Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

J. Oostwal 14-04-2015 In de winkel gekocht
Naarden

De artikelen staan overzichtig in de winkel! Je loopt zo op het artikel af waar je naar op zoek bent!

We waren op zondag in de winkel! Ik moest zelf om hulp vragen. De meneer van de Sony afdeling sprong ons te hulp waarna we uiteindelijk zijn geholpen door iemand die er meer verstand van had!

Assortiment
Commerciel gezien een fantastische collectie met zeer goede prijzen!

Aanbeveling
Mede door de sfeer in de winkel en het geweldige concept van deze winkel heb ik deze winkel al meerdere malen aan vrienden aanbevolen boven bv de Mediamarkt!

Extra toelichting
Ik ben een zeer tevreden klant. Ik werd vriendelijk geholpen. Degene die mij uiteindelijk heeft geholpen had zeker verstand van de artikelen die ik heb aangeschaft. De sfeer in de winkel is voor mij ook bepalend dat ik dit product graag koop in deze winkel. Er werd mij keurig een bakkie koffie aangeboden en ben zeer tevreden met de Sonos Playbar. Wanneer ik de Sonos Playbar ga uitbreiden met de boxen en eventueel de Sub wil aanschaffen zal ik zeker terug komen bij Plasma Discounter!

Wiebe-Pier Cnossen 14-04-2015 In de winkel gekocht
naarden

Uitstekend en snel geholpen

Een meneer heeft mij duidelijk de verschillen tussen de verschillende modellen uitgelegd en zo heb ik snel een weloverwogen keuze kunnen maken

Extra toelichting
Een geweldig assortiment voor goede prijzen en goede service.

pscl72 13-04-2015

Makkelijke en overzichtelijke site

Snelle directe levering

Assortiment
Alles kunnen vinden wat ik zocht

Duidelijke en betrouwbaar

BH666 13-04-2015

Kijken, kopen, weglopen. Lekker snel. Lekker makkelijk

De winkel was erg druk, zaterdagmiddag. Natuurlijk, je hebt nooit genoeg personeel, maar op een bepaald puntstond ik op het punt om weer weg te gaan. (Ik woon in Naarden, dus weggaan was niet zo heel onnadelig - maar als je van ver komt is een lange wachttijd toch vervelend.)
Ik was al eerder op een woensdag langgewenst en werd uitstekend geholpen door een kundige verkoper. Die kwam met reële voorstellen en alternatieven.

Assortiment
Volgens mij hebben jullie een behoorlijk assortiment. Maar dat is natuurlijk lastig te beoordelen: ik zie immers niet wat jullie NIET hebben.

Aanbeveling
Jullie zijn een dozenschuiver - maar wel een hele goede.Jullie staan je klanten netjes te woord en hebben prima prijzen. Bovendien een behoorlijk overzichtelijke website, ook al zou ik bij ieder product wel twee, drie alternatieven aanbevolen krijgen. Dus, als ik een tv bekijk, dan aan de rechterkant van de webpagina bijvoorbeeld drie vergelijkbare tv's van een ander merk. Dat maakt mijn keuze misschien wat uitgebreider.

Extra toelichting
Succes met jullie winkel(s)

Frankkmc 13-04-2015

Goede kennis van zaken

Uitstekend assortiment

Aanbeveling
Zeer nette en super service.

EdB59 13-04-2015

site werkt goed en uitgebreide info enz.

maar wat volgt is stuk minder

eerst al slechte ervaring in(outlet dag) in winkel
en tel. klanten service komt afspraken niet na

voldoende uitgebreid assortiment

Aanbeveling
met name jong personeel niet best ;weinig kennis van zaken-sale's en service

