Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Frits 05-03-2018 In de winkel gekocht

Wat een vakmensen

Een zaak waar je als klant niet meteen besprongen wordt, maar zodra je hulp of advies wilt hebben staat er iemand bij je.

Estrella 05-03-2018 In de winkel gekocht

Waarom elders kopen!

Weer zeer tevreden met een produkt uit de winkel van de gebroeders Coronel. Natuurlijk kun je al deze merken ook elders verkrijgen. Service en een goede prijs kunnen dan een verschil maken. Evenals de online koopmogelijkheid als de fysieke. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Waarom elders heengaan?

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Twins 05-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Al stuk of 5 televisies gekocht bij coronel goede omruilgarantie nou een sound bar vrijdag om 15:00 besteld zaterdag om 11: 00 gratis bezorgd thuis geweldige zaak met goede aan biedingen

Familie van Soest 05-03-2018 In de winkel gekocht
winkel naarden

Voor ons geen andere winkel meer

Wij komen hier al jaren , gisteren wederom een tv gekocht in combinatie met een sounbar en een prachtige deal gekregen .
Na 2 jaar van heen en weer sturen van onze ook daar aangeschafte sony tv waren wij toe aan een andere tv omdat we daar wel klaar mee waren.
Verkopers duiken niet meteen op je als een bok op een haverzak , maar laten je eerst gewoon even lekker rustig rondkijken .
Daarna op een vrijblijvende manier geholpen en geadviseerd , verkoper wist exact wat hij verkocht en alle verschillen op te noemen van merken en types met daarbij goede redenering van merken .
Waarna onze keus duidelijk was , ook ons zegje gedaan over onze ontevredenheid met sony en de service agent die hun gebruiken .
Verkoper nam uitgebreid de tijd om het verhaal aan te horen en vroeg of het nu wel naar behoren was opgelost en bood aan om contact op te nemen met sony over deze situatie omdat het gewoon niet hoort .
uiteindelijk een mooie nieuwe phillips tv gekocht icm een mooie sounbar en een mooie deal gekregen .
achteraf geen gedram over veel te dure kabels die ze je bij andere winkels meestal proberen door je strot te duwen .
Maar gewoon de vraag of je alle kabels hebt en of ze nog iets kunnen doen gewoon zoals het hoort .

service gaat hier voor , snelle verkooppraatjes en dat is te merken aan de drukte in de winkel maar voldoende verkopers beschikbaar die je kunnen helpen en op een rustige manier niks geen gehaasd .

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

van Weelden 04-03-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Alles goed uitgelegd op de website o.a specificaties e.d dat is ook de reden dat ik het hier besteld heb, en mijn vriend heeft hier ook zijn tv besteld en was er zeer tevreden over dus hoefde niet verder te zoeken

Pluspunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Drost 04-03-2018 Via de website gekocht

goede service top shop

priema service bij online besteling
ook na telefonische kontact over mijn bestelling wert ik zeer netjes behandeld
gewoon top shop

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J.F. Rabel 04-03-2018 In de winkel gekocht

Prachtig product.

De televisie via de site uitgezocht op merk en model maar ook op de reviews van andere klanten.
Geen spijt van de aankoop dit is echt een aanrader voor deze prijs, WEL JAMMER VAN DE KOELE ONGEZELLIGE ZAKELIJKE ONTVANGST EN AFHANDELING VAN DE BESTELLING DOOR DE VERKOPER!!!
Er kan geen gezellig vriendelijk woord van af, hij toetste het product nummer in zei dit is de laatste, verdween naar het magazijn komt terug drukt de tv in mijn handen en tot ziens.
Iets meer persoonlijke interesse en een vriendelijk woord mag je toch wel verwachten als je een product persoonlijk komt ophalen in de winkel.
Beste Tom Coronel neem de moeite om eens met je personeel om de tafel te gaan zitten voor een klantvriendelijkheid cursus ! Klanten die een product in een winkel kopen verwachten een gezellige verkoper of verkoopster dit is juist wat een aankoop van een artikel zo speciaal maakt ten opzichte van internet bestellen.
De winkel zier er prachtig uit dus daar kom ik nog wel een keer voor terug en hopelijk tref ik dan wel een vrolijke opgeruimde gezellige verkoper.

