Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Michel V73 15-07-2015

Zo besteld en volgende dag al thuis.

Direct afgeleverd op afhaalpunt scheelt weer hoef er niet meer voor thuis te blijven.

Ruim aanbod!!!

Extra toelichting
Helemaal tevreden, ging het bij andere webshops ook maar zo soepel en snel. Dit is keer op keer bewezen bij alle bestellingen die ik geplaatst heb.

mimi023 14-07-2015

heldere site, goede uitleg, zo besteld en betaald alsof je en kopje koffie besteld.

+Goede informatie via email, factuur, garantie, verloop verzending en aflevering, en alles heel snel, top!

Assortiment
zeer uitgebreid, informatief aangeboden, goede info over producten , erg prettig zoeken.

Aanbeveling
ik ben er een groot voorstander van om de kleine ondernemer te steunen, maar voor dit soort aankopen, met dit gemak en service, ben ik als klant toch echt spekkoper en kan ik het ook niet financieel verantwoorden voor mijzelf om niet hier te bestellen.

Extra toelichting
Hierboven heb ik al eea gemotiveerd, maar nogmaals dan; het is voor mij een uitkomst en een enorme steun dat ik op deze eenvoudige en plezierige manier de juiste spullen kan vinden en bestellen en deze bovendien op tijd in huis te hebben.

monique crezee 14-07-2015

goed advies

snelle levering

voldoende vervangend materiaal

waarom niet

Extra toelichting
dank voor de snelle levering en goede service

MrFail 14-07-2015

Site is makkelijk te navigeren,je kan makkelijk selecteren wat je allemaal in je tv wilt hebben en dan krijg je die tv's te zien

Levertijd was precies zoals beloofd.

Assortiment
Er is genoeg keuze en goedkope prijzen.

Aanbeveling
Betrouwbare site, goede levertijden, goede prijzen.

Extra toelichting
Goede producten voor goede prijzen, levertijden zijn zoals beloofd, site is makkelijk te navigeren.

DaveB175 14-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site, snelle levering!

Goed mail contact

Edwin 1975 14-07-2015

Het overzicht van de site is vooral goed te noemen,
Informatie over het product maar ook zelfs een video was er aanwezig.
Bij bestelling word er ook duidelijk gecommuniceerd,via de mail.alles wees de weg.
Zeer netje en duidelijk,allemaal!!!!

Zeker een aanrader product is netjes geleverd en de communicatie was erg duidelijk.na betaling van het product,kreeg ik netjes een mail over hoe en wameer het geleverd zou worden.
Kon het product ook volgen via track and trace.via een link die ik van, plasma discounter toegestuurd had gekregen.

Assortiment
Assortiment,voor iedereen wat wils.
Duidelijk wat wel en niet op vooraad is.

Aanbeveling
Heb hier eerder een aankoop gedaan.
Wederom tevreden,goede service en een goed gevoel.
Dit is elders wel anders geweest dus mijn volgende aankoop zal zeker weer hier zijn.

Extra toelichting
Plasma discounter. Topzaak,goede service duidelijk,gewoon goed geregeld.

Jack en Gert 13-07-2015 Via de website gekocht

In een woord geweldig.

Uitstekend ook de hulp aan de telefoon.

Genoeg keuze

Aanbeveling
Ja ga ik zeker tegen familie en vrienden vertellen.

Extra toelichting
Zeer vlotte service hen goed advies.

Rob.werkhoven 13-07-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Wordt snel geholpen en ze nemen de tijd

Assortiment
Voor iedereen wat wils van groot naar klein

Aanbeveling
Voldoende keus, de medewerkers hebben verstand van zaken. En dringen niet op een specifieke merk

Joey van leeuwen 13-07-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Goede servers en uit leg heel erg goede winkel en top gewoon ik geef alles een 10

Top heel duidelijk op produchten hoe alles werkt en nog veel meer natuurlijk ook een dikke 10

Mooie ruimte en goed in gericht ook natuurlijk 10

Aanbeveling
Heel veel vrienden en famiellie door te geven en me tv laten zien dat jullie top winkel zijn en gewoon mooie tv hebben met beeld kwaliteid zo dat iedereen langs komt mij vader komt ook snel kijken voor de grootste tv aan de muur hellemaal top

Extra toelichting
Top service en duidelijke uitleg hoe dingen werken en wat de tv kan ze weten alles wat jij wilt weten en natuurlijk ook de week knallers zijn ook top gewoon gezegt nog 10 voor de winkel en alles wat er bij hoor echt top nogmaals een 10!!!

