Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 202 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Analogepixel 18-05-2015

Goede website waarop je makkelijk en overzichtelijk producten kan vinden. De informatie over de beschikbare producten is ook ruim voldoende!

Bij de bestelling stond dat ik mijn product de volgende werkdag zou kunnen verwachten. En aan die verwachting voldeed Plasma-Discounter. Erg fijn als je het plant zoals je wenst.

Assortiment
Erg veel keus aanwezig, maakt het bijna moeilijk om de juiste keus te maken.

Aanbeveling
Vanwege het gemak en de levertijd zou ik deze winkel aanbevelen. Daarnaast laat Plasma-Discounter bij mij een vertrouwende indruk achter.

Mavis Joyce 18-05-2015

Voor mij lekker dichtbij
Overzichtelijke winkel
Vriendelijk te woord gestaan
En goed geholpen
Direct inladen

Ben teruggeweest met nog wat vragen en werd weer even goed en netjes geholpen

Zie bovenstaande commentaren

Extra toelichting
Wat een verademing vergeleken met een Mediamarkt!!!!

Lorenzo 1 18-05-2015

Ben in de winkel zelf geweest
Altijd goed super snel geholpen

Snel en goed geholpen was binnen een half uur klaar
Veel verstand ook van alles

Assortiment
Kan alles bekijken en er is ook van alles aanwezig kom er nu al jaren
Nooit nee gehad
Altijd op voorraad
En ik heb al veel bij jullie gekocht

Aanbeveling
Toch bijna altijd de goedkoopste
Veelal alles op voorraad
Altijd netjes geholpen
Kennis ban zaken
Dus ja top

Extra toelichting
Gewoon een tip winkel Ook in geval van garantie Heb laats garantie geval gehad met mijn miele wasmachine Doordat jullie zich ermee bemoeide ging de bal rollen top Zoals het hoort vind ik

11852458 18-05-2015

Bij aankoop van een tv in de winkel zorgde het personeel dat die in de auto geplaatst werd.

Assortiment
Van alle merken die ik zelf als optie had staan heb ik de diverse tv's kunnen bekijken. Van Sony (stond bij mij 1 op mijn lijstje) was er bovendien een Sony vertegenwoordiger aanwezig die vragen beantwoordde over hun producten.

Aanbeveling
Zeker met de prijsknallers is dit een perfecte winkel.

Extra toelichting
Een adres om te onthouden

hvanrijn 18-05-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Top webshop met ook nog eens eenruim gesoorteerde winkel/showroom

Al mijn vragen terplaatde erg kundig opgelost

Erg ruim gesorteerde showroom

Aanbeveling
Wie wil er niet top behandeld worden voor ook nog eens een scherpe prijs

Extra toelichting
Was al tijdje aan het kijken naar een Sonos 5.1 system, hier duidelijk overtuigd

Samaa07 18-05-2015

PArkeerplek voor de deur

Je wordt vriendelijk geholpen en als je vragen hebt waarvan ze twijvelen dan vragen ze verder. Tip: Laat de verkoper ook de tv halen, het voelde nu alsof we hadden betaald en er niet meer toe deden. (kleine tip hoor)

Assortiment
Veel keus en ze zijn echt de goedkoopste!

Zie hierboven

Extra toelichting
Vriendelijk personeel, super mooie tv voor een goede prijs..

Raffaella 18-05-2015 In de winkel gekocht
naarden

Vlotte koop=fijn! Wij konden onze televisie gelijk afhalen en moesten hooguit 5 min wachten totdat de tv uit het magazijn werd gehaald. We zaten binnen no-time weer in de auto! Met televisie!

Echt prima! geduldig, duidelijke informatieverstrekking. De verkoper weet waarover hij praat!

Assortiment
Ruim assortiment. En zelfs in de winkel is het leuk om even rond te kijken. prettig!

Aanbeveling
Breed assortiment, goed advies, fijn geholpen en scherp geprijsd. Ik zou het zeker aanraden!

