Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marnix 15-02-2018 In de winkel gekocht

Eerlijk advies

Komen oriënteren voor een 2 kleine LED tv's. Eerlijk, deskundig en oprecht advies gehad van de medewerker. Na een half uur tevreden de deur uitgelopen met 2 mooie 32 inch tv's.

Mojko 15-02-2018 Via de website gekocht

Prima

Prima service.
Zeer tevreden in het algemeen.
Zeker aan te raden voor de andere kopers.
Fijne samenwerking.

Jacco 15-02-2018 Via de website gekocht

Bestelling uit het boekje

Alles was in orde bij deze bestelling. Ik heb gekozen voor televisiewinkel vanwege de goede rating en snelle levering. En dat is uitgekomen!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Charlotte 15-02-2018 Via de website gekocht

Goede en nette levering!

Netjes geleverd, op tijd geleverd en de bestelling was goed verpakt. Ik zou hier nog een keer bestellen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rene 14-02-2018 Via de website gekocht

Snel en goed

Kwam de weekendknaller aanbieding tegen op Facebook, even naar gaan kijken, specificaties opgezocht van de Samsung 4k tv en overgegaan tot de aankoop na het zien van meneer Coronel's introductie/promotie filmpje.
Eenmaal de aanbieding in de winkelwagen gezet in combinatie met een ophangbeugel, betaald met PayPal en hopla Afgelopen Dinsdag hing er een zeer knappe 4k tv van Samsung aan de muur, voor dat geld! :-)

Jorgen 14-02-2018 Via de website gekocht

Super goed!

Sowieso ‘s avonds besteld en de volgende ochtend al aan de deur!
Toen ik belde dat de boutjes van de vogels muurbeugel te kort bleken voor de nieuwe TV (groter model dan de oude) werd ik meteen doorverbonden met de juiste persoon en kreeg ik de volgende dag gratis een setje langere bouten via de post!
Helemaal top en geeft een klant weer het gevoel klant te zijn!
Ga zo door mannen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bianca molag 14-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige klantenservice

Geweldige klantenservice had probleem met installeren van tv meteen gebeld en tefonisch met aanwijzingen binnen mum van tijd opgelost top

Joyce Carnal 14-02-2018 Via de website gekocht

Snelle service en levering!

Ik kwam op deze site vanwege de demomodellen. Als nieuw maar met 40% korting. Heel veel keuze! Perfecte service.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Coen 14-02-2018 Via de website gekocht

Goede prijs, mindere communicatie

De prijs van mijn televisie was 20 euro lager dan op andere sites maar ik had er ook een kabel bij besteld, die werd niet meegeleverd en ik hoorde dat pas nadat ik gebeld had. Had fijn geweest als ik dat zelf niet hoefde te checken.

joke bus 14-02-2018 In de winkel gekocht
tv discounter in naarden

top service

ik vind de winkel,fantastich je kunt eerst alles lekker bekijken wat je wil. heb je hulp nodig dan roep je een medewerker,en die zijn heel erg klantvriendelijk

Tom 13-02-2018 Via de website gekocht

Matige Service

Via de website een Philips LED Tv gevonden in de opruimkelder. Doordat het een demo was de laagste prijs die ik kon vinden. Dus gereserveerd en opgehaald. Bij thuiskomst direct geïnstalleerd en bleek al snel dat de tv na uitzetten in stand-by hierna niet meer gestart kon worden. Niet via remote en niet op de tv zelf. Boel weer ingepakt en morgen terug. In de winkel is er gecontroleerd of ze het probleem konden vaststellen maar zal je zien storing doet zich daar niet voor. Dus met zelfde tv weer retour huis. Wederom geïnstalleerd en jawel storing was er weer. Dus weer inpakken en definitief terug. 's Ochtend eerst even gebeld of de andere demo (zelfde type) die ik nu ook op de site zag er nog was en of ze die beschikbaar konden houden omdat ik 's middags na het werk dan zou komen om om te ruilen; geen probleem volgens medewerker van de serviceafdeling. 's middag in de winkel bleek dat de demo er helemaal niet was. dus kon ik € 19,- bij betalen voor een nieuwe. Dat er 's ochtends nog wel een demo was en deze toegezegd was, daar konden ze niets mee want hij was er gewoon niet. Door deze starre houding heb ik hem gewoon geretourneerd en vervolgens bij andere firma een nieuwe besteld. Wat mij het meeste steekt is dat er geen enkele blijk was dat het vervelend was dat ik 2x terug moest en dat ze onjuiste info verstrekt hadden.