Extra toelichting
na een slechte ervaring op de outletdag j.l. in de tv winkel heb ik dit per mail kenbaar gemaakt aan klantenservice ; welke daar wel weer uitstekend op antwoorde en excuses aanbood en mij daarin een nette aanbieding deed om alsnog de tv aan te bieden ; en na betaling in afwachting van bestelling.(1a2 dagen) Na 2 dagen nog geen enkele reactie te hebben ontvangen klantenservice gebeld welke mij vertelde dat betalings afdeling dit zou overnemen en mij s'middags zou terugbellen !! NIET DUS ..vrijdag s'morgens weer gebeld zelfde antwoordt weer geen terugbel actie !! ik denk niet dat ze kunnen bellen op betalings afdeling alleen incasseren. Zaterdag voor Pasen weer gebeld betaling afdeling alleen op weekdagen aanwezig ; en dus dinsdag na pasen weer gebeld en eindelijk konden ze mij vertellen dat ik tv op woensdag geleverd ging krijgen pfff Dus u begrijpt voor mij even geen C2F anymore na deze ervaringen ; en de prijs winnen zal ik nu ook wel niet meer ??

Create2Fit Naarden 16-04-2015

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw review.

Allereerst willen wij u onze excuses aanbieden voor het niet nakomen van de gemaakte afspraken. Wij doelen dan op de terugbel afspraken die met u gemaakt zijn.

Wij willen graag uitzoeken hoe deze opstapeling van fouten zijn ontstaan. Normaliter worden onze klanten namelijk teruggebeld binnen de afgesproken tijd.

Wij zijn ervan bewust dat onze service richting u niet de schoonheidsprijs verdient en daar willen wij u graag voor compenseren. Wanneer u ons uw bestelgegevens mailt naar klachten@create2fit.com en refereert naar uw review, dan zullen wij kijken wat wij exact voor u kunnen betekenen en zullen wij onderzoeken hoe deze fouten zijn ontstaan om dit in de toekomst de voorkomen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Klantenservice Plasmadiscounter

Ad36 13-04-2015

Duidelijk vergelijk tussen verschillende merken.

We werden snel geholpen. Goede uitleg.

Ruime keuze.

Je slaagt hier altijd

RoluB 13-04-2015

Op kieskeurig.nl vooronderzoek gedaaan naar welke tv we graag wilden kopen. Tv in de showroom bekeken en nog wat extra advies van de verkoper geregen.

Advies is prima en de tv wordt tot aan de auto gebracht.

korne020 13-04-2015

Ik heb gebeld of artikel op voorraad was en na bevestiging heb ik zelf artikel opgehaald, omdat ik direct wilde installeren. Dicht bij afrit snelweg. Erin, eruit. Prima. Had natuurlijk ook kunnen laten afleveren, maar ik woon niet ver van Naarden en wilde artikel snel in huis hebben

Prima service; snel en duidelijk telefonisch te woord gestaan. Zie vorig punt (gemak.) Snel geholpen; verkoper heeft nog gekeken of er niet nog een setprijs in aanbieding zou staan, omdat hij dacht dat hiervan in verleden sprake van was.

Assortiment
Via internet gekeken op meerdere sites. Duidelijk is dat jullie een uitgebreid assortiment ( op stock) hebben staan

Aanbeveling
Bovenstaande cijfers spreken voor zich

Extra toelichting
Ik wilde graag een aantal standaards voor mijn Sonos boxen hebben. Via internet kwam ik al snel bij jullie terecht. Gebeld of artikel op voorraad was omdat ik direct wilde afhalen. Netjes te woord gestaan; voorraad aanwezig, dus naar Naarden gereden. Handige locatie, net na afrit op A1 met parkeerruimte voor de deur.In de winkel in Naarden ook netjes te woord gestaan. Verkoper heeft op eigen initiatief nog extra gecheckt of er niet 2 standaards in 1 verpakking zaten (hij dacht dat deze standaards in verleden als set aanbieding verkrijgbaar waren); erg netjes om even te checken! Korte wachttijd > direct meegenomen; nette verpakking; zag dat personeel ook meehielp om zwaardere stukken naar auto te vervoeren; was voor mij niet nodig. Handige en duidelijke instructies om standaards in elkaar te zetten. Prima dus; ik ben er blij mee.

