Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Richey 28-04-2015

Duidelijke structuur in de website. Makkelijk om je zoekopdracht te verfijnen met je eigen wensen.

Goede uitleg en advies gekregen.

Assortiment
Ruime keuze van televisies. Voor ieder wat wils.

Aanbeveling
De deskundigheid en vriendelijkheid in combinatie met de prijs.

Aad W. 28-04-2015

Winkel is makkelijk bereikbaar en toegankelijk

Aangezien ik op voorhand wist wat ik wilde was alles snel geregeld.

Assortiment
Groot assortiment. Meer dan bij de gebruikelijke aanbieders.

Extra toelichting
In ieder geval de webshop. Persoonlijk had ik verwacht dat de fysieke winkel groter zou zijn en meer producten werkend te zien zouden zijn.

S.J. Hoogland 28-04-2015

Product eenvoudig te vinden, bijvoorbeeld op basis van artikelnummer

Vlotte levering, volgende dag in huis

Assortiment
Het assortiment is ruim voldoende

Aanbeveling
Mocht iemand op zoek zijn naar een andere tv, zou ik zeker de website noemen om eens een kijkje te nemen.

Extra toelichting
Al met al erg tevreden over plasma-discounter.nl. Goede service, vlotte levering en een duidelijke website.

Succath 28-04-2015

Duidelijke en makkelijke website. niks op aan te merken.

Vrijdag om 20:00 besteld en zaterdag geleverd om 14:00 prima levering had verder geen service contact nodig.

Assortiment
Assortiment mag op sommige punten iets beter maar echt heel hinderlijk is dit niet.

Aanbeveling
Goeie winkel en zeker een van de goedkoopste.

Extra toelichting
Prima winkel en voor zover nodig gooie service en bezorging. Mocht ik weer een tv nodig hebben kom ik zeker terug. of op de website of in de winkel

Marit Samsom 28-04-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Zowel online als in de winkel een groot assortiment van de artikelen. Veel personeel om je te woord te staan.

Goede toelichting van de medewerker toegespitst op mijn wensen. Personeel heeft goede kennis van de verschillende toestellen

Assortiment
Zowel online als in de winkel een ruim assortiment , de verschillende mogelijkheden worden ten toon gesteld in de winkel .

Goede hulp
Prijs kwaliteit is goed
Direct leverbaar

westemijer 28-04-2015

via internet bestellen hoef je de deur niet uit.

dit is mijn tweede aankoop bij jullie en ervaar het als heel prettig

veel keuzes

gewoon goed

Extra toelichting
ik heb nu een wasmachine en een tv gekocht bij jullie. de eerst via jullie site waar ik de service erg goed vond en de tweede ben ik wezen halen in Naarden. ook hier werd ik prettig geholpen en door de ruime keuze was ik er zo uit.

Bergje40 28-04-2015

veel filters, dus kan tot een goede keuze komen

medewerker wilde als het ook op de laptop niet lukte, ook telefonisch de bestelling invoeren

veel keuze

Aanbeveling
veel keus, snelle levering, goede prijs

Extra toelichting
snelle service en leuke kortingsakties

Bommel1969 27-04-2015

Snelle telefonische service met directe antwoorden op iedere vraag.

Ook hier direct duidelijkheid en geen overbodige vragen. Snelle afhandeling met exact de juiste hulp en ondersteuning.

Assortiment
Ruim voldoende keuze en bij telefonische navraag goede en volledige aanvulling.

Aanbeveling
Altijd en overal. Al meerdere malen bij diverse mensen aanbevolen die inmiddels ook zeer goed ervaringen hebben met deze prima winkel. En wat een verademing gewoon op een industrieterrein zonder betaald parkeren en files.

Extra toelichting
Zoals gezegd al meerdere malen hier diverse apparatuur gekocht en iedere keer rijd je toch weer weg met het zelfde goede gevoel. Gewoon ouderwets goede service, snelle directe hulp, geen overbodige vragen en overbodige rare acties. Kortom een aanrader voor iedereen die gewoon goed en vriendelijk wil worden geholpen waardoor ook het aankopen van grote bedragen ondanks alle scherpe prijzen toch een feestje blijft.

Yvonne de Leeuw 27-04-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Binnenlopen, uitkiezen en afrekenen, gesmeerd proces

Vriendelijk en servicegericht personeel

Assortiment
Prima assortiment, voor ieder wat wils.

