Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

remongronsveld1982 24-06-2015

Alles is heel overzichtelijk. Je kan snel alles zien. Die filters werken super

Snelle afhandeling

Echt genoeg keus

Extra toelichting
Ik heb op veel sites gekeken, en deze was echt het meest overzichtelijk met een zee groot aanbod

Ed66nl 24-06-2015

Overzichtelijke, makkelijk te navigeren website.
Voldoende sorteerfilters op te geven zodat je snel je gezochte item kunt vinden.

Zoals beloofd de volgende dag de tv in huis.

Assortiment
Alle bekende merken in alle soorten en maten.

Aanbeveling
prijzen zijn scherp, groot assortiment, goede service.

Extra toelichting
Ik heb zelf goede ervaringen met deze webshop en daarom zou ik hem zeker aanraden indien familie/vrienden opzoek zijn naar nieuwe audio/video apparatuur. De Keuze is Reuze ;)

René Kamphuis 24-06-2015 Via de website gekocht

5,2

Gebeld met de klantenservice over de voorraad van het product (€0,80 p/m!!), TV's voorradig maar moest bestellen via website. Echter toch niet de volledige bestelling kunnen leveren, via een mail uren later gemeld. Klantenservice niet meer te bereiken, dan maar via de mail, bijna 24 uur later pas antwoord. Nu wacht ik nog steeds op mijn geld retour (4 werkdagen inmiddels)i.p.v. beloofde 2-3 werkdagen. Zeer matige service en bereikbaarheid!

Aanbeveling
Een winkel zonder goede service raad ik anderen niet aan!

Matige service.

Create2Fit Naarden 25-06-2015

Geachte heer Kamphuis,

Bedankt voor uw review.

Naar aanleiding van uw review hebben wij uw gegevens erbij gepakt.

Tijdens het picken van uw bestelling zijn wij er achtergekomen dat de voorraad niet overeen kwam met wat in ons systeem stond, daardoor hebben wij uw bestelling niet volledig kunnen uitleveren, onze excuses daarvoor. Ook hadden wij u daarover direct gemaild.

Op 18-06 had u aangegeven dat u niet wilde wachten tot het product weer in voorraad was en deze wilt annuleren. Op 23-06-2015 hebben wij het verschuldigde bedrag overgemaakt op uw rekening. De overdacht is ook later ingezet dan normaal, ook hiervoor willen wij u onze excuses aanbieden.

Mocht het bedrag nog niet op uw rekening staan, dan horen wij dat graag van u. U kan ons per mail bereiken op review@create2fit.com.

Klantenservice Plasmadiscounter.nl

rvthooft 23-06-2015

online bestellen, na een paar uren ophalen

vlot geholpen door deskundig personeel

Assortiment
actuele modellen en op voorraad

super voor elkaar

Extra toelichting
makkelijk online bestellen, scherpe prijzen, goed assortiment. Bestelling kan na een paar uur al worden opgehaald.

stucroy 23-06-2015

Werd snel geholpen kreeg zelfs een bak koffie

Assortiment
Genoeg voor iedereen goedkoop duur groot klein noem maar oo

Aanbeveling
Klantvriendelijk goede service en wat je zoekt kun je vinden

Extra toelichting
Gewoon een goeie winkel voor iedereen wat leuks gewoon toppie

Harmenszoon 23-06-2015

Duidelijke website, beetje jammer van betaald infonummer maar voor de rest niks op aan te merken.

Goed geholpen door de verkoper maar aangezien ik al wist wat ik ging kopen heeft hij verder niet veel kunnen betekenen.

Genoeg keuze.

Zeer tevreden.

Extra toelichting
Erg tevreden met de gekochte TV, functioneert prima! Zodra ik ervaring heb met de service (hoop het niet te krijgen) dan update ik deze review.

