Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Tony Nijhof 10-01-2016 Via de website gekocht

goed en duidelijk

voordat ik de tv gekocht had , eerst geïnformeerd bij de winkel voor div functies die duidelijk uitgelegd werden

Aanbeveling
goed, voordelig en betrouwbaar. snelle levering

Maikel 10-01-2016 Via de website gekocht

De website is erg overzichtelijk, zelfs op de telefoon en mijn tv was goedkoop! Dat maakte het al gemakkelijk om de tv te kopen.

Ik ben snel en vriendelijk geholpen. Geen persoonlijk contact ervaren maar dat is prima aangezien de aankoop vlekkeloos verliep.

Aanbeveling
Fijne winkel, goede prijzen en een snelle levering. Mijn aankoop heb ik 's avonds besteld en smorgens binnen gekregen. Erg tevreden!

Sjirk 10-01-2016 In de winkel gekocht
naarden

Heerlijk veel parkeerruimte en zeer goed bereikbaar.
Showroom netjes en overzichtelijk ingedeeld
Alhoewel wij voor een TV kwamen, waren we bovendien verrast over de koffiemachine showroom afdelingde

Net verkoop personeel en niet opdringend

Assortiment
zeer ruim assortimnmst en overzichtelijk ingedeeld

Cor Verschoor 10-01-2016 Via de website gekocht

de website is duidelijk en het product was zo gevonden

de afgesproken levertijd is nagekomen en op mijn vraag via de email is een duidelijk antwoord geven

Assortiment
alle bekende merken aanwezig met een goede beschrijving

Aanbeveling
zowel via de wegschop als in de winkel zelf prima geholpen

Extra toelichting
ik zal deze winkel /webshop zeker bij anderen aanbevelen

Klaassen 10-01-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Na een reservering via internet kon ik de tv dezelfde dag afhalen. Door de ruime openingstijden was dit zeer prettig

Goede adekwate bediening

Assortiment
Volgens mij hebben jullie alles!

Antonie 10-01-2016 Via de website gekocht

Groot aanbod, waardoor de keuze best wel moeilijk wordt. Maar dat is heel persoonlijk. Wel duidelijk met zoek criteria aan de linkerkant van de pagina.

Ik heb geen gebruik hoeven te maken voor vragen/klachten.Dat geldt ook voor de retourservice. Het product is goed aangekomen. Ik heb een 7 geven omdat het bij de andere punten geen ervaring heb. Ik ga er wel vanuit dat de service gewoon goed is. Daardoor kan mijn cijfer wel hoger uit gaan komen, mocht dat nodig zijn.

Assortiment
Hier scoren jullie zeer goed. Goede prijs/kwaliteits verhouding. Zeer concurrerend.

Aanbeveling
Je moet wat te wensen overhouden. Verbeter punten zit hem in details. Ga zo door. Ik ben zeer tevreden.

Extra toelichting
Wij kregen pas laat in de avond de bevestiging dat het verzonden is.

Snurkie 10-01-2016 Via de website gekocht

Makkelijk te vinden op de website, wat ik zocht

Het hele bestelproces liep soepel en ik werd via email op de hoogte gehouden. Andere dag geleverd , zoals beloofd

Assortiment
Plasmadiscounter is voor mij een bekende winkel en weet precies of de webshop kan leveren, waarnaar ik op zoek ben.

Uitstekende service

Xander 10-01-2016 Via de website gekocht

4,8

Het bestelproces via de site liep soepel. De problemen ontstonden daarna.

Op de afgesproken bezorgdag bleek door een systeemfout een aantal bezorgafspraken -waaronder de mijne- geannuleerd. Een behulpzame medewerker van de klantenservice bood zijn excuses aan en we maakten een nieuwe bezorgafspraak voor de dag erna. Hij zegde ook 150 euro korting toe. Tot zover niets aan de hand, het probleem leek netjes te worden opgelost.
Op de volgende dag wachtte ik opnieuw tevergeefs op bezorging, en bij navraag bleek dezelfde systeemfout weer te zijn opgetreden waardoor opnieuw de bezorging geannuleerd was.
Toen bleek ineens de bestelde TV niet op voorraad te zijn. Vreemd, want hij was al tweemaal ontvangen door de transporteur.
Twee toezeggingen van de klantenservice om mij terug te bellen werden niet nagekomen, en toen ik zelf weer belde bleek de tv pas weer vanaf 15 januari leverbaar te zijn. Plasma discounter kon echter niet garanderen dat de bezorging dan voor de 17e zou plaatsvinden, de uiterste datum waarop aanvragen voor de cashback actie van Sony moeten worden ingediend.
Na een week heb ik de bestelling geannuleerd en nu wacht ik op terugbetaling van het aankoopbedrag.
Inmiddels had ik veel kosten gemaakt aan telefoontjes naar de bezorger waarvan plasma discounter gebruik maakt (45 cent per minuut), staat mijn geld al een week op hun rekening, en heeft het me veel tijd gekost.
Op mijn vraag om enige compensatie voor de gemaakte kosten kreeg ik nul op rekest.

