Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Patrick 21-07-2015 Via de website gekocht

Snelle service, maken waar wat ze beloven

Assortiment
Tja....de TV die ik wilde hebben hadden ze in ieder geval ;-) Genoeg keus denk ik.

Jan v N 21-07-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Open en overzichtelijke presentatie van producten

Rustige en nette benadering zonder opdringerigheid, duidelijke uitleg en antwoorden op vragen. aanbieden van eventuele goede alternatieven. Eigenlijk zoals een verkoop/adviseur hoort te zijn. KEURIG !!!

Assortiment
Ruim toereikend, voor iedereen het juiste product te vinden. Wat prijs betreft zeer goed. Soms niet de allergoedkoopste maar dan met verschil van een paar euro. Wel meestal uit voorraad leverbaar.

Aanbeveling
Nette winkel, beleefd en keurig geholpen. Duidelijke uitleg en zelfs kopje koffie aangeboden gekregen. Alle lof.

Extra toelichting
Het was voor mij wederom een fijne en goede ervaring die ik in veel winkels mis.

Liesbeth Franck 21-07-2015 In de winkel gekocht
Plasma Discount Naarden

Alles is overzichtelijk.

Heel erg goed zonder flauwekul, vooral de after sales,het zijn geen "dozenschuivers".

Assortiment
Erg goed, als er op de website staat in voorraad dan is dat ook daadwerkelijk. Het assortiment omvat alles van tv tot en met barbecue.

Aanbeveling
Ruime keus en goed te overzien.

Extra toelichting
Het is heel prettig om bij Plasma Discounter te winkelen, het personeel is erg behulpzaam zonder opdringerig te zijn. De verkopers weten ook waarover ze het hebben (productkennis).Dat is ook de reden dat we telkens terugkomen, uiteraard vanwege de prijs.

Peter Engelaar 20-07-2015 Via de website gekocht

Product besteld, en binnen 2 werkdagen in huis.

Hebben bijna alles!

Aanbeveling
Gewoon goed, en betrouwbaar!
Goede informatie over de produkten

Arwin 20-07-2015 Via de website gekocht

Gewenste product zeer snel gevonden, TV moest zo groot mogelijk zijn voor zo weinig mogelijk geld en DVBS was een vereiste. Kon alle specificaties direct vinden.

Mijn mail met een vraag over de ophangbeugel voor bij de TV werd dezelfde ochtend nog beantwoord zodat ik gelijk nog kon bestellen.

Assortiment
Zeer ruime keuze (ze hebben echt alle modellen, ik denk dat ik bij plasmadiscounter in het magazijn ga wonen, maximaal TV kijken haha) Ik geef een 9 geen 10 omdat de Canal digutaal ci+ module elders besteld moest wirden.

Aanbeveling
Gewoon goed snel eerlijk en duidelijk. Daar kunnen sommige webwinkels waar je TV (probeert) te bestellen nog een puntje aan zuigen.

Extra toelichting
Had s'morgens vroeg besteld, de volgende dag in de middag stond de 50" TV al in mn halletje gereed om op te hangen.

Kolibri22 20-07-2015 In de winkel gekocht

Bijzonder overzichtelijk

Zeer persoonlijk geholpen, de verkoopster nam de goede tijd voor me en was goed op de hoogte van produkt specificaties

Wat hebben ze niet?

Aanbeveling
Al veel gekocht, van stofzuiger tot meerdere tv's

Dulvin 20-07-2015 Via de website gekocht

Het professionele hulp

Het beste service 10+++

Goeie assortiment

Aanbeveling
Tot nu de beste winkel voor elektrische producten

Extra toelichting
Een snelle levering vandaag besteld morgen in huis goede service en een kwaliteit van product ben blij mee met me aankoop.

Rico 20-07-2015 Via de website gekocht

Goede zoekfunctie en uitgebreide teksten en video's

Tot nu toe alleen maar kwaliteit gekregen en nog geen gebruik hoeven te maken van welke service vorm dan ook. Dit zegt genoeg over de organisatie en heb het vertrouwen dat ook de service en aftersales goed is.

Assortiment
Goed assortiment, buiten de nieuwe producten ook vaak de eerdere modellen voor een leuke prijs.
De recensies zijn hierbij meestal realiteit, waardoor je een bewuste passende keus kan maken.

TOP!

Extra toelichting
Nee, wel een opmerking aan Tom: Als je net zo snel bent op het circuit als je leveringen van je shoppies, gaat het je nog wel eens prijzen opleveren :) (keep going!)