Ton 13-02-2018 Via de website gekocht

top

duidelijke uitleg, makkelijke site. snelle levering, filmpje zorgt voor een duidelijke uitleg,en laat goed zien wat voor aansluitingen er zijn.

Sjef 13-02-2018 In de winkel gekocht
Naarden

TV terug ? Geen probleem !

Sony TV gekocht, maar bleek niet de juist ESA aansluiting te hebben. Een andere goede oplossing was niet beschikbaar, dus zonder morren geld terug. Dat is pas service !

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Ernstenrick 13-02-2018 Via de website gekocht

Geweldig snelle bezorging

Besteld op vrijdagmiddag via Bol.com en op zaterdagochtend wordt de bestelde televisie al bezorgd. Geweldig!

Niels 13-02-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Goeie adviezen, en meteen mee nemen!

In de shop werd goede uitleg gegeven over de verschillen tussen de modellen die ik op het oog had, waarna ik uiteindelijk weg ging met extra zekerheid dat ik de goede heb gekozen.

Miranda 12-02-2018 In de winkel gekocht

Wisselende service

Winkel is bekend omdat we er vaker hebben gekocht, altijd tot volle tevredenheid.
Echter dit keer werden we te woord gestaan door een medewerker die er niet veel zin in leek te hebben.
De reacties waren kortaf, het kwam over alsof wij allemaal domme vragen stelden.
We werden niet veel wijzer van zijn adviezen. Ik kan het eigenlijk geen adviezen noemen. Vervolgens een andere medewerker benaderd die ons zeer zorgvuldig en volledig van de gevraagde informatie heeft voorzien.
We hebben tevreden de winkel verlaten, voorzien van een aankoop!

de Vente 12-02-2018 In de winkel gekocht

Smart TV 32PFS5362

Nu hadden wij al voor info via internet opgezocht, maar toch in de winkel heel goed geholpen. En de TV werd zelf naar de auto gebracht dus een prettige service was het maar overal zo.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

m.geel 12-02-2018 In de winkel gekocht
Naaarden

prettige ontvangst en vakkundig geholpen

Op bijzonder vakkundige wijze ingelicht over de aankoop van onze nieuwe TV.
Winkel goed ingericht om keus te maken.

Vivian 12-02-2018 Via de website gekocht

Goede levering en communicatie

De site is overzichtelijk. Voor mijn dochter een Salora smart tv + dongle gekocht . Ik werd constant op de hoogte gehouden en de levering was snel. Ondanks dat dit uit de opruimkelder kwam geen enkele beschadigingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

P.S. 12-02-2018 Via de website gekocht

GEweldige service, goede prijs voor de producten

Vorige een tv besteld, deze is netjes en correct bezorgd, de klantenservice helpt ook super goed mee en houden zich aan de afspraken. Ben zeer tevreden over het product en de site. Duidelijk en overzichtelijk. Ik raad zeker aan om hier te bestellen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Curijn 12-02-2018 In de winkel gekocht

Zeer behulpzaam

Door een familielid, die echter nog nimmer in de winkel is geweest, opmerkzaam gemaakt. Omdat we toch in de buurt waren maar eens even gekeken naar een nieuwe TV.

Gerard 12-02-2018 Via de website gekocht

Goedkoop, snel en goed

Laagste prijs. Goede en snelle communicatie na online bestelling.
Levering de volgende dag al om 10.00u. Erg tevreden met service en het apparaat.

Laszlo van der Werf 12-02-2018 In de winkel gekocht

Pracht winkel.

Eerder van de week tv gekocht. Was nu in de aanbieding. teruggegaan met vraag om er wat te regelen was. medewerker was vriendelijk, rustig en behulpzaam. na overleg goede korting gekregen op Sonos geluidsbar.

