Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Bottenheft 28-09-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Het blijft top om zo dichtbij een winkel te hebben, waar je eigenlijk binnen 5 min met een tel naar buiten kunt lopen

Prima netjes behandeld. Kunnen iets sneller zijn met begin met begeleiding

Assortiment
Voor elke prijs wel een artikel te vinden

Aanbeveling
Blijft gewoon mooi om na 5 min met een tv naar tevredenheid weer buiten te staan. Veel info op website te vinden om alvast een keuze te maken.

Jasen 28-09-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website.

Bij problemen is de klantenservice makkelijk bereikbaar en behulpzaam.
In het verleden ooit een product terug gestuurd, hier heb ik zonder problemen het aankoopbedrag terug gestort gekregen.

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment van de best beoordeelde tv's in elk segment.

Extra toelichting
In het bestelproces staat bij verzending dat dit middels DHL geschied, echter werd mijn product via PostNL geleverd. Wellicht zou dit aangepast kunnen worden. Voor sommige klanten zou verzenden met DHL een reden kunnen zijn om ergens anders te bestellen. PostNL staat naar mijn idee toch net wat betrouwbaarder bekend.

CC 28-09-2015 Via de website gekocht

Duidelijk

Snel

Ze hadden wat ik zocht

Rayan 28-09-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk, met beoordelingen van eerdere kopers toegevoegd...

Op de dag van bestelling een mail gestuurd met uitleg over de noodzaak van tijdige levering. De volgende dag netjes een mail ontvangen met bevestiging. Volgende dag werd mijn bestelling geleverd!!

Assortiment
Zoveel keus dat je niet meer weet wat je moet kiezen.

Aanbeveling
Goede overzichtelijke winkel met niet te veel poespas en nog belangrijker goede prijzen!!

Extra toelichting
De winkel maakt de keuze makkelijk en geeft de mogelijkheid om prijzen met andere te vergelijken. Vragen worden snel en netjes beantwoord. Beloften worden nagekomen en alles conform de richtlijnen van de website. Top!

Daniel 28-09-2015 In de winkel gekocht

Overzichtelijk

Vakkundige mensen

Goed per merk verdeelt

Overzichtelijk

Broeck 28-09-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Toegankelijke site, helder aanbod.

Fijne hulp in laatste keuze, ondanks drukte snelle doorstroming.

Assortiment
Breed, voor iedere range veel keuze.

Aanbeveling
Dit is onze tweede televisie die we hier kopen. Goed dat dit soort service nog bestaat, :-)

Patrick Strunk 28-09-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website

Was beschadigd snel een vervangend exemplaar

Assortiment
Duidelijke assortiment wat website ook aangeeft

Aanbeveling
Goede service en snelle levering zonder veel heen en weer gemail

Samsung UE48H6200 28-09-2015 Via de website gekocht

Super gemakkelijk dat je via internet kan bestellen

Duidelijke instructies hoe te handelen mocht het toch niet goed geleverd worden

Assortiment
Voor elke klant is iets passend te vinden

Aanbeveling
Ideaal via internet kopen wordt keurig de volgende dag thuisbezorgd

Kenneth van de Beek 28-09-2015 Via de website gekocht

ik had een tv op jullie website gezien was ook te bekijken in de winkel kon zo een snel besluit maken of het wat was of niet.

werd snel geholpen de medewerkster was ook erg vriendelijk.Toen ik thuiskwam was helaas een pixel defect in mijn tv teruggebelt naar de winkel ik mocht em zelf terugbrengen of hij zou voor mij omgeruild worden de volgende dag. ik heb voor optie 2 gekozen en alles zeer netjes gegaan tv was smiddags in huis allemaal top geregeld en snel topp!!

Assortiment
genoeg tv's in de winkel ook mijn tv ruim op voorraad. kon degene die ik op het og had zo vinden in de winkel en bekijken.

Aanbeveling
vond de winkel overzichtelijk ingericht de service was top! helaas defecte tv buiten jullie schuld ommaar top geregeld volgende dag een nieuwe in huis ben er erg tevreden mee bedankt!!

Extra toelichting
top winkel top service overzichtelijk winkelmedewerkers erg netjes en beleefd.

ruud 28-09-2015 Via de website gekocht

duidelijke site

lijkt goede voorwaarden zo te lezen

veel keuze

Aanbeveling
prijs goed en producten ook

neen

Eric b 28-09-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Zeer simpel te bestellen of op te halen ik heb hem zelf opgehaald!!stond met 15 min weer buiten!! Perfect!!

