Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Boertje1961 08-06-2015

Ruime keuze

Snelle levering

Assortiment
Ruime keuze voor een aantrekkelijke prijs

Extra toelichting
Ruime keuze voor een aantrekkelijke prijs.ook de snelle levering spreekt mij zeer aan

René Vercruijssen 08-06-2015

Gewoon, lekker makkelijk online bestellen. Uitgebreide informatie bij en over de producten.

Snel geleverd, netjes bezorgd

Assortiment
Heel erg tevreden over het assortiment.

Aanbeveling
Makkelijk, en ook voordelig. Mooie aanbiedingen.

Extra toelichting
Ik had wel eens vaker online bestellingen gedaan, alleen niet van deze grote aankopen. Het is mij prima bevallen en zal jullie zeker goed aanprijzen in mijn kennissen en vrienden kring!

DanBras 08-06-2015 Via de website gekocht

Bestelproces duidelijk op de website en via email continue op de hoogte gehouden.

Televisie maandag besteld, per mail op de hoogte gehouden van de aflevering via PostNL Extra@Home. Volgende dag via PostNL een tijdvak gekregen van de bezorigng en netjes binnen dat tijdvak de TV geleverd. Top!

Assortiment
Veel keuze en goede filters om de lijsten te beperken tot datgene wat je zoekt.
Goede uitleg via de icoontjes over de mogelijkheden van een TV en daarnaast prima uitleg met de beschikbare filmpjes.

Aanbeveling
Bestellen & betalen via de website is erg makkelijk en communicatie richting de klant m.b.t. de voortgang is prima in orde. Daarnaast wordt waargemaakt waarmee ze adverteren.

Extra toelichting
Groot assortiment, duidelijke en makkelijke website, duidelijke voorwaarden en snelle levering conform de toezeggingen waarmee geadverteerd wordt. Voldoet dus volledig en meer dan aan de verwachtingen.

G IJpelaar 08-06-2015 Via de website gekocht

eenvoudig informatie op te zoeken, eenvoudig te bestellen via winkelwagen. niet nodig om eerst een account aan te maken

via de mail extra informatie gevraagd, de dag daarna een duidelijk antwoord terug

Assortiment
voldoende groot, van betaalbaar tot duur

makkelijk, betrouwbaar

Bjorn83 08-06-2015

Bestelling is zo gemaakt, en uiteraard de betaling gaat ook gemakkelijk

Werd op de hoogte gehouden van levertijd en verzending

Assortiment
Heb eigenlijk heel gericht gezocht naar het artikel. Maar er is genoeg keus

Aanbeveling
Betrouwbaar gevoel, niet te duur, en vind het altijd een fijn idee dat er geen verzendkosten worden gerekend.

Martijn T. 08-06-2015

De dame in de winkel heeft ons van heel goed advies voorzien. Ze gaf ons hele nuttige informatie over het product wat wij wilde kopen. Door haar hebben wij dan ook de juiste keuze gemaakt.Top!

De service is snel en zeer vriendelijk waardoor je je welkom voelt in de winkel wat erg prettig is.

Assortiment
Genoeg moois om uit te kiezen voor wat tv's betreft. In alle soorten en maten waardoor je goed beeld hebt van wat er allemaal is.

Aanbeveling
Gewoon hier kopen! De prijs is leuk en de service is top!

Extra toelichting
In een paar woorden te omschrijven: Vriendelijk, professioneel, goede prijzen, servicegericht. TOP!

SB-N 08-06-2015

bestellen via de website werkt prima, zoals het ook hoort

gewoon uitstekend, je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling dmv verschillende emails

Aanbeveling
zeker, ik had plasma-discouter al aangeraden voordat ik zelf een tv hier bestelde

Extra toelichting
tevreden met plasma discounter, tevreden met de aankoop. alles goed

Herman Lievens 08-06-2015 In de winkel gekocht
TV

Je rijd er gemakkelijk naar toe. Het assortiment is enorm. Goede parkeergelegenheid. Ruim opgezette winkel.

De verkoper stuurt je naar de koffieapparaten waar m'n product moet aankomen. Dat duurt dan zo'n 20 minuten zonder resultaat en dan gaat bij de verkoper een belletje rinkelen: waarom staan die mensen daar nog? Het blijkt dat de order niet is doorgekomen in het magazijn en daarna blijkt het product onvindbaar. Verkoper doet een ander voorstel waar dan weer 5 minuten op mag worden gewacht.
Het minpunt is gebrek aan betrokkenheid bij de klant. Verkoper had veel alerter moeten zijn.

