Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Kevin van de Haar 27-10-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Makkelijk een product te reserveren op de website en het ligt gelijk voor je klaar.

Werd gelijk geholpen en de televisie kwam na 2 minuten al uit het magazijn. Top dus.

Aanbeveling
Prima prijzen en snelle service.

Amelink 27-10-2015 In de winkel gekocht

Goede en snelle service.
Vrijdags gebeld en gereserveerd en zaterdag in de winkel aangekomen en fijn geholpen in de winkel en daarna nog geholpen met de spullen in de auto leggen.

Assortiment
Alles wat ik benodigd was. Was netjes op voorraad.

Aanbeveling
Zeker een aanrader en ook gelijk aangeraden aan vrienden/familie

Yvonne 27-10-2015 Via de website gekocht

Fijn dat je een product bestelt en het de volgende dag geleverd wordt.

Assortiment
Ruim assortiment tegen een lage prijs.

Ton Bakker 27-10-2015 In de winkel gekocht

Overzichtelijk geheel

geen gebruik van gemaakt.

Assortiment
Ruime keuze en goede beschrijvingen

Aanbeveling
Was er vroeg. personeel moest zeker nog wakker worden. Beetje te familiair.

Lex 27-10-2015 Via de website gekocht

Webshop is duidelijk en helder

Grote keuze

Zeer snelle levering

Hans 27-10-2015 Via de website gekocht

snel simpel en eenvoudig

Informatievoorziening perfect

Assortiment
voldoende keus om een gefundeerde beslissing voor aankoop te kunnen nemen

Aanbeveling
Wederom snel safe eenvoudig en perfect

M de Vries 27-10-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Het moment dat je binnenkomt is het overzichtelijk en vanzelfsprekend waar je moet zijn voor het artikel waarin je geintereseerd bent.

De service is geweldig, Ik ben geholpen en de meneer nam alle tijd voor mij. Het werd iets drukker in de winkel maar de meneer bleef keurig en legde alles uit en nam ook de tijd om de verschillen aan te tonen. ( ik was opzoek naar een tv tig keer de winkel door maar alle tijd en goed geinformeerd en het was ook zeker niet de duurste is de beste, wat wil je waar ben je naar opzoek helemaal top)

Assortiment
Er staan er genoeg om gek van te worden.Jammer van de Bleuray spelers die waren er niet maar ook daar goed advies van gekregen.

Aanbeveling
De winkel is overzichtelijk, Goede uitleg en er is altijd tijd voor een bakkie.Het is alleen jammmer dat ik de TV koop op donderdag en op zaterdag is deze 70 euro goedkoper geworden. Hadden ze kunnen vertellen had ik zeker voor teruggekomen.

Extra toelichting
Het is jammer dat de TV niet word geinstallerd met bleuray speler. Dit moet je zelf doen was niet heel ingewikkeld maar toch gemiste kans.En het feit dat ik de TV op donderdag koop en op zaterdag deze 70 euro goedkoper is.Het gaat om een behoorlijk bedrag had ik zeker voor teruggekomen.

Prestorush 26-10-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Winkel dicht in de buurt, dus mogelijk om zelf even te kijken en te vergelijken.

Vriendelijk personeel en goed advies

Assortiment
Vrij uitgebreid assortiment door het voeren van meerdere merken.

Aanbeveling
Prijs kwaliteit verhouding ruim voldoende

Extra toelichting
Ga zo door en aanbiedingen zijn altijd welkom

Gerard van thuijl 26-10-2015 In de winkel gekocht

Makkelijk te bereiken. Pakeergelegemheid
Voldoende. Mooie ruime
Winkel. Veel keuze mooi opgezette winkel

Vriendelijke en duidelijke bediening. Geen poespas of eromheen gedraai

Assortiment
Veel keuze alleen in de winkel iets de weinig tvs gestalt in goedkope prijs klasse

John Timmerman 26-10-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Ik had naast de TV een ophangbeugel aangeschaft. Thuis met geen mogelijkheid het deel wat aan de TV gemaakt moest worden in de beugel kunnen schuiven. Na veel gezwoeg maar weer terug naar Naarden gereden. Ook daar lukte het niet.(Later met heel moeite). Gratis is de ophangbeugel omgeruild. Wat mij opviel bij de eerste doos dat hiervan een deel van het karton al weg was en dat de doos met een plakband opnieuw was gesloten. Blijkbaar een retour van iemand anders. Het feit dat dit product weer aan een ander (mij) werd meegegeven vond ik teleurstellend.

