Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 105 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

J. A. Van Etteger 17-03-2018 Via de website gekocht

Zeer teleurgesteld

Na een week hard werken ging ik vanavond mijn nieuwe oled tv van philips met ambilght uitpakken om te installeren !is er geen voet bij! Zeer teleurgesteld heb ik hem weer ingepakt! En vraag U het pakket op te halen.

Officiele reactie van Create2Fit 18-03-2018

Geachte heer/mevrouw van Etteger,

Wij vinden het ontzettend vervelend dat u de televisie incompleet van ons heeft ontvangen.
Helaas hebben wij hier niet eerder van u bericht ontvangen via e-mail of telefonisch om dit met u op te lossen.

Wij zullen u alsnog een bericht sturen om dit netjes met u op te lossen.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak,

Gerard 17-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering.

Goede prijs en snelle levering. Mooie tv oor een lage prijs. Makkelijk te installeren en goed scherp beeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter 17-03-2018 Via de website gekocht

Ze luisteren!!

En........ zorgen dat het in orde komt! Goed geregeld :-) Service zoals het hoort. Hier kun je gerust iets kopen. En mocht het niet goed gaan dan wordt het goed geregeld.
(er waren dus in mijn geval een paar dingen niet goed gegaan)

Bea 17-03-2018 In de winkel gekocht

Geweldig geholpen.

Jammer dat de tv niet te zien was in de winkel. Daarvoor was ik naar Naarden gereden. Door de goede hulp toch deze tv gekozen. Volgende dag thuis bezorgd zoals beloof zonder extra kosten! Dank voor de service!

Tiemendouwe 16-03-2018 Via de website gekocht

Erg leuke shop en leuke aanverwanten

Een erge leuke site om te shoppen en niet duur vond ik persoonlijk en snelle verzending en een coureur als directeur dan ben ik zo izo all fan

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Patrick van Buuren 16-03-2018 In de winkel gekocht

Super uitleg en fijne service

Ik had een aantal vragen of ik al de nieuwe generatie Play 1 van Sonos moest kopen ivm aankomende mogelijkheden! Dat kon men me perfect uitleggen!

Bulo 16-03-2018 In de winkel gekocht

Klantvriendelijk?

Wij hebben verschillende dingen gekocht bij jullie en altijd naar volle tevredenheid. Ook altijd heel vriendelijk geholpen. Jammer dat de verkoper die ons de laatste aankoop heeft verkocht wat minder vriendelijk was, eigenlijk was hij gewoon chagrijnig. Dit hebben we bij jullie niet eerder ervaren. We blijven klant, maar dit viel wel op! De beoordeling geldt dus voor de winkel en eerdere ervaring, niet voor de laatste aankoop.

Officiele reactie van Create2Fit 18-03-2018

Geachte heer/mevrouw,

Wij willen u vriendelijk danken voor het compliment naar aanleiding van uw eerdere bezoeken in onze winkel.

Wij stellen het zeer op prijs wanneer onze klanten laten weten wanneer er iets is opgevallen of minder goed is geweest.

Wij zullen zit met onze verkoper bespreken om dit in de toekomst te voorkomen, onze welgemeende excuses!

Piet 15-03-2018 Via de website gekocht

Super service

Super goede service, op tijd, zeer vriendelijk. Niet beschadigd. Zeer klantgericht. Betaling goed geregeld.

JK amsterdam 15-03-2018 Via de website gekocht

Smooth

Waanzinnig snelle levering. Met tussentijds updates over het pakketje. Goeie toon in de mails!
Je hebt gewoon zin om naar huis te gaan voor je pakketje.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Terry en Yvonne Zwaan 15-03-2018 Via de website gekocht

meer dan geweldige klantenservice!

Bijna twee jaar geleden bij de televisiewinkel een Panasonic led tv gekocht, een week of drie voordat de garantie afliep, zei de televisie, "zoek het zelf maar uit ik doe niet meer mee", en ging op zwart.
Ik heb mij en de tv bij Panasonic gemeld en gevraagd om reparatie, omdat de tv nog onder garantie was.
Panasonic gaf niet thuis en naar de garantie kon ik fluiten.

