Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ton Sweegers 25-05-2015 In de winkel gekocht

Makkelijk berijkbaar.

Uitgebreide uitleg door vak mensen.

Assortiment
Groot assortiment in elk prijs segment

Aanbeveling
Omdat er een groot aanbod is en er is voor elke wat wils.

Extra toelichting
We zijn erg tevreden met onze aankoop.

Takel 25-05-2015

Aanbeveling
Compleet, snel en goede service

Extra toelichting
Net zo goede prijs als in webwinkel, fijne persoonlijke service, directe levering. Prima

Dvisser84 24-05-2015 Via de website gekocht

Mooi thuis bezorgt

Binnen 1 dag geleverd

Uitgebreid

Mooie prijs kwaliteits verhouding

Extra toelichting
Mooie prijzen voor mooie producten

alex brand 24-05-2015 In de winkel gekocht
naarden

Goede service.. zoals altijd overigens maar dat terzijde.
kreeg weer eens een heldere uitleg over de wensen die ik de verkoper voorlegde, en werd aanbevolen om voor de lg55ub620v te gaan.
uiteindelijk overstag gegaan en geen moment spijt van gehad.

Aanbeveling
Als je hier bent geweest, hoef je verder nergens meer heen ;)

Extra toelichting
heb tot nu toe altijd al mijn tv's bij de plasma discounter gekocht. en dit terwijl ik toch een redelijk kieskeurige koper ben. altijd even grondig onderzoek doen voor ik zon bedrag uitgeef aan iets waar ik zo lang naar moet kijken. maar de plasma discounter heeft het weer waar gemaakt. zoals altijd een goede service, deskundig advies, en een directe levering. Heb de tv uitgepakt, aangesloten, aangezet, en huppakee via hdmi mijn upc kast aangesloten en kijken maar. wel natuurlijk even alles aangepast, via de eerste setup zet je al aardig wat goed qua instellingen, maar via internet vind je nog meer tips om je tv zo in te stellen dat je het beste eruit haalt. super handige tv met een fantastisch mooi beeld.. een zeer degelijk geluid en je kan snel door alle menu's. ook het internet via de tv gaat redelijk snel terwijl ik dat niet belangrijk vind. Een waar kijk genot!! een super tv die meer waard is als dat hij kost in mijn ogen. geen 3d functie want dat vind ik niet belangrijk.

Remi1977 24-05-2015

De hulp in de winkel was prima. De verkoper was goed op de hoogte en erg behulpzaam. Hij wilde niet alleen de duurste Tv verkopen.

Assortiment
Er was voldoende keus in verschillende prijsklasse.

Aanbeveling
Door de goede service en kennis van de verkopers en vooral de prijs zal ik het zeker aanbevelen bij derden.

dvandd 24-05-2015

Snelle levering, makkelijk bestelproces.

Het juiste product is geleverd alleen waren de omschrijving en accessoires niet kloppend.

Veel producten leverbaar

Sebyan01 24-05-2015

Het hele proces werd heel duidelijk, stap voor stap, uitgelicht. Alle punten werden goed uitgelegd.

Bereikbaarheid per telefoon is prima.
Bij een bezoek aan de winkel werd ik zeer professioneel behandeld met veel kennis van zaken.
De dag van levering kon ik zelf aangeven. Dit is ook prima verlopen. Netjes via sms ingelicht over het tijdstip.
Geen ervaring met retourneren.

Assortiment
Ik kwam alleen voor de tv's. Ik zag wel veel andere producten.
Er was meer dan voldoende keus binnen de productgroep tv. Van klein formaat toto super groot. Veel verschillende merken. Dit in tegenstelling tot andere zaken.
Ik heb uitgebreid kennis kunnen maken met mijn favoriete tv en de verkoper kon al mijn vragen beantwoorden. Heel goed.
De prijzen zijn zeer concurrend. Na wel een half jaar rondgekeken te hebben bij andere zaken en online deed de weekendknaller van jullie mij over de streep trekken mijn aankoop te doen.
Er zijn inderdaad verschillende prijsklassen. Genoeg keus.