Monique van Boxmeer 23-06-2015 Via de website gekocht

Gewoon vanuit je luie stoel bestellen gratis bezorgd en veel goedkoper

Je wordt prima op de hoogte gehouden over de status van je pakket alleen was het niet voor 9 besteld de volgende dag in huis maar een dag later

Ook prima keuze genoeg

Aanbeveling
Een prima winkel voor een prima prijs

Extra toelichting
Hoe makkelijk wil je het hebben ookal ga je vooraf even ergens kijken wat je precies wil hebben en vervolgens typ je het serie nummering en vind je het vervolgens veel voordeliger terug verder word het dan allemaal voor je geregeld

Reender 23-06-2015 In de winkel gekocht
Naarden

De winkel is vlak bij ons huis, dus makkelijk om even de spullen te zien die je wilt kopen. Handig dat factuur online wordt verzonden.

Personeel is gemotiveerd om klanten te helpen.

Assortiment
Meer spullen in de winkel dan verwacht!

Aanbeveling
Als iemand op zoek is naar zulke producten dan zal ik jullie zeker aanbevelen.

Extra toelichting
Prima manier om spullen te kopen, om de hoek, goede service, kennis van personeel. Ik ken Jip, Tim en Tom persoonlijk dus altijd leuk om bij hen te kopen.

Martijn van der Jagt 23-06-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Voldoende parkeerruimte, rustig kunnen kijken zonder belaagd te worden door verkopers. Overal interactieve schermen om zelf goed te kunnen vergelijken.

Prima uitleg, nette overdracht van de verkoper aan de kassamedewerkster en de factuur direct in de mailbox!

Assortiment
Niet alle TV's die op de website staan staan in de showroom. Het assortiment is groot, maar het kan soms zijn dat de doos open moet voordat je het design goed kunt zien.

Aanbeveling
Hele goede ervaringen met de Plasma Discounter. Ook in andere winkels gekeken, maar de deals zijn niet te vergelijken en de service eigenlijk ook niet...

Extra toelichting
Ook de tweede aankoop (vorige keer een Saeco Espresso apparaat) bevalt weer zeer goed. Prima geholpen, goed gevoel over de prijs/kwaliteit verhouding en iedereen in het gezin is superblij met de nieuwe tv!

Tommy13x 23-06-2015

Duidelijke en overzichtelijke site.

Service is exact zoals op de site beschreven staat. Je weet dus als je iets koop waar je aan toe ben en wanneer het geleverd wordt.

Assortiment
Ruime keuze en makkelijk op juiste product te selecteren

Aanbeveling
Prima site die ik iedereen kan aanbevelen ook de prijzen zijn prima.

Extra toelichting
Zeer tevreden over het product. Kwam snel binnen en was makkelijk te installeren. Dit is dan ook een Prima 49 inch. had het eigenlijk een iets minder goede kwaliteit verwacht voor deze prijs. Maar voldoet dus boven mij verwachting.

Emiel J. 23-06-2015 Via de website gekocht

Kwam snel na voren bij de zoekopdracht op internet. Website is gemakkelijk te bedienen. Bestellen en betalen was eenvoudig uit te voeren.

Zie ook de toelichting bij "gemak". Zeer snelle levering. Goede prijs. Heldere voorlichting bij het bestellen.

Assortiment
Ik heb alleen op de site gericht gezocht naar Sonos producten. Maar het assortiment lijkt mij er veelzijdig.

Aanbeveling
Mijn ervaring was dusdanig positief dat ik deze winkel zeker bij iemand anders zou aanbevelen. Snelle levering, goed prijs, prettige website, goed service.

Extra toelichting
Zie de eerder ingevulde toelichtingen

Frank E 23-06-2015 Via de website gekocht

De website is goed te vinden, en makkelijk te bedienen.

Na het moment van aankoop, gelijk een aantal mails waarin staat hoe het met de bestelling gaat, waar hij is enz enz erg goede service.

Aanbeveling
Heb het eigenlijk al gedaan, mijn vader heeft ondanks ook nog een televisie gekocht bij jullie.