Zie boven

Goed assortiment

Aanbeveling
In het algemeen wel een goed adres. Al meer gekocht

mdelange 26-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijk en overzichtelijk. Productspecificaties worden helder weergegeven en beschreven. Daarbovenop worden ook YouTube filmpjes gebruikt om de producten beter tot hun recht te laten komen bij het kiezen door de klant.

Uitmuntend. In de middag heb ik de TV uitgezocht op de website, de volgende dag was ik s ochtends al in huis! Goed stevig verpakt en ze laten de bezorging ook verzekeren.

Assortiment
Er is ontzettend veel keuze, waardoor je soms niet weet wat je moet kiezen. Wellicht zou een kieswijzer helpen. Ook al ben ik niet zeker of deze website dat al heeft.

Aanbeveling
Super winkel om een TV te kopen. Goede service, goede kwaliteit. Er is altijd ruimte voor verbetering, zoals de eenvoud van de website. Het had voor mij persoonlijk iets simpeler gemogen.

Ik ben zeer tevreden.

Wouter K 26-10-2015 Via de website gekocht

Als je een combinatie van producten ( in mijn geval tv + kabels zoekt) ging het niet 100% makkelijk maar wel voldoende

Alles was duidelijk

Assortiment
Ik zocht een specifieke tv en die was het goedkoopst bij jullie.

Extra toelichting
Bezorging was binnen 1 dag beloofd, maar inmiddels 4 dagen verder nog niet bezorgd.. Ligt aan postnl helaas..

harry broek 26-10-2015 In de winkel gekocht

lekker dichtbij

perfect klantvriendelijk en een goede voorlichting

Assortiment
uitstekend je weet waarvoor je komt en je heb meer dan genoeg keuze

Aanbeveling
tot nu toe heb ik iedereen geadviseerd om naar de web of winkel te gaan in Naarden

gewoon zo doorgaan

J Veerman 26-10-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Alles is goed en overzichtelijk te zien, waarbij de nodige uitleg van de verkoper nog meer verduidelijkt

De afstandsbediening connecte niet met de nieuwe TV. De volgende avond terug gegaan en we kregen direct een andere, als het goed is, nieuwe TV mee.
Bij thuiskomst gecontroleerd, en het was inderdaad een nieuwe TV.

Mag iets uitgebreider..

Aanbeveling
Goede uitleg en goede service...

C J Shaw 26-10-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Het is prettig dat alles te zien is in de winkel in Naarden, dicht bij de snelweg en met ruim parkeermogelijkheid, en dat de service door de aanwezige medewerkers vlot en prettig verloopt.

De service en toelichting was perfect, echter met een kanttekening. Wij kochten een Panasoninc TX-50CX800 4K LED TV waarbij de 3D-brillen niet meegeleverd worden en ze ook niet bij Plasma-discounter in voorraad waren. Geen punt: zoiets is makkelijk op Internet te bestellen en de verkoper heeft voor ons de code van de bril opgeschreven: TY ER3D4MU. Eenmaal thuis bleek dit alleen in de VS te bestellen (voor meer dan 100 dollar per bril!) maar helaas daar nergens op voorraad. De servicedienst van Panasonic NL bood echter een oplossing: de juiste productcode van de bril is TY ER3D5, overal op Internet in Nederland te bestellen voor Euro 30.

Alle topmerken aanwezig

Aanbeveling
All-round goed ervaring door de jaren heen voor TVs, stofzuigers en koffiezetapparaten. Internetprijzen maar met de mogelijkheid om de producten in de goed bereikbare winkel in Naarden te zien en gelijk mee te nemen.

Cita Pel 26-10-2015 Via de website gekocht

Goed op de hoogte gehouden van status bestelling

Assortiment
De enige webshop na een avond zoeken die de juiste kabel in huis had! Zelfs de leverancier van de televisie kon hem niet leveren.

Ernest de Groot 26-10-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Het bestelproces is wat je verwacht van een moderne en efficiente winkel.

De winkel is goed te bereiken met gratis eigen parkeerruimte voor het pand.
Retourprocedure is voorbeeldig, dit is een voorbeeld voor elke winkel.

Assortiment
Het assortiment is zo groot dat de winkel eigenlijk te klein is voor het aangebodene.
De prijzen zijn niet het allergoedkoopste van Nederland, maar de service is zo als het moet zijn!

Aanbeveling
Deze winkel is een verademing ten opzicht van andere web-shops en groot-verkopers.