Aanbeveling
Zeer hoge mate. Ik ben zelf na aanbeveling van vrienden bij jullie terecht gekomen. EN TERECHT.

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over de wijze van verkoop, kennis en afhandeling van mijn aankoop bij jullie. Alles duidelijk en op de afgesproken tijd. En vriendelijk personeel. Zowel in de winkel als aan de telefoon.

michel.com 24-05-2015

Je wordt snel en kundig geholpen

Extra toelichting
Top winkel, was elke winkel maar zo goed als plasma-discounter

Walter Loog 24-05-2015 Via de website gekocht

Goede presentatie van de website, makkelijk bestel en betaalproces.

Geen ervaring bij deze bestelling, bij voorgaande bestellingen prima

Assortiment
Ruimte keuze tegen scherpe prijzen - precies wat de consument wenst.

Zeker!

martinkl 24-05-2015

Is erg overzichtelijk

Je bestelt wat de volgende dag thuis topper

Assortiment
Ze hebben zoveel keus voor ieder portemonnee

Aanbeveling
Ik heb deze winkel al Door gegeven aan vrienden en familie

Extra toelichting
Deze winkel is echt een aanrader Je hoeft geen duizenden euro's te hebben Er is voor iedereen wel wat te vinden Een topper

Martin Meyer 24-05-2015 In de winkel gekocht
naarden

Website is erg duidelijk en overzichtelijk, maakt het kiezen erg gemakkelijk.

De assistentie en adviezen die je krijgt in de winkel zien duidelijk, goed en vriendelijk. Ze weten daar duidelijk waar ze het over hebben.

Aanbeveling
Absolute aanrader , zelfs voor je BESTE vrienden.

Extra toelichting
Koop al jaren bij de plasmadiscounter en ze hebben me nog nooit in de steek gelaten.

timotheus73 24-05-2015

goede internetsite

plezierig geholpen in de showroom

zeer uitgebreid

Aanbeveling
service, goede website en een fysieke showroom om in real-life te bekijken.

hans kuijper 24-05-2015 Via de website gekocht

soepele internet-bestelprocedure

adequaat

ruim voldoende

goed functionerende internet-winkel

bezuijen69 24-05-2015

Y. Ates 24-05-2015 Via de website gekocht

erg makkelijk op te zoeken

Wij hebben onze bestelling de volgende dag binnen gehad super service.

Assortiment
Alles waar we naar opzoek waren was er!

Extra toelichting
Wij hebben meerdere webshops bezocht en kwamen al snel uit op plasma discounter.nl omdat ze de beste deal hadden. Gelijk besteld en de volgende dag was het al in huis.

Emile 85 23-05-2015

Vind het zoeken van producten niet overzichtelijk

Diederik Festen 23-05-2015

Om de hoek, goede prijs en service!

Sandra Veer 23-05-2015

Prettige site. Goed overzicht.

Snelle levering bestelling.

Keuze tv's beperkt.

Goede ervaring.

Extra toelichting
Al met al positieve ervaring.

Jan Breukink 23-05-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Goed overzicht van het assortiment

Wordt duidelijk vermeld

Goed en overzichtelijk

Aanbeveling
Ruime keuze en terzake kundige medewerkers

Extra toelichting
Werd uitstekend geadviseerd bij mijn uiteindelijke aankoop

Anneliese van den Broeke 23-05-2015

Makkelijk te bestellen via de site en een daag later al bezorgd!

Snelle levering!

Er was keus genoeg!

Aanbeveling
Heb ik al gedaan.....en die hebben ook al besteld.

M1984 23-05-2015

Alles was makkelijk op te zoeken en duidelijk.

Snel geleverd.

Assortiment
Mooie assortiment en heel uiteenlopend qua prijs. Voor iedereen iets.

Duncan08 23-05-2015

Bestelling en betaling was gemakkelijk, vond het fijn dat je niet zoveel gegevens hoeft in te vullen.

Werkelijk vandaag besteld morgen in huis, en tv in perfecte staat.

Assortiment
Veel merken en soorten om uit te kiezen, fijn dat je veel keuzes kunt maken.

