Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Petra Bonants 28-03-2018 Via de website gekocht

prachtige televisie mooi model goede prijs

mooie shop duidelijke omschrijving goede kwaliteit en prijs zeer snel geleverd goed en mooi design makkelijk op je gemak de beschrijving van de televisie te beluisteren en zeer duidelijk komt het over .

Therese Min 28-03-2018 In de winkel gekocht
Coronel Naarden

"Welkom Thuis" gevoel :-)

Bij binnenkomst een ontspannende sfeer en een zeer vriendelijke verkoper. Direkt aangesproken op een behulpzame manier. Voelde me goed geadviseerd en ben daardoor tot aankoop overgegaan.

Jack 28-03-2018 Via de website gekocht

Super service

Ik zag in het weekend een televisie staan in de aanbieding en deze was maandag niet meer geldig na een mailtje kreeg ik binnen een kwartier antwoord dat ik hem toch voor de aanbiedingsprijs kreeg... en hij werd de volgende dag al bezorgd

Jan Groos 28-03-2018 Via de website gekocht

goede service betrouwbaar

Top tv prijs/kwaliteit TOP
Niet verwacht dat je voor dat geld een smart tv kon kopen super beeld.
Ook het instellen is geen probleem, je hebt zelfs geen gebruiksaanwijzing kopen.

Puya Sarmidani 27-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Ik ben heel erg blij met mijn bestelling. Gemakkelijk besteld en snelle levering. Zelfs 1 dag eerder dan vermeld.

MG Bakker 27-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Normaal gesproken komen we altijd in de shop omdat de zaak overzichtelijk is en je een makkelijke keuze kan maken, deze keer heb ik de soundbar in de webshop gekocht

Bas 27-03-2018 In de winkel gekocht

Zeer goede service!

Een Sony TV gekocht in de winkel zelf en werd zeer prettig geholpen. De verkoper wist mij kundig en enthousiast te helpen bij het maken van mijn keuze.
Echter, een paar dagen later kwam ik bij toeval dezelfde TV tegen op internet voor een lagere prijs. Ik heb meteen contact opgenomen en kreeg zonder gezeur het verschil teruggestort op mijn rekening.

Leonie 26-03-2018 In de winkel gekocht

Prettige winkel

Het is een erg mooie winkel met veel keus. De medewerkers weten waar ze over praten. Wij kwamen voor een nieuwe tv en zijn goed geslaagd. De prijs was heel netjes hij werd daar niet duurder aangeboden dan wat we op internet konden vinden

Casper 26-03-2018 In de winkel gekocht

Duidelijk en vriendelijk

Ik heb mijn tv in de winkel zelf gekocht en er valt niks negatiefs te zeggen over hoe ik ben geholpen. Duidelijke uitleg en advies gekregen en nadat ik mijn keus had gemaakt werd de tv binnen 10 min in de auto geladen. Als je een tv nodig hebt kan ik deze winkel zeker aanraden.

Harry Selsig 26-03-2018 In de winkel gekocht
naarden

voorlichting

De eerste keer langs geweest voor info omtrent een 4k tv en goed te woord gestaan en goede hulp gehad om mijn keuze te bepalen. Weer thuis heb ik nog wat verder gezocht op het internet en uiteindelijk een keus gemaakt.
Toen ik echter de 2e keer langs kwam voor een paar laatste vragen en om de tv aan te schaffen trof ik een verkoper die er vrij weinig vanaf wist.
Toch de tv gekocht mede door de prijs en omdat die op voorraad was.
Een ander persoon uit het magazijn heeft mij prima geholpen om de tv in de auto te krijgen

Judith 26-03-2018 Via de website gekocht

snel, overzichtelijk, duidelijk!

De site werkt prima, het bestellen en betalen was zo gebeurd. En inderdaad, vandaag besteld, morgen in huis... alleen miste ik iets van een track en tracecode zodat je bij kan houden hoelaat ongeveer de bezorger bij jouw huis is, gewoon handig om te weten als je nog weg moet😉

Piet 26-03-2018 In de winkel gekocht

Service top

De shop is zeer overzichtelijk en de klant vriendelijkheid is zeer goed, parkeer gelegenheid is naar behoren en bereikbaarheid is ook voldoende.

Jannie Wemmenhove 25-03-2018 Via de website gekocht

Goede prijs snelle levering

Duidelijk overzichtelijk goede service gratis thuisbezorging snelle levering
Goede prijs .
Een minpuntje als je online besteld is het fijn als je een telefoontje of mailtje ontvangt wanneer het produkt verd wordt anders de gehele dag misschien moeten wachten en dat is jammer gr fam Wemmenhove

Arjan Arwert 25-03-2018 In de winkel gekocht

Altijd een goeie deal!

