Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Andre 09-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede klantenservice

Na bestelling via email nog de leveringsdatum aan laten passen, snel geholpen en alles naar wens verlopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Steven 08-04-2018 In de winkel gekocht

Snel geholpen, maar ging niet helemaal goed

Nwe tv gekocht zaterdag, super geholpen in de winkel, had gevraagd om een insteekmodule voor KPN digitenne, nogmaals gevraagd of dit goed was, geven mij een CI+ kaart meer voor ziggo..... s avonsds na uren gepruts en met KPN bellen komen we er achter dat ik een CI kaart nodig heb en geen CI+..... kaart gaan we retourneren vd week.
Officiele reactie van Create2Fit 09-04-2018

Beste Steven,

Onze excuses dat u bij ons in de winkel verkeerd bent geïnformeerd.
De verkoper is geïnformeerd dit om in de toekomst misverstanden te voorkomen.
Wij hebben u vandaag persoonlijk gesproken en uitgelegd.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak.

H.J.Bour 08-04-2018 Via de website gekocht

Fijne winkel en goeie afhandeling.

Na een lange tijd zoeken naar een soundbar, kwam deze scherpe aanbeiding van een Philips soundbar in deze winkel, erg tevreden.

Ton 08-04-2018 Via de website gekocht

Hoera voor Televisiewinkel.nl met de weekendknaller !

Al een tijdje zat ik in de wachtkamer voor de Samsung TV UE55MU6440. Ook voor het Paasweekend struinde ik het internet af op zoek naar een gunstige prijs. En ja hoor, Tom met zijn Televisiewinkel had de weekendknaller gevuld met de TV die ik zocht. Een prima aanbieding. Het aanstekelijke filmpje met de uitleg van Tom trok me helemaal over de streep. Met Pasen besteld en 2 dagen later stond DHL voor de deur met de TV. Haarscherp beeld en goed te installeren. Opnieuw positief verrast door Tom en zijn club. Dit was de 2e TV die we bij Televisiewinkel.nl gekocht hebben en weer is alles uitstekend verlopen. Bedankt maar weer !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bert Stegeman 07-04-2018 In de winkel gekocht
Naarden

De beste proffesionals op de beste plek van Nederland

Ik heb voor de shop gekozen omdat ik daar altijd netjes en met goede kennis en kwaliteit wordt geholpen, het personeel weet alle ins en out van de producten die daar verkocht worden

F. vd Laag 07-04-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Zeer nette service, mensen weten echt van de hoed en de rand

Tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe TV ben ik uiteindelijk bij de televisie winkel.nl uitgekomen. Waarbij ik op zoek was naar een 4K scherm, van max. 43 inch. Door het goede advies, uitgekomen op een LG. Waarbij de duurdere Samsung niet werd geadviseerd. Top, ze adviezen echt op basis van mijn wensen, en niet op een duurdere Tv. Daarna heb ik nog advies gevraagd hoe ik deze tv aan kon sluiten op mijn Sonos Playbar. Op advies van hen eerst nog even in de doos van de Sonos Playbar gekeken, aangezien deze standaard mee geleverd wordt. Bleek ik de kabel gewoon te hebben. Ook hier weer mijn complimenten. Ik had zo een nieuwe kabel gekocht. Klasse ! Echt een toegevoegde waarde om je Tv hier te kopen !

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

D. Hoeekrd 07-04-2018 In de winkel gekocht

meer dan geweldige service

Enkele jaren geleden kochten we een solara TV bij een zaak in Nunspeet .
Afgelopen winter lieten we de bijbehorende afstandbediening vollopen met een glaasje cola .
Dus op naar de winkel waar de de tv kochten maar die bleek failliet . Toen naar een andere zaak in de zelfde omgeving en die zouden ons volgens hun zeggen probleemloos een nieuwe afstand bediening leveren . Twee maanden later (echt waar) nog steeds geen afstandbediening , door echt pure slordigheid en nalatigheid van de mensen in deze winkel waarvan we de naam niet zullen noemen . Met de moed der wanhoop hebben we toen solara service nl gebeld .
Binnen 1 dag kregen we van solara een nieuwe afstandbediening toegestuurd . Geheel gratis omdat we al zo lang en zonder resultaat hadden moeten klooien om er ééntje te bemachtigen .
Solara nederland , goe gedaan jochie .

Peter van Beek 06-04-2018 In de winkel gekocht

Snel en goed geholpen!

