Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Mischa 13-01-2016 Via de website gekocht

Zowel op internet als in de winkel overzichtelijk, duidelijk vindbaar en ruim opgezet.

Prima advies, ondanks dat er geen apparatuur stond opgesteld.

Assortiment
Ik hoopte dat ik in de winkel kon luisteren naar de home cinema set die ik wilde aanschaffen, maar er stonden geen HCS.

Verroen 13-01-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Overzichtelijke site en winkel met duidelijke opstellingen en mogelijkheid te voelen, kijken en luisteren.

Deskundig personeel wat zijn/haar beloftes nakomt.

Assortiment
Divers assortiment voor elke portemonnee.

Aanbeveling
Goede zaak met het gemak van een prima webshop.

Joy 13-01-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Eerste oriëntatie via de website gedaan en wist precies welk product ik wilde bezichtigen in de winkel. Vervolgens in de winkel was het product ook uitgestald en ben prima geholpen met de specifieke vragen welke ik had,

Assortiment
Kon alle verschillende TV merken werkend bezichtigen. Daarnaast zijn de prijzen marktconform v.w.b. online winkels, echter heeft plasma-discounter een goede reputatie v.w.b. service, dus was de keuze snel gemaakt.

Aanbeveling
Alle producten werkend uitgestald, genoeg deskundig personeel en ik had niet het gevoel dat ze me iets probeerden aan te smeren; sterker nog, ze hebben me bepaalde zaken zelfs afgeraden.

K Beerens 13-01-2016 Via de website gekocht

Even je weg zoeken door alle zoekcriteria maar een duidelijke site. Levering was ook top. Iets voor 21.00 besteld en netjes de dag erop geleverd.

Assortiment
Heel veel keus, wel jammer dat ik niet overal de specificaties kon vinden en daarvoor moest googlen

Goede prijs, snelle levering

Joerib 13-01-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Super duidelijke website met genoeg info om online een (definitieve) keuze te kunnen maken. Hierdoor kun je goed voorbereid naar de winkel om een definitieve keuze te maken of advies in te winnen. Dit is uiteraard geheel een persoonlijke keuze. Ikzelf vind dit belangrijk en doe alleen een stukje vooronderzoek, de daadwerkelijke aanschaf zal ik altijd in een winkel blijven doen.

Binnen 2 weken na het melden van een probleem aan het scherm van onze 3 jaar oude Samsung plasma TV zijn wij zeer snel, vriendelijk en klantgericht geholpen door de klantenservice van plasma-discounter.

Uit coulance hebben we de 100% vergoeding voor de reparatiekosten voor het defecte scherm van de Samsung plasma als korting op de aanschaf van een nieuw toestel gekregen. Wat een super service!

Assortiment
Altijd de laatste modellen op voorraad en zichtbaar als demo in de winkel.

René 13-01-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Dichtbij voor ons en een overzichtelijke presentatie van de artikelen

De verkoper hielp ons uitstekend en was goed op de hoogte

Assortiment
Wij waren op zoek naar een t.v. en de keuze was zeer ruim zodat wij met een apparaat weggingen

Zie de vorige motivaties

Extra toelichting
We hebben meerdere keren iets daar gekocht en altijd tevreden weggegaan

Totyi 13-01-2016 Via de website gekocht

Vinden wat je zoekt

Vooralsnog nakomen wat er afgesproken wordt

Assortiment
Tot op heden gevonden wat er nodig was

Zie bovenstaand

Scds 12-01-2016 Via de website gekocht

Geen problemen met de bestelling wat betreft gemakkelijkheid. Ik moest alleen de eerste keer ideal verlaten omdat deze het niet meer deed omdat ik blijkbaar te lang in het invulformulier-scherm zat. Hierdoor moest ik de bestelling opnieuw invullen. In de mail zaten dan ook twee bestelling-bevestigingen, maar heb er natuurlijk maar voor 1 betaald aangezien de andere dus voortijdig werd afgebroken. In de bevestiging staat standaard onderaan de mail dat dit kan gebeuren en je als je nog niet betaald hebt voor de fout ontvangen bestelling deze kan negeren.