Zeer netjes geholpen en uitleg gehad zeer bekwame en behulpzaam personeel

Verkopen alles zeer uitgebreid

Aanbeveling
Ik raad al mijn vrienden en kennissen die iets op tv en of audio nodig hebben om bij hun te gaan kijken!

Extra toelichting
Zeer fijne winkel zeer goed geholpen

petra 28-09-2015 In de winkel gekocht

overzichtelijk site.
alleen de zoekopdrachten lopen niet altijd goed

televisie opgehaald en werd keurig, zonder vragen in mijn auto geplaatst

genoeg keuze:-)

Aanbeveling
komen goed uit met de prijsvergelijk

MitchPrins 28-09-2015 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijke site! Van alle gemakken voorzien. Het enige wat mijn nieuwe tv in de weg stond was, dat als je na je zoekopdracht op pagina 4 en tv aanklikte hij als je terug ging weer naar pagina 1 ging. Dit is overigens wel op je telefoon hoe dit op de computer is weet ik niet.

Prima service. Totaal geen problemen gehad. Je ziet dat hier mensen gemotiveerd een zorgvuldig bezig zijn. Het enige puntje van verbetering zou een papieren aankoopbon zijn. Je krijgt zeer snel een bon via de mail toegestuurd, maar voor je persoonlijke administratie is het toch raadzaam hem even uit te draaien.

Assortiment
Alles te vinden voor de goedkoopste prijzen. Dus van mij part zijn alle overige websites die tv aanbieden overbodig geworden.Ik bestel ik zeker nog een keer.

Aanbeveling
De fysieke winkel heb ik nooit bezocht. Maar mocht ik er een keer in de buurt zijn, zou ik niet 2 keer nadenken om even binnen te lopen. De webshop ziet er netjes en verzorgt uit. Daarnaast straalt het betrouwbaarheid uit wat ik zeer op prijs stel. Ga zo door!

Extra toelichting
Waar is dhr Coronel nou beter in Racen of tv's verkopen? Deze vraag steekte bij mij de kop op toen mijn tv geleverd was. Wat het antwoord ook is, ik stap nu vol vertrouwen bij hem in de race wagen. Want betrouwbaar is die zeker!

Monique 28-09-2015 Via de website gekocht

heel makkelijk zoeken.

gelijk al volgende dag in huis.PERFECT!

Assortiment
kon beter qua assortiment.

gewoon makkelijk,shoppen geweldig

gewoon leuke shop

David 28-09-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Niet alle producten die zij aanbieden op hun website staan ook in de winkel. Vaak staan alleen de nieuwste modellen.

Assortiment
Ruim en divers assortiment. Winkel heeft verschillende secties van merken.

Extra toelichting
Medewerkers zijn behulpzaam en hebben ruime kennis over de producten die zij aanbieden. Door de wensen van de klant te bespreken geven ze aan wat de juiste keuze is qua prijs/kwaliteit en budget.

Menno van Duren 28-09-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Eerst op de site gekeken, toen naar de winkel in Naarden. Ideaal, een fysieke winkel.

Op mijn twee vragen t.a.v. het product werd direct een keurig antwoord gegeven. Super!

Assortiment
Zeer veel keus en veel op voorraad, dus direct kunnen afhalen.

Ga zo door!

Thijs 28-09-2015 Via de website gekocht

De website werkt erg handig met de zoekfunctie als je gericht op zoek bent. Bovendien kan je ook goed oriënteren binnen groepen, zoals ik heb gedaan voor mijn Ultra HD televisie.

Ik heb mijn vorige televisie hier in februari 2014 besteld, hierover was ik al erg tevreden. Nu toch maar besloten om een nieuwe, grote en veel uitgebreidere tv te bestellen. Donderdagavond vlak voor 21.00 besteld en de volgende dag rond 13.30 had ik de televisie thuis. Top service!

Assortiment
De website heeft een uitgebreid assortiment. Ook dit keer startte ik mijn zoektocht voor een nieuwe televisie bij Plasma-discounter.nl. Ik heb een selectie gemaakt, een keuze gemaakt en uiteindelijk nog even een prijsonderzoek gedaan en alweer bleek Plasma-discounter de goedkoopste te zijn.

Aanbeveling
Echt een top winkel! Goede service, groot assortiment en prima prijzen. Ik zou het liefst een 10 geven, maar ik heb de fysieke winkel nooit bezocht, dus daar kan ik geen oordeel over geven.