Assortiment
Heel veel keus, maar je moet goed opletten dat sommige producten niet op voorraad zijn.

Aanbeveling
Ondanks de lange wachttijd en het feit dat ik terug moest om een defecte afstandsbediening te ruilen is het een prima zaak. Op de website doet Tom zelf de filmpjes. Als het personeel die uitstraling voor de helft zouden overnemen kan het niet meer stuk

Create2Fit Naarden 08-06-2015

Geachte heer Lievens,

Vriendelijk bedankt voor het schrijven van de review en de opbouwende kritiek over onze service.
Wij zullen dit zeker gaan bespreken, zodat wij onze service hierin kunnen verbeteren.

Wij wensen u verder veel plezier met uw aankoop.

Team Create2fit.

Vinc776 08-06-2015

Op mn gemak vergeleken, uitgezocht, en besteld. Makkelijker kan niet!

Half negen s'avonds besteld. De volgende dag om vier uur s'middags gebracht door twee uitermate vriendelijke en behulpzame gasten. Top!

Assortiment
Volgens mij kun je het zo gek niet bedenken of ze hebben het op tv gebied.

Zeer aan te bevelen!

Extra toelichting
Gewoon een goede internetshop. Niets op aan te merken.

Nick Goossens 07-06-2015

Extra toelichting
Eenvoudig en daarmee doeltreffend bestelsysteem. Na bestelling werd ik per mail keurig op de hoogte gehouden over de status. Nadat ik zelf per mail gevraagd had of de leverdatum veranderd kon worden , werd dit naar tevredenheid gedaan. Erg blij met mijn aankoop en raad iedereen Plasma-discounter dan ook zeker aan!

Fam. van Diemen 07-06-2015 In de winkel gekocht
Naarden

De website van Plasma-discounter.nl is duidelijk en overzichtelijk. Ik was op zoek naar een nieuwe LED televisie met bepaalde specificaties en ik kon snel vinden welke modellen bij mij passen. Vooral het kunnen vergelijken was erg handig.
Uiteindelijk heb ik niet direct via de website besteld (in de winkel) maar in principe kon ik online ook prima terecht.

Ik ben erg prettig en vakkundig geholpen in de winkel van Plasma-discounter.nl. Ik had een aantal aanvullende vragen zoals over een goede montage, en wilde graag de mogelijkheden met het toestel even gedemonstreerd krijgen. De verkoper nam echt de tijd en je merkte dat hij je graag te woord staat. Je kon duidelijk zien dat de verkoper dit toestel en zijn mogelijkheden, maar ook meerdere andere toestellen, goed kent. Ik zag ook dat het toestel prettig te bedienen is. Nu ik het toestel thuis heb, blijkt dat nog eens; ik kan er direct mee werken.

Assortiment
Het assortiment bij Plasma-discounter.nl is echt ruim, en vrijwel alle artikelen zijn direct op voorraad (vanuit de winkel en online) leverbaar.
Ik heb gezocht naar verschillende typen binnen de productgroep LED televisies, en vond het aanbod compleet in verhouding met wat ik eerder via verschillende sites online had gevonden.
Daarnaast waren ook allerlei bijbehoren beschikbaar, zoals montagebeugels en andere accessoires. Ik heb een behoorlijk aantal sites bezocht, en de prijs was bij Plasma-discounter.nl vergelijkbaar en meestal zelfs lager. Kortom; erg tevreden!

Aanbeveling
Ik zal Plasma-discounter.nl zeker aanbevelen. De website is overzichtelijk en in de winkel zijn de verkopers erg deskundig; ze hebben echt verstand van de producten en weten wat ze verkopen. Ik ben erg goed geholpen met mijn vragen en ben blij met het toestel dat ik heb aangeschaft.

Extra toelichting
Over het geheel ben ik erg tevreden over Plasma-discounter.nl. Echt een goede winkel en een goede website, de verkopers weten waar ze het over hebben. Ik heb goed kunnen vergelijken, heb goede demonstraties gekregen en heb mijn vragen kunnen stellen. Ik heb een heel goed product gekocht, wat echt past bij wat ik van een nieuw toestel verwacht.