Ik miste drie schroeven voor mijn tv-standaard omdat het zakje waar deze in zaten open was gescheurd (dit kan in de fabriek al gebeurd zijn). Hiervoor gemaild in het weekend en maandagmorgen om 10 uur netjes een reply gehad waarin vermeld was dat Philips gecontacteerd was en deze mij nieuwe schroeven zou opsturen.

Aanbeveling
Prima prijs en service, tv was omdat ik deze net aan voor 21u besteld had al binnen 16 uur binnen! Super.

Dennes helderman 12-01-2016 In de winkel gekocht

Je worst snel en goed geholpen. Top Service

Assortiment
Genoeg keuze. Voor iedereen is er wat

Overzichtelijk

Hans 12-01-2016 Via de website gekocht

Een televisie kiezen gaat gemakkelijk. De site is daar duidelijk en behulpzaam bij. Het bestellen van een muurbeugel gaat wat omslachtig. Je moet het merk, afmeting en type van je net uitgezochte TV weten om ook een muurbeugel te kunnen kiezen. Het zou handiger zijn als je bij de TV op een knop kon klikken waarmee je een lijst krijgt van alle geschikte muurbeugels.

Snelle levering, wel wat onduidelijkheid in de gegevens van het pakket maar dat kan ook aan PostNL hebben gelegen. De muurbeugel was namelijk voor 1000 euro verzekerd, de televisie niet.

De muurbeugel die ik op advies van plasma-discounter heb gekocht bleek echter niet goed te passen. De juiste bouten waren niet meegleverd en de gaten in de beugel waren te klein voor de bouten die in de TV moesten. Dat betekende dus naar de ijzerhandel en de boormachine er in. Jammer, want ik had de beugel juist uitgezocht via deze site om er zeker van te zijn deze zou passen.

Assortiment
Veel keuze, en alles op voorraad!

Aanbeveling
Afgezien van de beugel een prima snelle levering, precies op tijd voor het kinderfeestje van mijn zoon. Hij en zijn vriendjes hebben genoten van Dispicable Me 2.

M vd Berg 12-01-2016 Via de website gekocht

Makkelijk bereikbaar bij zoeken via Google.
Duidelijke website.
Bestel procedé is zeer duidelijk en daardoor eenvoudig in te vullen.

De levertijd is nagekomen en daarnaast wordt er duidelijk aangegeven wanneer het product verwacht kan worden ondanks de snelle levertijd van 1 dag.
Ik heb het product ( gelukkig) niet retour hoeven doen maar het lijkt zeer eenvoudig te kunnen dit zorgde er bij voor dat ik met vertrouwen het product ongezien durfde te kopen.
Ik had geen vragen / klachten!

Assortiment
Ik heb mijn aangekocht artikel eerst bekeken bij de producent en kon deze gelijk vinden op de website.
Daarnaast waren er ruim voldoende alternatieven aanwezig.
De prijs voor mijn artikel was in combinatie met de gratis bezorgen van het artikel de goedkoopste.

Aanbeveling
Vanwege de situatie dat er naast de website ook een winkel aanwezig is waardoor ik ook persoonlijk contact kan maken geeft het mij zeer veel vertrouwen om een product bij deze winkel artikelen te kopen.

JJ 12-01-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Alle beschikbare modellen worden duidelijk per merk geplaatst in de winkel. Daarnaast kan je ook de verschillen zien in prestatie van de merken onderling doordat ze naast of boven elkaar zijn geplaatst. Misschien dat er juist een onderscheid gemaakt zou moeten worden tussen de verschillende modellen, maar dat wordt misschien weer te verwarrend als je een voorkeur hebt voor een bepaald merk. Je bent dan het overzicht kwijt.

Heb zelf gesproken met twee verkopers welke beide hun eigen mening, expertise en ervaring deelden. Was toch duidelijk verschil in beide verkopers, wat ik persoonlijk als positief heb ervaren en dus zo een betere keuze heb kunnen maken.

