Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Stefsplint 04-06-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Goed en overzichtelijk goede vergelijkbaarheid met andere toestellen

Goed en behulpzaam personeel met verstsnd van zaken

Goed en overzichtelijk opgesteld

Aanbeveling
Gezoen mijn ervaring zal ik zeker uw zaak bij een ander aanbevelen

Extra toelichting
Door het goede advies prettige bediening heb ik bij jullie een nieuwe tv gekocht

marco s1970 04-06-2015

goede duidelijke website met ruim voldoende filter in stellingen om tot een juiste keuze te komen

Assortiment
ruime keuze prijzen zijn markt conform voor sommige producten goedkoper.

zeker een aanrader

Extra toelichting
Website is goed en overzichtelijk. eerste indruk is zeer betrouwbaar. indien online gekocht snelle levering. In de winkel in naarden word je goed, snel en vakkundig geholpen en word er ongeacht de drukte de tijd genomen om je te helpen.

ElisabethG 04-06-2015

We kregen zonder voorbehoud 10 % korting omdat we her showmodel kochten.

Assortiment
Misschien niet zo uitgebreid als bij sommige gigaconcurrenten, maar een mooie selectie tegen scherpe prijzen.

Aanbeveling
Heb ik al een aantal keer gedaan

Allergento 04-06-2015

Naar aanleiding van de nieuwsbrief getriggerd. Product was eenvoudig te vinden op de website en ook de informatie mbt betalen werd duidelijk tijdens het bestelproces getoond

Besteld via de website, ontzettend snelle levering conform afspraak. Pakket werd netjes in de hal afgeleverd

Assortiment
Assortiment is ruim, zou iets beter kunnen bijvoorbeeld de mogelijkheid om de Ziggo CI module te bestellen.

Aanbeveling
Een kind kan de was doen zo eenvoudig is het proces

Niets dan lof!

Jeroen Leermakers 03-06-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Na een eerdere bestelling te hebben gedaan bij Plasma-discounter.nl ook nu weer besloten om online hier een TV aan te schaffen. De website is duidelijk en men kan gemakkelijk filters inschakelen om direct uit te komen naar waar je op zoek bent. Mijn keuze is beïnvloed door de goede reviews die bij het product vermeld staan. Eenmaal een keuze te hebben gemaakt gaat het makkelijk en snel om de bestelling te voltooien. Ik had mijn bestelling om 20.45 uur geplaatst en de volgende dag werd deze al om 09.30 uur afgeleverd. Ik heb de prijs van het aangekochte product nog vergeleken met diverse andere leveranciers maar Plasma-discounter.nl kwam toch echt als goedkoopste naar voren. Na de goede ervaring van vorige keer ook nu weer zeer goed en met een betrouwbaar gevoel een TV aangeschaft. Ik durf daarom ook iedereen Plasma-discounter met een vertrouwd gevoel aan te raden!

Michael 33 03-06-2015

De service was echt top we kwamen voor een nieuwe tv we hadden t merk Samsung in gedachten omdat we dat merk altijd hebben gehad en eigenlijk prima bevallen maar na een uitgebreid gesprek met de verkoper kwamen we toch op een ander merk uit namelijk LG. We hebben samen met de verkoper een aantal merken met elkaar vergeleken en van daar uit kwamen we tot deze beslissing. We waren erg blij met de kennis van deze verkoper in 1 woord geweldig.

Assortiment
Ze hebben echt alle soorten maten merken en voor ieder budget hebben ze wel wat in de aanbieding.

Aanbeveling
Ik zou dit zeker aanbevelen aan andere mensen. K heb hier al verschillende producten gekocht en altijd prima service en ze hebben kennis over alle producten die ze verkopen.

Peter kortlever 03-06-2015 In de winkel gekocht

Alle modellen overzichtelijk

Snelle service

Redelijk

Goedkoop en snelle service

Ziva123 03-06-2015

Je kan, de voor en nadelen bekijken, en als je de zekerheid heb bestellen of op halen.\\\\\Eerst wel bellen als het op voorraad is.

Bij afhalen werd ik geholpen door een van de medewerkers om de TV in de auto te leggen.
En men was heel geduldig met uitleg ect.