De service en kennis van de medewerkers is top! Ze praten je niets aan, luisteren goed naar je wensen en helpen je snel en vakkundig. Een absolute aanrader mede vanwege de prijzen van de tv's, die zijn soms verrassend laag!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

h.kor 06-04-2018 Via de website gekocht

zeer snelle levering

zeer duidelijke omschrijving van het bestelde, tevens erg snelle levering.
Soundbar voldeed aan de verwachtingen

Hannie 06-04-2018 In de winkel gekocht

Top service

Altijd een goede service en erg vriendelijk. Wij komen hier voor nieuwe tv's of onze Cobb barbecue en zijn nog nooit teleurgesteld geweest hierover. Als het product niet op voorraad is dan houden ze je op de hoogte wanneer het product er weer is. 👍👍

Dhr klok 06-04-2018 Via de website gekocht

Top online shop

Is een geweldige shop
Alle producten worden duidelijk omschreven en de prijzen zijn super beter dan de andere online shops .
Dus in een woord : SUPER

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeroen 05-04-2018 Via de website gekocht

Goedkoop, snelle levering!

Ik was op zoek naar een vervanger voor mijn oude Marantz receiver, en heb precies het apparaat gevonden welke voldoet aan alle moderne eisen (wifi, spotify, internet radio, 5.1 versterker etc).
De Marantz NR1508 is hier goedkoop, en bovendien is de levering gratis en snel.
Ik ben erg blij met mijn keuze!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Koos 05-04-2018 Via de website gekocht

Snel in huis zoals beloofd

Ik vond de webside duidelijk en het afterpay aanbod erg fijn. Ook had ik via mail een vraag gesteld over de levering, en kreeg snel antwoord op mijn vraag.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jodee 05-04-2018 Via de website gekocht

Super winkel

Tv gekocht, deze stond op twee sites goedkoper aangegeven. Dit was een oude aanbieding. Heb uiteindelijk toch een korting gekregen! Daarnaast goede klantenservice met een goede uitleg waardoor ik mijn keuze makkelijk kon maken. En wat denk je...... een top tv, meer dan tevreden voor een zeer scherpe prijs..;) volgende keer zeker weer en een aanrader voor diegene die hier iets wilt bestellen!

Dalamar 05-04-2018 In de winkel gekocht

Snelle en eerlijke service

2 keer in de winkel geweest: tv's uitgezocht; goede voorlichting; geen gepush naar het duurste product maar eerlijk advies ('ik zou gelet op de kijkafstand voor een kleiner formaat beeldscherm gaan', aldus de verkoper).

Cas 05-04-2018 Via de website gekocht

Super goede deal!

Via televisiewinkel.nl heb ik goedkoop een goede Full HD smart tv op de kop weten te tikken. De tv werd ondanks de feestdagen binnen twee werkdagen bezorgd. Zeker een aanrader!

ozkan 05-04-2018 Via de website gekocht

duidelijke site

assortiment was voor mij de aanleiding om een bestelling te plaatsen. zo gezegd zo gedaan.
eenvoudig en duidelijk.

Ben 05-04-2018 Via de website gekocht

Snelle goede service gelijk de dag derna binnen

Snelle service. 1e dag besteld dag derna binnen, netjes afgeleverd. Goede cominicatie
Goede afhandeling

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jan 05-04-2018 Via de website gekocht

Snelleservicejammer dat bezorger eerder kwam als afgesproken

vind het jammer dat je euro moet betalen om zelf datum levering te kiezen en vervolgens toch een dag eerder komen

Officiele reactie van Create2Fit 05-04-2018

Beste heer,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Televisiewinkel vraagt geen extra kosten na het kiezen van een afleverdatum. Wij willen graag nagaan of deze kosten onterecht in rekening zijn gebracht en verzoeken u vriendelijk om uw gegevens te mailen naar klachten@create2fit.com.

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Willem 04-04-2018 In de winkel gekocht

Aankoop Samsung QE55Q6F

Ben in de shop gaan kijken ivm. de paasshow, was meteen onder de indruk hoe alles was opgesteld en de aanbiedingen die er waren.
Vandaar dat we ook direct een andere TV hebben gekocht.
Het personeel was zeer vriendelijk en hebben ons ook goed geholpen.
Toch zat er aan de levering een klein min puntje daar er geen Track and Trace nummer was gegeven in de mail van levering door DHL waardoor ik onnodig lang thuis heb moeten zitten wachten, maar via de chat kreeg ik daar een bevredigend antwoord van Tim zodoende kon ik in de tussen tijd wat anders doen.
Ook de levering was voor de rest dik in orde, en nu zitten we naar een fantastische TV te kijken.
Dus ja TV Winkel is voormij een aanrader om te kopen.