Extra toelichting
Nadat de eerste tv een defect bleek te hebben, was het geen enkel probleem om een andere tv van een ander merk uit te zoeken. Hulde voor deze service!

ger 26-10-2015 Via de website gekocht

alles staat zo Perfect overzichtelijk dat je eigenlijk geen fout kan maken

snelle service en keurig verpakt onbeschadigd bezorgd

Ruime assortiment overweldigend

Deze Winkel behoort bij de echte TOPPERS van Nederland

Extra toelichting
niets meer dan lof toe te voegen

Rene 25-10-2015 In de winkel gekocht

Keuze genoeg!

Goede kennis van zaken

Goedkoop en grote keuze

plasma discounter Naarden 25-10-2015 In de winkel gekocht

Zeer overzichtelijk ingericht

Zeer vriemdelijk personeel en vakbekwaam

Assortiment
Voor de tv afdeling een breed assortiment

Aanbeveling
Er staat een grote hoeveelheid koffiemachines. Bied een goede kop koffie aan als je staat te wachten op je artikel uit het magazijn.

Nvt

A van Wieringen 25-10-2015 Via de website gekocht

#Duidelijkheid website en vinden product#
Op zoek was ik naar een 4k televisie van minimaal 55 inch onder de waarde van 1000 euro. De webshop toonde met duidelijke middelen welk aanbod er beschikbaar was voor mij. Categorie, de "Ultra HD TV", dan sorteren op prijs 800-1000, dan sorteren op maat 55inch (voor de gein ook 58 erbij gezet), en 4 opties bleven over waarvan 1 van 58inch. hier was ik nog geen minuut mee bezig en kon het aanbod in mijn wensen dus snel vinden. Door met de muis op een product te staan zag ik tevens voorraad status en kreeg ik keuze om quick view/ video te zien van het product of een vergelijking te starten. Doorklikken op een product gaf mij duidelijke foto's, heldere en uitgebreide omschrijving van de mogelijkheden. Hier kunnen veel andere aanbieders van leren.
#Bestelproces#
Het product was op voorraad en kon een datum kiezen voor levering. Dit was in mijn geval de volgende dag. Het bestelproces is als handig ervaren. Email ontvangen met duidelijke informatie over de bestelling en levering, via sms van POSTNL werd ik tevens op de hoogte gehouden van de status van levering en kreeg ik indicatietijden door wanneer men aan de deur werd verwacht. Dit via een link in het SMS naar een website met status. Voor mij liep het allemaal soepel vandaar een 10 in gemak.

Voor mijn proces is het niet nodig geweest contact te hebben met winkelpersoneel en heb ik geen retourservice nodig gehad dusver.
Het leveringsproces is heel goed geweest. Status van de tv was op voorraad en heb deze de volgende dag mogen ontvangen zoals beloofd, met heldere tijdindicatie van POSTNL via SMS.

Assortiment
Mijn wensen waren niet hoog, een tv onder de 1000euro met minimaal 55 inch aan grootte. Ik had er niet veel van verwacht voordat ik begon maar kon toch nog kiezen uit een viertal tv's waaronder 3 merken. 1 Ervan was zelfs een 58inch (philips 58PUK6809) was de keuze is geworden. Heel veel vergeleken met andere aanbieders/ websites maar plasma discounter was duidelijk de betere in het aanbod op het moment van zoeken. Vooral in dit geval voor de prijs.

Aanbeveling
Gezien het gemak van de website en aangeboden assortiment vanuit mijn wensen, de service gedurende het bestellen en leveren zou ik men zeker aanraden ook bij plasma discounter te gaan kijken voor het vinden van een 4k tv.

Extra toelichting
Ik ging door de aankoop van een 42inch full HD tv naar een 58 inch 4K tv (philips 58puk6809) en heb er geen spijt van. De weergave en werking van de tv is zoals het moet werken. Erg mooi was dan ook dat ik de tv heb kunnen aanschaffen onder de 1000 euro. De tv heeft ook 3D functionaliteit met 2 bijgeleverde actieve brillen wat ons leuk leek maar zien daar helaas geen toegevoegde waarde in. Dit brengt helaas niet veel extra's.

Pieter den hartog 25-10-2015 Via de website gekocht

Makkelijk online te bestellen en snel bezorgd

Snel ter woord

martijn boelen 25-10-2015 In de winkel gekocht

overzichtelijk, online & offline

vriendelijk, ondanks de drukte ben je geen nummertje

Assortiment
breder kan volgens mij niet

zie bovenstaand

Hugo 25-10-2015 Via de website gekocht

Alles ging erg gemakkelijk geen problemen gehad of dingen waar ik tegen aan liep.

Angstaanjagend snel geleverd en overal van op de hoogte gehouden via de mail.

Assortiment
Prima, maar meer aanbod is welkom.