Extra toelichting
Als slotconclusie kan ik zeggen dat ik, bovenstaande meegenomen, heel erg fijn geholpen ben! Wij komen zeker nog eens terug!

cees souge 18-05-2015

Ruime keuze met ook de specs erbij die belangrijk zijn.

Assortiment
Het kan bijna niet beter, modellen van iets ouder tot de allernieuwste.
Je ziet ook duidelijk dan de prijsverschillen hierdoor.
De klant is koning.

Betrouwbaar.
Ik heb al vaker iets besteld hier van uiteenlopende producten over meerdere jaren en altijd correct geleverd.

Extra toelichting
Door de ervaring die ik heb met deze winkel blijf ik hier terug komen. Altijd actueel en scherpe prijzen. Goede weergave en omschrijving van producten op de website. Daarnaast is het geen rommel en ik durf iemand rechtstreeks iets cadeau te doen uit de shop ! Dat zegt voor mij wel iets ! Gewoon een aanrader.

Tiun 17-05-2015

Ik zocht op een specifiek artikel, bij plasma-discounter.nl vond ik wat ik wilde in tegenstelling tot de lokale winkels.

Snelle levering, duidelijke berichtgeving over het tijdvak van bezorging.
(nog) geen garantie/retournering nodig gehad.

Plenty..
In de lokale BCC niet het product wat ik wilde hebben. Hier vanuit voorraad geleverd.

Aanbeveling
Pluspunten genoeg voor Plasma-Discounter.nl maar ik zou toch altijd eerst rondklikken voor een bestelling te plaatsen.

Stephanie1507 17-05-2015

Ik vond rap het product dat ik wou. Het was heel gemakkelijk en rap om te betalen.

Heel rappe levertijden.

Ruim assortiment.

Aanbeveling
Het is zeker aan te raden om iets te bestellen op deze site.

Willem van der Sluis 17-05-2015

Extra toelichting
Philips home cinema-set voor mijn dochter gekocht, perfect setje! Alles werkt keuring naar behoren. Ik ben goed geholpen in de winkel, heb hier al eerder een set gekocht en was daar ook zeer tevreden over.

tim van steeg 17-05-2015 In de winkel gekocht

Assortiment
Via de website het assortiment bekeken. In de winkel viel dat zeker niet tegen. Ruime keus en genoeg vergelijkings materiaal.

Aanbeveling
We werden vakkundig en vriendelijk geholpen. Zeker niet opdringerig en er werd goed geluisterd naar wat we wilden en zochten.

Extra toelichting
Zijn tot nu toe zeer tevreden over de shop. Keurig geholpen en hopen zeker nog eens terug te komen.

Thijs Theunissen 17-05-2015 Via de website gekocht

Assortiment
Heb hier geen verstand van.

Aanbeveling
Omdat het niet alleen een internetwinkel is heeft dit hierdoor pluspunten.

Extra toelichting
Duidelijke informatie op de website, snelle en goede levering. Zo goed als niks op aan te merken, ga zo door!

Th. de Bie 17-05-2015

Centraal gelegen, goed bereikbaar.

Vriendelijke bediening, goeie uitleg.

Assortiment
Niet alleen de allerlaatste modellen, maar ook de beter betaalbare "iets" oudere.

Extra toelichting
Was niet bekent met jullie bedrijf, alleen maar positief vooralsnog. Scherpe prijs, vriendelijk personeel.

Jos Meeuwissen 17-05-2015 Via de website gekocht

6,5

overzichtelijke site !!

**** heeft het pakket beschadigd aangeboden ! en is door mij geweigerd , echter op mail naar plasma discounter nog geen antwoord ( behalve ontvangst bevestiging.

goed

Aanbeveling
Ik raad iedereen aan om een andere leverancier te zoeken die niet met *** werkt . maar met *** !!!

Extra toelichting
Ik koop nooit meer waar men gebruik maakt van *** !! De bestelde TV is nog niet in mijn bezit !!