Extra toelichting
Al met al zijn jullie goed bezig. Mooie web winkel, mooie en overzichtelijke zaak in Naarden. Mooie prijzen voor jullie spullen. Gewoon Top!

F.Ditmer 23-06-2015 Via de website gekocht

erg eenvoudig bestelproces en makkelijk te vinden extra productinformatie

net geen 10 ivm het feit dat je 'slechts' tot 21:00u kunt bestellen voor een volgende dag levering. Verder zeer eenvoudige en comfortabele afhandeling van orders

Assortiment
waar mijn interesse naar uit gaat.

Aanbeveling
Uitermate eenvoudig in gebruik, snelle en betrouwbare service . top!

R Romijn 23-06-2015 In de winkel gekocht
naarden

Aanbeveling
zeer zeker aanbevelen bij derden

Extra toelichting
problemen met opstarten tv en na controle signalering tv zonder moeite omgeruild

Toirkens 22-06-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig te bestellen en duidelijke info op de website

Snelle service en duidelijke communicatie

Assortiment
Voldoende keus en makkelijk te selecteren

Extra toelichting
Overzichtelijk,duidelijk,makkelijk ,snel en voordelig in prijs.kortom TOP!

Dordtenaren 22-06-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk zat

'S avonds besteld, volgende dag rond de middag thuisbezorgd.

Assortiment
Precies voorradig waar ik naar zocht

Aanbeveling
Precies gedaan wat er werd beloofd!

Alles perfect in orde!

Koreman80 22-06-2015

Het is een overzichtelijke site.

Je kunt er alles zelf bepalen. Van welke dag ze komen leveren tot de verdere service.

Assortiment
Er is een groot assortiment.

Aanbeveling
Wij zijn super tevreden en rade dit zeker aan andere aan.

Extra toelichting
Het is een bedrijf waar service en klantgericht hoog in het vaandel staat. We komen zeker hier nog eens terug om iets te kopen. Prijs is ook zeker goed.

March80 22-06-2015

Snelle verzending

Aanbeveling
Beste prijs voor het product dat ik zocht

Extra toelichting
Het was wel enigszins verwarrend dat de afzender en begunstigde van de bankrekening een andere naam hadden. Verder helemaal prima

Mara Penelope 22-06-2015

gemakkelijk, duidelijk en overzichtelijk.

Snelle levering, de vlgende dag in huis. Duidelijke bestelbevestiging.

Assortiment
Bij plasma-discounter nog een aanbieding kunnen vinden die op andere plaatsen uitverkocht was, erg blij me!

Aanbeveling
Snelle levering, duidelijke communicatie, scherpe prijzen.

RemcoThomas 22-06-2015

De site is duidelijk en overzichtelijk.

Mijn vraag over leveringen op zaterdag werd op dezelfde dag beantwoord.

Assortiment
De keuze is ruim maar niet overmatig.

Aanbeveling
Snelle levering en geode service

Chris7898 22-06-2015

5,5

Wel sales geen service, niet klantgericht! Er wordt niet de moeite genomen na aantal masl vragen hoe ik verder geholpen wordt noch willen ze contact opnenen met Panasonic.

Aanbeveling
Sales geen service je vorlt je niet als klant behandeld. Snel verkopen is wel een USP

Extra toelichting
TV bij u gekocht en vervolgens een muurbeugel gekocht. Tot 2 x niet de juiste. Nu isrepliek dat mijn tv die ik 5 jaar geleden bij u gekochtheb te oud is en ik moet zelf maar verder uitzoeken.

Create2Fit Naarden 23-06-2015

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw review.

Wij kunnen uit uw review niet opmaken wat u exact bedoeld.
Graag zouden wij van u willen weten wat de exacte situatie is en daarom willen wij u vragen om uw klantgegevens te mailen naar review@create2fit.com. Zodra wij uw gegevens hebben ontvangen, dan zal uw review direct in behandeling genomen worden.

We zijn in afwachting op uw reactie.