Roy 19-07-2015 Via de website gekocht

Erg makkelijke overzichtelijke website.

Volgende dag gelijk antwoord op mail

Uitgebreide keuze

Aanbeveling
Al eerder bestelt en volledig betrouwbare webshop

Ed 19-07-2015 Via de website gekocht

Na telefonisch contact te hebben gehad.
Met een van de meedewerkers van plasma discounter.
Was ik zo goed geholpen, dat ik eigenlijk direct wist wat voor type tv ik ging kopen.
Het is een LG geworden met alles erop en eraan.
En vandaag bestellen voor 21:00 morgen in huis

Prima service.
Goed en duidelijk geholpen door telefooniste van plasmadiscounter.
Prima service voor 21:00 bestellen en de volgnde dag in huis.

prima service.
Goed meedenkend personeel.
Snelle service.
Prijzen van plasma discounter zijn beter dan prima.

Martinus 19-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, ook of iets al dan niet op voorraad is

Ruilen is geen probleem, al een keer gedaan

Prima

Ivo 19-07-2015 Via de website gekocht

Voor alle wensen die ik had voor mijn tv was het mogelijk een optie in te vullen, waarna de meest geschikte tv tevoorschijn kwam, geweldig

De volgende dag was alles keurig in huis

Van Dijk 19-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijk en overzichtelijk

Snelle aflevering

Nieuwe modellen aanwezig

Dick 19-07-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Uitgezocht op internet en direct voorradig in magazijn

Vriendelijk personeel

Ruime keus

Overzichtelijk

Extra toelichting
Heel tevreden. Personeel zet zelf TV in de auto.

Danny van Kolck 19-07-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Ze hebben alles en goede voorlichting ook bij moeilijke vragen.

gewoon zeer goed

ze hebben bijna alles

Aanbeveling
het is al top, maar een 9 want er moet natuurlijk een puntje overblijven voor nog betere service e.d.

Extra toelichting
Ik heb deze review geschreven ondanks dat ik best wel weet dat het weer een reclame stunt is, maar jullie verdienen alle credit.

Ddj 19-07-2015 Via de website gekocht

duidelijke uitleg, uitgebreide keus, goede filmpjes

Deze week een staking bij post nl, na telefoontje met plasma discounter werd de actie genomen om het pakket te traceren. Daarna werd teruggebeld. Prima

Assortiment
veel keus en duidelijke uitleg

Aanbeveling
aantrekkelijke prijzen, goede voorraad en duidelijke uitleg

Chris 19-07-2015 In de winkel gekocht
Naarden

voldoende aandacht gekregen van medewerkers.

gekozen voor afhalen ipv toesturen. hierdoor uitleg van persoon en kan je vragen stellen.

ruim voldoende aanbod

Aanbeveling
leuke combi met bbq en wasmachine winkel in Naarden.

Extra toelichting
geef klant voor online en offline dezelfde bedenktijd en zichttermijn. Anders zal volgende keer in winkel kijken en online kopen.

Berend Vocking 19-07-2015 In de winkel gekocht

Overzichtelijk

Vriendelijk te woord gestaan door verkopers die weten waar ze het over hebben en niet te beroerd zijn om iets op te zoeken. Jammer dat internet in de winkel zo traag is.

Aanbeveling
Ik heb gevraagd of de canaal digitaal kaart zo in de gekochte sony 755 kon, ja dat kan was het antwoord.
Thuis kreeg ik geen kanalen en na speuren en bellen bleek dat er een cim geplaatst moest worden. Heen en terug Zwolle Naarden had ik geen zin in. Ook maakt het de tv weer 80 euro duurder, misschien had ik hem dus toch maar via het web ergens moeten bestellen.

Extra toelichting
Duidelijker voorlichten dat er nog een cim bijgekocht moet worden voor canaal digitaal.

dave R 18-07-2015 In de winkel gekocht
bussum

De keuze of op de duidelijke website kijken of aardig geholpen te worden in de winkel

geholpen door iemand die volgens mij genoeg af wist van de apperatuur

Assortiment
genoeg keuze om het bos nog te zien en merken te vergelijken

goede prijs/kwaliteit combi

Harunbulgur 18-07-2015 Via de website gekocht

Ik heb mijn tv online besteld via Plasma-discounter.nl. De bestelling ging vrij snel en de tv was zó gevonden. Bij de winkelmand makkelijk gegevens ingevuld en besteld. Binnen een paar dagen was het bezorgd. Goede service!