JL Verhoef 13-07-2015 In de winkel gekocht

ik werd heel goed geholpen, de verkoper luisterde goed wat mijn we wens was, en vulde die perfect in

toen de koop gesloten was, ging ik een sigaretje roken, de TV werd naar mijn auto gereden , en netjes ingeladen

Assortiment
er is een zeer uitgebreid assortiment, waarbij je heel goedkoop mee klaar kan komen

Aanbeveling
ik vind de prijs service en het gemak, aanleiding om dit aan familie en kennessen , aan te bevelen

Extra toelichting
ik heb zeer tevreden met mijn smart TV

Verhagen151 13-07-2015

Bestel en betaalproces is gemakkelijk. Ook de vele betaalmogelijkheden zijn meer dan voldoende

Levertijd is nagekomen, ook netjes verpakt. Zou wel adviseren te verpakken in een neutrale doos

Assortiment
Teveel om op te noemen. Goede prijzen.

Aanbeveling
Gemak, betaalbaar en snel in huis

Extra toelichting
Zeer nette en overzichtelijke website, snel en betaalbaar.

C.Schaap74 13-07-2015

Duidelijke webbsite met voldoende informatie. Voor ons dichtbij dus wij hebben het opgehaald . Maar je kunt ook online bestellen

We hebben iets geruild dat was geen probleem. Heel behulpzaam en klant vriendelijk

Assortiment
Voor elke prijsklasse iets aanwezig. Voldoende keus

Zeker bij iedereen !

Goede service. En betaalbaar

udenaer 13-07-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Het was wel even zoeken op dat industrieterreintje was gemakkelijker als er wat wegwijzertjes hadden gestaan vanaf de rondweg

Nou we hadden hem telefonisch gereserveerd en kwamen vanuit Uithoorn, dus kopje koffie lijkt me toch wel normaal.

Prima

Aanbeveling
Ja alles is mensenwerk er zijn heel wat minder fijne winkels te vinden

Extra toelichting
omdat we uit het zuiden (Uden) komen en een paar vervelende ervaringen hadden na een tv-aankoop (maar prima opgelost door failliete Harense Smit) wilden we onze nieuwe tv zelf ophalen, omdat we in de buurt (Uithoorn) zijn hebben we onze tv in Naarden opgehaald maar we kunnen hem niet direct controleren.Contact met uw klantenservice daarover was nogal kortaf moet en zal anders geen recht van spreken als we over 2 weken thuis komen en er iets fout zou zijn hebben we pech gehad.

Philip Tulleken 13-07-2015 Via de website gekocht

Om de hoek!

Duidelijk en accuraat

Jullie heben alles

Ik ken geen betere

Extra toelichting
Lekker zo doorgaan, gaat prima

Sloopmeester 13-07-2015 In de winkel gekocht

veel keuze

Goed geholpen

Extra toelichting
Zeer goed geholpen en een goede prijs

kim kole 13-07-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Ik moest op korte termijn een tv hebben.. ik heb bij ons in het dorp gekeken.. concurrent plasmavisie zij hadden klein assortiment en konden niet uit voorraad leveren. bij u werd het product duidelijk gepromoot en de levering kon snel zijn. Goede keus geweest.. probleem was binnen 2 dagen opgelost

janwillem.vantriet 13-07-2015

We konden makkelijk online winkelen

Automatisch reactie via mail is perfect

Assortiment
We hebben gevonden wat we zochten inclusief steunen kabels en toebehoren.

Zeker vanwege het gebruiksgemak

Leo5678 13-07-2015

website werkt prima

Snelle, probleemloze levering

Familie Vink 13-07-2015 In de winkel gekocht
naarden

De artikelen zijn op de site overzichtelijk gerangschikt; naar prijs, merk en uitvoering.
Je kon makkelijk verschillende merken en modellen vergelijken.
Toen we de keuze hadden gemaakt zijn we naar de winkel gegaan om het artikel te bekijken voordat we het hebben gekocht.

Alle artikelen waren op voorraad. Dat was erg fijn! De home cinema set stond helaas niet opgesteld in de winkel, maar we kregen wel de garantie dat als het geluid erg tegenviel, dat we hem dan konden terugbrengen.

Assortiment
Ruim assortiment, verschillende merken en modellen. Goedkoper dan bij de concurrent.

Extra toelichting
Wij zijn erg tevreden over het aanbod, de service en het gemak van de website van de Plasma-discounter!