Klantenservice Plasmadiscounter.nl

Danny Frijters 22-06-2015 Via de website gekocht

Je hoeft totaal niet te zoeken naar welke stappen je moet doorlopen! Je klikt het product aan, drukt op bestellen, en vrijwel direct de automatische betaling en mails met de status van je bestelling! Top!

De avond vooraf voor 21:00 uur besteld, de volgende dag in huis, klopt volledig! Met de DHL service konden we ook goed zien wat de status van de bestelling was. Enige puntje was dat het tijdvak dat DHL aangeeft erg breed is (tussen 14:00 en 21:00).. Als dit specifieker zou kunnen zou het nog beter zijn!

Assortiment
Ik kijk voortaan eerst hier voor ik naar een elektronica zaak ga! Qua prijs, gemak, voorraad maar ook beschrijving van de producten. In 2 andere winkels was het product reeds uitverkocht, en hier had ik het binnen 24 uur in huis!

Aanbeveling
Sterker nog, dit heb ik al gedaan aan collega's welke een dergelijk zelfde product wilde bestellen!

Extra toelichting
Deze eerste bestelling smaakt naar meer! De volgende keer eerst bij plasma-discounter kijken voor ik ook maar overweeg naar een elektronica zaak te rijden!

banastra 22-06-2015 Via de website gekocht

lekker thuis bestellen

bellen en je word geholpen

Assortiment
groots en altijd wat aan wezig

Aanbeveling
ik zal deze winkel altijd aan bevelen als kennissen een tv of zo wil kopen zeg ik ga daar eens kijken

Extra toelichting
Ik heb nu al een paar keer bij plasmadiscounter gekocht en ben er heel tevreden mee

Justinvp 21-06-2015

Snel en simpel bestellen

Goed op de hoogte gebracht van status van levering en product informatie

Assortiment
Een van de weinige waar je voor een goede prijs de producten kan bestellen. Weinig tot geen bedrijven hadden het product op voorraad of vroegen veel te veel voor het product

Aanbeveling
Kortom alles wat goed en zal dit zeker aanbevelen bij anderen

Extra toelichting
Tevreden met de aankoop, snel geleverd en geen bijkomende kosten wat bij sommige wel het geval was! En producten op voorraad en alleen mails met informatie die belangrijk is en geen junk mails.

Manuels 21-06-2015

Simpel te bestellen met goede omschrijving

Ondanks dat er iets dreigde verkeerd te gaan direct goed opgelost

Verschillende mogelijkheden.

Aanbeveling
Service en vragen werden correct behandeld.

alles perfect verlopen.

jpan 21-06-2015 In de winkel gekocht
naarden

6,5

goed te vinden

Had iets meer diepgang of inhoud over het product gewild

Assortiment
Had een groter uitgestalde assortiment verwacht

Aanbeveling
het scheelt echt qua prijs

Extra toelichting
Voldoende. Als je voor de nieuwste trends wilt gaan moet je bij plasma discounter zijn

Xark 20-06-2015 Via de website gekocht

Het gewenste product was snel gevonden en de afhandeling verliep vlotjes

Prima. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling

Assortiment
Een van de weinigen die de door mij gewenste producten ook op voorraad had.

Betrouwbaar en vlot

Een tevreden klant

MPJ-1 20-06-2015

Internet gemak 100%

Assortiment
Alweer kunnen vinden wat ik zocht.

Aanbeveling
Koop al 15 jaar bij plasma-discounter naar volle tevredenheid.

hmeerveld 20-06-2015 Via de website gekocht

Handig om te bestellen zonder account

Altijd bereikbaar

Assortiment
Geen idee eigenlijk maar wel omvangrijk

Goede, snelle service. Goede prijzen

D. van Loenen 20-06-2015

Gemakkelijk online besteld en direct duidelijk waarnneer geleverd zou worden.

Online informatie helder en overzichtelijk en op de afgesproken datum geleverd.