Hugo122 07-06-2015

Makkelijk te bestellen

Aanbeveling
In verkoopfilm wordt Netflix app aangeprezen terwijl deze helemaal niet werkt. Net flix was een van de redenen waarom we deze tv hebben gekocht.
Dit probleem blijkt nu al heel lang te bestaan en is een software probleem. Ik kom daar nu pas achter. Heel vervelend.

Zie boven

Create2Fit Naarden 08-06-2015

Geachte heer,

Zeer vervelend om te moeten vernemen dat u bij ons een scherm heeft gekocht niet niet voldoet aan de opties die worden aangeboden op onze website.

Graag zouden wij met u mee willen kijken voor een passende oplossing.
Wij ontvangen graag uw ordernummer en een korte omschrijving van het probleem op: review@create2fit.com.

Team Create2fit.

Hans_Vught 07-06-2015

Om 20.15 uur besteld en de volgende ochtend om 8.30 uur al op het afhaalpiunt

Je wordt goed dmv E-mail op de hoogte gehoduden van de status.

Gewoon top

Goed web shop

Gewoon perfect geregeld.

Edwin Veenendaal 07-06-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Ff bellen en je weet wat er op voorraad is. Perfect geregeld

Je komt aan word netjes geholpen en hebt binnen een paar minuten je product

Assortiment
Alle bekende merken op voorraad. Ik was op zoek naar LG home cinema set dus niet zo zeer naar andere dingen gekeken.

Aanbeveling
Goede voorraad, prettige service en hulp. Goed geregeld. Webshop is overzichtelijk.

leinentuur 07-06-2015 Via de website gekocht

Makkelijke website, produkten goed vindbaar

Super snel!

Assortiment
Niet heel groot, maar groot genoeg

Wij zijn heel tevreden!

Extra toelichting
Prima service en vooral erg snel je artikel thuis! Goede kwaliteit voor een hele fijne prijs! Wij zijn zeer tevreden!

sjappo3 07-06-2015

eenvoudig te bestellen, alle benodigde info voorhanden

Uitstekende klantenservice, CI kaart was niet meegeleverd, volgende dag alsnog gekregen.

Assortiment
Te veel om uit te kiezen ;-)waardoor je kunt verdwalen in de keuzes

Aanbeveling
Makkelijk, en op basis van eerdere ervaringen met PD

NdeJ 07-06-2015

Makkelijk te bereiken en veel kennis in huis

erg prettig en vakkundig geholpen.

ruim voldoende keus

Aanbeveling
prettige shop, vriendelijk personeel en vooral kennis van zaken

Extra toelichting
Hadden er al veel goede berichten over gehoord en nu heeft mijn zoon zelf een tv gekocht bij jullie. Ook hij is vriendelijk te woord gestaan en prettig geholpen. We komen zeker terug!

M van Lunteren 07-06-2015 In de winkel gekocht

Eenvoudig zoeken en vergelijken

Assortiment
Ruime keuze en genoeg op voorraad in de winkel

Aanbeveling
Goede webshop met showroom in Naarden met hele scherpe prijzen

Richard van Munster 07-06-2015 Via de website gekocht

Ik had de verkeerde TV besteld. Deze werd zonder verdere kosten terug genomen. De volgende dag had ik de goede TV in huis . Super

Er werd een aantekening gemaakt en ik mocht de foute zending gewoon weigeren

Assortiment
Keus te over van klein tot groot en alle merken

Aanbeveling
Absoluut met de aantekening dat de prijzen ook goed zijn

Extra toelichting
Alle merken, alle typen en grootte worden aangeboden incl.kwalitatief goede bijprodukten

Brinckman 07-06-2015

De website is duidelijk en overzichtelijk. Makkelijk is ook de vergelijking tussen meerdere producten.

Klantvriendelijk en behulpzaam personeel met kennis van zaken.

Assortiment
Voldoende uitgebreid assortiment. Fijn is ook de grote sortering peripherals.

Aanbeveling
De bestelling en levering gaat eenvoudig en snel. En dat is wat je wilt als je iets koopt. Dus zou ik de winkel en de website van harte aanbevelen aan al mijn kennissen.

Extra toelichting
Wij hebben al meerdere TV s gekocht bij Plasdiscounter en ook andere producten in de andere winkels van Create To fit (O.a. Een BBQ en een wasmachine) altijd naar volle tevredenheid. Het invullen van een enquete als deze vinden wij belangrijk om de laatste negatieve puntjes ( als die er al zouden zijn) verbeterd te krijgen bij een volgende aankoop. Wij wisten overigens niet dat er meerdere filialen zijn (zie de laatste vraag). Voor ons niet zo belangrijk omdat we in Naarden. Wellicht toch iets om aandacht aan te besteden.