Aanbeveling
Zeer goede winkel, vrijwel niets op aan te merken!

Verbeek 25-10-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Snel geholpen en tv werd de auto in getilt.

Service een 8, omdat service pas om de hoek komt als er iets met de tv aan de hand zou zijn.

Assortiment
Ongelimiteerde keuze, vandaar een 10.

Gemiddelde van alles.

Extra toelichting
Prima geholpen, snel geregeld.

Ruben Zijlstra 25-10-2015 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke website.
Genoeg info over product.

Snelle en correcte levering.

Assortiment
Ja? welk merk hebben ze niet.

Aanbeveling
Zelf goede ervaringen en die wil ik dan graag delen met anderen.

R Emens 25-10-2015 Via de website gekocht

Snelle levering en goedkoop

De nazorg en afhandeling uitstekend

Assortiment
Veel keuze en lage prijzen

Aanbeveling
Snelle levering en goedkope prijzen en een overzichtelijk website

P ten Hof 25-10-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Makkelijk bereikbaar vanaf snelweg, mooie ruimte met voldoende aanbod van verschillende merken, die je anders alleen op de website zou kunnen bekijken. Hier dus vlak voor je neus!

Altijd vlotte service; vriendelijke en geduldige medewerkers die voldoende informatie geven over de producten. Nog niet gebruik hoeven maken van retourservice. We al een keer besteld via internet, en volgende dag geleverd. prima dus!

Assortiment
Prima prijs-kwaliteit verhouding; Mooie 40" LED Samsung gekocht voor scherpe prijs.
Voldoende aanbod van verschillende merken.

Aanbeveling
Prettige winkel, makkelijk bereikbaar, goede service. Scherpe prijzen.

plaisier 25-10-2015 Via de website gekocht

was erg makkelijk te vinden .
en de site werkt snel.

Assortiment
de prijs is ook elke keer weer de goedkoopste .

Aanbeveling
winkel makkelijk te vind en voldoende parkeermogelijkheid .

Extra toelichting
alles wordt duidelijk uitgelegd . in de filmpjes dan krijg je een goed beeld van het product.

Petar 25-10-2015 Via de website gekocht

Site is overzichtelijk en alle informatie makkelijk te vinden.

Volgende dag in huis, top!

John Jansen 25-10-2015 In de winkel gekocht
Plasma discounter Naarden

Overzichtelijk, ruim van opzet en alles duidelijk met omschrijving en prijzen er netjes digitaal erbij....

De verkoper was bezig met prijzen,gevraagd of hij ons wilde helpen, maakte meteen tijd vrij en heeft ons goed geadviseerd.

Assortiment
Ruim assortiment van verschillende merken qua afmeting en prijsstelling.

Aanbeveling
Gewoon goed zonder bla bla.

Extra toelichting
Nog een plus punt bereikbaarheid en parkeren.

Dick Meulenkamp 25-10-2015 In de winkel gekocht

Hulpvaardig met de levering👍

Er staan alle types!

Aanbeveling
Goede parkeergelegenheid vriendelijke en goed opgeleid personeel!

Van delft 24-10-2015 Via de website gekocht

Een top winkel en wij zijn heek tevreden over ons akai smart televisie !

Jullie leering was geweldig voor een bepaalde tijd bestellen en de volgende dag al in huis had niks beter kunnen wensen

Assortiment
Alles wat jullie verkopen spreekt mij zeer aan

Aanbeveling
Top en geen mankementen aan !

Extra toelichting
Nee alles is gewoon geweldig!

S de Buck 24-10-2015 Via de website gekocht

De site was makkelijk door te komen

Snelle en nette levering

Ruime keuze

Nicky 24-10-2015 Via de website gekocht

Mooi systeem, wil je er echt van genieten ga dan in een vrijstaand huis wonen, na 5 minuten stond mijn buurman al aan de deur te klagen hahaha

Duidelijk

Plasma 24-10-2015 In de winkel gekocht

geweldig advies en uitleg aan een 62 jarige respectvol

Assortiment
zag genoeg staan in de winkel de keus werd moeilijk

prima ervaring

Extra toelichting
Om dit zo vol te houden is moeilijk

LGJ van Laar 24-10-2015 In de winkel gekocht
Brons straat in Naarden

Ruime keuze en overzichtelijk

Nadat ik na een gedegen uitleg van de verkoper, ook nog eens netjes werd bijgestaan met de televisie naar mijn auto brengen

Assortiment
Voldoende artikelen in de aanbieding

Keurig nette winkel

Extra toelichting
Ik zou andere personen aanraden hun elktronsiche aankopen bij plasma centrum te doen

Rjvaneijk 24-10-2015 In de winkel gekocht
Creatie 2 fit webshop bv

Moest ongeveer drie kwartier rijden, maar was het wel waard!