Assortiment
We waren opzoek naar een TV en hebben een goede keuze kunnen maken uit de diverse mogelijkheden dit geboden werden.

Aanbeveling
Goed prijs en kwaliteitsverhouding en overzichtelijke en snelle service.

Extra toelichting
Gewoon, zeer tevreden over de werkwijze en het gekochte product.

tjattja 20-06-2015 Via de website gekocht

Een web winkel zoals een webwinkel moet zijn

Snelle levering

Aanbeveling
Als je naar iets specifieks op zoek bent en deze winkel heeft het dan zit je hier natuurlijk goed.

Darryl Felix 19-06-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Online eerst kunnen kijken welke modellen mij aanspreken, veel informatie kunnen vinden. Ik wist al wat ik wilde, had alleen een korte toelichting nodig of wat 'features' nodig.

Service was goed, had wat vragen over de multiroom functie en hoe ik mijn eigen Philips soundbar het beste kon koppelen met de TV. Éen van de medewerkers heeft de tv ook gedragen tot aan mijn auto, helemaal top!

Assortiment
Ik heb natuurlijk bij meerdere winkels gekeken, en Plasma discounter was de goedkoopste. Groot aanbod ook, maar ik wilde perse de Philips TV omdat ik Ambilight mooi vind

Aanbeveling
Medewerkers in de winkel zijn deskundig. Geven een eerlijk advies, weten ook welke modellen er in de toekomst komen, en dus kunnen ze zeggen of de aanwezige tv´s een goeie koop zullen zijn of niet.

Extra toelichting
Uitermate tevreden. Van tevoren had ik gebeld om te vragen of het product op voorraad was. Er was nog precies één exemplaar. Gevraagd of ze die apart konden houden, aangezien ik hem diezelfde dag zou komen halen. Ook nog advies gekregen over hoe ik de TV het beste kon ophangen, gelijk een beugel erbij aangeschaft. TOP!

cjonma 19-06-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, alles duidelijk aangegeven.

Vandaag besteld morgen in huis, spullen netjes verpakt en snel geleverd.

Assortiment
Groot assortiment aan spullen, gemakkelijk te vergelijken.

Aanbeveling
Zou zeker aanbevelen aan andere door de snelle en vriendelijke service.

Extra toelichting
Snel een knappe televisie nodig tegen een leuke prijs. Hier gevonden uit een breed assortiment waar je makkelijk op je voorkeuren kan zoeken en vergelijken. Vandaag besteld morgen in huis is altijd een pluspunt. Werd netjes op de hoogte gehouden wat de status van de bestelling was. Geen op of aanmerkingen, zal zeker nog een keer bestellen.

Tevreden jlant 18-06-2015 In de winkel gekocht

Dichtbij in de buurt

Tv zelfs door medewerkers naar auto gebracht

Behoorlijk divers in spullen

Prijs kwaliteit en service

Extra toelichting
Tweede keer dat ik tv heb gekocht en met veel plezier. Goede service goede uitleg en strakke prijs. Kortom er moeite waard

Rob.V 18-06-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Online goed kunnen vergelijken en voorbereiden, in de showroom de werking van de producten kunnen zien en eventueel gelijk meenemen.

goede voorlichting over het product.
Heb alleen meegemaakt dat er ook verkopers van een merk rondlopen die alleen eigen merk promoten terwijl ze je bij een ander merk weglokken.
duurt even voor je dit doorhebt.

ruime keuze bij elkaar.

Extra toelichting
na online voorbereiding en lezen van reviews, twee maal naar de showroom geweest. 1x voorlaten lichten over het verschil in werking en mogelijk heden van de diverse merken. 2x maal gerichte voorlichting gevraagd over gekozen product, dit naar alle tevredenheid.