Ik heb toen contact gezocht met de klantenservice van de televisiewinkel,
die zijn voor mij, en mijn trouwe tv, in de slag gegaan met Panasonic.
ook zij bereikten niets. dit niets duurde een week.
En na een week kon ik weer contact opnemen om te horen wat er ging gebeuren.

En ja hoor, ik heb na een week weer contact opgenomen met de klantenservice,
ik mocht een nieuwe tv uitzoeken zonder enige voorwaarde vooraf! Ik zat aan de telefoon met mijn mond open van verbazing en verrassing!

Wij een tv uitgezocht, die was wat kleiner en goedkoper dan de Panasonic die we eerder hadden gekocht.
Bleek dat we dat prijsverschil ook nog terugkregen.

Mijn mond was nu zo uitgerekt van weer een aangename verrassing dat hij nu tussen mijn knieën hing, na een aantal keren fysio zit nu alles weer oké.

Wij hebben onze dank aan de klantenservice al uitgesproken, maar toch nog een keer:
bedankt kanjers, jullie zijn geweldig, wat een service.

En voor Tom, je hebt een geweldige zaak en een geweldig team voor je werken.
hartelijke groet van Terry en Yvonne Zwaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerard 15-03-2018 In de winkel gekocht
Naarden-Vesting

aandacht

overzichtelijk van de merken, persoonlijke aandacht en alertheid, goede uitleg, klantgericht, prijs en kwaliteit

Bert 14-03-2018 Via de website gekocht

Zoals gewoonlijk weer snel geleverd !

Op de site staat duidelijk omschreven wat voor een apparaat aangeboden wordt, met alle mogelijkeden en eventuele niet mogelijkheden .
Zo kan je zelf de juiste en bewuste keuze maken.
Online super eenvoudig bestellen, een bevestiging krijg je meteen daarna de rekening en tenslotte een mail wanneer je apparaat wordt verstuurd.
Alle gemak van de wereld!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

B.J. van Beek 14-03-2018 In de winkel gekocht

Verrassende service

Ik kwam hier op zondag 11 maart kwart voor vier nog even de showroom in, met wat specifieke vragen over de TV die ik op de site al had uitgezocht. Prima en rustig geholpen door Florus, ondanks de naderende sluitingstijd. Ging tevreden na de aankoop de winkel uit en de TV werd keurig in de auto geplaatst.

Didier 14-03-2018 Via de website gekocht

gemakkelijk snel en super prijs

gemakkelijke webshop, goede communicatie en vlotte snelle levering.
prijzen liggen zeer competitief wat het dan helemaal compleet maakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Theo 14-03-2018 Via de website gekocht

teleurstellend, levering verkeerd

toegezegd op zaterdag, na veel gezeur uiteindelijk op dinsdag bij de buren gedropt. Dit is geen service.

Officiele reactie van Create2Fit 15-03-2018

Beste Theo,

Hartelijk dank voor uw review.

Erg vervelend dat de bezorging zo slordig is verlopen. Wij hebben inmiddels gereageerd op uw klacht via e-mail.

Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.

Team Televisiewinkel

Zefat 13-03-2018 Via de website gekocht

Netjes op tijd geleverd. Zoals beloofd

Goedkoop, snel, makkelijk. Snel gevonden, bestellen gaat makkelijk. Werking zoals verwacht. Geen minpunten kunnen ontdekken.

Cor 13-03-2018 In de winkel gekocht

Fijne winkel ervaring

Wat wij prettig vonden was de selectie van de verschillende in werking zijnde televisies zodat je een keuze kan maken op basis van vergelijking. Zo zijn wij tot de keuze gekomen en hebben een tv gekocht waar wij een goed gevoel bij hebben.

