Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ron Fonke 07-07-2015 In de winkel gekocht

Overzichtelijk en netjes

Zeer goed ontvangen door de verkoper, en hij had duidelijk kennis van zaken. De vragen die ik had werden keurig beantwoord

Zeer ruime keus

Dat doe ik zeker

Extra toelichting
Fantastische winkel, zeker prijs kwaliteit verhouding, ga zo door

Dirk-jan Stooker 07-07-2015 Via de website gekocht

De site is super overzichtelijk

Top dat het de volgende dag al in huis is!

Assortiment
Uitgebreid genoeg, er was precies wat ik wilde

Zie bovengenoemde

Extra toelichting
Alles is naar wens verlopen

Bramgus12 07-07-2015 Via de website gekocht

Het is een goede website en alles werkt goed.

Snel bezorgt en met DHL en die werken ook goed.

Assortiment
Heel veel producten in de winkel en je kan alles gemakkelijk vinden.

Goede alles.

Extra toelichting
Alles bij elkaar is een goede 8 en dat is best goed voor esnwebshop.

m ferket 07-07-2015 Via de website gekocht

goede duidelijke site

heel goed volgende dag al in huis

Assortiment
veel keus voor een mooie prijs

heel goed
snelle levering

Kees van der Rest 07-07-2015

Heel gemakkelijk kiezen op de overzichtelijke website, uitgebreide productvideo die de keuze nog makkelijker maakt!
Betaling via iDeal natuurlijk zonder enig probleem. Eigenlijk perfect dus!

Keurige levering, te volgen via Track&Trace, perfect op de aangegeven tijd. Geen contact nodig geweest met de winkel omdat alles klopte en duidelijk was.

Assortiment
Ik zou niets kunnen bedenken op het gebied van TV en accessoires wat je niet bij de Plasmadiscounter kunt vinden. Geweldig assortiment in ophangsystemen, kabels en televisies natuurlijk!

Aanbeveling
Een aanrader: duidelijke website, prima prijzen en een assortiment waar iedereen moet kunnen vinden wat hij zoekt.

Extra toelichting
Een uitstekende webwinkel die daarnaast - als je dat nodig vindt - een mooie showroom heeft met vakkundig personeel. Wat mij in het bijzonder opviel is de zeer uitgebreide productvideo die niet zozeer een verkooppraatje te zien geeft, maar ook een duidelijk beeld biedt over bijvoorbeeld de aansluitmogelijkheden van een TV.

Bosje1976 07-07-2015

Toevallig in de winkel voor een nieuw koffiezetapparaat en zag de het tevens uitgebreide assortiment aan tv en sonosapparatuur.

Goed advies en geantendeerd op komende prijsverhoging. Daarom direct tot aanschaf over gegaan

Uitgebreid. Van alle soorten artikelen

Aanbeveling
Grote maten door service, prijs en groot assortiment. Keuze genoeg

Extra toelichting
Was reeds in bezit van sonos play 5 maar wilde de set uitbreiden. Nu play 1 erbij. Mijn moeder heeft voor tweede maal bij jullie koffiezetapparaat aangeschaft en daarnaast ook wasdrogers en machines komen bij juliie vandaan. Altijd goede service, advies en uiteraard scherpe prijzen.

R.Magendans 07-07-2015 Via de website gekocht

Zeer. Uitgebeld

Altijd

Dik tevreden

naomi1971 06-07-2015

Duidelijke website, makkelijk te bestellen en snel in huis. Daarbij ook 7 dagen per week geopend en goed bereikbaar.

Super service! Nadat bleek dat het bestelde item niet na behoren werkte. Stond er per direct een vervangend exemplaar voor ons klaar!

Assortiment
Het assortiment is groot maar ik vond eigenlijk gelijk wat ik zocht.

Aanbeveling
Ben ook in de winkel geweest. Buiten de goede service en uitgebreide website ook een hele mooie winkel met super personeel dus zal deze winkel zeker aanraden aan derden.