Assortiment
Het is geen MediaMarkt, maar daarvoor kwam ik daar ook niet. Assortiment was ruimschoots voldoende om een keuze te maken waar ik blij mee was. Ik kom liever ergens waar men meer verstand heeft van één bepaald product dan dat ze van alles maar een klein beetje weten.

Aanbeveling
10 Jaar geleden al naar volle tevredenheid mijn eerste TV gekocht, nu wederom met een tevreden gevoel de winkel verlaten. Voor de goedkoopste aanbieder met veel kennis kan ik Plasma-Discounter een ieder aanraden. Bieden hetzelfde (soms zelfs meer) aan als alle andere winkels echter tegen een vaak wat scherper tarief.

Ron Telling 12-01-2016 In de winkel gekocht

Alles rond en
om je heen

Grootste concentratie verkopers per vierkante meter

Assortiment
Van klein tot groot in alle maten

Aanbeveling
Niet om de hoek maar eenmaal daar, alles superhandig

Extra toelichting
snel en eenvoudig en antwoord op iedere vraag

Dan 12-01-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Eenvoudig en snel! To the point! Dat is precies wat een consument nodig heeft!

Goed advies gekregen! Duidelijk en totaal geen onzin! Voor een tv ben je bij plasma-discounter op het goede adres.

Assortiment
Breed assortiment, van elk type wel een demo staan, waardoor alles goed bekeken kan worden en door de duidelijke verschillen te laten zien totaal geen keuze stress.

Aanbeveling
Vriendelijk en deskundig personeel. Goed dat de winkel zich op een industrieterein bevindt, waardoor het makkelijk inladen is.

Extra toelichting
Ik had zaterdag 9 januari 2016 een tv gekocht, helaas kwam ik er zondag achter dat de kabel stuk was van de tv. Hierdoor geen tv. Deze is nu besteld, maar een vriendelijke vrouw aan het woord gekregen die mij uitstekend heeft geholpen. Als het goed is krijg ik de kabel binnenkort opgestuurd, waardoor ik weer tv kan kijken.

Ton 12-01-2016 In de winkel gekocht
Naarden

producten staan goed georganiseerd opgesteld, en wij vonden direct waarvoor we kwamen (een Sonos speakersysteem)

Prima service, de verkoper was ondanks het slechte weer en een winkel vol met klanten bereid om te helpen met het tillen van de gekochte producten naar de auto.
Tevens werd alle tijd genomen om ons te informeren en nog een of twee vragen na te zoeken.

Assortiment
Uitgebreide keuze in de meest gangbare merken en uitvoeringen van apparatuur.

Aanbeveling
Er valt niet zo heel veel te verbeteren, een suggestie zou kunnen zijn om ook TV beeld zichtbaar te maken met de kwaliteit hoe de kabelaars het aanbieden, maar dat heeft op zich niets met onze aankoop te maken.

Roely Kuus 12-01-2016 In de winkel gekocht
Naarden

winkel goed bereikbaar en ook makkelijk online bestellen

Snel te woord gestaan in winkel en TV aangeschaft.

Groot assortiment

Aanbeveling
goed bereikbaar, openstelling prima en de service is uitstekend. Snel en professioneel geholpen.

Extra toelichting
De bereikbaarheid via de chat kan beter.

Hans de Fauw 12-01-2016 Via de website gekocht

Bestellen is makkelijk en snel. Super!

Plasmadiscounter maakt waar wat ze beloofd. Super scherpe prijzen, snel antwoord en perfecte levering!

Assortiment
Zeer ruime keuze van verschillende merken, fantastisch!

Aanbeveling
Beste prijs/kwaliteitsverhouding die ik ooit ben tegengekomen!

neen

André Merlijn 12-01-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Duidelijke indeling van merken, formaten en hun capaciteiten.

Prettig en voorkomend met kennis van zaken

Ruime overzichtelijke keuze

Aanbeveling
Ruimtelijk en overzichtelijk met een uitstekende indeling en opstelling.