Koos115 13-04-2015

Het ging allemaal super makkelijk. Duidelijk de verschillende mogelijkheden en in minder dan 3 minuten door het hele proces. Dat lukt niet bij andere...

Goede up-to-date informatie over bestelling.

Assortiment
Veel keuze en de goedkoopste

Extra toelichting
Vrijdagavond knoop doorgehakt om een nieuwe televisie te kopen, zaterdag al aangesloten! Super!

Dennis-01 13-04-2015

Gewoon duidelijke site. Filmpjes van de producten zijn handig.

Service was goed,alleen als vaste klant met een defecte tv die nog niet zo oud was had wat extra korting wel prettig geweest.

Assortiment
Mooie showroom en site is ook compleet.

Gewoon een goede winkel.

Jesse van der Meulen 13-04-2015

zoeken, vergelijken en bestellen!

snelle service!

al meerdere producten gevonden en gekocht via creat2fit

goede ervaring!

Extra toelichting
wederom super snel een top product geleverd!

GinaSM 13-04-2015

Duidelijke website met ontzettend veel keus!

Assortiment
Ontzettend veel keus in producten, merken en accessoires.

Ontzettend goed geholpen.

Extra toelichting
Doordat er zoveel keus was op de website en ik het toch moeilijk vond om een tv te kopen via een webwinkel zijn we naar de showroom in Naarden gegaan. Daar een uitgebreide uitleg gekregen van alle verschillende modellen en deze goed kunnen bekijken. Toen we uiteindelijk onze keuze hadden gemaakt bleek de prijs van dat model duurder te zijn dan waar ik hem een paar dagen eerder voor op de website had gezien. Dat bleek een aanbieding te zijn geweest! De verkoper raadde aan de website voor nieuwe aanbiedingen in de gaten te houden en dat hebben we gedaan. Zes weken later was de tv weer in de aanbieding en nog goedkoper dan de eerste aanbieding! We wilden de tv in Naarden ophalen maar hadden daar niet meteen de tijd voor de een reservering geplaatst: als je de tv ophaalt op de afgesproken dag betaal je de prijs van het moment van reserveren. Maar goed dat we dat gedaan hebben want op de dag van ophalen was de prijs al weer gestegen. We hebben toen ook nog met de verkoper alle apparatuur die we op de tv wilden aansluiten doorgelopen en kregen toen advies voor de juiste kabels. Echt superservice!

Ama Mual 12-04-2015

Snel gewenst model Ultra HD TV gevonden, direct bericht van bestelling en bericht van betaling. Vrij vlot Track en trace. Snelle levering (volgende middag).

Telefonisch contact gehad voorafgaand aan bestelling. Goede informatie gehad, klantvriendelijk, behulpzaam. Alles bleek direct leverbaar. Dus: bestelling geplaatst.

Assortiment
Laagste prijs op internet, samen met een enkele andere aanbieder. Door eerdere bestellingen en positieve ervaringen bij vertrouwd adres besteld.

Aanbeveling
Combinatie van bereikbaarheid (site en telefonisch), uitgebreid assortiment, snelle levering en mijn eigen (meerdere) positieve ervaringen.

Extra toelichting
100% tevredenheid in alle opzichten!

Willem W. 12-04-2015

Genoeg tv's om te zien.

Direct aangesproken. En correct geholpen.

Prima collectie gelijk website

Easy does it.

casper98 12-04-2015

We werden meteen leuk aangesproken en geholpen

Assortiment
Jullie heen heel veel keuze, waaruit jullie de beste tv voor ons kon selecteren

Aanbeveling
Heb al aan menig ander persoon jullie aanbevolen

Hoogie69 12-04-2015

Goede website'! Zeer duidelijk👍

Assortiment
Ook veel diingen niet op voorraad.