Jerry 04-04-2018 Via de website gekocht

Mijn beoordeling

Ik heb een 10 als waardering gegeven. Perfect zoals alles gegaan is. De versterker had ik binnen een tijdsbestek van 12 uur in huis. Hier zat dan ook nog een nacht tussen. Ik had overigens niets anders verwacht, wij hadden immers al goede ervaringen van een eerdere aankoop.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rinus 04-04-2018 Via de website gekocht

Televisiewinkel doet wat anderen beloven !

Was op zoek naar een goedkope soundbar. En van de goedkoopste soundbars had Televisiewinkel ook nog eens de beste aanbieding. Circa 30% onder Mediamarkt/Coolblue prijs. De levering via de webshop was ondanks de Paasdagen erg snel en goed. Top!

Rugenbrink 04-04-2018 In de winkel gekocht

Heel goed te woord gestaan

Goede duidelijke shop met een prettige indeling. De hulpvaardigheid van het personeel is uitstekend en men neemt alle tijd om alles zo goed mogelijk uit te leggen.

Vos 04-04-2018 In de winkel gekocht

Geduldig

Hij was geduldig nam de tijd om uitleg te geven en voorbeelden te geven, erg vriendelijk. We hadden de tv via de website vastgelegd, in de winkel mochten we deze gewoon uit de verpakking bekijken.

Trouwe klant 03-04-2018 In de winkel gekocht

Advies op maat

Voor de goedkoopste producten denk je bij de grote jongens te moeten zijn maar niets is minder waar. Alles is scherp geprijst en daarbuiten is het gepaste advies en de ervaring die de verkopers hebben wat doorslaggevend is om keer op keer terug te keren naar de televisiewinkel.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Van der Hoven 03-04-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Duidelijke website, mooie winkel met vriendelijk personeel!

De webshop is heel duidelijk! Maar toch naar de winkel geweest omdat wij er vlakbij waren!
Super winkel, heel duidelijke aangeving van de prijs en mogelijkheden op te zoeken op de "Shop-palen". Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Johan 03-04-2018 In de winkel gekocht

Matige klantgerichtheid.

Vooraf gebeld, of TV in store aanwezig was, werd telefonisch bevestigd 1 exemplaar op voorraad. Gereserveerd en in de auto gestapt, gemeld bij de balie na een check in systeem werd direct gezegd dat productvoorraad 0 was, en het (gereserveerde product!) niet aanwezig zou zijn.
I.p.v. zich te verdiepen in de klant, schakelde verkoper door naar andere tv, er van uitgaande dat de klant wel om zou gaan. Niet dus wist exact wat ik wilde en product niet voor niets vooraf gereserveerd. Pas na tussenkomst collega en nadere check bleek TV wel degelijk op voorraad te staan.
Handiger zou zijn dat interne software de reservering aan mijn naam kan koppelen en direct helder zou zijn dat ik voor het ene aanwezige apparaat kwam.
Met name doorschakeling naar andere TV, is een miskenning van de wens van de client. Product is top, van shop geen bijzondere prettige indruk gekregen.

Officiele reactie van Create2Fit 04-04-2018

Beste heer,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Vervelend om te vernemen dat er onduidelijkheid is ontstaan over de voorraadstatus en dat dit niet naar wens werd afgehandeld.

Wij streven ernaar onze verkopers zo goed mogelijk op te leiden en een zo goed mogelijke service te bieden. Uw feedback wordt meegenomen in onze verbeterpunten. Wij hopen dit soort situaties in de toekomst te kunnen voorkomen.

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Dave 03-04-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Goed geholpen door bekwaam personeel

Erg fijn om zaken mee te doen. Bekwaam personeel en goede prijzen. Ik had zelf 2 verschillende tv’s op het oog en door goed advies van de verkoper heb ik een juiste keus kunnen maken.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Blanken 03-04-2018 In de winkel gekocht

af en toe te snelle service

Had besloten om toch maar een ander model te nemen.
Wij 2e paasdag naar de winkel, sorry liever een ander model.
Nu mijnheer morgen wordt hij afgeleverd, pardon ik heb hem gisteren besteld via de website.
Kijk snel is snel maar af te toe kan ook iets te snel zijn.
Maar geen enkel probleem u zegt tegen de bezorger dat u een ander model in de winkel heb gekocht en alles komt goed.
Dus niet alleen via de website zeer snel maar ook in de winkel zijn ze snel met een oplossing.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mirko 03-04-2018 Via de website gekocht

Goede tv, prima prijs !