Extra toelichting
De televisie die ik besteld heb is het geld meer dan waard en overtreft alle verwachtingen. Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is het gewicht. In je eentje 45kg drie trappen omhoog slepen is wel even een onderneming. Desalniettemin ben ik meer dan tevreden met deze televisie en ga ik zeker een keer terugkomen bij deze webshop voor een televisie of andere artikelen.

bert 28-09-2015 In de winkel gekocht
naarden

dichtbij, veel keus, advies en koffie

goed geholpen en geadviseerd

ruimschoots voldoende

no nonsens winkel

geen

Erik 28-09-2015 In de winkel gekocht
Naardem

Goed bereikbaar en gratis parkeren voor de deur. Showroom overzichtelijk en assortiment goed gegroepeerd

Snel, vakkundig en vriendelijk geholpen

Assortiment
Focus op de beste gangbare en nieuwe TV's.

Jonathan 28-09-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Dichtbij, ruim assortiment, goed bereikbaar.

De medewerker die mij hielp had er écht verstand van en had een zinvol antwoord op al mijn vragen. Tot slot werd mijn aankoop (een forse UltraHD TV) tot in mijn kofferbak gedragen. Keurig!

Assortiment
De belangrijkste merken, de populairste types, ook genoeg randapparatuur.

Aanbeveling
Prina website, goede prijzen, uitstekende service; zo hoort het!

Sjors 28-09-2015 Via de website gekocht

Je kan je bestelling niet bijhouden, echter ging de rest heel simpel

Geen ondersteuning nodig en snelle levering

Assortiment
Alles wat ik zocht was beschikbaar

Aanbeveling
Niet een heel erg mooie site, kan beter

Extra toelichting
Site kan strakker. Je bestelling kunnen volgen zou makkelijker zijn.

RDB 28-09-2015 Via de website gekocht

Alle informatie wordt inzichtelijk weer gegeven. Ook zijn er genoeg verschillende mogelijkheden qua zoekfuncties. Zo heb je snel de producten op een rij die voldoen aan je wensen.

20:55 product besteld. Direct duidelijke mailtjes ontvangen met bestelstatus, factuur en zelfs (indien van toepassing) retour mogelijkheden. Volgende dag kon ik van af 15:00 al de televisie ophalen bij het door mij gekozen afhaalpunt. Top!

Assortiment
Een ruim assortiment voor leuke prijzen.

Aanbeveling
Ik was niet bekend met de website/winkel. Maar kreeg het aangeraden door een vriend. Ik moet zeggen dat ik niks dan positieve dingen te melden heb over de website/winkel. Alles wordt duidelijk vermeld en je hebt het product snel in huis. Volgende televisie zal ik ook zeker hier bestellen.

Ga zo door!

Wouter 28-09-2015 Via de website gekocht

De online winkel is uitgebreid en bevat veel gedetailleerde productinformatie. Echter, soms werkt de filtermogelijkheid niet goed (bugs).

Ik heb prima te woord gestaan via de telefoon. Alleen jammer dat de kosten van het telefoongesprek zo hoog zijn.

Assortiment
Breed assortiment, waarin de meeste courante producten aanwezig zijn.

Aanbeveling
Prima online winkel. Het prijsniveau is m.i. het beste in het land. Levering is razendsnel.

Aanrader.

Ditewig 28-09-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk. Duidelijke indeling.

Snelle levering

Leon 27-09-2015 Via de website gekocht

Ik heb nog nooit zo snel een TV gekocht.
Op maandag 18:30 besteld en de dag erna op dinsdag even voor 13:00 werd hij al geleverd.

Assortiment
Groot aanbod met top aanbiedingen en prijzen.

Aanbeveling
Een winkel met een groot aanbod en snelle levering tegen top prijzen.

Yvonne 27-09-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Duidelijke website met veel informatie over de producten.

Tv stond te koop voor een bepaald bedrag en een dag later was ie 50 euro duurder. Toch naar de winkel gegaan en we die kwamen ons tegemoet in de prijs. TOP!

Hilda 27-09-2015 Via de website gekocht

Niks mooiers dan vanuit je luie stoel je product naar keuze te bestellen

Ruime keuze

Jan de Kleijn 27-09-2015 Via de website gekocht

Bestellen is uiterst simpel.

Razend snel.

Assortiment
Meer dan ik ooit nodig heb.

Beter kan niet.

Robert van der Veen 27-09-2015 In de winkel gekocht
Naarden

website is zeer gebruiksvriendelijk, check out eenvoudig, afhalen in winkel snel.

Probleempje met muurbeugel werd snel en ruim boven verwachting opgelost. Een webwinkel met echte service.