Create2Fit Naarden 18-05-2015

Geachte heer Meeuwissen,

Zeer vervelend dat uw bestelling beschadigd bij u is afgeleverd, onze excuses hiervoor.

Naar aanleiding van uw review hebben wij direct uw bestelgegevens erbij gepakt. In ons systeem staat een notitie dat u inderdaad naar ons gemaild heeft. Alle mailtjes die wij ontvangen worden binnen 24 uur beantwoord. In de mail stond alleen aangegeven dat de doos van uw bestelling was beschadigd, maar er stond verder niks over het product zelf. Inmiddels hebben wij gereageerd op uw e-mail en hopen wij z.s.m. een reactie van u te krijgen, zodat we tot een passende oplossing kunnen komen.

Camiel de Koste 17-05-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Goed te bereiken. Overzichtelijke winkel met veel spelend aanbod.Goede sfeer.

Goed personeel, begrijpen precies wat je wilt (weten).Top

Assortiment
Alle gangbare en populaire modellen aanwezig en tentoongespreid.

Aanbeveling
Zeer grote mate.Alles op voorraad en relaxte sfeer.

Camiel de Koste 17-05-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Goed te bereiken. Overzichtelijke winkel met veel spelend aanbod.Goede sfeer.

Goed personeel, begrijpen precies wat je wilt (weten).Top

Assortiment
Alle gangbare en populaire modellen aanwezig en tentoongespreid.

Aanbeveling
Zeer grote mate.Alles op voorraad en relaxte sfeer.

1971AdriaanV 17-05-2015

Duidelijk en overzichtelijke website met efficiënte filter mogelijkheden.

Levering binnen 24 uur uitstekend.

Assortiment
Heel uitgebreid en toch overzichtelijk weergegeven

Zie bovenstaande

Hanneke51 17-05-2015

Duidelijke website. Stap voor stap ga je door het aankoopproces heen.

Omdat ik een paar vragen had, heb ik telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. Werd keurig te woord gestaan en kreeg alle informatie die ik vroeg. De medewerker nam alle tijd voor mij.Jammer dat je voor een betaling met creditcard extra moet betalen en een langere levertijd hebt.

Assortiment
Zeer ruime keuze en scherpe prijzen.

Aanbeveling
Komt betrouwbaar over dus dan durf je een bedrijf ook aan een ander aan te bevelen.

Extra toelichting
Zeer tevreden over de bereikbaarheid van de klantenservice. Bestellen is eenvoudig ook als je niet heel erg bedreven bent in omgang met de computer. Snelle levertijd, vrijdagmiddag besteld en zaterdagmiddag in huis. Kreeg zelfs op zondag antwoord op mijn verstuurde mail.

michael bax 17-05-2015 Via de website gekocht

Duidelijke internet site.

Direct en snel.

Prima en overzichtelijk.

Extra toelichting
Goede telefonisch service. Duidelijke internet site. En snelle levering.

Thijs Theunissen 17-05-2015 Via de website gekocht

Assortiment
Heb hier geen verstand van.

Aanbeveling
Omdat het niet alleen een internetwinkel is heeft dit hierdoor pluspunten.

Daniël Oorsprong 16-05-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Goede complete website, kan alleen nog ter verbetering worden gekeken naar aanpassen van filters bij terug klikken verliest hij al zijn ingestelde filters.

Genoeg personeel voor het aantal klanten in de winkel, er dus genoeg aandacht voor je als klant.

Assortiment
Een erg divers assortiment met genoeg keuze in verschillende prijsklassen en kwaliteit.

Aanbeveling
Scherpe prijs en veel keuze.

Extra toelichting
Een erg complete winkel met alle gewenste gemakken ook de filmpjes over die tv's zijn top wil erg graag zien wat ik koop en een filmpje is daarvoor top.