Snel met leveren, goede tv, prima prijs ! Na goed zoeken en vergelijken bij deze webshop uit gekomen. Blijkt de juiste keuze te zijn geweest.

Nelle 02-04-2018 Via de website gekocht

Niet zo geweldig als ze doen voorkomen

Helaas wij hadden donderdag 29 maart jl. op tijd besteld en deze word pas 3 april a.s. besteld. jammer!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Beste Nelle,

Onze welgemeende excuses voor de vertraging in levering, deze had inderdaad eerder bezorgd moeten worden.

Op dit moment zij wij er helaas nog niet niet achter waar het precies fout is gegaan.
Volgens de track en tracé code zal uw bestelling vandaag bij u geleverd worden.

Nogmaals onze excuses voor de vertraging.

tineke 02-04-2018 In de winkel gekocht
Televisiewinkel in Naarden

Veel keuze en prima voorlichting.

Onze vorige tv's hier gekocht.Dus was de keuze snel gemaakt.
Goede informatie van de verkopers,hebben verstand van zaken.
Prima service en een prettige sfeer.Topwinkel.

Paul 02-04-2018 Via de website gekocht

Soepele verkoop van bestelling tot aflevering

Ik ben in gegaan op een prima aanbieding, een Samsung ultra hdtv van 55 inch voor 749 euro. Top aanbieding. Zoals werd beloofd werd de bestelling 1 dag later netjes afgeleverd. Ik had zelf 1 letter fout getypt bij het aanleveren van mij emailadres, via een chat gesprek op de website een en ander snel kunnen rechttrekken met de klantenservice, prima serviceverlening.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

S. Saunin 02-04-2018 Via de website gekocht

Geweldig service en goede prijs, Zeker een aanrader.

Goede prijzen, vriendelijk en ondersteunend personeel. Deze aanschaf was niet de eerste en zoals altijd was alles naar wens.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Niels 01-04-2018 In de winkel gekocht

Prettige winkel

Goede prijzen en mooie winkel. Enige wat ik wel jammer vond dat ik ruim een halfuur heb rondgelopen zonder dat je te woord gestaan word door een medewerker en het was op dat moment niet druk.
Als dat nog verbeterd is het een 10
Verder alles prima.

Ethan 01-04-2018 Via de website gekocht

Bezorgdiensten Televisiewinkel DHL waardeloos !

Bol.com werkt met partner Televisiewinkel op zich moet dat geen probleem zijn. Maar als Televisiewinkel met DHL werkt dan is dat vaak waardeloos. Een pakketje wat Donderdag bezorg had moeten worden komt nu pas Dinsdag ( moeten we nog maar afwachten)!

Beste Ethan,

Ten eerste onze welgemeende excuses voor de vertraging.

Helaas kan ik met de genoemde gegevens uw bestelling niet terug vinden in ons systeem om te controleren waar het precies fout gaat.
Wellicht dat u ons een bericht kunt sturen via e-mail: klantenservice@create2fit.com met uw volledige NAW gegevens, wij kijken dan graag de status voor u na.

Nogmaals onze excuses voor de vertraging.

Hubertina 31-03-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare SUPERWINKEL!

Hier zijn niet veel woorden voor nodig. Prima service, kwaliteitsproducten en supersnelle verzending. Oh ja...en zeer vriendelijk personeel.

Rico 31-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering top.

Heb al vaker wat gekocht. Ben erg tevreden. Mijn zoon blij gemaakt, daar doe je het voor natuurlijk. Snuffel graag in de koopjes kelder.

Leo 31-03-2018 Via de website gekocht

Supersnel en goeie prijs!

Al geruime tijd opzoek naar een leuke platenspeler. Hier terecht gekomen vanwege de goede prijs en besteld en supersnel in huis. Top geregeld!

Moustache 31-03-2018 Via de website gekocht

Toffer kan niet!

Ruim assortiment - prima TV voor dat geld en super snel geleverd! Geheel compleet en in prima stevige doos geleverd met alle onderdelen netjes erbij. Goed leesbare grote afstandsbediening en voor
Service in snelheid geeft aan dat de Coronels niet alleen snel zijn in hun auto's maar zeker ook in levering en nakomen afspraken!

Huyzer 31-03-2018 Via de website gekocht

Zeer slecht, komen leverings afspraken niet na

Als een webshop steld dat ze volgende dag leveren en ik vervolgens het pakket 5 werkdagen pas uitgeleverd wil krijgen en vervolgens komt er niets en wordt er doodleuk gesteld dat we niet thuis waren.
Echt schandig.

