Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

6,9 Lees 19731 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 34 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,9

Puk93 07-05-2015

Snel, duidelijk en verstand van zaken!

Aanbeveling
Vriendelijk personeel, een mooie showroom en duidelijk en eerlijk advies.

Nwm 07-05-2015

Site is makkelijk te overzien, makkelijk te filteren.

Ondanks feestdag binnen twee dagen binnen

Assortiment
Assortiment van de Mediamarkt was niet toereikend. Bij plasma discounter wel geslaagd

Aanbeveling
Makkelijk en snel besteld. Betaling online verliep soepel. Een aanrader.

mimie57 06-05-2015

Ideaal via internet bestellen en volgende dag in huis. Helemaal top

5 jaar garantie

Assortiment
Grote keuze en heel goede prijzen

Aanbeveling
Zeer grote mate super makkelijk en heel duidelijk

Makkellijker jan niet.

Aukje2 06-05-2015 In de winkel gekocht

Prima geholpen!!! Vriendelijk personeel

Assortiment
Goed overzicht van alle televisies

Aanbeveling
Ik heb hem aanbevolen gekregen en doe het zo bij anderen

Harro030 06-05-2015

Goed te bereiken, in de buurt van snelweg, voldoende parkeergelegenheid.

Ik kreeg het product waar ik voor naar de winkel kwam: geen verkooppraatjes of upselling naar een ander product, maar gewoon leveren waar ik om vraag en dat ook direct in orde maken.

Assortiment
Product waar ik naar op zoek was was op voorraad

Aanbeveling
Mooie winkel, ruime keus, goed personeel.

Extra toelichting
Erg tevreden met zowel product als verkoper.

Therhoog 06-05-2015 Via de website gekocht

Goede site, makkelijke zoekfunctie

Geen opmerkingen over

Volledig, groot assortiment

Extra toelichting
Overzichtelijk, makkelijk zoeken en compleet assortiment. Afgesproken leverdag nagekomen. Erg tevreden.

Scippio 06-05-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Eenvoudig producten vooraf reserveren(online) om vervolgens in de winkel op te halen. Dit geeft zekerheid dat het product er ook daadwerkelijk is.

Fijne ondersteuning in de winkel. Er werd mij verteld wat ik kon verwachten van de gewenste muurbeugel o.a. op het gebied van accessoires.

Assortiment
Ik was op zoek naar een specifieke muurbeugel. Deze was bij deze meeste webshops/ gewone winkels niet op voorraad of duurder. Behalve bij Plasma-discounter.

Aanbeveling
Ik heb de winkel al aanbevolen bij mijn schoonouders. De winkel ziet er overzichtelijk uit en het personeel is deskundig en neemt de tijd voor een praatje.

Extra toelichting
De winkel zit op een industrieterrein, dit heeft aan de buitenkant weinig uitstraling. De winkel ziet er van binnen professioneel uit. Ik werd prima geholpen. Als ik een nieuwe tv nodig heb, weet ik waar ik moet zijn.

Ronald van den Borden 06-05-2015 In de winkel gekocht
In naarden

Je kunt op de website het e.e.a. bekijken, daarna bellen met de winkel om een reservering te doen en gaan kijken zodat je niet voor niets ernaa toe gaat

Goede uitleg, ze nemen de tijd voor je, en zijn eerlijk tijdens het verkopen van het product

Assortiment
ruime keuze en tactisch opgezet

Aanbeveling
door de goede uitleg, ruim van opzet, juiste mensen in dienst, makkelijk te parkeren.

Extra toelichting
Goede ontvangst juiste behandeling geen verkooppraatjes en voor iedereen is er tijd. een heel klein min puntje, jullie hebben een hele mooie koffie Winkel, maar een kopje koffie wordt er niet aangeboden, das jammer. Maar voor de rest uitstekkend

Fred-V 05-05-2015

Direct en duidelijk maar zeker openhartig advies naar de verschillende mogelijkheden.

Assortiment
Via Website meer informatie dan direct in de winkel. Logisch qua ruimte. Wel prettig dat de website door een ieder benaderd kan worden.