Met een big smile weer vertrokken.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J.M.A Dijkstra 11-02-2018 In de winkel gekocht
In Naarden

Vriendelijke medewerkers

Al eerder via de site gekeken en wilde toch de tv 's zelf zien. In de shop konden we eerst zelf goed alles overzien. Werden niet opdringerig benaderd. Toen ik wat wilde weten heb ikzelf iemand aangesproken. Die mij de verschillen van de tv' s ging uitleggen. Die dag kwam ik er niet uit. En zijn de volgende dag terug gegaan. Waren laat maar hebben denk ik toch voor de juiste tv gekozen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sonja 11-02-2018 Via de website gekocht

Gewoon goef

Levering precies zoals afgesproken. Goede prijs voor TV . Terugsturen van niet passende tv ophangbeugel was geen enkel probleem. Bedrag werd snel teruggeboekt.

John Beekhuis 11-02-2018 In de winkel gekocht
Televisiewinkel te Naarden

Super service

Zeer gebruiksvriendelijke shop met ruime keuze en ook uitgebreide en duidelijke video's over de produkten. Na keuze zelf naar de winkel gegaan om tv op te halen (kon niet wachten).Zeer nette winkel kreeg daar nog deskundige uitleg en zelfs hulp bij het inladen dus top service!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henriet 11-02-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Veel keuze, goede prijs en gelijk meenemen!

Ons Espressoapparaat hebben we hier enkele jaren geleden gekocht, dus enigszins bekend met de winkel. Er is veel keus en vragen worden serieus beantwoord. Uitkiezen en meenemen, voor ons heel handig! Wel was er op het moment dat wij er waren misschien wat weinig personeel en doordat we rondliepen in de winkel gingen er wat mensen voor........ alsnog goed geholpen en met TV naar huis. Misschien een nummertje trekken een idee?

Marlies 10-02-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Goed geholpen, product was er helaas niet

Ik zag op de site dat er Bluetooth speakers waren, maar helaas in de winkel niet.
Er was er 1 dus weinig keuze.
Ik heb het product ergens anders gekocht.
Ben wel super geholpen door aardig personeel.
Voor tv 's zeker aan te raden.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Willie 10-02-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd

Prima service. Vrijdagavond besteld, zaterdagmorgen geleverd.
Mooi toestel, eenvoudig om te installeren.

Sjooris 10-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en top service

Na even zoeken kwam ik hier een voordelige extra tv voor in de slaapkamer tegen. Prima productinformatie op de website om een goede keuze te kunnen maken. Snelle levering en netjes tussendoor op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. televisiewinkel.nl heeft het goed voor elkaar. Zeker aan te raden.

Rick 10-02-2018 Via de website gekocht

Zeer goed service

Hoop dat ik iets goed kan beshrijven. Had een mail ontvangen over een oferte van een smart tv 55 want ik alang was aan het kijken. Het was een goede aanbieding dat ik niet kon laten voorbij gaan. Meteen bestel en de dag daarna was het geleverd voor 13:00 zelf. Heel snel en een goede service vind ik.
Zal andere ook aanraden.

Mathijs 10-02-2018 In de winkel gekocht

Verstand van zaken!

Mooie winkel in het midden van het land met personeel die weten waar ze het over hebben.
Personeel is behulpzaam en geeft goed advies. De winkelgrootte is goed zodat alles overzichtelijk is en blijft.

Door 10-02-2018 In de winkel gekocht
Naarden Bronsstraat

Heel klantvriendelijk!

Een rustige sfeer waarin je op je gemak kunt rondkijken en beluisteren! En kunt vragen over het product!

Erwin 10-02-2018 In de winkel gekocht

Samsung 4K 55”

Super vriendelijk. Hele goede uitleg en een mooie aanbieding.
En natuurlijk hebben ze geholpen om hem in de auto te tillen.

Jeffrey 10-02-2018 In de winkel gekocht

Perfect geholpen!!!

Tv gezien op jullie site maar wil hem ook graag zien voor ik hem kocht .
In de winkel hadden ze alle tijd voor mij om tv's te bekijken en uit te leggen onder het genot van een kop koffie.
Verkoper was niet opdringerig maar gaf me alle tijd wat prettig is.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

MP 10-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Veel keus in de webshop. Goede actie met de btw weken. Levering was op de dag die afgesproken werd. Enige jammere was dat er geen track&trace mogelijkheid was, dus moest de hele dag thuis blijven.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Simon 10-02-2018 Via de website gekocht

Top service!