Extra toelichting
Aangeraden door mijn broer en een vriend die hier eerder kochten en ik ben meer dan tevreden

Ricardo 12-01-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk en direct en binnen een dag binnen in huis

Als er wat is helpen ze je altijd

Assortiment
Voor iedereen hebben ze wel wat

Aanbeveling
Het heeft de scherpste prijzen en is heel overzichtelijk gemakkelijk ze hebben voor ieder wat wils en je heb het voor 9 uur savonds de volgende dag in huis. dus een winkel waar je nooit meer weg wil.

Rob 12-01-2016 Via de website gekocht

eenvoudig online zoeken, lezen en bestellen

Voor 21.00 besteld en volgende dag prima afgeleverd. Verder nog geen gebruik van gemaakt.

Assortiment
Is natuurlijk persoonlijk. Gevonden wat wij nodig hadden.

Extra toelichting
Nee, prima wat pijs en kwaliteit betreft.

eric 12-01-2016 Via de website gekocht

Duidelijk inzicht in producten ,specificaties

Snelle reactie/respons na bestelling , Snelle Levering binnen 24 uur mogelijk .

Ruim voldoende keus in diverse Merken / prijsklassen

Gewoon Top

marie501 12-01-2016 Via de website gekocht

makkelijke site

Vandaag besteld (vrijdag in de avond), morgen al in huis. (alleen beetje jammer dat de tnt het weer af laat weten en de tv toch pas op maandag werd bezorgt)

Assortiment
Meer dan genoeg keuze uit allerlei artikelen.

Saskia 11-01-2016 Via de website gekocht

Iets na 8 uur in de avond online besteld en volgende dag 3 uur in huis😀
Duidelijke heldere communicatie, zowel online als telefonisch👍

Aanbeveling
Bestelling doen bij deze webshop voelt goed👍

Jan 11-01-2016 Via de website gekocht

Lekker simpel

Voldoende keus

Aanbeveling
Goede prijs snelle levering.

Adrie Schouten 11-01-2016 Via de website gekocht

Telefonisch een goede service gekregen,omdat ik wat meer info over de televisie wilde hebben.
Werd vriendelijk te woord gestaan.

Assortiment
Assortiment is groot op de webshop

Aanbeveling
ik beveel de Discount shop aan veel mensen aan met een kleine of grote beurs

Extra toelichting
Tv viel iets kleiner uit dan ik dacht,maar ben er zeer tevreden mee voor op de slaapkamer,en u heeft een snelle service,dank u wel

Guido 11-01-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website.
Gemakkelijk bestellen.

Geleverd op de afgesproken datum.
Levering aan huis zeer correct.

Assortiment
Heb alle toebehoren kunnen vinden.

Prijs goed.
service goed.

EW1214 11-01-2016 Via de website gekocht

Alles goed te vinden online, vooral de duidelijke afbeeldingen bij zoekresultaten zijn er goed

Duidelijke mail met orderbevestiging en info met verzendtermijnen.Een dag later had ik mijn tv zonder probleem, de bezorger was er precies op het aangegeven tijdstip.Binnen 18 uur was mijn TV bezorgd. Top service!

Assortiment
Tijdens het online zoeken naar mijn televisie kwam ik steeds terug bij plasma discounter voor de beste producten voor de leukste prijs.De keuze was snel gemaakt.

Aanbeveling
Uitstekende shop met goede service en een breed aanbod van voordelige kwaliteitsproducten, een aanrader.

LdG 11-01-2016 Via de website gekocht

Alles is snel te vinden en de website is lekker overzichtelijk.

Prima geholpen bij wat aanvullende vragen.

Aanbeveling
Super geholpen en geen enkel minpunt gevonden, vandaar de 10 ;)

Johan 11-01-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Duidelijke makkelijke site/ overzichtelijk. Reservering ging gemakkelijk.

Echt afhaal centrum in Naarden, eigenlijk kan je beter thuis laten bezorgen, scheelt je de reiskosten want in Naarden kan je niet zoveel zien. Of je moet het leuk vinden om een lekker bakkie koffie tappen.

Veel keus op site

Aanbeveling
Zeer tevreden ik beveel de winkel dus aan.