Aanbeveling
Gemakkelijk, betrouwbaar en snel.

christel83 22-05-2015

zoals beloofd, de volgende dag geleverd

Assortiment
Veel keus en betaalbaar. .mijn product was nergens goedkoper te vinden

Binnen 5 minuten besteld en betaald

EsmeeC 22-05-2015

Overzichtelijke site, betaling ging gemakkelijk

Super snelle service! S'avonds besteld en de volgende dag al in huis

Ruime keuze

Aanbeveling
Qua kwaliteit, service en prijs zal ik het zeker adviseren aan anderen

Geert van Kessel 22-05-2015 Via de website gekocht

filters om je zoek criteria te verbeteren werken perfect. Enige nadeel is dat de site op mobile en tablet soms wat traag is.

Woensdag besteld en Donderdag avond al netjes afgeleverd, top service!

Assortiment
Plasma discounter heeft het beste assortiment over alle andere webshops die ik heb gezien.

Aanbeveling
Ik heb al meerdere keren een TV besteld van Plasma Discounter voor familie/vrienden.

Eric Bos 22-05-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Kijken op site, halen in Naarden.

klantgericht geholpen.

Wat je zoekt is er.

Aanbeveling
Vanwege bovenstaande aspecten aanbeveling zeker aan de orde.

W. Kraaijeveld 22-05-2015 Via de website gekocht

de website is duidelijk en goed overzichtbaar. ik heb de tv die ik zocht snel gevonden.De betaling was snel geregeld, naam en adres was simpel in te vullen. De tv was binnen 24 uur geleverd en ik ben super tevreden over mijn aankoop

Ik heb telefonisch contact gehad omtrent de levering en ik werd snel, vriendelijk en juist geionformeerd.

Assortiment
ik heb de led tv besteld omdat bij andere aanbieders de levertijd langer was en ook de prijs aanmerkelijk hoger lag.

Aanbeveling
ik zou de winkel beslist aanbevelen aan anderen wegens, prijs, levering, service en telefonische bereikbaarheid.

Extra toelichting
Mijn totale beoordeling is dat ik zeer positief ben wat zowel prijs, levertijd, en service betreft. Ook werd ik op de hoogte gehouden omtrent tijdstip van aflevering.

vanalst 22-05-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Site is keurig in orde. Levering zeer snel en alles is correct afgeleverd. Prijzen zijn zeer scherp.

soraya1989 22-05-2015

Snel en makkelijk te vinden!

Goeie service

Assortiment
Goed!! Ik was op zoek naar sonos en jullie hadden het

Majaalma 21-05-2015

In de winkel een grote keus en kan terplekke goed vergeleken worden

fijne sfeer en geen opdringerige verkopers en als je er om vraagt een duidelijke uitleg

Assortiment
groot aantal toestelen tezien en te vergelijken in een opstelling per merk

Extra toelichting
We kwamen in een overzichtelijke ruime winkel met behulpzaam maar niet opdringerige verkopers die duidelijke uitleg gaven en ook nog goede tips waar we op moesten letten . Een fijne ervaring rijker .

André de Vries1969 21-05-2015

Toegankelijke site. Video-promo's zijn fijn en eerlijk.Informatie is betrouwbaar.

Snelle verwerking van de bestelling. Heldere taal. makkelijke "funnel". Keurig op tijd geleverd. Mee bestelde HDMI kabel zat bij de TV in. Milieu telt ook mee.

Assortiment
Wat kun je er niet krijgen? van wat oudere producten tot de allernieuwste. Je kunt het er vinden.

Aanbeveling
Het is gewoon goed. Geen gedoe. Makkelijk, vriendelijk (en dat is een kunst als je online shopt!) en no-nonsense.

Zie hiervoor.

M. Tol 21-05-2015 Via de website gekocht

Makkelijk en toegankelijk te bestellen!

Goede bereikbaarheid van klantenservice en behulpzame medewerkers

Assortiment
Voor ieder budget bereikbaar!

Aanbeveling
Kan geen beter alternatief vinden!