Assortiment
Kan daar niets over zeggen,ik was op zoek naar LG of Samsung.
Alle twee waren aanwezig.

Makkelijk te bestellen.
En als je wilt komen ze het brengen

Extra toelichting
Na een telefoontje,liep alles oprolletjes. Geen problemen gehad

Da007niel 02-06-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Zeer gemakkelijk een overzicht van producten en beschikbaarheid. Praktisch alles is op voorraad.

Service is in een woord geweldig! men neemt zeer uitgebreid de tijd voor een goed advies om de juiste keuze te kunnen maken.

Assortiment
Het assortiment is zeer uitgebreid en men kan uit diverse prijsklassen kiezen. Slagen gaat hier zeker lukken!

Aanbeveling
Omwille van de zeer goede service en concurrerende prijzen zou ik deze zaak zeer zeker aanbevelen.

Extra toelichting
Kort samengevat, een zeer goede service en advies. Men neemt uitgebreid de tijd om een juiste keuze te kunnen maken. Prijzen zijn zeer goed te noemen. Alles komt professioneel en klantvriendelijk over. Ik heb inmiddels meerdere producten gekocht en zal hier in de toekomt zeker vaker gaan komen!

Frank Kijf 02-06-2015 Via de website gekocht

Een dag besteld volgende dag ontvangen. Supersnel. Ben helemaal tevreden.

Ruud_K 02-06-2015

Bestellenproces is duidelijk en gemakkelijk

Voor 21:00u volgende dag in huis. Snelle bezorging en perfecte service!

Breed genoeg

Goede service, snelle bezorging

Extra toelichting
Wandsteun van Vogels besteld voor mijn nieuwe tv, snel besteld nadat ik erachter kwam dat ik niets meer had aan mijn oude. Volgende dag in huis dus alsnog snel mijn nieuwe tv op kunnen hangen, perfect!

Aadjuh010 02-06-2015

Het is makkelijk bladeren door de verschillende categorieën. Wel is het zo dat je soms weer helemaal vanaf het begin moet beginnen, wanneer je de productinformatie gezien hebt. En het is ook zo dat bij de tv die ik heb aangeschaft 2x 3d brillen heb toegevoegd die het waarschijnlijk niet doen bij deze tv. Ze stonden wel bij de toevoeg lijst van deze tv.

20.55 uur besteld op vrijdagavond en zaterdag om 16.00 uur binnen.. Need I say more?

Assortiment
Nogmaals producten bij toevoegingslijst die niet bij dit product horen of compatibel zijn.

Aanbeveling
Heb ik reeds al meerdere malen gedaan. Goede producten, voor een leuke prijs!

Extra toelichting
Tevreden klant die gelukkig is met zijn nieuwe tv.

Coen van der Lee 02-06-2015 Via de website gekocht

gewoon thuisblijven

Assortiment
zeer veel keuze, en makkelijk zoeken

Extra toelichting
Ben zeer tevreden over de site en afhandeling. s'avonds besteld en 10 uur later in huis.

IlseR 01-06-2015 In de winkel gekocht

L

Ik werd in de winkel snel en goed geholpen en kon snel een keus maken

Extra toelichting
In de winkel goed geholpen en kon snel een keus maken. Helaas toen ik thuis kwam bleek het geluid het niet te doen. Klantenservice gebeld (erg duur 0.80 ct per minuut) werd daar erg slecht geholpen, konden mij niet helpen en ook niet tot een oplossing komen. Uiteindelijk terug gegaan naar de winkel waar ik super geholpen werd en weer met een werkende televisie naar huis ging.. Top service in de winkel. Klantenservice kunnen wel een cursusje klantvriendelijkheid gebruiken

Tonpeters 01-06-2015

6,5

Het scherm wat ik wilde aanschaffen bleek niet getoond in de winkel.

Na het installeren van de tv stuitte ik op een tweetal menu mogelijkheden waar ik niet zelf uit kwam.
Ik heb gebeld met de vraag of er een medewerker was die mij te woord kon staan, dir bleek op dat moment onmogelijk maar ik zou teruggebeld worden.
Dit is inmiddels 4 dagen geleden, nog geen belletje gekregen helaas.