Sammie63 04-03-2018 Via de website gekocht

Goede prijs en snelle levering

Salora televisie gekocht voor een prijs die aanmerkelijk lager was dan bij andere winkels. De televisie werd snel geleverd en gedurende het proces werd ik prima op de hoogte gehouden van de voortgang van de afwikkeling van de order. Helemaal goed dus!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Els van der Raaij 04-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

We zochten naar een 2e Sonos Play 5 en kwamen via Bol bij Televisiewinkel Daar € 79,00 goedkoper dan bij andere aanbieders. En in de afgelopen tijd hebben we vaker bij Televisiewinkel besteld. Zeer goede ervaringen en prima service. Een aanrader!

Kenneth 04-03-2018 Via de website gekocht

best of the best!

zeer vlotte bediening en heel snelle verzending.

alles is duidelijk op de site vermeld wat je ook maar wil. Hier bestel ik zeker nog.

Marlon mell 04-03-2018 In de winkel gekocht

Top service

Ik vind het een top winkel heb er al een hoop dingen gekocht ze helpen je echt goed weten waar ze het over hebben

gjoppelaar 03-03-2018 Via de website gekocht

Top service van A tot Z

Aan het zoeken geweest naar een betaalbare kleine televisie met goede kwaliteiten voor in de slaapkamer. Die vonden we in deze winkel. Bijna niet te vinden maar goede prijs, kwaliteit verhouding en de service rondom de levering was gewoon super. Netjes per mail van begin tot einde op de hoogte van onze aankoop. En op tijd geleverd. Dat vind je niet overal meer tegenwoordig. Top! wij komen zeker terug.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Nick 03-03-2018 In de winkel gekocht

Geweldige servie

Mooie winkel vriendelijk personeel en als je tv niet bevalt kun je hem om ruilen voor een grotere alleen jammer dat mijn afstandbediening van de nieuwe tv niet werkt mocht de tv omruilen maar wou niet weer heen en weer rijde dan maar wachten tot er 1 op gestuurd wordt

Peter Derissen 03-03-2018 Via de website gekocht

Super service en Snel

Bijzonder overzichtelijke website. Betaling ook zeer duidelijk. Al met al TOP!
Bezorging was ook top. netjes binnen gezet.

A.Loutfi 03-03-2018 Via de website gekocht

Prima prijs ! En snelle levering

Goede producten en kwaliteit en een zeer scherpe prijs!
Gisteren Soundbar besteld en volgende dag thuis . Top service !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tonny 03-03-2018 Via de website gekocht

Levering volgens afspraak,fantastisch

Tv nodig,ben aan shoppen gegaan,kwam ik jullie tegen!
Prijs was aantrekkelijk!
Natuurlijk uitleg van Tom!
Goede service!
Aanrader!

Harold 03-03-2018 Via de website gekocht

Snel, betrouwbaar en deskundig!

Duidelijk, overzichtelijk en met weinig moeite besteld wat ik graag hebben wilde, levering binnen 24 uur!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter 03-03-2018 In de winkel gekocht

Goed advies !!

Door de verkoper in de shop werden goede vragen gesteld over waaraan de nieuwe TV zou moeten voldoen. Aan de hand hiervan kwam hij met 2 goede opties. Top !

Erik 03-03-2018 Via de website gekocht

Duidelijke communicatie

De bestelde televisie was helaas vertraagd maar daarover werd een e-mail met toelichting en excuses verzonden. De TV was er de volgende alsnog. Fijn dat gewoon even duidelijk en pro-actief gecommuniceerd werd (dat is niet niet overal zo helaas).

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Stephanie 03-03-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Ik bestelde woensdag mijn DVD/BluRay - speler, en mocht hem op donderdag al ontvangen (héél snel, want ik woon in België!). Prima service, dus!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Njz 03-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, retourkosten helaas voor jezelf

Snelle levering, retourkosten helaas voor jezelf en daarom zal ik er niet meer bestellen. Geld was binnen week terug

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces

Tevreden cliënte 03-03-2018 In de winkel gekocht

Vakkundig advies

Wij hadden in onze nwe woonplaats gekeken naar een nwe TV, maar vonden de verkopers niet vakkundig. Omdat wij in het verleden goede ervaringen hadden opgedaan in Naarden, zijn we daarheen gereden. Wij werden uiterst vakkundig geholpen, waarbij zeker ook geluisterd werd naar onze wensen.

joop 02-03-2018 Via de website gekocht

klasse

vandaag besteld morgen thuis.prima afgeleverd bij mijn moeder in de senioren flat, vriendelijke bezorger.