Extra toelichting
Al met al super tevreden en zeker een aanrader!

Ruud1148 06-07-2015

Ik had snel de juiste tv met het juiste formaat te pakken

Bestelling was de volgende dag al binnen chapaue!!!!

Assortiment
Veel keuze in verschillende formaten/merken/specificaties

Heb ik al gedaan

Extra toelichting
Het gehele traject van bestelling tot aflevering ging zonder problemen....ik ben een zeer tevreden klant

Elle71 06-07-2015

Makkelijk en duidelijk bestelproces.

Mijn verzoek voor een andere afleveringsdatum werd snel en keurig afgehandeld

Assortiment
Ruime keuze met duidelijke productomschrijvingen

Aanbeveling
Ben zelf door mijn vriend op deze website gewezen en zal jullie zeker aan anderen ook aanbevelen.

In 1 woord: TOP!!!

n.th.groot 06-07-2015 Via de website gekocht

Snel en correct

is goed afgeleverd

ruime keuze

Extra toelichting
bestelling en bezorging was snel en is netjes gedaan.

Jary Göbel 06-07-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig te bestellen

Je wordt goed op de hoogte gehouden, snelle levering en ook na aflevering is er aandacht voor je.

Assortiment
Wij waren op zoek naar een betaalbare TV voor onze dochter. Hier hadden we eindelijk een ruimere keus.

Aanbeveling
De keuze was goed, service was prima en nu hopen we dat het product lang mee zal gaan.

Extra toelichting
Na vergelijk op andere websites sprong deze er toch wel echt uit. Qua prijs en overzicht van tevoren, na levering was het de aandacht die je nog kreeg of alles naar wens was en of er eventuele suggesties zijn voor verbetering van de dienstverlening. Top!

kerso002 06-07-2015 Via de website gekocht

Informatie over het produkt, levering, garantie, etc. was heel duidelijk. Vlot bestelproces.

Na aankoop had ik een vraag, deze werd via de mail binnen 2 uur beantwoord.

Aanbeveling
Scherpe prijzen, prima service.

Extra toelichting
Je krijgt het produkt in de staat zoals op de website is aangegeven. Prima service en klantvriendelijkheid. Duidelijke website, leuke aanbiedingen.

Peter van de Sanden 05-07-2015 Via de website gekocht

Bestellen zonder problemen, makkelijker kan niet.
Het word gratis aan de deur bezorgd

Snelle levering,

Assortiment
We zochten een tv met dvd speler en we hebben eigenlijk de eerste die we zagen genomen. Het was precies de beeld grote die we wilde dus waarom verder zoeken

Aanbeveling
We hebben al eerder bij jullie gekocht tot grote tevredenheid, het gemak , de service en de prijs zijn genoeg redenen om jullie aan te bevelen

Extra toelichting
Wij hebben nu voor de tweede keer bij jullie besteld en weer was de service goed. De prijs prima en wat is er makkelijker als thuis een product te bestellen wat dan een dag later bij je aan de deur gebracht word. Wij komen zeker bij jullie terug als we weer iets nodig hebben.

Kevs86 05-07-2015

Erg makkelijk online te bestellen, met de mogelijkheid om later te betalen. Ideaal voor als je een product direkt wilt maar nog niet alle centen hebt.

Supersnelle service!

Assortiment
Ruim assortiment van goedkoop tot heel duur

Aanrader!

Extra toelichting
Kort maar krachtig: makkelijk beateld en snel in huis!

Henri193 05-07-2015

Website helder en gebruikersvriendelijk
Simpel om product te bestellen

Meer dan voldoende keus

Prima prijs kwaliteit verhouding

Ton Waarlé 05-07-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Na eerst zelf het één en ander te hebben bekeken werden we vriendelijk te woord gestaan door een verkoper die uitgebreid en terzake zeer deskundig ons informeerde over de verschillende mogelijkheden van de diverse toestellen. Noemde de plussen en minnen gaf op al onze vragen ruim voldoende antwoord.