Westland 13-03-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende tekst en uitleg

Uitstekende winkel qua vergelijkingsmateriaal tussen de diverse producten die deze winkel aanbied. Verder uitstekende uitleg en kennisoverdracht van het personeel die de klant persoonlijke aandacht geven.
In alle opzichten een goeie betrouwbare winkel waar je waar krijgt voor je geld.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Frans 13-03-2018 In de winkel gekocht

Goede service

Goede overzichtelijke website, met genoeg informatie.
De winkel ziet er ook verzorgt uit.
Ook kregen we hier goede uitleg.

marijke 13-03-2018 Via de website gekocht

Top produkt

Ik heb heel veel positieve berichten van familie en kennisen gehoord, daarom heb ik mijn tv bij deze shop gekocht. Prima kwaliteit in beeld en geluid en een mooie tv. Ik ben zeer tevreden.

Hans 12-03-2018 In de winkel gekocht
naarden

geschoold personeel!

fijne winkel met prettig personeel met goede kennis van zaken en, in relatie tot de wensen meedenken naar, en slagen in het vinden van, begrijpelijke oplossingen!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jeroen 12-03-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Een bedrijf dat service & advies hoog in het vaandel heeft staan! Eerst online advies ingewonnen. Chat werkt ook super, goede persoonlijke service! Daarna in de winkel in Naarden de Televisie opgehaald.
Heel tevreden...

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cees Oudhuis 11-03-2018 In de winkel gekocht

Top Samsung 55 tv gekocht

Goed geholpen snel tot een goede deal gekomen nadat bleek dat het door mij gereserveerd model niet meer op en voorraad was. Wat minder is dat de mij geadviseerd Vogel beugel niet past omdat de vesa van de gekochte tv groter is dan deze beugel van 70euro aan kan Gelukkig kon ik de oude beugel hergebruiken maar is echt een domme fout dat de verkoper dit niet gecheckt heeft.

Officiele reactie van Create2Fit 12-03-2018

Geachte heer Oudhuis,

Wij hechten veel waarde aan de de reviews die achtergelaten worden.

Onze welgemeende excuses dat u verkeerd bent geïnformeerd in onze winkel, wij hebben onze verkoper hiervan op de hoogte gebracht om dit in de toekomst te voorkomen.

Wij kunnen de muurbeugel altijd kosteloos bij u afhalen, u kunt deze kosteloos retour sturen of langskomen bij ons in de winkel.

Nogmaals onze oprechte excuses.

Raul haralambidis-oor 11-03-2018 In de winkel gekocht
in naarden

super service top gewoon

Je wordt goed geholpen en ze nemen de tijd voor je het is niet zo dat ze je een tv willen aan smeren van ik zou deze nemen en zo weer een tv verkocht

Gerard 10-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige service advies en levering!

Het was een geweldig advies nette prijs goede service en levering ik op deze shop zeker aanbevelen aan anderen.

Daniël 10-03-2018 Via de website gekocht

Top service!

Eind van de middag besteld, volgende ochtend in huis! Enige puntje is de verpakking. De TV komt in eigen doos. Daar omheen zit geen extra beschermede verpakking. TV's kunnen toch gevoelig zijn voor stoten/vallen etc. (vandaar goed i.p.v. uitstekend voor levering). Maar ondanks dit kleinigheidje toch alles helemaal in orde. Kan jullie alleen maar aanbevelen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fred 10-03-2018 Via de website gekocht

Top

Hele makkelijk site, heel duidelijk en de prijs is zeer billijk. De levering is exact zoals aangegeven mooi op tijd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ronald 10-03-2018 In de winkel gekocht

Helemaal super geholpen

Nemen goed de tijd voor je en de uitleg is super
Geen min punten gewoon zoals het hoort top!
Verkoper hielp zelfs met het inladen van onze nieuwe tv

JN 10-03-2018 Via de website gekocht

Echt prima service

Zeer goede hulp via chat, kon zelf winkelwagen niet vullen, snel opgelost en bestelling binnen no time bezorgd.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Th. Hesp 09-03-2018 In de winkel gekocht

deskundig en hulpvaardig

uitgebreide shop , artikelen goedkoper dan in een winkel , toch goed service. Ik ben naar deze winkel gegaan door aanbiedingen uit de "open doos"
telefonisch ondersteuning gehad met installeren van een soundbar.