Assortiment
Prima assortiment, ruime keuze tussen betaalbare en minder betaalbare tv's

Aanbeveling
Goed product tegen een scherpe prijs!

Create2Fit Naarden 03-06-2015

Geachte heer/mevrouw,

Het is helaas niet mogelijk om alle schermen die wij online aanbieden ook in de winkel op te hangen.
Hiervoor is ons assortiment te groot en onze winkel te klein.

Graag zouden wij u wel verder willen helpen met de proberen waar u tegenaan bent gelopen.
Wellicht dat u de vraag via de e-mail naar ons kunt sturen, deze wordt dan alsnog binnen 24 uur beantwoord.
U kunt uw vraag sturen naar klantenservice@create2fit.com

Team Create2fit

de brabanders 01-06-2015 In de winkel gekocht
naarden

alles keurig terug te vinden

netjes te woord gestaan aan telefoon en in de winkel

zeer uitgebreid en overzichtelijk

zeer aan te bevelen

Extra toelichting
goede service en informati over producten en leveringen

Sjonny Dinmohamed 01-06-2015 Via de website gekocht

Super makkelijk een tv gezocht op jullie website. Duidelijk, overzichtelijk en een makkelijk bestelproces.

Binnen 24 uur de tv ontvangen in goede staat. Super!

Assortiment
Voor ieder wat wils! Met de handige filters, kan je makkelijk je wensen qua type tv's, beeldkwaliteit, merken en budget aangeven.

Aanbeveling
Gemak, service, prijs, waarmaken van de belofte en mooie website is wat jullie concept zeer sterk maakt. Ik zal mijn aankoop bij Plasma-Discounter zeker aanbevelen.

Extra toelichting
Gemak, service, prijs, waarmaken van de belofte qua levering en mooie website is wat jullie concept zeer sterk maakt. Ik zal mijn aankoop bij Plasma-Discounter zeker aanbevelen.

John1807 01-06-2015

Ik heb de winkel gebeld en mijn product gereserveerd. Toen ik bij de winkel aankwam, was mijn product keurig apart gehouden en werd ik snel en vriendelijk geholpen.

Ik ben snel en vriendelijk geholpen.3

Bijna alles te krijgen.

Aanbeveling
Prima prijs kwaliteits verhouding en de service is toppie!

Robert Lankreijer 01-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijke uitleg op de site.
Makkelijk als je meerdere producten wil vergelijken.

Vriendelijke klantenservice. Houden zich aan de afspraak.

Voor mij ruim voldoende

Aanbeveling
Super service en vriendelijk. Komen afspraken na

m.karrenbeld 01-06-2015 Via de website gekocht

Eenvoudige site makkelijk voor iedereen.geef op wat je zoekt en het gaat alsvanzelf. Alles staat aangegeven aan de linkerkant

Paar keer contact gehad . Altijd iemand aan de lijn met kennis waar je het over hebt of het nou gaat over een tv of hoe het staat met je bestelling . Ik krijg altijd een antwoord welke juist is

Assortiment
Ik ben nog geen 1 keer tegengekomen dat iets niet in het assortiment kon vinden gewoon top

Extra toelichting
Ik heb alleen 10nen gegeven want ik vind dat je het cijfer moet geven wat het waard is en plasmadiscounter is goud .sinds ik plasmadiscounter ken en ik kijk echt wel verder ben ik toch bij hun terechtgekomen en ook met de bestelling. Bij deze dank ook hartelijk dank voor de service en snelle levering

NicoPiek 01-06-2015 In de winkel gekocht
naarden

product was op voorraad en direct leverbaar

Medewerker kon goed adviseren, en bood mij de optie om het product eventueel direct terug te brengen als het niet zou helpen/verbeteren

Sandra van Swinderen 01-06-2015 Via de website gekocht

Snelle en duidelijke internet pagina

supersnelle levering.

Assortiment
genoeg keuze, ook in het goedkopere segment.

Aanbeveling
Zo winkelen moet je iedereen gewoon aanraden!!!!

Extra toelichting
Snelle (online) winkel met groot assortiment. Als ik een keer in de buurt ben van de "echte" winkel, ga ik zeker een keer heen!