Assortiment
Zoals eerder genoemd biedt de showroom meer als voldoende vergelijkingsmogelijkheden om producten met elkaar te vergelijken en werden ons e standaard producten getoond, maar ook de aanbiedingen waardoor wij ruimschoots in de gelegenheid waren ons product naar keuze te vergelijken met een aantal andere mogelijkheden. Het was daardoor niet moeilijk om te beslissen.

Aanbeveling
Ik kan deze winkel iedereen aanbevelen, die net als wij op zoek waren naar een nieuw product waarmee je de komende jaren toch weer it de voeten kunt. Wij waren zeer tevreden over het zeer kundig commentaar van de verkopers die ook nog eens direct een misverstand uit de weg wisten te ruimen mbt de aanchaf van de soundbar welke wij door de bijzonder gunstige prijsstelling van de TV erbij hadden gekocht. Ook de informatie voor aanschaf van een IC kaarthouder voor kabel werd tot in de details nagevraagd en toen pas aanbevolen. Werkelijk onder de indruk van zoveel service.

Extra toelichting
Bij aankoop nieuwe TV, omdat de oude net ter ziele was gegaan, oriËnteerden wj ons eerst op internet omtrent de zeer vele mogelijkheden. Lazen revieuws over diverse aparaten en kwamen daarbij op de site van plasma-discounter, waar de heer Coronel persoonlijk uitvoerig per video informatie verstrekte ove de producten die zij in het assortiment voeren. Zo uitvoerig dat er eigenlijk geen twijfel meer was over welk toestel wij dan ook waar zouden gaan kopen. Bij Plasma-discounter natuurlijk. De professionele wijze waarop wij in de showroom geholpen werden bevestigde ons vertrouwen in deze winkel en het uitgebreid assortiment gaf door de enorme vergeijkingsmogelijkheden ook direct de doorslag. Hier komen wij voor andere aanschaffingen o dit gebied zeker terug.

ettertje66 04-07-2015

heb makkelijk kunnen vinden wat ik nodig heb.

snel in huis via de post

Assortiment
voor elk wat wils en goed betaalbaar

Aanbeveling
snelle ontvangst van de bestelde artikelen

Mick en Row 04-07-2015 In de winkel gekocht

Makkelijke site.
Goed te filteren.

Winkel in Naarden dicht bij me werk met goed personeel

Extra toelichting
Behulpzaam en eerlijk personeel. Online factuur is handig. Eerst shoppen op de site En daarna kopen in de winkel. Is voor ons idiaal

Yuri2 04-07-2015

Snel en overzichtelijk te vinden.

Goed geholpen en eerlijk antwoord gekregen op de gestelde vragen,

Voldoende keuze

Aanbeveling
Fijne winkel waar wij eerder aankopen hebben gedaan.

Extra toelichting
Met plezier onze mooie tv gekocht. Fijn apparaat! Evenals onze koffieappaat wat wij eerder gekocht hebben. Daarbij goed advies gekregen waardoor wij onze keuze konden maken.

kees meijer43 04-07-2015

Via de email aanbieding kom je gelijk op de goede webpagina terecht; het plaatsen van de bestelling is dan nog een fluitje van een cent.

Je kunt kiezen uit verschillende betalingen. De levertijd komt overeen met de werkelijkheid.
De retour procedure wordt duidelijk aangegeven.

Aanbeveling
Scherpe prijzen en een breed assortiment.

Extra toelichting
Alles bijelkaar op een eenvoudige manier een keus maken en daarna gemakkelijk afronden met het gevoel dat je niet teveel hebt betaald.

dvddirk 04-07-2015 Via de website gekocht

prima goed en duidelijk

heel goed

alles perfect

Aanbeveling
ik was ook door iemand aanbevolen om bij jullie een tv te kopen en ik zou hetzelfde bij een ander doen

Extra toelichting
tv is prima de service is goed bij al en al is alles prima in orde mijn hartelijke dank door voor

Angelique en Gerard 04-07-2015

Vooraf online diverse apparaten bekijken en vergelijken, daarna naar Naarden om fysiek te kijken en laten informeren.
De online keuze is dan ook vaak de werkelijke keuze.