Hans Gigengack 16-05-2015 In de winkel gekocht
Naarden

lekker een t.v. bestellen vanuit je luie stoel!

de eerste keer is men vergeten het toestel te verzenden

groot assortiment

scherpe prijzen en vakkennis

Extra toelichting
overall tevreden. gemak dient de mens

Gerrit80 16-05-2015

Heel simpel via de site

Werd heel snel bij binnenkomst geholpen door een vlotte jongeman.stond echt binnen 10 minuten weer buiten

Assortiment
Zag een mooie soundbar waar ik zeker voor terug kom

Aanbeveling
M'n vrienden shoppen al bij jullie

Extra toelichting
Binnen 24 uur had ik een nieuwe smart tv. Top geholpen en nog meer mooie dingen gezien tot snel als ik weer wat knaken over heb. Ciao

J. Koops 16-05-2015 In de winkel gekocht
naarden

Ik ben nu in de winkel geweest, maar via internet is bestellen super gemakkelijk

We werden goed geholpen. Ze zijn heel behulpzaam. Al onze vragen werden beantwoord

Assortiment
Ze verkopen heel veel. De nieuwste modellen staan in de winkel, maar via de computer in de winkel kun je alles bekijken en weet je gelijk of heg op voorraad is.

Aanbeveling
Ik zou het zeked aanbevelen. Goede service en een lag es prijs. Wat wil je nog meer!

Extra toelichting
Plasmadiscounter is zeer aan te beveldn. Uitgebreid assortiment, goede service, goed adviserend personeel en edn heel mooie prijs. Een van de goedkoopste.

Steenaert70 16-05-2015

Alles staat er om uit te proberen en tv's worden voor je ingeladen

Aardige jongens en duidelijk in de onderhandeling

Assortiment
Veel merken en up to date inclusief aanbiedingen van modellen 'die eruit lopen'

Aanbeveling
Gewoon scherpe prijzen en goede service!

Grandfetaria 16-05-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Makkelijk zoeken met de hulpmiddelen aan de zijkant.

Ik kocht uiteindelijk meerdere toestellen voor mijn zaak. Op mijn vraag of bepaalde usb sticks compatibele waren met de tv's, werd dit professioneel en vlot opgelost.
Helaas niet 5 toestellen op voorraad, moet er dus nog 1 halen komende week.

Assortiment
Tja de keuze is reuze... Dus dat zit wel snor

Aanbeveling
Ik doe dit al regelmatig. 6 jaar geleden daar voor eerst gekocht en sindsdien kijk ik eigenlijk niet verder.

Extra toelichting
Online opgezocht wat ik nodig had en daarna opgehaald op locatie in Naarden. Prima zaak als je weet wat je wilt. No-nonsens en direct. Veel betere winkel dan bv media markt. Mij zien ze terug.

Bakker 1964 16-05-2015

Goed bereikbaar

Goede uitleg zowel internet als in de winkel

Ruime keus

Jeroen Plas 16-05-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Alles verliep soepel in de winkel.

Top Service! Had de verkeerde muurbeugel mee gekregen. Opgebeld en gelijk kunnen omruilen. Omdat deze 50 euro duurder heb ik ook nog een compensatie gehad van 25 euro.

Assortiment
Veel keuzes voor goede en mooie prijzen

Aanbeveling
Zulke goed service en erg klantvriendelijk!

Extra toelichting
Al met al hele goede service. Erg klantvriendelijk en goede en duidelijke uitleg over de producten. Ook als je een verkeerd product per ongeluk mee krijgt en ze opbelt kan je gewoon langs komen om het om te ruilen en kreeg ik in dit geval een goede compensatie!

Jan Lomulder 15-05-2015 Via de website gekocht

5,7

Het bestellen gaat makkelijk!

na vraag om handleiding nagestuurd als bijlage, terwijl voor mij het boekje belangrijk is.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel niet specifiek aanbevelen, maar ook niet afraden!