Roos&Michel 01-06-2015

Goeie service, het was behoorlijk druk ivm magazijnverkoopdagen. Maar we werden meteen geholpen en heel goed geadviseerd door Floris! Die gaf ons heel duidelijk en vooral neutraal advies over allerlij merken!

Assortiment
Wij kwamen voor een tv dus hebben alleen op dat assortiment gelet. Genoeg keus vonden wij in verschillende prijsklasses.

Aanbeveling
Ik zou zeker nu vrienden aanraden om eerst bij jullie te kijken alvorens meteen naar 1 van de grotere bekendere winkels te gaan.

M.Mohamed 01-06-2015

de website is makkelijk en duidelijk

de service was goed ,alleen in het weekend telefonische info niet mogelijk is

de asortiment is groot

omdat naar de wens ging

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden van de product en hoe alles was geregeld voor mij. alvast bedankt

tevreden klant1231 01-06-2015

produkt was aanwezig in de winkel, bestellen bij verkoper en 5 min later in auto gezet

snelle afwikkeling

Assortiment
veel soorten en merken tv's

Aanbeveling
goede service voor lage prijs

goede ervaring weer.

Robb91 01-06-2015

Overzichtelijke duidelijke website, goede omschrijving van de producten en specificaties ervan.

Kennis van winkelpersoneel was op orde en afdoende om tot een juiste beslissing te komen.

Assortiment
Niet alle typen tv's stonden aangesloten, dit kan een belemmering vormen wanneer je heel gericht op zoek bent naar een bepaald type. Echter het model tv waarna ik op zoek was stond wel uitgestald en gaf mij een goed beeld.

Aanbeveling
Gezien de prijs kwaliteit verhouding zou deze winkel zeker aanbevelen. Zeker gezien het feit dat het hier webshop prijzen betreft maar toch in een showroom te bekijken is.

Extra toelichting
Prima bedrijf om gericht een artikel tegen een scherpe prijs te kopen! Ook de tv bevalt erg goed! Wie weet in de toekomst nog meer aankopen doen!

hendrikajacoba 01-06-2015 In de winkel gekocht

Aanbeveling
Goede Service vlotte bediening,scherpe prijs.Niet altijkd de goedkoopste.Personeel kent zijn huiswerk en kan goed de werking van het produkt weergeven en hierbij de klant advisren ten aanzien van het product Hierdoor kan klant een wel overwogen keuze maken.
Wordt gevraagd naar eventuele Extras die nodig is aan kabels voor verbinding naar andere apperatuur.
Zeer tevreden

Meij 31-05-2015

Wij hebben alvorens de knoop door te hakken de winkel bezocht en ons laten informeren

Zeer vriendelijk en servicegericht personeel, zowel aan de telefoon als in de winkel

Assortiment
Alleen hadden we in de winkel meer toestellen verwacht, de webshop heeft er misschien logisch meer

Beste prijs/service

Extra toelichting
Plasma Discounter is al jaren de winkel waar wij voor onze televisie en andere artikelen naartoe gaan. Ze zijn scherp geprijsd en het is een leuke winkel met een grote gunfactor

saroanda 31-05-2015

Wat is er makkelijker dan via het Internet iets te bestellen?

V.w.b. iets bestellen via Internet het feit dat het de volgende dag reeds bezorgd werd.

Uitgebreid.

Aanbeveling
Ruim assortiment en snelle levering en redelijk geprijst.

Frederik 071 31-05-2015

Keuze had ik al gemaakt en online bestellen was een eitje

Ik kreeg graag een link met de track and trace. Nu was de tv er heel snel alleen wist ik het niet. Gelukkig was ik thuis.

Prima keuzemogelijkheden

Aanbeveling
Gewoon no nonsens, keuzeinfo, afrekenen, deur open doen. Klaar. Ik zeg ga zo door, maar dan inclusief track and trace.

Extra toelichting
Superblij met mn 48 inch Samsung tv. Heel mooi!

JP Howard 31-05-2015 Via de website gekocht

De webstite was heel makkelijk te gebruiken en was zeer duidelijk,
bij het zoeken naar de juiste keuze werd ik veel geholpen door de revieuws en dergelijke.
Bij de betaling werd mij bij elke stap duidelijk gemaakt wat ik moest doen.