Assortiment
Op de eigen website en kieskeurig worden bijna alle verkrijgbare goederen weergegeven als op voorraad. 'Indien voor 16 uur besteld, de volgende dag geleverd'.
In het geval van de TV die ik bestelde bleek dit een wassen neus, want de TV was niet op voorraad en pas twee weken later leverbaar.
Dus het is de vraag hoe dit zit met de rest van het assortiment.

Aanbeveling
Zie hierboven onder het kopje service.
Ik koop veel online maar heb nog nooit zo'n slechte ervaring gehad als bij plasma discounter.
De kwaliteit van een verkoper wordt voor mij bepaald door enerzijds het proces van aankoop tot levering, en anderzijds door hoe hij de dingen die fout lopen oplost.
In dit laatste heeft plasma discounter jammerlijk gefaald.

Create2Fit Naarden 11-01-2016

Geachte heer/mevrouw,

Wij snappen hoe vervelend het is dat er het een en ander mis is gegaan omtrent de levering en de voorraad op onze website. Helaas was het op dat moment voor ons ook overmacht. Omdat er door de systeemfout bij de vervoerder zoveel problemen met de verzending waren was het bij ons op de klantenservice daardoor ook extra druk waardoor wij misschien niet de service hebben kunnen geven die u van ons gewend bent. Wij willen u daarvoor in ieder geval onze excuses aanbieden. We hebben er lering uitgetrokken en we doen er alles voor om onze service te verbeteren.

Mocht de terugbetaling nog niet in orde zijn gemaakt ontvangen wij graag uw ordernummer zodat we het voor u recht kunnen zetten.

Wij hopen ondanks alle akkefietjes dat wij u in de toekomst mogen terugzien om dit goed te maken en tegelijkertijd een nieuwe start samen kunnen maken.

Create2Fit

plasma discounter 09-01-2016 In de winkel gekocht

Makkelijk,leuke acties en goede service.

Voor meer info of een probleem met cashback heeft plasma discounter mij goed geholpen.
Ook al hoefde plasma discounter dat niet te doen aangezien de cash back aktie vanuit Philips was.

Assortiment
Genoeg te vinden ook voor leuke acties zoals bestelde producten voor minder.

Geef niet gauw een 10.
Eigenlijk mag het nu wel.

Ga zo door

Erwin 09-01-2016 Via de website gekocht

Extra toelichting
Jammer dat de helpdesk een betaalde lijn is, en nadat de dame had gezegd dat we doorverbonden zouden worden met de sony-helpdesk werd de lijn prompt verbroken

Jan Ldorp 09-01-2016 Via de website gekocht

Gewoon goed zoals het hoort. 's Avonds redelijk laat besteld, volgende dag zoals beloofd ontvangen. Een voordeel vind ik ook dat je geen account hoeft aan te maken voordat je kunt bestellen. Gewoon gegevens invullen, betalen en akkoord. Een kind kan de was doen.

Prima zover ik kan beoordelen. Stuurde per ongeluk als reply op de bevestingsmail door Plasma Discounter een lege mail terug. Werd direct op geantwoord met de vraag of ik ergens problemen mee had. Top.

Assortiment
Het was de eerste keer dat ik iets bij Plasma Discounter bestelde. Kwam op de site via Kieskeurig.nl. Heb het verdere assortiment nog niet bekeken. Maar de eerste bestelling was qua prijs zeer concurrerend.

Aanbeveling
Gewoon goed zoals het hoort. Een 10 zou betekenen dat ze bovenaan zouden staan, maar die ervaring kan ik na 1 bestelling nog niet hebben. Misschien komt dat nog. Daarom voorlopig een negen.