BDN65 18-06-2015

Eerst op website gekeken, toen toch even naar de winkel - helder advies gekregen maar je krijgt ook de tijd om zelf na te denken en te kijken zonder hijgerige verkoper naast je

toen we besloten hadden, wordt het snel afgehandeld

Assortiment
Voldoende groot om keuze te hebben, maar ook niet te groot

Aanbeveling
is inmiddels de 2e tv die we gekocht hebben (en een espresso apparaat). Bevalt goed!

Extra toelichting
Prettige winkel, goed assortiment, verkopers pushen niet te veel

Bullens 18-06-2015 Via de website gekocht

makkelijk en overzichtelijk website

prima ondersteuning bij aankoop

Assortiment
ruime keuze in het assortiment en prijs is concurrerend

ieder die hiernaar vraagt

Extra toelichting
goede duidelijke uitleg van het product door middel van presentatie van het filmpje door Tom Coronel

Goorman1989 17-06-2015

Bestelling via plasma-discounter gaat makkelijk en snel. Op de website kun je makkelijk aangeven waar je tv aan moet voldoen. Je kunt kiezen uit verschillende filters, zodat je bij de juiste tv uitkomt die bij je past.

Wil je snel een nieuwe tv in huis hebben? Bestel dan bij plasma-discounter. Wij hebben de tv 's avonds besteld en de volgende dag werd het geleverd. We konden kiezen voor een ander afleveradres omdat we niet thuis waren.

Assortiment
Genoeg keus en via plasma-discounter de beste prijs.

Aanbeveling
We hebben een mooie tv gekregen voor een scherpe prijs en snel in huis.

Extra toelichting
Wij hebben een mooie tv gekregen die voldoet aan onze eisen. Vooral de prijs was voor ons doorslaggevend. Als we weer een tv willen hebben, kijken we zeker op de website van plasma-discounter.

Frida789 17-06-2015

Gemakkelijk te volgen bestelproces

De bestelling werd eerder afgeleverd dan aangegeven

Assortiment
Was op zoek naar een bepaald product en dat was op voorraad

Perfecte bestelling

Extra toelichting
Aanbieder die ik zeker weer zal raadplegen voor een volgende bestelling en aan anderen zal ik het aanbevelen

Bert van der Aar 17-06-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Genoeg keus,goed advies,mooie prijs makkelijk berijdbaar ,genoeg parkeerruimte

Niet opdringerig gewoon vriendelijk personeel prima

Assortiment
Ruime keuze voor elke beurs

Extra toelichting
Gewoon een prima zaak waar je vlot en deskundig wordt geholpen,ruime kennis aanwezig top

Rambouzi 17-06-2015

Zeer duidelijk en overzichtelijk met verschillende zoek mogelijkheden, zoals op prijs, merk, type, eigenschappen, etc.

Ik had al snel gevonden wat ik zocht.

Parkeren zo'n beetje voor de deur. Geen probleem, hoewel ik me wel kan voorstellen dat het snel vol raakt bij grote drukte. Nu, door de week, geen enkel probleem.

Super goede service. Ik kreeg zeer goed advies. Ook al wilde ik een goedkoop 22" TVtje werd ik keurig en goed geadviseerd.

Het TVtje van mijn keuze was op voorraad en werd zelfs naar mijn auto gebracht. Hoewel ik het onder mijn arm mee had kunnen nemen.

Top Dus!

Assortiment
Op de site staat natuurlijk altijd meer dan er op voorraad is, denk ik, maar uit ervaring weet ik dat hun magazijn onuitputtelijk lijkt. Mijn TVtje was er binnen 2 minuten. Dus ook nog eens goed georganiseerd.

Aanbeveling
Prijs is altijd goed. Meestal horen de prijzen bij de goedkoopste. En het is makkelijk bereikbaar. Je racet er zo naar toe (Tom Coronel...racen...heb je hem?). Dus ik prijs de winkel graag aan bij collega's, vrienden, etc.