MarjoleindK 12-04-2015

Extra toelichting
De aanschaf van mijn beide tv's (Samsung LED) heb ik gebruik gemaakt van Plasma-Discounter. De informatie voor het product staat overzichtelijk op de site. Prijsstelling is zeer scherp. Tevens hele snelle bezorging.

Nelleke Seegers 12-04-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Goede webside, in de buurt, alles op voorraad.

Snel geholpen, denken mee.

Alles op voorraad. Ruime keuze

Aanbeveling
Op grond van bovenvermelde bevindingen

Extra toelichting
Uitstekend bedrijf. Blij dat we jullie gevonden hebben.

Sari Blikman 11-04-2015 Via de website gekocht

Voor het eerst een aankoop online gedaan en meteen een goede ervaring

Op tijd geleverd, alleen jammer dat het niet geïnstalleerd wordt. We zijn nou eenmaal wat ouder en snappen de nieuwe technologie nog niet helemaal.

Ruime keuze aan tv's

Uitstekende ervaring

Wolf Rempt 11-04-2015 Via de website gekocht

ontzettend eenvoudig om iets te bestellen

Duidelijke info omtrent afleverprocedure

Heel ruim aanbod

Heel tevreden !

Gerrit Loosman 11-04-2015 Via de website gekocht

snel en gemakkelijk en overzichtelijke site.

Goed en snelle afwikkeling van de bestelling.

Assortiment
Veel keuze veel merken en duidelijke omschrijving erbij.

Aanbeveling
Als iets goed is beveel ik het graag aan.

Extra toelichting
Goede en duidelijke website veel keuze en duidelijk advies van de medewerkers aan de telefoon. Snelle levering van de order. Ga zo door.

Donaldmolenaar 11-04-2015

Alles vanaf de bank.
Moest het op telefoon doen en dan is vergelijken lastiger. Vandaar geen 10 maar heb er begrip voor

Bestelde zaterdag voor Pasen. Was nog beter geweest als de tv dinsdag binnen kwam. Nu "pas" woensdag. Volkomen begrijpelijk, maar toch ;-)

Assortiment
Geen verstand van tv's heb wel de indeuk gehad dat ik uit alles kon kiezen wat er op de markt te vinden is.

Aanbeveling
Mijn ouders willen hem aangesloten hebben enz. Dus alleen aan hun als ik zelf aanwezig kan zijn bij aflevering.

Extra toelichting
Algemeen een zeer positieve indruk. Ben een hollander dus moet wat te zeuren hebben. Haha

Orao 2 10-04-2015

simpel in paar stappen.

Uitstekend.

Vrij grootte keuze.

Aanbeveling
Omdat mij order/ bestelling zeer soepel verliep.

Extra toelichting
Een degelijke en professionele winkel .

TV Ton 10-04-2015 In de winkel gekocht
Bronsstraat 10 Naarden

jullie zaak is dichtbij, direct meenemen van de TV, TV wordt in de auto gelegd door personeel

vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed benaderbaar en neemt ruim tijd om uitleg te geven en vragen te beantwoorden. TV wordt in de auto gelegd door personeel.

Assortiment
goed assortiment. Goede website met veel info. Veelal de laagste prijs van NL.

zie mijn beoordelingen

Hooiroooy 10-04-2015

makelijk producten te zoeken. en waar nodig toelichting.

snelle afhandeling en juiste info om op de hoogte te blijven van het verloop van de bestelling.

Assortiment
niet alles bekeken maar denk dat met de zoekmachine er voor elk iets bij moet zitten!

Aanbeveling
zeker waard om de prijs met Plasma Discounter.

Extra toelichting
na de snelle levering de TV opgehangen en geinstalleerd. perfect met wat ik voor ogen had. Nu wachten op de twee kaart van Ziggo om nog meer uit de TV te halen.