Emdjeee 13-07-2015

Super tv aangeschaft met muurbeugel. Uitzoeken met medewerker en onderhandelen ging gemakkelijk geen verkooppraatjes maar gewoon zeggen waar het op staat.

Service is uitstekend. Na het uiteindelijke kopen werd de tv gehaald en op een rolkar gezet. Onder het genot van een bakje koffie rustig nog even rondkijken en vervolgens met een medewerker de tv inladen.

Assortiment
Plasmadiscounter heeft een groot aanbod in tv's en andere zaken. Voor mij ging het om de UE65JU7000L, wist dat ik deze wilde hebben en ze hadden hem. Overigens kunnen ze aan veel modellen komen, al hebben ze dit niet in de showroom!

Aanbeveling
Top winkel met goede prijzen!

Extra toelichting
Erg tevreden over de winkel,klantvriendelijkheiden de service. Groot aanbod aan tv's en dicht bij huis. Dit is inmiddels de 2e tv die is aangeschaft bij PlasmaDiscounter, erg fijne winkel met de beste prijzen. Dan hoef je niet ver te zoeken.

leida1967 12-07-2015

Ik vind de website erg duidelijk.
De curved tv was makkelijk te vinden,er staat duidelijk bij wat het doet ,en wat je krijgt

Heel aardig en vooral behulpzaam zijn de mensen toppie behandeld!

Assortiment
Er is voldoende keus,en de prijs is erg goed ,vandaar ik helemaal uit rijnsburg naar naarden ging om me tv te halen en we gaan zeker terug voor een sounbar!

Aanbeveling
Ik heb de winkel en de webshop al direct aan bevolen bij me vrienden en familie .

Johan Godin 12-07-2015 Via de website gekocht

Snel en gemakkelijk vis de website hetgeen gevonden dat ik nodig had

Snelle, correcte levering de eerstvolgende werkdag na aankoop

Assortiment
Het assortiment voor gangbare producten is compleet.

Aanbeveling
Wij hebben een hele goede ervaring met de ruime keuze van het assortiment, het gemak van bestellen en de snelle correcte levering.

E van Buuren 12-07-2015 Via de website gekocht

Nu een week na het bestellen hebben wij het product niet een gezien, dus zeker niet kunnen gebruiken.

Waar het aan ligt weten wij niet maar het pakket wordt gewoon niet bezorgd.

Flink balen dus.

En de slogan vandaag besteld is morgen geleverd klopt daarmee van geen meter !!!!!

Aanbeveling

Waar het aan ligt weten wij niet maar het pakket wordt gewoon niet bezorgd.

Flink balen dus.

Create2Fit Naarden 13-07-2015

Geachte heer / mevrouw,

Zeer vervelend dat uw bestelling nog niet is afgeleverd, onze excuses hiervoor.

Wij hebben uw bestelling vandaag retour gekregen in ons magazijn, vanwege een sorteerfout bij de vervoerder. Wij waren hiervan niet op de hoogte, anders hadden wij al eerder actie kunnen ondernemen en u daar op de hoogte van kunnen stellen.

Inmiddels hebben wij ook contact met u gehad over uw bestelling. Uw bestelling zal vandaag opnieuw verzonden, zodat u het product morgen in huis heeft.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Klantenservice Plasmadiscounter

E van Buuren 16-07-2015

Inmiddels is er een update.

Nadat we hadden uitgezocht hoe we konden klagen bij de vervoerder heeft Plasma-Discounter alsnog (of eigenlijk opnieuw) de TV opgestuurd. Nu hadden we het apparaat binnen 16 uur. Het kan dus wel !!

Hierdoor is onze 1 waardering gewijzigd naar een 8. Een 10 kan natuurlijk niet, want Plasma-Discounter is zelf verantwoordelijk voor de keuze van de vervoerder.

Het was dus niet Plasma-Discounter zelf waar wij niet over te spreken zijn maar de gekozen verzendmethode.

Fam. van Soest 12-07-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Deskundig personeel, vriendelijk. Goede parkeergelegenheid en bereikbaarheid. Ruime openingstijden.

Assortiment
Ruim assortiment en scherpe prijzen

Aanbeveling
Gezien bovenstaande opmerkingen zeker aan te bevelen.

MW1234 12-07-2015

prima service,snelle levering

robin van ginkel 12-07-2015

Goede overzichtlijke website en een mooi bezoekadres.

Vriendelijk peroneel aan de telefoon en snelle reactie bij bezoek aan de winkel.