Extra toelichting
Ik heb een mail gekregen om mijn aankoopbedrag terug te winnen door een beoordeling te geven. Ik ben zeer benieuwd of er ook wel eens iemand wint die een slechte beoordeling geeft. Normaal gesproken kan ik een bedrijf niet beoordelen als men alleen nog maar het produkt geleverd heeft. Ik voel me hierdoor eigenlijk een beetje belazerd, want ik kijk altijd naar de beoordeling van een bedrijf voordat ik er iets koop! Ik krijg sterk het gevoel dat ik mijn aankoopbedrag zo niet terugwin!

Create2Fit Naarden 18-05-2015

Geachte heer Lomulder,

Bedankt voor uw review.

Naar aanleiding van uw review hebben wij het mailcontact tussen u en onze klantenservice teruggelezen.

U had aangegeven dat de handleiding niet was meegeleverd. Om u zo snel mogelijk te helpen, hebben wij u de handleiding digitaal toegestuurd. Wij waren er niet van op de hoogte dat u liever een boekje wilde ontvangen. Uiteraard kunnen wij de handleiding voor u uitprinten en deze naar u toesturen.

Wij horen graag of wij de uitgeprinte versie naar u toe moeten sturen.

Emson 15-05-2015

Goede zoekfunctie, goede sitelayout

Opgegeven telefoonnummer zoals vermeld op de factuur, is meerdere keren op verschillende dagen gebeld maar niet beantwoord, mail verstuurd is pas na twee dagen beantwoord.

Meer dan alleen tv's

Aanbeveling
Het is een goede site, overzichtelijk, service laat iets te wensen over, maar zoals in het antwoord mail die terug is ontvangen is mijn product daarna wel op de afgesproken dag ottvangen.

Extra toelichting
Eerste keer iets gekocht op deze site, vanwege de overzichtelijkheid, en de koppeling met shopkorting.nl overweeg ik ondanks de ietwat mindere service toch een volgende aankoop hier te besteden

Maasman43 15-05-2015

Zeer goede showroom presentatie

Extra toelichting
Persoonlijke benadering van medewerker!

pdavidsz 15-05-2015 Via de website gekocht

Ik koop diverse artikelen via Internet. Vergelijken is dan heel simpel.

De service is uitstekend! Geen lange wachttijden en er wordt goed uitgezocht wat er aan de hand is.

Zeer uitgebreid. Prima!

Aanbeveling
Gezien de uitstekende service! Ongemak werd zelfs ongevraagd beloond met een kleine vergoeding!

Extra toelichting
Uitstekende service! Ongemak werd zelfs ongevraagd beloond met een kleine vergoeding! En de soundbar is awesome; nooit meer zonder mijn TV aan !!!

pdavidsz 15-05-2015 Via de website gekocht

Ik koop diverse artikelen via Internet. Vergelijken is dan heel simpel.

Zeer uitgebreid. Prima!

T Pronk 14-05-2015 In de winkel gekocht
Naarden

de verkoper gaf zeer goede service

Extra toelichting
Het geheel is goed. Voor de koffiemachine Siemens had ik meer klantgerichtheid van een andere medewerker en de baas verwacht. Helaas was de klantvriendelijkheid voor dit onderdeel ver te zoeken.

Arie 1971 14-05-2015

Overzichtelijke web winkel.
Tal van manieren om te betalen.

Goed en snel afgehandeld.

Ruim assortiment

John Mo 14-05-2015 Via de website gekocht

Duidelijk en overzichtelijk side.

Informatie ingewonnen, kreeg netjes en correct antwoorden.

Assortiment
Alle soorten en maten en duidelijke onderbouwingen.

Aanbeveling
Veel keuze en snelle levering.

Extra toelichting
Goede webside Duidelijke omschrijving en vergelijking. Snelle levering en voldoende geinformeert over de levering. Duidelijk antwoord op gestelde vragen via telefoon. Intussen ontvangen zoals afgesproken. Werkelijk genieten van scherp en helderbeeld.

W.F. van Wezel 14-05-2015 Via de website gekocht

De webshop was makkelijk vindbaar en je kunt makkelijk kiezen uit het assortiment.