Goede kwaliteit, goede service

Extra toelichting
Prettige showroom, goed assortiment, klantgericht personeel, snelle afhandeling.

Henk Hazelaar 99 27-04-2015

Extra toelichting
Ondanks behoorlijke drukte, ook door aanwezigheid van voldoende (veel ) personeel snelle en vlotte en informatieve afhandeling van mijn aankoop. Product werd ook nog even keurig naar de auto gebracht

Ronald Kooreman 27-04-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Via de mail gezien van de weekendknaller. Ook konden we zien hoeveel er nog waren, zodat we niet voor niets naar de winkel gingen. We wilden liever het product met eigen ogen bekijken, dan alleen op internet.

Er werd bij de kassa netjes gevraagd of we nog verdere uitleg nodig hadden en of we er nog een kabel bij nodig hadden.
Dit was allemaal niet nodig bij ons, maar toch vriendelijk en goed.

Assortiment
Er waren nog andere modellen die we bekijken konden.

Aanbeveling
Zeker al eens gedaan zelfs!
Zelf al meerdere dingen gekocht.
Geen opdringerigheid, vrij duidelijke uitleg indien nodig.

Extra toelichting
Prima winkel. Goede prijzen. Goede service. Meerdere keuzes. Mooie producten.

Roger Bartels 27-04-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, je geeft je wensen aan in de filter, en men krijgt te zien wat men in voorraad heeft.
De producten zijn duidelijk met elkaar te vergelijken. Je hebt zo een keuze gemaakt.

Snelle en correcte alevering. Correcte en vriendelijke telefonische hulp.
Voldoet het product niet kun je terug sturen. Super service!!!

Assortiment
Flinke keuze. Des ondanks is het niet moeilijk om een keuze te maken.

Aanbeveling
Snelle en deskundige hulp....
Voldoet de aankoop niet, laat je hem weer op halen...
Je betaald nooit te veel...

Extra toelichting
Snelle, vriendelijke, correcte levering tegen een concurrerende prijs.

g. griep 27-04-2015 In de winkel gekocht
naarden

alles is zeer overzichtelijk

de service is zeer goed wij hebben problemen met de aankoop
wordt zonder enkel probleem
omgeruild klasse

Assortiment
het assortiment is zeer uitgebreid van alle merken staat
er wat

Extra toelichting
zou de winkel beslist aanbevelen de verkopers zijn uitermate vriendelijk en weten waar ze over praten aanrader

Rpc Vredeveldt 27-04-2015 In de winkel gekocht

overzichtelijk, deskundig en vriendelijk

Snel en vakkundig geholpen

Assortiment
In alle prijsklassen voldoende keuze

Aanbeveling
Verhouding prijs -kwaliteit is super. En personeel weet waarover ze het hebben.

Julia K 27-04-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Ik was niet in staat het product direct op te halen, er moest dus gereserveerd worden. dit verliep heel gemakkelijk, zelfs dat het hier om een aanbieding ging.

ondanks dat ik vlak voor sluitingstijd binnen kwam, was het personeel heel behulpzaam. er werd totaal niet op de tijd gelet, en de aandacht was volledig op mij gericht. het product werd zelfs naar de auto gebracht

goede prijs kwaliteit verhouding

Aanbeveling
Naar aanleiding van mijn persoonlijke ervaring, zou ik dit aan iedereen aanbevelen.

Extra toelichting
goede service, goede prijs kwaliteit verhouding. de winkel is zeer goed bereikbaar, vriendelijk personeel. Kortom, een aanrader voor iedereen.

Talina 27-04-2015

Overzichtelijk en volop keuze.

Tv zou op zaterdag worden bezorgd en vooraf een sms ivm de tijd. Na de. Hele morgen te hebben gewacht toch maar gebeld. Vriendelijke telefoniste aan de lijn die het zou uitzoeken en gelijk terug zou bellen. Wachten en na een uur maar weer zelf gebeld. Bleek de vervoerder het pakket niet hebben opgehaald en dus geen levering. Op maandag niet bezorgen op dinsdag niet maar op woensdag. Dus weer wachten wanneer de tv komt. Vervelend en zonde van mijn tijd en het vrij nemen van mijn werk voor niets. Hier moet dus echt beter op gelet worden dat de vervoeder ook inderdaad levert op de afgesproken dag...

Volop keuze

Create2Fit Naarden 29-04-2015

Beste Talina,

Zeer vervelend dat uw bestelling niet op de afgesproken datum is afgeleverd, onze excuses hiervoor. Vanwege Koningsdag was de eerstvolgende leverdatum ook later dan normaal.