Assortiment
Zeer ruim assortiment en zeer goede prijs.

Aanbeveling
wij kunnen deze winkel een ieder van harte aanbevelen. Wij hebben dit in alle afgelopen jaren ook gedaan.
Vooral in deze tijd is de BBQ shop ook reuze handig.

Extra toelichting
Gewoon hier kopen,want uiteindelijk altijd de goedkoopste en snelste kwa leveren en service.

Astrid01Guitar 12-07-2015

Het bestellen ging gemakkelijk, er werd vlug geleverd en ik was blij met de mogelijkheid om met PayPal te betalen

Ik heb telefonisch nog een vraag gesteld en ik werd vlug en netjes geholpen

Assortiment
De televisie was scherp geprijsd

Aanbeveling
Het ging prima, ik zou er zelf ook opnieuw kopen dus ik raad het een ieder aan!

Extra toelichting
Ik heb geen op of aanmerkingen over deze aankoop, het ging gewoon prima en we zijn heel blij met de goede koop!

Alexander Stevens 11-07-2015

Grote keuze in kwaliteit en prijzen

Vakkundig en gastvrij.

Alle modellen leverbaar

Directe aanbeveling!

Extra toelichting
Prima service en aanbod. Erg plezierig

Torchwood 11-07-2015

alles was eenvoudig en duidelijk te vinden.

Het product werd meteen de andere dag bezorgd dat was wel goed, maar ik heb het idee dat het om een showroommodel ging terwijl dit niet werd aangegeven. Ik heb meerdere gebruikerssporen en stof gevonden.

Assortiment
ik vond meteen het product dat ik via google aan het zoeken was op de website

Aanbeveling
Product op tijd geleverd andere dag nog, echter het product bevatte gebruikerssporen en lijkt op een showroommodel, of eerder geretourneerd model, het bevatte stof en krasjes aan de achterkant. Altijd zonde als je denkt een nieuw product te kopen. Voor de rest werkt het product wel naar behoren.

Extra toelichting
Een minpuntje mijn soundbar had sporen van stof etc op het plastic en vingers ook een klein krasje aan de achterkant. Ik zag dat er nog een op voorraad was toen ik hem kocht online en denk dat dit een showroommodel is wat als nieuw product is verzonden. Ik heb zelf bij de Media Markt gewerkt in een ver verleden en weet dat dat soort dingen daar ook gedaan werden. Ik vind het jammer dat dit niet eerlijk vooraf gezegd is. Het product is goed maar het voelt dan toch aan alsof het niet echt nieuw is en dat is jammer, want je betaalt wel het volledige bedrag bij aankoop.

Elgeriaan 11-07-2015 Via de website gekocht

Website met toestellen is duidelijk
Bestelling ging vrij makkelijk en de betaling
Verliep soepel
Aflevering na 1 dag .

Zeer positief over de afd. klantenservice.
Heb 2x een mail gezonden en had de volgende
Dag het antwoord naar tevredenheid.

Assortiment
Een zeer ruime keuze in tv toestellen.
Het door ons gezochte toestel moest aan een
Bepaalde maat voldoen i.v.m. plaatsing in een
TV meubel

Aanbeveling
Uitgaande van mijn ervaring durf ik Plasma
Discounter aanbevelen

Extra toelichting
Ben zeer positief over de afdeling Klantenservice van jullie? Heb 2x een email gezonden en had de volgende al antwoord' waar ik zeer tevreden Mee ben. Niets dan lof. Daar kunnen andere internet aanbieders volgens mij een voorbeeld aannemen. Ook over de video van jullie, waarbij je wordt uitgenodigd mee te gaan het magazijn in Is heel.apart. Het enige minpuntje gaat over de door ons aangekochte tv van Philips. Dit toestel moet een scherp en helder beeld geven, maar dat valt ons tegen. Heb goede HDMI kabels aangesloten en getracht het beeld te optimaliseren.

Ozkan123 11-07-2015

snel geleverd zonder gebrekken

groot assortiment

Aanbeveling
laagste prijs althans tv die ik gekocht heb was nergens goedkoper op internet

Extra toelichting
Prima bedrijf. Alles is goed Geregeld netjes betaald netjes tv ontvangen. Geen rompslomp eerlijke deal en nog eens echt de goedkoopste op internet. Echt een aanrader

Kleiss 11-07-2015

zeer gemakkelijk kon ik op de website de tv vinden die ik zocht.