Wordt in de winkel vakkundig geholpen. Of dit bij de tv's is of bij de koffieafdeling.

Assortiment
De keuze is reuze, zowel online, maar ook in de winkels.

Aanbeveling
Door de bovengenoemde beoordelingen.

Extra toelichting
Zie de beoordelingen bij de desbetreffende vragen. Kortom zeer tevreden.

Louis lefebre 04-07-2015

Wij stonden zo weer buiten met het item dat we wilden

Vriendelijk personeel die geen moeite hebben om wat extra's te willen doen

Assortiment
Natuurlijk kun je niet alles in het assortiment hebben maar jullie hebben genoeg om terug te komen

Aanbeveling
Leuke winkel vriendelijk personeel ruim assortiment goed bereikbaar

hanraadsr 03-07-2015 In de winkel gekocht
naarden

jekon rustig vergelijken en beoordelen welk toestel voor jouw geschikt is

je kon met al je vragen te recht

Assortiment
je heb genoeg vergelijkings materiaal

Aanbeveling
je heb alle soorten artikelen om te vergelijken en gunstige prijs

Plant 1. 03-07-2015

Bereikbaarheid is erg goed.wij waren er op zondag,parkeerruimte meer dan voldoende.
Makkelijk in- en uit laden.

Werden vriendelijk aangesproken,konden op ons gemak rond kijken. Vragen die wij hadden werden deskundig beantwoord,met als resultaat aankoop televisie,met als bonus tevens aankoop 4 tuin stoelen.verbaast dat deze bij verkocht werden,het waren precies de stoelen die wij zochten.

Assortiment
Assortiment voldeed aan onze verwachting,waar wij naar opzoek waren,was voldoende keuze.

Aanbeveling
Wij zouden zelf ook graag terug komen, als wij weer iets,uit jullie assortiment nodig hebben.

Extra toelichting
Naar aanding van jullie reclamekrant,zijn bij jullie in de zaak komen kijken en kopen.

Eric Schinkel 03-07-2015

Kon het product online reserveren en zelf ophalen. Wonen om de hoek. Dus super handig. Wist ik zeker dat ik hem op tijd had voor de vakantie.

Goede ontvangst. Medewerker ging nog even wat specs voor mij uitzoeken. Goede service!

Ruime keus.

Aanbeveling
Scherpe prijs met volledig advies.

DeGraaff2013 03-07-2015

Handige site met alle belangrijke info.

Prima geholpen in de winkel

Aanbeveling
Overall prima service, dat kan je iedereen aan bevelen.

jhm26 03-07-2015

Prijzen van een webshop, gemak van een stenen winkel.

Erg vriendelijk en kundig personeel, geven goed advies en weten waar zij over praten zonder gladde verkooppraatjes te houden.

Aanbeveling
Beste witgoed zaak van het gooi!

Jeannette Hijlkema 03-07-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Niet zo ver van mijn woonplaats, dus een bezoekje is snel gebracht aan de zaak. Op internet kun je zien of het artikel aanwezig is dus kan het meteen meegenomen worden

behulpzaam personeel

zie vraag 1

zie vraag 1

Arnaud de Calavon 02-07-2015 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijk en duidelijk

Snelle levering en goed verzonden
Prima op de hoogte gehouden

Assortiment
Van alles in de aanbieding
Goed en duidelijk gesorteerd

Aanbeveling
Ik ben niet snel iemand die 100% te vreden is, maar nu wel! Vandaar dat ik dat aan iedereen wel wil vertellen

Extra toelichting
Ik ben blij met de gehele manier van bestellen, betalen en communicatie omtrent de bestelling en levering

frans.latumaerissa 02-07-2015 In de winkel gekocht
naarden

in de showroom rond kijken en geen verkoper achter je aan

je aankoop naar de auto brengen en helpen inladen

showroom overzichtelijk en ruim

Aanbeveling
ieder een aanbevelen vooral in de familie

zeer prettig ervaren

marjondegroot 02-07-2015

Makkelijke en overzichtelijke winkel

We mochten rustig rondkijken en als we vragen hadden dan kon dat ook. Vriendelijk en rustig personeel

Genoeg keuze mogelijkheden.