Omdat na de betaling het scherm niet terug ging naar de website maar een blanco beeld bleef even na gebeld of het allemaal goed was gegaan. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en zij melden dat het klopte van het niet terug gaan naar de website en dat de betaling binnen was en ook wanneer het bestelde werd geleverd. Goede service dus

Assortiment
Via de webwinkel is een zeer uitgebreid assortiment.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen aan mijn familie en vrienden.

Extra toelichting
Uitgebreide keuze mogelijkheid Goede service Goede niet goed geld terug regeling Goede informatie per artikel

SchaafJC 13-05-2015

Keuzemogelijkheid voor levermoment is erg prettig.
Overzichtelijke website.
Duidelijke betaalopties.
Ruim assortiment.

Geen monteur die komt leveren, dus bezorger is iemand zonder verstand van de televisie.

Assortiment
Niet alles is op voorraad.

Prima online webshop.

Extra toelichting
Erg blij met de aankoop en het voortraject, top!

Maron Bos 13-05-2015 Via de website gekocht

Lekker op de i-pad een tv uitzoeken voor de juiste prijs.

Snelle levering.

Perfect!

J.Brusse 13-05-2015 Via de website gekocht

Ging echt super gemakkelijk zou eigenlijk een 10 moeten geven maar dan is er niets meer te wensen ha ha .

Extra toelichting
Snel en heel correct uitgevoerd !

Albertkropman 13-05-2015

Zoekt gemakkelijk op de site.

Snelle levering en juiste informatie

Ruim assortiment

Aanbeveling
Iedereen die aangeeft iets te zoeken op het gebied van audio en video raad ik aan hier de aankoop te doen.

Extra toelichting
Kwaliteit prijs verhouding is goed. Snelle levering en duidelijke informatie.

Claudia van Meel 13-05-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk en vooral duidelijke website.

Zeer snelle levering!

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over plasma discounter. De website is gebruiksvriendelijkheid en heel duidelijk. De product filmpjes zijn echt fantastisch, hierdoor kreeg ik persoonlijk een beter beeld van een product dan enkel de tekst te lezen. Maandagavond besteld en dinsdag al in huis, top!

HA Noordijk 13-05-2015

Lekker vanuit de luie stoel winkelen als men dat niet een gemak vindt dan weet ik het ook niet meer

Heel duidelijk hoe je via de website kunt zoeken
Zo wordt alles wat je niet zoekt eruit gefilterd dat is helemaal super

Vaak ook nog mooie video's met uitleg over de gewenste toestellen

De service is ook goed als je een mail stuurt heb je ook echt binnen 24 uur antwoord.

Dus ook voor dat Toppie

Assortiment
Ik ben van mening dat de plasma discounter toch echt wel een van de toonaangevende electronica zaken is waar dan ook echt bijna alles te vinden is op gebied audio Video

Aanbeveling
Ondertussen al 2 tv's en 1 versterker gekocht bij plasma dicounter alles keurig goed werkend en verpakt ontvangen
En duidelijke geinformeerd via de Email

Dus aanraden doe ik al

Extra toelichting
Ben weer super blij met mijn product en die blijdschap wil ik dan ook graag met jullie delen. Een top webshop en hoor om mij heen dat de service in de winkel persoonlijk ook altijd super is

Patricia2003 13-05-2015

We hebben van te voren al gekeken welke tv we wilden, deze was op voorraad en met de uitleg van de verkoper hebben we deze tv ook genomen.

we waren al vaker in deze winkel geweest, we wisten de weg, de verkopers waren bijzonder vriendelijk en duidelijk.

Assortiment
op de website is het assortiment natuurlijk heel veel, in de winkel is wel genoeg maar niet vergelijkbaar met een Media markt. nogmaals, we hadden op de website onze keuze al gemaakt.

Aanbeveling
als je van te voren weet wat je wil en je wilt dat nog even in de winkel bekijken is het prima ALS de tv wel op voorraad is en als er genoeg keuze is.