Extra toelichting
Alles heb ik al gezegd hierboven.

verdikkeme 17-06-2015

Je kunt rustig thuis de spullen bekijken en het er met de andere huisgenoten over hebben

Netjes thuis afgeleverd

voldoende

aan iedereen

Extra toelichting
Ben prima tevreden. De eerste keer dat ik zo iets bestelde dus het was wel spannend hoe het allemaal ging verlopen.

dajuan 17-06-2015

Ik wist wat ik wilde bestellen, dus kon direct bij de balie aangeven wat ik wilde. Dit stond vervolgens binnen een paar minuten klaar.

Werd direct en adequaat geholpen

Extra toelichting
Scherpe prijs en het gemak van afhalen

Roel1985 16-06-2015

Extra toelichting
Reeds 5 jaar geleden hier al een televisie besteld. Nu een nieuwe televisie voor de slaapkamer besteld. Website met duidelijke productpresentatie en snelle afhandeling van de bestelling. Kortom, zeer tevreden.

alex0703 16-06-2015

Goede, heldere website.

Beloofde levertijd is waargemaakt. Snel!

Assortiment
Beide artikelen waren op voorraad. Prijs was goed.

Aanbeveling
Goede ervaring, dus daar wil ik anderen ook van laten profiteren.

Extra toelichting
Zeer tevreden met mijn aankoop, maar dat ligt ook aan het product...

Martino Buijsetta 16-06-2015

Duidelijke site, levering tot voordeur, verschillende wijzen tot betaling

Assortiment
Breeds assortiment, goede voorraad voor meeste producten.

Aanbeveling
Prijstechnisch interessant en service hoog in het vaandel. Wij zijn erg tevreden!

Extra toelichting
Combinatie van prijs en service hebben de doorslag gegeven. Volgende keer weer naar plasma-discounter !

Debby Esther 16-06-2015

Op de site diverse tv's vergelijkt en een tv uitgezocht en ik kon hem gelijk halen in de winkel!

De tv werd voor mij in mijn auto gezet!

Assortiment
Op de site een zeer ruim assortiment met duidelijke omschrijvingen!

Aanbeveling
Goede kwaliteit, goede service! Op de site een ruim assortiment met duidelijke omschrijving.

Extra toelichting
Zeer tevreden met mijn nieuwe smart tv! Ik vond het erg fijn dat ik eerst thuis onderzoek kon doen op de site en hem daarna gelijk kon halen!

Ricardo M. 16-06-2015 Via de website gekocht

Het bestellen op de website gin erg vlot en snel. De site is tevens lekker overzichtelijk zodat je snel het product dat je zoekt hebt gevonden.

Kreeg netjes een bestelbevestiging met daarop volgend een betaalbevestiging. Ook de gegevens over de verzending zijn netjes per mail opgestuurd.

Assortiment
Er is ruime keus. In alle prijsklasse en merken.

Aanbeveling
Ik heb pas 1 keer besteld maar dit is erg goed bevallen. De service die je verwacht.

Extra toelichting
Hetgeen dat op de website wordt beloofd word ook nagekomen. Ik had mijn televisie de volgende dag in huis. Er zat tevens een blad bij waarop in het kort uitgelegd stond bij wie je moet zijn indien er iets niet goed is aan de bestelling, en waar je moet zijn als je aanspraak wilt maken op de garantie.

Simone2557 16-06-2015

Gemakkelijk en snel bestellen via de site.

Snelle levering. Goede informatie verstrekking over de bestelling m.b.t. levering.

Overzichtelijk en duidelijk.

Aanbeveling
De service is er prima. Niets op aan te merken.

Extra toelichting
Het gemak van thuis bestellen en het te laten bezorgen. Wij zijn ook meerdere malen in de winkel geweest voor de aankoop van producten. Altijd zeer vriendelijk personeel. Duidelijke uitleg bij vragen.

Joost van den Beucken 16-06-2015 Via de website gekocht

snelle en correcte afhandeling

op tijd alles geregeld

Assortiment
voldoende keuze en mooie aanbiedingen

Aanbeveling
kwaliteiten spullen voor aantrekkelijke prijzen