Ik had nog via de mail een vraag over de tv, deze werd snel, binnen 1 dag, beantwoord.

Assortiment
de tv had ik elders ook gezien voor een lagere prijs, maar ik heb 6 jaar geleden ook bij plasma-discounter gekocht en was toen zeer tevreden en heb daarom gekozen om weer bij plasma-discounter de tv te kopen.

Aanbeveling
6 jaar geleden een prima winkel en nu weer!

Dartbak 11-07-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Werd gelijk geholpen en kon de volgende dag al geleverd worden

Gaf goed advies

Assortiment
Alle soorten in winkel aanwezig

Goede prijs kwaliteit verhouding

Alles was naar wens

Patrick 1975 11-07-2015

Gekocht in de winkel, lekker om alles uitgestald te zien

Goed geholpen tv zelfs tot aan de auto :-) en een model gekocht wat niet in de showroom stond maar door goede vragen van personeel wist hij een model wat beter bij mijn wensen paste te vinden in het magazijn

Prima niks gemist

Probleemloos gewoon prettige winkel

Extra toelichting
Echt zeer tevreden en achteraf nog steeds een goed gevoel dat is vaak anders geweest

Paul Op ten Berg 11-07-2015

Aanbeveling
Zeer goed assortiment, met een enorme keuze. Zeer scherpe prijzen en aanbiedingen. Gratis verzending van mijn nieuwe TV.

Extra toelichting
Uitstekende bedrijf, betrouwbaar en zeer aan te bevelen. Supersnelle levering.

Judith Huizinga 11-07-2015 Via de website gekocht

Online besteld website is transparant en keuze tot vergelijking. bij een telefonische vraag de klantenservice direct aan de lijn met kennis van zaken.

We wilde de aflevering een paar dagen uitstellen ivm cadeau verjaardag. Maar dat is helaas niet gelukt ondanks de inspanningen van de dame bij de klantenservice.
Dus super snelle levering.

Veel keus

Aanbeveling
Bij een nieuwe aanschaf komen de discounter websites altijd even in beeld.

Extra toelichting
Snelle levering, goede producten voor een zeer schappelijke prijs.

Willem11111 11-07-2015

Ben naar de winkel gegaan can Tom Coronel, gewoon ook ui interesse. Werden netjes geholpen en de keus was snel gemaakt.

Fijne medewerkers bij Tom in de winkel, behulpzaam en vriendelijk. Zeker niet opdringerig.

Assortiment
Genoeg keuze naar mihn gevoel. De belangrijkste merken staan er te pronken met hun topmodellen maar ook wat prijsvriendelijker modellen. Dus voor ieder keus genoeg.

Aanbeveling
Alles is voor hande om een goede aankoop te doen dus. ..

Extra toelichting
Mooie tv van Samsung gekocht. Ben hier heel tevreden over.

Legend73 10-07-2015

Alles zeer duidelijk

Snel geholpen , goede service

keuze genoeg

Aanbeveling
alles bij elkaar prima geregeld allemaal !

RichFlipper 10-07-2015

Snel, dichtbij en goede service

Zie boven!

Assortiment
Niet alles, maar voor mij voldoende!

Vanwege bovenstaande bevindingen!

Fr MacDonald 10-07-2015 Via de website gekocht

6,7

Thuis avond's online kon bestellen

Assortiment
ziet er zelde uit als op de foto

Extra toelichting
Ja hoor ik zal het iedereen aanraden.

crista1 09-07-2015

goede site

snel geleverd

goede artikelen

moeten ze zeker doen.

Extra toelichting
Fijne site goed en overzichtelijk. Ik had gebeld of het artikel echt op voorraad was en vriendelijke dame aan de lijn. Daarna via track en trache gevolgd. Super senl alles.

Wies Noordijk 08-07-2015 Via de website gekocht

Goede omschrijving op website. Goede bereikbaarheid voor vragen.

Snel bereikbaar. Vriendelijk, duidelijk en hulpvaardig.

Assortiment
Keuze genoeg in het artikel wat we zochten.

Aanbeveling
Goed assortiment, snelle bezorging, goede bereikbaarheid service, vriendelijk en behulpzaam.

Willem Steilberg 08-07-2015 Via de website gekocht

Website goed en duidelijk opgezet. Duidelijk het gewenste product te vinden.

Snel antwoord op mijn vraag/klacht in het weekend. Kunnen veel bedrijven nog een voorbeeld aannemen.