Zeer tevreden

eddo wijma 21-05-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Ik was om een tv aan het kijken die niet te duur was.We hebben 4 jaar geleden ook hier een tv gekocht.

We hebben gebeld,en de tv werd gereserveerd.Bij aankomst werden we direct geholpen.De tv werd zelf nog naar de auto gebracht.

Keuze genoeg.

Aanbeveling
Vriendelijk personeel, behulpzaam,en parkeren voor de deur.

Dormalen 21-05-2015

Extra toelichting
Nadat ik de keuze had gemaakt welke Tv ik wilde hebben "LG 42UB820V" opzoek gegaan naar de juiste prijs. Uiteindelijk kwam ik op de website van Plasma-Discounter. Deze boden een goede prijs. Na wat verschillende reviews gelezen te hebben over de top service. Besloten om daar mijn nieuwe tv te kopen. Een erg handige service is dat je de producten kan reserveren, zo sta je niet in de winkel om weer terug te moeten omdat er geen voorraad is. Mijn reservering gedaan en de volgende dag op naar de winke in Naarden, die tevens uitstekend te bereiken is, je draait de snelweg af en voor je het weet sta je voor de winkel. Parkeren was geen enkel probleem want voor de winkel zijn ruimvoldoende plekken. Binnen werden we direct vriendelijk begroet. Doorgegeven dat er een reservering was gedaan ook wilde ik nog een muurbeugel en Kabelkolom meenemen. Alles afgerekend en onder het genot van het aangeboden lekkere kopje koffie even gewacht tot de spullen er waren. Deze werden netjes tot in de auto gebracht. Een tevreden klant kon richting huis. Bedankt Plasma-Discounter voor de juiste prijs met een top service!

stephanaaron 21-05-2015 Via de website gekocht

4,8

website is duidelijk met veel info over de productspecificaties en verschillende filmpjes over producten die informatie bevatten

Mijn bestelde televisie is zoek geraakt in het sorteerproces van postnl. create2fit(plasma-discounter) kon hier niks aan doen en ze konden geen nieuwe sturen omdat deze televisie niet meer op voorraad was. ik wacht nu al 10 dagen op mijn tv die beloofd was de volgende dag in huis te zijn. meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice en ik krijg elke keer hetzelfde verhaal te horen. ik kom er niet verder mee. ze kunnen mij niet eens een alternatief product aanbieden.... ik zou op uiterlijk donderdag 21 mei uitslag horen over een onderzoek naar waar het product gebleven is en heb zelf contact moeten opzoeken over de status. tot op heden heb ik nog steeds geen product en als ik vandaag niks meer hoor dan annuleer ik de bestelling.

Assortiment
groot assortiment met veel keuze. in mijn herinnering was plasma-discounter altijd 1 van de goedkoopste. helaas is dit niet meer zo. veel andere webshops bieden dezelfde tv's aan voor dezelfde of een lagere prijs

Aanbeveling
voorheen een aankoop gedaan bij plasma-discounter zonder problemen met perfecte service. mijn tweede aankoop is een complete drama geworden. plasma-discounter moet werken aan zijn klantenservice en een bepaald protocol hebben voor een situatie zoals die van mij (het kwijt maken van een product en mij veeeeel te lang laten wachten op een nieuwe)

Extra toelichting
"ik heb het product nog steeds niet in bezit" Goede duidelijke webshop met veel informatie. mijn eerste aankoop paar jaar geleden ging vlekkeloos. mijn tweede aankoop op 11-05 verliep alles behalve vlekkeloos. het product is kwijt geraakt in het sorteerproces en omdat het product niet meer op voorraad was kon er geen nieuwe verstuurd worden. er is mij geen alternatief aangeboden en er wordt der mate slecht contact met mij opgenomen over de gang van zaken. ik heb nu om precies te zijn 7 keer gebeld met plasma-discounter en krijg elke keer hetzelfde verhaal aan mijn oren. er is een onderzoek gestart naar het vinden van mijn televisie en ik zou er uiterlijk 21-05 bericht van krijgen. heb ik niet gehad dus moest ik zelf weer contact opnemen. als ik geen duidelijkheid krijg vandaag eis ik een alternatief die morgen in huis is door de service van "voor 22:00 besteld, morgen in huis" of ik annuleer de bestelling en ga morgen op pad naar een fysieke winkel om een tv te kopen

VersPers 21-05-2015 In de winkel gekocht

6,8

Het was even zoeken

In eerste instantie niet erg goed geholpen, in tweede instantie wel

Assortiment
Er is ruim voldoende keus

Aanbeveling
Ik vond het een mooie ervaring

Harry7015 21-05-2015

Via google direct naar juiste product. Goede omschrijving van Product en makkelijk te bestellen.