Naast vakbekwame medewerkers beschikt de winkel over een mooie voorraad en zijn de producten altijd het nieuwste van het nieuwste.
Door het juiste advies kom ik nooit van een koude kermis thuis en is de service prima! Op de website vindt je ook veel filmpjes met specifieke info over de verschillende producten.

Adriana P. Donkervoort 25-03-2018 Via de website gekocht

Levering niet in orde. Winkel is prima.

Ik heb vaker bij deze winkel produkten gekocht en vind het een fijne winkel en site. Ook de chat verloopt heel goed. Jammer dat ik via de chat en op de bestelling aangegeven had dat ik een andere bezorgdag wilde hebben. Dit is niet goedgegaan en de tv stond 3 hoog zonder lift ineens voor mijn deur. Het geluk was dat ik heel toevallig net thuis was. Normaal was ik hele dag weggeweest. Echt wel een aandachtspunt voor Coronel.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd

Geachte mevrouw Donkervoort,

Wij willen u vriendelijk bedanken voor het schrijven van een review na ontvangst van uw bestelling.

Betreft de afleverdatum, u heeft de juiste gewenste afleverdatum ingevuld echter de de order tocht eerder verwerkt in ons magazijn, onze welgemeende excuses hiervoor.
Wij hebben dit direct intern als aandachtspunt besproken om dit in de toekomst te voorkomen.

Nogmaals onze excuses hiervoor.

elske 25-03-2018 In de winkel gekocht

goede aanbieding

winkel was mij aangeraden en maakte de verwachting helemaal waar: een mooie televisie, precies wat ik zocht, voor een goede prijs

Lesley 25-03-2018 Via de website gekocht

Levering erg slecht

Vrijdag voor 10:00 besteld. Tv zou zatedag geleverd worden. Na de hele dag wachten dacht ik aan het eind van de dag laat ik een bellen met tvwinkel.. word mij even doodleuk verteld dat het pas dinsdag word.. er was iets fout gegaan. Maar niet even een mailtje naar de klant dat ik vandaag niks hoef te verwachten👍🏻

Beste Lesley,

Allereerst onze welgemeende excuses dat uw bestelling niet op de afgesproken datum is geleverd.

Door een fout bij onze vervoerder is uw bestelling niet tijdig opgehaald in ons logistiek centrum en daardoor heeft uw bestelling vertraging opgelopen.
Door de verlate afhaling van uw bestelling konden zij die niet verwerken voor de volgende dag.
Wij waren hiervan niet op de hoogte, waardoor u nu de dupe bent, onze excuses daarvoor.
Het is onze verantwoordelijkheid om uw bestelling op tijd te leveren en daarom willen wij hier ons niet achter verschuilen, maar u heeft natuurlijk wel recht op het verhaal.Dergelijke situaties mogen niet meer voorkomen.
Daarom zal er nagedacht worden over een extra controle.

U bent hier niet mee geholpen, maar we hopen dat we wat duidelijkheid hebben kunnen geven.

Hans 24-03-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering !

Uitstekende prijs en goede kwaliteit. Product was makkelijk vindbaar en de informatie was helder en duidelijk. Hier kom ik vaker terug.

Suzan 24-03-2018 Via de website gekocht

Goede service, mooie televisie

Ik heb eerder een tv hier gekocht en had goede ervaringen. Fijn ook dat je kon kiezen wanneer die geleverd kon worden

Valentin 24-03-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Goede service, produkt op voorraad, in tegenstelling tot...

Uitstekende service, snel, duidelijk en belangrijker, product daadwerkelijk op voorraad. Dus bellen, langs rijden en ophalen in Naarden. Dit terwijl anderen, zoals BCC, Mediamarkt etc., aangeven dat product op voorraad is, bel je om te kijken waar je de TV af kan halen, blijkt hij nergens voorradig te zijn. Sterker nog, blijkt de vermelde 1-2 werkdagen levertijd bij bezorging, niet eens haalbaar. Noem ik misleidend adverteren. Betaal maar 1500 euro, om dezelfde dag bericht te krijgen dat je een week later je nieuwe tv krijgt. Maar gelukkig is daar Tom Coronel, ook hier razendsnel!