Tromboneking 10-04-2015

Gewoon doen wat simpel en handig is

Als je de ellende hebt van iets wat het niet goed doet kan service de pijn verzachten

Assortiment
Een goede keuze mogelijkheid is, met het juiste advies, belangrijk

Aanbeveling
Deze winkel is goed, snel, hanteert goede prijzen en komt solide en eerlijk over

Extra toelichting
Deze winkel is gewoon goed en dan is het belangrijk dat andere kopers deze info vinden zodat ook zij kunnen proviteren van deze winkel

Frankieboygeldrop 10-04-2015

Duidelijke website.

Goede communicatie

Precies wat ik zoek

Aanbeveling
Totaal pakket. Goed prijs. Vertrouwen. Netjes afgeleverd. Prima producten.

BerdyL 10-04-2015

Heldere en deskundige uitleg

Assortiment
Goed assortiment, met duidelijke merk groepen.

Goede service

Extra toelichting
Bij een grote keus is het altijd goed als er goede en deskundige uitleg over de verschillende producten gegeven wordt, en dat is in mijn geval van toe[assing

dirkjacob 10-04-2015 Via de website gekocht

bestellen op internet en halen in de winkel

is niks op aan te merken

goed

Aanbeveling
bediening was slecht moest 15 minuten wachten voor dat een tweede verkoper kwam jammer stonden nog 4 mensen achter mij !!!

Jasper Z. 10-04-2015 Via de website gekocht

Zoekfunctie werkt goed en de filters maken het makkelijk om verder te verfijnen. Informatie op de productpagina's is goed en de video's van de producten helpen bij het maken van een goede keuze.

Prima service. Het aankoopproces is makkelijk en de communicatie rondom de aankoop en levering zijn helder. De snelle levering (de volgende dag geleverd) is ook top, niets dan lof!

Assortiment
Uitgebreid assortiment met voor ieder wat wils. Prijs/kwaliteit verhouding is erg goed en er zijn altijd wel leuke aanbiedingen te vinden.

Aanbeveling
Als iemand een nieuwe televisie wil kopen raad ik ze altijd aan om even op plasma-discounter te kijken.

Extra toelichting
Fijne webwinkel met een ruim assortiment tegen zeer scherpe prijzen. Ik heb hier meerdere televisies besteld en altijd een snelle en goede service gehad. De geleverde producten waren altijd in perfecte staat en mocht ik in de toekomst weer een nieuwe televisie aanschaffen dan zal ik dit zeker bij plasma-discounter doen.

Tostadito 10-04-2015 Via de website gekocht

Heel toegankelijk en gedetailleerd aanbod

Assortiment
Veel keuze, behalve in cd-spelers hifi, die blijkbaar uit de rekken komen. Dat was dan ook mijn geluk voor een opruimingsactie!

Aanbeveling
Voor zover je via internet wilt kopen, id dit een van de leidende winkels

adwin19 10-04-2015

de enige reden waarom geen 10 hier is omdat ik vanuit dimen naar jullie ben gereden. (onzin want ik had het ook kunnen laten brengen maar dan moest ik een dag langer wachten)

keurig,correct en vlot

Assortiment
jullie hebben voor iedere wens een artikel

Aanbeveling
ben overal zeer tevreden dus waarom zou ik dat niet doen.

Extra toelichting
prettige winkel/assortiment. hoop dat alles lang heel blijft maar kom zeker terug.

W. Groot Roessink 10-04-2015 Via de website gekocht

Goede en heldere indeling van de website, kan snel vinden wat je zoekt. Betaling verliep soepeltjes, en snelle levering!

Correcte en goede updates, en snelle levering zoals beloofd.

Aanbeveling
Fijne webshop, ben ook weleens in de winkel geweest, en ook daar fijne en professionele mensen.

Extra toelichting
Niks aan te merken op de Service, Assortiment en professionaliteit van plasma-discounter.nl.