Geachte heer/mevrouw Huyzer,

Vriendelijk bedankt voor het schrijven van een review.

Wij zien dat u op 25-03-2018 bij ons een bestelling heeft geplaatst, u heeft in ons bestelproces gekozen voor afleverdatum 31-03-2018.
Op de gekozen afleverdatum heeft de bezorger iemand aangetroffen ( voor ons is dit helaas niet verder te achterhalen)
Het pakket zal om deze reden vandaag geleverd worden op een afhaalpunt bij u in de buurt.

Conny 31-03-2018 Via de website gekocht

Top

Gelukkig werd de soundbar met Post.nl de volgende dag bezorgd. Tijdens het bestelproces stond namelijk DHL als bezorger aangegeven dus ging ik er van uit dat er enig dagen over heen zou gaan zoals gebruikelijk bij DHL...

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Remco 31-03-2018 Via de website gekocht

Prima service

De bezorger heeft mij meermalen gebeld, sms gestuurd en uiteindelijk bij de buren bezorgd. Ook nog en persoonlijk briefje met excuses en een veel plezier met het product wens. Wat een topbezorger!
Via Bol al meerdere producten gekocht, bevalt uitstekend

Vincent 30-03-2018 In de winkel gekocht

Vakkundige en vriendelijke service

Snel, vakkundig en plezierig geholpen in de winkel. En alles direct uit voorraad leverbaar. Top service die je tegenwoordig nog maar zelden aantreft.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

DenC 30-03-2018 Via de website gekocht

Goede service zoals altijd.

Levering en product waren goed. Site was zeer fijn. Stond wel een klein foutje bij de bezorgduur. Als je op zaterdag besteld is de levering pas op dinsdag en niet op de eerst volgende werkdag zoals geadverteerd.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anna 29-03-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Heel tevreden, snelle levering leuke korting.
Wij zijn blij met onze nieuwe tv.
De website is overzichtelijk en werkt goed.
Ook fijn dat je met klarna kan betalen.

Giel 29-03-2018 Via de website gekocht

Goede chat-service met duidelijke uitleg.

Goede uitleg via de chat.
Helemaal top dat je meteen per mail een bevestiging ointvangt van de chat-historie.
Tevens een zeer snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johan 28-03-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Goede prijs en aardig personeel

Ondanks het falende netwerk heeft de verkoper toch zijn best gedaan om een goede uitleg te geven over het audio onderdeel. Aardige medewerkers die goed advies geven.

Barry 28-03-2018 Via de website gekocht

Erg tevreden, Geweldige service

8 jaar geleden mijn eerste tv hier besteld. Service was toen al erg goed.
Zelfs toen de tv na 2 jaar en 5 maanden stuk ging werd er nog van alle kanten door de medewerkers geregeld dat mijn probleem opgelost werd.
2 jaar geleden een koffie apparaat hier gekocht en nu deze week weer de vervanger van mijn oude tv. Wederom topservice, ik raad dit bedrijf bij iedereen aan!

MCappon 28-03-2018 Via de website gekocht

Bezorging slecht

Ik heb 3 jaar geleden een T.V bij jullie gekocht 1 dag besteld andere dag in
Huis en erg tevreden en nog steeds dus gisteren een T.V voor mijn zoon besteld een bericht gekregen bezorging vandaag tussen half 1 en 3 uur om
3uur een bericht met vertraging we komen zo spoedig mogelijk nu is het
ondertussen half 8 en nog steeds geen T.V ik ben ontzettend teleurgesteld zonder enige uitleg alleen maar wachten.

Officiele reactie van Create2Fit 29-03-2018

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw review.

U heeft aangegeven dat uw pakket wat vertraging had opgelopen en dat er geen uitleg is gegeven.
Na de bestelling hebben wij u voorzien van de track&trace code van PostNL, waarmee u de zending van uw bestelling kan volgen.
Wanneer er vertraging ontstaat, dan wordt dat gecommuniceerd bij de track&trace van de zending. Wij worden hierover niet op de hoogte gehouden, vandaar dat er geen uitleg is gegeven vanuit ons.
Volgens de verzendgegevens is uw bestelling wel afgeleverd rond 20:00 uur.

We begrijpen dat het vervelend is dat er bij de track&trace niet duidelijk wordt gecommuniceerd hoe lang de vertraging duurt, onze excuses daarvoor.
Helaas hebben wij daar verder geen invloed op, al hadden we dat uiteraard graag wel gewild.

We hopen dat we helderheid hebben kunnen geven waarom u geen uitleg heeft gekregen.

Klantenservice Televisiewinkel.nl