Extra toelichting
Ik mis bij plasma discounters, de mogelijkheid om om de beste prijs te vragen

Cas 11-01-2016 Via de website gekocht

Veel en makkelijk te zoeken

Nog niet nodig gehad

Assortiment
Wat is er niet te koop, ik zou het niet weten !!

Aanbeveling
Eerder ook al een espressoapparaat gekocht.
Video's, uitleg te over.
Dus makkelijk kiezen en niet te duur.
Bezorgen ook adequaat

ga zo door

Roy van Binsbergen 11-01-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijk alles online te vinden en te bestellen.

Perfecte service, voor 21:00 besteld is ook evht de volgende dag bezorgd. Ook nog een medewerkster aan de telefoon gehad om wat tw vragen, direct iemand aan de lijn en direct een antwoord. Top!

Assortiment
Uitstekend, alles wat ik wilde te bestellen en op voorraad.

Aanbeveling
Zou de winkel aan iedereen aanraden!

Extra toelichting
Top winkel. Altijd keurig geholpen, bestellen gaat makkelijk, goede prijs en op tijd bezorgd!

Yvonne 11-01-2016 Via de website gekocht

Supersnel en makkelijk te bestellen

Nogmaals er wordt supersnel geleverd en je wordt voor de levering continue op de hoogte gehouden

Assortiment
Keus genoeg. Er is al meerdere malen een TV besteld en hier hebben we jaren plezier van

Aanbeveling
Perfect assortiment, snelle levering en goede service

Ronald 11-01-2016 In de winkel gekocht
naardan

Goed bereikbaar, genoeg parkeerplaatsen, goede info

Vakkundig personeel dat ondanks de drukte voldoende tijd neemt om informatie te geven

Assortiment
Voldoende toestellen in showroom, maar ook niet te veel (anders raak je het overzicht kwijt)

Aanbeveling
Prettige winkel, goed personeel, snelle service

BBL 11-01-2016 Via de website gekocht

Alles staat opgedeeld in categorieën, je kan zoeken, voor 21u besteld, volgende dag in huis. De merken staan op alfabet. Etc.
Alles spreekt voor zich.

Je krijgt meteen een mail met bevestiging en daarna de track en trace code in een volgende mail.

Assortiment
Aanbod is goed. Maak kan natuurlijk altijd meer bij.
Ik miste zelf bijv een tas voor bij een actioncam. Maar verder is het aanbod prima en ruim.

Aanbeveling
De site is betrouwbaar, snel, overzichtelijk en zeer goed betaalbaar. Vaak goedkoper ook zelfs dan elders.

René Peperkamp 11-01-2016 In de winkel gekocht

Kundig personeel.

Snelle afhandeling van de koop. TV tot in de auto getild.

Voldoende verschillende opties.

Aanbeveling
Goede expertise, snelle hulp en voldoende assortiment.

M Huizinga 11-01-2016 Via de website gekocht

Supersnel !! Dat is wat ik kan zeggen.
Bestelling geplaats op vrijdag en op zaterdag kwam mn nieuwe Led TV al bij me aan!
Thanx Plasmadiscounter.nl

Extra toelichting
PostNl had ik geen track and Trace code gehad, maar ik heb de PostNl app en dus kon ik toch nog mn pakketje volgen ;)

Mobach 11-01-2016 In de winkel gekocht
Naarden

op de website stond het artikel niet. Wel via de Consumentenbondsite gevonden als dealer.

bij afrekenen kan er beter expliciet gemeld worden hoe de regels zijn.

Assortiment
erg groot assortiment, wat minder aanwezig in de winkel

betty boop 11-01-2016 Via de website gekocht

uitgebreid

snel

Extra toelichting
Plasmadiscounter; makkelijk en vlot = top.

Edwin 11-01-2016 Via de website gekocht

Makkelijk bestelproces zonder aanmaken van een account.

Snelle levertijd. Binnen 1 dag geleverd.

Scherpe prijs.

Bjorn Huizenga 11-01-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Makkelijk toegankelijk en overzicht te lijk.