Graag zouden wij willen onderzoeken waar de fout exact is ontstaan en willen wij controleren bij de vervoerder of de levering van uw bestelling nu wel correct is ingezet. Om dit voor u na te gaan willen wij u vragen om uw bestelgegevens te mailen naar klachten@create2fit.com. Ook voor het ongemak willen wij u een compensatie aanbieden.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we hopen spoedig van u te horen.

Klantenservice Plasmadiscounter

Pieter van Gestel 27-04-2015

Handige duidelijke website

Prima levering binnen de beloofde periode

Aanbeveling
Goede service, groot assortiment en goede prijzen

Raymond Udo 26-04-2015 Via de website gekocht

Snel en simpel via me telefoon op de bank besteld

Volgende dag al in huis

Assortiment
Uitgebreid van alles en nog wat te koop

Ieder die elektronica zoekt

Extra toelichting
Snel en simpel en goed geprijsd vergeleken andere winkels

Chatelin 26-04-2015

Kwestie van zoeken, vinden, bestellen, betalen en ontvangen. Klaar!

Geen service nodig gehad, dat is de beste service.

Aanbeveling
Dit is mijn eerste keer dat ik hier wat bestel en ik heb totaal geen klachten tot nu toe. Vandaar de 9.

Extra toelichting
Snel besteld, snel in huis. Precies zoals het hoort.

M. Helder 26-04-2015 Via de website gekocht

Met de overzichtelijke website van Plasma-Discounter was de keuze snel gemaakt. Het is tevens prettig bestellen, zonder al te veel gegevens in te hoeven vullen.

Prima, service. Zoals al aangegeven op de website, kreeg ik de TV, netjes en op tijd, de volgende dag (zaterdag) in huis. Prijs is gelukkig incl. bezorgkosten zodat je direct weet wat de bestelling in z'n totaal gaat kosten. Bij vragen, is Plasma-discounter prima telefonisch bereikbaar en kan men ook op locatie langsgaan. Wel zo prettig.

Assortiment
Er is voldoende keus in alle prijsklasse met scherpe prijzen.

Extra toelichting
Op vrijdag de Sony Led TV op de website in bestelling gezet. Vervolgens is de TV (binnen de aangegeven tijd) op zaterdag ontvangen van TNT-post. Alles gaat zoals aangegeven op de website en/of e-mail. Zeer tevreden met Plasma-discounter en natuurlijk met mijn nieuwe TV.

wilco900 26-04-2015 Via de website gekocht

Volgende dag in huis, kon zelfs zien wanneer, top!

Volgende dag in huis, kon zelfs zien wanneer, top!

Assortiment
Genoeg keus, en belangrijker, goedkoopst!

Aanbeveling
Uiteraard, goede service snel geleverd en top prijzen.

Kyan Snijder 26-04-2015 Via de website gekocht

De site is erg overzichtelijk en het bestellen en betalen van mijn tv was erg eenvoudig. Ik heb er totaal ongeveer 5 minuten over gedaan.

Keurig na aankoop een bevestiging gehad via de email.

Assortiment
Ik wist waar ik naar opzoek was dus heb ik niet veel verder gekeken op de site. Mijn tv was op voorraad en dit was ook het enige dat ik van belang vond.

Aanbeveling
Laagste prijs die ik heb gevonden op het internet en overzichtelijke site.

Extra toelichting
In eerste instantie was ik van plan om mijn tv bij bol.com te bestellen. Dit omdat ik nooit eerder op plasma-discounter had besteld en meer ervaring had met bol.com. Echter, in verband met Koningsdag konden zij deze tv pas na 5 dagen leveren. Dus ging ik opzoek naar een aanbieder die dezelfde prijs aanbood. Volgens mij was plasma-discounter de eerste of tweede hit op Google. Als ik de tv voor 9 uur 's avonds had besteld zou die de volgende dag in huis zijn. Ik heb hem om 8 uur 's avonds besteld, en hij was inderdaad de volgende in huis. Via track&trace PostNL werd aangegeven dat de tv tussen 14:30 en 16:30 in huis zou zijn. Nu ken ik dat soort tijden wel dus was ik een beetje huiverig. Maar om 15:45 stond de leverancier keurig voor de deur. Erg tevreden.