Familie R. DOES 09-03-2018 In de winkel gekocht
Televisiewinkel.nl in Naarden

Geweldige service

Wij wilden in eerste instantie een 32 inch televisie kopen, maar in overleg met verkoper toch gegaan voor een 43 inch televisie. Dit scheelde in prijs zo weinig en wij zijn hier ontzettend blij mee. Top kwaliteit in service en beeld is top.

Holtkamp 09-03-2018 Via de website gekocht

Uitstekende ervaring

Dit keer hebben we een online bestelling gedaan van een demo tv. Heldere duidelijke webshop. De volgende dag al in huis geheel volgens belofte. De tv staat nu te stralen in onze huiskamer. Mooie korting prachtige tv.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter, Den Haag 09-03-2018 Via de website gekocht

Super

Deze shop gekozen voor de prijs, was het voordelig.
Site, is helder en bevat veel informatie en vergelijkingsmogelijkheden.
Levering supersnel.
Volgende keer weet ik ze weer te vinden.

Jan 09-03-2018 In de winkel gekocht

Prima club in Naarden

Televisiewinkel, de club van XXX is transparant en actueel met prijzen.
Het is mij goed bevallen dat ik het product eerst goed kon bekijken en een goede onderbouwing kreeg bij het nemen van de beslissing.
Degene die je helpt bij het nemen van de beslissing doet meteen ook de hele afhandeling en helpt je het product in de auto te laten.
Met een goed gevoel de winkel in Naarden verlaten.

Kaunas 08-03-2018 Via de website gekocht

Very good client service

10 for the most friendly and helpful client service ever had contact with.
There was some problems with DHL delivery because I wasn’t at home during working hours but at the end the client service even offered to help me with rental car so I could pick the TV from DHL location.
Super

Marco 08-03-2018 Via de website gekocht

Ze doen wat ze beloven

Omdat we de oude tv niet mooi vonden staan in onze huiskamer gingen we op zoek naar een andere, betaalbare televisie en na veel lezen besloten we dat het een Philips 43PUS6262 moest worden. Het internet leerde dat dit model bij een 4-tal zaken voor dezelfde lage prijs werd aangeboden en omdat onze zoon goede ervaring had met de televisiewinkel.nl besloten we om hier de bestelling te plaatsen.
En ze doen wat ze beloven. Op maandag de bestelling geplaatst en dinsdagmiddag konden we de tv al installeren, wat overigens een fluitje van een cent was.
Netjes en degelijk ingepakt tegen beschadiging, voorzien van een snelstartgids voor de installatie. En via de mail word je keurig op de hoogte gehouden waar je bestelling zich op dat moment bevindt. Helaas geen uitgebreid instructieboekje maar dat is volgens mij niet de schuld van de winkel maar een keuze van Philips zelf.
Kortom, vanaf heden genieten van een mooi vormgegeven TV met mooie kleuren wat nog eens extra versterkt wordt door de ambilighttechnologie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

G.spiering 08-03-2018 In de winkel gekocht

Hele goede service

Ik vind dit een prima shop, mooie tv's en goede uitleg, ik heb al veel klanten hier naar toe gestuurd om te gaan kijken en ze hebben allemaal een tv gekocht, dus zeer tevreden

Alain 08-03-2018 Via de website gekocht

1 telefoontje en de tv was besteld!

De site is zeer overzichtelijk en de service is top! Na een telefoontje gepleegd te hebben met wat vragen omtrent de televisie, gelijk de knoop doorgehakt en de bestelling doorgezet. Vervolgens kreeg ik per mail het betaalverzoek en daarmee was de bestelling gedaan! Heerlijk!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kirk144 08-03-2018 Via de website gekocht

Snel èn goed!

Goede producten, die snel worden geleverd tegen een scherpe prijs! Dat willen we toch allemaal?! En dan ook nog eens een no-nonsense service. Kortom: Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Arie 08-03-2018 Via de website gekocht

televisiewinkel.nl loopt gesmeerd, nu Dakar nog.....