L.W. van Soest 24-03-2018 Via de website gekocht

Service uitstekend

S,Middags besteld en de andere dag al afgeleverd.
Zeer tevreden met de aankoop.
Mooie tv met een goed beeld en mooi geluid.

Henry 24-03-2018 Via de website gekocht

Top winkeltje!

Via de Bouwmaat WOW week een aantal cadeaus mogen uitzoeken, nu voor het derde jaar maar wat een geweldige winkel! Goede service en snelle levering!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M 24-03-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Volgende keer weer lekker online ipv naar de stenen winkel

Na het winkel bezoek wist ik wel weer waarom ik normaal online shop ipv naar een fysieke winkel ga. De toegevoegde waarde is erg beperkt doordat in de kleine winkelruimte maar een beperkt aantal modellen staat opgesteld. Verder hoef je je thuis niet te ergen aan collega consumenten. Wat zijn er toch mensen die kunnen zeuren en kletsen en veel tijd van de verkopers/adviseurs claimen. En dan sta je al bijstaander dus lekker te wachten. Wel complimenten voor het geduld van medewerkers hoor! Ik zou het niet kunnen :-) Verdere complimenten; de TV wordt netjes en vriendelijk naar je auto gebracht en ingeladen. Conclussie volgende keer wel weer TV-winkel, maar dan online.

Marcel 24-03-2018 In de winkel gekocht

Prima personeel!

Ben op een zeer prettige manier geholpen door de verkoper. De beste man had verstand van zaken en gaf uitstekend advies bij de keuze van een tv-toestel. Gebaseerd op steekhoudende argumenten en geen verkoopbabbel maar gedegen onderbouwd.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M. Sariman 23-03-2018 In de winkel gekocht

Goed eerlijk advies!

Eerst eens gesnuffeld op de website om te kijken wat er te koop is. Zag er allemaal fraai uit maar de beelden wilde ik wel eerst live zien voor ik tot een koop overga. De prijzen waren aantrekkelijk genoeg om mij uit te nodigen tot een bezoek aan de showroom in Naarden. Daar kreeg ik uitstekende hulp tot het maken van mijn keuze. Vooral de tips mbt plaatsing van de TV(lichtinval en hoogte) waren zeer waardevol. Topservice door medewerkers met verstand van zaken. NB de koffie trouwens ook erg lekker.

Michael 23-03-2018 In de winkel gekocht
naarden

uitstekend geholpen

De verkopers nemen de tijd , geven je objectief advies en zijn niet opdringerig. Heel fijn op deze manier geholpen te worden. Tevreden klant!

Hennie 23-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige sortering en spotgoedkoop

Heb een marantz cd speler gekocht na lang zoeken op het net kwam ik de site van televisiewinkel
Het scheelde ruim 50 euro(goedkoper)dan andere website,s oa coolblue

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Casper 22-03-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Net voor 22:00 besteld, de volgende ochtend voor 11:00 binnen! Erg mooie tv ook, en keurig in de doos verpakt. Muurbeugels bevestigd en daar hing die dan! Wel spannend in je eentje.. Eenmaal wifi, eenvoudig geupdate, en klaar!

peter van den berg 22-03-2018 In de winkel gekocht
bouwmaat wow week alphen

ik heb dit kado gekregen via de bouwmaat wow weken

ik heb dit kado maandag morgen om 11.oouur opgegeven dinsdag 15.00uur lag het in het fidiaal echt top super met email heel correct

vr.gr. Peter van den Berg

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mark kuijer 22-03-2018 In de winkel gekocht

Snelle service

Op de site een mooie HDMI kabel gezien met €10 korting omdat de verpakking op was gereserveerd via de site alleen bij halen was de kabel niet aanwezig .
Maar om het goed te maken kreeg ik voor dezelfde prijs een nieuwe mee .
Erg netjes opgelost .

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ray de Viso 22-03-2018 Via de website gekocht

Wat een fantastische service!

Een overzichtelijke site met mooie aanbiedingen. Een telefoontje en direct kreeg ik al een mailtje over de bestelling.
En de volgende dag kreeg ik weer een mail dat mijn Tv eraan komt.
En inderdaad goed afgeleverd. Hij zag er echt zo goed als nieuw uit en wat een beeld! De Televisiewinkel verdient wat mij betreft een dikke, vette pluim!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jacobus 21-03-2018 Via de website gekocht

Niets op aan te merken.

Echt niets op aan te merken. Goede verhouding prijs kwaliteit. Alleen die vervelende Tom Coronel mag wel ingeruild worden voor iemand anders.