Wanneer je voor 21 uur besteld hebt, heb je de dag erna in huis. Zo ging het ook bij mij en dat vond ik zeer fijn. Ik heb nog even contact gehad met de klantenservice. Zij hebben mij goed geholpen en bevestigd dat het product was verzonden. De medewerker van de klantenservice was ook heel behulpzaam.

Assortiment
Plasma-discounter.nl heeft een groot assortiment aan verschillende soorten tv's. Zo heb ik mijn tv gemakkelijk gevonden op basis van het filtersysteem met mijn persoonlijke voorkeuren. Het heeft nog geen 5 minuten geduurd.

Aanbeveling
Ik heb Plasma-discounter.nl al aan vrienden en familie aanbevolen. Zij gaan waarschijnlijk binnenkort een nieuwe tv bestellen.

Extra toelichting
Ik vind het een gebruikersvriendelijke site met makkelijke keuzes om de juiste tv te vinden. Zo heb mijn tv zeer snel en makkelijk gevonden en besteld. Misschien ooit in de toekomst nog wel een keer.

rose 18-07-2015 In de winkel gekocht
naarden

Bij binnenkomst werden we vriendelijk welkom geheten. Nadat we onze wens kenbaar hadden gemaakt werden we deskundig voorgelicht.

Na de aankoop werden we geholpen bij het inladen

Assortiment
Wat we wilden zien was er. En konden we onze keuze maken

Aanbeveling
Goede service en vriendelijk en deskundig personeel

Extra toelichting
Als we weer iets nodig hebben op het gebied van het assortiment dat Plasmadiscount biedt komen wij zeker terug

S Cornelissen 18-07-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Goede service, ook als er onverhoopt toch iets mis mocht zijn met het product. Beloftes over levertijd etc worden goed nagekomen.

torenbosch 18-07-2015 Via de website gekocht

De website is duidelijk, het is gemakkelijk om te vinden wat je zoekt en er staat goede informatie op.

De televisie die wij besteld hadden werd keurig netjes binnen de afgesproken tijd bezorgd. Je wordt goed via de mail op de hoogte gehouden van het bestelproces.

Assortiment
Breed assortiment met scherpe prijzen, bezorging gratis wat ook een groot pluspunt is.

Aanbeveling
Het voelt veilig en vertrouwd om hier artikelen te kopen, dat doen we de volgende keer weer.

Nelson fontes 18-07-2015 In de winkel gekocht

Overzicht

Verkopers met verstaand van de goedere

Ruim keuze

rene 18-07-2015 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke site

Bij vraag via mail direct antwoord, kan mening andere internetsite voorbeeld aannemen

Aanbeveling
Zeer snelle service en super klantenservice

Extra toelichting
Wij doen 9 van de 10 aankopen via het internet en hebben al een aantal artikelen bij Tom Coronel gekocht, hij geeft goede service voor betaalbare prijs een echt voorbeeld en internet concurrent waar veel (internet)winkels een voorbeeld aan moeten nemen.

Kelly 18-07-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Ik vond het niet zo heel overzichtelijk en de prijskaartjes hingen niet heel duidelijk bij ieder product.

Te weinig personeel waardoor de verkoper meerdere mensen tegelijk helpt.

Extra toelichting
De verkoper zei dat de tv naar keuze compatible was met alle smartphones en tablets. In de praktijk blijkt dat dat niet zo is. Alleen maar met Samsung.

Leo janssen 18-07-2015 Via de website gekocht

Kreeg een aanbieding dus kiezen was simpel

Bevestiging snel binnen. Track en tracé ook prima maar werd pas na twee dagen geleverd.

Aanbeveling
Heb er een Samsung gekocht en nu een Toshiba. In de winkel heldere uitleg en goede productvergelijking

albert de rooder 18-07-2015 Via de website gekocht

via de site mooie aanbiedingen en dan met gemak bestellen met veel korting

goede service en snelle levering top

Assortiment
kan altijd mooier maar dit is ok

geen

Alex Peters 18-07-2015 Via de website gekocht

De website was duidelijk en overzichtelijk. Ook het filmpje met uitleg van de aansluitingen en opties e.d. was zeer verhelderend.

Retouren is niet nodig, maar de overeenkomsten daarvan zijn erg netjes en klantgericht. Ook de levering was zeer netjes en in een termijn van 2 uur.

Assortiment
De prijs was zeker goed. Ik zag de aanbieding via marktplaats waardoor ik niet verder heb gekeken op de site omdat dit niet overtroffen kon worden.