Ben 02-03-2018 Via de website gekocht

Top onlinewinkel met zeer professionele klantenservice !

Vanaf het begin tot het einde is alles perfect gegaan !
Dus voor mij is dit een geweldige onlinewinkel met zeer professionele service, snelle levering en hoge kwaliteitsproducten !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Omid 02-03-2018 Via de website gekocht

Een en al super service

Magnifieke service mooie televisie kwaliteit van beeld alle functies erop en eraan jullie zijn fantastisch bedankt!!

Subliem 01-03-2018 Via de website gekocht

Superwinkel

Deze shop heeft alles wat een klant verwacht en een plezier voor iets te bestellen zo vind je er niet veel meer😑😑😑

arjan 28-02-2018 Via de website gekocht

super snelle levering!

goede producten en een zeer scherpe prijs! daar kan geen media markt of bcc tegenop!👍🏻zeker aan te bevelen...

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ron 28-02-2018 Via de website gekocht

Keurige site, prima prijs en snelle levering als beloofd!

Gisteren een soundbar besteld welke volgens de site op voorraad zou zijn en inderdaad keurig volgens belofte de volgende dag geleverd. Top!

BEN HAGENS 28-02-2018 Via de website gekocht

Zeer teleurstellende service niet nakomen van afspraak

Shop ziet er goed uit, belofte wordt geschonden Afspraak eenzijdig ontbonden, levertijd niet waar gemaakt, pas om drie uur s middags wordt bekend gemaakt dat eerdere emails niet kunnen worden waargemaakt en daar heb je het maar mee te doen. Er word volledig aan voorbij gegaan dat je al va acht uur s morgens zit te wachten op de levering die niet waar gemaakt kan worden ondanks de afspraak.

Officiele reactie van Create2Fit 01-03-2018

Beste heer Hagens,

Vervelend om te vernemen dat uw bestelling niet binnen de beloofde levertijd bezorgd kon worden.

Wij betreuren dat wij onze belofte niet waar konden maken. Graag horen wij via de mail of telefoon om welke bestelling het gaat. Wij kunnen uw gegevens terugvinden aan de hand van uw adres, het ordernummer of uw factuurnummer.

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Klantenservice Televisiewinkel

Joost 28-02-2018 In de winkel gekocht
Televisiewinkel.nl Naarden

Geweldige service met de juiste producten.

Ik heb gekozen voor de televisiewinkel.nl omdat daar de juiste service wordt gegeven, de juiste producten worden geleverd tegen zeer aantrekkelijke prijs

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Trice 28-02-2018 In de winkel gekocht
Naarden

zeer vriendelijk en netjes geholpen en ook erg behulpzaam

Zeer vriendelijk te woord gestaan en geen druk van hun uit je kan dus op je gemak kiezen zonder dat zij jou een richting in duwen.

vdwj 28-02-2018 Via de website gekocht

Top service

Ben op de site gekomen ook wel door de gevestigde naam van de gebroeders Coronel maar de prijs was ook belangrijk en dat zit wel goed .
de afstand bediening was niet helemaal 100% maar geen probleem binnen een dag geregeld er komt een nieuwe aan. ik ben dus dik tevreden.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Bea 28-02-2018 In de winkel gekocht

Geweldig geholpen

De service was geweldig in de winkel. Het product is nog niet geleverd maar verwacht dat dat net zo goed is.

Ageeth 28-02-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service!!

Overzichtelijke winkel waar je snel en professioneel geholpen wordt. Het prettige bij deze winkel is dat de factuur digitaal verstuurd wordt waardoor zodat je deze ook zelf digitaal kan archiveren dus je hebt nooit dat de bon "vervaagd" of kwijt raakt.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Miranda 27-02-2018 Via de website gekocht

Top service

Omdat via accept zouden betalen zou de tv een dag later bezorgd worden, maar hij was er de volgende dag al 😃

Karim 27-02-2018 In de winkel gekocht
Bronsstraat 10, Naarden

Doelgericht geholpen

Mijn wensen en behoeften werden vakkundig geïnventariseerd en de best passende televisie werd geadviseerd. Thanks ... 👍🏼

Peet 27-02-2018 Via de website gekocht

Super vlot!