Chiel Hilbert 26-04-2015 Via de website gekocht

Makkelijk te vinden op internet en veel informatie duidelijk te overzien

Nette levering exact op de aangegeven dag en tijd

Assortiment
Zeer groot assortiment tegen zeer scherpe prijzen

Aanbeveling
Goed geholpen worden geef je natuurlijk sneller door als veel trammelant bij een levering bij een web shop , bij ouderen bestaat nog steeds twijfel over deze aankopen ! Dat is niet nodig blijkt uit deze levering !
Ga zo door !

Willem Boer13 26-04-2015

De site is prettig toegankelijk, overzichtelijk en qua product voorzien van alle technische specificaties waarmee je makkelijk een keuze kunt maken.

Helder en duidelijk, en aangegeven snelle levering wordt waargemaakt.

Assortiment
Biedt een ruime keuze die het makkelijk maakt een aantal producten met elkaar te vergelijken.

Extra toelichting
Opgedane ervaring, zoals bovenstaand omschreven, zal zeker bijdragen tot een nieuw site-bezoek als daar aanleiding toe is.

Henk123 26-04-2015

Prima, met slechts een paar klikken het apparaat in huis

Door track en trace is de zending goed te volgen. Op 2 uur nauwkeurig weet hoe laat de bezorging is.

Assortiment
Goed, de nieuwste apparaten staan er het eerste

Aanbeveling
De webshop vaker aanbevolen, in de winkel kun je eerst kijken, mocht je het nodig vinden

Extra toelichting
Super snelle levering, alle bekende merken

Dobias 26-04-2015

Vrijdag besteld en zaterdagochtend binnen gekregen. Top gedaan!

Snell levering. Goede communicatie.

Assortiment
Breed assortiment. Voor ieder wat wils.

Aanbeveling
Ik heb hem al aanbevolen.

Extra toelichting
Prima winkel. Veel keus en snelle levering. Erg tevreden.

pd0tv 25-04-2015 Via de website gekocht

maranja 25-04-2015 Via de website gekocht

Gebruik de zoekopdracht en klaar

Besteld en meteen een mail dat het artikel in bestelling staat. Niet veel later een mail dat de betaling akkoord is en nog dezelfde avond een mail met track en tracé code om te kijken wanneer het bezorgd zou worden

Assortiment
We hebben gevonden wat we zochten

Aanbeveling
Gewoon omdat alles super snel en soepel verliep. Precies zoals stond vermeld. S avonds voor 9 uur besteld, andere middag in huis

Extra toelichting
Allemaal + punten omdat ze precies alles hebben gedaan zoals vermeld werd op hun site !

D Horstman 25-04-2015

de webshop is bijzonder goed ingericht de functionaliteit werkt top. De prijzen zijn zeer correct

bij binnenkomst winkel wordt netjes gevraagd of ze kunnen helpen en in mijn geval had ik mijn keuze al gemaakt en reservering doorgegeven. 10 minuten later draagt een magazijn medewerker keurig de tv de auto in

Assortiment
zeer breed en alle prijzen zeer concurrerend.

Aanbeveling
Ik kom er al vanaf het begin en heb er al een tv of 4 gekocht.
andere webshops kan je niet fysiek bezoeken en er gaat altijd wat mis met de levering.
Dit is een topper!

Extra toelichting
zal zeker blijven terugkomen en waarschijnlijk verassen hoe jullie elke keer groeien of nog mooier de winkel presenteren.

19Nathalie84 25-04-2015

Was erg makkelijk te bestellen, geen rare poespas gewoon lekker duidelijk

De service was erg goed, gebeld met de winkel om iets kleins maar stonden me direct goed te woord.

Assortiment
Genoeg om uit te kiezen, wat het nog lastiger maakt om een keuze te maken. Gelukkug staan de specificaties goed en duidelijk aangegeven waardoor je precies krijgt wat je zoekt.

Echt een aanrader!

Extra toelichting
Lang erover nagedacht om een andere tv te kopen omdat ons budget niet zo hoog was. Door de demo tv's word de prijs aantrekkelijker en was de keuze ook zo gemaakt. Nog geen 1 minuut spijt van gehad.

Koper220415 25-04-2015

Vlakbij de afrit, en parkeren voor de deur!

Goede voorlichting, niet opdringerig, vlot afrekenen.

Assortiment
Goede betrouwbare merken, breed en diep assortiment. Overzichtelijk uitgestald.

Aanbeveling
Ik beveel deze winkel zeker aan, vanwege de voorgaande punten.