Televisiewinkel .nl ervaar ik als een erg overzichtelijke site. Met goede aanbiedingen! Het bestellen is erg makkelijk.

Ik heb de klantenservice nog even moeten bellen wegens een dubbele order. Deze werd er keurig voor me uitgehaald. Medewerker gaf me gelijk een tijdsvlak aan wanneer ze kwamen bezorgen. En de bezorger stond inderdaad de volgende dag mooi optijd op de stoep. En ik ben erg blij met mijn aankoop.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

raymond74 09-02-2018 Via de website gekocht

gewoon top

snelle levering
goed verpakt
snelle afhandeling
en snel bezorgd
goede tv goed beeld goede maat

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Aissa 09-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Goeie online winkel heb tv gekocht en ben er tevreden over 1 min punt dhl dat niet de tijd neemt omt te wachten tot ik beneden ben en onmidelijk een briefje in de bus stopt om volgende dag er om te gaan

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice

Ellen 09-02-2018 In de winkel gekocht

Blij mee!!

Prima service en goed geïnformeerd door de verkoper, zelf wel wat "huiswerk" gedaan
Blij, heel blij met onze LG Oled TV, en LG Blu ray speler
Wel zo nu en dan even wat proberen.....
mmmm ben ook geen 20 meer (hahaha gaat wel lukken hoor!)

de Jong 09-02-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service!

geweldig product voor een mooie prijs! kwaliteit/prijs verhouding is uitstekend, werd ons een andere tv aangeboden omdat het oudere model niet meer te leveren was. perfecte service dus!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Luc 08-02-2018 Via de website gekocht

Dik ok en zo vlug

Nog nooit zo vlug de goederen ontvangen de goederen konden steeds gevolgd worden en men werd steeds van elke vordering op de hoogte gehouden perfecte service

Nele 08-02-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Correcte en snelle service. Idd voor 21u besteld volgende dag in huis. Nu wel door de koerier aan het verkeerde huis geleverd. Maar jullie service is top.

Janet 08-02-2018 Via de website gekocht

Redder in nood

Mijn televisie is helaas stuk gegaan ( mijn lieve zoontje) en met de mogelijkheid van jullie , (achteraf betalen) heb ik gelukkig meteen een nieuwe televisie kunnen bestellen hij is onderweg!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ward 08-02-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Beste aanbod in Nederland!

Bij de Televisiewinkel binnengelopen met een lange wenslijst voor mijn nieuwe TV, en gewoonweg heel goed geholpen door de verkopers. Uiteindelijk met een zeer betaalbare, en volledig naar wens uitgeruste Smart-TV de deur weer uit. Top service, top productkeuze en top prijs!

Will Robben 07-02-2018 Via de website gekocht

Zeer concurrerend geprijsd en raaazendsnel!

Zeer concurrerende prijzen, besteld om 21:30 uur en de ochtend erop geleverd. Zorgvuldig verpakt. Knap!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Taxdefax 07-02-2018 In de winkel gekocht

Veel keuze

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ik daar kan kijken naar het product en ook kan vergelijken met andere televisies.
Ook kan je de tv (mits voorradig natuurlijk) zelf meenemen en hoef ik niet te wachten tot een leverancier langs komt. Dat is vaak ook lastig omdat ik overdag werk.

sabine kolkman 07-02-2018 Via de website gekocht

goede en snele sevice

goed en duidelijk overzicht zou het zo bij een ander aanbevelen . ik heb in ieder geval geen spijt van mijn aankoop bij u bedrijf

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pjotr 07-02-2018 Via de website gekocht

Mwah

Gisteren Via bol.com besteld. Na 5 minuten bevestiging van verzending met leverdatum vandaag. Niets ontvangen, blijkt ergens nog in sorteercentrum dhl vast te zitten.
Officiele reactie van Create2Fit 08-02-2018

Beste Pjotr,

Wat vervelend dat er een vertraging was bij de vervoerder, onze oprechte excuses daarvoor, dat is uiteraard niet wat we willen voor onze klanten en ook niet wat we beloven.

Is er inmiddels wel bezorgd bij u?

Will 07-02-2018 Via de website gekocht

Relatief lage prijs, razendsnel geleverd

Zoals verwacht gezien de eerdere ervaringen met de Coronels: zeer concurrerend geprijsd, razendsnelle levering, stevig verpakt.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -