Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Miranda Brands 30-06-2015

Heb de tv in de winkel gekocht.

Ik werd uitgebreid en goed geholpen door een medewerker met mijn keuze voor een tv

Assortiment
Assortiment in de winkel zelf was voldoende maar kon ter plaatse ook nog online kijken naar aanbiedingen.

Extra toelichting
Goede en duidelijke voorlichting in de winkel.

Djordy Zaicsek 30-06-2015

Makkelijk in te stellen.

Binnen 1 dag binnen!

Goedkoop en snelle service

Prima webshop!

Henk B. 1955 30-06-2015

Veel simpeler kan het niet worden

Er was weinig service nodig voor deze bestelling.

Assortiment
Keuze was ruim voldoende voor hetgeen wij zochten. (Een grote TV als computerscherm voor trainingen)

Aanbeveling
Alles ging in een snel en duidelijk proces.

Extra toelichting
Was een redelijk eenvoudige bestelling waarin alle stappen snel en duidelijk opgevolgd werden. Tevreden dus.

Bassie116 30-06-2015 Via de website gekocht

Goede overzichtelijk site

Werd goed op de hoogte gehouden over de bestelling

Assortiment
Er is zo veel keuze. Prima

Aanbeveling
Op de site kijken en bestellen, dag later in huis dat wil toch iedereen

Marcus van der Waal 30-06-2015 Via de website gekocht

Zeer eenvoudig zoeken en vinden van hetgeen wij nodig hadden

Ik belde m.b.t. de aflevering en werd keurig netjes te woord gestaan. Zelfs de producten waren 1 dag eerder geleverd dan gepland ( had betaald met credit card)

Volop keuze

Jacques Janssen Limburg 30-06-2015

Gemakkelijk en snel via internet bestellen op een duidelijke site.

Voor ik bestelde een vriendelijke mevrouw aan de lijn via een gemakkelijk te bereiken telefoonnummer, die mij de juiste informatie gaf om mijn koop definitief te doen.
Vervolgens had ik mijn TV binnen 24 uur in de kamer staan. Prima!

Assortiment
Op de site is een groot assortiment van betaalbare producten. Voor ieder wat wils.

Aanbeveling
Op basis van mijn goede ervaring durf ik deze site aan te bevelen zonden er vrienden door te verliezen.

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden. Goede service, Levering binnen de beloofde tijd. Product in goede staat ontvangen tegen een zeer scherpe prijs.

richard.bernards 30-06-2015 Via de website gekocht

Aangezien de begunstigde van het te betalen bedrag een andere naam draagt dan de webshop, voelde het even vreemd aan bij het betalen. Na wat nazoeken heb ik toch betaald omdat het hetzelfde bedrijf is.

Het doorgeven van track-en-trace gegevens en tevens het verstrekken van meerdere emails wanneer er een orderstatus wijziging plaatsvind is zeer prettig.

Assortiment
Het assortiment tv-toestellen is ruim, maar ik was specifiek op zoek naar de LG 49UB850V. Deze heb ik helaas elders moeten bestellen.

Overzichtelijk, gemakkelijke filters.

Extra toelichting
Ik ben vooral een fan van het beeldmateriaal welke door Tom is gemaakt en aan youtube is toegevoegd. Dit zorgt ervoor dat je gemakkelijker een keuze kunt maken zonder het product zelf in de handen te hebben gehad. De filters op de website en de overzichtelijke menustructuur zorgen ervoor dat je snel door het assortiment kan struinen. Wanneer je keuze ergens op gevallen is, zorgen dat status emails en de informatie binnen je accountpagina's dat je ten aller tijde op de hoogte wordt gehouden van de status van je bestelling. Top!

Luke Castelijns 30-06-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk en ik kwam snel bij het product wat ik zocht.

Ik had wat later op de middag een bestelling geplaatst. De volgende dag voor 10.00 uur was alles binnen. Super!

Assortiment
Het product dat ik zocht kwam ik snel tegen en was ook op voorraad terwijl dat bij andere websites niet het geval was. Makkelijk en snel.

Aanbeveling
Het fijne aan de bestelling was de snelle levering. Als je iets leuks besteld, wil je dat zo snel mogelijk in huis hebben.