Extra toelichting
Het is dat ik de winkel wilde bekijken, anders had ik binnen tien minuten met mijn bestelling weer in de auto gezeten. Klasse.

zeker terugkerende klant 25-04-2015 Via de website gekocht

Snelle leverijd met duidelijk mailverkeer ter bevestiging van order/bestaalstatus en levertijd.

Aanbeveling
Ik bestel wanneer ik weer wat gespaard heb ook een volgend product bij deze shop.
Echter laat ik de bestelling dan thuis bezorgen ipv bij het DHL punt. Ik heb begrip voor het millieuvriendelijk versturen in de productdoos ipv in een blanco omdoos maar nu moest ik met de Sony doos met daarop mijn adres door de stad lopen.

Extra toelichting
Ik ben erg tevreden, s'avonds besteld, de volgende dag mijn bestelling al in huis.

zeker terugkerende klant 24-04-2015 Via de website gekocht

Joki 3971 24-04-2015

Duidelijk en overzichtelijke site!

Binnen 18 uur in huis na besteld te hebben!

Aantrekkelijk geprijsd!

Extra toelichting
Snelle levering en de goedkoopste op dat moment voor dat artikel.

scheggie 24-04-2015 Via de website gekocht

Makelijk te vinden

Prima service

Voldoendr aanbod

Aanbeveling
Wil ik graag doen omdat ik tevreden ben

Extra toelichting
Ik heb een aankoop gedaan.bij plasma discounter, En ik moey zeggen drze bevalt mij prima, De technische info klopte exact met het product. Verder snelle levering en een goede info hierover. Ik zal zeker in de toekomst merrvbestellen. Bijplasma discounter. Ik hoop alleen dan wel een goede en goedkope deal te krijgen op tv,s

Robin Muller 24-04-2015 Via de website gekocht

Kon het juiste product snel vinden.

Middags om 4 uur besteld en de volgende dag om 6 uur al thuis staan:)!

Assortiment
Er is genoeg keus, zowel voor mensen met een laag budget als een hoog budget.

Extra toelichting
Website is goed, service is goed en de prijs is helemaal top:)!

wesley2888 24-04-2015

verkoper had alle informatie van de tv

keuzes in overvloed

Aanbeveling
Prijs kwaliteit is super tv's zijn gewoon goedkoper dan bij de concurrent.

Extra toelichting
fijne winkel kom snel terug voor de tv voor de slaapkamer

Mario D. 24-04-2015 Via de website gekocht

Op de website kon ik heel gemakkelijk mijn eisen opgeven wat ik zoek en aan de hand daarvan makkelijk een keus kunnen maken.

Op maandagmiddag heb ik mijn bestelling geplaatst en de volgende dag al in huis!

Assortiment
Heel veel keuze in verschillende tv's met verschillende specificaties. Zo gemakkelijk mijn keuze kunnen maken.

Aanbeveling
Aan vrienden verteld hoe snel het product geleverd was en zonder deuken of krassen. Een vriendin heeft meteen de zelfde besteld!

Extra toelichting
Ik ben heel tevreden met Plasma-discounter. Wel eens eerder van gehoord via vrienden, maar nooit wat besteld, tot ik een nieuwe tv nodig had. Ik ben zeer te spreken over de snelheid waarmee het product bij mij is bezorgd en dat ook nog zonder enige problemen en met alle betaalgemak. Hartelijk bedankt Plasma-Discounter dat ik zo snel al kan genieten van mijn nieuwe tv!

top-incasso 24-04-2015 Via de website gekocht

Het gemak van snel en overzichtelijk online bestellen.

Snel geleverd, slechts 1 dag

Assortiment
Groot en ruime keuze aan televisies en benodigdheden

Aanbeveling
Zowel het gemak als de service en de goede prijs zou mij doen vertellen aan mijn omgeving te kopen bij plasmadiscounter

Extra toelichting
Zie hierboven mijn expliciete beoordelingen. bedankt voor de TOP Service!

Joris Ellens 24-04-2015 Via de website gekocht

Mooie overzichtelijke site, perfect door z'n eenvoud

dikke 10, 's avonds om 20:00 besteld, de volgende dag al in huis om 12:30

Assortiment
prima, alles wat maar met beeld en geluid te maken heeft is te vinden onder 1 dak.

Aanbeveling
hoge mate, ik heb het zelfs al gedaan.

Extra toelichting
Over het geheel ben ik zeer tevreden. Mooie eenvoudige en overzichtelijke site en prima, snelle service.