Assortiment
Groot assortiment, zelfs voor tamelijk specifieke producten (TV DVD combi)

Aanbeveling
Goede ervaring, snelle levering groot assortiment.

Extra toelichting
Goede ervaring, snelle levering groot assortiment.

Blaaupot angelique 20-05-2015

Ik wist welke televisie ik wou. Door metk en type nummer was ik direct bij produkt.
Niet teveel poespas invullen. Duidelijke vragen van gegevens en betaalproces duidelijk en efficient.

Binnen twee dagen produkt in huis en door de track en trace ( mail) makkelijk te volgen.
Geen bezorgkosten is een top service.

Assortiment
Ruim assortiment. Voldoende keus. Ik heb eetlijk gezegd niet alles bekeken, aangezien ik wist wat wou.

Aanbeveling
Duidelijk site. Bestel en betaal prioces makkelihk en snelle ( gratis) bezorging met voorafgaand een mail met track en trace.
Ik zie geen negatief of verbeterpunt.

Extra toelichting
Bij alle punten al een motivatie geplaatst.

Nanda1973 20-05-2015

Het bestellen ging enorm gemakkelijk en snel. Alles digitaal.

Tot nu toe uitstekende service. Direct bevestigingen van je bestelling, de levering met link naar Track & Trace en een aparte mail met je aankoopbon met daarin uitleg over je garantie.

Assortiment
Ruim assortiment en makkelijk op te zoeken.

Aanbeveling
Zeker aanbevelen aan familie, vrienden kennissen etc. De bestelling werkte in 1x en alles snel en correct.

Extra toelichting
Je kunt al mijn feedback bij elkaar schrijven. Ik ben zeer tevreden!

Smeitink 20-05-2015

Prima service

Extra toelichting
Vorige week TV besteld na twee dagen geleverd via post nl. Na installatie een zwarte balk links aan de rand. Dinsdag telf. kontakt. Hierna binnen een half uur terug gebeld en een mailbericht. Voorstel TV wordt omgewisseld of zelf omwisselen in de winkel in Naarden. Zelf dinsdag middag de TV omgewisseld voor een nieuwe. Thuis opnieuw geinstalleerd prima beeld. Bedankt voor de goede service.

ineke19561956 20-05-2015

Thuis een tv uitzoeken en dan met een klik kan je die bestellen en een dag later kan je al kijken, wat wil je nog meer.

krijg op tijd bericht dat die verzonden is en ook het garantiebewijs per mail, is er nog voor je het product in huis hebt, top

Assortiment
ruime keuze en in verschillende prijsklasse

Aanbeveling
makkelijker kan niet en ook niet duur

Extra toelichting
Kan binnen een minuut gewoon tv kijken, zo snel en makkelijk is die aan te sluiten, mooi beeld en dus helemaal naar wens met al die extra,s die er ook nog opzitten, je kan het zo gek niet bedenken of het is wel in te stellen, geen spijt van deze aankoop

rener74 20-05-2015

Via telefoon en internet goed bereikbaar

Via telefoon gevraagd of weekendtopper gereserveerd kon worden op maandag ochtend en of de televisie die middag volgens die voorwaarden nog gehaald kon worden . Dit was geen probleem.

Assortiment
Ruim assortiment in de winkel en online.

Zeker en ook al gedaan . Geen poespas gewoon duidelijk

Wendy&Maurice 20-05-2015

Op de site was heel makkelijk het proces van bestellen te doorlopen.