Aanbeveling
Toegankelijk professioneel en eerlijk advies

Extra toelichting
Prettige winkel en informatieve website.

marcelkle1973 05-05-2015

Goede uitleg via de website

Netjes en kundig geholpen

Mooi en uitgebreid assortiment

Top winkel

Renske de Jongh 05-05-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Lekker dichtbij en je kunt de nieuwe tv zo meenemen

De tv is zelfs naar de auto gedragen door een medewerker

Op voorraad

Aanbeveling
Goeie service. Meteen meenemen en duidelijk advies.

Nathalie2015 05-05-2015

Showroom goed bereikbaar. Voldoende keuze.

Prima geholpen. Heldere uitleg.

Assortiment
Voldoende keuze. Van meer keuze zie je door de bomen het bos niet meer.

Extra toelichting
Zeer tevreden. Goede uitleg en prima prijzen.

LiesbethD75 05-05-2015

Informatie goed op te zoeken

Werden in de winkel snel en goed geholpen

Veel keus

Aanbeveling
Prima winkel, niets mis mee.

Zie hierboven

Rene.B. 04-05-2015 Via de website gekocht

Heerlijk vanuit de luie stoel
bestellen, dus NIET door weer en wind en van ongemotiveerd
personeel aanhoren dat ze het product NIET hebben !

Helemaal perfect, supersnel
bezorgt, afhaalcenter op loopafstand, nog aardige gasten ook leuk praatje en
een goede behandeling.

Assortiment
Nog niet alles gezien maar denk wel hier vaker gebruik van te maken, tot nu toe zeer tevreden.

Aanbeveling
Dat ga ik zeker doen en heb ik al gedaan aan broers, zussen, vrienden en collega's.

Extra toelichting
Sta versteld van de snelheid van leveren Wat een logistiek. Bijna net zo snel als Tom Coronel :)vroemmmmmmm

SuperMoos 04-05-2015

TV op de website gevonden en daar stond al aangegeven dat deze in voorraad was. We wilden hem dezelfde dag hebben, dus naar de winkel gereden, nog wat extra informatie gevraagd en gekocht!

Medewerkers in de winkel bereid te helpen en bieden dat ook aan, maar zijn niet opdringerig. Op onze technische vraag wiat de verkeoper niet meteen antwoord, maar hij heeft het voor ons opgezocht. Heel fijn.

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment TV's en ook bijna allemaal spelend te zien.

Aanbeveling
Al eerder zaken gedaan (wasdroger) en was ook al zeer net en vlot geregeld, bovendien scherpe prijzen.

Extra toelichting
Gewoon een plezierige aankoop ervaring. Zeer goed geregeld on-line, in de winkel en vriendelijk personeel.

Markwise 04-05-2015

6,8

De locatie van de winkel is goed bereikbaar en er is voldoende parkeerruimte. De TV aankopen was een kwestie van betalen en binnen 10 minuten na betalen stond hij in de auto.

Dit viel heel erg tegen. We zijn ruim een half uur in de winkel geweest en werden niet pro-actief benaderd door een verkoper. Na een kwartier zijn we in de Philips-lounge gaan rondkijken. Nadat we daar 10 minuten hadden gekeken werden we door een verkoper van Sony aangesproken en meegetroond. Die zag waarschijnlijk zijn kans schoon. Uiteindelijk hebben we na een half uur de winkel weer verlaten. In de auto zijn we online info en reviews over de diverse TV's gaan opzoeken.
Maar we waren juist naar de winkel gekomen omdat we 'look' en 'feel' en live uitleg over de TV's wilden hebben. Die hebben we niet gekregen. uiteindelijk zijn we maar in de rij voor de kassa gaan staan waardoor e.e.a. nog langer duurde. Vervelend, zeker omdat je best een aardig bedrag uitgeeft. Dan wil je beter geholpen worden.

Assortiment
Hadden we ook meer van verwacht. Met name van Samsung hoopten we op meer keuze, ondanks dat we voor een Philips kwamen. We wilden wat meer oriëntatie op het merk Samsung.