Extra toelichting
"Plasma Discounter" klinkt wat ouderweds (plasma tv's worden steeds minder geproduceerd (en verkocht) en discounter klinkt een beetje als "goedkoop zonder service". Plasma Discounter is zover ik kan beoordelen het tegenovergestelde van beide. Misschien een naamswijziging?

Jeroen 09-01-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Duidelijk overzicht op de website en eenmaal in de winkel staat alles overzichtelijk uitgestald!

Ik werd snel en vriendelijk geholpen in de winkel (ook al kwam ik 10 minuten voor sluitingstijd op Oud & Nieuw aanzetten), na de aankoop werd de TV keurig in m'n auto gelegd door een van de medewerkers.

Assortiment
Hele uitgebreide selectie met de mogelijkheid om de verschillende toestellen in winkel te zien. Ook een prachtige Sonos opstelling en verschillende soundbars.

Aanbeveling
Vriendelijk personeel, ruime selectie en goede prijzen.

Harmen 09-01-2016 Via de website gekocht

Eenvoudig besteld, betaald en snel geleverd.

Was product met een foutje namelijk krasje op de lijst. Bij levering geen krasje te zien, maar de schroeven voor de voet misten wel. Voor mij geen probleem omdat deze een kapotte TV vervangt, waar ook de schroeven nog van had. Wel slordig.

Roderick Linker 09-01-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Zeer heldere opstellingen, duidelijk aanbod en fijn dat de computers te gebruiken zijn om op de website te kijken voor andere modellen die niet in de showroom staan.

Verkoop service was fijn en we hadden een duidelijke verkoper. minder tevreden ben ik nadat wij €750 hadden uitgegeven en het toestel werd neergezet en de verkoper door ging naar de volgende klant. Iets meer beleving en enthousiasme bij de verkoop van een toestel van deze prijs (of elk ander toestel) is natuurlijk zeer welkom en zal mensen met een beter gevoel laten vertrekken.

Assortiment
veel aanbod en duidelijke inrichting

Aanbeveling
Keurig gemiddelde en de overal score is zeer goed!

zie bovenstaande

Henk Janssen 09-01-2016 In de winkel gekocht
Naarden

de verschillende merken overzichtelijk gegroepeerd en een merkspecialist voorhanden.

Correcte informatie, vlotte bediening ondanks de volle winkel en de gekochte spulletjes werden netjes naar onze auto gedragen.

Assortiment
Alle populaire merken voorhanden en leuke aanbiedingen.

Aanbeveling
Goed bereikbaar aan de A1 en geen parkeerproblemen. Deskundig advies, correcte vlotte afhandeling en zeer scherp geprijsd.

Extra toelichting
In de webshop de voorlopige keuze gemaakt en het product in de winkel "besnuffeld". Het nieuwe Winkelen...

Robbert 09-01-2016 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke website. Makkelijk te bestellen

De bestelde tv was de volgende dag al in huis! Echt perfect

Genoeg keuze

Aanbeveling
Scherpe prijzen, goede service en zeer snel geleverd. Blijer kun je mij niet maken! :)

Bruins 09-01-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Je krijgt rustig de tijd om te
Kijken.

Hele goede uitleg, vragen goed beantwoord. Nier opdringerig

Voldoende keus

Aanbeveling
Ruime keuze, goed geholpen.

Marissa Bakker Zebregs 09-01-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Mooie, nette winkel. En goed behulpzaam personeel.
Iets meer parkeerplaatsen en het was een tien geworden!

Goede uitleg over de televisies gehad! En goed meedenkend.
Voor ons gevoel een eerlijke verkoper.

Assortiment
Meer televisies in de lagere prijs categorie.

Marc 09-01-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Prima bereikbaar met gratis parkeerplaatsen voor de deur

Vriendelijk geholpen door medewerker

Ruim en overzichtelijk

Dennis 09-01-2016 Via de website gekocht

Super makkelijk bestellen en hij word afgeleverd

Erg goeie services niks mis mee

Mooie spulletjes

Aanbeveling
Goeie winkel echt een aanrader

Max 09-01-2016 Via de website gekocht

Alles werd snel geleverd en die betaling ging ook zeer gemakkelijk.