Extra toelichting
De prijs van het product was goed. Op meerdere sites dezelfde rpijs prijs tegen gekomen, maar ook zeker duurdere prijzen gezien bij andere winkels. En de snelle levering is heel fijn. Daarom nu nog meer tijd om te genieten van het nieuwe muzieksysteem!

R.Bloemhof 30-06-2015 Via de website gekocht

6,3

Is redelijk duidelijk om iets te vinden , op jullie site.

Assortiment
Mijn product werkt niet naar behoren of in het geheel niet goed.
De klanten service van jullie gaf me geen kans om met de desbetreffende verkoper te spreken

Aanbeveling
Als het betreffende product werkt zal het best goed zijn bij jullie, maaaaar mijn televisie van ongeveer 7000 euro werkt nog steeds niet.
Ik heb contact met Samsung moeten opnemen en die zitten volgens mij met hun handen in het haar.
Woensdag 30-06-20215 wordt ik geholpen

Extra toelichting
Ik vind het jammer dat de beoordeling van mij niet erg positief is. Maar ik zit nu al meerdere dagen met een product van jullie wat niet werkt en contact met Samsung per telefoon kost me een vermogen. Mijn tv vraagt steeds om mondelingen bevelen terwijl ik dat via het menu heb uitgeschakeld. Verder loopt hij van zijn kanalen af en werkt mijn favorieten ook niet naar behoren.

Create2Fit Naarden 01-07-2015

Geachte heer Bloemhof,

Vervelend dat u deze problemen heeft met uw nieuwe tv. Telefonisch contact verloopt bij ons altijd via de klantenservice, dit vanwege het feit dat onze verkopers in de showroom met de klanten daar bezig zijn. Dit betekent natuurlijk niet dat u niet verder geholpen kan worden. Zou u uw factuur/ordernummer kunnen mailen naar review@create2fit.com. Wij zullen dan voor u kijken hoe we dit zo snel mogelijk op kunnen lossen.

Team create2fit

Sovanyo 30-06-2015

de website is makkelijk te vinden, heeft een mooie lay-out en is zeer goed geordend. het vinden van mijn product was snel en zeer gemakkelijk. mijn product was snel geplaatst.

ik had mijn product op een zaterdag besteld en had hem dan al Zondag! Betere service kan je niet hebben. voor de rest heb ik geen klachten

Assortiment
Plasma Discounter heeft een groot assortiment met de nieuwste en beste producten. de producten zijn meestal ook het goedkoopst. je kan kiezen uit een ruim assortiment!

het is een Top winkel!

Extra toelichting
Als je opzoek bent naar een goede tv of home cinema zet of andere accessoires dan zou ik plasma discounter zeker aanraden! ze hebben mooie producten voor een lage prijs de website is makkelijk te vinden en heeft een mooie lay-out, de bestelling word meestal de volgende werkdag bezorgd. Kortom een top winkel!

Hans Ruyselaar 29-06-2015 Via de website gekocht

Lekker vanuit de luie stoel heel makkelijk te bestellen.

Je word van het begin tot het einde goed op de hoogte gehouden van de vorderingen van jouw bestelling.

Assortiment
Je hebt keuze uit een ruim assortiment producten.

Aanbeveling
Ik zou het zeer zeker aan iedereen aanbevelen.

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden vanaf het moment van bestellen tot het moment dat het thuis bezorgd wordt.

Ihlosi 29-06-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Goede site, met een snelle levering. Ik kreeg snel een bevestiging en een aparte factuur. al met al zeer tevreden over de site van plasma discounter. De Salora ProSport WiFi PSC5300FW voldoet volledig aan de verwachtingen

Eric-Jan1967 29-06-2015

bestellen vanuit je luie stoel ...

prima, het gehele traject van bestelling tot levering verliep vlekkeloos

Assortiment
zeer uitgebreid, duidelijke uiteenzetting per selectie

Aanbeveling
goed product, juiste informatie, goede service, snelle levering

Marjoleine Mulder 29-06-2015

zeer duidelijke informatie en instructies op website

Zeer snelle service. Goede uitleg en er werd tijd gemaakt voor ons klant

prima assortiment

Aanbeveling
goede en snelle service. Zeer vriendelijk personeel

Extra toelichting
geen lange wachtrijen bij de kassa...altijd fijn. Personeel heeft tijd voor je met een kopje koffie erbij. Heel fijn als je zoals in ons geval toch een uur moet rijden om in Naarden te komen.