Aanbeveling
Ik zou hem aanbevelen maar wel met de opmerking dat je je beter van te voren kunt oriënteren op wat je wil. Dit nav onze eigen ervaring.

Create2Fit Naarden 06-05-2015

Beste Markwise,

Het is begrijpelijk dat u wat persoonlijke aandacht verwacht als u naar onze showroom komt, onze excuses dat wij uw verwachting niet hebben waargemaakt.

Dit is een service waar wij voor staan en die normaal gesproken worden verleent. Uiteraard kan het bij grote drukte wat langer duren, maar uiteindelijk zou u benaderd moeten worden door een showroommedewerker.

Uw reviews zal doorgestuurd worden naar de showroommanager, zodat het probleem in de toekomst voorkomen zal worden.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Klantenservice Plasmadiscounter

Wouter Vrielink 04-05-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Ben goed geholpen door de verkoper, snapt gelijk waar de behoefte van de klant ligt.

Kopje koffie gehad, wachten op de spullen ging snel. Ook alles naar de auto gebracht.

Genoeg keuze.

Aanbeveling
Via de telefoon een reservering gedaan. Bij de winkel was de betreffende tv niet meer op voorraad. Heel teleurstellend. Gelukkig heeft verkoper Bart mij goed geholpen en aan andere Tv geholpen.

Extra toelichting
Ik vindt dit wel een puntje van aandacht, als men een product geserveerd via de telefoon een bevestiging daar van krijgt. Dan op het moment van afhalen niet meer beschikbaar is en niemand mij kan vertellen hoe het zit.

jet 13 04-05-2015

Ik vond het erg prettig dat de winkel in verschillende units in is gedeeld, zo voorkom je dat je elkaar voor de voeten loopt en heb je overzicht t.o.v. de producten.

De service was ook goed en deskundig en niet te vergeten vriendelijk niks geen opdringerij.

Assortiment
Assortiment is zeer uitgebreid maar is zo opgesteld dat je toch makkelijk een keuze kan maken.

Aanbeveling
ik zou deze winkel echt aan familie of vrienden aanraden, ze kunnen dan net als ik alles in alle rust bekijken en ook van de scherpe prijzen profiteren.

Extra toelichting
ik ben helemaal enthousiast de motivatie heb ik hierboven afzonderlijk gegeven

Marcel Doppenberg 04-05-2015

Via internet aangegeven dat ik de tv van mijn keuze die dag zou komen halen in de winkel. En hoefde dan ook pas in de winkel af te rekenen.

Tijdens het online proces werd aangegeven dat ik een bevestiging per mail/sms zou krijgen van mijn bestelling... echter deze heb ik niet ontvangen. Maar eenmaal in de winkel meldde ik mij, en mijn bestelling was bekend en stond keurig netjes voor mij klaar.

Assortiment
Ik was op zoek naar een goedkope flatscreen voor de PS van mijn jongens, maar daarnaast kan je het zo duur maken als je wil... dus keuze voor ieder budget.

Extra toelichting
Ik ben uiterst tevreden over het winkelen bij Plasma-Discounter. Wanneer je een prijsvergelijk doet online alvorens je je keuze maakt waar je jouw product wilt gaan aanschaffen... ook dan kom je vaak bij Plasma-Discounter uit. Dus naast een goede service, bieden ze hun producten ook nog eens voor scherpe prijzen aan.

Roberto93 04-05-2015

Het bestelproces loopt soepel en is begrijpbaar voor iedereen. Van het kiezen van een product tot aan het betalen wordt goed uitgelegd.

De service is top! vrijdag besteld en zaterdag ochtend lag mijn actioncamera al thuis.

Assortiment
Een breed assortiment met kwalitatief hoogwaardige producten. Ik was op zoek naar een actioncamera. Bij elke vergelijking site werd ik al gauw doorverwezen naar deze website.

Aanbeveling
Top kwaliteit en snelle/ goede service.