Veel verschillende modellen

Aanbeveling
Gemak, snelle bezorging, scherpe prijs maken dit voor mij een voordeel om andere dit aan te bevelen.

Alles klopt !

Ellenstracke 08-07-2015 Via de website gekocht

Samsung tv
Deze prachtige tv vorige week gekocht onlin. Het curved model is echt een verschil en het gebruik van smart tv is erg leuk. Een aanrader voor degene die een tv zoekt met veel mogelijkheden en mooi beeld. Ik zou hem zowiezo aanraden!

De service vind ik geweldig.
De ene dag besteld, en de volgende dag in huis. Ik heb het volste vertrouwen in de service van plasma-discounter

Assortiment
Je kijkt je ogen uit naar wat ze daar allemaal hebben voor ieder wat wils prachtig.

Aanbeveling
Ik zal aan iedereen plasma-discounter aan bevelen.
Ben ik trouwens al druk mee bezig.

Extra toelichting
Mijn beoordeling is en blijft zeer positief mocht ik met der tijd weer wat nodig hebben op TV gebied dan altijd naar Plasma-Discounter. Met vriendelijke groet van een zeer tevreden klant.

Antonio5 08-07-2015

In de buurt. Genoeg verkopers. Direct meenemen.

Direct geholpen. Zeer vriendelijk. Kennis van zaken.

Assortiment
Alles aanwezig en mogelijkheid om te luisteren.

Top!

Extra toelichting
Uitstekende service. Snel geholpen. Alles op voorraad.

Robleo 08-07-2015

Duidelijk op merk gesorteerd

Deskundig personeel

Assortiment
Er hadden iets meer tv's in de winkel mogen zijn

Aanbeveling
Heel goed geholpen in de winkel

Extra toelichting
Goede service en deskundig personeel

Jennefer06 08-07-2015

Producten goed vindbaar

Snel geleverd en berichtgeving duidelijk

Prima

Aanbeveling
ivm snelle levering en producten die jullie aanbieden.

Extra toelichting
Motivatie boven duidelijk genoeg. Prima service, product/prijs en kwaliteitsverhouding goed.

N. Bouallala 08-07-2015 Via de website gekocht

Ik werd door de videoreclame overtuigd, goede uitleg van een bekende BN'er, hij heeft ook een heldere stem.

Jullie bieden goede service, alles was duidelijk en overzichtelijk op de website.
Bij het aankoop van m'n tv kon ik ook garantie krijgen dat vond ik wel ideaal. Ook werd mijn tv snel thuisbezorgd binnen 2 dagen, Snelle service!

Assortiment
Bij een aankoop van een tv krijg je diverse assortiment die je nog kan bij kopen, dat is goed over nagedacht. Want dat kan handig zijn dan hoef je niet meteen weer terug te bekijken op de website. Het staat al meteen klaar.

Aanbeveling
Eerlijk is eerlijk, de prijs scheelt gewoon een hoop het scheelde mij gewoon bijna 700 euro of meer, ik kijk nu thuis met plezier tv ik heb helemaal geen klachten mee alles ziet er gloednieuw uit. Ik zal hiermee mijn vrienden, familie, buren en collega's aanraden om voordelig televisie te kopen bij Plasma-discounter.nl!

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over mijn tv dat komt mede door de reclamespotje, alles word duidelijk uitgelegd de bekende BN'er heeft ook goed zijn werk gedaan om alles uitgebreid uit te leggen en dat geeft me het gevoel dat alles in goede staat is en het scheelde me echt honderden euro's. Ik denk dat iedereen de komende tijd bij plasma-discounter televisies zullen kopen.

ivokui71 08-07-2015

Goed advies, over bijbestelde soundbar.

Geen service nodig gehad, maar wel voor aankoop snelle antwoorden over levering.

Assortiment
Zeer ruim assortiment met een grote diversiteit. Daardoor ook veel alternatieven voor bijvoorbeeld HD of UHD.

Aanbeveling
Top winkel en levering op gewenst moment.

Extra toelichting
Al met al en perfecte winkel en levering ook op gewenste datum.

Veer02 07-07-2015

Kon rustig op m'n gemak thuis shoppen
Goede uitleg en beschrijving

Snelle levering
Goedgeïnformeerde via mail

Assortiment
Keus uit vele maten, modellen, merken en prijsklassen

Aanbeveling
Ik zou deze winkel aanbevelen naar naleving van mijn goede ervaring

Extra toelichting
Zeer tevreden over webwinkel, het gemak,de levering en prijs/kwaliteit