Aanbeveling
Als je opzoek bent naar een tv (en goedkoop) zou ik hem zeker bij plasma discounter kopen.

Miranda 09-01-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Je kunt gemakkelijk de voorraad bekijken, een bestelling reserveren en dezelfde dag ophalen. De winkel is makkelijk te bereiken via de snelweg.

Erg goede service. Lopen met mee naar de auto om je product in te laden.

Assortiment
Elk product die ik zoek kan ik op deze website vinden

Aanbeveling
Erg prettig shoppen bij deze winkel

Dik tevreden!

Diana 09-01-2016 Via de website gekocht

Handig achteraf betalen via een after pay link

Vlotte bezorging

Aanbeveling
Alles liep op rolletjes en niet duur

arjan 09-01-2016 Via de website gekocht

Vanaf tweakers meteen bij een tv die volgens de site op voorraad was tot bestellen binnen 5 minuten geregeld

Met gladheid in het noorden toch een bestelling de volgende dag geleverd.

Alles was in orde

Bane 08-01-2016 Via de website gekocht

Makkelijke overzichtelijke site. Je hoeft gelukkig geen account aan te maken. Werkt ook met smartphone of tablet.

Goede, snelle bezorging. Met kerst besteld. Eerstvolgende werkdag in behandeling en dag erna bezorgd. Geen verzendkosten! Top!

Assortiment
Up to date, geen ouwe meuk. Voor elk wat wils.

Aanbeveling
De site staat standaard in de Nederlandse top 3 sites als je electronica online koopt. Dit is niet voor niets het geval.

Extra toelichting
Helaas kan je soms met tijdelijke online aanbiedingen elders toch iets goedkoper hetzelfde product krijgen. Mogelijk dat hier nog "altijd goedkoopste" garantie aan toegevoegd kan worden.

B art 08-01-2016 Via de website gekocht

Eenvoudig en overzichtelijk

Je word van het begin tot het eind via je mail op de hoogte gehouden en gewezen op de mogelijkheden.

Voor ieder wat wils. Compleet

Aanbeveling
Van begin tot het einde top..

Extra toelichting
Je krijgt ook berichten/ seintjes waar je niet meteen aan denkt, maar wat ook mogelijk is. b.v. 14 dagen bedenktijd. Supersnelle levering, ook vanaf een zondag. Heel open, helemaal top.

evert 08-01-2016 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen in de webshop, ook zonder account.

Vlotte levering

Assortiment
Prima prijs voor een demo toestel!

Aanbeveling
Vaker bij deze (web)winkel besteld, ook mogelijkheden tot bezoeken van fysieke winkels.

Greup 08-01-2016 Via de website gekocht

Website indeling is erg overzichtelijk. Zo kon ik snel mijn TV categorie op zoeken. Het bestelproces is niet gecompliceerd en overzichtelijk. Waarom geen 9 of 10? Wat ik mis is uitleg over besturingsystemen van de SMART tv. Deze gaan steeds meer een belangrijke rol spelen. Voorbeeld van Philips is dat deze erg traag is ten opzichte van een Samsung. Tizen is nieuw en wordt daarin nog behoorlijk onderbelicht hier kan nog op gescoord worden. Idee apart kopje voor SMART tv operatiesystemen en daar een onderverdeling in

Service erg hoog, retouren heb ik nog geen ervaring mee gehad. Daar is altijd wel wat over te zeggen. Levertijd fantastisch 20:55 tv besteld en als nog de volgende dag in huis. Vragen of klachten worden snel beantwoordt zoals ik dat terug lees van andere gebruikers. Op service een 8 andere punten heb ik geen ervaring mee, maar erg tevreden.

Assortiment
Reden dat ik hier mijn spullen koop heeft te maken met het assortiment en de prijs-kwaliteitsverhouding. Deze is erg goed, veel informatie ook door middel van een filmpje met uitleg erg prettig! Daarin merk ik wel dat er veel consumentenmerken in de winkel te vinden zijn. Wat ik erg leuk zou vinden als er een bepaalde merken als KEF, Loewe etc. Net meer High-end.

Aanbeveling
Overal een 8 gemiddeld vanwege de goede ervaringen, snelle leverancier en goede informatievoorziening door gebruik te maken van filmpjes.

Extra toelichting
Erg tevreden over het bedrijf.