Extra toelichting
Snelle levering en de kwaliteit van het product is prima!

ineke van rodijnen 03-05-2015 Via de website gekocht

Zo besteld en duidelijke uitleg van het bestelde product

Dag na bestelling apparaat al in huis

Zeer veel keus

Aanbeveling
Wij hebben hier al vaak besteld met steeds correcte aflevering.
Ik zou het iedereen aanbevelen.

Extra toelichting
Scherpe prijzen,zeer goede service en snel in huis.

ad schouten 03-05-2015 Via de website gekocht

Om 2035 uur besteld en de volgende dag, zaterdag, geleverd !

Alleen internet contact nodig geweest

Aanbeveling
Makkelijk uit sorteten van wens artikel

Smart tv

Joost sijs 03-05-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Gratis voor de deur parketen.
In drie minuten geleverd!

Deskundig personeel.
Hulpvaardig tot aan de auto!

Assortiment
Verschillende merken alles voorradig en onafhankelijk advies

Top zaak!

T.a.n. Nooy 03-05-2015

Op voorraad. Werd gelijk door kenner geholpen. Geen parkeer-issues.

Assortiment
In mijn specifieke geval was er maar één merk audiokabel aanwezig. Afdoende doch geen keus.

In hoge mate dus.

Prima koopervaring.

René100 03-05-2015

uitstekende filtermogelijkheden op de site zodat je goed kunt kiezen op wat je belangrijk vind

de service in de winkel was prima, ik hoop ook de service als er iets mis blijkt te zijn oid

Assortiment
volgens mij zijn alle modellen in de markt in de winkel

Aanbeveling
makkelijk, prima service, goed bereikbaar, prima combi van fysiek en online winkelen

Anouk1991 03-05-2015

Winkel is makkelijk bereikbaar.
De website is ook erg overzichtelijk.

Wij hebben de service goed ervaren. We hebben voldoende informatie gekregen over het product. De werknemers waren vriendelijk!

Assortiment
Er stonden van veel merken producten gepresenteerd, ook op website staan een hoop producten. Veel keuze!

Aanbeveling
Goede service en overzichtelijke winkel.

Dennis K 77 03-05-2015

Overzichtelijke site met goede, heldere productinformatie

Tijdig geleverd.

Assortiment
Beperkte keus tv's in het formaat dat ik zocht (rond de 28")

Een tevreden klant

A. Kroes 03-05-2015 Via de website gekocht

Ik wist wat ik zocht. Volgens de website was het produkt op voorraad. Even gebeld en vriendelijk te woord gestaan na een acceptabele wachttijd. produkt was nog op voorrraad. Waarop direct besteld en betaald.

Keurig direct een mail van de bestelling en betaling. Na 21.00 uur de mail van verzending. per TNT post.

Aanbeveling
Alles keurig , snel en accuraat afgehandeld.

Extra toelichting
Alles keurig, snel en accuraat afgehandeld.

17hans 03-05-2015

Goede en duidelijke site

Artikel was niet op voorraad keurig een mail gehad toen het product er was

Ruim assortiment

Aanbeveling
Mooie winkel en vooral niet duur je kan artikel ophalen of laten bezorgen

Extra toelichting
Ik ben tevreden hoe ik te woord ben gestaan ook op vragen Gaf de verkoper mij duidelijk antwoord

Richard0014 02-05-2015

heel goede website waar je makkelijk je tv uit kunt kiezen

kopen en de dag erna heb je hem super

heel veel tv's

Aanbeveling
door goede service en gemak waar je uit kunt kiezen

jullie zijn top!

Haxster 02-05-2015

Transparant, geen geneuzel!

Alles klopte van a tot z.

Uitstekende prijs/kwaliteit

W Douwes 01-05-2015 Via de website gekocht

Gaat heel gemakkelijk

Snelle verzending en goedkoop

Zeer ruim

Extra toelichting
Snelle verzending goedkoopste op site en groot assortiment

Stickie 01-05-2015

Omdat we de TV's toch eerst wilden bekijken, zijn we naar Naarden gereden en konden ze meteen meenemen. Ze werden zelfs in de auto gelegd!

Prima service.

Assortiment
Puike modellen en mooie toestellen gezien!

Aanbeveling
Klantvriendelijk en goed te bereiken.