Priscilla buitendorp 07-06-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Ruime keuze goed personeel met outlet event snelle afhandeling

Goede uitleg over het product
Had een dvd speler gekocht tijdens de outlet zag toch een ander kon zonder problemen omruilen

Assortiment
Goed assortiment voor de ruimte van de winkel varieatie

Extra toelichting
Prima winkel goed personeel Fantastisch outlet event Blij met mijn aankopen

Coen van der Lee 07-06-2015 Via de website gekocht

gewoon thuisblijven

Assortiment
zeer veel keuze, en makkelijk zoeken

Extra toelichting
Ben zeer tevreden over de site en afhandeling. s'avonds besteld en 10 uur later in huis.

B. De jong123 06-06-2015

Extra toelichting
TV gekocht van via de webshop. Duidelijke en makkelijke website. Besteld en volgende dag in huis. Ben erg tevreden met de aankoop.

joey12345 06-06-2015

makkelijk

snel geregeld

ruim assortiment

Mike89 06-06-2015

Alles is duidelijk omschreven

Snel geleverd

Assortiment
Veel keus in het assortiment. En het makkelijk zoeken

Aanbeveling
Veel keus voor een scherpe prijs en een snelle levering

rmmgroeneveld 06-06-2015 Via de website gekocht

thuis bestellen je hoeft de deur niet uit heerlijk...

je wordt vriendelijk geholpen aan de telefoon verder nog geen gebruik gemaakt van de service.

ruime keuze
van artikelen

Aanbeveling
goede service vriendelijk aan de telefoon

LvD 06-06-2015

Online en een goed bereikbare winkel

Spullen werden naar de auto gebracht

Groot aanbod

Ook scherpe prijs

Zie hierboven

KoenGrz 06-06-2015

De website is erg duidelijk, je kunt producten makkelijk vinden. en uitleg en werking van de 4k smart tv is duidelijk d.m.v. video, dus simpelweg eigen gegevens invullen, bestellen, betalen, en een dag later geleverd. een 10

winkel is goed bereikbaar, service is super, telefoon team is erg vriendelijk geven normaal duidelijk antwoord.

Assortiment
Assortiment is goed, tv toebehoren als kabels muursteunen, soundbars keuze genoeg, al moet ik zeggen dat ik niet in alles 100% in verdiept heb.en prijs is goed tov concurrentie.

Aanbeveling
Heb al aantal mensen getipt, webstite is overzichtelijk, er staat een top 10 bij, een sale opruimkelder en de uitleg is over duidelijk

Extra toelichting
In het kort, website is duidelijk, helpdesk(telefonisch) Is goed, keuze is ruim, levering snel, goede prijs stelling tov concurentie.

Francois du Chateau 06-06-2015 Via de website gekocht

alles perfect geregeld

Assortiment
ontzettend veel artikelen om uit te kiezen

Extra toelichting
Ruim assortiment en alles geleverd op de dag dat was afgesproken.

J.H. Aalbers 06-06-2015

Snel besteld en snel in huis!!

Alles prima!

Assortiment
Ruime keuze aan televisies.

Extra toelichting
Voor de tweede maal een TV gekocht bij Plasma-discounter.nl en wederom prima. Ditmaalde eerste tv voor mijn dochter en ze is er zeer blij. Leuke TV voor een super leuke prijs.Thanks

malein 06-06-2015

heerlijk van uit je luie stoel een tv besteld nadat ik de referenties had gezlezen op kieskeurig.

er ging iets mis met het leveren zondags voor 21:00 uur besteld helaas door een klein foutje niet de volgende dag in huis maar een dag erna telofonisch contact gehad prima geholpen.

keuze genoeg

prima winkel

Extra toelichting
een mooie duidelijke webshop en nadat we tv besteld hadden keurig geleverd

Witjes92 06-06-2015

Het product was zeer makkelijk te reserveren met een belletje.

Ik had mijn tv gereserveerd! Bij aankomst in de winkel werd ik vrij snel en goed geholpen.

Assortiment
Zeer ruim assortiment! Veel keus. En de prijzen zijn lager dan bij andere aanbieders.