De Jong 08-01-2016 In de winkel gekocht

Goede en snelle afhandeling

Goed geholpen in de winkel en telefonisch goed geholpen met een aantal vragen

Assortiment
Zeer ruim en divers assortiment

Aanbeveling
Goed ervaring met deze winkel

s 08-01-2016 Via de website gekocht

sprak vanzelf

snel geleverd

Assortiment
maar voor 1 artikelsoort gekeken...
en precies 1 aanwezig

verrassend

Erwin Bermtssen 08-01-2016 Via de website gekocht

Ik heb goede smart 3d led tv gekocht met een zeer goedkope prijs .ik had in een dag mijn tv .ze zijn zeer service gericht ik had binnen een uur antwoord op diverse vragen .ik ga hier zeker vaker kopen en ga het aanbevelen aan ieder die en tv nodig heeft.

Ik had binnen uur antwoord op diverse vragen die ik had besteld

Assortiment
Ze hebben een zeer ruim assortiment .ik had keuze in overvloed

Aanbeveling
Ik ben echt zeer te vreden over het totaalplaatje

Remmelt 08-01-2016 Via de website gekocht

recensies van andere kopers icm de goede website helpen je snel en goed een keuze te maken!

Binnen de afgesproken tijd was het product in huis. Daarnaast voldoet het product aan alle door mij gestelde eisen.

Assortiment
Grote sortering televisies die goed gecategoriseerd zijn weergegeven op de website.

Aanbeveling
Ik ben gewoon erg tevreden!

nvt

mir 08-01-2016 Via de website gekocht

selectie mogelijkheden, informatie

heel veel keuze!

Aanbeveling
prettige site, veel keuze, makkelijk selecteren, goede prijzen

Daphny 08-01-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Snel, efficient, goed bereikbaar en duidelijk

Aanbeveling
Klantvriendelijk, behulpzaam, goeie acties en prijzen, snelle service

Mamabella 08-01-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk

Snel!

Assortiment
Goede keuze in alle prijsklasse

Makkelijk snel en goed!

JIM 08-01-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Totaal geen hulp van personeel gekregen, was ook erg druk.
Na een lange tijd in de rij bij de kassa, deed verkoper zijn best eerst een antwoord op een eerder via email gestelde vraag te geven maar wist dat niet zeker. Hier netjes geholpen. Na aankoop, zo'n 20 minuten moeten wachten voor we het gekochte meekregen.

Zie boven, geen hulp in de winkel, verder wat lang wachten voor dat het gekochtte uit het magazijn kwam. Verder geen antwoord meer gekregen op de aan de importeur doorgespeelde vraag gekregen.

Assortiment
Een 7, daar ik een luidspreker wilde beluisteren, er stond er echter maar 1 en heb deze zonder personeel dus niet kunnen beluisteren en als dat mogelijk was geweest, was dat niet in stereo geweest

Aanbeveling
Door het niet vinden van een verkoper een 6, maar was de eerste keer in Naarden, het was redelijk druk, of te weinig personeel.
Dit zou op andere momenten natuurlijk anders kunnen zijn, moeilijk een oordeel te geven, dit is een moment opname.

Extra toelichting
Wat betreft luidsprekers, zet er altijd 2 neer, dan kun je ze beoordelen. Anders kan ik ze net zo goed iets goedkoper in een webshop kopen

Tieben 07-01-2016 Via de website gekocht

Snel en makkelijk via de site mijn product kunnen vinden en aanschaven. Duidelijk kwa levertijden. Ondanks dat mijn product besteld is rond de jaarwisseling!

Kreeg netjes een mailtje over de bestelling en wanneer het verzonden is. Verder geen gebruik hoeven maken van eventuele service!

Assortiment
Veel verschillende producten leverbaar. Snel en duidelijk met elkaar te vergelijken.

Aanbeveling
Door bevenstaande tekst, Tevreden over product levertijd en duidelijke site!