Daniëlle Waleveld 29-06-2015

De website is makkelijk om je product op te zoeken. Werkt fijn om een product te bestellen.

Je krijgt gelijk bericht wat de procedure is nadat je je product heb gekocht.

Assortiment
Heel groot assortiment, met veel aanbiedingen.

Aanbeveling
Het is een fantastischr winkel, snelle levering en fantastische contact over de levering.

Extra toelichting
Ik zou deze winkel vooral aanbevelen bij iemand anders. De verwijzing naar de andere webshops heb ik zeker bekeken en komt er heus nog een product bij als wij het nodig hebben. Top winkel!

Eric Blonk 29-06-2015

Duidelijk, minimaal aan klikken

Assortiment
Laatste modellen op de site

Extra toelichting
Goed op de hoogte gehouden van aflevertijden, afspraken goed nagekomen.

Pierre Sterzel 29-06-2015 Via de website gekocht

Ik was op zoek naar een LED-TV die ik zowel kan ophangen als ook ergens kan laten staan. Volgens de afmetingen van m'n muur ging ik op zoek en ben bij jullie op de site beland. Naar enkele minuten was duidelijk dat de prijs-kwaliteit verhouding van plasma-discounter onovertreflijk is. Tenminste kon ik niets vinden waar ik voor de zelfde kwaliteit een beter prijs vind. Binnen 5 minuten had ik met mijn huisgenoot de TV gekozen en betaald.

Over de levertijd gesproken: top! Ik had via overmaking de aankoopbedrag betaald en belde de volgende ochtend of het alvast kan worden verstuurd dat ik het op mijn vrije kan ontvangen. Ook hier duurde het niet lang (2-3 minuten). En twee dagen later was de TV in huis. De vriendelijkheid van de mevrouw die ik aan de lijn had was ook meer dan voldoende!

Assortiment
Die TV-keuze online is heel groot, van merken tot designs van de TV's en hun features. Toch is het mogelijk om makkelijk een snelle en ook goede keuze te maken. Mogelijk wordt dit door de website die op een manier is opgebouwd dat alle informatie die men als klant nodig heeft binnen no time oproepbaar is. Ook de prijs die wordt aangeboden is uitstekend, voor mijn TV heb ik rond 500€ kunnen besparen met een model waarvan ik toen meer overtuigd was.

Aanbeveling
Ik zal de site zeker aanraden aan vrienden die op zoek zijn naar electronica en andere artikelen die door jullie worden aangeboden (verschillende sites met het zelfde concept). Ik zelf keek na aanrading van een vriend op jullie site en ben nog steeds helemaal tefreden!

Extra toelichting
Het is af en toe wel leuk aan iemand een goede feedback te kunnen geven en hun werk te waarderen. In mijn geval verliep alles zonder problemen, dan zou ik graag jullie laten weten dat er goed werk binnen het bedrijf wordt gedaan!

pieneke1 28-06-2015

Duidelijk en overzichtelijk

Bestelling is binnen no time binnen zoals beloofd.

Assortiment is volledig

Aanbeveling
Vandaag nog gedaan. I.v.m. Prima service, snelle levering.

Extra toelichting
Tweede tv die we bestellen via plasma discounter. Beide ervaringen zijn prima. Kan iedereen adviseren via plasma discounter aankopen te doen

GerritdeJong 28-06-2015

Het online plaatsen van een bestelling via Aftherpay bleek erg lastig te wezen want deze werd 1,5 maand niet door Aftherpay geacepteerd. De reden bleek bij jullie en Aftherpay echter onbekend. Want al mijn aankopen die ik via Aftherpay bestel, betaalde ik altijd netjes, volledig en optijd! Inmiddels wel gelukt

Ondanks er geen duidelijkheid is komen te ontstaan over het voorval met Aftherpay, vond ik dat de service erg prettig bleef.

Assortiment
Veel keuze en aanbod van diverse LCD televisies etc! Voor erg aantrekkelijk lage prijzen. Fijn en duidelijk overzicht op de website. Klasse!