Extra toelichting
De beste prijs. Alleen ontbreekt helaas Web OS op de toestellen.

happycustomer38 01-05-2015

alles duidelijk on display. Mooie setting

Vragen worden goed en vriendelijk beantwoord.

Assortiment
Voor elk wat wils. Ik wist ongeveer wat ik wilde en door de duidelijke uitleg was de keuze snel gemaakt.

Aanbeveling
Voorraad is groot waardoor je meteen je product mee kan nemen. Prettige winkel dus zeker een aanrader.

Zie boven

Peter3355 01-05-2015

gebruiksvriendelijke website, overzichtelijk en makkelijk om in te bestellen.

Mail gestuurd i.v.m. levertijd kreeg snel antwoord en beloofde levertijd werd gehaald, prima

Voldoende keuze

Ben heel tevreden

Extra toelichting
Zoals hier boven aangegeven; prima website, goede service, keurig op tijd afgeleverd.

pvo1961 01-05-2015

7,3

Het was vrij makkelijk om mijn bestelling te doen. het enige was dat ik niet wist dat ik een mail zou krijgen als het product verstuurd was zodat ik het kon volgen.

Doordat ik niet wist dat ik een mail zou krijgen als het verstuurd was, heb ik gebeld om informatie. Duurde vrij lang voordat ik iemand aan de lijn had (druk).

Assortiment
Voldoende, ik vond wat ik zocht voor een redelijke prijs

Extra toelichting
Over het algemeen zeer te spreken over de service en ook over afhandeling. Je krijgt keurig een aparte mail dat je je factuur moet bewaren samen met je garantiebewijs. In ben tevreden

Thamara21 30-04-2015

Assortiment
Ik bestel vaker bij jullie

Aanbeveling
Al meerdere goede ervaringen gehad, dus ook al aanbevolen in familie en vriendenkring

ronald231998 30-04-2015

Van huis uit bestellen

Assortiment
Heel veel producten en op voorraad

Aanbeveling
Makkelijk besteld en snel geleverd

Extra toelichting
Het is een perfecte tv en vooral voor ieder budget

bertplasmans 30-04-2015

Vanuit de luie stoel de YouTube filmpjes bekijken om een goede keuze te kunnen maken

Snelle bezorging,top

Assortiment
Televisies,home cinemasets,alles ruim aangeboden en kabels en beugels om op te hangen,zeer compleet

Aanbeveling
Heb ik al gedaan,wie wil dit niet?

Extra toelichting
Bovenstaand zegt alles prima on line winkel,snelle bezorging en een ruim assortiment! Prettig geregeld zou ik zeggen!

Huizegeraets 30-04-2015 Via de website gekocht

Eenvoudige filtering

Ooit een keer een kapotte tv ontvangen en binnen 24 uur had ik een nieuwe.

Meer dan voldoende keuze

Aanbeveling
Het is een betrouwbare en prijsvriendelijke winkel

Narrowcaster 30-04-2015 Via de website gekocht

om half negen savonds besteld en volgende dag om tien uur smorgens in huis in een woord geweldig

Zie boven

Assortiment
sonos playbar die ik zocht was op voorraad

Aanbeveling
Komen afspraken na scherpe prijs en groot assortiment

Thom W 30-04-2015 Via de website gekocht

Op de site staan de artikelen uitgebreid beschreven, een kind kan de was doen wat kiezen betreft

Tot nu toe is de service prima verlopen, op tijd krijg je mail hoe de status van de bestelling is tot aan de tijd van levering.

Assortiment
Er is genoeg te kiezen, voor elk wat wils

Aanbeveling
Ik laat iedereen weten waar ik de artikelen heb gekocht en laat ook weten dat het leuk en veilig is om hier te bestellen.