Jan 23465 23-04-2015

Verkoper heeft mij overtuigd in mijn keuze smart tv.

Verkoper heeft kennis van zaken.

Ruime keuze smart tv's.

Qua prijs zeker.

Extra toelichting
Een keer geweest, en meteen verkocht. Heb een 55 inch smart gekocht, het de juiste hdmi kabels. De wandsteun kwam uit de opruimkelder. Al met al een goede ervaring geweest. Kom zeker terug voor andere apparaten.

Yordi89 23-04-2015

Zeer overzichtelijke website met goede beschrijving en uitleg.

Bij bestelling nette verzorgde mail ontvangen met factuur en vervolg m.b.t. levering. goede weergave wat te doen bij vragen.

Assortiment
Zeer uitgebreid eigenlijk alles wat er te krijgen valt word aangeboden.

Aanbeveling
vanwege overzichtelijke website, aanbod en goede service en prijs kwaliteit verhouding zou ik dit aanraden bij familie vrienden en kennissen. Ga zo door!

Corman 23-04-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site

Snel geleverd zoals beloofd

Assortiment
Veel verschillende modellen dus veel keuze

Aanbeveling
Aan iedereen, is makkelijk en snel

Extra toelichting
Overzichtelijke site met goede informatie bij de artikelen en snelle levering!

Kijkman 22-04-2015 Via de website gekocht

makkelijk online
betalen ging goed was duidelijk

geen contact gehad
snelle levering

geen extra kosten

concurrerende prijs
ruime keuze.

Aanbeveling
wel goed en zeer zeker aan te bevelen

Extra toelichting
goede ervaring snelle afhandeling goed van info voorzien. omruilen en retouren mogelijk

Chris A.K.A Pussywagon 22-04-2015

Goede website en de filmpjes zijn super handig!

Tip van verkoper;betalen met VISA en je aankoop is verzekert tegen schade. Kijk dat is meedenken met je klant! En dan ook nog even tv inladen in mijn auto! Daar kunnen ze bij de "concurrent" nog iets van leren! TOP!

Assortiment
Ook hier was het advies van de verkoper prima!

Aanbeveling
Mijn advies zou zijn; kijk even op de site en overtuig jezelf!

Extra toelichting
Op advies van een vriend welke vorige maand een tv heeft gekocht bij jullie. Heb ik de site bezocht en met behulp van de filmpjes en wat onderzoek mijn keuze gemaakt. Naar de zaak gereden en nog even overleggen met verkoper. Volgens hem had ik goed voorwerkt gedaan en de juiste tv voor mijn wensen uitgekozen. Dus even naw gegevens invullen, betalen met VISA op advies van verkoper, auto open en voor me het weet lag de tv in mijn auto. Kijk dat is wat ik wil. Ps.: ik ben nooit van beoordelingen enz. Maar jullie verdienen het!

Unexus 22-04-2015

Via de website product gezocht, in de winkel direct geholpen.

Snel, duidelijk advise, kopje koffie en alles tot in de auto afgeleverd.

Assortiment
Wat ik nodig had was er.

Aanbeveling
Duidelijk snel en geode service.

MR1969 22-04-2015

Makelijk van huis bestellen

Super snele service, volgende dag thuis

Rik2809 22-04-2015

Vanuit de luie stoel met een ipad

Snel geregeld en verzonden... En geen verzendkosten

Veel modellen

Iedereen die een tv zoekt... Bestel gewoon bij Plasma-discounter.nl

Extra toelichting
Heerlijk snelle levering. Ex t huis uit, ik meteen weer een nieuwe tv..😉

arnolddebruin 22-04-2015

smiddags via internet gereserveerd, net voor sluitingstijd afgehaald.

na betaling door magazijnmedewerker zorgvuldig in mijn auto gedragen.

Assortiment
overzichtelijke keuzes en website navigatie

Extra toelichting
het is dat de producten een redelijke waarde vertegenwoordigen waardoor ik niet dagelijks zou kùnnen kopen, maar dat is dan ook de enige reden. het gemak, de service en de prijs tov de concurrentie is voortreffelijk.

Yeasu 22-04-2015

Rustig vanuit de thuis situatie alles kunnen opzoeken en beoordelen.

Bestelling is snel opgepakt en binnen een paar dagen in huis.

Assortiment
Bijzonder ruim assortiment voor alle TV producten.

Zeer de moeite waard !