Extra toelichting
Wij zijn tevreden met het verloop van de koop van de tv

Sander Scholten 13-05-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig te bestellen en goed te vergelijken. Duidelijke omschrijving van de producten.

Heel veel keus

Zeker.

StephanAaron 13-05-2015

6,8

goede navigatie op de website. makkelijk te vinden wat je zoekt en goede informatie verstrekt door middel van filmpjes, productspecificaties en teksten.

Mijn levering was in het eerste opzicht 1 dag vertraagd zonder dat dit vermeld was door plasma-discounter. ik heb een mail gestuurd en kreeg toen de bevestiging dat deze inderdaad vertraagd was met 1 dag. de volgende dag kijk ik op mijn track&trace link wanneer ik mijn tv kan verwachten. er stond toen dat deze niet vandaag maar vrijdag pas werd geleverd. Ook zonder vermelding van plasma-discounter. ik heb gebeld en een medewerker kon mij niet vertellen hoe dit kwam en dat het door het depot van postnl kwam. ik vroeg een tegemoetkoming door deze gebeurtenis maar die kon niemand mij aanbieden. ten slotte vroeg ik of er verhaal gehaald kon worden bij postnl waarom er vertraging bleek te zijn en dit mij te mailen. tot op heden heb ik nog niks vernomen en de tv krijg ik nu 5 dagen later dan gepland terwijl op de website staat dat ik hem de volgende dag al in huis zou moeten hebben.

Assortiment
groot assortiment maar helaas niet de goedkoopste.

Aanbeveling
paar jaar geleden heb ik een tv gekocht. perfecte service en levering. niks aan op te merken. maar mijn tweede bestelling van afgelopen weekend is niet vlekkeloos verlopen helaas.

Extra toelichting
motivatie is hierboven uitgelegd onder de koppen. Bij hoelang in je bezit hier beneden kan ik niks anders invullen dan een paar dagen omdat ik heb product ! nog niet in huis heb !

Create2Fit Naarden 15-05-2015

Beste StephanAaron,

Bedankt voor uw review.

Allereerst onze excuses dat uw bestelling later is geleverd dan afgesproken.

Als een zending bij PostNL vertraagd is, dan krijgen wij daar helaas geen melding van, dat is de reden waarom u niet door ons bent geïnformeerd dat uw bestelling een vertraging heeft opgelopen. De vertraging is wel te zien op de track&trace van PostNL.

Uiteraard willen wij graag voor u uitzoeken wat de reden is van de vertraging, ook zal er gekeken worden naar een passende compensatie omdat wij onze belofte niet konden waar maken. Wij willen u vragen om uw bestelgegevens door te sturen naar Klachten@create2fit en refereert naar deze review. Zodra wij uw gegevens hebben ontvangen, dan zal er direct actie ondernomen worden.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We hopen spoedig een reactie te krijgen van u.

LexKok 13-05-2015

Goed overzichtelijk

Goed bereikbaar

Jullie hebben alles

Aanbeveling
Goede afhandeling ook na krijgen van foutief artikel

Simon1920 12-05-2015

Prima website, de store dicht bij huis

Prima uitleg, meedenken en hulp bij het inladen

Assortiment
Niet alle merken zijn even uitgebreid aangeboden

Aanbeveling
Prima zaak met juiste spullen voor een goede prijs en gepresenteerd met de juiste kennis

Extra toelichting
Na mijn eerdere aanschaf van een televisie in de oude winkelsetting nu een nieuwe aangeschaft. Toen was het leuk en kleinschalig nu groot en professioneel en net zo goed

Maarten28112 12-05-2015

Assortiment
Voldoende tv's om een keus uit te malen.

Vriendelijke bediening, parkeerruimte

Extra toelichting
Heb onlangs met mijn zoon een TV en 2 muursteunen gekocht. Vond de service prima. Was heerlijk rustig, dus uitgebreid met de vriendelijke verkoper, Jordi Kos, over diverse producten kunnen praten en informatie krijgen. Prima!