Werdt vlot geholpen!

Lieftink 24-10-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Lekker overzichtelijk en een normaal aanbod bij de Mediamarkt werd ik duizelig van alles.

Werd goed bediend en de jongens van het magazijn deden daar nog een schepje bovenop.

Assortiment
Niet overdreven veel maar toch keus genoeg.

Een 8 vind ik al hoog.

Marcel den boer 24-10-2015 Via de website gekocht

Goede website

Prima service

Veel keus

Laura 24-10-2015 In de winkel gekocht
Naarden

Thuis vanuit je luie stoel winkelen als je iets wil weten kan je bellen of je gaat naar de winkel toe met wat je in je hoofd heb. Zooo makkelijk!

Wij zijn keurig geholpen en ook nog een lekkere bak koffie gekregen.

Extra toelichting
Gewoon een heerlijke en eerlijke winkel. Geen poespas en geen zeurende verkopers die je wat anders of duurdere spullen willen aansmeren.

Joop 24-10-2015 Via de website gekocht

Goede zoekmachine op de pagina

Levering binnen 24 uur

Van tv`s tot koptelefoons

Goede prijs , snelle levering

Robert 23-10-2015 Via de website gekocht

Alles was makkelijk te vinden op de site zodat ik vanuit mijn luie stoel gewoon een tv heb gekocht

Mijn nieuwe tv werd gelijk de volgende dag al bezorgd top!

Genoeg keus

Aanbeveling
Wat ik heel erg belangrijk vind is goede informatie over het te kopen artikel en ook dat de info over beschikbaarheid van het artikel klopt en dat was bij deze winkel gewoon goed

Extra toelichting
Zou zeker nog een keer weer deze winkel bezoeken

Daan Vegter 23-10-2015 Via de website gekocht

Alles is goed en snel te vinden op de site

Snelle levering en goede voorwaarden voor als je het product terug wil sturen, ook wordt je goed op de hoogte gehouden wat de status van je product is

Assortiment
De meeste populaire televisies worden hier verkocht

Aanbeveling
Erg goede en makkelijke winkel met een goede service. Het aanbod wat jullie bieden is ook erg goed, ik heb snel kunnen vinden wat ik zocht!

Extra toelichting
Blij dat ik hier mijn tv heb gekocht

EMW 23-10-2015 Via de website gekocht

even gebeld en het was geregeld

binnen halve dag in huis

Aanbeveling
meubel gekocht en nergens goedkoper

Eric en Jolanda 23-10-2015 Via de website gekocht

De website is duidelijk en overzichtelijk.

Snelle levering zoals wordt aangegeven op de site.

Voldoende keuze mogelijkheden.

Aanbeveling
Goede uitleg op de website d.m.v. tekst en video.

Extra toelichting
Ga zo door met deze winkel en webshop.

De vries 23-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijk overzicht van producten

Heb er nog geen gebruik van hoeven te maken. Dus is moeilijk om een cijfer te geven. Maar ben positief.

Gewoon aantrekkellijk

veel keus

Goed overzichtelijk

Farouch 22-10-2015 In de winkel gekocht

Probleemloos

Perfect. Afgeleverd door Post.nl, maar geen handtekening nodig.

Assortiment
Genoeg keus voor het geschikte product voor ons.

Aanbeveling
Al meer gekocht en altijd goede produkten.

Extra toelichting
Bij onderzoek via internet naar produktprijzen altijd bij de goedkoopsten.

david 22-10-2015 Via de website gekocht

De winkel zelf is overzichtelijk, duidelijk ingericht een heeft veel keuze en een prettige sfeer. Ook is de prijskeuze groot.

Zeer vakkundig personeel, dat alle tijd voor je neemt. dat is prettig, behalve als je staat te wachten, wat soms wel enige tijd kan duren.

Assortiment
Veel merken, vele prijsklassen en TV types, de keuze is groot. Ook de voorraad is groot en een Tv wordt snel gepakt.

Aanbeveling
Ik kan niet anders dan deze review positief maken. Een no nonsens winkel waar ik al een aantal TV's gekocht heb en telkens naar volle tevredenheid. Ik blijft hier terug komen. Doordat de winkel zo goed is, vertrouw je de webshop des te meer.

Extra toelichting
Een enkele keer is de site niet geheel duidelijk mbt TV aansluitingen. Dit kan beter.