Aanbeveling
Foutjes zouden overal voor kunnen komen. Ondanks het foutje met aftherpay blijft deze winkel bij mij hoog in het faandel staan! Mijn volgende huishoudelijke producten bestel ik zeker weer via een van jullie discounters!

Extra toelichting
Conclusie: erg fijne webwinkel en fysieke winkel! Veel aanbod, oede klantenservice, lage aantrekkelijke prijzen en goede kwaliteits producten.

laura otje 28-06-2015

makkelijk te bestellen

snelle levering

groot assortiment

goede webstite

alles goed in orde

micado58 28-06-2015

Ik zocht en vond de tv die ik wilde in de internetwinkel. Heb deze gereserveerd en de volgende dag opgehaald in Naarden. Kon rustig mijn keuze maken op het net en de persoonlijke bediening krijgen in de winkel waar ik prijs op stel.

Werd bijzonder vriendelijk geholpen en de medewerkers waren bereid te helpen waar voor mij nog onduidelijkheden waren.

Assortiment
Voor mij was het assortiment groot genoeg en de prijs prima.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen maar dat doe ik al jaren.

L. Hutten 28-06-2015 Via de website gekocht

Ik heb mijn bestelling online gedaan. Prima.

Ik ben goed op de hoogte gehouden van het verloop van de bezorging.

Assortiment
Eindelijk bij Plasma-discounter gevonden wat ik al lang zocht en tegen een goede prijs!

Aanbeveling
Goede service, goede producten, goede prijzen.

Robert3515 28-06-2015

Goed advies gekregen over de verschillen in kwaliteit van beeld en bedieningsgemak

Assortiment
Ruim voldoende keuze in elke prijsklasse

Aanbeveling
Vriendelijke hulp in de winkel zelf en niet opdringerig

Extra toelichting
Gewoon een prettige zaak om snel met de juiste keuze er vandoor tegaan

michael bax 28-06-2015 Via de website gekocht

marcorietveld 28-06-2015

Heerlijk uit je luien stoel bestellen , op een zeer gebruiksvriendelijke manier... makkelijk en overzichtelijk

Service is een 10, mijn bestelling bestond uit 2 pakketten , waarvan er 1 vergeten was om te verzenden.. ik had de volgende even gebeld en de dag erna had ik allebei de pakketten in huis.. service is echt top klasse

Assortiment
Groot assortiment met producten van alle prijsklasse

Aanbeveling
Deze winkel zou ik bij iedereen aanbevelen,
groot assortiment , prijs kwaliteit , en service alles werkelijk op zeer hoog niveau 👍

Extra toelichting
Denk dat ik in bovenhaalde beschrijvingen mijn beleving en motivatie al heb beschreven , in 1 woord een topwinkel 👍

Marco Verheijden 27-06-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Pas geleden een tv, muursteun en wat kabels gekocht. Ruime keus en erg nette prijzen! Afhandeling en levertijd was erg soepel en snel. Kom graag nog een keer winkelen!

Berkie12 27-06-2015

Makkelijk besteld op site.

Volgende dag in huis.

Netjes

Aanbeveling
Erg handig is de top 10 lijsten.

Zie voorgaande

A. Lambers 27-06-2015

Plasmadiscounter op zondag eenvoudig telefonisch kunnen bereiken en antwoord op mijn vraag gekregen. Daarom bij deze firma besteld. Facturatie en bezorging soepel verlopen.

Assortiment
Plasma-discounter had de tv in het assortiment die ik via kieskeurig.nl had uitgezocht.

Aanbeveling
Jazeker. Bereikbaarheid is belangrijk. En de aanschaf is correct verlopen.

steven1964 27-06-2015

Assortiment
jammer dat niet alle tv er staan in de winkel.

Extra toelichting
goed bereikbaar en vriendelijk geholpen

Rini bos 27-06-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Goed bereikbaar en parkeermogelijkheid is erg fijn.

Vriendelijk, duidelijk en rustige service. Verkoper weet waar hij het over heeft. Geen verkooppraatjes, maar gewoon duidelijke en zinvolle informatie

Assortiment
Meer dan voldoende en overzichtelijk. En prettig opgesteld in de winkel

Aanbeveling
Prettige overzichtelijke winkel met vriendelijk personeel die weten waarover zij het hebben.