Extra toelichting
Het is niet de eerste keer dat wij bij Tom Coronel iets kopen. 2 jaar geleden een wasmachine gekocht, vorig jaar een droger en nu een LED TV en dan een curved natuurlijk. Mooie prijzen en snel geleverd. Mijn volgende wens is een soundbar maar dat is weer even sparen.

dorien11 30-04-2015

Bestellen was heel eenvoudig

Zo supersnel werd nog nooit iets geleverd, 17 uur na bestelling had ik het produkt binnen.

niet duur, supersnelle levering

hans en greet 30-04-2015

via internet makkelijk kunnen bekijken

in de winkel goede service en snelle afhandling

Aanbeveling
doe ik bijna elke dag top winkel en de prijs is perfect

Leendertz 30-04-2015 Via de website gekocht

ik had snel gevonden wat ik zocht en de bestelling direct geplaatst

Koningsdag gesloten maar de volgende dag mail en de verzending voor de geplaatste order gekregen.

Assortiment
een ruim assortiment aan beeld en geluidapparatuur
dus voldoende keuze mogelijkheden en duidelijke beschrijvingen.

Aanbeveling
Vanwege het gemak en de ruime keuze mogelijkheden.

Extra toelichting
Het product zou 29 april worden afgeleverd maar dit werd niet gehaald door de service dienst maar wel tevreden met de afhandeling hiervan.

D. Nijdam 30-04-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
makkelijk te vinden op internet, makkelijk te bestellen en bestelling is heel snel in huis. top site en top service.

Kirsie 30-04-2015 Via de website gekocht

Super easy. Overzichtelijk en duidelijk. Toch nog vragen werd ik goed te woord gestaan via telefoon en mail.

Er waren wat dingetjes verkeerd gegaan maar ik ben keurig te woord gestaan en het is goed opgelost

Assortiment
Ik heb gevonden wat ik zocht dus wat mij betreft is het assortiment goed!

Aanbeveling
De tv staat nog niet vandaar geef ik geen 10 maar ik ben tevreden met de gang van zaken. Zal de site zeker noemen als iemand een tv etc zoekt

Extra toelichting
Hoge beoordelingen omdat de ervaring goed is gelukkig want het is altijd even afwachten. Er kunnen dingen fout gaan maar door de oplossingen die het bedrijf bied merk je gelijk met wat voor een bedrijf je te maken hebt.

W Havermans 30-04-2015 Via de website gekocht

Hoeft deur niet uit.

Wordt goed op de hoogte gehouden waneer pakket wordt bezorgd.

Assortiment
Wel goed assortiment genoeg keuze

Zeker aanbevelen.

Extra toelichting
Goede site. Ruime keuze. En snelle levering. Wordt goed via mail op de hoogte gehouden als pakket onderweg is.

Daniël J 28-04-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Naarden zit bij mij om de hoek, dus voor eventuele garantiekwesties is dit top.

De service in de winkel, persoonlijk, was goed. Aardig en verzorgd.

Echter moest ik mijn gegevens in het systeem zetten, en ik heb in de winkel de optie voor de nieuwsbrief niet aangevinkt, en ook mondeling benadrukt dat niet op prijs te stellen. Toch sta ik nu op de mailinglijst, met de uitnodiging voor de beoordeling.
Heel irritant..

Create2Fit Naarden 29-04-2015

Beste Daniël J,

Bedankt voor je review.

Goed om te lezen dat u naar tevredenheid bent behandelt door onze verkoopmedewerker.

Uw irritatie betreft de nieuwsbrief is begrijpelijk. Onze excuses dat dit niet correct is genoteerd in ons systeem.

Wij willen u vragen om uw emailadres naar ons toe te mailen, zodat wij uw mailadres uit de mailinglist kunnen halen. u kan uw emailadres sturen naar klantenservice@create2fit.com.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Klantenservice Plasmadiscounter

Jan061080 28-04-2015

Dit apparaat stond niet aangesloten, maar ik kon wel luisteren naar een vergelijkbare soundbar.

Aanbeveling
Keurig en netjes geholpen.
Vragen prima beantwoordt en goed meegedacht met de bekabeling/aansluiten.

Extra toelichting
In deze soundbar zit een goed geluid. Hij is erg dun, maar het geluid is helder en goed. De losse draadloze sub is ook erg handig, je kunt hem op meerdere plekken plaatsen. (bijvoorbeeld onder de bank.)