Aanbeveling
Ik kan niks anders geven dan een 10. Alles was perfect; vanaf het bestellen tot het leveren is het allemaal vlekkeloos verlopen.

Ga zo door!

Bas van Dijk 18-07-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Je kunt alle tv's in de showroom bekijken en je wordt als je vragen hebt goed geholpen

Oude tv ging kapot net voor nieuw jaar. Na bellen met plasmadiscounter hebben zij direct een nieuwe tv opgestuurd en hierdoor hebben wij met nieuwjaar alsnog tv kunnen kijken.

Aanbeveling
De medewerkers zijn erg behulpzaam en de prijs kwaliteits vrhouding is erg goed

tol 17-07-2015 In de winkel gekocht

6,7

website duidelijk

medewerker te kleinerend

Aanbeveling
ieder moet t voor zich weten, maar we zijn niet negatief

Vincent B 17-07-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Op zondag mijn tv stuk, kon hier meteen terecht voor een nieuwe.

Ontspannen maar professionele houding van de medewerkers.

Enorm veel keuze.

Aanbeveling
Mijn volgende tv komt hier weer vandaan!

Sony tv 17-07-2015 Via de website gekocht

makkelijk en op je gemak online winkelen

Assortiment
veel soorten tvs met duidelijke uitleg inhoudelijk

ruime keuze

mijn bestelling was er binnen 1 dag

Pierre 17-07-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Zeer overzichtelijk, snel, makkelijk en uitgebreid qua info

Jammer dat het een betaalde dienst is maar als je even geduld heb dan wordt je wel heel netjes, vriendelijk en behulpzaam.

Meer dan genoeg keus

Aanbeveling
Webshop, winkel of servicelijn, het werkt allemaal naar behoren. Als klant voel ik me gewaardeerd en prima voorzien van informatie om een gedegen keuze te maken

Niets meer dan lof

Leo Padmos 17-07-2015 Via de website gekocht

Perfecte website, met uitgebreide uitleg.Meestal voorzien van een instructie video.

Keurig op tijd verzonden.

Zeer veel keuze.

Behoeft geen motivatie.

Extra toelichting
Nee , vooral zo verder gaan in de toekomst

Martijn 17-07-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Ik kon de producten makkelijk vinden. Enige minpuntje was dat de "Back" knop op mn browser niet altijd de filters herstelde die ik had ingesteld tijdens het zoeken

Ik ben fysiek naar de winkel gegaan en werd daar perfect geholpen door de verkoopster. Haar parate kennis was niet altijd voldoende maar dat maakte ze goed door de dingen die ze niet wist gelijk op te zoeken

Assortiment
De meeste elektronice winkels hebben 1 of 2 aanbiedingen die scherp(er) geprijsd zijn. Echter jullie hebben in elke categorie scherp geprijste televisies. Enig minpuntje was dat veel televisies die op de websites stonden niet tentoongesteld werden in de fysieke winkel.

Samenvoegsel van bovenstaande punten

wim uiterwijk 17-07-2015 In de winkel gekocht

Artikelen zijn overzichtelijk opgesteld

De service en uitleg in de winkel was uitstekend

Assortiment
Prima assortiment, voor ieder wat wils

Vriendelijk personeel.

Loet van Oostende 16-07-2015 In de winkel gekocht

Assortiment
Genoeg keuze maar verwacht geen Mediamarkt. Wel een goed en heel mooi assortiment. en zeker voordelig

Aanbeveling
Goed bereikbaar, rustig en op je gemak rondneuzen. Als je hulp of advies nodig hebt zijn er deskundige en vriendelijke medewerkers

Extra toelichting
Zag de Weekendknaller en direct richting Naarden. Top TV nu voor een prima prijs.

jan 16-07-2015 In de winkel gekocht
naarden

alles lekker overzichtelijk per merk

werd gelijk op een correcte wijze geholpen

alle goede merken

zie hierboven

Joshua 16-07-2015 In de winkel gekocht

Binnen lopen. Geregeld

Goede after sales

Robin van Meer 16-07-2015 Via de website gekocht

Assortiment
Is voor mij moeilijk in te schatten omdat ik heel gericht aan het zoeken was.

Aanbeveling
Laagste prijs voor het specifieke product, zeer snelle verwerking en levering van de bestelling.

Extra toelichting
Product is ook van zeer goede kwaliteit

Ruud 15-07-2015 Via de website gekocht

Prima website.

Snelle levering, precies zoals op de website beloofd.