Fryslan Boppe123 10-04-2015

Thuis de bestelling doen en even later wordt het aan de deur gebracht. Dat noem ik gemak.

De bestelling, aankoop en bezorging is allemaal naar mijn verwachting verlopen.
De service betreffende calamiteiten heb ik niet meegemaakt, maar het onderbuikgevoel zegt dat dat oke is.

Assortiment
Ik heb nu deze week twee artikelen gekocht die ik kon gebruiken, maar heb het assortiment niet vergeleken met andere aanbieders, maar is naar mijn mening ruim genoeg om te slagen.

Aanbeveling
Zoals gezegd komt het geheel zeer positief over. Ik ga niet op de markt staan en deze zaak luidkeels aan de man brengen, maar wanneer het ter sprake komt zal ik jullie zeker noemen.

Extra toelichting
Wat voor mij de doorslag heeft gegeven om bij jullie de tv en de keukenmachine aan te schaffen zijn toch wel de instructiefilmpjes geweest. Door deze duidelijke info weet je wat je krijgt, zonder poespas, in duidelijke taal. Wanneer ik in de toekomst weer iets nodig ben, zal ik allereerst op jullie site kijken, omdat ik hier een heel positief gevoel aan over hou.

elisaflorine 10-04-2015

Ik ben ingeschreven op de nieuwsbrief en kan achter mijn computer de aanbieding bekijken. Heel veel gemak.

Zeer klantvriendelijke personeel zowel aan de telefoon als in de winkel.

Uitgebreid en overzichtelijk.

Aanbeveling
Door het assortiment grote merken voor kleine prijzen. Dit dankzij de nieuwsbrief aanbiedingen.

Extra toelichting
Klantvriendelijk personeel zowel aan de telefoon als in de winkel. Waar maak je nog mee dat je in een winkel tijdens het wachten op je aankoop een kopje koffie aangeboden krijgt. Ook helpt het personeel je de aankoop naar de auto te brengen en er in te zetten.

Melanie99 10-04-2015

Super tevreden over alles!
Het betalen ging super makkelijk,bezorging ging super snel.
Ik had het product de volgende dag netjes binnen,
Dus in 1 woord super tevreden echt een aanrader dit bedrijf

Hele goede service top!

Assortiment
Goede prijzen,goede spullen super!

Aanbeveling
Hier bestellen is het zeker waard!
Snel ,makkelijk,en een top service!

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden! Als ik in de toekomst weer naar iets op zoek ben zal ik zeker weer hier bestellen,top!!

LS1161 10-04-2015

Makkelijke en duidelijke site. Was me alleen niet geheel duidelijk waar ik de dagdeal snel weer kan vinden.

Duidelijke updates en goed op de hoogte gehouden van verzending

Assortiment
Veel keuze en scherpe prijzen

Aanbeveling
Scherpe prijzen en snelle.levering.

Extra toelichting
Positieve ervaring. Fijne communicatie en goed product voor een goede prijs.

Laros C 09-04-2015

Vanuit je stoel kiezen, bestellen.

ruime keuze

correcte levering

Extra toelichting
De service kan ik nog niet beoordelen. Levering perfect verlopen. Het installeren van de TV's zal pas over 1 maand plaatsenvinden. Hopelijk werkt alles vlekkeloos

Theo1987 09-04-2015

vanaf de bank op de ipad!

Goede informatie tijdens het gehele traject per mail, vanaf bestelling tot en met de bezorging.

Assortiment
Een compleet assortiment voor wat wij zochten!

Goede service!!

L. Rodolf 09-04-2015 Via de website gekocht

Goed overzichtelijke site makkelijk te zoeken en vinden

Pakket in goede staat ontvangen en snel geleverd met een goede vervoerder

Ruime keuzen

Ckr weten aan bevelen

Briboli 09-04-2015

Goede zoekmogelijkheden, aanbieden van zaken die ook nuttig zijn bij je aankoop, een martelgang naar de andere wordt je bespaard.