Binnen twee werkdagen was het product afgeleverd, keurig in orginele verpakking en zonder beschadiging.

Aanbeveling
Keurige levering, conform richtlijnen op de site. Snelle bevestiging van bestelling en track and trace.

Vonney56 20-05-2015

Makkelijk bereikbaar, voldoende parkeergelegenheid en al van te voren op de website kunnen winkelen.

Onze verkoopmedewerker was vriendelijk en beleefd, nam alle tijd en was uitstekend op de hoogte van alle vergelijkbare producten, zodat wij samen met hem een weloverwogen keuze hebben kunnen maken.

Assortiment
Bijna teveel om je keuze te kunnen maken. Je kunt daar goed een middagje zoet brengen met kijken, vergelijken en genieten.

Aanbeveling
Het was onze eerste aankoop bij de Plasma-discounter, maar zeker niet de laatste! Ik ben meteen fan geworden.

Extra toelichting
Aan alle kanten tevreden. De website is duidelijk en overzichtelijk, de winkel is op zondag open, er wordt meteen een kopje koffie aangeboden, de medewerkers zijn zeer klantgericht en geduldig en maken er een sport van om je zo goed mogelijk te kunnen helpen. Heel fijn!

nutter 19-05-2015 Via de website gekocht

ik geef voor alle stappen een 10+

ook hier voor een 10 om 15.00 uur besteld de volgende morgen in huis - prefekt

Assortiment
product is ook te vinden voor de zelfde prijs maar ook duurder

bestel gemak vlotte leverring

uitstekend

Chantal0909 19-05-2015

De tv's staan goed bij elkaar ik de buurt, zo kun je makkelijk alles vergelijken.

Het was fijn dat bij binnenkomst niet meteen iemand op je afspringt om je te helpen. Maar toen we eenmaal geholpen wilden worden, was het moeilijk om de aandacht van een van de verkopers te trekken. Uiteindelijk moest ik zelf iemand bij de kassa gaan halen, terwijl het heel erg rustig was in de winkel. Verder goed te woord gestaan, en na aankoop liep er iemand mee om de tv in de auto te zetten.

Assortiment
Op de website is een uitgebreid aanbod, maar in de winkel staan niet zo heel veel beeldschermen uitgestald.

Aanbeveling
De prijs is goed en de service over het algemeen prima!

Extra toelichting
Ik kwam binnen zonder enig idee wat voor tv ik moest kopen, en binnen een half uur stond ik weer buiten, mét tv. Prima!

o broersma 19-05-2015

Duidelijke site, inzichtelijke, veel reviews, klant vriendelijk.

Snelle verkoop, goeie service bij problemen

Veul...

Goeie prijzen, juiste producten

Extra toelichting
Heerlijk no nonsense met goede service!

Jenny G. 19-05-2015

alles duidelijk

begripvolle adviseurs. Ze begrijpen in ieder geval 65+

voldoende

Aanbeveling
advies gelijk aan de voorkeur van de klant

Extra toelichting
Prettige winkel in Naarden met goede parkeergelegenheid. Helemaal goed. Geen overdreven luxe.

Richan kreling 19-05-2015 Via de website gekocht

Site is eenvoudig en overzichtelijk waardoor het bestellen vlot gaat.

Zeer snelle levering!

Extra toelichting
Zeer goede goede winkel goede en snelle service en een groot assortiment scherpe prijs! zeker een aanrader!

L Pistoor 19-05-2015

Even op de site een type zoeken ....en dan de keuze of bestellen en dan de volgende werkdag in huis .....offffff even naar Naarden naar de shop en hem meteen ophalen......makkelijker kan niet

vriendelijk geholpen ....prima advies

Assortiment
het assortiment is ruim ....ik had zelfs keuze uit 2 modellen die aan mijn eisen moesten voldoen

Aanbeveling
ik zie geen rede om de winkel cq shop niet aan te bevelen aan andere mensen

Extra toelichting
Even naar de site ....het type dat ik zocht stond erop ...meteen gebeld ....ik had de keuze of opsturen ....dan de volgende werkdag in huis ....offffff meteen halen zodat ik meteen kon genieten van de tv