Assortiment
Niet echt naar het assortiment gekeken, wel gezocht naar de webshop met de beste kritieken die het toestel voor de beste prijs verkocht. Dat was dus plasma-Discounter.

kees van Driel 15-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke informatie en alles online prima te regelen. Specificaties van de tv die ik kocht waren duidelijk.

Alles heel duidelijk met betrekking tot levering, binnen 24 uur thuis bezorgt.

Assortiment
Ze stunten met prijzen en daarin hebben ze dan ook nog een goede keus.

Aanbeveling
Zeer tevreden en al vaker besteld bij de winkels van Tom Coronel. Omdat de service vorige keer toen mijn wasmachine stuk ging ook zeer goed was koop ik hier vaker mijn spullen.

Extra toelichting
De nieuwsbrief en de weekendaanbiedingen zijn echt de moeite waard.

Marc 15-07-2015 Via de website gekocht

6,3

Bestellen gaat eenvoudig. Je krijgt mails bij iedere update van de status.

In eerste instantie foutief product ontvangen. Daardoor niet zaterdag, maar pas dinsdag gebruik van kunnen maken.

Aanbeveling
Vond het buitengewoon teleurstellend dat ik bewust het product op vrijdag had gekocht zodat ik het zaterdag op mijn gemak kon installeren. Door een fout van de winkel kreeg ik dus niet het bestelde product en de beste oplossing die ze aanboden was pas leveren op de dinsdag erna.

Pierre Oitmann 15-07-2015 Via de website gekocht

Heldere lay-out.

Duidelijke communicatie, snelle levering.

Assortiment
Mag uitgebreider. Niet gevonden wat ik eigenlijk zocht, maar wel iets anders wat ik wilde hebben.

Ron Moerman 15-07-2015 Via de website gekocht

Het vinden en bestellen van het product ging bijzonder gemakkelijk

Ik vindt het een goede service dat je van elke stap op de hoogte werd gehouden en het product binnen de afgesproken tijd werd geleverd

Assortiment
Ruime keus in de producten waarin ik belangstelling voor heb

Aanbeveling
Duidelijk en toegangs vriendelijk webshop met een breed assortiment

Miranda 15-07-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Lekker dicht bij huis, overzichtelijke winkel, snel meenemen etc...

Gemiddeld een 7. Ik ben uitgebreid en tot volle tevredenheid voorgelicht door een enthousiaste jongeman. Uk zou hem een 10 geven voor zijn tijd en klantgerichtheid. En hij heeft mij de perfecte tv aanbevolen! De man die mij echter de volgende hielp bij de belasting etc was een stuk minder enthousiast en leek weinig servicegericht. Ik zou hem een 5 geven. Maar nogmaals alle lof voor de eerste jongeman.

Prima

Aanbeveling
Ik heb plasmadiscounter al vele malen aan anderen aangeraden. Zelf ook al een aantal jaren eerder een tv gekocht en een paar jaar later een koffiezetapparaat. Alles tot volle tevredenheid

Groot 15-07-2015 Via de website gekocht

bestelling is snel geplaatst

snelle levering, bestellen tot 21.00 uur en volgende dag in huis.

Assortiment
Kon veel voordeliger leveren als Mediamarkt etc

Marije73 15-07-2015

Duidelijk en overzichtelijk

Besteld en de volhende ochtend al in huis. Super!

Assortiment
Heb ik niet berder naar gekeken. Had een gerichte zoek opdracht

Aanbeveling
Wanwege se snelle levering. Achteraf betalen.

WWE 15-07-2015

Goede website met veel uitleg over de TV's. Kleine onduidelijkheid over levering.

Naar aanleiding van een verlopen weekendknaller telefonisch contact gehad en uitstekend geholpen door de medewerkers. Werd goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling toen deze vertraagd leek, maar uiteindelijk werd alles netjes de volgende dag bezorgd.

Assortiment
De TV die ik zocht hadden ze en voor een goede prijs, dus voor mij was het assortiment prima!

Aanbeveling
Ik ben een repeat customer, wat zou je meer kunnen doen dan dat?

Extra toelichting
Mijn bestelling heb ik per creditcard gedaan om 20:50 in de avond waarbij het 1 extra werkdag in beslag zou nemen ivm betaling. Op vrijdag gebeld wanneer de levering plaats zou vinden en toen aangenaam geholpen door een medewerker, wat toch wel fijn is t.o.v. een pure internet business. Uiteindelijk nog een accessoire bijbesteld en alles werd tegelijk de volgende dag geleverd.