Dick 07-01-2016 Via de website gekocht

Eenvoudig te bestellen via website

Levering op aangekondig tijdstip

Aanbeveling
Product voldoet aan beschrijving, is op tijd geleverd en tegen een scherpe prijs.

beekman 07-01-2016 In de winkel gekocht
naarden

ruim en overzichtelijk

gemotiveerd en geduldig en vakkundig personeel

Assortiment
De koffie ruim voldoende tv kan wat uitgebreider

Aanbeveling
ruime parkeerplaatsen goed te berijken

Annet Wessels 07-01-2016 Via de website gekocht

Supersnelle levering en scherp geprijsd

Niet nodig gehad, dus TOP

Assortiment
Precies het product gevonden wat ik zocht

Aanbeveling
Het hele proces voldeed aan mijn verwachtingen

Joris 07-01-2016 Via de website gekocht

Eenvoudig gegevens in te voeren

Heldere e-mails, hierdoor geen behoefte aan telefonisch contact

Aanbeveling
Veel gemak, belofte nagekomen, goede prijs

Harald 07-01-2016 Via de website gekocht

Goede keuzemogelijkheden en informatievoorziening

Levering prima op tijd en volledig

Mooi en ruin assortiment

Aanbeveling
Goed assortiment, snelle levering en prima informatievoorziening

Roger 07-01-2016 Via de website gekocht

Snelle correcte levering.

Bij telefonische navraag duidelijke uitleg.

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment. Goed vergelijkbaar.

Ga zo door👍

Bruno 07-01-2016 Via de website gekocht

Wist al beetje wat ik wilde en middels zoekcriteria snel gevonden.

Waren wat probleempjes, netjes verholpen. Nu nog 1 afhandelen.....

Assortiment
Als je het hier niet vind, dan is het er niet.

Aanbeveling
Cashback aktie veel duidelijker aangeven. Moest nu zelf navragen waarom ik 100 euro meer moest betalen.

Nee.

Sjors 07-01-2016 Via de website gekocht

Het kost geen moeite het product te vinden.

Goede info, tijdige levering en goede terugkoppeling

Assortiment
Ruik voldoende keuze en verschillende merken,

Prima winkel!

Jasper bethlehem 07-01-2016 Via de website gekocht

Mooi makkelijk overzicht

Goed geholpen, ook al ging de levering 2 x achter elkaar mis.

Mooi groot assortiment

Goeie prijzen!! En goede service

Extra toelichting
Mooie tv bestelt voor me vriendin (maandag jarig) tv op zondag bestelt omdat plasma discounter enigste was die de dag erop kon leveren, helaas kreeg ik slecht bericht dat de bestelling niet door ging (ging iets mis bij transporteur) paar keer gebelt, kon 30€ terug krijgen en de tv zou dan dinsdag gelevert worden, ook helaas ging het weer fout, weer aan de telefoon gehangen wat overigens extreem duur is 80cnt per minuut + extra mobiele kosten, nu hadden ze zelf de tv bezorgd wel telaat en kon kado voor me vriendin pas 2 dagen later geven. Al met al goede service en producten, en de prijzen zijn ook goed!!

Julian 07-01-2016 Via de website gekocht

Echt goede winkel heb een lg besteld op de site hij kwam gelijk op tijd binnen had nog vragen dus belde ik kreeg GEEN bandje maar gelijk een werknemer echt super !!!

Wat ik al eerder zij ik ging bellen en kreeg geen bandje of dat je lang moet wachten voordat je een werknemer aan de lijn krijgt maar hier is dat niet (ik vind dit belangrijk)

Assortiment
Super veel tv s en super kwaliteit

Aanbeveling
Gewoon alles super goed geen nadelen alleen maar voordelen ook de goedkoopste van iedereen ga voortaan hier veel meer bestellen

Extra toelichting
Nee gewoon top kwaliteit echt gewoon super geen nadelen 👍

Richard 07-01-2016 Via de website gekocht

duidelijke website

snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling

Assortiment
voldoende keuze voor goede prijs

Gert Rijke 07-01-2016 Via de website gekocht

het gemak om vanuit je luie stoel de bestelling te plaatsen

product netjes afgeleverd op de vooraf aangegeven tijd

Assortiment
ruime en makkelijke keuze. aangezien producten met beste koop staan vermeld weet je dat je de juiste keuze doet. geen zelfonderzoek nodig

Aanbeveling
Goede prijs en ruime keuze

Ihab Eldish 07-01-2016 Via de website gekocht

Alles simpel te vinden ook de handige top 10 waar je kunt kijken naar de beste deals.

Bestelt en binnen een dag thuis zonder problemen

Assortiment
Bijna alles te krijgen en goede kwaliteit