Duidelijk aangeven van de voorraad, mails bij bestellen en over levering....kan niet beter.

Assortiment
Ik was op zoek naar de speld in een hooiberg: een 20" tv voor in mijn caravan en alleen plasmadiscounter had hem in voorraad.

Aanbeveling
Bovenstaande argumenten zeggen genoeg.

Extra toelichting
Vaker een bestelling gedaan zowel online als in de winkel. De duidelijke productpresentaties (youtube filmpjes) en de manier waarop de webshop werkt in combinatie met de snelle levering (doen wat ze beloven) zorgen ervoor dat ik een zeer tevreden en terugkerende klant ben.

Coon1970 09-04-2015

Zeer duidelijke uitleg en erg fijn dat er filmpjes over het product te zien zijn.

Klantvriendelijk

Groot assortiment

Extra toelichting
Ik heb een led tv gekocht via internet. Super tevreden met mijn aankoop en het bestellen ging ook vlot. Alles goed geregeld en ik bestel zeker vaker.

H. Stoffels 09-04-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen, meerdere betaalmogelijkheden, goede acties en een zeer snelle levering. Binnen twee dagen had ik mijn 2 led tv's binnen!

Correcte afhandeling van de order, van orderbevestiging tot verzendbevestiging.

Assortiment
Groot assortiment met voldoende keuze.

Extra toelichting
Voor mij een betrouwbare webshop met scherpe prijzen en goede service.

Marjonjohnny 09-04-2015

Heel makkelijk browsen door de website, voornamelijk omdat ik naar een specifiek model op zoek was. Handige informatie, vooral het filmpje over dit model.

Tijdens de paasdagen besteld, na afloop van de feestdagen meteen een verzendbevestiging gekregen.

Aanbeveling
Goede prijzen, fijne service en zeer snelle levering!

Extra toelichting
Net voor de paasdagen (Goede vrijdag?) een tv besteld, als cadeau, dus wellicht een beetje laat. Maar zonder problemen na de paasdagen een verzendbevestiging gekregen, en binnen 1 dag geleverd, nog ruim op tijd voor de verjaardag :). Geen problemen ondervonden, en dat alles voor een heel degelijke prijs.

Kevin van Burk 09-04-2015 Via de website gekocht

ideale webshop en overzichtelijk om vlug een bestelling te doen.

vlotte afhandeling van bestelling, top.

keuze is reuze!

Annet de Groot-van Bruinisse 09-04-2015 Via de website gekocht

Van achter de laptop bestellen, volgende dag in huis, ideaal

Geweldige levertijd, die ook wordt waargemaakt.

Assortiment
Wat ik zocht, was altijd op voorraad.

Aanbeveling
Zie bovenstaande opmerkingen, tot nu toe heel tevreden. Een jaar of 5 geleden al in de winkel geweest en daar 3 tv's gekocht. Doen het allemaal nog prima.

Henk Brusselers 08-04-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Mooie showroom, per merk gesorteerd

Vakkundig personeel, attent en vriendelijk

Zeer comlpeet

Extra toelichting
Alles op voorraad, gunstige prijzen.

Marco Meerdink 08-04-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Producten zichtbaar en te testen
Snelle afhandeling/goede logistiek

Deskundige uitleg en advies.
Snelle afhandeling
Heel vriendelijke afronding

Assortiment
Door slim ruimtegebruik veel keuze,
Zonder dat t vol of druk overkomt

Aanbeveling
Geen gelijke in de buurt
Uitstekende ervaring

Extra toelichting
Gewoon een prima zaak. Deskundig, vriendelijk personeel, grote keuze En zeer concurrerende prijzen

Ruben 77 08-04-2015

Even contact met Wifi netwerk van thuis gemaakt en de rest gaat vanzelf

Wist al wat ik wilde hebben en met een paar minuten stond het voor me klaar

Aanbeveling
Goede winkel en goede prijzen