Assortiment
ruimschoots wat je nodig hebt

Aanbeveling
Prijs, snelheid en met name nakomen van alle afspraken en overtroffen service.

Zeer tevreden klant.

patrick-s 27-09-2015 In de winkel gekocht
naarden

Super webshop en winkel.even reserveren en de volgende dag ophalen

Klantvriendelijk en een bakkie koffie terwijl je reservering uit het magazojn komt.

Lekker uitgebreid

Aanbeveling
Goed en groot assortiment,voor huis tuin en keuken gebruik tot professioneel gebruik

Zie hierboven

Ron 27-09-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Duidelijk, helder en goed overzicht van de aangeboden producten.

Goede bereikbaarheid, medewerkers zijn vriendelijk, beleefd en verstand van zaken, oplossingsgericht.

Assortiment
Het product die we hebben aangeschaft (Samsung UE40H6200) voldoet aan onze verwachtingen. Goede prijs-kwaliteit-verhouding.

Aanbeveling
Betrouwbaar, verstand van zaken en houden zich aan de afspraken.

Petra 27-09-2015 Via de website gekocht

Alles is goed te vinden, duidelijke omschrijving en specificaties

Super goed geholpen met het maken van de juiste keuze in aanschaf van televisie, soundbar en de benodigde beugels.

Breed assortiment

Aanbeveling
Prettig, fijne klantenservice, supersnel.

Extra toelichting
Een prima shop met lage prijzen en topservice!

Eric 27-09-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Een medewerker droeg mijn product naar mijn auto. Deze medewerker hielp mij daarnaast om mijn net gekochte product in mijn auto te leggen.

Assortiment
In de winkel zijn de meeste producten aanwezig. Om begrijpelijke reden was er in de winkel te weinig ruimte om meer tv's aanwezig te hebben.

Aanbeveling
Ik ben snel geholpen. Op mijn vragen kreeg ik snel een voor mij te begrijpen antwoord.

Nathalie 26-09-2015 Via de website gekocht

Ik kon alles goed vinden op de site en makkelijk een keuze maken aan de hand van de opties.

Snelle service. Rond 18:00 uur besteld en de volgende dag in de middag al bezorgd.

Assortiment
Ik vond het assortiment voldoende...genoeg keuze.

Aanbeveling
Ik ben gewoon super tevreden.

Mary Nijkerk 26-09-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Voed bereikbaar en ruime parkeergelegenheid

Erg vriendelijk en behulpzaam

Ruim voldoende

Service gericht

Peet 26-09-2015 Via de website gekocht

Duidelijke uitleg en super snelle levering, en dat alles vanuit je luie stoel.

Snelle levering

Voor ons ruim voldoende

Elianne 26-09-2015 Via de website gekocht

Producten mooi geordend op merk in de showroom. Bestellen via de website ging heel makkelijk. Website is mooi overzichtelijk.

De winkel is op zaterdag erg druk en dan moet je langer wachten totdat je geholpen wordt. Doordeweeks is het een stuk rustiger en heeft het personeel veel meer tijd om jou te helpen.

Assortiment
Deze winkel heeft een groter aanbod aan TV's invergelijking met andere elektronica winkels. De prijs is overal ongeveer hetzelfde, maar service is ook heel belangrijk.

Aanbeveling
Prima geholpen in de winkel. Via de website bestellen gaat heel gemakkelijk. twee dagen na mijn aankoop was de prijs gezakt, ik heb dat gemeld en kreeg het vershil terug, goede service.

LG demo 26-09-2015 Via de website gekocht

5,8

Helaas was het demo model niet 100% functioneel, teruggestuurd, maar nog steeds mijn geld niet terug.

Tijdens het bellen prettige service

Aanbeveling
Product niet goed, teruggestuurd, nog steeds het geld niet terug

Geachte heer/mevrouw,

Vervelend om te moeten vernemen dat u tot op heden uw aankoopbedrag nog niet terug heeft ontvangen.
Graag zouden wij dit voor u na willen kijken, kunt u ons een e-mail bericht sturen met uw ordernummer?

Geachte heer/mevrouw,

Ten eerste onze excuses dat u tot op heden uw aankoopbedrag nog niet terug heeft mogen ontvangen.

Team Create2fit

Rikkert 26-09-2015 Via de website gekocht

Goede filters op de website, zodat je snel alleen de artikelen ziet waarnaar je zoekt.

Vlotte reactie van de klantenservice. Zeer tevreden met het geboden advies over merk/model.