Duidelijke website (en als je hier niet genoeg info vindt dan even zoeken via google;-). De andere ochtend al vroeg geleverd, geweldig!

Peggy 26-02-2018 Via de website gekocht

Supper Service

Geweldige schop levering perfect in orde artikels verwacht van kwaliteit en de prijzen ook heel goed

Bert 26-02-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Goede service en mooie tv

Leuke actie via Facebook, goede en snelle service! Ik beveel deze winkel zeker aan. Makkelijk te bereiken en aardige medewerkers.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

André 26-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Goede levering. Snel allemaal. De TV is top. De audio is wat minder dan gehoopt, maar verder een prima bakkie voor in de slaapkamer. Thx Televisiewinkel!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Alex 26-02-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Vriendelijk, professioneel en klantgerichte service

Afgelopen weekend een LG OLED55C7V aangeschaft. Eerder die week al eens langs geweest om uitgebreid te laten voorlichten. De deskundigheid en klantvriendelijkheid is goed te noemen. Niet een duurdere tv willen aansmeren maar juist uitgebreid de tijd nemen waarvoor je wel of niet voor de tv zou kiezen. Zo werd het voor ons makkelijker om de voors en tegens op een rijtje te zetten. Kortom goed geholpen en de tv was snel geïnstalleerd.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

christiaan 26-02-2018 Via de website gekocht

Enorm slecht !!

Ik moest mijn tv ontvangen op 24/02/2018 heb special thuisgebleven die dag maar van levering niets gezien !!En zo ook mijn afspraken moeten afzeggen !

Officiele reactie van Create2Fit 26-02-2018

Geachte heer Valcke,

Hartelijk dank voor uw feedback.
Wij zijn het op dit moment aan het nagaan bij DHL.
Wij hebben vrijdag de bestelling aan DHL overgedragen en via de track and trace zien wij dat deze juist in het proces is gekomen.
Waarom zij uw bestelling niet op zaterdag hebben geleverd is voor ons op dit moment een raadsel.
Wij hebben een klacht ingediend bij DHL.

Onze excuses voor het ongemak.

Team televisiewinkel.nl

Tanya 26-02-2018 Via de website gekocht

De service is top!!

Goede prijzen, hele snelle levering en mooie producten. Precies wat ik zoek als ik via internet een bestelling plaats! Ook voor diegenen met een minder groot budget, er zijn altijd nog de tweedekans producten (producten die retour gestuurd zijn en die in topstaat zijn met super prijzen).

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

John 26-02-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Ruime keuze aan producten, was zeer verrast door de snelle levering. Zal daar zeker vaker producten bestellen.

Richard 25-02-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Goede service (zoals altijd)

Wij hebben hier al meerdere keren eerder iets gekocht en altijd tot grote tevredenheid. Nu weer. 's Ochtends iets gereserveerd via de site en binnen een uur opgehaald. Toen stond het al netjes klaar.

Van stroe 25-02-2018 In de winkel gekocht

Fijne winkel met super service

Wij hebben eerst de website bezocht en daarna de winkel gebeld met wat vragen maar prima te woord gestaan met duidelijke uitleg en met veel geduld en met het voorstel om het product vast voor ons te reserveren en op ons gemak het in de winkel te bekijken en dan pas te beslissen of we het product ook daadwerkelijk wilde aanschaffen

Frank 25-02-2018 In de winkel gekocht

Service gerichte

Ter zake kundig en klantvriendelijk personeel. Mooie winkel met een representatief overzicht van het aanbod van de artikelen. Gratis parkeren op geringe loopafstand van de winkel.

Kelly 25-02-2018 Via de website gekocht

Super goed

Ga zo door super goed zeer netjes en snel gekregen raad André mensen zekkrr hier tv te kopen klant vriendelijk snel geholpen en bezorgd gehad binnen dag

Arico 25-02-2018 Via de website gekocht

Met glasvezel snelheid geleverd

Vrijdag in de avond besteld en op zaterdag ochtend om 10 over negen geleverd !!!!! toppie hoor ,ook voor het vervoer bedrijf DHL mijn complimenten !!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anton van Laaren 24-02-2018 Via de website gekocht

Super TV van Finlux!

Ik heb gekozen via Bol.com voor de Televisiewinkel.nl voor snelle levering, dat was inderdaad zo! Geweldig snel in huis.
TV met een prachtig helder beeld en voldoende geluid. Heel makkelijk aan te sluiten!