Veel keus, voor ieders portemonnee, en gaat er iets fout wordt er vlug en netjes op gereageerd. Als de gebroeders Coronel Dakar reden zoals de winkel werkt werden ze kampioen.

Eric 08-03-2018 Via de website gekocht

Super snelle en nette service!!!

Na bestellen gelijk in de mail alle informatie ontvangen. Duidelijke en juiste informatie. Op de hoogte gehouden van het bestelproces en leveringsdatum. Ik had de informatie al voordat ik er zelf behoefte aan had! Track and trace ontvangen en perfect binnen de aangegeven tijd stond de bezorger voor de deur!

tam 07-03-2018 Via de website gekocht

super snelle en goede service

super site en snelle en goede levering .zo iedereen deze webshop aanraden.
overzicht op de site zelf was ook prima

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hiro86 07-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en product

Heb voor mijn moeder en haar vriend een mooie 55 inc Sony Bravia televisie en een mooie Heos sound bar gekocht. Het waren demo modellen en in perfecte conditie. Ook werden alle producten netjes in doos bezocht. Ik had wel een klein probleem met de website, ik kreeg bij de TV de melding dat deze niet meer beschikbaar was en heb telefonisch contact gezocht. Ik werd snel en perfect geholpen, de medewerkster had aan dat deze volgens haar systeem nog wel beschikbaar was en heeft aangeboden de bestelling voor mij aan te maken en mij via email een betaal link te sturen. Al met al perfecte service

I. 07-03-2018 In de winkel gekocht

In 1 woord.. Top!

Mijn zoveelste tv hier gekocht, nog nooit spijt gehad. Altijd goede service en elke keer weer blij met mijn aankoop. Dit is voor mij de 1e keer dat ik een tv hebt aangeschaft uit de opruimkelder vandaan. Er staat goed weergegeven wat de reden is waarom deze in de opruimkelder wordt aangeboden. Super fijn! Mooi en goed product voor weinig!

Gary Robinson 07-03-2018 Via de website gekocht

Eigenlijk beter dan verwacht!

Vd week een demo tv aangeschaft. Artikel was exact als beschreven en eigenlijk beter. Snel geleverd alleen jammer dat het via DHL ging. Dit is geen fijn bedrijf om paketten te van ontvangen. Daarom net geen 10. Eigenlijk een 9.5 maar dat kan niet!

Abdurrahman 07-03-2018 Via de website gekocht

Tv beugel besteld, snel ontvangen

Vorige week dus een tv beugel gekocht. Iets goedkoper dan op andere sites. Verder een hele snelle bezorging en product werkt zoals het moet!

Yvonne 06-03-2018 Via de website gekocht

Super slecht

Ik weet niet waar ik een beoordeling voor moet geven, mijn tv is er niet, ik hen wel betaald maar wat nu? Ik hoor niet of hij weer leverbaar is en zo ja wanneer

Officiele reactie van Create2Fit 07-03-2018

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Het spijt ons dat uw televisie niet binnen de beloofde levertijd bezorgd kon worden.
Wij willen graag nagaan wat de status is en verzoeken u vriendelijk uw order-/factuurnummer of adresgegevens te mailen naar klachten@create2fit.com.

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Team Televisiewinkel

Erik 06-03-2018 Via de website gekocht

Top service!

Prima service via de chat en helemaal top afspraken nagekomen!
Sonos Playbar werd keurig de volgende dag afgeleverd :-)!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

John 05-03-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden over het hele traject

Na de bestelling ontvang je meteen de bevestiging en als het bedrag ontvangen is ook de factuur en de track & trace code.
Bij de levering ging het bij DHL plotseling mis en zou de levering enkele dagen vertraagd worden. Dat was echter slechts één dag en niet toe te schrijven aan Televisiewinkel.

Luc 05-03-2018 In de winkel gekocht

Snel en vakkundig geholpen

XXX leidde ons vakkundig langs de opties die we hadden, gelet op onze eisen en verlangens. Binnen een kwartier waren we eruit. Binnen een uur zaten we thuis naar onze nieuwe Samsung te kijken. Helemaal goed.