Geen enkel probleem we hadden eerst de verkeerde gekocht en was binnen vijf minuten geregeld naar een 40" tv ipv 32"

Ramon 11-01-2016 Via de website gekocht

Heerlijk om vanuit de huiskamer met enkele klikken mijn bestelling te kunnen doen.

Helder, duidelijk en snel. Eenmaal gebeld met de klantenservice, en werd zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan.

Assortiment
Meer dan genoeg keuze, beter dan in de winkel.

Marc Bodewitz 11-01-2016 Via de website gekocht

Ik heb op dinsdag een TV gereserveerd die als showmodel in de aanbieding was en deze de woensdag daarop opgehaald. Stond inderdaad keurig klaar.

Zoals omschreven door plasma discounter bleek de TV inderdaad uit de verpakking te zijn geweest maar weer keurig verpakt en ik heb tot op heden geen beschadiging kunnen ontdekken.

Meer dan genoeg keus

Plasma discounter 11-01-2016 In de winkel gekocht

Overzichtelijke presentatie.

Beetje reactief

Joost 11-01-2016 Via de website gekocht

Goede website, houdt zich aan de levertermijn. Gewoon Goed.

Assortiment
Uitgebreid assortiment, goede prijzen.

Aanbeveling
Zoals reeds gemeld. Goed assortiment, juiste merken en eerlijke prijs

Nancy Thiebou 11-01-2016 Via de website gekocht

Alles is goed terug te vinden dmv het keuzemenu.

Snelle betaling en levering. Ook de helderheid over de 14 dagen retour service is duidelijk vermeld.

Assortiment
Wat ik wilde hebben is volop aanwezig

Aanbeveling
Veel keuze, goede service, snelle levering

Eric Orie 11-01-2016 Via de website gekocht

Erg overzichtelijk en ideaal dat er filmpjes bij staan met voorbeelden.

Snelle en betrouwbare levering.

Assortiment
Altijd up to date voorraden.

Aanbeveling
zoals overal blijft er altijd ruimte voor verbetering. Ik kan nu even niet bedenken wat maar ruimte blijft er altijd. :-)

Lloyd 11-01-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Er moet altijd een doel zijn om beter te worden

Tv gekocht bij uitpakken zat er een andere afstandsbediening erbij dat er mee geadverteerd werd. Dus ik bellen met de winkel. Men kon niks voor me doen. Ik moest bij Samsung zijn met mijn klacht. Uiteindelijk daar ook niet naar behoren geholpen.

Assortiment
Wat voor mij ruim voldoende is. Kan voor iemand anders niet voldoende zijn.

Aanbeveling
Had hoger gekund als de service richting mijn klacht beter opgelost was. Nu moest ik zelf achteraan bellen. Uiteindelijk ben ik niks mee opgeschoten.

N.v.t

cgrims 11-01-2016 Via de website gekocht

Alles is zeer overzichtelijke en goed uitgelegd. Iets wat je zelden ziet in online-shops.

Nog niet echt nodig gehad, enkel voor een korte vraag waar zeer snel en direct op werd gereageerd.

Assortiment
Na een lange zoektocht op het internet gezocht naar diverse modellen. Een top 3 die we zelf hadden samengesteld werden ook binnen jullie winkel verkocht.

Aanbeveling
Enkel om maar iets van verbetering aan te kaarten: een laagste prijsgarantie. Maar daar weet ik het fijne niet van hoe realiseerbaar het is.

Briljante filmpjes.

Michiel 10-01-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Op zoek naar een nieuwe televisie op internet kwamen we bij Plasma-discounter in Naarden terecht.

Wij zijn heel goed geholpen, uitleg in alle rust en prima informatie.

Assortiment
Prima, alle bekende merken aanwezig. Uiteindelijk een Ultra-HD Philips 48PUS76000 aangeschaft. En ook nog eens extra 7,5% korting gekregen via de rad van fortuin Philips actie in December.

Harriette 10-01-2016 In de winkel gekocht
naarden

zondag open, goede parkeerplek, goede uitleg, snel

attent en tot in de auto