Aanbeveling
Ik beveel deze winkel zeer zeker aan anderen aan! Goede Prijzen.

Dieker24 06-06-2015

Heel makkelijk

Top geadviseerd

Assortiment
Alles voorraad wat ij wou hebben

Aanradertje!!

Extra toelichting
Absoluut niks mis met deze winkel! Aanradertje!!!

FamSpilt 05-06-2015

Een televisie zoeken is altijd lastig. De website is erg overzichtelijk waardoor ik mijn keuze makkelijk kon maken waar het gaat om functionaliteit. De site heeft mij hierbij snel geholpen. Ik heb m'n keuze kunnen maken, maar heb er wel voor gekozen om de tv im de sinkel te kopen. Ik wil toch voor zo'n aankoop wel zien wat ik koop.

De mensen in de zaak zijn niet opdringerig en erg vriendelijk. Men heeft mij goed te woord gestaan en nog enkele vragen goed kunnen beantwoorden. Prima geholpen!

Assortiment
Er zijn maar een beperkt aantal merken aanwezig, echter wel overzichtelijk uitgestald. Het kan je beperken in je keuze, aan de andere kant...als je ongeveer weet eat je zoekt, dan ben je snel geslaagd.

Aanbeveling
In combinatie met de website om zelf eerst een vooronderzoek te doen, om het vervolgens in de winkel te kopen maakt het winkelen eenvoudig en snel. Keurige service en prima prijzen!

Albert de Ree 05-06-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Bestel wat je hebben wil en hét staat binnen enkele minuten voor je klaar

Professioneel personeel

Ruim voldoende

Aanbeveling
Leuk personeel kundig en behulpzaam

Extra toelichting
Ben zeer tevreden en kom voor andere dingen zeker terug

Martijn van K 05-06-2015

Goed advies 05-06-2015

Goede website waarmee je heel makkelijk kunt selecteren. Wat jij belangrijk vindt wordt meteen gefilterd.

Briljant geholpen met goed en eerlijk advies. Er zijn genoeg merken, maar het advies blijft objectief (en los van de prijs voor een toestel

Assortiment
Zeer goed en uitgebreid assortiment. Op de dag dat wij kwamen was het behoorlijk druk. sommige artikelen waren niet meer in de showroom

Aanbeveling
Veel merken, goed advies tegen een goede prijs.

Extra toelichting
Als je nog eens een echt advies nodig hebt, moet je naar Coronel. Werknemers met kennis en onafhankelijk.

Kevinvanbaayen 05-06-2015

Goede, rustige sfeer op het gemak alles kunnen bekijken

Goed voorgelicht over mijn aankoop en netjes geholpen

Assortiment
Veel keuze in verschillende merken

Aanbeveling
Alles bij elkaar zal ik de winkel zeker aanbevelen.
Zulke klantvriendelijke medewerkers kom je zelden meer tegen

Paul Stolwijk 05-06-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig te bestellen en te betalen en vooral snel te ontvangen

Snel ontvangen vrijdag besteld, zaterdag ontvangen. Bijgevoegd waren instructies om het item terug te sturen als het niet zou bevallen. Dit was beslist niet nodig de sek 1000 is inmiddels geïnstalleerd en werkt prima

Extra toelichting
Heb inmiddels een aantal e-mails ontvangen van Tom Coronel met beslist interessante aanbiedingen van zeer diverse artikelen. Interessant!

Theo Pam 05-06-2015 In de winkel gekocht
Naarden

makkelijk te vinden en te parkeren

verstand van zaken,en geven service met een glimlach

ruim voldoende

zie de argumenten boven

t.meinster 05-06-2015

Duidelijke informatie

Vriendelijk en klantgericht

Assortiment
Grote collectie en voor ons de aankoop op voorraad

Aanbeveling
De winkel is makkelijk te vinden, er is voldoende parkeerruimte en tevens genoeg, behulpzaam personeel

Extra toelichting
Wij kunnen niet anders zeggen dan;: prima. De winkel is makkelijk te vinden, er is parkeerplaats genoeg. Het personeel is behulpzaam en vakbekwaam.

de Vries H.J. 05-06-2015

Via internet bekenen en toen naar Naarden gereden

De dame die bij de Sony afdeling stond kon me alle goed en duidelijk uitleggen

Wat ik zocht was er ook
verder een zeer uitgebreide winkel

Aanbeveling
Zeker zou ik hem aanbevelen (zie hieronder)

Extra toelichting
Zeker zou ik hem aanbevelen gezien de service TV werd in de auto gezet en personeel wist genoeg te vertellen. Prijs voor onze Sony tv maakt niet veel uit met andere winkels maar service is ook belangrijk. Ik zou zeker terug komen voor een andere aankoop

J. Wagemaker 05-06-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Plasma Discounter heeft een overzichtelijke site waar alle benodigde info te vinden is om tot een goede keus te komen.
De bestel procedure is lekker kort en bondig en overzichtelijk.