De sevice is zeer goed de Tv die ik had besteld was er binnen 2 werkdagen !
en kwam zonder krassen of deuken aan.

Assortiment
Het assortiment heeft ontzettend veel variatie maar was toch heel duidelijk.

Aanbeveling
Ik zou (en heb) deze winkel zeker weten aan vrienden aanraden.

Extra toelichting
Ik raad deze winkel aan aan iedereen die technologie of dergelijke nodig heeft! voortaan shop ik voor mijn tech alleen nog meer bij "Plasma Discounters" ! :)

Renate1976 31-05-2015

Alle TV's zijn makkelijk te vinden en de filmpjes zijn ook erg handig!

Zoals altijd snelle levering!

Assortiment
De TV die ik zocht voor de juiste prijs!

Fijne winkel!

tonny90 31-05-2015

via internet zo gevonden

wat een vriendelijk personeel
we konden alles vragen en dat voor een jongen man daar kan mediamarkt en bbc een voorbeeld aanemen

wat een sortering
van tv koffie apparaten

Aanbeveling
het was voor ons even rijden
maar zijn heel blij dat we geweest zijn

Extra toelichting
we wisten niet wat we zagen zoveel tv en wat een aardig personeel dit bedrijf verdiend een grote pluim

Reno Jansen 31-05-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Winkel is zeer goed bereikbaar en er is voldoende parkeergelegenheid.

Na thuiskomst bleek een de CI adapter niet in de doos te zitten, toen ik terug in de winkel kwam werd dit snel opgelost.

Assortiment
Alle bekende merken zijn ruimschoots aanwezig tegen bijzonder scherpe prijzen.

Aanbeveling
Om de service, het assortiment en de goede bereikbaarheid zal ik deze winkel zeker aanbevelen bij iemand anders.

Extra toelichting
Een 10 met een griffel, bedankt voor de snelle service en het mooie toestel.

popnageldirkie 31-05-2015

De laatste aankoop direct in de winkel, in het verleden ook gekocht via de Website.
Na aankoop op de Website, kreeg ik een nummer, waarbij ik voorrang had in de winkel.
Helemaal top !

Voor de zevende maal iets gekocht bij Coronel Discounter
( Samsung Smart TV) Perfect geholpen in de winkel, geen wachttijd en de TV op voorraad. TV werd zelfs naar de auto gebracht! ( ik had de achterbank al neergeklapt...)

Assortiment
Het assortiment is uitgebreid en concurrerend geprijsd. Als voorbeeld: de Makro kan soortgelijke TV's niet voor deze prijs leveren, laat staan dat ze leverbaar zijn.

Aanbeveling
Aanbevelen door de prijzen in het algemeen, voor alle shops van de Discounter.

Extra toelichting
Alle shops van de Discounter zeer goed. !

kv66 31-05-2015 Via de website gekocht

Ik wilde het product zelf afhalen. Bestelling ging goed maar kon nergens (althans ik heb die keuze niet gezien) de keuze "afhalen" maken. Vandaar geen 10

Assortiment
Zocht een CI+ module. In de aanbieding een Demo model. Voor zo'n apparaatje maakt het mij niet uit dat de verpakking stuk is of dat het een keer gebruikt is.

Eve11 31-05-2015

Een duidelijke website met alle informatie

Snel respons en actie

Groot assortiment

Monique Vissers 31-05-2015 Via de website gekocht

's Avonds 20.50u een tv besteld en de andere dag om 11.30u binnen! Supersnel vanuit je luie stoel.

Assortiment
Ik heb bij plasma-discounter.nl de beste prijs gevonden voor de tv die ik wilde hebben.

Extra toelichting
Makkelijk besteld, supersnel bezorgd en ook nog voor de beste prijs!

psebregts 31-05-2015 Via de website gekocht

Snel te vinden,duidelijke site, goede informatie, makkelijk om een bestelling te plaatsen

Keurig op tijd bezorgd, snelle reactie per mail, geleverd wat er gemeld staan.