Frank 21-03-2018 Via de website gekocht

Top service snelle levering!

Kan niet anders zeggen dan dat mijn tv snel en op de afgesproken tijd en plaats geleverd is. Bovendien is de prijs voor het geleverde toestel goedkoper als bij menig concurrent.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeffrey De Korte 21-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige service. Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

De website ziet er goed uit. Voldoende informatie bij de televisie waardoor de keuze makkelijker gemaakt kan worden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

WJM Coryn 21-03-2018 Via de website gekocht

Behoorlijke service

De slogan, voor 21u besteld, de dag erna geleverd, is niet gehaald. Pakket is één dag later aangekomen.
Btw verrekening, moet je zelf opvragen, zal worden terugbetaald, niet handig, zou automatisch geregeld moeten worden.

Danny 21-03-2018 Via de website gekocht

Uitgebreide keuze en goede service

Uitgebreide keuze met een goede omschrijving erbij. Daarnaast een snelle levering en goede service.

Handig dat je er ook meteen een extra verzekering bij kan kopen.
Jammer dat er geen kabels bij te bestellen zijn.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Nico oosterhuis 21-03-2018 Via de website gekocht

beste service die er is

Duidelijk overzichtelijk prachtige Philips televisie gekocht. Uitstekende kwaliteit goed en mooi beeld en prima geluid. Ze houden je op de mail overal van de hoogte. Snelle levering komen afspraken na. Ik ga zeker in de toekomst vaker kopen. Maar dan in de winkel en ook online. Dank jullie voor de goed service

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robert 21-03-2018 In de winkel gekocht

Bedroevende ervaring

Toestel online gereserveerd (mooie service). Toesteltype stond expliciet in reserveringsmail. Bij aankomst in Naarden bleek een 'vervangend' type met niet geheel vergelijkbare functionaliteit klaar te staan. Na afweging van allerlei alternatieven voor een toestel gekozen en afgerekend. Toestel bleek pas NA afrekenen (pin) niet ter plekke beschikbaar. Beschikbaarheid in Naarden was reden daar naartoe te rijden. Aankoop geannuleerd. Geld wordt LATER per bank terugbetaald.

Beste Robert,

Ten eerste nogmaals onze oprechte excuses dat het gereserveerde toestel niet beschikbaar is in onze winkel.

Om tot tot een andere oplossing te komen zijn wij samen met u gaan kijken naar een alternatief welke vergelijkbaar is.
Wij beschikken over twee magazijnen, het kan voorkomen dat een toestel niet bij ons staat, kosteloos leveren is voor ons een optie direct meenemen helaas niet.
Helaas zijn wij er niet met u uitgekomen.

De terugboeking van het aankoopbedrag is op 19-03-2018 door onze administratie verwerkt.

Nogmaals onze excuses.

Sandor 21-03-2018 Via de website gekocht

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Mooie TV voor weinig geld. Snelle levering en een gebruiksvriendelijke webshop. Makkelijk aan te sluiten.

Mirella 21-03-2018 Via de website gekocht

Super

Lekker snel geleverd, ik verwachtte langer te moeten wachten. De bestelling is netjes verwerkt. Prima service!! Geen gedoe.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

lydia 21-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en denken met je mee.

Ik ben geweldig geholpen,had nl een andere tv uitgezocht nadat ik uitgelegd had dat het voor onze gehandicapte dochter was .heeft ze samen met mij een passende tv uitgezocht en wenste mijn dochter ook veel kijkplezier,al met al een persoonlijke benadering.Helemaal top!!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dries 20-03-2018 Via de website gekocht

Supersnel

Goede service, snelle levering en uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Verzending via Post-NL zeer goed. Helemaal top!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

