn verwachtingen , alle accesoires zijn ook beschreven.

Aanbeveling
een collega had mij deze site aanbevolen , dus ik zal dat zeker ook aanbevelen aan iemand anders

Extra toelichting
Het was voor mij een erg leuke maand ,riool verstopt , de auto stuk en dan gaat onze lieve dochter van 3 ook nog met een plantenspuit over de t.v.(niet meer te repareren) Een dure maand dus , had duurder gekund ware het niet dat ik via een collega geattendeerd werd op plasma dicounter. en ik moest maar even kijken onder het kopje opruimkelder , waar leuke aanbiedingen staan , dus een mooie philips smart t.v gekocht voor een goede prijs ! Dus enigzins een meevaller

Jeroen-72 28-03-2015 Via de website gekocht

Makkelijke site. Is goed te doorlopen en te bestellen.

Ze doen wat ze zeggen, bestellen en de volgende dag in huis.

Grote keuze.

Aanbeveling
Wordt zeker aanbevolen aan anderen.

Extra toelichting
Het was mijn 1e bestelling bij Plasma-discounter. Zeer tevreden over de overzichtelijke site en assortiment. Ze doen wat ze zeggen, bestellen en de volgende dag leveren.

Jannes1949 28-03-2015

duidelijke site en eenvoudige wijze van bestellen, kan niet mis gaan.

Assortiment
Zeer uitgebreid, eigenlijk het meeste op dit gebied wel te krijgen.

Aanbeveling
snelle en correcte levering, toestel werkte uitstekend zonder enig probleem, kan de winkel aan iedereen aanbevelen.

Job88 28-03-2015

voor 9 uur besteld de volgende dag in huis, ideaal!

levertijd zoals op de site vermeld. Alleen als je met de klantenservice belt moet je een vermogen betalen. Veel keuze menu's, lange wachttijd en een telefoonmiep die lang antwoorden geeft zorgen voor een dikke rekening om een paar simpele antwoorden op vragen te krijgen.

breed assortiment tv's

Jelle1991 28-03-2015

Via de site kon ik gemakkelijk een keuze maken wat voor tv ik graag zocht. Het filter was ontzettend makkelijk daarbij.
En ik had ook al vrij snel mijn LED Tv gevonden.

De levertijd was perfect, om 21:00 uur besteld en de volgende dag in huis, top!

Assortiment
Er is genoeg keuze voor iedereen denk ik, in ieder geval voor mij wel. en wat prijs betreft kon ik ze ook niet goedkoper vinden.

Aanbeveling
Ik heb mijn vorige tv hier ook gehaald en daarom ben ik hier ook weer gaan kijken. Het gemak, de duidelijkheid en het brede assortiment is perfect !!

Extra toelichting
Na wat zoeken op de site en de uitleg op youtube door Plasma discounter was ik al snel op deze tv gevallen. Na hem besteld te hebben kreeg ik verschillende mailtjes binnen dat ik de tv besteld had, en een track & Trace om het pakketje te volgend wat goed werkte. De tv ben ik zeer tevreden over, zeer mooi design en een ontzettend mooi beeld, de kleuren komen levendig over en het zwart is ook echt mooi zwart. Het enigste min punt wat ik kon vinden is dat er nog niet veel 4K content aanwezig is, maar dat komt als het goed is nog wel. Ik ben zeer blij met mijn nieuwe LED tv!

R.haarlem 28-03-2015 Via de website gekocht

Zeer eenvoudig en snel te bestellen door duidelijke internetpagina

Tv was volgende dag al in huis. Super

Groot assortiment

Aanbeveling
Door de snelle levering super site. En goede pruduktomschrijving

Dutchiesuus 28-03-2015 In de winkel gekocht
Naarden

De winkel is goed bereikbaar en er is een duidelijk overzicht van de producten

De medewerkers wisten goed welke producten ze in huis haddden en gaven duidelijke antwoorden op onze vragen.

Assortiment
Wij hebben precies gevonden wat we zochten.

Gewoon top allemaal.

Buijsman J. 28-03-2015

Nieuwe televisie online besteld op zondagavond, deze werd dinsdag tussen de middag al geleverd!