Extra toelichting
Wij komen zeker terug voor een volgende aankoop. Prettig geholpen. Willen ook nog even de vriendelijke dame bedanken die ons een heerlijk kopje koffie nespresso koffie aanbood. Ik heb haar beloofd om ons volgende nespresso apparaat bij jullie aan te schaffen. We zijn. Erg blij met ons nieuwe tv!

Marco140169 26-06-2015

Makkelijk op internet kunnen zoeken en vandaar uit een telfoontje gepleegd en besteld

Keurig netjes en vriendelijk personeel

Assortiment
Heel groot assortiment voor ieder wat wils

Aan iedereen

Bremerdijk 26-06-2015

Assortiment
Er waren voldoende tv's van alle merken aanwezig in alle maten.

Aanbeveling
We zijn zeer goed geholpen door het personeel. De winkel is ook heel goed bereikbaar vanaf de A1.

Extra toelichting
We waren op zoek naar een UHD tv, maar wisten nog niet helemaal welk merk we wilden. Door de verkopers zijn we heel goed ingelicht en op de Sony KD-55X8505C uitgekomen. Het model was echter zo nieuw dat er zelfs nog geen testmodel aanwezig was. Na lang twijfelen zijn we door verkoper Dennis en de invaller van de Mediamarkt Zwolle over de streep getrokken om toch voor deze tv te gaan. Vooral het idee dat we hem altijd nog binnen 14 dagen konden retourneren, heeft ons over de streep getrokken. En wat zijn we blij dat we voor dit model gekozen hebben; echt een top tv!

eldijomo 26-06-2015 Via de website gekocht

Zelfs op zondag open en zeer gemotiveerd personeel.

Uitleg tot je zelf stop moet zeggen en dan nog... Top

Assortiment
Erg veel op de website.iets minder in de winkel. Maar hum magazijn staat bomvol.

Aanbeveling
Gewoon hier kopen, kennis en service 100x beter dan bv de mediamarkt.

Extra toelichting
Zowel een koffie apparaat als een tv gekocht bij deze boys. 2 jaar garantie in huis. Wat wil je nog meer.

michael bax 26-06-2015 Via de website gekocht

Alexandra van ekeren 25-06-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Erg vriendelijk geholpen in de winkel nemen de tijd voor je en goede uitleg over de producten, product was op voorraad en werd geholpen het in de auto te zetten.

Aanbeveling
Scherpe prijzen! Zeker de moeite waard om een prijscheck te doen bij coronel.

Extra toelichting
Zeer tevreden klant! ondanks de drukte werden we snel geholpen, medewerker was erg vriendelijk en nam zijn tijd voor de nodige informatie te geven, top!

Patrick van westerlaak 25-06-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Makkelijk te vinden en prima parkeren.
Overzichtelijk showroom

Vakkundige medewerkers. Zijn geholpen door een jonge van SONY die daar aanwezig waa

Assortiment
Voor mijzelf beoordeeld ruime keus in de winkel en anders op de site

Aanbeveling
Zeker aan bevelen bij kennissen vanwege de service en prijs

Hamradiomichel 25-06-2015

Je wordt via de de website van Samsung gelinkt naar een representatieve webwinkel om het bekeken produkt te kunnen aanschaffen.

De service inzake een snelle levering is prima.

Assortiment
Het assortiment is prima, echter was ik geïnteresseerd in een bepaald type led tv die op voorraad was. Bij veel andere aanbieders was deze niet meer op voorraad.

Extra toelichting
Een witte tv is niet altijd in het programma van een fabrikant opgenomen. Ook bij Sasung niet meer. De aankoop die ik zocht moest 40 inch en wit zijn. Overal uitverkocht omdat dit toestel uit een verouderd programma was. Geeft niet, het verschil is vaak dat je een core plus krijgt in de nieuwere toestellen. Verder zit alles in deze prijsgroep erop en eraan die ik nodig heb. Helaas was Plasma- discounts ongeveer 50 euro duurder dan alle andere webshop aanbieders. Masr wel leverbaar! Kopen dan maar. Het product voldoet.