Aanbeveling
Het is aan te bevelen aan andere mensen . Goed assortiment en ruime keuze.

Extra toelichting
Fijne winkel met goede service en vriendelijk personeel.

Heumpje 02-07-2015

De online winkel biedt een duidelijk overzicht met alle relevante informatie. De uiteindelijke aankoop heb ik in de showroom gedaan.

We kwamen vlak voor sluitingstijd binnen om toch nog even de twee schermen waartussen we twijfelden te bekijken. Alhoewel alles al uit stond was dat geen enkel probleem.

Assortiment
Er is prima keuze tussen de verschillende leveranciers en modellen.

Sandradjw 02-07-2015

Extra toelichting
Geweldig concept helaas wat minder keuze in geluid bij nieuwe tv verder top!

brandon01 02-07-2015

Alles overzichtelijk, voldoende behulpzaam en beschikbaar personeel die voldoende kennis van zaken hebben om een goed advies te kunnen geven.

Extra toelichting
Goed en vriendelijk personeel. Uitermate behulpzaam en assertief. Niks dan lovende woorden

ArnoudS83 02-07-2015

De website heeft een groot assortiment, maar toch kun je eenvoudig met behulp van de filters een selectie maken van producten die op je wensen aansluiten.

In de winkel werd ik geholpen door personeel met verstand van zaken! DNa het afrekenen werd de nieuwe tv zelfs naar mijn auto gedragen.

Assortiment
Goede merken, groot assortiment en scherpe prijzen. Wat wil je nog meer?

Pieter Dutman 02-07-2015 Via de website gekocht

Goede website; helder en duidelijk. Betaal en bestel gemak staan voorop!

Gelijk de volgende dag werd de TV geleverd zoals beloofd.

Assortiment
Ik had ruime keuze in het assortiment en prijsstelling dus daarin was geen negatief punt te bekennen.

Extra toelichting
Plasma-discounter.nl voldeed volledig aan mijn verwachting. Zeker weten bestel ik hier volgende keer weer en als mensen er naar vragen raad ik het aan.

Jan Willem Nieuwland 02-07-2015 In de winkel gekocht
in Naarden

thuis achter de computer uitzoeken en zo in de winkel ophalen, dat is zeker gemak!

niets is teveel, even de bon uitdraaien en hij is er. Fijn!

Assortiment
Zeer groot assortiment, van TV tot BBQ tot expresso-machine. Zeer overzichtelijk.

Aanbeveling
om te vertellen dat als wij het zo fijn hier vinden dat zij dat ook zullen ervaren

kortom, een TOP-winkel!!!!

Stan en Niels 01-07-2015 Via de website gekocht

Alles in duidelijke stappen zonder eerst accounts en/of wachtwoorden aanmaken.

Vrijdagavond de bestelling geplaatst, zaterdagochtend levering. Echt top!

Assortiment
Heb niet alles bekeken, ik wist waar ik naar op zoek was.

Aanbeveling
Goede mailwisseling en service...en een mooi product!

Zie hierboven

Flipje1984 01-07-2015

op de website is alles goed te vinden heel overzichtelijk.

goede service. kwam binnenlopen en werd gelijk goed geholpen.
deskundig personeel had overal antwoord op en legde alles goed uit.

Assortiment
groot assortiment met ruime keuze. Voor ieder wat wils

Aanbeveling
ik zal deze winkel zeer zeker aanbevelen.
de prijzen zijn heel schappelijk met zeer deskundig personeel en klantvriendelijk.