Assortiment
Ruime sortering, scherpe prijzen, volgende keer weer eerst even op de site van plasma-discounter kijken

Aanbeveling
Uitgebreide informatie over de aanwezige producten. Duidelijke afspraken, snelle levering, mail contact prima.
Scherpe prijzen.

Extra toelichting
2e pinksterdag de tv besteld en op donderdagmiddag in huis dus op vrijdag met de tv op vakantie

Leonvanhevelingen 31-05-2015

Alles erg duidelijk, prettig dat er direct revieuws bij staan

Assortiment
Zeer ruime keuze met prima filters

StefanvandenBerg 31-05-2015

Alles was makkelijk te vinden op deze website, ook het betalingsproces werkt zeer eenvoudig.

Topservice, alles binnen in de afgesproken tijd en mooi veilig verpakt.

Assortiment
Zeer breed assortiment, als je iets wilt dan hebben ze het in huis.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeer aanbevelen: goede service, goede prijs, mooi assortiment en alles op tijd geleverd.

Extra toelichting
Mooie duidelijke website, goede service en goede prijs, op tijd geleverd en netjes verpakt. Ook het betalingsverkeer werkt heel gemakkelijk.

Nicky van leeuwen 30-05-2015

Goede en overzichtelijke website. Betaling kon via iDeal.

Vriendelijke mevrouw aan de lijn gehad, had een vraag m.b.t. Een actie. Zij nam de tijd om dit duidelijk toe te lichten.

Na de bestelling, volgende dag in huis!

Assortiment
Denk goed, wist al waar ik naar op zoek was. Plasma discounter kwam al gelijk tevoorschijn bij de zoekresultaten. En had nu een gratis tv erbij, die ik bij mediamarkt niet gekregen had.

Aanbeveling
Zeker een aanrader. Ben blij dat ik niet gelijk heb gekocht bij media markt.

WM-Haarlem 30-05-2015

eenvoudig bestellen en eenvoudig voorkeursdatum opgevem, plus goede communicatie over afhandeling en nette bezorging

ruime keuze

prima prijs (laag) kwaliteit (hoog) verhouding

krystian 30-05-2015 Via de website gekocht

Zo besteld en volgende dag al in huis

Niks op aan te merken

Assortiment
Als je iets goed zoekt vind je het hier

Aanbeveling
Tot nu toe alles perfect geregeld

mathilde37 30-05-2015

Vlotte, vriendelijke bediening

Wij werden vlot en vriendelijk en met begrijpelijke uitleg en een overheerlijk bakje koffie geholpen. En natuurlijk de prijs was heel goed. Wat wil een mens nog meer!

Assortiment
Een heel groot assortiment en mooi en duidelijk opgesteld.
We kwamen voor een tv en hebben meteen de koffieapparaten en nog veel meer bekeken. Hierdoor komen we vast terug.

Aanbeveling
In hoge mate. De winkel is heel goed bereikbaar. Er zijn parkeerplaatsen voldoende en de verkopers vriendelijk en voorkomend. Niet te vergeten de prijzen.

Extra toelichting
Zoals hierboven vermeld. Alles klopt er. De producten zijn er in allerlei prijsklassen. De winkel is goed bereikbaar. De verkopers zijn behulpzaam en vriendelijk. De prijzen zijn zeer concurrerend en de koffie is heerlijk!!

petra1958 30-05-2015

Een hele overzichtelijke website en een simpel en goed bestel proces. Ook de betaling van mijn aankoop dat ging perfect. Kortom niets op aan te merken

Wat gezegd wordt maakt men ook waar. Donderdagmiddag mijn bestelling geplaatst en 24 uur later al ontvangen.
Dit is pas een goede service.

Assortiment
Ruim assortiment en zeker voldoende keuze mogelijkheden. De prijzen zijn zeker concurrerend te noemen.