Direct na de bestelling netjes een email gekregen met hierin betalings- en leveringsinformatie.

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment tegen een hele scherpe prijs!

Aanbeveling
De winkel zelf ben ik niet geweest omdat ik via de website besteld heb maar als de winkel net zo professioneel en vriendelijk is als de website dan 100% aanbeveling!

smit1961 27-03-2015

je kan bestellen op internet maar ook naar de shop waar je meer uitleg krijgt

de service was goed in de winkel

Assortiment
ruim assortiment met het nieuwste van het nieuwste

Aanbeveling
heb deze winkel zelf van iemand anders aanbevolen gekregen en zou het zeker ook door geven aan iemand anders

Extra toelichting
goede uit leg door vakbekwame personeel

Sandra136 27-03-2015

Niks op aan te merken kon makkelijk me bestelling en betalen

Zoals beloofd de volgende dag geleverd top

Ruime voorraad

Aanbeveling
Dat heb ik al gedaan via Fb

Extra toelichting
Top winkel geen op of aanmerking en als vrouw wist ik bepaalde dingens niet werd netjes Geholpen door de klanten servie.

fransie64 27-03-2015

Het was onze eerste keer voor een bezoek aan Plasma Discounter. Het concept zoals in de winkel aangetroffen beviel ons en goed en gaf de ruimte om op gemak het een en ander te bekijken.

De service hebben wij als zeer plezierig ervaren. Ook de kennis van medewerker was goed.

Assortiment
Ik had een andere voorstelling qua assortiment televisie's. Ik ging voor de LG televise beste koop 2014 (42inch) en had verwacht dat deze in de zaak zou staan.

Aanbeveling
Ik zou eerst aanbevelen om de website te bekijken en daar een voorkeur bepalen. de aanvulling van de medewerker hebben wij als prettig ervaren en een goed gevoel gegeven voor aankoop.

Julian S 27-03-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Het was heel makkelijk op de website producten te vinden, Ik ging kijken voor een grote tv. Toen kwam ik in de koopjes kelder uit. Een hele mooie grote tv van 47 inch voor een hele mooie prijs. Daarna ben ik de website van de Plasma Discounter gaan bekijken of er nog andere mooie tv's zijn voor een bedrag van ongeveer 400,-. Die waren er niet, ik heb daarna de tv gereserveerd. Ik moest een aantal persoonlijke gegevens invullen en tot wanneer de Plasma Discounter hem voor me achter moest houden. Toen kreeg ik een bevestigingsmail en SMS en 2 dagen daarna ging ik te tv ophalen. Echt een makkelijke service je bent niet verplicht het af te halen, maar natuurlijk wel gedaan.

Eenmaal de tv ophalen in de winkel. Ik kwam binnen en vertelde dat ik gereserveerd had. De verkoper ging even mijn reservering er bij zoeken. Daarna meteen de vraag van heeft u nog vragen over het product of kan ik u nog ergens bij helpen. De verkoper heeft alternatieve tv's laten zien om zeker te zijn dat ik de gereserveerde tv wilde hebben. Uit eindelijk toch de tv gekocht die ik wilde hebben, maar de tijd en geduld die ze nemen bij Plasma Discounter is echt top!, Echt klant gericht bezig en niet van kost zoveel en de tv komt zo.

Assortiment
De verkoper van de Plasma Discounter is met mij langs alle tv's gelopen of er nog iets moois voor me tussen hing. Er was een heel breed assortiment en ik heb zeker een hele goede tv gevonden die aan mijn eisen voldoet!

Aanbeveling
Ik raad iedereen de Plasma Discounter aan, omdat er ruim de tijd voor je word genomen als je binnen komt ook met een reservering. Je kan heel makkelijk bestellen via internet en dan word het gratis voor je verzonden of je kan het in de winkel laten reserveren en je kan ook iets reserveren je denkt er nog een paar dagen over na en dan hoef je niet eens af te bellen, maar dan verloopt je reservering gewoon en dat is voor veel mensen ook heel fijn denk ik.