Assortiment
Zeer goed aanbod van zowel hele nieuwe modellen als de wat oudere modellen (voor een zeer gunstige prijs).

Extra toelichting
Op de productpagina's zou een link naar de website van de fabrikant en het artikel ook handig zijn.

Doeke 26-09-2015 Via de website gekocht

Al het nodige bij elkaar

Goed goed.

Aanbeveling
Wat kan een consument meer willen?

a kraan 26-09-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig zoeken en duidelijke/volledige productomschrijving

Ik had toch nog een vraag en ben ook telefonisch echt super geholpen bij het maken van mijn keuze!!! TOP! En heel snel geleverd, kan niet beter...

Prima!

Aanbeveling
10 Scherpe prijzen, service, snelle levering, mooi assortiment; dat maakt dat je gewoon weer terug komt.

Extra toelichting
Hele fijne tv voor de boot/caravan en s winters gewoon in huis in bv de keuken hangen. Ook kan je een laptop aansluiten en ook je fototoestel om onderweg je vakantiekiekjes al te bekijken. Verder speelt deze tv ook cd(r) en dvd(r) en kun je er externe surroundset op aansluiten, oja en hij is ook nog FULL HD. En dat allemaal voor die prijs! Heel Makkelijk met de WALL 1015 muurbeugel die eenvoudig me teen paar schroefjes strak tegen wand te bevestigen is, zo kun je te tv iets naar voren kantelen, fijn als je de tv iets hoger wilt hangen om ruimte te besparen.

Math 25-09-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website.
Simpele bestelprocedure zonder overbodige handelingen zoals het aanmaken van een account.

Ongelofelijk snelle levertijd.
Dinsdag om 17.30 uur besteld; Woensdag 09.15 uur geleverd.

Assortiment
Zeer groot assortiment tegen redelijk lage prijzen.

Chris v d Looveren 25-09-2015 Via de website gekocht

Makelijk gekocht ,en volgende dag in huis.

Netjes afgeleverd. En deskundig telefonisch contact gehad.

Gewoon genoeg keus.

Aanbeveling
Hoe je een (internet)winkel hoort te zijn.

Ina 25-09-2015 In de winkel gekocht

Duidelijke en overzichtelijke indeling

Er is een goed en eerlijk advies gegeven

De website is uitgebreider

Totaal is goed!

Aj 25-09-2015 In de winkel gekocht

In 1 woordt supper

Geweldig snelle levering en met problemen weten ze altijd een goede oplossing

Assortiment
Erg veel keuze veel goede uitleg over het product en zeer scherpe prijzen

Aanbeveling
Top winkel valt niets over aan te merken

Hans 25-09-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Voor ons dichtbij, en met ruim voldoende parkeergelegenheid.

De verkoper zag me rondkijken en kwam snel naar me toe. Alleen jammer dat ze de TV waarvoor ik kwam niet uitgestald hadden staan. Daardoor kon ik hem niet live beoordelen.

Assortiment
Ik zocht een kleine 22" smart TV. Plasma discounter had als een van de weinigen dit kleine model LED TV (dus die verkopen ze ondanks hun naam ook!) en ook nog eens voor de beste prijs.

Aanbeveling
Makkelijk, dichtbij, goede service en uitgebreid assortiment dat ook on-line te bekijken is. Woon je verder weg dan is alles ook via hun web site te bestellen.

mirella 25-09-2015 Via de website gekocht

Makkelijk, overzichtelijk en snelle levering

Goede service.

Voor ieder wat wils.

Aanbeveling
Ik heb hem al vaak aanbevolen.

HG Hartjes 25-09-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke en duidelijke website.

Snelle en correcte verzending en afhandeling.

Assortiment
Ruim assortiment tv-steunen. Assortiment (bijpassende) kabelgoten kan breder.

Aanbeveling
Goede prijzen, snelle verzending en correcte afhandeling.

I Rijken 25-09-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, en telefonisch heel goed bereikbaar.

Ik had nog enkele lastige vragen over bepaalde game-mogelijkheden en smartfunctie van het artikel (tv akai smart 32 inch), werd goed naar geluisterd, en zeer adequaat en geduldig op geantwoord

Assortiment
Ruim voldoende keus, goede prijs tov andere (web)shops

Aanbeveling
Onze tweede aankoop via plasma-discounter - volgende keer weer!

Prima webshop, goede service

Corinne 25-09-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk met duidelijke informatie

Snelle levering en betrouwbaar

Assortiment
Diverse artikelen, alleen de juiste wifistick voor mijn tv was uitverkocht, anders een hoger cijfer