Aanbeveling
Het was voor mij de eerste keer dat ik via een webshop een grote aankoop heb gedaan. Ben er uitermate goed over de te spreken. Een hele duidelijke website met een makkelijk bestelproces en ook de betaling ging goed. Over de bezorging ben ik ook goed te spreken. Heel snel en ook onbeschadigd is het aangekomen. Ook naar de concurrentie toe is het echt goed wat de prijzen betreft. Ik heb eerst op internet alles goed bekeken en ook in de plaatselijke winkels en ben uiteindelijk bij deze webshop terecht gekomen wat mij een besparing van 220 euro heeft opgeleverd op dit product. Kortom een fantastische webwinkel met een ruime keuze en een goede prijs. Zeker een aanrader.

Brig1960 29-05-2015

via internet al een keuze kunnen maken en in de winkel ophalen; snelle service

vriendelijk personeel behulpzaam maar niet dwingend

Assortiment
altijd goede voorraad aanwezig en veel keuze

zie bovenstaande opmerkingen

Extra toelichting
via internet al een keuze kunnen maken en in de winkel ophalen; snelle service vriendelijk personeel behulpzaam maar niet dwingend altijd goede voorraad aanwezig en veel keuze

robindk92 29-05-2015

bij het filtersysteem om te zoeken naar een bepaalde tv of tv's worden sommige filters steeds verwijderd als je pagina terug gaat nadat je een tv heb aangeklikt en terug wilt klein minpuntje

Contact gehad met de klantenservice omdat ik dacht dat ik iets fouts had gedaan bij de betaling. de mevrouw aan de telefoon stelde mij gerust doordat ze alles kon volgen (vaak niet het geval bij sites) en zei dat alles prima was ontvangen

Assortiment
Bijna alle tv's die ik in mijn lijstje had als optie hadden jullie ook. je kan natuurlijk ook niet alles hebben maar toch een dikke 9!

Aanbeveling
Heb contact gehad met de mensen van te voren over leverdatum etc en werd vriendelijk te woord gestaan en voelde me gewaardeerd ookal had ik niet zo groot budget. dit was bij plattetv anders daar kreeg ik het antwoord "we hebben niks meer"

Extra toelichting
Heb lang lopen twijfelen welke tv ik zou nemen maar wat voor mij al duidelijk was was dat het een UHD tv ging worden. heb ook natuurlijk bij concurrenten gekeken en kwam toch steeds terug bij plasma-discounter het oogt professioneel en dat is het ook. Klantenservice is uitermate vriendelijk en staan je vriendelijk te woord. na een paar optie's te hebben bekeken ben ik voor de Philips 42PUS7809 gegaan deze viel net buiten mijn zelfgestelde budget aangezien ik nog maar een 20er ben en dus niet veel te besteden heb. Ik heb deze tv nu een paar dagen en vindt het fantastisch mooi deze 4k uhd tv beschikt over smart tv (ingebouwde wifi), 3d en het gepatenteerde systeem van Philips Ambilight. dit vond ik een leuke extra en maakt tv kijken/gamen echt een hele ervaring. Wat ik ook heel goed vind aan deze tv is dat het allemaal heel duidelijk is en alles qua helderheid, contrast etc heel eenvoudig en overzichtelijk aan te passen is. dan als laatste natuurlijk het uiterlijk van de tv hier ook weer heel tevreden over ziet er super chic uit en echt heel hoogwaardig materiaal met de dunne omlijsting is tv kijken echt een lust. minpunten aan deze tv ben ik nog niet tegengekomen en denk ook niet dat dit nog gaat komen. ik raad iedereen deze tv aan en zeker plasma-discounter ook een top tv en een top bedrijf!

Frank 1 Frank 1 Frank1 29-05-2015

De site werkt erg doelmatig.

Duidelijke communicatie o.a. over aflevering van het product.

Het assortiment is uitgebreid

Aanbeveling
De aankoop van door mij bestelde producten is tot nu toe prima verlopen, van het moment van aankoop tot het moment van aflevering toe.

Extra toelichting
Ik ben erg tevreden over de site, de bestelling, aflevering en communicatie. De tot nu toe hier gekochte producten waren geheel naar wens!

alexander1979 29-05-2015

Simpel te bestellen

Ruime keus

Betaalbaar en gemakkelijk

Extra toelichting
Bestelling geplaatst en de volgende dag binnen. Deze jbl 510 uit de koopjes kelder is als nieuw. Zit geen krasje op en netjes ingepakt en alles zat erbij.