Extra toelichting
Oprecht heb ik deze beoordeling geschreven, omdat de Plasma Discounter het gewoon verdiend. Voor mij is het de eerste keer dat ik hier iets gekocht heb en ben echt helemaal weg van de service en het online reserveren en ga zeker vaker bij jullie bestellen of in de winkel langs komen.

Ben50 27-03-2015

Bestellen via de website en het produkt wordt thuis of op een op te geven adres afgeleverd!! Dat is gemak met een hoofdletter.

Verschillende aankopen gedaan bij de PD. Nooit problemen gehad.

Assortiment
Ruime sortering en makkelijk zoeken op de website. Dat laatste was voor de laatste aankoop een must. Ik zocht nl een 42 inch TV. En dat was een van de filters op de website, zodat ik makkelijk kon kiezen uit het assortiment/

Extra toelichting
Twee keer de winkel bezocht om een TV te kopen. Vriendelijk personeel, goed advies en correcte afhandeling. Wegens tijdgebrek nu mijn aankoop via de website gedaan. Na 10 uur 's avonds. PD doet precies wat ze beloven. Via de mail de bevestiging van bestelling, daarna de bevestiging van betaling en op de aangegeven dag werd de TV netjes bezorgd op het bezorgadres.

Liseem 27-03-2015

Overzichtelijke site, zo betaald en nog dezelfde dag werd de TV verstuurd.

Kreeg netjes mailtjes met bevestiging van aankoop, betaling en verzending.

Extra toelichting
Snelle service, gemakkelijke site om aankopen te doen en de volgende dag de TV al in huis. Super!

Menno P 26-03-2015

eenvoudige en overzichtelijke site, artikelen makkelijk te vinden, in en uit winkelmand te halen.

tot savonds 21:00u besteld is de volgende dag al in huis.
duidelijke bevestiging van je bestelling en betaling. ook het track&trace werkt ideaal.

Assortiment
Eigenlijk niet goed gekeken naar andere producten, enkel naar wat ik zocht.

Aanbeveling
zie andere motivaties dat zegt genoeg

Extra toelichting
Ik ben erg tevreden, zie mijn andere motivaties

Krishna SB 26-03-2015 Via de website gekocht

overzichtelijk en duidelijk

zoals aangegeven is alles naar wens verwerkt

Ruime keuze mogelijkheden

Duidelijk,snel,simpel

Eric Branger 26-03-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Goede sfeer en geen overrompeling assortiment. Merken duidelijk geprofileerd.

Meedenkend, alert en duidelijk kennis van de producten.

Assortiment
Voldoende en toch de mogelijkheid daarvan af te wijken.

Aanbeveling
Los van de grote ketens terug naar de personal touch

Sasmung UE55HU7100 en Vogels THN305

Fred Brandsen 26-03-2015 In de winkel gekocht
Bronsstraat 10, 1411 AV, Naarden

Makkelijke website omdat je gebruik kunt maken van de filters per categorie.
Zo kan je makkelijk het juiste product vinden volgens je eigen specificaties.

Voor mijn ouders heb ik een nieuwe Tv moeten zoeken, budget tussen de 400 en 500 euro.
De maat 42" kwam het beste uit, dus opzoek gegaan via kieskeurig
en kwam ik al gauw op de LG 42LB630V uit, beste koop augustus 2014.
Met ruim 5400 shopreview en een score van bijna een 9 kwam ik terecht bij Plasma Discounter.
Hier was de Tv op dat moment ook het goedkoopste.
Omdat we hem gelijk dezelfde dag wilde halen heb ik gelijk een mailtje verstuurd om te kijken
of deze op voorraad was.
Binnen een uur had ik een vriendelijk bericht terug dat de Tv op voorraad was en deze dezelfde dag opgehaald kon worden.
Aangekomen in de winkel zijn we vriendelijk te woord gestaan.
Er werd nog even gevraagd of we verder nog wat nodig hadden, een HDMI kabel, maar die hadden we al.
De factuur wordt netjes gemaild en had ik terwijl we nog in de winkel waren gelijk ontvangen.
Ondanks dat we met zijn tweeën waren werd er netjes gevraagd of hij moest helpen de Tv naar de auto te tillen.
wel eens anders meegemaakt.