Guido Claus 25-06-2015

Het filmpje was niet in overeenstemming met het produkt

De telefonische medewerkster was niet op de hoogte van het produkt

Create2Fit Naarden 30-06-2015

Geachte heer Claus,

Vervelend dat de informatie in het filmpje niet overeenkomt met het product. Mijn excuses voor dit ongemak. Zou u aan willen geven om welk product het gaat. Wij zullen dan het filmpje controleren en waar nodig aanpassen. U kan reageren via Review@create2fit.com.

Team Create2fit

JGelijsteen 25-06-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Ruime Keus, goed opgezet, juiste hulp sales

KLant vriendelijk, meedenkend

Assortiment
Ruime keus al in de winkel en in op voorraad nog meer

Zeer

Extra toelichting
Al met al een zeer geode indruk gekregen, juiste levering, klantvriendelijk en grote keuze

michael bax 24-06-2015 Via de website gekocht

michael bax 24-06-2015 Via de website gekocht

B.d.g 24-06-2015

Extra toelichting
Zeer klantvriendelijk geholpen, zelfde avond gelijk 2 tv's mee gekocht! Verder een nette en geordende winkel.

willem ka 24-06-2015

makkelijk online zoeken en in showroom bekijken. gelijk mee
nemen.

Assortiment
niet alle kleine tv in assortiment.

alreeds gedaan .
showroom makkelijk te bereiken
vriendelijk en behulpzaam
personeel.
en voorraad .

gewoon goed .

Erwin Oudejans-Favrin 24-06-2015 Via de website gekocht

Makkelijk en overzichtelijke website.
Ook de info filmpjes op oa YouTube over de producten zijn handig .

Keurig alle bestel en verzendgegevens binnen no time per email binnen.

Assortiment
Keuze genoeg qua types en merken.

Aanbeveling
Product keuze informatie en prijzen zijn goed dus het asn bevelen waard.

Extra toelichting
Een goede web winkel. Snelle levering en prima communicatie . En goede prijzen en leuke acties.

Kabuto 24-06-2015 Via de website gekocht

shoppen, bellen en bestellen vanuit je luie stoel Ideaal.

Tv was bij levering beschadigd. Direct mee teruggenomen door Post nl. In eerste instantie zou ik langer moeten wachten omdat de tv eerst terug zou moeten zijn. Dit was echter direct geregeld en er werd ook op dezelfde dag gebeld om een afspraak te maken voor nieuwe levering.

Aanbeveling
Als iemand iets nodig heeft zal ik hem/haar adviseren om eerst even op de site van plasma discounter te kijken.

mvde A'foort 24-06-2015

Extra toelichting
Overzichtelijke zaak met kundig personeel. Medewerkers weten snel de behoefte om te zetten in een passend advies zonder dat het sturend/drammerig wordt. Zelf een demo model gekocht met wat korting, niets mis mee en voldoet nog steeds prima (kwartaal in bezit). Afhandeling prima, factuur per mail en karretje om toestel naar de auto te brengen is handig

Hansz88 24-06-2015

eenvoudige website

snelle bezorging

ruim

goede ervaring

vamos5 24-06-2015

het gemak is het vinden van jullie bedrijf ,Dat staat voorop bij ons,

Je hoeft niks je mag alles vragen .dat maak een bedrijf groot ,in de ogen van Goedgeluk.

Assortiment
Of je komt voor een tv of een koffie kan, er is alles te kopen van haver naar gort,

Aanbeveling
Aan bevelen is al gebeurd,
Aan de Fam en Kinderen en de buren ,Net een film zaal hier in mijn huis, dus meer woorden zijn niet nodig,

Extra toelichting
Je komt en gaat en daar tussen door word je netje en eerlijk behandeld, daarom deze Tienen

Warner74 24-06-2015

overzichtelijke website. Makkelijk in gebruik.

filmpjes waren dooralaggevend. Zeer handig! De volgende ochtend al geleverd. Super snel. Fijn!

richardzwama 24-06-2015

Het bestellen gaat als vanzelf. Duidelijk en overzichtelijk.

Snelle levering (zoals beloofd). Goede communicatie.

Assortiment
Veel keuze. Diverse merken.

Aanbeveling
De combinatie van assortiment, prijs en snelle service.

Extra toelichting
Prima webshop. Veel keuze. Overzichtelijk. Concurrerende prijzen. Snelle levering.