David van Luijtelaar 19-03-2018 Via de website gekocht

Geen levering op zaterdag

Dag Tom,

De reden voor mijn bestelling afgelopen vrijdag 16 maart bij uw bedrijf voor een Sonos Surround systeem (een bestelling van bijna 2000 euro!) was de mogelijkheid voor aflevering op zaterdags voor voorraad artikelen.
Op zaterdag 17 maart was ik beschikbaar om dit pakket in ontvangst te nemen vanwege het velen reizen en drukke baan doordeweeks.
Op zaterdagochtend blijkt uit de informatie van DHL (uw vervoerder) dat jullie webshop slechts een zakelijk contract heeft met DHL en vanwege de afmeting/gewicht het pakket niet in het weekend wordt afgeleverd. Voor een daadwerkelijke zaterdaglevering van Televisiewinkel.nl / Create2Fit van een pakket met grote afmeting had uw bedrijf een speciale zaterdaglevering optie moeten bijkomen. Dit is nooit gebeurd. Dat terwijl hier wel mee geadverteerd wordt op uw website. Achteraf had ik mijn bestelling liever bij de Mediarmarkt kunnen ophalen/aanschaffen op zaterdag, mijn enige vrije dag.
Inmiddels heb ik meerdere malen met Roos (uw Customar Service medewerker) contact gehad en hoop ik op een passende oplossing vanuit Create2Fit.
Roos heeft een verzoek ingediend bij DHL om de levering op een ander adres te laten plaatsvinden vandaag in verband met mijn afwezigheid gedurende de week. Het is mij tot dusver een raadsel wanneer ik mijn aankopen zal ontvangen.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Officiele reactie van Create2Fit 20-03-2018

Geachte heer van Luijtelaar,

Ten eerste onze oprechte excuses dat u uw bestelling niet op de gekozen dag heeft mogen ontvangen.

Normaliter leveren wij wel op de zaterdag, echter is er hierin is niet goed gegaan met het verwerken van het pakket, het is voor ons helaas niet mogelijk geweest om dit zaterdag direct op te lossen.

U heeft aangegeven het adres te willen wijzigen, de wijziging hebben wij doorgegeven aan DHL welke dan op maandag verwerkt
word ( in het weekend hebben zij geen mogelijkheid om een adres te wijzigen)
Uw bestelling is opnieuw gesorteerd voor voor een ander postcode gebied en zal vandaag bij u worden aangeboden.
DHL is op na contact deze ochtend naar u onderweg om de bestelling alsnog te leveren.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak en de vertraging.

Yorick 18-03-2018 In de winkel gekocht

Goed(e)koop!

Heerlijk dat deze winkel 7 dagen per week open is, geven een goed advies en de prijzen zijn echt goed, nette, eerlijke en aardige service. Enige minpuntje is dat je niet ter plaatse dingen uit de voorraad kan/mag testen, echter staan ze wel goed achter hun product en mocht het toch tegen vallen zijn ze zeker de moeilijkste niet!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

HT 18-03-2018 Via de website gekocht

Gebrekkige communicatie

Helaas werd het door ons bestelde product twee dagen te laat geleverd zonder dat we hiervan op de hoogte werden gesteld. Pas toen ik zelf aangaf dat er iets mis was, kwam er een reactie van de klantenservice.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Officiele reactie van Create2Fit 18-03-2018

Geachte heer/mevrouw,

Nogmaals onze excuses voor de verlate levering.
Wij hebben inmiddels met u contact gehad met verdere uitleg en informatie over de levering.

Ernst-Jan 18-03-2018 Via de website gekocht

Topwinkel??

Werkelijk niets op aan te merken; parkeerruimte, schoon, overzichtelijk, prachtig aanbod, Tom zelf aanwezig en attent. Vriendelijk personeel. Kom zeker terug met vrienden en bekenden👍

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

HJ 18-03-2018 In de winkel gekocht
Huizen

Goed advies

Op basis van advies gekocht, inmiddels een week in het bezit van Sony Bravia 43 inch en een De Longhi koffiemachine en twee super producten

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Loe Schnieders 18-03-2018 Via de website gekocht

Helaas gaat het ook wel eens goed mis

Het was de tv die wij zochten bezorgdatum niet na gekomen. 4 dagen later bezorgd blijkt dat de tv niet compleet is. Onbreekende onderdelen moeten besteld worden wanneer deze geleverd worden is onbekend.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van Create2Fit 18-03-2018

Geachte heer Schnieders,

Ten eerste nogmaals onze welgemeende excuses voor het late leveren wij hebben hier zowel telefonisch al via e-mail contact met u over gehad.
De onderdelen die missen zijn door ons besteld en zullen naar verwachting aankomende week binnen komen wij zullen deze dan direct kosteloos aan u nasturen.

Linda Braber 17-03-2018 Via de website gekocht

Extreem snelle service , goed geregeld

Bestelling was binnen no time geregeld en melding over de levering was snel en correct doorgegeven
Levering zelf was ook op de afgesproken tijd op bestemming, erg blij mee

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roosendaal 17-03-2018 In de winkel gekocht

Goede service!

Prettige winkel. Vriendelijke en kundige medewerkers. Aankoop, Samsung UE43MU6100 bevalt super. Zeker een aanrader.