De service van Plasma Discounter is prima. Zowel in de winkel als aan de telefoon is men behulpzaam en oplossingsgericht. In de winkel waren er bijna geen wachttijden en vriendelijk personeel. Ook het meelopen naar de auto met de aankoop is zeer plezierig.

Assortiment
Altijd het meest nieuwe assortiment online, soms loopt de shop wat achter, maar wel alles te krijgen. Wat er aan showmodellen is, wordt ook altijd met een kundig persoon toegelicht. Ook handig de online specificatie filmpjes op youtube.

Aanbeveling
gemak, service en assortiment zijn goed op orde, dus zeker een aanbeveling waard.

Mw. F 05-06-2015

Op een vrije zondag er rustig heen kunnen ipv. al moe zijnde na een werkdag of koop-avond...

Weinig toeschietelijk om beetje korting of accessoire kado te doen. Sony dame wist weinig qua andere merken ter vergelijking...

Assortiment
Weinig keus TV in showroom goedkoper segment

Zelfs op zondag open...

Extra toelichting
Helaas was Discounter niet bereid om prijs van week geleden te hanteren zijnde 699 euro. Zelfs 10 euro minder of een Skype cameraatje kado kon er niet af...

ronald Ouw 04-06-2015

Duidelijke en overzichtelijke website/webshop met voldoende product informatie.

Ik heb de tv op vrijdag iets voor 21.00 uur besteld. Ondanks dat aangegeven wordt dat ze de volgende dag leveren, konden ze dat niet waar maken. Nadat ik telefonisch contact opgenomen is er een excuus en een €50,- korting geboden. De tv zou op DINSDAG pas geleverd kunnen worden.
Maandag netjes een bericht van postNL@home ontvangen met de geplande levertijd. Eerder van mijn werk vertrokken om de tv te ontvangen, bleek dat er door het uitvallen van een tablet bij de bezorger een verkeerde tijd is doorgegeven.
Uiteindelijk pas woensdag het pakket ontvangen.

Goede Prijs.

M. T. W. 04-06-2015

Naar de winkel gegaan voor de outletdagen.

Dan toch even zoeken naar een parkeerplaats.

Prima product kennis.

Assortiment
Het kan altijd ruimer. Maar prima keuze.

Extra toelichting
Online en offline loopt in mijn geval gelijk, zodat het makkelijk is om de aanschaf te doen.

rpdal 04-06-2015

Ik wilde de tv direct hebben en kon zien dat hij in voorraad was.

Ging vlot

Assortiment
Heb gericht gekocht, niet vergeleken ter plekke

Prima!

richard 007 04-06-2015

snel binnen ,en snel weer buiten

prima ook al komt de bon later via e mail

Assortiment
alle toppers zijn er te vinden en de prijs is lager dan elders

Aanbeveling
is makkelijk te overtuigen aangezien op de site kan laten zien wat het kost en wat het kan

Max Vierden 04-06-2015 In de winkel gekocht

Duidelijke overzichtelijk site

Behulpzaamheid medewerker zeer goed

Assortiment
Veel keus en uit voorraad leverbaar

hgiesen1 04-06-2015 Via de website gekocht

Prima website, je kan gemakkelijk vinden wat je zoekt. Betaalwijze correct.

De webwinkel is goed bereikbaar. Aflevering van artikel ging helaas verkeerd. Maar daarna op correcte wijze gecorrigeerd.

Assortiment
Goed assortiment. Je kan goed vinden waar je naar op zoek bent. Prijs zeer zeker concurrerend.

Aanbeveling
Zeker aan te bevelen. Ook personen die bang zijn om iets via internet te bestellen kan ik deze zaak aanbevelen.

Extra toelichting
Goed assortiment. Prijs concurrerend. Ook als er iets fout gaat wordt je netjes behandeld en de fout wordt hersteld.