Assortiment
Veel audio/video op voorraad.
De TV die wij zochten konden ze direct leveren.
Jammer dat ze geen wasmachines/drogers verkopen.

Aanbeveling
Zou zeker een kijkje laten nemen op de website om te kijken of het product hier ook te koop is.

We zijn van begin tot eind prima geholpen en zijn zeer tevreden de winkel verlaten.

Extra toelichting
Ik schrijf nooit een review, maar vond dat we van begin tot eind zeer netjes behandeld zijn, dit heb ik bij andere winkels wel eens anders meegemaakt.

Snowboarder82 26-03-2015

Heel makkelijk bestellen

Super service alleen jammer dat de klantenservice betaald is

Super veel gevarieerde keuze

Aanbeveling
Super winkel fysiek en internet netjes geholpen snelle levering

M. Broer 26-03-2015 Via de website gekocht

Zo gefixt!

Letterlijk 1 minuut voor 18.00 uur besteld, en gewoon de volgende dag voor 12.00 uur binnen. Great!

Assortiment
Geen idee, gericht op zoek geweest. Zal vast goed zitten.

Hallo zeg... tevreden?

Extra toelichting
Voor een beurs had ik snel een tv nodig om mijn presentatie digitaal te draaien. Plasma-discounter heeft alles wat ze op de website vermelden waargemaakt. Uitermate tevreden!

HGG 26-03-2015

lekker vanachter je pc bestellen, prachtige site.

snelle levering, volgende dag al.

Aanbeveling
prima site, prima afdoening van je order.

Richardzwerver 26-03-2015

Ik zocht een goed geprijsde tv voor kado zoon en vond hem snel. Met behulp van filmpje weet je direct alles van de tv

Snelle levering en je wordt op de hoogte gehouden stap voor stap

Assortiment
Wil niet te veel keuzes, nl hoe meer keuze hoe moeilijker de beslissing

Aanbeveling
Tweede aankoop en ik ben nog enthousiaster!

Extra toelichting
Zeer tevreden, echter deze enquete is helaas niet iPhone compatibel, scherm past zich niet automatisch aan aan mijn scherm😢

Koolleonloes de cuijper. 26-03-2015

Goed, en vlug leverbaar.

Vlug leverbaar.

Quintenman 25-03-2015 Via de website gekocht

snel, gemakelijk, geen account nodig met ideal betaald gewoon top

volgende dag geleverd

Aanbeveling
klantvriendelijk met bestellen, snel geleverd. De price is right!

Extra toelichting
Overzichtelijke site, zeer scherp geprijst, geen bezorgkosten, vandaag besteld morgen in huis. Helemaal top.

Vd Mierden 25-03-2015 Via de website gekocht

Makkelijke site, veel info te vinden

verzendkosten gratis, pakketje is makkelijk te volgen en supersnelle levering

Heel uitgebreid

Aanbeveling
Alleen maar positieve ervaringen met plasmadiscounter.nl
vooral de filmpjes met informatie is super!

rodgerz 25-03-2015

Duidelijke website, prima indicatie kwa voorraad en levering!

Helpdeskmedewerkers zijn duidelijk, snel en bellen zelfs netjes terug volgens afspraak.

Assortiment
Groot en overzichtelijk. Duidelijk omschrijvingen op de site en een mooi uitgestald assortiment in de winkel zelf.

Aanbeveling
Zonder twijfel zou ik iedereen aanbevelen de koop hier te doen ivm duidelijkheid, service en afhandeling! Ze weten erg duidelijk informatie te geven.

Extra toelichting
Na 3 winkels van de concurrent bezocht te hebben, uiteindelijk hier uitgekomen.(had ik meteen moeten doen) In eerste instantie online besteld voor levering volgende dag. De dag erop besloten de tv zelf op te willen halen. Met 1 telefoontje was dit geregeld! Alles netjes geregeld zoals hoort! De tv werd zelfs door een medewerker in de auto gezet! Zijn toch de kleine dingen die de service compleet maken.

Joh48 25-03-2015

Van de luie stoel bestellen

Snelle levering

Ruim

Kan niets negatief noemen

Extra toelichting
Goed product, snelle levering, lage prijs