Extra toelichting
Ik vind plasma dicounter een super goede winkel waar ik tot nu toe al mijn televisies gekocht heb. je word altijd correct geholpen en ruime keuze uit verschillende tv`s. ik zal mijn televisies altijd bij plasmadiscounter blijven halen.

Martin en Annet 01-07-2015

De site is duidelijk en overzichtelijk. Er is goed contact te leggen met de klantenservice

Men komt gemaakte afspraken na en er volgt ook een terugkoppeling

Assortiment
Ruim assortiment voor wat wij zochten

Aanbeveling
Ik zou het absoluut aanbevelen

Extra toelichting
Aangezien de eerste doos bij ons helemaal beschadigd binnen kwam durfden wij deze niet te openen. Op zaterdag morgen contact gehad met de klantenservice en daar prima geholpen. Foto's gestuurd en de afspraak gemaakt dat de televisie dinsdag werd omgeruild. Door een fout bij postnl werd dit woensdag. Weer telefonisch contact gehad en weer netjes geholpen. Ondanks dat het voor ons vervelend was zijn we nu heel blij met onze televisie

Marc backers 01-07-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Op voorraad wat ik wilde

Snel, vakkundig

Aanbeveling
3e maal een aanschaf, steeds perfect geholpen, meerdere kennissen herhalingsaankoop gedaan.

Rieko S. 01-07-2015

Overzichtelijke site

Genoeg keuze

Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Prima winkel.

kitsero 01-07-2015 Via de website gekocht

Snel en makkelijk via de pc

Goed geregeld

Grote assotiment

Extra toelichting
Grote assortiment en lage prijs en snelle levering

Theo Gamelkoorn 01-07-2015

Ruime keus, maar kan gericht zoeken.

Na telefonische info of op zaterdag bezorgd zal worden heb ik de bestelling gedaan. Werd inderdaad in prima staat op zaterdag geleverd.

Ruime keus.

Aanbeveling
Prijzen zijn scherp. Keuze is goed.

Wahle 01-07-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk besteld, goed geleverd.

Leverdag opgegeven, vooraf goed geïnformeerd en op tijd geleverd.

Assortiment
2e aankoop bij plasma-discounter, altijd veel keus en goede voorraad indicatie.

Aanbeveling
Concurrerende prijzen, en gratis levering.

Extra toelichting
Concurrerende winkel met vaak de laagste prijzen, een mooie showroom en website, en goede levering bij online bestellingen. 2e aankoop zonder klachten.

Paulus de Boer 30-06-2015

Makkelijk om andere productspecificaties te zien en vergelijken. Makkelijk om te bestellen.

Televisie was de volgende dag netjes op tijd afgeleverd. Geen problemen, het werkt pefect!

Assortiment
Ik kon verschillende televisies vinden op de site en vergelijken. Uiteindelijk voor een LG gekozen voor een goede prijs gecombineerd met goede prestaties.

Aanbeveling
Ik geef nooit een 10, want niemand is perfect maar ik zal zeker de volgende keer bestellen bij Plasma Discounter.

Extra toelichting
Gewoon goed product, snel geleverd voor een goede prijs.

Forza47 30-06-2015

Ik heb de Samsung in Naarden gekocht.

Vragen over het product was nog al een probleem.
De verkopers waren met verschillende dingen bezig ik wilde graag deze Samsung horen wat het geluid betreft maar dan kon niet want hij was niet aangesloten.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel echt aanbevelen
alleen meer met de consument bezig zijn.

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden met deze Samsung TV Mijn TV, ik had B&O ging stuk hij was 16 jaar maar geluid was werkelijk fantastisch Zelf ben ik musicus dus dat geluid moet voor mij goed zijn. Alleen moet ik nu nog een oplossing vinden voor deze Samsung dat ik het geluid mooi en goed krijg. p.s. Voor het eerst een Plasma T.V. gekocht.